Jaunākais izdevums

«2009. gada sākums bija diezgan vājš darba apjoma ziņā, bet no 2010. gada februāra sākās straujš kāpums. Šķiet, ka emocionālā ziņā mūsu klienti ir krīzei pāri: attapušies no izbrīna un gatavi ieguldīt dzīves kvalitātē,» laikrakstam Dienas bizness stāsta plastikas ķirurgs Jānis Ģīlis.

To pašu apliecina arī citi nozares pārstāji. Evijas Rodkes privātpraksē un klīnikā kopumā pērn tika veiktas vairāk nekā 400 lielās operācijas, no tām viņa pati veica 230, kas ir gandrīz tikpat cik 2008. gadā. «Pašlaik fiziski visus nevaram paņemt,» teic daktere, norādot, ka ir pat jāgaida rindā. Klīnikā pirmajos trīs mēnešos apgrozījums bija 172 tūkst., pērn - 412 tūkst.

Vaicāti par klientiem, plastikas ķirurgi pirmām kārtām runā par sievietēm - viņu alkas būt skaistām un vēl skaistākām ir krietni lielākas nekā vīriešiem, tomēr beidzamajā laikā aug arī stiprā dzimuma interese, galvenokārt par ķermeņa formas korekcijām - samazināt vēderu, likvidēt dubultzodu u.c. Cik procentu no populācijas veic plastiskās ķirurģijas operācijas, uz šo jautājumu īsti atbildēt nevar. Tas pirmām kārtām atkarīgs no tā, ko ietver šajā vārdā, norāda E. Rodke. Ādas veidojumu likvidēšana - papilomu, dzimumzīmju, rētu - šādi gadījumi esot diezgan bieži. Viņasprāt, plastikas ķirurģija ir kļuvusi ikdienišķāka nekā agrāk - gan tāpēc, ka tā pārklājas ar citām medicīnas jomām, gan tāpēc, ka mainās piedāvājums un sabiedrības attieksme.

No lielajām plastikas operācijām Latvijā visvairāk tiek veiktas krūšu korekcijas, tomēr cilvēki aplami domā, ka visas sievietes vēlas tās palielināt, saka E. Rodke. Vēlmju lauks ir krietni plašāks - likvidēt asimetriju, pacelt, samazināt, atjaunot formu. Tikai 30% grib lielākas krūtis. Popularitātes ziņā otrajā vietā ir plakstiņu operācijas, tām seko dažādas citas manipulācijas - degunu, ausu, vēderplastikas korekcija - tauku atsūkšana, striju likvidēšana u.c. Valsts pasūtījuma plastikas ķirurģijai nav. Pārticīgākās valstīs tiekot apmaksāta noslīdējušu plakstiņu pacelšana, ja ir samazināts redzes leņķis, vai, piemēram, krūšu samazināšana pēc 65 gadiem. Ja šis dziedzeris ir ļoti liels, tas rada papildu slodzi balsta kustību aparātam un ir palielināts vēža risks - diemžēl Latvijas labklājības līmenis līdz tam pašlaik nevelk, atzīst E. Rodke.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Veselības centrs 4» (VC4) iegādāsies skaistuma institūtu «Liora», aģentūru LETA informēja VC4 valdes priekšsēdētājs Māris Rēvalds.

Darījuma summa netika atklāta.

Rēvalds atzīmēja, ka sadarbībā ar skaistuma institūta «Liora» metodisko vadītāju ārsti Ingrīdu Rītiņu tiks strādāts, lai attīstītu skaistuma institūta piedāvātās iespējas un stiprinātu pozīcijas estētiskās medicīnas tirgū.

Pēc apvienošanās institūta «Liora» lojālajie klienti varēs izmantot arī VC4 lojālo klientu programmu. Tāpat arī VC4 klientu karšu īpašnieki turpmāk varēs izmantot «Liora» lojalitātes programmas piedāvātās iespējas.

Paredzēts, ka skaistuma institūts «Liora» darbosies arī kā prakses bāze Rīgas Kosmētikas skolas studentiem.

Skaistuma institūts «Liora» ir VC4 grupas uzņēmums, kas atrodas Rīgā, Tallinas ielā 18, saviem klientiem piedāvājot skaistumkopšanas, kosmetoloģijas un estētiskās medicīnas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skaistuma un veselības kults diktē toni arī darba tirgū, ārējie dotumi tiek ņemti vērā arī personāla atlasē, īpaši, ja darbs saistīts ar klientu apkalpošanu.

Skaistuma kults ir bijis visos laikos, taču mūsdienās plašsaziņas līdzekļi, izklaides un skaistumkopšanas industrija ir kultivējuši pārliecību, ka tie, kas labi izskatās, ir tie veiksmīgākie. Piemēram, Kolonnas moto kopš uzņēmuma pirmsākumiem, ir bijis: «Tu labi izskaties, Tev veicas!»

«Taču veiksme nenāk tāpat vien. Lai sasniegtu panākumus, labi justos un izskatītos, ir smagi jāstrādā un jāiegulda sevī,» uzsver Taka Spa vadītāja Lolita Millersone. Pēc viņas teiktā, ikviens cilvēks, kas novērtējis labu atpūtu un atguvis veselību caur ūdeni (Sanus per Aquam), jau ir veiksminieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV skaistuma karalienei Šīnai Moninai (Sheena Monnin) nāksies maksāt piecus miljonus dolāru lielu kompensāciju biznesa magnāta Donalda Trampa vadītajai organizācijai Mis Universs, lēmusi tiesa.

D. Trampa organizācija Š. Moninu, kas pirms tam bija ieguvusi Mis Pensilvānija titulu, iesūdzēja tiesā pēc tam, kad skaistuma karaliene nāca klajā ar paziņojumiem, ka Mis ASV izvēlēšanas konkursa rezultāti ir zināmi jau pirms paša pasākuma, vēsta ASV plašsaziņas līdzekļi.

Š. Monina apgalvoja, ka esot redzējusi sarakstu ar sievietēm, kas ieņems skaistuma konkursa galvenās vietas, vēl pirms pasākuma noslēguma. Mis Pensilvānija tika izslēgta no galvenās ASV skaistuma karalienes izvēlēšanas konkursa dažas minūtes pirms tā sākuma un uzskata, ka tas bijis tāpēc, lai iepriekš noteiktajām uzvarētājām nesagādātu lieku konkurenci. Savu viedokli Š. Monina izplatīja izmantojot sociālo portālu Facebook.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Maxima Latvija» esot saņēmusi «neviennozīmīgi vērtējamus aicinājumus no skaistumkopšanas produktu ražotāja «Keune» un tā pārstāvja Latvijā pārtraukt «Keune» skaistumkopšanas produkcijas tirdzniecību par pircējiem draudzīgu cenu», pausts «Maxima Latvija» šodien izplatītā paziņojumā. «Maxima» ieskatā tas «apdraud pircēju iespējas izvēlēties produktus par labākām cenām», tādēļ «Maxima Latvija» izvērtē iespēju vērsties Konkurences padomē un tiesību sargājošās institūcijās.

««Maxima Latvija» rīkotajam «Skaistuma festivālam» izvēlējās «Keune» skaistumkopšanas produktus, kas tika iepirkti no «Keune» oficiālā izplatītāja Lietuvā, piedāvājot «Maxima Latvija» klientiem īpaši izdevīgu cenu. Zīmola «Keune» oficiālais izplatītājs Latvijā, kas nenodrošināja produktu piegādi, sociālajos tīklos izvērsa sabiedrību maldinošu kampaņu par «Maxima Latvija» piedāvājumu «Skaistuma festivālā», norādot, ka «Maxima Latvija» tirgo nezināmas izcelsmes skaistumkopšanas produkciju, izmantojot «Keune» preču zīmi – iespējams, viltojumu. Tā ir nepatiesas un maldinošas informācijas izplatīšana, diskreditējot «Maxima Latvija» labo vārdu klientu un partneru acīs. Norādot, ka tikai pie viena komersanta iegādāta produkcija ir atzīstama par oriģinālu un kvalitatīvu, tiek mēģināts ierobežot konkurenci, samazinot Latvijas patērētāju izvēles iespējas,» informē mazumtirgotājs. .

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, daži līzinga tirgus spēlētāji Latvijā pārtrauca aizdevumu sniegšanu zaudējumu dēļ, ko radīja krāpniecības darījumi aktīvās kreditēšanas periodā. Latvijas kredītie­stāžu aso konkurences cīņu kredītu tirgū pirms krīzes, sevišķi no 2006. gada līdz pat 2008. gadam, izmantoja arī krāpniecības darījumiem, kuru sekas kredītiestādes izjūt joprojām. Eksperti atkal prognozē krāpniecības darījumu skaita pieaugumu.

Uz jaunu skaistumu tieco ties

Ir atjaunojies maksātspējīgs pieprasījums pēc jaunības un dabiska skaistuma.

Pārtika

Neredz beigas cenu kāpumam

Pasaules norises ceļ iepirkuma cenas lauksaimniecībā, un cenu lēciens turpinās.

Pasaule

Restrukturizācija sola nākamo krīzi

Eirozonas parādu krīzei varbūt līdzīgas sekas, kādas bija pēc Lehman Brothers sabrukuma.

Eksports

NP Foods plāno eksporta pieaugumu

Pārtikas uzņēmumu vadības un attīstības uzņēmums NP Foods koncentrēsies uz eksporta attīstību.

Investors

Nosauc labākos Baltijā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptieku tīkls "Apotheka" jaunā biznesa virzienā "Apotheka Beauty" iegulda vairākus simtus tūkstošus eiro.

Pirmais skaistuma veikals tiek atvērts šodien t/c "Riga Plaza", bet līdz gada beigām paredzēts atvērt vēl vienu šāda tipa veikalu, kā arī internetveikalu.

"Mēs vienmēr esam rūpējusies par veselību un organisma stiprināšanu, bet pēdējos gados šis jautājums kļūst daudz plašāks un ietver arī ādas veselību. Arvien biežāk cilvēki lieto aptiekas kosmētiku un šai kategorijai ir liela nozīme. Tomēr aptieku telpas ir ierobežotas, tāpēc nolēmām spert soli tālāk un atvērt speciālo skaistuma veikalu, kurā ir plašs produktu klāsts – gan dermatoloģiskā kosmētika, gan arī skaistuma pakalpojumi un sejas procedūras," saka Jānis Kūliņš, SIA "Apotheka" valdes loceklis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 4. līdz 6. novembrim Ķīpsalā notiks izstāde Baltic Beauty 2016, kur skaistumkopšanas speciālisti iepazīstinās gan ar aktuālāko sejas, ķermeņa un matu kosmētiku, gan ar izglītojošiem semināriem un prezentācijām, gan šoviem.

Abās Baltic Beauty 2016 hallēs – Matu skaistuma pasaule un Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule – vairāk nekā 335 dalībnieki no 17 valstīm iepazīstinās ar jaunākajām skaistumkopšanas tendencēm, profesionālo un plaša patēriņa produktu un procedūru piedāvājumu. Kosmetologi, vizāžisti, stilisti, frizieri un masieri sniegs aizraujošus paraugdemonstrējumus, sacentīsies profesionalitātē, kā arī dalīsies zināšanās dažādos semināros un meistarklasēs.

Šogad Baltic Beauty ir ievērojami audzis ārzemju dalībvalstu skaits – apmeklētāji varēs iepazīties ar dalībniekiem no 13 valstīm. Izstādes piedāvājumā vērojams būtisks akcents uz profesionālo meikapu, tostarp kosmētiku uzacu skaistumam, stāsta Baltic Beauty sadaļas Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule vadītāja Kristīne Čerņavska.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

L'Oréal Zviedrijā apsūdz maldīgas informācijas sniegšanā

Lelde Petrāne, 17.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konglomerāts L'Oréal turpina Zviedrijā pārdot savus pretgrumbu krēmus, sniedzot maldīgu informāciju, atsaucoties uz Zviedrijas patērētāju «sargsuņa» informāciju, ziņo thelocal.se. Iestāde prasa, lai kompānija tiktu sodīta.

«Patērētājiem jāspēj uzticēties reklāmai, pat ja runa ir par skaistumkopšanas produktiem. Mēs vēlamies pielikt punktu šāda veida pārspīlējumiem,» teicis Gunnars Larsons no Zviedrijas patērētāju aģentūras (Konsumentverket).

Pagājušā gada decembrī Zviedrijas patērētāju ombuds (Konsumentombudsmannen - KO) «sakāva» skaistuma milzi lietā, kas tika izskatīta Zviedrijas Tirgus tiesā (Marknadsdomstolen).

Tiesa lēma, ka kompānija nedrīkst apgalvot - tās skaistuma krēmi var samazināt vai novērst grumbas, ja tā nevar zinātniski pierādīt, ka krēmi to patiešām izdara.

«Spriedums ir ļoti veiksmīgs un rokasgrāmata visām kompānijām, kas tirgo skaistuma krēmus. Tagad ir kļuvis skaidrāks, ko nedrīkst apgalvot - vai nu rakstiski, vai ar attēliem reklāmās,» tolaik sacīja patērētāju aizstāve Agneta Broberga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīpsalas izstāžu zālē no 3. līdz 5. novembrim notiek izstāde Baltic Beauty 2017, informē BT1.

Šogad izstādes hallēs – «Matu skaistuma pasaule» un «Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule» – dažādus plaša patēriņa un profesionālos skaistumkopšanas produktus un pakalpojumus prezentē vairāk nekā 336 dalībnieki no 14 valstīm. Gan uzņēmumu ekspozīcijās, gan konkursu un meistarklašu laukumos varēs ne vien vērot meistaru paraugdemonstrējumus, bet arī konsultēties un smelties zināšanas.

Trešajā izstādes dienā, 5. novembrī, no plkst. 11.00 līdz 19.00 «Baltic Beauty 2017» hallē «Matu skaistuma pasaule» darbosies Baltijā lielākā pop-up frizētava.Šogad izstādē notiks piecas konferences ar starptautisku ekspertu dalību. Ne mazāk svarīga loma šajā ceļā ir meistarībai – to savukārt varēs vērot dažādos skaistumkopšanas konkursos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Uzņēmumu apvienošana 2023. gadā – ar ko jārēķinās iesaistītajām pusēm?

Andra Rubene, “TGS Baltic” partnere, 31.01.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaut arī aizvadītais gads gan globālajai, gan lokālajai ekonomikai ir bijis izaicinājumiem bagāts, komercdarbības ekosistēmā lielas izmaiņas nav notikušas – dažāda mēroga biznesi turpina veidoties, attīstīties, uzņēmumi tiek pirkti, pārdoti un apvienoti.

Arī 2023. gadā tas nemainīsies, tomēr ir vairāki faktori, kas jāņem vērā mirklī, kad pienācis laiks pārdot uzņēmumu un arī ietekmīgs investors ir atradies.

Zvērinātu advokātu biroja “TGS Baltic” partnere Andra Rubene apkopojusi astoņus būtiskākos aspektus, kam jāpievērš uzmanība, īstenojot ieceri par uzņēmumu iegādi un apvienošanu.

Viedokļu atšķirības šogad varētu pieaugt

Viens no lielākajiem izaicinājumiem uzņēmumu apvienošanas un iegādes jomā kā Latvijā, tā citviet 2023. gadā būs pārvarēt pārdevēja un pircēja viedokļu atšķirības par mērķa sabiedrības vērtību un attiecīgi tās kapitāla daļu (akciju) pirkuma cenu. Pārdevēji vēlēsies noteikt cenu, par kādu tie būtu varējuši pārdot sabiedrību pirms Krievijas iebrukuma Ukrainā. Savukārt pircēji būs gatavi piedāvāt tādu cenu, kādu uzskatīs par pamatotu šobrīd, ņemot vērā inflāciju, kredītu procentu likmju pieaugumu un citas izmaiņas. Lai darījumi varētu notikt, līdzējiem nāksies pielāgoties apstākļiem vai arī strukturēt darījumus tā, lai pārdevēja iecerēto cenu varētu salikt kopā ar pircēja piedāvāto, piemēram, paredzot atliktos maksājumus un daļu samaksas padarot atkarīgu no noteiktu rezultātu sasniegšanas (earn outs).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zobu stāvokļa uzlabošanai jāatvēl no dažiem simtiem līdz vairākiem tūkstošiem eiro.

Pieprasījums pēc estētiskās zobārstniecības palielinās gan vietējo iedzīvotāju, gan ārvalstnieku vidū, turklāt ārsti no citām valstīm brauc uz Latviju smelties pieredzi zobu izskata uzlabošanā.

Metodes, ar kuru palīdzību zobus iespējams padarīt skaistākus, regulāri tiek uzlabotas, tāpat zobārstniecībā tiek ieviestas inovācijas, tādēļ zobu izskats būs atkarīgs tikai no tā, cik daudz cilvēks ir gatavs atvēlēt zobu skaistuma uzlabošanai. Kā liecina zobārstniecību klīniku sniegtā informācija, atkarībā no izmantotās tehnoloģijas izdevumi var svārstīties no 90 eiro par vienu zobu vienkāršākai metodei, pārsniedzot pat tūkstoti eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzīgi kā citus gadus jūlijā, arī šogad konservēšanas sezonā pieaug pārdotā cukura daudzums, aģentūrai LETA pauda aptaujātie mazumtirdzniecības tīkli.

SIA "Maxima Latvija" korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Laura Bagātā aģentūrai LETA sacīja, ka patlaban pilnā sparā rit dažādu ievārījumu, marinējumu un citu ziemas krājumu gatavošana, kas novērojamas arī atsevišķu preču pieprasījuma izmaiņās.

"Ja apskatām pieprasījuma izmaiņas pēc dažādām marinēšanai un konservēšanai nepieciešamajām garšvielām, var secināt, ka šogad ziemas krājumi, iespējams, tiek plānoti lielākā apjomā," teica Bagātā, piebilstot, ka, piemēram, salīdzinot ar pagājušo gadu, pieprasījums pēc cukura, etiķa un citronsulas ir audzis par aptuveni 20%, savukārt sāls pieprasījums - teju par 50%.

Tāpat Bagātā minēja, ka pieprasījums pēc cukura šogad visvairāk pieaudzis Vidzemē un Kurzemē, savukārt pēc sāls un etiķa - Latgalē. Līdztekus viņa atzīmēja, ka iedzīvotāji mēdz preces konservēšanai iegādāties iepriekš akciju laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar lakatu zīmolu "Eve Birdy Headwraps" Ieva Putniņa vēlas dot alternatīvu cilvēkiem, kam kādu iemeslu dēļ ir nācies atvadīties no matiem; lakati šobrīd ir prototipa stadijā.

Viņa vēlas atbalstīt cilvēkus ar alopēciju un mainīt sabiedrības skaistuma standartus, ar savu piedāvājumu dodot izvēles brīvību – nēsāt parūku, lakatu vai staigāt ar pliku galvu.

Ideja par lakatu zīmolu I. Putniņai radās no pašas pieredzes un nepieciešamības pēc kvalitatīvām, elpojošām un dizaina ziņā skaistām galvas segām, kas viņai kalpoja kā alternatīva parūkai. "Man 15 gadus ir ļoti reta autoimūna diagnoze. Kopumā esmu vesela un jūtos ļoti labi, bet mana imunitāte apmaldījās un sāka uzbrukt manām matu folikulām un līdz ar to sākās matu izkrišana, jo baltie asinsķermenīši liedz matu folikulām barības vielas, un matu sakne ieiet miega jeb telogēnā fāzē. Tās var aizmigt pat uz vairākiem gadiem, manā gadījumā tas ilgst 15 gadus – pusē galvas mati ataug, bet pusē vēl guļ. No malas izskatās, ka cilvēks ir izgājis cauri vairākiem ķīmījterapijas seansiem, jo citiem izkrīt arī skropstas un uzacis. Alopēcija nav nāvējoša slimība, bet tā lēnām nogalina pašapziņu," viņa dalās pieredzē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Coolpad Modena 2 ir iespēja iegādāties izskatīgu viedtelefonu par ļoti pievilcīgu cenu

Budžeta klases viedtālruņiem nostiprinājies visai neglaimojošs tēls – to izgatavošanā izmantoti lēti materiāli, vizuāli vairākums no tiem ir baisi nepievilcīgi un arī tehniskie parametri ir apcirpti līdz minimumam. Zemo cenu viedtālruņu ražotājs Coolpad ir apņēmības pilns mainīt vismaz pirmās divas pozīcijas. Šoruden prezentējot modeli Modena 2, Ķīnas uzņēmums faktiski mēģina ienest stila piesitienu nepieklājīgi lētu ierīču segmentā.

Saprotams, ka no aptuveni pusotra simta eiro vērtas ierīces būtu naivi gaidīt līdzvērtīgu sniegumu kā no piecreiz dārgākiem konkurentiem. Tomēr Coolpad piedāvājumā ir vairāki patīkami pārsteigumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Dizains izglābs pasauli

Lana Jūra, speciāli DB, 12.05.2018

Yamakawa Rattan Japan Inc., nelieli piknika galdiņi – verami grozi Ami, kas iekštelpās izmantojami kā uzglabāšanas konteineri, diz. Jun Yasumoto

Foto: no uzņēmumu arhīviem

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Milānas dizaina nedēļas izkārtnes šogad spoži izgaismojās stilu daudzveidība, ilgtspēja un inovācijas, skaistuma un dzīvnieku tēmas, aizvien grandiozāka dizaina mantojuma augšāmcelšanās un jauno un citādi domājošo ienākšana industrijā, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Milānas dizaina nedēļa ir sprints. Tas nozīmē uz mirkli ieskatīties dažās no atvērtajām t.s. šovrūmu durvīm Brerā, pārmijot pāris vārdus ar viesmīlīgo personālu, tad traukties uz Tortona ielas rajonu, kur šogad īstu eksploziju piedzīvoja japāņu dizains jaunā un pasaulslavenā dizaina dieva Oki Sato vadībā, bet uz saules rietu atgriezties Milānas sirdī – tur Piazza del Duomo izvietotajā izstādē La natura dell’abitare (kurators – dizaina un inovāciju studija Carlo Ratti Associati) veldzēt acis un prātu zaļojošajās izmeklētu šķirņu koku galotnēs un krāšņu puķu dobēs.

Nākošā dienā skrējiens turpinās izstāžu centrā Rho Milano. Īsos pārtraukumos starp bagātīgajām ekspozīcijām sekot ekscentriskā holandiešu dizaina maksimālista Marsela Vandera (Marcel Wanders) vai inteliģentās itāliešu domātājas dizaineres Paolas Navones stāstiem, vai, atvelkot elpu pie kafijas tases, ieklausīties loģiskajā Salone del Mobile un vienlaikus Kartell prezidentā Klaudio Luti (Claudio Luti), kurš gluži kā uz šaha galdiņa izspēlē situāciju un skaitļus globālajā dizaina industrijā un Milānas lomu tajā. Redzēt vēl to…. paspēt tur… Milzīgie ļaužu pūļi ielās un izstāžu stendos, spožā saule un karstums tikai uzkurināja dizaina trakumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma izaugsmi un attīstību ietekmē vesela virkne faktoru, tajā skaitā - veiksmīga biznesa stratēģija un spēja pielāgoties jaunākajām tirgus tendencēm, atzīmē Jeļena Varnus-Ļebedeva, RE.NEW vadītāja.

Ja uzņēmums vēlas būt konkurētspējīgs un ilgtermiņā uzrādīt labus biznesa rezultātus, tam jāspēj izveidot uzticama un lojāla klientu bāze, ko var panākt, nodrošinot maksimāli augstu sniegto pakalpojumu kvalitāti un to atbilstību klientu vajadzībām, teic J.Varnus-Ļebedeva. Tāpat uzņēmējam ir jābūt arī skaidrai biznesa stratēģijai, jāpiemīt prasmei efektīvi pārvaldīt pieejamos resursus, kā arī vēlmei rūpēties par saviem darbiniekiem, norāda RE.NEW vadītāja, uzsverot, ka motivēti un apmierināti darbinieki ir viens no būtiskākajiem uzņēmuma resursiem.

Gūst pieredzi

Bērnībā vēlējos savu dzīvi saistīt ar medicīnu, atminas J.Varnus-Ļebedeva. “Līdz pat 13 gadu vecumam man nebija bail ne no asinīm, ne sāpēm, tomēr pusaudžu gados sāku bieži zaudēt samaņu, ieraugot asinis vai izjūtot sāpes. Tas lika man saprast, ka nākotnē nevarēšu kļūt par ārsti vai zobārsti, kā to biju iecerējusi, taču pilnībā savu sapni par mediķa profesiju gan neatmetu. Beidzot vidusskolu, velējos iegūt augstāko izglītību, bet dažādu apstākļu dēļ tas nenotika tik ātri. Sākumā ieguvu izglītību grāmatvedībā, taču mana pirmā darba pieredze bija saistīta tieši ar skaistumkopšanu,” stāsta J.Varnus-Ļebedeva, kura 1998. gadā pievienojās skaistuma institūta Liora komandai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Nākamnedēļ notiks skaistumkopšanas izstāde Baltic Beauty 2015

Žanete Hāka, 27.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 6. līdz 8. novembrim Ķīpsalā notiks skaistumkopšanas izstāde Baltic Beauty 2015, informē BT1.

Iepazīties ar jaunākajām skaistumkopšanas tendencēm, aplūkot nozares produktu un procedūru piedāvājumu izstādes Baltic Beauty 2015 hallēs – Matu skaistuma pasaule un Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule piedāvās vairāk nekā 330 uzņēmumu no 15 valstīm. Pirmo reizi Baltic Beauty piedalās uzņēmumi no Indijas, kuri ir atzīti ājurvēdas kosmētikas speciālisti. Pēc neliela pārtraukuma izstādē savas procedūras atkal prezentēs skaistumkopšanas saloni.

7. novembrī izstādē Baltic Beauty 2015 notiks Baltijas frizieru atlase, kurā varēs vērot visu trīs Baltijas valstu meistaru darbus. Šovā meistari demonstrēs savu redzējumu par Wella Professionals jaunajām tendencēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Skaistumkopšanas izstāde Baltic Beauty 2018 Ķīpsalā

Zane Atlāce - Bistere, 02.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīpsalas izstāžu hallē atklāta 14. Baltijas apvienotā skaistumkopšanas izstāde Baltic Beauty 2018, kurā varēs iepazīties ar plašu skaistumkopšanas produktu un pakalpojumu klāstu, vērot meistaru sniegumu, piedalīties konferencēs un meistarklasēs, informē mediju koordinatore Inese Libere.

Līdz 4. novembrim izstādē dažādus plaša patēriņa un profesionālos skaistumkopšanas produktus un pakalpojumus prezentēs vairāk nekā 340 dalībnieku no 20 pasaules valstīm.

Šogad Baltic Beauty norisinās rekordliels konferenču skaits - sešas plaša mēroga konferences sadaļā Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule un sešas vērtīgas konferences sadaļā Matu skaistuma pasaule. Konferencēs ar pieredzi dalīsies vismaz 13 valstu lektori.

Izstādi rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 un Skaistums matu kosmētika sadarbībā ar Latvijas Kosmētiķu un kosmetologu asociāciju - CIDESCO sekciju Latvijā, Latvijas Frizieru un kosmetologu asociāciju, OMC Latvijas komiteju, Latvijas Stilistu asociāciju, Nagu skaistumkopšanas amatu apvienību, Latvijas Spa & Wellness federāciju un Latvijas Ārstu biedrību, Baltijas Imidža speciālistu asociāciju, Starptautisko Skropstu un uzacu profesionālo meistaru asociāciju, Pigmalions, Aroma Life Institute.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Kinderola pieaugušajiem

Anda Asere, 01.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Arī Latvijā pieejamas vietējo uzņēmumu komplektētas pārsteiguma kastītes, kas mudina izmēģināt dažādu kompāniju preci, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pārsteiguma kastītes, kurās ir dažādi noteiktas preču kategorijas produkti, ārzemēs jau dažus gadus ir pazīstamas un ir gana populāras. Tās saņēmējs zina, ka iegūs, piemēram, kosmētiku noteiktā cenu kategorijā, taču nezina, kas tie būs par zīmoliem, kādi produkti būs šajā kastītē. Arī Latvijā uzņēmēji ir sākuši piedāvāt izmēģināt kosmētiku, kā arī pašmāju pārtikas produktus.

Mārketinga veids

Skaistuma kastīšu bizness ir aizsācies Amerikā; jau piecus gadus tur darbojas Birchbox, kas tiek uzskatīts pa šī uzņēmējdarbības veida etalonu. «Sākumā neviens neticēja, ka šis varētu būt veiksmīgs projekts. Taču rezultāti runā paši par sevi – mēnesī tas saņem aptuveni miljonu pasūtījumu. Latvijas mērogs nav salīdzināms ar ASV, bet Eiropā ir vairāki veiksmīgi analogi. Šis bizness ir attīstījies, un tagad ir ne tikai kosmētikas, bet arī bērnu preču, suņu, kaķu, vīriešu produktu, ēdiena kastītes,» stāsta Irēna Satire, SaneriBox (SIA Saneri) vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Skaistumkopšanas nozarē pieaug nesertificētu pakalpojumu sniegšanas vietu skaits

LETA, 06.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skaistumkopšanas nozarē pieaug nesertificētu pakalpojumu sniegšanas vietu skaits, turklāt pieaug arī nekvalitatīvu pakaļdarinājumu skaits iekārtām, ar kurām tiek veiktas dažādas sarežģītas manipulācijas, ceturtdien kampaņas "Lēta skaistuma upuris" atklāšanas pasākumā sacīja Veselības aprūpes darba devēju asociācijas (VADDA) valdes priekšsēdētājs Māris Rēvalds.

Viņš gan atzīmēja, ka patlaban nav pieejama statistika par šādu nesertificētu pakalpojumu sniedzēju skaitu vai procentuālo sadalījumu attiecībā pret sertificētajiem pakalpojumu sniedzējiem, taču kopumā tendence ir augšupejoša.

Rēvalds skaidroja, ka šādiem nesertificētajiem pakalpojumu sniedzējiem raksturīgs maldīgs mārketings, nosaukumā apzināti izmantojot tādus vārdus vai to atvasinājumus kā "medi" vai "klīnika", ārkārtīgi zemu cenu piedāvājums, kvalifikāciju neieguvuši darbinieki un ēnu ekonomika, par pakalpojumu neizsniedzot maksājuma dokumentu.

Viņš uzsvēra, ka šāda prakse jo īpaši sastopama lāzerklīniku nozarē. Cita starpā tās ir viltus klīnikas, kas nav reģistrējušās ārstniecības iestāžu reģistrā, izmanto apšaubāmu aprīkojumu, tajā skaitā bīstamas iekārtas. Tāpat ir gadījumi, kad esoša un reģistrēta iestāde iegādājas iekārtu kopijas un ar nekvalificēta darbaspēka starpniecību veic attiecīgus pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā atklāta 12. Baltijas apvienotā skaistumkopšanas izstāde Baltic Beauty 2016, informē BT1.

No 4. līdz 6. novembrim abās izstādes Baltic Beauty 2016 hallēs – Matu skaistuma pasaule un Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule – vairāk nekā 335 dalībnieki no 17 valstīm piedāvās gan profesionālos, gan plaša patēriņa produktus un procedūras, kā arī sniegs konsultācijas. Šogad izstādē ikviens varēs vērot 51 aizraujošu frizieru, kosmetologu, grima mākslinieku un nagu skaistumkopšanas speciālistu konkursu.

Savukārt profesionāļiem būs iespēja papildināt zināšanas dažādās konferencēs.

Arī XXII Friziermākslas festivālā šogad piedalīsies pasaules mēroga meistari – viens no vadošajiem pasaules frizieriem Kristaps Slakters-Zvejsalnieks no Latvijas, friziere Joanna Cani (Ioanna Tzani) no Grieķijas un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Investē savā sirdslietā - medicīnā

Kristīne Stepiņa, 29.10.2019

Plastikas ķirurģe Evija Rodke-Sproģe kopā ar savu vīru – uzņēmēju Māri Sproģi.

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada nogalē durvis vērs Aesthetica Beauty Clinic, kas projektēta un celta kā plaša plastiskās ķirurģijas un estētiskās medicīnas klīnika, kuru ir izveidojusi plastikas ķirurģe Evija Rodke-Sproģe kopā ar savu vīru – uzņēmēju Māri Sproģi.

Klīnika izveidota Teikā, trijos stāvos, 1030 kvadrātmetru lielā platībā. Klīnikā būs divas operāciju zāles, tajā strādās trīs plastikas ķirurgi un 13 dažādu jomu speciālisti, nodrošinot plašu pakalpojumu klāstu. Projekta autore ir arhitektu biroja Ozola & Bula arhitekte Vija Ozola.

Fragments no intervijas

Kā jūs izlēmāt būvēt klīniku?

Nākamajā gadā apritēs 20 gadu, kopš strādāju kā sertificēta plastikas ķirurģe. 2004. gadā nodibināju privātpraksi, daudz braukāju pa pasauli, stažējoties un pilnveidojot savas zināšanas un prasmes, tad kopā ar plastikas ķirurgu Kasparu Feldmani sākām darbību viņa privātajā klīnikā, bet visu laiku gaisā virmoja doma par savu medicīnas iestādi. 2014. gadā apprecējos ar Māri Sproģi – uzņēmēju ar milzīgām darba spējām un izcilu organizatora talantu. Abi kopā sapratām, ka šo ideju spējam īstenot. 2016. gadā nodibinājām uzņēmumu Aesthetica SIA, iegādājāmies zemi Teikā, sākām meklēt arhitektu. Izveidojām komandu, kas manas vēlmes un vīziju spēja salikt kopā. Pa šo laiku esam ļoti daudz paveikuši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Inflācijas sekas cilvēku un kompāniju maciņos

Māris Ķirsons, 28.09.2021

Austrumsomijas Universitātes asociētais profesors un konsultāciju uzņēmuma Balesene OU rīkotājdirektors Andrejs Belijs.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzes cenu pieauguma rezultātu uzņēmumi un cilvēki ieraudzīs ne tikai rēķinos par elektrību un gāzi, bet arī siltumenerģiju un galu galā arī visu preču un pakalpojumu cenās.

To intervijā Dienas Biznesam stāsta Austrumsomijas Universitātes asociētais profesors un konsultāciju uzņēmuma Balesene OU rīkotājdirektors Andrejs Belijs. Viņš arī uzsver, ka enerģētiku, tostarp siltumapgādi, būtiski ietekmēs ES Zaļais kurss, kas vērsts uz klimata neitralitātes sasniegšanu, tāpēc visiem tautsaimniecības sektoriem būs jāsamazina CO2 izmeši. Par to tiks diskutēts SIA Izdevniecība Dienas bizness kopā ar SIA Gren Latvija, AS Gaso un AS Latvijas Gāze rīkotajā ikgadējā nozares konferencē Siltumapgāde 2021: mērķtiecīgai klimata mērķu sasniegšanai Latvijas pilsētās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā un Pierīgā klienti interesējās par viena stāva mājām cenā līdz 120 000 eiro, ar zemesgabalu vismaz 1000 m2, bet šādu piedāvājumu pagaidām trūkst.

Tā liecina nekustamo īpašumu kompānijas Latio mājokļa tirgus pārskata dati. Salīdzinot darījumu skaitu ar privātmājām 2020. gada janvārī – novembrī ar attiecīgo periodu pirms gada, darījumu skaits praktiski nav mainījies (+ 0,5%), savukārt kopējā darījuma summa palielinājās par 10%.

Avots: Latio mājokļu tirgus pārskats 2020

70% pērn īstenoto darījumu šajā sektorā attiecās uz nelielām mājām, kas būvētas līdz 1999.gadam. Rīgā un Pierīgā klienti interesējās par viena stāva mājām cenā līdz 120 000 eiro, ar zemesgabalu vismaz 1000 m2, bet šādu piedāvājumu pagaidām trūkst. Pircējiem ir mazāka interese par dvīņu un rindu mājām, kā arī ļoti lieliem un dārgiem īpašumiem. Aktīvākie māju pircēji ir jaunās ģimenes – cilvēki vecumā ap 30 gadiem – pietiekoši maksātspējīgs slānis. Sākoties pandēmijai, arvien biežāk tika izrādīta interese par lauku īpašumiem ārpus Rīgas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniecības nozare aizvadītajos gados piedzīvojusi ļoti lielus satricinājumus, kā rezultātā tirgū mazinājies arī darījumu skaits, atzīmē Andris Božē, SIA YIT LATVIJA valdes loceklis.

Liela daļa attīstītāju būvniecības izmaksu pieaugumu iekļāva gala produkta cenā, kā ietekmē trīs gadu laikā dzīvokļu cenas palielinājās par aptuveni 30%, teic A.Božē, piebilstot, ka šis cipars pilnībā atbilst būvmateriālu un būvdarbu cenu pieaugumam. Šobrīd mēs klusībā ceram, ka šis process ir apstājies - EURIBOR ir sasniedzis savu maksimumu un nākamajā gadā dzīvokļu pieejamība atkal varētu uzlaboties, taču neviens par to nav 100% pārliecināts, norāda A.Božē. Tāpat viņš uzsver, ka, neraugoties uz izaicinājumiem, YIT LATVIJA turpina attīstīt gan jaunus dzīvojamo namu projektus, gan mērķtiecīgi raugās īres dzīvojamo namu virzienā.

Kā nekustamo īpašumu sektors, jūsuprāt, ticis galā ar pēdējos gados piedzīvotajiem izaicinājumiem?

Komentāri

Pievienot komentāru