Transports un loģistika

«Alitalia» streiko

Aivars Mackevics [email protected], 19.01.2004

Jaunākais izdevums

Pirmdien, 19. janvārī atkal streiko lidsabiedrība Alitalia, svītrojot no saraksta 360 lidojumus. Streiks notiks no plkst. 10:00 līdz 18:00. Kā ziņo lidsabiedrība, tad streiks ietekmēs 168 starptautiskos un 14 starpkontinentālos lidojumu maršrutus. Turpmākie pieteiktie streiki Itālijā (līdz februāra beigām): 29.01.04, plkst.12:00 līdz 16:00 Milānas lidostas dispečeru streiks 09.02.04: 24 h lidsabiedrības Alitalia pilotu streiks 20.02.04, plkst.12:00 līdz 16:00 Lidostu dispečeru streiks Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aviokompānija Alitalia, kas 62 gadus atradās Itālijas valsts kontrolē un galu galā bankrotēja, tagad atdzimusi kā privāta kompānija, kuras akcionāri ir Air France-KLM un 25 Itālijas investoru grupa ar nosaukumu Italian Air Company, ziņo Associated Press.

Līgums starp Air France-KLM un Italian Air Company paredz, ka Air France-KLM tuvāko četru gadu laikā nevarēs palielināt savu kontroli Alitalia.

Par Alitalia izpilddirektoru kļuvis Italian Air Company ieceltais Rokko Sabelli (Rocco Sabelli).

Izsakoties par Alitalia nākotni, aviokompānijas analītiķis norāda: "Es domāju, ka tagad tā [Alitalia] būs daudz labāka aviokompānija... Vismaz sākumā tā būs tikai Itālijas un Eiropas aviokompānija. Tā nav globāla aviokompānija. Tā nevar konkurēt ar Lufthansa, British Airways, Air France un pat ne ar Iberia.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grūtības piemeklējusī Itālijas nacionālā lidsabiedrība «Alitalia» pirmdien paziņoja, ka kopumā saņēmusi septiņus pārņemšanas piedāvājumus, tostarp no Vācijas nacionālās aviokompānijas «Lufthansa» un Lielbritānijas «easyJet».

Pirmdien noslēdzās termiņš, kad ieinteresētās puses varēja izteikt piedāvājumus «Alitalia».

«Lufthansa» un «easyJet» norāda, ka uzņēmumi vēlas iegādāties vien daļas no «Alitalia», tādējādi šie piedāvājumi varētu sagādāt vilšanos Itālijas valdībā, kas vēlas «Alitalia» pārdot vienā komplektā, lai izvairītos no masveidīgām darbvietu likvidēšanām.

«Alitalia» vēsta, ka īpaši aviokompānijas komisāri tagad sāks izvērtēt saņemtos piedāvājumus.

Kā ziņots, «Alitalia» akcionāri maijā vienbalsīgi nobalsoja par ārkārtas administratīvās procedūras īstenošanu, kas ir solis tuvāk aviokompānijas likvidācijai, turpinoties pūliņiem atrast pircēju.

Itālijas valdība maijā pavēstīja, ka tā piešķirs «Alitalia» pagaidu aizdevumu, lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu aptuveni sešus mēnešus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas nacionālā aviokompānija «Lufthansa» ir gatava izteikt piedāvājumu aptuveni 500 miljonu eiro apmērā, lai iegādātos daļu no grūtības piemeklējušās Itālijas nacionālās lidsabiedrības «Alitalia», pirmdien vēsta laikraksts «Corriere della Sera».

Laikraksts norāda, ka «Lufthansa» piedāvājums attiektos uz «Alitalia» aviācijas biznesu, neietverot uzņēmuma darbību lidostās, un paredzētu uz pusi likvidēt aptuveni 12 000 darbvietu.

«Corriere della Sera» raksta, ka Itālijas valdība šo piedāvājumu uztver par pārāk nežēlīgu attiecībā uz darbvietu likvidēšanu.

Gan «Lufthansa», gan «Alitalia» komentārus šajā jautājumā pagaidām nesniedz.

Šodien noslēdzas termiņš, kad ieinteresētās puses var izteikt piedāvājumus «Alitalia».

Kā ziņots, «Alitalia» akcionāri maijā vienbalsīgi nobalsoja par ārkārtas administratīvās procedūras īstenošanu, kas ir solis tuvāk aviokompānijas likvidācijai, turpinoties pūliņiem atrast pircēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas valdība apstiprinājusi kādas investoru grupas piedāvājumu iegādāties valsts zaudējumus nesošo aviokompāniju Alitalia, ziņo Associated Press.

Alitalia par kopumā 1.025 miljardiem eiro iegādāsies investoru grupa ar nosaukumu Compagnia Aerea Italiana (CAI).

Itālijas valstij piederošā aviokompānija iegādāta divus gadus pēc tam, kad valdība uzsāka procesu, kurā vēlējās pārdot tai piederošās 49.9% Alitalia kapitāldaļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īrijas zemo cenu aviokompānija Ryanair trešdien paziņoja, ka atceļ ieceri iegādāties ar zaudējumiem strādājošo Itālijas lidsabiedrību Alitalia, šādu lēmumu skaidrojot ar pilotu nepietiekamību, kuras dēļ aviosabiedrība bijusi spiest atcelt tūkstošiem lidojumu.

Ryanair skaidro, ka galvenais uzdevums lidsabiedrībai šajā ziemā būs atrisināt pilotu nepietiekamības problēmu.

Aviokompānija piedāvājumu iegādāties Alitalia izteica šā gada jūlijā.

Kā ziņots, Alitalia akcionāri maijā vienbalsīgi nobalsoja par ārkārtas administratīvās procedūras īstenošanu, kas ir solis tuvāk aviokompānijas likvidācijai, turpinoties pūliņiem atrast pircēju.

Itālijas valdība maijā pavēstīja, ka tā piešķirs Alitalia pagaidu aizdevumu, lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu aptuveni sešus mēnešus.

Interesenti piedāvājumus Alitalia iegādei var izteikt līdz oktobrim. Ja pircējs netiks atrasts, administratori organizēs lidsabiedrības likvidēšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas Alitalia ir piekritusi Air France pārņemšanas piedāvājumam, kā rezultātā Air France zaudējumus nesošo Itālijas aviokompāniju iegādāsies par rekordzemu summu - 138 miljoniem eiro, ziņo BBC.

2007. gadā rīkotajā izsolē Itālijas valdībai, kurai pieder 49,9% no Alitalia, neizdevās pārdot aviokompāniju, kura pēdējos 5 gadus strādājusi ar zaudējumiem.

Air France piedāvā akciju maiņas darījumu, kas paredz mainīt vienu Air France akciju pret 160 Alitalia akcijām, novērtējot vienu Alitalia akciju uz 0,10 eiro, kas ir par 81% mazāk nekā Itālijas aviokompānijas akciju cena biržā.

Piedāvājumā Air France sola aviokompānijas pamatkapitālā injicēt 1 miljardu eiro, kā arī investēt 608 miljonus eiro Alitalia parādzīmju izpirkšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālija vienojusies ar Eiropas Komisiju (EK) par jaunas nacionālās lidsabiedrības izveidi, lai aizstātu finanšu grūtībās nonākušo aviokompāniju "Alitalia", ceturtdien paziņoja valsts Ekonomikas ministrija.

Jaunā lidsabiedrība "Italia Trasporto Aereo" (ITA) darbību pilnībā sāks no 15.oktobra pēc tam, kad Itālijas valdība panākusi konstruktīvu un sabalansētu risinājumu ar EK, norāda ministrija.

Iepriekš bija paredzēts, ka jaunā lidsabiedrība darbību sāks augustā, pašā tūrisma sezonas karstumā, tūrisma sezona, taču mēnešiem ilgušās sarunas ar EK turpinājās pat pēc sākotnējās vienošanās maijā.

Darboties, izmantojot valdību naudu, turpina kompānijas, kurām bija jābankrotē 

Īrijas aviokompānija Ryanair jau pirms laika ziņoja par plāniem investēt 200 miljonus...

ITA būs par pusi mazāka flote nekā "Alitalia", tās operācijas uz zemes tiks atdalītas atsevišķā uzņēmumā, kā arī atdotas lidostu laika nišas.

Paredzams, ka pašreizējie "Alitalia" darbinieki savas darbavietas nezaudēs.

"Alitalia" jau gadiem strādā ar zaudējumiem, ņemot vērā zemo cenu lidsabiedrību izrādīto sīvo konkurenci un degvielas cenu kāpumu.

Itālijas valdība vairākus gadus nesekmīgi centās atrast "Alitalia" pircēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Aeroflot atjaunos sarunas par Alitalia pirkšanu

, 18.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas aviokompānija Aeroflot gatava atjaunot sarunas par itāļu aviokompānijas Alitalia daļu pirkšanu, kā paziņojis Krievijas prezidents Vladimirs Putins pēc tikšanās ar Itālijas premjerministru Silvio Berluskoni, informē lenta.ru.

Itālijas valdība jau vairākus gadus izskata iespējas pārdot savas Alitalia daļas. Jāpiebilst, ka Alitalia strādā ar zaudējumiem.

Aviokompānijas valsts daļas bija gatavs pirkt gigants Air France - KLM, taču pret to iebilda S.Berluskoni un arī arodbiedrības. Alitalia ir starp Itālijas lielākajām aviokompānijām, un ar savu 179 lidmašīnu parku tā ir alianses Sky Team sastāvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas jaunā nacionālā lidsabiedrība "Italia Trasporto Aereo" (ITA), kas aizstās finanšu grūtībās nonākušo aviokompāniju "Alitalia", saņēmusi atļauju lidojumu un biļešu pārdošanas sākšanai, trešdien paziņoja valsts nacionālais civilās aviācijas dienests ENAC.

ENAC norāda, ka ITA biļešu pārdošanu un lidošanu varēs sākt 15.oktobrī.

Itālijas valdība vienošanos ar Eiropas Komisiju (EK) par ITA izveidi panāca jūlijā.

Iepriekš bija paredzēts, ka jaunā lidsabiedrība darbību sāks augustā, pašā tūrisma sezonas karstumā, tūrisma sezona, taču mēnešiem ilgušās sarunas ar EK turpinājās pat pēc sākotnējās vienošanās maijā.

ITA būs par pusi mazāka flote nekā "Alitalia", tās operācijas uz zemes tiks atdalītas atsevišķā uzņēmumā, kā arī atdotas lidostu laika nišas.

Paredzams, ka pašreizējie "Alitalia" darbinieki savas darbavietas nezaudēs.

"Alitalia" jau gadiem strādā ar zaudējumiem, ņemot vērā zemo cenu lidsabiedrību izrādīto sīvo konkurenci un degvielas cenu kāpumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aviokompānijas Ryanair izpilddirektors Maikls O'Līrijs apgalvojis, ka Ryanair Itālijas aviokompāniju Alitalia neņemtu par velti, kur nu vēl maksātu par to naudu, raksta Reuters.

Itālijas valdība intensīvi meklē pircēju tai piederošajai aviokompānijai Alitalia. Pat pēc septiņus mēnešus ilgas izsoles Alitalia neatrada sev īpašnieku.

"Alitalia valda bardaks. Tas netiks atrisināts, kamēr netiks pārtraukta valdības iejaukšanās tās darbībā," saka O'Līrijs "aviokompāniju privatizēt tās pašreizējā modelī nevar, jo tās darbiniekiem ir garantētais darbs un nekādas izmaiņas tur veikt nevar."

"Taču, ja aviokompāniju pārstrukturizētu un tā pazeminātu cenas, tai varētu būt spoža nākotne," apgalvo O'Līrijs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas nacionālā aviokompānija Alitalia paziņojusi, ka Krievijas aviokompānija Aeroflot vairs nav ieinteresēta iegādāties Itālijas aviokompāniju, un izstājusies no Alitalia privatizācijas procesa, ziņo Reuters.

Pēc Aeroflot atteikšanās no Alitalia, pēc Itālijas aviokompānijas kāro vēl trīs aviokompānijas - Air One, Air France un Lufthansa.

Itālijas satiksmes ministrs Alesandro Bianči apgalvojis, ka jaunais Alitalia, kuras vērtība ir 1,2 miljardi eiro, īpašnieks tiks paziņots ap 23. novembri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Itālijā haosu izraisa Windjet lidojumu atcelšana

Jānis Rancāns, 13.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Haosu Itālijas gaisa satiksmē izraisījis Sicīlijas aviokompānijas Windjet lēmums par lidojumu atcelšanu, vēsta ārvalstu plašsaziņas līdzekļi.

Atcelto lidojumu dēļ uz saviem galamērķiem netika tūkstošiem pasažieru Itālijā un Sicīlijā.

Itālijas civilās aviācijas dienests (ENAC) izveidojis krīzes centru, lai ļautu citām aviokompānijām, ieskaitot Alitalia, Meridiana un Blu Panorama pārņemt Windjet lidojumus. Pasažieriem par to jāpiemaksā neliela samaksa.

Tāpat lidsabiedrības Alitalia un Meridiana ieplānojušas papildus lidojumus no Sicīlijas uz lielākajām Itālijas pilsētām, ieskaitot, Romu, Turīnu, Milānu, Veronu un Boloņu.

Sicīlijas lidsabiedrībai var nākties zaudēt arī licenci, kas ļauj tai veikt pasažieru pārvadājumus.

Paredzēts, ka satricinājumi Itālijas gaisa satiksmē turpināsies līdz pat oktobrim, jo uz tuvāko nedēļu lidojumiem ar Windjet vietas rezervējuši 300 tūkstoši cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

19. februārī vismaz 146 reisi tika atcelti streika laikā Milānas lidostās Itālijā. Streika iemesls bija Alitalia plāni samazināt aviokompānijas aktivitātes Itālijas ziemeļos, ziņo aģentūra Reuters.

Četru stundu ilgā streika laikā lidostā Malpensa tika atcelti 102 reisi, savukārt lidostā Linate tika atcelti 44 reisi.

Zaudējumus nesošā aviokompānija Alitalia ar šā gada 1. aprīli plāno samazināt reisu skaitu lidostā Malpensa no 360 līdz 105 reisiem dienā. Tas pazeminās Milānas lidostas statusu attiecībā pret Romas lidostām.

Db.lv jau ziņoja, ka tuvākajā laikā Itālijas aviokompānija Alitalia, iespējams, pilnībā nonāks Air France-KLM rokās. Tas būs iespējams, ja Itālijas valdība nolems pārdot tai piederošās 49,9% Alitalia kapitāldaļas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lufthansa par interesi iegādāties airBaltic: Nevaram to komentēt

Egons Mudulis, 01.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Konsolidācija palīdz iegūt lielāku tirgus daļu vairākās valstīs, ļaujot mums nostiprināties tiešo pārvadājumu jomā.

Pārņem daļu no Air Berlin, vēlas pirkt Alitalia daļas, attīsta dažādas klases lidsabiedrības, diversificē floti un investē digitalizācijā

Tā sarunā ar Dienas Biznesu norāda Lufthansa grupas viceprezidents Dr. Štefans Kroicpaintners, kas ir atbildīgs par grupas pakalpojumu pārdošanu Eiropā, Vidējos Austrumos un Āfrikā, un grupas runasvīrs šajos reģionos Boriss Ogurskis.

Rīgā jums ir samērā maza tirgus daļa – 3,3% pērn. Kāda ir Lufthansa vieta pasaulē?

Esam lielākā aviācijas grupa pasaulē ar trīsdaļīgu stratēģiju. Pirmais pīlārs ir augstākās klases lidsabiedrības, otrs – aviolīnijas, kas veic tiešos savienojumus, un trešais – pakalpojumu kompānijas kā Lufthansa Technik, LSG, kas ir ēdināšanas kompānija, Lufthansa Cargo, kas veic kravu pārvadājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Alitalia» riskē ar visu

Aivars Mackevics [email protected], 30.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas lidsabiedrības Alitalia padomes priekšsēdētājs Giancarlo Cimoli atkal ir spiests izšķiroši rīkoties, lai paglābtu Alitalia, jo sanācijas un reorganizācijas plānu nav iespējams pietiekami ātri īstenot, tādēļ visu laiku tiek tērētas finansiālās rezerves. Tagad Cimoli ir jāķeras klāt pēdējiem brīvajiem līdzekļiem 235 miljonu eiro, lai samazinātu iepriekšējā saimnieciskā gada zaudējumus 575 miljonu eiro apmērā. Cimoli vēl joprojām cer, ka atradīsies pietiekami daudz investori, kas būs ar mieru finansēt Alitalia kapitāla palielināšanu. Rudenī vajadzētu sanākt 1,2 miljardiem eiro. ES Komisija ir piekritusi kapitāla palielināšanai ar nosacījumu, ka Itālijas valsts kapitāla daļas tiks samazinātas no 62% līdz 50%. Turklāt šo kapitāla pasākumu ir jāgarantē Deutsche Bank. ES Komisija ir piekritusi sanācijai, kaut arī citas lidsabiedrības bija pret to, jo Alitalia jau vairākkārt ir saņēmusi subsīdijas, bet tas vēl nekad nav devis ekonomiski veiksmīgus rezultātus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas civilās aviācijas birojs ENAC draud jau šonedēļ atsaukt valsts aviokompānijas Alitalia licenci lidošanai, ja tā nenāks klajā ar izmaksu samazināšanas plānu, kas varētu glābt aviokompāniju, ziņo BBC.

ENAC prezidents Vito Riggio skaidro, ka pašlaik Alitalia ir pagaidu licence. "Ja Alitalia finanšu plāns netiks uzrādīts tuvāko trīs līdz četru dienu laikā, tad licence tiks anulēta," norāda V. Riggio.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Pieteiktie streiki Itālijā

Aivars Mackevics [email protected], 19.03.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļotājiem Itālijā ir jārēķinās tuvākajā laikā ar transporta satiksmes traucējumiem, kurus izraisīs transporta nozarē strādājošo protesta akcijas. 21.03.04, no plkst. 12:00 līdz 16:00 Milānas-Malpensas lidostas dispečeru streiks 26.03.04, no plkst. 09:00 līdz 13:00 Vispārējs streiks 29.03.04, 24-stundu Alitalia pilotu streiks 03.04.04, no plkst. 21:00 notiks 24-stundu dzelzceļa darbinieku streiks 05.04.04, 8-stundu Alitalia streiks 16.04.04, no plkst. 12:00 līdz 16:00 lidostu dispečeru streiks 06.05.04, no plkst. 10:00 līdz 18:00 Alitalia streiks. Vai šie pieteiktie streiki notiks, to palaban pateikt nevar. Itin bieži notiekt tā, ka streiki pavisam īsi pirms tam tiek atteikti. Līdz ar to ceļotājiem vienmēr ir jābūt gataviem, ka streiku rezultātā var tikt aizkavēta viņu došanās ceļā. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Alitalia» rekordlieli zaudējumi

Aivars Mackevics [email protected], 01.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itāļu lidsabiedrībai Alitalia zaudējumi, salīdzinājumā ar jau sliktajiem 2002. gada rezultātiem, pagājušajā gadā ir ievērojami palielinājušies, sasniedzot mīnus 510 miljonus eiro (2002: mīnus 260 miljoni eiro). Gada pēdējā ceturksnī vien tika sasniegti mīnus 146 miljoni eiro, bet apgrozījums attiecīgajā laikā posmā ir samazinājies par 9%, sasniedzot 4,38 miljardus eiro. Šī gada martā savu posteni jau atstāja lidsabiedrības Alitalia vadītājs Francesco Mengozzi, jo arodbiedrības stingri turējās pretī viņa izveidotajam uzņēmuma atveseļošanās plānam. Plāns paredzēja svītrot 2 700 darba vietas. Mengozzi darba turpinātājs, Marco Zanichelli ir izteicies par nedaudz “vieglāka” plāna īstenošanu, kas paredz līdz 2006. gadam lidsabiedrības novešanu līdz pozitīva kursa uzņemšanai ar flotes samazināšanu un uzlabotu lidojumu tīklu. Taču kā atzīst Zanichelli, tad 2004. gada pirmajos divos mēnešos apgrozījums ir ievērojami samazinājies. Kā iemesli šādai situācijai tiek minēti biežie streiki un aizkavētā atveseļošanās plāna īstenošana. 2003. gada bilancē Alitalia uzrāda neto parādu 1,44 miljardu eiro apmērā, kas no pagājušā gada 30. septembra līdz 31. septembrim tika palielinājies vēl par 229 miljoniem eiro. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Air France-KLM vadītāja vietnieks Leo van Wijk paziņojis, ka aviokompānija vēlas pilnībā pārņemt Itālijas aviokompāniju Alitalia. KLM sešu gadu laikā ir gatava zaudējumus nesošajā aviokompānijā ieguldīt līdz pat 3 miljardiem eiro, ziņo Wall Street Journal.

Pašlaik KLM risina sarunas ar Itālijas valdību, kurai pieder 49,9% Alitalia kapitāldaļu.

Leo van Wijk norāda, ka, ja KLM panāks vienošanos ar Itālijas valdību, aviokompānija sniegs oficiālu piedāvājumu pilnībā pārpirkt Alitalia.

Tāpat Air France-KLM vēlas iegādāties daļu no kompānijas, kas radusies apvienojoties ASV aviokompānijām Delta Airlines un Northwest Airlines, taču KLM vēl nav izlēmusi, cik naudu ir gatava ieguldīt šajā darījumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Alitalia» ir atradusi veidu kā dzēst savus parādus

Aivars Mackevics [email protected], 16.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepriekšējā gadā Itālijas nacionālās lidsabiedrība Alitalia pārvadāja 22 miljonus pasažieru, ienākumi no tā sasniedza 4 miljardus eiro. Tai pašā laikā lidsabiedrības parādi sastāda ne mazāk par 1,7 miljardiem eiro. Nesen lidsabiedrībai izdevās vienoties ar Eiropas Komisiju par parādu restrukturalizāciju. Alitalia ģenerāldirektors Džankarlo Čamoli paredz, ka lidsabiedrība savas darbības pārveidošanai un tekošo izdevumu segšanai varēs piesaistīt ne mazāk kā 2 miljardus eiro. Daļai no restrukturēšanas lēmumiem neizbēgami ir jābūt saistītiem ar lidsabiedrības darbinieku atlaišanu. Šobrīd nodarbināti vairāk par 22 tūkstošiem darbinieku. Pēdējo mēnešu laikā viņi nevienu vien reizi streikoja, protestējot pret šādu problēmu risināšanu. Alitalia konkurenti centās nepieļaut restrukturēšanas plāna akceptēšanu Eiropas Komisijā. British Airways un Lufthansa uzskata, ka atbalsts, ko tagad Itālijas valdība var sniegt lidsabiedrībai, ir pretrunā ar konkurences noteikumiem gaisa pārvadājumu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Alitalia» sarukusi cerība drīz pievienoties «KLM/Air France»

Aivars Mackevics [email protected], 24.11.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrībai Alitalia samazinājusies cerība drīzumā pievienoties Air France/KLM savienībai. Atzinīgi tiek vērtēts itāļu lidsabiedrības Alitalia privatizācijas process, taču šobrīd stratēģiski patlaban pats svarīgākais ir lidsabiedrībai Air France nostiprināt attiecības ar KLM. Lidsabiedrības Alitalia šefs Francessco Mengozzi rēķinās, ka pievienošanās varētu notikt ne ātrāk kā 2005. gadā, nevis 2004. gada pavasaris kā iepriekš tika paredzēts. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skandināvijas lidsabiedrības SAS piloti otrdien streiko piekto dienu pēc kārtas, liekot aviokompānijai atcelt vēl 504 lidojumus, kas paredzēti trešdien.

Šo reisu atcelšana ietekmēs aptuveni 47 000 pasažieru.

Piloti Dānijā, Norvēģijā un Zviedrijā streiko jau kopš piektdienas, pieprasot kompensācijas par atalgojumu samazinājumiem un citiem taupības pasākumiem, kurus bija nepieciešams īstenot 2012.gadā, kad aviokompānija piedzīvoja smagus laikus.

Pārrunas ar arodbiedrībām, kas norisinājās kopš marta, izjuka piektdienas rītā bez vienošanās, un piloti pieteica streiku.

Līdz šodienai streika dēļ atcelti jau aptuveni 3300 reisi, ietekmējot gandrīz 327 000 pasažieru.

Šobrīd nav arī informācijas, kad pārrunas ar arodbiedrībām varētu atsākties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Piektdien Itālijā streiko dzelzceļš

Aivars Mackevics [email protected], 20.11.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šo piektdien, 21.11.2003, Itālijā streiko dzelzceļš. Tiek ziņots, ka piektdien no pulksten 9:00 līdz 17:00 Itālijā nekursēs vietējās satiksmes vilcieni, bet starptautiskie reisi netiek atcelti. Jāatzīmē, ka streikam 28.11.2003 gatavojas arī lidsabiedrības Alitalia personāls. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Streiko «Alitalia»

Aivars Mackevics [email protected], 28.11.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 28. novembrī streiko lidsabiedrība Alitalia, līdz ar to Eiropas gaisa satiksmes tirgū var tikt traucēta kustība. Sakarā ar pieteikto četru stundu (no 12:30 līdz 16:30) streiku tiks svītroti 195 lidojumi, no kuriem 85 ir starptautiskie reisi, tāpat pasažieriem jārēķinās ar kavējumiem. Galvenais streika iemesls ir protests pret lidsabiedrības plānoto darba vietu samazināšanu. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Investori atteikušies no Alitalia iegādes, draud bankrots

Db.lv, 19.09.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itāļu investoru konsorcijs CAI, kurš pretendēja uz bankrota sliekšņa esošās aviokompānijas Alitalia iegādi, atsaucis savu piedāvājumu, raksta lenta.ru, atsaucoties uz AFP.

Pārrunas par aviokompānijas iegādi tikušas pārtrauktas 11. septembrī sakarā ar to, ka potenciālajiem investoriem un arodbiedrībām radušās domstarpības. Konsorcijs gatavojās samazināt darbinieku skaitu par 12.5 tūkstošiem cilvēku, savukārt arodbiedrības atteicās sadarboties ar šādiem nosacījumiem.

Alitalia jau kopš 2002. gada uzrāda ievērojamus zaudējumus. Savukārt Itālijas valdība joprojām nav zaudējusi cerības pārdot savu akciju paketi aviokompānijā privātam investoram. Gadījumā, ja to neizdosies izdarīt, aviokompāniju gaida bankrots. Iepriekš uz aviokompāniju cierēja arī vairākas ārvalstu aviokompānijas, tostarp Aeroflot, Air France - KLM un Lufthansa. Ne ar vienu no tām vienošanos neizdevās panākt.

Komentāri

Pievienot komentāru