Šobrīd ir atrisinātas problēmas ar vagonu rindām visā Latvijas teritorijā, tāpēc atcelti aizliegumi kravu pieņemšanai uz Baltkrievijas/Latvijas robežas.

Situācija ar kravu vagonu sastāviem, kas gaidīja izkraušanu visā Latvijas teritorijā, izveidojās jau pirms Ziemassvētku brīvdienām. LDz bija spiests pat uz laiku pārtraukt vilcienu pieņemšanu uz Baltkrievijas/Latvijas robežas. Dīkstāvē savu kārtu gaidīja vairāki desmiti sastāvu ar naftas produktiem un oglēm. Ventspilī savukārt gaidīja daudzi vagoni ar naftas produktiem, norāda LDz valdes loceklis Ēriks Šmuksts.
Dīkstāves iemesli bijuši vairāki: gan neritmiskā kravu iekraušana Krievijā pārvadājumiem uz Latviju (decembrī beigās tika nosūtītas īpaši liels kravu apjoms), gan izkraušanai ostās nelabvēlīgo laika apstākļu dēļ – vētras Baltijas jūrā un zemās gaisa temperatūras, pie kurām ogles sasalst un to izkraušana ir apgrūtināta.
Šobrīd problēmas ir atrisinātas un kravu izkraušana notiekot bez kavējumiem. Ē. Šmuksts uzsver, ka minētās dīkstāves radījušas zaudējumus gan  preču saņēmējiem, gan pārvadātājiem, tomēr to apmēru neatklāj.
LDz arī uzsver, ka kopējā Latvijas dzelzceļa pārvadājumu caurlaides spēja ir 60 miljoni tonnu gadā. Tā esot pietiekoša, bet pārkraušanas jaudas esot jākāpina Ventspils un Rīgas ostu termināļos: it īpaši galvenajām kravu grupām – naftai, naftas produktiem un oglēm.
Vairāki aculiecinieki Db gan norāda, ka neparasti liels daudzums kravu vagonu dzelzceļu stacijās esot novērojams arvien.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra