Loģistikas un kurjerpasta nozares eksperti šobrīd vienbalsīgi norāda, ka Latvijas tirgus ir nonācis stadijā, kad klientiem pakalpojuma cena jau vairs neesot galvenais rādītājs. Būtiskākais kurjerpasta tirgū šobrīd esot pakalpojuma kvalitāte — piegāžu ātrums un precizitāte, kā arī serviss. «Klienti kļuvuši gudrāki, izglītotāki un līdz ar to arī daudz prasīgāki. Ar labu cenu vairs nepietiek – ir jānodrošina atbilstoša kvalitāte,» norāda «DHL Latvija» pārstāve Mārīte Virbala. Arī citas kurjerpasta kompānijas uzsver, ka šobrīd pakalpojuma cena nav pats svarīgākais rādītājs tirgū, un «ar cenu vien izbraukt nevarēs.»

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra