Dienas Bizness

  • 27 otrdiena,
    septembris

    Ādolfs, Ilgonis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8709

    USD: 1.1262

Ražošana

Apbalvo pieklājīgākos maršruta taksometru vadītājus

Šodien Rīgas vicemērs Jānis Birks un Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietniece pasažieru pārvadājumu jautājumos Rudīte Reveliņa apbalvoja maršruta taksometru vadītājus, kuri akcijas Pieklājīgais busiņš laikā ir saņēmuši visvairāk iedzīvotāju pozitīvās atsauksmes, Db.lv informēja Rīgas domes Satiksmes departaments.

Pateicības balvas saņēma arī trīs Rīgas iedzīvotāji, kuri akcijā balsoja visaktīvāk.

Visvairāk iedzīvotāju pozitīvās atsauksmes ir saņēmis 236. maršruta taksometra vadītājs Modris Rimša no A/S Rīgas Taksometru Parks un 216. maršruta taksometra vadītājs Zintis Kuzma no SIA Taksi LV. Modris Rimša ir akcijas laureāts jau otro gadu. Savukārt visaktīvākie balsotāji šā gada akcijā bija Artjoms Ušakovs, kurš ir sniedzis 13 atsauksmes, Aleksandrs Kolupajevs un Liene Geite, kuri ir snieguši 5 atsauksmes.

Gan akcijas laureāti, gan aktīvākie balsotāji saņēma pateicības rakstus un speciālās balvas - somas no šā gada akcijas atbalstītāja High Sierra. Uz pieklājīgāko vadītāju mirkroautobusiem tika uzlīmētas arī speciālas uzlīmes ar norādi Pieklājīgais busiņš.

Rudīte Reveliņa informēja, ka šajā akcijā ir saņemtas vairāk iedzīvotāju atsauksmes nekā iepriekšējā akcijā. Kopumā tika saņemtas 182 iedzīvotāju atsauksmes. No tām 143 ir pozitīvas, savukārt 39 - negatīvas.

Visvairāk iedzīvotāji pozitīvi vērtē vadītāju pieklājību un laipnību, kad vadītājs neaizmirst pateikt vārdus "lūdzu", "paldies"; vadītājs reaģē, kad kāds no pasažieriem palūdz apstāties; vadītājs pasaka, ka esot dzirdējis. Tāpat pasažieri novērtē, ja vadītājs ir izpalīdzīgs, paskaidro, kur labāk būtu izkāpt; ja vienmēr iedod biļeti un pagaida, kamēr pasažieri mierīgi izkāps; nesteidzina nevienu; ievēro satiksmes noteikumus; apstājas tikai pieturvietās; nebrauc agresīvi; kursē saskaņā ar reisu sarakstu un nenomaina maršrutu, kā arī ja vadītājs brauc līdz gala pieturai.

Savukārt negatīvajās atsauksmēs iedzīvotāji galvenokārt ziņo par to, ka vadītājs ir rupjš, kliedz un sūdzas par to, ka pasažieri dod biļetei sīknaudu pa 1-2 santīmiem; steidzina pasažierus gan iekāpt, gan izkāpt no busiņa; neizsniedz biļetes; nebrauc pēc saraksta un atļaujas nebraukt līdz maršruta galam; brauc agresīvi; pārdod biļetes, stāvot ielu krustojuma vidū; vadītājs uzņem pasažierus pat redzot, ka sēdvietu busiņā vairs nav un pasažieriem nākas stāvēt uz trepītēm.

Jau zņots, ka akciju Pieklājīgais busiņš Rīgas domes Satiksmes departaments rīko jau trešo gadu, lai mudinātu maršruta taksometru vadītājus būt pieklājīgiem un laipniem pret pasažieriem. Akcijas laikā no 7. decembra līdz 6. februārim ikvienam iedzīvotājam bija iespēja ar īsziņas, e-pasta vai vēstules palīdzību nobalsot par maršruta taksometra vadītāju, kurš ir bijis pieklājīgs un laipns pret pasažieriem, kā arī nobalsot pret vadītāju, kurš ir bijis nelaipns un braucis agresīvi.

Akcijas rezultātā apkopotās iedzīvotāju pozitīvās un negatīvās atsauksmes tiks nodotas arī attiecīgajām maršruta taksometru firmām, lai informētu par iedzīvotāju viedokli par piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un lemtu par nepieciešamajiem uzlabojumiem.

Atsauksmes, ko iedzīvotāji ir snieguši par šā gada akcijas uzvarētājiem.
Par Modri Rimšu kāds iedzīvotāja raksta: "Vēlos izteikt atzinību vadītājam maršruta taksometra Nr. 236 par braukšanas kultūru un laipno attieksmi pret pasažieriem. Esmu pastāvīga braucēja šajā maršrutā, tādēļ esmu ievērojusi šo vadītāju. Viņš neaizmirst vārdus "lūdzu" un "paldies", sniedzot un saņemot naudu, izlaižot pasažierus, kā arī laipni pārjautājot, ja nav kas skaidrs. Īpaši patīkami, ka nosaucot vajadzīgo pieturu, viņš reaģē - atbild, ka ir dzirdējis. Viņa laipnība nav saistīta ar akcijām, tā ir vienmēr!"

Atsauksme par Zinti Kuzmu: "Vadītājs bija ļoti laipns, nevienu nesteidzināja pie iekāpšanas un izkāpšanas, ko tā mēdz darīt daudzie vadītāji. Vienmēr uzsmaida un ievēro braukšanas drošību, vienmēr iedod braukšanas biļeti un uzsmaida. Kā arī nekad neredzēju, ka viņš paņemtu vairāk pasažieru, kad visas sēdvietas ir aizņemtas."



Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Apzināti paredz nepietiekamu finansējumu pakalpojumu apmaksai Pasažieru vilcienam  1

Pēdējos gados par regulāru kļuvusi prakse, ka Satiksmes ministrija (SM) prasa Ministru kabinetam (MK) piešķirt dotācijas pasažieru pārvadājumiem no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem, kaut gan nepieciešamie tēriņi bijuši pat ļoti...

Reklāma