Citas ziņas

"Aurvana X-Fi" austiņas - vēl viens pasaules mēroga jaunums no "Creative"

, 31.08.2007

Jaunākais izdevums

"Xtreme Fidelity" tehnoloģiju apvienojums ar trokšņu blokādi sniedz jauna līmeņa kvalitātes klausīšanās pieredzi

Pasaules mēroga līderis digitālās izklaides produktu jomā "Creative" izlaiž "Aurvana X-Fi" austiņas - līderi personālajā klausīšanās jomā. Jaunās austiņas apvieno "Xtreme Fidelity" tehnoloģijas, kas vēl nekad nav tikušas pielietotas austiņās, ar aktīvo trokšņu blokādi (Active Noise Cancellation), tādējādi piedāvājot pilnīgi jaunu akustisko vidi, lai klausītājam sniegtu "tīrākās" skaņas un samazinātu fona trokšņus.

Galvenās "Xtreme Fidelity" tehnoloģijas ietver "X-Fi Crystalizer", kas atjauno detaļas un vibrācijas, kas pazudušas tādos "saspiestajos" mūzikas formātos kā MP3, un X-Fi CMSS-3D, kas pozicionē vokāla un instrumentu skanējumu, "aptverot" klausītāju un nodrošinot dabiskāku klausīšanos. Vēl "Creative" attīstījis arī aktīvo trokšņu blokādes tehnoloģiju, kas bloķē apkārtējās vides skaņas līdz 20 dB, tādējādi netraucējot klausītājam izbaudīt izklaidi.

Visas šīs iespējas var individuāli izvēlēties, izmantojot slēdzīšus, kas atrodas uz austiņām. Aktīvās trokšņu blokādes funkcija var tikt regulēta arī tad, kad austiņas nav savienotas ar skaņas avotu, lai sniegtu iespēju klausītājam pabūt klusā vidē un relaksēties.

Radot šīs unikālās, pirmklasīgās austiņas, "Creative" lielu uzmanību veltīja ergonomikas un inženierijas jautājumiem. Precīzi 40 mm "Neodymium" draiveri nodrošina augstas precizitātes rezultātus visdažādākajam digitālajam saturam. Tai pat laikā augstas kvalitātes austiņu spilventiņi palīdz klausītājam justies komfortabli daudzu stundu garumā. Plakanais dizains, kas ir reizē praktisks un mūsdienīgi elegants, ir vienkārši paņemams līdzi iepakojumā.

"Mēs ticam, ka šīs austiņas mainīs personālo klausīšanos," saka Džons Kībeks (John Keybeck), "Creative" Eiropas zīmola vadītājs. " Apvienojot mūsu apbalvojumus guvušās "Xtreme Fidelity" tehnoloģijas ar jaunāko un labāko trokšņu blokādi, uzskatām, ka esam radījuši akustisku vidi, kas skan tikpat labi, cik izskatās, apmierinot pat visprasīgāko klausītāju prasības."

"Creative Aurvana X-Fi Headphones" galvenās īpašības:

- uzlabota aktīvā trokšņu blokāde būtiski bloķē apkārtējos trokšņus līdz pat 20 dB diapozonā,

- "X-Fi Crystalizer" līdz sīkumam atjauno zudušās detaļas saspiestajā audio failā. "X-Fi CMSS-3D" nodrošina to, ka skaņa it kā aptver klausītāju,

- lieli 40mm "Neodymium" draiveri nodrošina precīzu un jaudīgu skaņu,

- "Closed-back" dizains ar pirmklasīgiem austiņu spilventiņiem un auduma apvalku būtiski samazina skaņas pārklāšanos un nodrošina stundām ilgu, ērtu lietošanu,

- vara kabelis (bez skābekļa) un apzeltīti spraudņi nodrošina ‚tīru' skaņu,

- plakans dizains un atdalāms kabelis ir piemērots ceļošanai.

Daļa no ģimenes

"Creative" "Aurvana X-Fi" austiņas ir "Aurvana" līnijas labākais produkts. Citi ‚premium' klases "Aurvana" produkti ir:

- "Creative Aurvana Live!" austiņas, kurās iekļauta mūsdienīgākā tehnoloģija un augstākās kvalitātes akustiskais "tūnings", lai mūzikai piešķirtu "dzīvā" izpildījuma kvalitāti. Īpaši veidotās austiņas nodrošina precīzu skaņas projekciju, savukārt ar jaunākajām biocelulozes diafragmām un "Neodymium" magnētu draiveriem sniedz kristāldzidru augsto nošu skanējumu un dziļus, bagātīgus basus.

- "Creative Aurvana DJ" austiņas piedāvā maksimālu dīdžeja pieredzi. To augsto tehnoloģiju draiveri un pirmklasīgās sastāvdaļas sniedz lietotājiem "Creative" labāko audio iespējas sasniegt profesionālus rezultātus, miksējot studijā vai klubā. Turklāt šīm austiņām ir arī lielisks dizains.

- "Creative Aurvana In-Ear" piedāvā nevainojamu mūzikas prieku. Šīs ausīs liekamās austiņas ir ergonomiski pielāgotas komfortablai un ērtai lietošanai. "AuraSeal" tehnoloģija bloķē līdz pat 90 procentiem apkārtējo trokšņu, dodot cilvēkiem iespēju baudīt mūziku un video zemākā skaņas līmenī, uzlabojot detaļu skanējumu.

"Creative Aurvana X-Fi" austiņas būs pieejams no oktobra, novembra, un to vidējā mazumtirdzniecības cena būs 130 lati.

Par "Creative"

"Creative" ir pasaules mēroga līderis digitālās izklaides produktu jomā, kas paredzēti personālajiem datoriem un internetam. "Creative" atpazīst pēc tā produkta "Sound Blaster" un ieviestajai multimediju revolūcijai. Tagad "Creative" attīsta digitālās izklaides iespējas datoros, izlaižot tādus produktus kā, piemēram, jau apbalvojumu ieguvušos "Zen" sērijas MP3 atskaņotājus Kompānijas inovativā aparatūra, patentētā tehnoloģija, lietojumprogrammas un pakalpojumi līdzsvaro internetu, ļaujot patērētājiem baudīt augstas kvalitātes digitālo izklaidi vienmēr un jebkurā vietā.

"Creative technology" ir dibināts 1981. gadā, un tā galvenās korporatīvās mītnes atrodas Singapūrā. "Creative Labs Europe" tika dibināts 1993. gadā ar mērķi iegūt lielāku tirgus daļu Eiropā. "Creative Labs Europe" galvenās mītnes un tehniskais centrs (EOTC) atrodas Dublinā, Īrijā, nodrošinot efektīvu, lokalizētu un pielāgotu produktu piegādes apkalpošanu Eiropas tirgū. "Creative Labs Europe" nodrošina arī stratēģisku patērētāju atbalsta funkcijas "Creative" pārdošanas birojiem, kas atrodas Beniluksa valstīs, Dānijā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Polijā, Portugālē, Krievijā, Spānijā, Zviedrijā un Lielbritānijā. "Creative" Eiropā nodarbina apmēram 350 cilvēkus. Papildu informācijai, apmeklējiet europe.creative.com

Papildu informācijai:

Egita Jirgensone

"Hill and Knowlton Latvia" projektu vadītāja

Tālr: +371 7 240 571

Mob.tālr.: +371 6 494 030

Fakss: +371 7 240 572

e-pasts: [email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes "Samung" bezvadu austiņas "Galaxy Buds+" ar vienu uzlādi skan pat 11 stundas no vietas.

Viedtelefonu, televizoru un citas izplatītas patērētāju elektronikas lietotāji jau ir pieraduši pie ražotāju iecienītā koncepta – ik pa laikam papildināt populāru produktu ar jaunām iespējām, bet dizainu konceptuāli nemainīt. Šī pieeja "ķērusi" arī bezvadu austiņas. "Samsung" pērnā gada "Galaxy Buds", kas aizstāja divus gadus iznākušo "Gear IconX" modeli, šogad "pārdzima" ar paplašinātu nosaukumu "Galaxy Buds+", taču būtībā identiskā izskatā. Mainījusies vien pieejamā krāsa un pienākušas klāt dažas papildiespējas.

Dizains

(Raksta autora vērtējums: 9 punkti no 10)

Tāpat kā priekšgājējs, "Buds+" pārstāv ausī pilnībā paslēpjamo austiņu novirzienu. Proti, tam nav kātiņa, kā "Apple AirPods" vai "Huawei" austiņām. Tam ir gan labās, gan sliktās puses. Labais ir kompaktais izmērs un neuzkrītošais izskats. "Galaxy Buds+" faktiski nav iespējams izraut no auss ar kapuci vai cepuri, jo apģērbam īsti nav aiz kā aizķerties. Savukārt uzliekamā gumijotā spuriņa nodrošina, ka ieausis aizķeras aiz gliemežnīcas lokiem un turas ļoti cieši. Ja vēl izvēlas atbilstošākā lieluma gumijas uzgalīti no komplektā trīs iekļautajiem, tad sajūtas ir gana komfortablas. Izmēģinājumu nedēļās austiņas tika lietotas visos apstākļos, kādus vien izolācijas periodā un drēgnā pavasarī varēja piemeklēt, tomēr īsti atmiņā nav situācijas, kad "Buds+" būtu izkrituši. Pat neraugoties uz to, ka gada laikā ieauši "pieņēmušies svarā" - no 5,6 līdz 6,3 gramiem katrs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas jaunuzņēmumi Creative Business Cup finālā gūst starptautisku atzinību

Rūta Lapiņa, 01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī, «Global Entrepreneurship Week» laikā, Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā jau tradicionāli norisinājās starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» fināls, kurā par galveno balvu un uzvarētāja titulu sacentās dalībnieki no 59 pasaules valstīm. Viņu vidū bija arī Latviju pārstāvošais medicīnas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Anatomy Next», kas vasaras izskaņā nacionālajā atlasē bija izcīnījis pirmo vietu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora pārstāve Agnese Kuzmina.

Latvijas pārstāvis, «Anatomy Next» izpilddirektors Sandis Kondrāts, konkursā prezentēja interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem no Latvijas un ASV vadošajām universitātēm. «Anatomy Next» komandai «Creative Business Cup» konkurss izrādījās īpaši veiksmīgs, jo, lai arī godpilno pirmo vietu šoreiz ieguva Ķīnas pārstāvji, tieši Latvijas dalībnieki spēja ieinteresēt un piesaistīt jaunus investorus savas biznesa idejas tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Aizliedz slēgt līgumu ar Creative Media Services par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas izstrādi

Žanete Hāka, 18.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkumu Uzraudzības birojs (IUB) aizliedzis Tūrisma attīstības valsts aģentūrai (TAVA) slēgt līgumu ar SIA Creative Media Services par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas kampaņas izstrādāšanu un īstenošanu 2013./2014. gadā, liecina paziņojums IUB mājaslapā.

Sūdzību IUB iesniedza SIA Inspired, kura skaidroja, ka, iepazīstoties ar iepirkuma komisijas protokolu, secināts, ka iepirkuma komisijas locekļu starpā pastāv šaubas par iepirkuma procedūras atbilstību labas pārvaldības praksei, turklāt iepirkuma komisija nav vienojusies par vienotiem vērtēšanas principiem un vienotas prakses piemērošanu attiecībā uz visiem pretendentiem, lai nodrošinātu godīgu vērtējumu. Iesniedzējs norādīja, ka viens iepirkuma komisijas loceklis nepiekrīt tam, ka komisija ir izpildījusi Ekonomikas ministrijas dienesta pārbaudes rezultātā ierosināto, proti, ka katrs iepirkuma komisijas loceklis argumentēti ir pamatojis katru vērtēšanas kritēriju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Creative Media Services par 70% pieaudzis apgrozījums un peļņa

, 24.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju aģentūrai Creative Media Services 2007. gada apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 69%, sasniedzot 5 112 446 latus.

„Neraugoties uz ieilgušo ekonomiskās situācijas nestabilitāti, mums pagājušajā gadā ir izdevies nodrošināt ievērojamus aģentūras finansiālos sasniegumus un izaugsmes rādītājus. Domāju, ka galvenokārt tas skaidrojams ar mūsu biznesa vīziju – aizvien meklēt jaunus reklāmas risinājumus un iespējami rūpīgāk izprast un izpētīt katra klienta specifisko tirgu,” – tā 2007. gada finansu rādītājus komentē mediju aģentūras Creative Media Services direktors Kārlis Gudonis, piebilstot, ka šā gada rezultātus patlaban vēl ir grūti prognozēt, tomēr visticamāk, ka gaidāms apmēram 20% pieaugums.

Creative Media Services pērn koncentrējās uz jaunu klientu piesaisti, kā arī dažādu jaunu pakalpojumu un darba rīku izstrādāšanu un ieviešanu, lai optimizētu sadarbību ar jau esošajiem klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» nacionālajai atlasei šogad pieteikušies 34 jaunie uzņēmēji, no kuriem pieci rudenī sacentīsies par ceļazīmi uz konkursa lielo finālu Kopenhāgenā «Global Entrepreneurship Week».

Šogad «Creative Business Cup» pārstāvētās IT un radošo nozaru uzņēmēju idejas ir ļoti dažādas - no personālatlases un personu datu analizēšanas programmatūrām līdz stikla apstrādes studijām, 3D drukas medicīnas iekārtām, inovatīviem pārvietošanās risinājumiem cilvēkiem ar redzes traucējumiem u.c.

«Creative Business Cup» iepriekšējos gados ir pulcējis vairāk nekā 70 dažādu valstu dalībniekus no visas pasaules. Arī Latvijas pārstāvji bija aicināti pieteikt dalību konkursam, lai sacenstos par prestižo uzvarētāja titulu un galveno balvu 15 000 eiro apmērā.

Ikgadējā konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas, veicināt inovāciju attīstību un sniegt jaunajiem uzņēmējiem iespēju satikties ar investoriem, sasniedzot starptautisko tirgu un piesaistot finansējumu biznesa tālākai attīstībai. 20 labākie pašmāju dalībnieki 22. augustā tiks aicināti prezentēt savas idejas klātienē Latvijas nacionālajā atlasē. No visiem pretendentiem konkursa žūrija izvēlēsies piecus daudzsološākos jaunos uzņēmumus, kuri vasaras izskaņā piedalīsies «Creative Business Cup» nacionālajās fināla sacensībās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā kopstrādes telpās Teikums tika aizvadīts jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup pusfināls, kura laikā 20 izvēlētie dalībnieki klātesošajiem prezentēja savas inovatīvās biznesa idejas.

Žūrijas pārstāvji noteica piecus spēcīgākos pretendentus, kuri rudenī turpinās cīņu nacionālajā finālā. Starptautiskais konkurss Latvijā tiek organizēts jau sesto reizi, un tā uzvarētājs iegūs iespēju doties uz lielo finālu, kas novembrī norisināsies Kopenhāgenā Global Entrepreneurship Week nedēļas ietvaros.

Par šī gada daudzsološākajiem uzņēmumiem tika atzīti CastPrint, CheeksUp, Safe & Stable, Gamechanger Audio un BlindArt, kas katrs pārstāv dažādus radošo industriju segmentus. Inovatīvo 3D poligrāfijas ģipšu ražotājs CastPrint piedāvā progresīvu pieeju lūzumu ārstēšanai; virtuālā bērnu spēle CheeksUp paaugstina produktivitāti logopēdiskajā terapijā, automatizējot skaņas atkārtošanos un izmantojot artikulēšanas uzdevumus; mūzikas inženieru kompānija Gamechanger Audio ražo inovatīvus elektroniskos mūzikas izstrādājumus; sociālais uzņēmums BlindArt izstrādā mūsdienīgus un funkcionālus dizaina priekšmetus, iesaistot cilvēkus ar redzes traucējumiem, savukārt studentu radītais zīmols Safe & Stable piedāvā uzlabotu balto spieķi ar ultraskaņas sensoru cilvēkiem ar redzes traucējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Gamechanger Audio kāpj uz uzvarētāju pjedestāla Creative Business Cup finālā Dānijā

Laura Mazbērziņa, 21.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā jauno uzņēmēju konkursā Creative Business Cup, kura fināls norisinājās Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā Global Entrepreneurship Week ietvaros, Latvijas uzņēmums Gamechanger Audio ieguva 2. vietu.

Creative Business Cup ir starptautisks konkurss radošo industriju uzņēmējiem, kurā jau sesto gadu pēc kārtas piedalās arī Latvija. Sacensību finālā piedalījās radošo industriju uzņēmumi no 49 valstīm, kuri bija izturējuši nacionālo atlasi un sacentās par galveno balvu - naudas prēmiju 7 tūkstošu eiro apmērā. Latvijas pārstāvji - jaunuzņēmums Gamechanger Audio, kurš šogad ieguvis atpazīstamību ar savu mūzikas produktu, Latvijai nodrošināja augstāko rezultātu līdzšinējās dalības vēsturē.

Uzņēmums Gamechanger Audio apvieno talantus inženierzinātņu un mūzikas lauciņā un izstrādā audio efektu ierīces. Pirmo produktu - klavieru tipa ģitāras pedāli - Plus Pedal uzņēmuma komanda sāka piedāvāt 2017. gadā, un to ir pozitīvi novērtējuši atzīti mūzikas eksperti un ģitāristi no pasaulē populārām grupām, to skaitā Pink Floyd, Rolling Stones un Roger Waters. Šā gada vasarā jaunuzņēmums iepazīstināja jau ar otro inovatīvo produktu - distortion tipa ģitāras efektu pedāli Plasma Pedal. Arī Latvijas finālā žūrija bija vienisprātis, ka tieši Gamechanger Audio piemīt liels potenciāls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Creative paziņojusi, ka pavisam nesen tā pārdevusi savu 25 miljono MP3 mūzikas atskaņotāju. Creative bija nepieciešami 8 gadi, lai pārdotu 25 miljonus MP3 mūzikas atskaņotāju, ziņo BetaNews.

Lai arī Creative digitālo mūzikas atskaņotāju biznesā sāka darboties divus gadus pirms tirgū parādījās kompānija Apple ar savu iPod, tā joprojām atpaliek no Apple, kurš savu 25 miljono iPod pārdeva 2006. gadā, esot šajā tirgū tikai piecus gadus.

Korejas kompānija Creative ir otrs lielākais MP3 mūzikas atskaņotāju ražotājs aiz Apple. Pirmais Creative MP3 atskaņotājs bija Nomad, kurš tirdzniecībā parādījās 1999. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Izslēdzam skaņu apkārtējai pasaulei: Sony bezvadu austiņas WF-1000XM3

Jānis Vēvers, 08.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezvadu austiņas WF-1000XM3 nodrošina kvalitatīvu skanējumu un jaudīgu apkārtējo trokšņu slāpēšanas sistēmu

Uzstājīgi atbrīvojoties no austiņu pieslēgvietas jaunākās paaudzes telefonos, ražotāji apzināti veido pateicīgu augsni bezvadu austiņu tirgus ekspansijai. Par laimi, atņemot ligzdu vadam, pretī lielākoties tiek doti kvalitatīvu, lai arī salīdzinājumā ar parastajām vadu austiņām dārgi produkti. Augstākās kvalitātes ešelonam pieskaitāmi Sony radītie WF-1000X ieauši, ko šogad aizstāj nesen pārdošanā laistais jaunais modelis WF-1000XM3.

Par mūzikas nogādāšanu līdz austiņām atbild Sony mobilā lietotne Headphones Connect, kas vienlaikus ir pārskatāma un bagātīga. Tajā var redzēt katras austiņas akumulatora stāvokli, pieregulēt ekvalaizeru, pielāgot adaptīvo skaņas kontroli četrām dažādām situācijām – miera stāvoklim, staigāšanai, skriešanai un transportam, piešķirt komandas nodošanas iespējas abu ieaušu skārienpaliktņiem un veikt citus pielāgojumus, piemēram, izvēlēties, vai mūzika automātiski tiek pauzēta, kad izņem vienu ieausi. Interesanta ir auss formas analīzes funkcija, kas sola pielāgot austiņu skanējumu atbilstoši lietotāja fizioloģiskajām īpatnībām. Vairākos uzstādīšanas soļos nākas pat ausis fotografēt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sony brīvroku sistēma WI-1000X reti sastopamā dizainā tiecas apvienot lietošanas ērtumu un augstu skaņas kvalitāti

Sony brīvroku sistēma WI-1000X reti sastopamā dizainā tiecas apvienot lietošanas ērtumu un augstu skaņas kvalitāti

Iepriekšējo paaudžu mūzikas cienītāji šodienas melomānus var tikai apskaust. Neizsmeļami mūzikas krājumi sasniedzami dažu sekunžu laikā, tos atskaņo mūždien kabatā esošais viedtelefons, arī austiņas pieejamas visdažādākajām gaumēm. Sākot no milzīgām, pusi galvas aizsedzošām un beidzot ar pavisam nemanāmiem ausī ievietojamiem bezvadu puļķīšiem.

Pēdējie ir jaunākais modes kliedziens, jo neprasa stiept vadus no tālruņa līdz ausīm. To vislabāk var novērtēt tieši ziemā, kad jāvelk vairākas apģērba kārtas un vienmēr jāpatur prātā, kā vadu novietot tā, lai smagā virsjaka vai šalle nerautu austiņas ārā no ausīm. Taču no bezvadnieku iegādes daudzus attur bažas, ka tie var izkrist no auss un pazust, kā arī neilgais akumulatora darbības laiks. Kompromiss varētu būt pērnā gada nogalē Sony prezentētā apkakles formas brīvroku sistēma WI-1000X. Tai nav vajadzīgs vads uz tālruni, taču austiņas ir «piesietas» ap kaklu apliekamai stīpai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Creative Business Cup nacionālajā atlasē uzvar Gamechanger Audio

Laura Mazbērziņa, 23.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošo industriju konferences New Realities. Creative Industries ietvaros aizvadītas arī starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup fināla sacensības. Šogad sīvā konkurencē par nacionālo uzvarētāju kļuva elektroniskā ģitāras pedāļa autori Gamechanger Audio, kuri novembra beigās dosies uz konkursa lielo finālu Kopenhāgenā, lai pārstāvētu Latviju līdzās vairāk nekā 70 pasaules valstu pārstāvjiem un sacenstos par galveno balvu - 15 000 eiro naudas prēmiju.

Aizvadītā pasākuma ietvaros savus uzņēmumus prezentēt uz skatuves kāpa pieci žūrijas izvēlētie finālisti, kas katrs pārstāv dažādus radošo industriju segmentus. Godpilno otro vietu šogad ieguva virtuālā spēle CheeksUp, kas paaugstina bērnu produktivitāti logopēdiskajā terapijā, savukārt trešajā vietā ierindojās 3D poligrāfijas ģipšu ražotājs CastPrint, kas piedāvā inovatīvu pieeju medicīnisko lūzumu ārstēšanā. Tāpat par ceļazīmi uz konkursa starptautisko finālu līdzās top 3 vietu ieguvējiem cīnījās sociālais uzņēmums BlindArt, kas izstrādā mūsdienīgus un funkcionālus dizaina priekšmetus, iesaistot cilvēkus ar redzes traucējumiem, kā arī studentu radītais zīmols Safe & Stable, kas piedāvā uzlabotu balto spieķi ar ultraskaņas sensoru cilvēkiem ar redzes traucējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidroti uzņēmumi cīņai par Latvijas pārstāvēšanu konkursā "Creative Business Cup 2020" Kopenhāgenā.

Cīņu par uzvaru startup uzņēmumu konkurencē turpina astoņi jaunie un radošie uzņēmumi. Nacionālais fināls norisināsies 2.martā. Šogad starptautiskā konkursa "Creative Business Cup 2020" (CBC) nacionālajai atlasei pieteiktās idejas ir dažādas – no tehniskiem risinājumiem līdz dizaina produktiem.

Finālsacensībām izvirzītie pretendenti: "Zeltini" (amfībija, kas aprīkota ar elektromotoriem), "Flockmen" (attīstošas koka rotaļlietas), "Diegu meistars" ("dari pats" komplekts mākslas darbu radīšanai no diega), "Ko tu elpo" (gaisa attīrīšanas un klimata uzlabošanas sistēma), "Pupuchi" (kraukšķīga un veselīga uzkoda no cūku pupām), "Uppo" (dizaina roku aproces darbam ar datoru), "Barboleta" (līdzsvara platformas bērnu mācību procesa uzlabošanai), "WinGo Deposit" (atkritumu šķirošanas automāts).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Radošās nozares» iekļauj daudzus jaunus biznesa virzienus, kas neietilpst kādā no tradicionālo nozaru kategorijām.

Tā uzskata Heidi Sveine-Pedersena (Heidi Svane Pedersen), Dānijas Dzīvesstila un dizaina klastera vadītāja digitālajos jautājumos un konkursa Creative Business Cup žūrijas locekle. Savu ikdienas darbu viņa sauc par randiņu pakalpojumu – viņa strādā pie tā, lai kompānijas satiek pareizās zināšanas. Vaicāta, vai tas ir tikpat vienkārši kā Tinder, viņa smejoties teic, ka reizēm, lai atrastu «īsto», vajag iedzert kafiju, aiziet vakariņās vai aizbraukt kopīgā ceļojumā. Dzīvesstila un dizaina klasteris strādā ar valsts iestādēm, universitātēm, inkubatoriem un tradicionālajām kompānijām dizainā un veido tiltus starp tiem. Vairāk par radošo industriju izaicinājumiem un iespējām iesaistīties ilgtspējīgu risinājumu veidošanā viņa stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada novembrī Kopenhāgenā jau tradicionāli norisināsies starptautiskais jauno uzņēmēju konkurss «Creative Business Cup», kas ik gadu pulcē vairāk nekā 70 dažādu valstu dalībniekus no visas pasaules. Arī Latvijas IT un radošo industriju pārstāvji ir aicināti pieteikt dalību konkursa nacionālajai atlasei līdz 31. jūlijam, aizpildot elektronisko pieteikuma anketu.

Ikgadējā konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas, veicināt inovāciju attīstību un sniegt jaunajiem uzņēmējiem iespēju satikties ar investoriem, sasniedzot starptautisko tirgu un piesaistot finansējumu biznesa tālākai attīstībai. 20 labākie pašmāju dalībnieki 22. augustā tiks aicināti prezentēt savas idejas klātienē Latvijas nacionālajā atlasē. No visiem pretendentiem konkursa žūrija izvēlēsies piecus daudzsološākos jaunos uzņēmumus, kuri vasaras izskaņā piedalīsies «Creative Business Cup» nacionālajās fināla sacensībās.

Pirmās vietas ieguvēju, kurš saņems vislielāko žūrijas atzinību, izvirzīs starptautiskajam finālam, lai jau novembrī pārstāvētu Latviju «Creative Business Cup» konkursā Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā. Jaunajiem uzņēmējiem tā būs iespēja ne tikai prezentēt savu ideju un produktu plašākai auditorijai un iegūt vērtīgus kontaktus, bet arī saņemt pieredzējušu mentoru palīdzību un ieteikumus, attīstīt uzņēmējdarbības prasmes, kā arī piesaistīt investoru finansējumu un sacensties par galveno naudas balvu un prestižo 2018. gada uzvarētāja titulu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Noskaidroti jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup nacionālie pusfinālisti

Rūta Cinīte, 11.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad jau ceturto reizi pēc kārtas Latvijā tiek organizēts starptautiskais jauno uzņēmēju konkurss Creative Business Cup, kura ietvaros žūrija izvēlēsies pašmāju inovatīvāko uzņēmumu, kas rudenī pārstāvēs valsti starptautiskajā radošo un starpdisciplināro industriju konkursa finālā Kopenhāgenām, informē pasākuma organizatori.

No visiem šogad saņemtajiem pieteikumiem, izvērtējot katra uzņēmuma spēju risināt sabiedrībai aktuālas problēmas, nacionālā žūrija sīvā dalībnieku konkurencē ir izvēlējusies 20 spēcīgākos pusfinālistus, kas jau nākamtrešdien, 16. augustā, prezentēs savas biznesa idejas klātienē. 2017. gada nacionālo pusfinālistu sarakstā ir ierindojušies jaunuzņēmumi [ZEFIRS] concrete design, 3wk recycled, Anatomy Next, bamboo laser, be-with, CastPrint, Crinkly Plate, DronePlan, Eco Buddy, Ette Tete, GCARD-ONLINE, HackMotion, Kurp.es SIA, MeadowMe, Overly SIA, sCOOL, Solfegio, Sound School, TreeHouse place, kā arī Warm Grey Company, pārsteidzot žūriju ar virkni inovatīvām un perspektīvām biznesa idejām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Creative Andrejsala inkubatoru pamet lielākais tajā radītais uzņēmums

Lelde Petrāne, 19.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc teju trīs gadus ilgas aizgādnības radošo industriju inkubatorā Creative Andrejsala, interneta mārketinga aģentūra SIA Infinitum 8 ir oficiāli sākusi patstāvīgu darbību.

Interneta mārketinga aģentūra SIA Infinitum 8 tika dibināta 2010.gada martā un līdz 2013. gada janvārim strādāja ar Creative Andrejsala atbalstu.

Šajā laikā aģentūra no viena cilvēka dibināta uzņēmuma ir paplašinājusies līdz 12 darbinieku kolektīvam un patlaban piedāvā pilna cikla interneta mārketinga pakalpojumus 59 uzņēmumiem no Latvijas un ārvalstīm, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Lai arī inkubatora telpas SIA Infinitum 8 atstāja jau 2012. gada maijā, tikai 2013. gada janvārī oficiāli tika pārtraukta dalība inkubatora atbalsta programmā.

2012. gadā aģentūra turpināja darbu esošo pakalpojumu kategorijās, piedāvājot interneta meklētāju rezultātu uzlabošanas, AdWords reklāmas kampaņu, GoAffiliate partnermārketinga tīkla, e-pasta mārketinga, apmācību un semināru vadības pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aplūkojot pērn debitējušās elektropreces, Time.com izveidojis 2009. gada ierīču TOP 10, kurā apkopotas ievērību cienīgākie produkti.

Plazmas televizors Panasonic G10 Series

Šis televizors ne vien patērē mazāk elektroenerģiju, salīdzinot ar citiem šāda veida televizoriem, bet tas ir arī THX-sertificēts. Tas nozīmē, ka filmas attēls uz G10 televizora ir tieši tāds, kādu filmu veidotāji to bija iecerējuši. Tāpat to var pieslēgt internetam un izmantot tādus tiešsaistes pakalpojumus kā YouTube, Picasa u.c.

Austiņas Beats Solo

Šīs austiņas speciāli izveidotas, lai, klausoties mūziku, to lietotājs nedzirdētu nekādus nevajadzīgus pasīvos trokšņus. Tām ir iebūvēta MP3 atskaņotāju kontrole, kas savietojama, piemēram, ar iPod, kā arī mikrofons, kas ļauj izmantot brīvroku sistēmu, ja austiņas tiek savietotas ar mobilo telefonu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Tehnoloģiju apskats: Samsung otrās paaudzes bezvadu austiņas Gear IconX

Jānis Vēvers, 02.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Miniatūrajām Samsung otrās paaudzes bezvadu austiņām Gear IconX nav vajadzīgs viedtelefons, lai atskaņotu mūziku

Doties uzmundrinošā rīta skrējienā vai relaksējošā vakara pastaigā, neņemot līdzi tikpat kā neko, bet vienlaikus klausoties savu iemīļoto mūziku? Nu jau divus gadus tas ir iespējams, pateicoties nelielajām bezvadu austiņām, kas vienlaikus pilda mūzikas atskaņotāju lomu. Pērnajā rudenī Samsung prezentēja jau otrās paaudzes inovatīvās Gear IconX, kas nu sasniegušas arī mūsu veikalus.

Aizpērn Apple AirPods un IconX izpelnījās pretrunīgus lietotāju vērtējumus – sākot no sajūsmas saucieniem par brīvības sajūtu un beidzot ar dzēlībām par salīdzinoši īso akumulatora darbības laiku un nīgriem jautājumiem ražotājam, ko darīt, ja kāda austiņa izkrīt un pazūd peļķē? Vismaz Samsung daļu pārmetumu ņēma pie sirds un otrās paaudzes IconX īpaši piestrādāja pie trūkumu novēršanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Tehnoloģiju apskats: Samsung Gear Fit2 Pro

Jānis Vēvers, 01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samsung jaunākā viedā aproce vilina ar iespēju ienirt pussimts metru dziļumā un noglabāt mūziku iebūvētajā atmiņā

Viedās aproces kopš pirmsākumiem bijis visnotaļ savdabīgs produkts valkājamo tehnoloģiju tirgū. Lielākoties to funkcionalitāte aprobežojas ar fizisko aktivitāšu mērīšanu, un tām ir pagrūti spēkoties ar viedajiem pulksteņiem. Iespējams, tādēļ vairāki spēlētāji pamājuši ardievas aproču ražošanai. Samsung gan vēl turas un, rudenī piesakot savu jauno aproci Gear Fit2 Pro, centies paplašināt tās pielietojumu. Ar to var nirt dziļāk ūdenī, iebūvētajā atmiņā noglabāt mūziku un klausīties bez telefona iesaistīšanas. Vai ar to pietiek?

Dizains

Tos, kuri turējuši rokās pērnā gada Gear Fit2, jaunais modelis nepārsteigs, jo tas izskatās identiski. Plānā, ar ieliektu SuperAmoled ekrānu apveltītā 34 gramus smagā aproce cieši piekļaujas pie plaukstas locītavas un ikdienā netraucē. Ekrāns nemanāmi saplūst ar gumijoto siksniņu, kam personību piešķir rombu formas reljefs. To var nomainīt pāris sekunžu laikā, nospiežot korpusa apakšā esošās fiksācijas «austiņas». DB rīcībā pabijusī sarkanmelnā versija izskatās gana glīta, lai to nebūtu neērti nēsāt kopā ar ikdienas uzvalku. Pie svinīgāka apģērba gan tā neiederēsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darba laikā, no plkst.9 līdz plkst.17, visbiežāk apmeklētais sociālais tīkls ir Twitter.com, liecina mediju aģentūras Creative Media Services veikts pētījums.

Kā rāda pētījuma rezultāti, darba laikā Twitter.com apmeklē 43% respondentu, kam ar 40% seko Instagram.com, bet trešais darba laikā biežāk apmeklētais sociālais tīkls ir Facebook.com, ko apmeklē 36% respondentu.

Tikmēr Odnoklassniki.ru un Draugiem.lv darba laikā apmeklē 31% aptaujāto, bet Vkontakte.ru un YouTube.com darba laikā mēdz apmeklēt 30% respondentu.

Kamēr visi sociālie tīkli pārsvarā tiek apmeklēti vakarā līdz plkst.22 un to apmeklētāju skaits ir līdzīgs, no rītiem visapmeklētākais tīkls ir Draugiem.lv, bet naktīs visaktīvākie ir Vkontakte.ru lietotāji.

Mediju aģentūras Creative Media Services pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve. Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Andrejsalas inkubators rīkos mūzikas, dizaina un rotaļu festivālu

Gunta Kursiša, 18.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa inkubators Creative Andrejsala rīkos mūzikas, dizaina un rotaļu festivālu Playground.

Playground rīkošanā iesaistījušies vairāk nekā desmit dizaina, izklaides un mūzikas nozares uzņēmumi, kas darbojas ar Creative Andrejsala biznesa inkubatora un SSE Riga atbalstu.

Pasākuma ietvaros notiks radošās uzņēmējdarbības apmācību programmas CreaEnt seminārs Playful industry.

«Creative Andrejsala iemītnieki aicina atgriezties bērnībā - izbraukt ar karuseli, pajāt ar koka zirdziņu, vinnēt laimes akā, padejot ar draugiem pie mūzikas no Latvijas un Vācijas un uzzināt, kā gūto pieredzi pielietot ikdienā,» pasākuma rīkotāji norādījuši pasākuma aprakstā sociālajā tīklā Facebook.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: Sociālo tīklu lietotāji visbiežāk pārtrauc sekot uzņēmumu lapām garlaicīga satura dēļ

LETA, 13.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālo tīklu lietotāji visbiežāk pārtrauc sekot uzņēmumu vai zīmolu lapām sociālajos medijos to garlaicīgā satura dēļ, liecina mediju aģentūras Creative Media Services veikts pētījums.

Kā liecina pētījuma rezultāti, pārāk garlaicīgs saturs ir galvenais iemesls beigt sekot uzņēmuma vai zīmola lapām 24% lietotāju, kam seko vilšanās saņemt cerēto informāciju - 17%, kā arī pārāk daudz publicēto ziņu, ko par savu atteikšanās iemeslu norādījuši 16% respondentu.

Tāpat cilvēkiem nepatīk pārāk komerciāls lapas saturs, kā arī tas, ja uzņēmuma vai zīmola lapā ir pārāk maz ziņu.

Tikmēr 14% aptaujāto norādījuši, ka no lapām atsakās, kad beidzies viņus interesējušais konkurss, bet 9% izvēlas nesekot to uzņēmumu lapām, kuru klienti viņi vairs nav.

Mediju aģentūras Creative Media Services pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve. Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Apple, gatavojoties tālruņa iPhone 5 laišanai klajā, uzlabo ikoniskās baltās austiņas, kas nāk komplektā ar dažiem tās produktiem, ziņo metro.co.uk.

Vjetnamiešu interneta vietne Tinhte apgalvo, ka nofilmējusi jaunās iBuds, kas izskatoties mazākas un apaļākas.

Tehnoloģiju blogs Mac Rumours pārtulkojis video redzamos komentārus angļu valodā un tajos teikts: «Manās rokās ir jaunās iPhone 5 austiņas.»

Vīrietis apgalvo, ka ir pārliecināts - jaunās austiņas aizstās pašreizējās un tām ir dizains, kas raksturīgs Apple produktiem.

Jaunais iPhone varētu tikt laists klajā 12. septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Apple šajā gadā varētu sākt tirgot augstas kvalitātes austiņas, raksta Business Insider.

Tiek runāts, ka šīs austiņas atšķirsies no Apple Beats līnijas, un uz tām būs Apple logo, nevis Beats logo. Paredzams, ka tajās būs iestrādāts jaunais H1 čips, kas tika prezentēts kopā ar otrās paaudzes AirPods, ko publicēja martā.

Pagaidām nav zināms, kāds būs jauno austiņu izskats.

Jau pērn Bloomberg rakstīja, ka Apple jaunās austiņas netiks iekļautas Beats līnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar S Pen irbuli pazīstamā Samsung viedtelefonu sērija Note savā 10.jubilejā pircējiem sarūpējusi iespaidīgu trīs fotokameru bloku.

Jau desmito gadu pēc kārtas rudens cēlienu tehnoloģiju pasaulē iezvana Dienvidkorejas uzņēmuma Samsung prezentācija, kurā potenciālajiem pircējiem un vienkārši interesentiem tiek izrādīts kārtējais Galaxy Note modelis. Jā, augusta sākumā izrādītais Note 20 pārstāv jau desmito šīs sērijas paaudzi.

Tāpat kā priekšgājēji, arī jaunākais veikums iemieso āziešu pragmatisko un konservatīvo pieeju biznesam – sniegt klientiem viņu iecienīto produktu, ik gadu to nedaudz pilnveidojot. Tas vienlaikus arī nozīmē, ka vienas sērijas ietvaros radikālas izmaiņas nav gaidāmas, lai cik ļoti to vēlētos atsevišķi tehnoloģiju baumotāji, kuri gada sākumā spekulēja par Note un atlokāmā Fold sēriju saplūšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru