Transports un loģistika

Ar «Deutsche Bahn» par 19 eiro

Aivars Mackevics [email protected], 06.02.2003

Jaunākais izdevums

Vācijas dzelzceļš Deutsche Bahn (DB) piedāvā braucienu ar DB nakts vilcieniem par 19 eiro cauri visai Vācijai. Šis piedāvājums ir spēkā no 4. līdz 28. februārim vairāk nekā 800 valsts iekšējās līnijās. DB nakts vilcieni skaitās tie vilcieni, kuri kursē no pl. 19:00 līdz nākošā rīta pl. 7:00. Ja klientam ir BahnCard, tad viņš saņems vēl 25% atlaidi biļetei. Jāpiebilst, ka šādu biļeti nevarēs nopirkt pie vilciena konduktora, bet gan tikai dzelzceļa biļešu kasēs vai ceļojumu birojos. Avots: www.bahn.de

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Biežāk uzdotie jautājumi

Latvijas Banka / eiro.lv, 03.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kad Latvijā ieviesīs eiro?

Oficiālais eiro ieviešanas mērķa datums ir 2014. gada 1. janvāris. Šobrīd Latvijas valsts iestādes veic visus sagatavošanās darbus, kas nepieciešami eiro ieviešanas nodrošināšanai, un tā ieteicams rīkoties arī uzņēmējiem.

Kā naudas maiņu padarīt sev vieglāku un ērtāku?

Visērtākais veids - bezskaidras naudas maiņa. Tādēļ vēl pirms eiro ieviešanas ieteicams latu skaidrās naudas uzkrājumus pārskaitīt bankas kontā. Visa latu kontos noguldītā vai uzkrātā nauda eiro ieviešanas dienā automātiski un bez maksas tiks konvertēta eiro.

Vai saistībā ar latu nomaiņu pret eiro ir sagaidāma cenu celšanās?

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Deutsche Bank pārtrauks Latvijas bankām nodrošināt ASV dolāru maksājumus

LETA, 07.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas banka Deutsche Bank, kas nodrošina ASV dolāru maksājumu veikšanu vairākām Latvijas bankām, nolēmusi pārtraukt korespondējošās attiecības ar bankām Latvijā.

Jau pērn Deutsche Bank sašaurināja darbību Latvijā un pārtrauca sadarbību ar vairākām Latvijas bankām, kuru biznesa modelī nozīmīgs īpatsvars ir ārvalstu klientu apkalpošanai. Tagad Deutsche Bank nolēmusi pilnībā izbeigt sadarbību ar bankām Latvijā.

Deutsche Bank aģentūrai LETA nesniedza nekādus komentārus par saviem darbības plāniem Latvijā. Savukārt Latvijas komercbanku pārstāvji uzsvēra, ka Deutsche Bank lēmums to darbību neietekmēs, un skaidroja, ka šis Vācijas bankas lēmums varētu būt saistīts ar pašas Deutsche Bank biznesa stratēģijas izmaiņām.

SEB bankas vadītāja Ieva Tetere atzina, ka Deutsche Bank lēmums pārtraukt Latvijas bankām nodrošināt ASV dolāru maksājumus savā ziņā ir vērtējums kopējai Latvijas finanšu sektora darbībai, tā ilgtspējai un industrijas biznesa standartu atbilstībai. «Pēdējo gadu notikumi finanšu sektorā Latvijā vairāk ir sašķobījuši kopējo reputāciju, nekā stiprinājuši. Tai pat laikā - lēmums nenodrošināt ASV dolāru maksājumus pilnīgi visiem tirgus dalībniekiem, visticamāk, ir saistīts arī ar pašas Deutsche Bank attīstības un darbības plāniem. Būtiski, ka finanšu sektorā šobrīd notiek jau ilgstoši nepieciešamās pārmaiņas, kuras, manā skatījumā, tikai stiprinās kopējo finanšu sektora reputāciju,» skaidroja Tetere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Vācijas nacionālā dzelzceļa operatora personāls - šokējoši īdzīgs un demotivēts

Lelde Petrāne, 16.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gandrīz 70 procenti cilvēku, kuri strādā Vācijas nacionālajā dzelzceļa uzņēmumā Deutsche Bahn ir demotivēti un neapmierināti ar savu darbu, vēsta Financial Times Deutschland (FTD).

Deutsche Bahn pārstāvis apstiprinājis šos datus, bet nav sniedzis sīkākus komentārus.

Viņš tikai norādījis, ka uzņēmums jau ir izstrādājis pasākumus, lai mēģinātu novērst šo situāciju. Starp šiem pasākumiem esot, piemēram, valsts mēroga darbinieku konference. «Mēs esam uzsākuši plašu apmācību un pārmaiņu procesu,» viņš sacījis.

Taču kāds Deutsche Bahn augsta līmeņa darbinieks, kura vārds netiek minēts, sacījis, ka 190 tūkstošu darbinieku aptaujas rezultāti, ir šokējoši. Laikraksts norāda, ka apmierināti darbinieki ir ļoti būtiski Deutsche Bahn kā pakalpojumu sniedzējam, kuram katru dienu ir tiešs kontakts ar miljoniem klientu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Vācijā darbību sāks zemo cenu dzelzceļa uzņēmums

Lelde Petrāne, 05.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmantojot jaunus ātrgaitas, zemu izmaksu vilcienus, Vācijā privāts uzņēmums rudens sākumā ir gatavs sākt darboties noslogotajā Ķelnes - Berlīnes maršrunā, vēsta thelocal.de.

Uzņēmums MSM piedāvāšot klientiem biļetes, sākot no apmēram 19 eiro. Šo iniciatīvu uzņēmuma vadība salīdzinājusi ar zemo cenu aviokompānijas darbību.

Lētākā biļete, kādu piedāvā Vācijas nacionālais dzelzceļa uzņēmums Deutsche Bahn, ir 29 eiro par vienvirziena braucienu.

Pašlaik Deutsche Bahn bauda monopolu, piedāvājot Vācijā vienīgos ātrgaitas starppilsētu vilcienus. Tas uzņēmumam nodrošina aptuveni 3,8 miljardus eiro katru gadu.

Ja MSM plāns būs veiksmīgs, tas būs Deutsche Bahn vienīgais tiešais konkurents.

Deutsche Bahn dienā maršrutā starp Ķelni un Berlīni caur Hamburgu nodrošina ap 40 vilcieniem, taču MSM plāni ir krietni pieticīgāki, jo uzņēmuma rīcībā ir tikai četras lokomotīves un 30 vagoni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Deutsche Bahn comfort» piesaista «BahnCard» klientus

Aivars Mackevics [email protected], 18.03.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deutsche Bahn speciālā pakalpojumu programma "Bahn comfort", kas domāta priekš daudzbraucējiem, trīs mēnešus pēc tās ieviešanas praksē ir piesaistījusi gandrīz 100 000 BahnCard īpašniekus. Pasažieriem, kuri izmanto BahnCard bija nepieciešams savākt noteiktu punktu summu, kas atļauj izmantot BahnCard comfort pakalpojumus. Automātiski tika kvalificēti šajā programmā tie īpašnieki, kuriem ir personiskā NetzCard vai JahresCard. "Bahn comfort" klientiem pakalpojumu priekšrocības piedāvā 25 Vācijas dzelzceļa stacijas. Piemēram, piedāvājot klientiem dzelzceļa tuvumā novietot stāvvietā automašīnu, kā arī vilcienos marķējot ar speciālām uzlīmēm un spilveniem sēdvietas, kuras nepieciešamības gadījumā var arī rezervēt. Bet izmantojot speciāli ierīkoto servisa telefonu var saņemt palīdzību, organizējot darījumu vai arī privāta rakstura braucienus. "Bahn comfort" pakalpojumu paleti papildina arī viesnīcu un auto nomu piedāvājumi. Klientu lokam, kuri izmanto šo jauno Deutsche Bahn programmu ir liela nozīme Vācijas dzelzceļa saimniecībā, jo 2,7% no visiem BahnCard īpašniekiem sastāda 1/5 no BahnCard apgrozījuma, bet no tiem klientiem, kas sevi kvalificējuši jaunajai programmai ir 45% BahnCard 1.klases, bet 55% 2.klases pasažieri. Avots: Vdr-service

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«airBaltic» un «Deutsche Bahn» piedāvā apvienotās lidojuma - dzelzceļa biļetes

Aivars Mackevics [email protected], 28.05.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šī gada 1. jūnija Latvijas aviosabiedrība airBaltic uzsāk piedāvāt saviem pasažieriem, kuri lidos uz Vāciju, apvienotās biļetes lidojumam un braucieniem Deutsche Bahn (DB) vilcienos visā Vācijas teritorijā. airBaltic prezidents Bertolts Fliks saka: "airBaltic savā ziņā ir reģiona aviācijas industrijas līderis dažādu jauninājumu ieviešanā un šim reģionam unikālu produktu radīšanā, kas vērsts uz aviosabiedrības galveno mērķi - radīt maksimāli ērtus ceļošanas nosacījumus tūristiem, kuri lido no un uz Latviju. Kārtējais apliecinājums tam ir sadarbība ar Vācijas lielāko dzelzceļa pārvadātāju Deutsche Bahn. Kopā ar Deutsche Bahn esam radījuši produktu, kas ir principiāli jauns Latvijas tirgum un noteikti gūs mūsu pasažieru atzinību." airBaltic sadarbība ar Deutsche Bahn paredz iespēju ikvienam airBaltic pasažierim, kurš iegādājas aviobiļeti lidojumiem uz Vāciju, ar šo pašu biļeti braukt arī Vācijas sabiedriskajā transportā un nokļūt no lidostas ar DB vilcieniem jebkurā šīs valsts vietā, kopumā 6 000 DB stacijās visā valstī. airBaltic ir pirmā aviosabiedrība Baltijā, kas piedāvā tādu ar citiem transporta veidiem kombinētu biļešu produktu, tādējādi ievērojami paplašinot tūristu pārvietošanās brīvību un maksimāli ietaupot viņu resursus. Piemēram, Ķelnē jūnija vidū tiks atklāts lidostā integrēts dzelzceļa termināls, kas vistiešākajā veidā uzskatāmi parāda airBaltic un DB apvienotās biļetes priekšrocības - visīsākajā laikā nokļūt no viena transporta līdzekļa citā, lieki netērējot tam ne laiku, ne naudu. Būtiski ir tas, ka pasažieri varēs iegādāties kā vienu apvienotu biļeti gan lidojumam, gan braucienam ar DB vilcieniem, neveicot atsevišķas dzelzceļa biļetes iegādi. airBaltic un DB apvienotās biļetes no 1. jūnija lidojumiem uz Berlīni, Hamburgu un Ķelni, kā arī braucienam vienā virzienā 2.klases vagonā būs nopērkamas airBaltic biļešu aģentūrās un tūrisma aģentūrās par DB biļeti maksājot 19 LVL, bet braucienam DB 1.klases vagonā - 29 LVL. airBaltic un DB kombinētās biļetes būs nopērkamas arī airBaltic lidojumiem uz Vāciju no Viļņas. Avots: airBaltic

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas dzelzceļa milzis Deutsche Bahn Frankfurtē prezentējis savu jauno ātrgaitas vilcienu. Tas gan noticis divus gadus vēlāk, nekā plānots, vēsta thelocal.de.

Ražotājs Siemens pirmos četrus ICE 3 vilcienus Deutsche Bahn piegādājis pagājušā gada beigās. Vēl četri tiks piegādāti līdz marta beigām. Jauno vilcienu skaits sasniegs 17, bet to visu piegāde noslēgsies līdz 2016. gadam.

Siemens bija plānojis vilcienus piegādāt jau vairāk nekā pirms diviem gadiem, bet kavēšanos izraisīja problēmas ar bremžu kontroles sistēmu un saskaņojumiem. Vilcieniem bija jāiegūst atļauja pārvietoties pa sliedēm Vācijā.

Neraugoties uz visām problēmām, Deutsche Bahn prezentācijā norādīja, ka ICE 3 starts uzskatāms par veiksmīgu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Matīss ar Deutsche Bahn vadību pārrunā sadarbības iespējas

Dienas Bizness, 22.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Leipcigā, Starptautiskā transporta foruma ietvaros satiksmes ministrs Anrijs Matīss ticies ar Deutsche Bahn valdes priekšsēdētāju Dr. Rudigeru Grūbi, lai pārrunātu divpusējās sadarbības jautājumus, informēja Ministra padomniece komunikācijas jautājumos Līga Līce.

A.Matīss iepazīstinājis Deutsche Bahn vadītāju ar Satiksmes ministrijas redzējumu par iespējamo Latvijas lomu piegāžu ķēžu starp Ķīnu un Eiropu organizēšanā. Sarunas laikā uzsvērts, ka Latvija varētu būt ļoti efektīva loģistikas platforma starp Ķīnu, Centrālāziju un Ziemeļeiropas valstīm.

L. Līce norāda, ka Deutsce Bahn šobrīd ir uzņēmies vadošo lomu Eiropas loģistikas nozarē, kas balstīta ilgtermiņa sadarbībā ar Rietumeiropas un ASV vadošajiem ražotājiem, kam ir rūpnīcas Ķīnā. Kā piemērus sarunas laikā Dr. Grūbe minējis datortehnikas un elektrotehnikas piegādes uz Eiropas lielāko ostu Dīsburgā, kā arī Vācijas autoražotāju piegādes uz rūpnīcām Ķīnas ziemeļaustrumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu finanšu tirgus regulators (FCA) šodien publiskojis lēmumu par Deutsche Bank sodīšanu saistībā ar Krievijas izcelsmes naudas atmazgāšanu; shēmā figurē arī Latvija

(Pievienots Latvijas FKTK komentārs)

Britu likumsargs relīzē norāda, ka Deutsche Bank uzliktais vairāk nekā 163 milj. GBP (virs 191 milj. EUR) sods ir lielākais, kādu FCA vai tā priekšgājēji jebkad kādam ir piemērojuši. Banka naudas atmazgāšanas pretpasākumu (AML) noteikumus nav ievērojusi laikā no 2012. gada sākuma līdz 2015. gada beigām.

Bankai tiek pārmests, ka tā ar nepietiekami pārraudzītiem globālajiem darījumiem ir pakļāvusi Apvienoto Karalisti finanšu noziegumu riskiem. Nepietiekamās AML ievērošanas dēļ neidentificēti klienti caur Deutsche Bank ir pārskaitījuši ap desmit miljardiem USD nezināmas izcelsmes naudas. Tā no Krievijas caur Londonu ir pārskaitīta t.s. spoguļu darījumu shēmā, beigu beigās nonākot ofšoru kontos. Notikušo darījumu shēma pieļauj ļoti lielu iespēju, ka tas ir bijis finanšu noziegums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Deutsche Bahn tur aizdomās par savu darbinieku noklausīšanos

, 03.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākais Vācijas dzelzceļa koncerns Deutsche Bahn tiek turēts aizdomās par nesankcionētu savu darbinieku noklausīšanos, ziņo Gazeta.ru atsaucoties uz Der Stern.

Kā raksta Der Stern, šīs aizdomas radušās pēc tam, kad atklājās, ka Deutsche Bahn noslēdzis līgumu ar firmu, kas nodarbojās ar cita vācu giganta Deutsche Telekom darbinieku telefonsarunu noklausīšanos. Db.lv par to ziņoja pirms nedēļas. Deutsche Bahn vadība apstiprinājusi sadarbību ar uzņēmumu, taču noliedz nesankcionētu savu darbinieku sarunu noklausīšanos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar zaudējumiem strādājošā Vācijas lielākā banka «Deutsche Bank» nomainījusi vadītāju.

Bankas padome svētdien nolēmusi, ka Džonu Kraienu bankas vadītāja amatā nomainīs viņa līdzšinējais vietnieks Kristians Zēvings, paziņojusi banka.

Lai gan Kraiena līguma termiņam bija jābeidzas 2020.gadā, Vācijas mediji ziņo, ka viņš atlaists, jo viņam bijušas domstarpības par stratēģiju ar «Deutsche Bank» padomes priekšsēdētāju Paulu Ahleitneru.

Kraiens, kurš ir brits un iepriekš bijis Šveices finanšu grupas UBS finanšu direktors Eiropā, par vienu no diviem «Deutsche Bank» līdzvadītājiem kļuva 2015.gadā, bet 2016.gadā pēc otra līdzvadītāja Jirgena Fičena aiziešanas kļuva par «Deutsche Bank» vienīgo vadītāju.

Kraiena uzdevums bija restrukturizēt «Deutsche Bank» un atbrīvot to to problēmām, kas bankai radās, kad pirms finanšu krīzes tā mēģināja konkurēt ar globālajām investīciju bankām. Viņa vadībā «Deutsche Bank» samaksāja miljardiem eiro naudassodos un kompensācijās, lai novērstu ilgstošas tiesu prāvas, un nostiprināja bankas kapitālu ar astoņu miljardu eiro vērtu akciju emisiju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas dzelzceļa kompānija Deutsche Bahn ceturtdien prezentēja vērienīgu reorganizācijas plānu, kas paredz līdz 2020.gadam investēt 55 miljardus eiro.

Šī reorganizācija, kuru Deutsche Bahn raksturo kā lielāko kopš 1994.gada, ir paredzēta, lai paaugstinātu konkurētspēju, palielinātu pasažieru skaitu un rentabilitāti, kā arī nodrošinātu punktuālu pakalpojumu sniegšanu un stabilu interneta un telefona sakaru uztveršanu vilcienos.

Nākamo piecu gadu laikā 55 miljardi eiro tiks investēti visās biznesa struktūrvienībās, lai uzlabotu kvalitāti, piesaistītu vairāk klientu un uzlabotu ekonomiskos rādītājus, norāda kompānijas vadītājs Rēdigers Grūbe.

No kopējās summas 50 miljardi eiro tiks investēti Vācijā un gandrīz 40 miljardi tiks atvēlēti infrastruktūrai vien.

Aptuveni 20 miljardi eiro no šīs summas tiks iegūti no "Deutsche Bahn" pašreizējās naudas plūsmas, bet valsts nodrošinās vēl 35 miljardus eiro, sacīja Grūbe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas valsts dzelzceļa operators Deutsche Bahn mašīnistu streiku dēļ zaudēja "ap simt miljoniem eiro", ceturtdien publicētā intervijā paziņoja kompānijas ģenerāldirektors Ridigers Grube.

«Streika izmaksas ļoti ātri var sasniegt līdz pat desmit miljoniem eiro dienā. Līdz šim streiki mums ir izmaksājuši ap simt miljoniem eiro,» viņš sacīja reģionālajam laikrakstam Berliner Zeitung.

«Fakts ir tāds, ka tas mums ir daudz kaitējis. Un mani tas patiešām sanikno, jo mūsu tēls ir cietis. Un streika ietekme tika uzgrūsta uz daudzu mūsu darbinieku pleciem,» Grube klāstīja.

Vācijas vilcienu mašīnistu arodbiedrība GDL pēdējā laikā ir organizējusi vairākus streikus, no kuriem jaunākais bija novembra sākumā, kad vairākas dienas streikoja gan kravas, gan pasažieru vilcienu mašīnisti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MyTaxi, Moia, e-mobilitāte, autonomās mašīnas – runājot par digitalizāciju, mobilitāte ir sektors, kas šobrīd mainās un attīstās visstraujāk. Nākotnes mobilitātes sadaļa izstādē CEBIT apvienos mobilitātes pionierus, kā arī vizionāru un stratēģu prezentācijas par nākotnes mobilitātes risinājumiem.

ADAC uzsāk ilgtermiņa sadarbību ar CEBIT

CEBIT biznesa festivāla sadarbības partnera, Eiropas lielākā automobiļu kluba ADAC stendā no 11. līdz 15. jūnijam apmeklētājiem būs iespēja apskatīt virkni inovāciju un aktuālo modeļu. ADAC ir CEBIT Startup Scale 11 platformas kopienas kapteinis, kas uzņems mobilitātes sektora jaunās kompānijas. Papildus tam uz d!talk skatuvēm mobilitātes kluba eksperti dalīsies ar prezentācijām un viedokļiem par mobilitāti, mārketingu un digitālajām pārmaiņām.

Deutsche Bahn prezentēs dzelzceļa transporta nākotni

50 miljoni papildu pasažieru un tūkstošiem jaunu vilcienu – tādas milzu iespējas Deutsche Bahn attīstībai piedāvā digitālās pārmaiņas transporta jomā. CEBIT nākotnes mobilitātes arēnā būs iespēja uzzināt par turpmākajiem Deutsche Bahn attīstības virzieniem, tai skaitā par kompānijas plāniem nākotnes reģionālo vilcienu atpūtas telpās rādīt FIFA pasaules čempionāta mačus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas dzelzceļa kompānijas Deutsche Bahn vadītājs Hartmuts Mēdorns (Hartmut Mehdorn) ir atkāpies pēc tam, kad nāca klajā, ka kompānija piesaistījusi privātdetektīvus darbinieku izspiegošanai un pat dzēsusi viņu elektronisko pastu.

Mēdorns taisnojies, ka neko par to nav zinājis un nav darījis neko sliktu, taču atkāpjas, lai "pārtrauktu šīs postošās debates".

Viņš ticis iepriekš slavēts par to, ka desmit gadus Deutsche Bahn bija pelnošs globālā transporta tirgus līderis, taču ticis arī smagi kritizēts par konfliktiem ar apvienībām.

Viņa likteni izšķīra fakts, ka Mēdorns ir zaudējis Vācijas kancleres Angelas Merkeles atbalstu. Viņa iepriekš teica, ka Mēdorns ir atgriezis kompāniju atpakaļ uz finansiāli veiksmīgām sliedēm un pārveidojis to par loģistikas firmu, ko respektē visā pasaulē. Merkeles atbalsta zaudējums varētu būt saistīts ar faktu, ka pēc sešiem mēnešiem Vācijā notiks federālās vēlēšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

140 tūkstoši Deutsche Bahn vilcienu pagājušajā gadā nav ieradušies galamērķī

Lelde Petrāne, 07.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas valstij piederošā dzelzceļa kompānija Deutsche Bahn atzinusi, ka to vilcienu skaits, kas nekad nav ieradušies galamērķī, pagājušajā gadā ir palielinājies, vēsta thelocal.de.

Pagājušajā gadā aptuveni 140 tūkstoši Deutsche Bahn vilcienu nekad neieradās savā galamērķī. Tas nozīmē, ka vilcienu skaits, kas brauciena laikā sabojājās, palielinājies par 20 000, salīdzinot ar 2016. gadu.

Dati liecina, ka 97 tūkstoši vilcienu izbrauca, bet neieradās galamērķī tehnisku problēmu dēļ. Vēl 40 tūkstoši vilcienu pat neizbrauca no atiešanas vietas.

Citiem vārdiem sakot, pagājušajā gadā neieradās 1 procents no visiem Deutsche Bahn vilcieniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Deutsche Bank veiks lielāko akciju piedāvājumu bankas vēsturē

Ritvars Bīders, 21.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas lielākā banka Deutsche Bank palielinās kapitālu par 10,2 miljardiem eiro, veicot šogad līdz šim lielāko jaunu akciju piedāvājumu. Tas nepieciešams, lai pārpirktu Deutsche Postbank un palielinātu bankas rezerves, ziņo Bloomberg.

Deutsche Bank cer pārdot 308,6 miljonus jaunu akciju par 33 eiro gabalā gan Vācijā, gan ASV. Šī cena ir par 30% zemāka nekā Deutsche Bank akcijas cena 20. septembrī Frankfurtes biržas slēgšanas brīdī.

Bankas izpilddirektors Jozefs Akermans (Josef Ackermann) šo akciju piedāvājumu, kas ir lielākais Deutsche Bank vēsturē, pamato ar nepieciešamību rast finansējumu Deutsche Postbank pārpirkšanai, kā arī palielināt rezerves, ko nosaka jaunie noteikumi.

Pēc šī paziņojuma Deutsche Bank akcijas cena Frankfurtes biržā palielinājās par 0,4% līdz 47,05 eiro. Kopumā šā gada laikā bankas akcijas cena ir samazinājusies par 4,8%. Patlaban Deutsche Bank tirgus vērtība ir 29,2 miljardi eiro. Deutsche Postbank tirgus vērtība ir 5,5 miljardi eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Deutsche Bahn» pagarina “Spar-Night” par 19 eiro

Aivars Mackevics [email protected], 03.03.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas dzelzceļa Deutsche Bahn izdevīgais piedāvājums “Spar-Night” tiek pagarināts līdz 10.aprīlim. Šīs akcijas laikā pasažieri nakts laikā var braukt Vācijas robežās par 19 eiro. Sīkāka informācija: Deutsche Bahn

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bērnu dzimšanas dienas dzelzceļa stacijā

Aivars Mackevics [email protected], 14.11.2002

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas dzelzceļš (Deutsche Bahn) kopš neilga laika organizē bērniem dzimšanas dienas svētkus. Svinības tiek organizētas grupās līdz 8 bērniem vecumā no astoņiem līdz 12 gadiem. Bērni dzelzceļa pavadoņa vadībā apmeklē dzelzceļa stacijas visnoslēpumainākās vietas, ātrvilciena ICE kabīni un tiek atļauts pieteikt vilcienu pienākšanu stacijas skaļrunī. Svinību izmaksas triju stundu garumā bērnam ar tortes galdu ir 50 eiro vērtībā. Pašlaik šajā programmā piedalās sekojošas dzelzceļa stacijas: Augsburga, Berlīne, Ķemnica, Dortmunde, Diseldorfa, Aizenaha, Frankfurte, Hamburga, Ķīle, Ķelne, Potsdama un Štutgarte. Pieteikšanās laiks ir divas nedēļas pirms pasākuma. Sīkāka informācija: Deutsche Bahn

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Deutsche Bahn» piedāvā bezmaksas braucienus bērniem

Aivars Mackevics [email protected], 24.02.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas dzelzceļā sabiedrība Deutsche Bahn ir radījis speciālu biļeti - ģimenes karti, kura ļauj izmantot dzelzceļa pakalpojumus bērniem līdz 14 gadiem par velti. Tādā veidā uzņēmums pirmo reizi uzlabo savu jauno tarifu sistēmu. Sīkāka informācija: Deutsche Bahn

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

PrivatBank valdē ievēlēts bijušais Deutsche Bank un Commerzbank finanšu speciālists

Žanete Hāka, 27.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par AS PrivatBank valdes locekli ievēlēts bijušais Vācijas banku Deutsche Bank un Commerzbank vadošais finanšu speciālists Roberts Kristians Šepfs (Robert Christian Schoepf), informē bankas pārstāvji.

Viņš turpmāk atbildēs par AS Privatbank biznesa stratēģijas un filiāļu tīkla attīstību.

R. Šepfs ir guvis plašu starptautisku finanšu pieredzi strādājot vadošajās Vācijas bankās – Deutsche Bank un Commerzbank. Profesionālo karjeru R. Šepfs iesāka Minhenē kā Deutsche Bank auditors. Vēlāk pārcēlās strādāt uz Deutsche Bank centrālo biroju Frankfurtē, kur vairākus gadus vadīja Deutsche Bank filiāļu tīkla un meitas uzņēmumu audita grupas, gan vietējā, gan starptautiskā līmenī.

No 1998. līdz 1999. gadam R. Šepfs vadīja Deutsche Bank Audita un konsultāciju departamentu Maskavā. Savukārt no 2000. līdz 2008. gadam kā viceprezidents un darbības koordinators bija atbildīgs par Deutsche Bank biznesu un attīstību Centrālāzijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neoficiālā jeb ēnu ekonomika varētu palīdzēt Eiropas valstīm nostiprināties ekonomiskās lejupslīdes laikā, taču šīm «neoficiālajām» darbībām jābūt noteiktā attiecībā pret konkrētās valsts ekonomikas izmēriem.

Tā teikts jaunākajā Deutsche Bank ziņojumā, ziņo Financial Times.

Valstīs ar augstu «pelēkās» būvniecības līmeni, nereģistrētiem skaidras naudas darījumiem, iztrūkstošām pavadzīmēm, kā arī nodokļu nemaksāšanas un citu nelikumīgu darbību gadījumiem ir vērojama mazāka ekonomiskā lejupslīde nekā «godīgajiem» kaimiņiem.

Tas gan darbojas tikai tad, ja ēnu ekonomika notiek lielos apjomos, kā, piemēram, Grieķijā, kuras premjerministrs Džordžs Papndreu šomēnes atzina, ka valsts sabiedrisko pakalpojumu sektorā valda korupcija.

Neskatoties uz valsts finanšu problēmām, Grieķijas ekonomika šogad sarukusi vien par aptuveni 1%. Salīdzinājumam Eiropas Savienības (ES) ekonomika kopumā šogad sarukusi par 4%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Bloomberg: Deutsche Bank plāno pārtraukt ASV dolāru maksājumus daļai Latvijas banku

LETA, 29.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas lielākā banka Deutsche Bank gatavojas pārtraukt ASV dolāru maksājumus daļai Latvijas banku, ziņo aģentūra Bloomberg, atsaucoties uz neoficiāliem avotiem.

«Pēc to cilvēku teiktā, kas ir pazīstami ar Vācijas lielākās bankas plāniem, dažu Latvijas banku spējas tieši apstrādāt pārskaitījumus ASV dolāros ir apdraudētas, jo Deutsche Bank gatavojas pārtraukt attiecības ar tām,» raksta Bloomberg.

Tā vēsta, ka vairākas Latvijas bankas ir saņēmušas Deutsche Bank brīdinājumu, ka Vācijas banka tām liegs ASV dolāru klīringa iespējas.

Pēc Bloomberg rīcībā esošajām ziņām, šis Deutsche Bank lēmums neattieksies uz Latvijā strādājošajām Ziemeļvalstu bankām, kā arī bankām Citadele, Rietumu Banka un Baltic International Bank.

Komentējot šo neoficiāli iegūto informāciju, Deutsche Bank preses pārstāvis Franks Hartmans e-pasta vēstulē norādījis, ka «atbilstoši bankas stratēģijai līdz 2020.gadam banka pārskata attiecības ar klientiem», tomēr atteicies sniegt sīkākas ziņas par Deutsche Bank plāniem attiecībā uz konkrētu Latvijas banku maksājumiem ASV dolāros, vēsta Bloomberg.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Deutsche Bank ASV samaksā 95 miljonus dolāru nodokļu krāpniecības lietā

LETA--AFP, 05.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas lielākā banka Deutsche Bank panākusi vienošanos samaksāt 95 miljonus dolāru, lai izbeigtu ASV Tieslietu ministrijas izmeklēšanu saistībā ar nodokļu krāpniecību, trešdien paziņoja Ņujorkas dienvidu apgabala prokuratūra.

Prokurors Prīts Bharara norāda, ka Deutsche Bank izmantojusi fiktīvu uzņēmumu tīklu un aprēķinājusi darījumus, lai censtos izvairīties no nodokļu maksāšanas vairāku desmitu miljonu dolāru apmērā.

ASV valdība likusi Deutsche Bank atzīt savas darbības, kas bija paredzētas, lai izvairītos no nodokļu maksāšanas, un samaksāt Savienotajām Valstīm 95 miljonus dolāru, sacīja Bharara.

Šī lieta aizsākās 2000.gadā, kad Deutsche Bank iegādājās ASV holdingkompāniju Charter, kurai piederēja akcijas farmācijas uzņēmumā Bristol-Myers Squibb. Lai izvairītos no apjomīgu nodokļu maksāšanas saistībā ar ienākumiem no šo akciju pārdošanas, Deutsche Bank organizējusi to pārdošanu fiktīvam uzņēmumam, lai tās pēc tam atpirktu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības (ES) Padomē panākumiem ir panāktā vienošanās starp Eiropas Parlamentu un ES Padomi par dzelzceļa tiesību aktu paketi jeb tā dēvēto Tehnisko pīlāru, otrdien raksta laikraksts Diena.

Tā būtība ir vienotu tehnisko un drošības standartu noteikšana visā ES dzelzceļa sistēmā un vienota vilcienu un lokomotīvju drošības standartu apstiprināšana un atļaujas saņemšanas procedūra Eiropas Dzelzceļa aģentūrā.

Latvijas īpašais panākums ir tas, ka Baltijas valstīm kā vienīgajām noteikts izņēmuma statuss. Proti, tā kā Baltijas valstu dzelzceļa operatori negrasās ieiet citu reģionu dalībvalstu tirgū, tad tiem savam ritošajam sastāvam nebūs obligāti jāizņem atļauja Eiropas Dzelzceļa aģentūrā, kas ir dārgs process. Tā vietā Baltijas valstu atbildīgajām institūcijām būs jāvienojas par kopējiem drošības standartiem un savstarpēju sertifikācijas atzīšanu. Proti, ja Latvijas lokomotīve būs sertificēta Latvijā, tad sertifikāts būs derīgs arī Lietuvā un Igaunijā bez kādām papildu procedūrām.

Komentāri

Pievienot komentāru