No Rīgas ostas līdz kravas terminālim Kalugā, Krievijā, transporta un loģistikas uzņēmums Gefco, sadarbojoties ar dzelzceļa operatoru TransConteiner un Nurminen Maritime Latvia, nosūtījis pirmo konteineru bloku vilcienu, un rudenī plānots uzsākt regulārus kravu pārvadājumus šajā maršrutā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Maršruts Rīga – Kaluga uzskatāms par vienu no svarīgākajiem Gefco attīstības posmiem, stāsta uzņēmuma pārstāvji. Viens no galvenajiem šī virziena attīstības stimuliem ir a/s Krievijas dzelzceļš darījums pērnā gada nogalē, kad kompānija iegādājās Gefco. Gefco iegāde arī izskaidro ciešo sadarbību ar citu Krievijas dzelzceļš meitas uzņēmumu - TransConteiner, stāsta uzņēmuma pārstāvji.

Salikto kravu konteineru transportēšanu pa dzelzceļu, adresētu vienlaicīgi vairākiem lieliem industriālajiem klientiem, Gecfo veica pirmo reizi.

Pašreiz Gefco Baltic eksperti veic pirmo divu kravas reisu novērtējumu un analīzi, bet septembrī plānots uzsākt regulārus dzelzceļa kravu pārvadājumus virzienā Rīga-Kaluga.

Gefco Baltijas biroja apgrozījums 2010. gadā veidoja 18 miljonus eiro, 2011. gadā – 22 milj. eiro un 2012. gadā – 28 milj eiro.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra