«Par Ventspils naftas vadu interese ir lielāka nekā par iespēju naftu vest pa dzelzceļu, tāpēc esmu uzdevis izvērtēt, kādas ir iespējas naftas vadam, lai Venecuēlas naftu varētu plūdināt no Ventspils ostas uz Baltkrieviju.»

To intervijā avīzei Diena saka jaunieceltais satiksmes ministrs Uldis Augulis. DB jau rakstīja, ka 16. – 17. novembrī Uldis Augulis plāno vizīti uz Krieviju, lai runātu par Latvijas tranzītbiznesam būtiskiem jautājumiem, tajā skaitā par Venecuēlas naftu. «Tur ir problēma, kā pagriezt naftas plūsmu uz otru pusi, ar spiediena izmaiņām. Ventspils pusē spiediens bijis ne tik liels, un, lai pumpētu otrā virzienā, ir vajadzīgs lielāks spiediens. Jautājums ir, cik drošs ir cauruļvads, lai to varētu darīt,» skaidro U. Augulis.
Viņš atzina, ka, ja baltkrievu pusei būs izdevīgi, tad viņi virzīs šis kravas caur Latviju.  «Nākamais – lai arī tiem, kas šeit uz vietas investēs un veiks pārbūves, būtu izdevīgi,» piebilda satiksmes ministrs. Pēc ministra rīcībā esošās informācijas, kaut kādas sarunas par izmēģinājuma kravām caur Ventspili notiekot visu laiku. Runas par Ventspils mēra Aivara Lemberga ietekmi uz Satiksmes ministrijas darbu pēc savas iecelšanas amatā U. Augulis nodēvē par baumām. «Ar Ventspili runāju tāpat, kā ar citām pašvaldībām. Nevaru izdalīt vienu pašvaldību vai vienu ostu. Mums jāattīsta viss vienkopus un vienlaikus. Tās, pirmkārt, ir trīs lielās ostas, otrkārt, septiņas mazās ostas. Ostu infrastruktūra ar visiem pārvadājumiem valstī ir jāattīsta vienmērīgi un līdzvērtīgi,» uzsver U. Augulis.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra