Transports un loģistika

«Austrian» veido jaunu mārketings-mix

Aivars Mackevics [email protected], 27.10.2003

Jaunākais izdevums

Jaunā cenu struktūra kā arī izmaiņas apkalpošanas servisā ziemas lidojumu sezonā austriešu lidsabiedrībai Austrian būtu jāgarantē veiksmīgu biznesu. Visu pasākumu komplekss paver iespēju lidsabiedrībai ietaupīt 9 miljonus eiro. Austrian mārketinga-mix apvieno sevī produktu, cenu, pārdošanu un ražošanu. Lidsabiedrība piešķir saviem pakalpojumiem no klienta puses lielāku individualitāti un izvēles iespējas. Interneta koncepcija tiek izmantota, lai rastu tiešo kontaktu ar klientu kā arī piesaistītu ar tiešajām atlaidēm. Biznesa un ekonomiskajā klasē cenas ir samazinātas par 20%, kur tās vislētāk var iegādāties ar visilgāko laiku pirms izlidošanas. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Xiaomi Mi Mix 3 piedāvā savdabīgu ekrāna paplašināšanas veidu, priekšējās kameras paslēpjot zem nobīdāma ekrāna

Mēģinot «izstiept» ekrānu pēc iespējas lielāku, viedtelefonu ražotāji turpina nākt klajā ar radošiem risinājumiem korpusa priekšpuses atbrīvošanai no traucēkļiem. Pirkstu nospieduma lasītāji pārceļojuši uz aizmuguri vai iestrādāti ekrānā, un priekšējām kamerām tiek atvēlēts aizvien mazāk vietas. Ar atjautīgu risinājumu nācis klajā Ķīnas zīmols Xiaomi, faktiski atdzīvinot reiz ļoti iecienītu, bet nu jau aizmirstu telefona tipu – izbīdāmo jeb slaideri. Tieši tāds izskatās pērnā gada nogalē prezentētais Mi Mix 3.

Pirms pāris gadiem Latvijas tirgū oficiāli ienākušais Xiaomi pasaulē, jo īpaši austrumu puslodē, ir pazīstams jau kopš 2011. gada un pat uzaudzējis pamatīgu cienītāju pulku. Apgādājot Ķīnas un Indijas tirgu ar salīdzinoši lētām, taču jaudīgām viedierīcēm, tas kļuvis par ceturto lielāko telefonu ražotāju pasaulē. Taču Mi Mix 3 nav gluži kārtējais lētais ķīniešu produkts. Tas pat tiek dēvēts par Xiaomi inovatīvāko tālruni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Austrieši cīnīsies par Austrumeiropas pasažieriem

Aivars Mackevics [email protected], 24.11.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2004. gada maija Austrijas lidsabiedrības izlidos no Bratislavas uz Briseli, Parīzi un Londonu. Austrumeiropa ir potenciāls Austrijas lidsabiedrību nākotnes bizness. Pēc Austrijas lidsabiedrību veiktajām aptaujām tiek plānots, ka no nākamā gada maija pēc ES paplašināšanās tiešo lidojumu skaits no Austrumeiropas uz lielajām Rietumeiropas metropolēm pieaugs. Līdz ar to Austrian Airlines Group aktīvi veido maršrutus no Vīnes Centrāl- un Austrumeiropu. Kā viens no pirmajiem soļiem tiek minēts tiešo lidojumu reisu izveidošana no Slovākijas lidostas Bratislavā. Austrijas lidsabiedrība Austrian Airlines Group no 2004. gada maija nolēmusi katru dienu veikt lidojumus no Bratislavas uz Briseli, Parīzi un Londonu. Slovākijas lidojumu tirgus iezīmē lielu attīstības potenciālu nākotnē. Lai apliecinātu šī argumenta patiesumu, kā piemērs tiek minēts pasažieru pieaugums Bratislavas lidostā, proti, no 2001. uz 2002. gadu pasažieru skaits pieauga par 25.5%, sasniedzot 370 000 pasažieru. Bratislavas lidosta spēj piedāvāt izdevīgas izmaksu cenas. Austrian Airlines Group Ziemas lidojumu plānā 2003/2004 piedāvā 273 lidojumus vienā nedēļā uz Centrāl- un Austrumeiropu. Jaunie lidojuma maršruti ir Baku (Azerbaidžāna) un Rostovas (Ukraina) virzienā. Vasaras lidojuma plānā 2004 ir paredzēts pievienot vēl 60 lidojumus šajā reģionā uz 16 lidostām - Skopje, Belgrada, Priština, Viļņa, Zagreba, Ļublina, Bukareste, Kijeva, Maskava, Krakova, Krasnodarska, Sanktpētersburga, Dubrovniki, Minska, Tbilisi un Splita, lai palielinātu lidojumu frekvenci. Pašlaik Austrian Airlines Group apkalpo 35 lidostas Centrāl- un Austrumeiropā, kuras nosedz apmēram 87% starptautiskos lidojumu pasažierus šajā reģionā. Deviņos reģionos Austrian Airlines Group ir vienīgā ES lidsabiedrība. Līdz ar austriešu lidsabiedrības finansiālo līdzdalību Ukrainas aviosabiedrībā Ukraine International Airlines, tā ir kļuvusi par šī reģiona līderi. Austrian Airlines Group Centrāl- un Austrumeiropā apkalpoja 2002.gadā vairāk kā 1,25 miljoni pasažieru, kas ir apmērām 20% no šīs lidsabiedrības kopējā pasažieru skaita. Tiek plānots, ka līdz 2008. gadam pasažieru skaits pieaugs par 50%. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Austrian Airlines Group» 2004. gadā pārvadāja vairāk pasažieru

Aivars Mackevics [email protected], 07.02.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Austrian Airlines Group (Austrian, Austrian Arrows un Lauda) 2004. gadā pārvadāja 9,4 miljoniem pasažieru, kas ir gandrīz par 1 miljonu vairāk nekā 2003. gadā. Paaugstinoties nolidoto sēdvietu kilometriem par 19,1%, grupa palielināja pasažieru kilometrus par 20,5% un līdz ar to sasniedzot pasažieru noslogojumu 72,2% apmērā. Pieauguma rādītāji maršrutu un čarteru satiksmē bija salīdzinoši līdzīgi, kas ir pierādījums tam, ka neskatoties uz lielo konkurenci Austrian Airlines Group abās nozarēs ieņem pietiekami labu vietu ar savu piedāvājumu klāstu. 2005. gadā Focus-East stratēģijas mērķis ir Centrālā un Austrumeiropa un Āzija, pie tam neatstājot novārtā citus reģionus. Tiks turpināts ar papildus lidojumiem un gala mērķiem. No 2005. gada 1. maija tiks uzsākts jauns garo maršrutu lidojums ar mērķi Mumbaja (Bombejā). Vājākās satiksmes attīstībās dēļ abos iepriekšējos mēnešos un vidējā noslogojuma samazinājuma dēļ, Austrian Airlines Group ievieš papildus pasākumus. 2005. finansu gadā grupa plāno satiksmes pieaugumu līdz 8%, vērtējot pēc piedāvātajiem sēdvietu kilometriem salīdzinājumā ar 2004. gadu. Tāpat arī Austrian Airlines no 2005. gada 1. februāra piedāvā saviem viesiem jaunu instrumentu biļešu pasūtīšanai internetā. Nospiežot labāko cenu, klientam līdzās cenai uz vēlamo lidojuma laiku, tiek parādīta arī vislabākā cena uz attiecīgo maršrutu laika posmā līdz 21 dienai. Tā saucamā “Redticket” biļete dod iespēju piedāvāt klientam elastīgāku un galvenais cenu ziņā izdevīgāku izvēles iespēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Austrian Airlines» piedāvā lidot tagad arī uz Ammānu un Aleksandriju

Aivars Mackevics [email protected], 17.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš jūnija sākuma, sadarbībā ar Jordānijas lidsabiedrību Royal Jordanian, Austrian Airlines Grupa piedāvā lidojumus maršrutā Vīne – Ammāna – Vīne, bet sadarbībā ar Egypt Air: Vīne – Aleksandrija – Vīne. Šobrīd maršrutā starp Vīni un Ammānu plānoti astoņi lidojumi nedēļā, bet starp Vīni un Aleksandriju četri. Ceļš no Vīnes līdz Ammānai ilgst aptuveni četras, bet līdz Aleksandrijai trīs stundas. Plānotā mērķauditorija ir gan tūristi, gan biznesmeņi. Jāpiebilst, ka šie jaunie maršruti jāuztver daudz plašākā kontekstā - ne tikai kā iespēja daudz ērtāk nokļūt no vienas pilsētas citā, bet gan vairāk kā saiknes nostiprināšana starp Eiropu un Vidējo Austrumu reģionu. Austrian Airlines Grupa šajā virzienā ir daudz strādājusi - kopš 2001. gada lidojumu apjoms uz Vidējo Austrumu reģionu palielinājies no 25 uz 69, paplašinot arī galamērķu skaitu no 7 līdz 10. Austrian Airlines lido uz: Aleppo un Damasku (Sīrija), Kairu (Ēģipte), Beirutu un Tripoli (Libāna), Dubaju (Apvienotie Arābu Emirāti), Teherānu (Irāna), Tel Avivu (Izraēla), tagad arī Ammānu (Jordānija) un Aleksandriju (Ēģipte). Austrian Airlines uz Rīgu lido kopš 1995. gada. Lidojums no Rīgas uz Vīni ilgst aptuveni divas stundas. Reiss piedāvā arī ērtu pārsēšanos Vīnē uz tālākiem reisiem pa visu Austriju un Eiropu, kā arī uz Austrian Airlines tālajiem lidojumiem Ziemeļamerikā, Āzijā, Austrālijā, Tuvajos Austrumos, kopumā – uz 130 vietām 66 pasaules valstīs. Avots: Austrian Airlines

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas lielākā aviokompānija Lufthansa oficiāli paziņojusi, ka tā ir ieinteresēta iegādāties Austrijas pārvadātāju Austrian Airways, ziņo AFP.

Lufthansa pārstāvis gan atteicies izpaust, uz cik lielu daļu no aviokompānijas Austrian Airlines pretendē Vācijas pārvadātājs.

Tāpat pēc Austrijas pārvadātāja kāro Francijas aviokompānija Air France-KLM un Turcijas kompānija Turkish Airlines. Tāpat iegādāties Austrian Airways gribēja arī Krievijas aviokompānija Aeroflot, taču šī gada jūlija beigās atteicās turpināt sarunas par darījumu.

Šī gada augusta sākumā Austrija atļāva aviokompānijas Austrian Airways privatizāciju, kas kļuva iespējama pārvadātāja grūtās ekonomiskās situācijas dēļ. Tiek prognozēts, ka šogad aviokompānija strādās ar 90 miljonu eiro lieliem zaudējumiem. Darījums paredz, ka 25% plus 1 akcija no Austrian Airways paliks Austrijā - privāto investoru vai valsts uzņēmumu rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas aviokompānijas Lufthansa nosauktā cena par aviokompāniju Austrian Airlines iegādi aizdomīgu darījusi Eiropas Komisiju.

Šodien EK paziņojusi, ka tā uzsāk izmeklēšanu par Austrian Airlines iegādi, jo tai aizdomas radot Lufthansas nosauktā cena, kas varētu neatspoguļot Austrian Airlines tirgus vērtību. Komisija arī pārbaudīs arī Austrijas valdības lomu šajā darījumā, jo pastāvot aizdomas, ka Austrija rīkojusies pretēji grūtībās nonākušu kompāniju glābšanas plānu noteikumiem.

Turpinot Austrian Airlines privatizāciju, Lufthansa tika izraudzīta par valstij piederošo aviokompānijas 41.56 % iegādi. Par pirkumu Lufthansa maksātu 366.26 tūkstošus eiro, pretim no Austrijas valdības saņemot 500 miljonus eiro, kas būtu jāiegulda aviokompānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Austrian Airlines atklāj Vidējos Austrumus

Vineta Vizule [email protected], 29.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš jūnija sākuma, sadarbībā ar Jordānijas lidsabiedrību Royal Jordanian, Austrian Airlines Grupa piedāvā lidojumus maršrutā Vīne — Ammāna — Vīne, bet sadarbībā ar Egypt Air: Vīne — Aleksandrija — Vīne. Šobrīd maršrutā starp Vīni un Ammānu plānoti astoņi lidojumi nedēļā, bet starp Vīni un Aleksandriju četri. Ceļš no Vīnes līdz Ammānai ilgst aptuveni četras, bet līdz Aleksandrijai trīs stundas. Plānotā mērķauditorija ir gan tūristi, gan biznesmeņi. Šie jaunie maršruti jāuztver daudz plašākā kontekstā -—ne tikai kā iespēja daudz ērtāk nokļūt no vienas pilsētas citā, bet gan vairāk kā saiknes nostiprināšana starp Eiropu un Vidējo Austrumu reģionu. Austrian Airlines Grupa šajā virzienā ir daudz strādājusi — kopš 2001. gada lidojumu apjoms uz Vidējo Austrumu reģionu palielinājies no 25 uz 69, paplašinot arī galamērķu skaitu no 7 līdz 10. Austrian Airlines lido uz: Aleppo un Damasku (Sīrija), Kairu (Ēģipte), Beirutu un Tripoli (Libāna), Dubaju (Apvienotie Arābu Emirāti), Teherānu (Irāna), Tel Avivu (Izraēla), tagad arī Ammānu (Jordānija) un Aleksandriju (Ēģipte)! Jaunais galamērķis —Jordānijas galvaspilsēta Ammāna tēlaini tiek raksturota kā «zaļā rīta miglā tīta mirgojoša austrumu pērle», kas jau gadsimtiem ilgi slavena ar saviem tekstilizstrādājumiem, filigrānajiem zelta un sudraba darinājumiem, kā arī inkrustētiem kokgriezumiem, metālkalumiem. Pilsētā dzīvo vairāk nekā 5 miljoni iedzīvotāju. Savukārt Aleksandrija, kas ir otra lielākā Ēģiptes pilsēta, tiek dēvēta par «Vidusjūras pērli». Maķedonijas Aleksandra 331.gadā dibinātā pilsēta asociējas ar dažādām lietām — vienu no 7 pasaules brīnumiem, Farosas bāku, slaveno Aleksandrijas bibliotēku, kā arī Kleopatras un Marka Antonija mīlas stāstu. Austrian Airlines uz Rīgu lido kopš 1995. gada. Lidojums no Rīgas uz Vīni ilgst aptuveni divas stundas. Reiss piedāvā arī ērtu pārsēšanos Vīnē uz tālākiem reisiem pa visu Austriju un Eiropu, kā arī uz Austrian Airlines tālajiem lidojumiem Ziemeļamerikā, Āzijā, Austrālijā, Tuvajos Austrumos, kopumā — uz 130 vietām 66 pasaules valstīs. Minimālais pārsēšanās laiks, kas tiek piedāvāts, ir viens no īsākajiem - nereti tas ir tikai 25 — 30 minūtes!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja jums liekas, ka ir labi, tad, iespējams, tā arī ir, bet vienmēr var labāk.

Kā tieši Mix Max var būt palīgs jūsu biznesā, hobijā vai ikdienā?

Biznesa veidu ir neskaitāmi daudz. Katrs biznesa attīstītājs veicina sava uzņēmuma tēlu, rūpējas par kvalitāti un klientu apmierinātību. Lai uzņēmumu padarītu atpazīstamāku, interesantāku un konkrētai mērķauditorijai saistošāku, ir jārūpējas par kompānijas tēlu.

Daudzi uzņēmumi piedalās semināros, rīko tos, brauc uz izstādēm, tiekas ar klientiem, raksta e-pastus utt. Saskarsmē ar potenciālo klientu, vienalga, kurā vietā tas būtu - jūsu birojā, izstādē vai brīvā dabā, pirmais iespaids ir vizuālā komunikācija, jo tikai pēc tās nāk uzruna un turpmākā komunikācija. Varbūt skan mazliet filozofiski, bet, ja runājam detalizētāk, tad kā piemēru minēsim kādu izstādi vai privātu semināru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Intervija ar jauno Infogr.am izpilddirektoru: kas ir kopīgs Infogr.am un Google?

Anda Asere, 05.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ģitāra ražo skaņu, kas ir produkts. Mārketings ir skaņas pastiprinātājs. Ja skaņa ir slikta, pastiprinātājs nepalīdzēs. Vari pastiprināt, cik vien gribi, bet tas tik un tā būs tikai troksnis

Tā intervijā DB pauž Miko Jervenpē (Mikko Järvenpää), jaunais Infogr.am izpilddirektors. Sanfrancisko dzīvojošais soms Miko Jervenpē pavisam nesen kļuvis par Latvijas datu vizualizācijas rīka Infogr.am izpilddirektoru. Lai arī mūsdienu virtuālajā vidē valstu robežas komunikācijai netraucē, viņš katru mēnesi aptuveni nedēļu ir Rīgā, lai kopā ar komandu un uzņēmuma dibinātājiem Uldi Leitertu, Raimondu Kaži un Alisi Semjonovu satiktos klātienē un kaltu uzņēmuma attīstības plānus. Šobrīd uzņēmumā strādā 21 cilvēks un Miko ir pirmais darbinieks Infogr.am Sanfrancisko birojā. Sarunā ar DB viņš stāsta par to, kāpēc izvēlējies strādāt Latvijas uzņēmumā, atceras pirmo iespaidu par Latvijas biznesa vidi un domā, ka uzņēmuma vadībai jāļauj cilvēkiem strādāt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Austrian Airlines samazina degvielas nodevu

, 19.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sakarā ar degvielas cenu kritumu aviokompānija Austrian Airlines samazina degvielas nodevu savos lidojumos.

Īsajiem un vidējā garuma lidojumiem degvielas piemaksa tiks samazināta par 3 eiro un būs 21 iepriekšējo 24 eiro vietā. Savukārt garajiem pārlidojumiem degvielas piemaksa tiks samazināta par 16 eiro un būs 82 iepriekšējo 98 eiro vietā.

Samazinātā degvielas nodeva tiks piemērota visiem lidojumiem sākot ar šā gada 23. decembri.

Austrian Airlines piedāvā lidojumus no Vīnes uz 130 galapunktiem visā pasaulē. Austrian Airlines flotē ir 100 lidmašīnas, un 2007. gadā aviokompānija pārvadāja 10.8 miljonus pasažieru.

Austrian Airlines pārstāvniecība Baltijas valstīs atrodas Rīgā un darbojas kopš 1995. gada.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Austrian» atsāk savus lidojumus uz Rīgu

Aivars Mackevics [email protected], 24.03.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Austrian turpina piedāvāt arvien jaunus virzienus uz Centrālo un Austrumeiropu. Sākot ar š.g. 28. martu pasažieriem būs iespēja katru dienu lidot no un uz Vīni ar CRJ (Canadair Jet) tipa lidmašīnu. Ja rezervācija tiks veikta savlaicīgi, tad biļetes cena uz Vīni būs sākot no LVL 136*! Īpašas cenas tiek piedāvātas arī uz daudzām citām Eiropas pilsētām. Jaunais reiss garantē ērtu pārsēšanos Vīnē uz tālākiem reisiem pa visu Austriju, Eiropu, kā arī uz Austrian Airlines Group tālajiem lidojumiem uz Ziemeļameriku, Āziju un Austrāliju. Austrian nodrošina lidojumus pavisam uz 130 galamērķiem 66 valstīs. * lidojums turp un atpakaļ, lidostu nodokļi ir iekļauti biļešu cenās. Avots: Austrian Airlines

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Austrian Airlines» kļūs par «Austrian»

Aivars Mackevics [email protected], 18.09.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrību Austrian Airlines Group dalībnieki ir nolēmusi sevi pārdēvēt. Visas trīs lidsabiedrību grupas locekles turpmāk būs pārstāvētas ar jauniem vārdiem un jaunām krāsām, proti, Austrian Airlines būs Austrian, Tyrolean kļūs par Austrian Arrows, bet Lauda Air paliks savā līdzšinējā nosaukumā. Kā ziņo lidsabiedrību valde, tad jaunās markas pozicionēšana ir lidsabiedrības darbinieku aptaujas un starptautiskās tirgus iespēju analīzes rezultāts. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Austrian Airlines pievilina ar bezmaksas maltītēm

, 16.11.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 16. novembra arī ekonomiskās klases pasažieriem visos lidojumos, kas ilgāki par 65 minūtēm, Austrian bez maksas piedāvās īpaši izstrādātu Austrian uzkodu kārbu (Austrian Snack Box), Db.lv informēja lidsabiedrības pārstāve Helēna Ruduša.

Atkarībā no lidojuma laika, tiks piedāvātas brokastis, pusdienas vai vakariņas, būs pieejami bezalkoholiskie, alkoholiskie, kā arī karstie dzērieni.

Austrian uzkodu kārbas ēdienkartes radītājs ir austriešu šefpavārs Helmūts Osterreihers (Helmut Österreicher), kura gatavotie ēdieni ikdienā baudāmi Vīnes restorānā, kas atrodas Lietišķās mākslas muzejā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Priekšvēlēšanu laikā konstatēta slēptā reklāma

Guna Gleizde, Db, 24.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairākas radiostacijas priekšvēlēšanu laikā intervējušas pašvaldību deputātu kandidātus, nenorādot, ka materiāls ir reklāma, lai gan par intervijām saņēmušas samaksu, raksta laikraksts Diena.

Nacionālā radio un televīzijas padome (NRTP) konstatējusi, ka četrās radiostacijās pārraidīta slēptā reklāma, toties kopumā sešas raidorganizācijas nav ievērojušas priekšvēlēšanu aģitācijas likuma ierobežojumus.

Slēptās reklāmas saturs radiostacijās SWH+, Krievu hitu radio, PIK un Mix FM bijis vienāds - raidījumā «Mums ir tiesības» intervēti vairāki partijas PCTVL deputātu kandidāti. Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) konstatējis, ka visas raidorganizācijas, izņemot Mix FM, par šo raidījumu saņēmušas 11 370 latu no Latvijas Cilvēktiesību komitejas, kas arī bija raidījuma autore.

Tā kā Mix FM pārraidīts identisks raidījums, NRTP ieskatā arī tā bija slēptā reklāma. Maksimālais sods par šādu pārkāpumu ir 5 tūkst. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

iMedia: ir atšķirība starp spamu un e-pasta mārketingu

Anda Asere, 25.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Teikt, ka e-pasta mārketings ir spams, ir tas pats, kas apgalvot, ka samaksāt par pirkumu veikalā un nozagt kāroto preci ir viens un tas pats.

SIA iMedia nodarbojas ar interneta mārketinga pakalpojumiem. «Interneta mārketings ir tas pats mārketings, tikai internetā,» skaidro Artūrs Bernovskis, SIA iMedia direktors. Laika gaitā no vairākiem uzņēmuma pakalpojumiem izkristalizējās viens virziens - e-pasta mārketings, un uzņēmums ir izstrādājis e-pasta mārketinga sistēmu Mailigen, kas konkurē ar ārzemju līdziniekiem.

Tas uzskatāms par mazcenas pakalpojumu, un sistēmā ikviens tās lietotājs var ievietot savu datubāzi, strādāt ar klientiem un izveidot vizuāli pievilcīgu e-pastu, noformēt to korporatīvajās krāsās utt. Tāpat šī sistēma ļauj analizēt kampaņas - cik e-pastu katrā ir atvērts. «Izmantojot šo sistēmu, uzņēmumiem rodas iespēja uzlabot komunikāciju ar klientiem un uzzināt, kas viņus interesē,» viņš saka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Austrian Airlines 10 gadus veic tiešos lidojumus no Rīgas uz Vīni

Jūlija Pudenko [email protected], 25.10.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tieši pirms 10 gadiem - 1995. gada 26.oktobrī Austrian Airlines, turpinot nostiprināt stratēģiju «Focus - East», atklāja jaunu reisu Vīne - Rīga - Vīne. Tas bija nozīmīgs solis Austrijas galvaspilsētas Vīnes starptautiskajai lidostai, turpinot nostiprināt savas pozīcijas kā vadošajai tranzītlidostai lidojumiem rietumi - austrumi; austrumi - rietumi, un Austrian Airlines piedāvājot jaunas darījumu un atpūtas braucienu iespējas Latvijas iedzīvotājiem. Vīnes starptautiskā lidosta piedāvā pārsēšanās iespējas ikdienas lidojumiem no Rīgas uz 130 galamērķiem 66 pasaules valstīs visos kontinentos, bet sadarbībā ar Star Alliance partneriem- pat vairāk nekā uz 800 vietām pasaulē. Lidojums no Rīgas uz Vīni ilgst 1 h 40 min. Pārsēšanās laiks Vīnē uz tālākiem galamērķiem ir viens no īsākajiem Eiropā - 25 minūtes. Latvijas iedzīvotājiem no Rīgas caur Vīni tiek piedāvāts nokļūt uz Baku, Kišiņevu, Dņepropetrovsku, Erevānu, Harkovu, Krasnodaru, Ļvovu, Rostovu, Tbilisi un citiem virzieniem šajā reģionā.Austrian Airlines ir vienīgā kontinentālās Eiropas lidsabiedrība, kas piedāvā tiešos reisus uz Austrāliju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Austrian Airlines» atver biroju Jekaterinburgā

Aivars Mackevics [email protected], 19.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Austrijas lidsabiedrība Austrian Airlines 19.janvārī atvērs pārstāvniecību Jekaterinburgā. Oficiālajā atklāšanā piedalīsies lidsabiedrības prezidents, kas paziņos par kompānijas plāniem reģionā. Austrian Airlines ir viena no pirmajām Eiropas lidsabiedrībām, kas plāno nopietni attīstīties Centrāleiropā, Austrumeiropā un Krievijā. Aviopārvadātājs šajā reģionā piedāvā 38 tiešos lidojumus. Kas attiecas uz Krieviju, tad, izņemot Maskavu, lidsabiedrība piedāvā regulāros reisus arī uz citām valsts pilsētām, ieskaitot Sanktpēterburgu, Rostovu pie Donas un Krasnodaru. 45 gadu Austrian Airlines darbības laikā lidsabiedrība ievērojami paplašināja maršrutu tīklu, kas savieno Austriju un Krieviju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Austrian Airlines un airBaltic veiks sadarbības lidojumus

Jūlija Pudenko [email protected], 02.11.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aviosabiedrība airBaltic un Austrian Airline ir noslēgušas līgumu par sadarbības lidojumu veikšanu. Sākot no šī gada 14. novembra, visiem airBaltic un Aistrian Airlines lidojumiem no Rīgas uz Vīni tiks doti abu aviosabiedrību reisa kodi. Šī līguma parakstīšanu īpaši nozīmīgu padara fakts, ka 2002. gadā abu kompāniju starpā radās nesaskaņas par lidojumu biežuma sadalījumu, kā rezultātā visi esošie sadarbības līgumi tika pārtraukti. Jaunais airBaltic un Austrian Airlines sadarbības lidojumu līgums dos pasažieriem plašāku pieejamību abu aviosabiedrību lidojumiem. Pateicoties šim sadarbības lidojumu ligumam, pasažieriem būs vieglāk lietot kopējo airBaltic un Austrian Airlines maršrutu tīklus un orientēties piedāvāto lidojumu klāstā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Baltic Taxi konceptu kopē Austrian Airlines

Jānis Rancāns, 28.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Austrijas lidsabiedrība Austrian Airlines ir nolēmusi sekot airBaltic piemēram un izveidojusi sava zīmola taksometru servisu Vīnē, raksta Aviācijas industrijas un pasažieru tendenču aģentūra Airlinetrends.

Austrian red|cab pakalpojumi būs pieejami tikai Austrian Airlines pasažieriem. Taksometru servisam pašlaik ir astoņas automašīnas, kas pārvadā lidsabiedrības pasažierus no Vīnes lidostas. Taksometrus var rezervēt tiešsaistē 24 stundas pirms lidojuma, samaksa tiek veikta ar kredītkarti.

Aviokompānijas ir uzsākušas līdzpārdot pakalpojums saviem pasažieriem, lai padarītu viņu ceļojumu plānošanu vieglāku. Kā viena no pirmajām aviokompānijām, kas sāka līdzpārdot pakalpojumus bija Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic, norāda Airlinetrends.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar kādu no četrām Lufthansa grupas aviosabiedrībām pērn lidojuši vairāk nekā 103 miljoni pasažieru, audzis arī vietu piepildījums.

Lufthansa, Germanwings, SWISS un Austrian Airlines pārvadāto pasažieru skaits 2012. gadā bijis par 2,5 miljoniem jeb 2,4 % lielāks nekā pērn, vietu piepildījums audzis par 1,2 %, sasniedzot koncerna ietvaros 78,8%. No vairāk nekā 103 miljoniem pasažieru tieši ar Lufthansu pērn lidoja 74,7 miljoni, kas ir par 2,4% vairāk nekā pērn. Pasažieru skaita pieaugumu visvairāk veicināja lidojumi uz Tuvajiem Austrumiem/ Āfriku un Eiropu. Lidojumu skaits gan bija par 1,3% mazāks nekā 2011. gadā. Izmantojot lielākas lidmašīnas un pārdodot vairāk kilometrus uz vienu sēdvietu, Lufthansa vietu piepildījums auga par 0,8%, sasniedzot 78,1 %. SWISS pārvadāja 16,8 miljonus pasažieru, kas ir par 3% vairāk nekā 2011. gadā, uzlabojot savu vietu piepildījumu par 1,3 procentpunktiem līdz 82,4%. Savukārt ar Austrian Airlines lidoja 11,5 miljoni pasažieru, kas ir par 1,8% vairāk nekā 2011. gadā un vietu piepildījums auga par 3,8%, sasniedzot 77,5%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lidsabiedrība «Swiss» gatavo jaunumus ziemai

Aivars Mackevics [email protected], 06.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2005./2006. gada ziemas sezonā Šveices lidsabiedrība Swiss piedāvās reisus uz 42 Eiropas un 27 starpkontinentālajiem galamērķiem. Jaunajā reisu sarakstā var saskatīt turpmāku attīstību Swiss sadarbībai ar Lufthansa un Star Alliance locekļiem TAP Portugal un Austrian Airlines. Swiss ziemas sezonā izmantos floti ar 70 lidmašīnām. Ņemot vērā tirgus apstākļus Bāzeles reģionā, Swiss ievērojami samazinās savus pakalpojumus EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg. Swiss un Lufthansa saskaņos pakalpojumus starp Šveici un Vāciju, sākot ar 2005. gada 30.oktobri. Visi Lufthansa un Swiss reisi starp šīm divām valstīm darbosies pēc kodu koplietošanas principa. Jaunā vienošanās piedāvā abu partneru klientiem nozīmīgus labumus un uzlabojumus – palielināts biežums, papildu galamērķi un labāki sakari (caur koordinētiem reisu sarakstiem) trijos centros Cīrihē, Frankfurtē un Minhenē. Swiss un Lufthansa arī strādā pie kodu koplietošanas papildu pakalpojumu radīšanas. Tie tiks ieviesti starp minētajiem centriem un Eiropas un starpkontinentālajiem galamērķiem. Swiss izvērš arī tos kodu koplietošanas pakalpojumus, kurus tā nodrošina kopā ar Star Alliance locekļiem TAP Portugal un Austrian Airlines. Visi reisi starp Šveici un Portugāli (no Cīrihes uz Lisabonu un no Ženēvas uz Lisabonu un Porto) tagad darbosies pēc kodu koplietošanas principa ar TAP Portugal un visi pakalpojumi uz Vīni no Bāzeles, Ženēvas un Cīrihes darbosies, koplietojot kodus ar Austrian Airlines.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Austrian Airlines» cieš zaudējumus

Aivars Mackevics [email protected], 01.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Austrijas lidsabiedrības grupa AUA-Gruppe 2005.gadā cietusi ievērojamus zaudējumus. Lidsabiedrības bilance norāda uz 129,1 miljonu eiro zaudējumiem, pēc tam kad 2004.gadā bija sasniegusi 43,9 miljonus eiro peļņu. Tam par iemeslu tiek minēta salīdzinoši neveiksmīgā darbība pirmajā ceturksnī, augstās degvielas izmaksas, kā arī lielie izdevumi saistībā ar personālu. Apgrozījums palielinājies par 7,6% sasniedzot 2,4 miljardus eiro. Tikpat liels procentuālais pieaugums novērots pasažieru skaita pieaugumā. Saistībā ar paaugstinātajām degvielas cenām, Austrian Airlines gan nemainīja biļešu likmes, tādejādi degvielas izmaksas pieauga par 46,6%, sasniedzot 454,3 miljonus eiro. Lidsabiedrība bija paredzējusi lielu pieprasījuma pieaugumu, nodarbinot vairāk personāla nekā nepieciešams. Tā rezultātā personāla izmaksas pieaugušas par 7,6%, lai gan Austrian Airlines pērnā gada laikā pat veica cilvēkresursu samazināšanu. Bet ir arī izmaksu pozīcijas, kas kalpoja Austrian Airlines labākas bāzes izveidošanā. Proti, 22 dažādi lidmašīnu tipi tika samazināti līdz 15. Tādejādi grupas neto parāds samazinājies par gandrīz 200 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Austrian Airlines» šī gada pirmajos mēnešos samazinās pasažieru skaits

Aivars Mackevics [email protected], 20.04.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrību Austrian Airlines grupa šī gada pirmajos trijos mēnešos ir apkalpojusi 1,86 miljonus pasažieru, kas ir par 3,9% mazāk nekā 2004. gada attiecīgā laika periodā. Īpaši nesekmīgi rezultāti bija lidsabiedrībai Lauda Air, kura cieta sakarā ar cunami izraisītajām sekām Āzijā. Čarterlidojumos samazinājās pasažieru skaits pat par 11,9%. Arī līniju lidojumu maršrutos šī gada pirmajos mēnešos nācās samierināties ar mazāku pasažieru skaitu (mīnus 2,8%). Lidsabiedrību grupai sēdvietu noslogojums samazinājās par 1,4%, sasniedzot 67,5%. Degvielas cenu kāpums varētu vēl vairāk ietekmēt lidsabiedrību darbību. Jāatzīmē, ka pie lidsabiedrību grupas pieder Austrian Airlines, Tyrolean ar Austrian Arrows marku, Lauda Air un tagad arī Slovak Airlines.

Komentāri

Pievienot komentāru
Latvija var!

Latvija Var! Sasniegumi ir izmērāmi

Jana Gavare., 04.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labprāt uzņemos ideju īstenotāja lomu, saka Johnson & JohnsonConsumer Zug jaunattīstības valstu reģionālā biroja mārketinga direktors Māris Zviņģelis.

«Es neesmu vizionārs, esmu tas, kurš soli pa solim vīziju veiksmīgi realizē dzīvē. Esmu redzējis daudz lielisku ideju un pat diezgan skaidru plānu to realizēšanai, taču, ja pietrūkst pēdējā posma - reālā darba - tad nekas nenotiek, visas idejas paliek uz papīra.» Tāpat, pakāpeniski, tikai ar savu darbu Māris Zviņģelis ir veidojis arī savu karjeru kompānijas Johnson & Johnson ietvaros. Uzņēmums, kas šobrīd atrodas piektajā vietā Fortune pasaules visapbrīnotāko kompāniju sarakstā, ir viņa pirmais darba devējs pēc biznesa skolas beigšanas, un tajā nostrādāti jau 12 gadi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Farmaceits valsts pārregulētā nozarē ir nepietiekami novērtēts; speciālistu trūkums ir aptieku īpašnieku lielākais bieds

Par to un citām aktuālām tendencēm nozarē – DB un DNB bankas rīkotā apaļā galda diskusijā, kurā piedalās Repharm holdinga ģenerāldirektors Dins Šmits, zāļu lieltirgotavas AS Recipe Plus un AS Sentor Farm aptiekas (pārvalda Mēness aptieku tīklu) valdes priekšsēdētājs Dmitrijs Juskovecs, SIA Benu Aptieka Latvija mazumtirdzniecības direktore un valdes locekle Anete Rožkalna, SIA Benu Aptieka Latvija valdes locekle un Farmācijas daļas vadītāja Vizma Vīksna, Sirowa grupas kosmētikas kategorijas vadītājs Baltijas valstīs Mārcis Dedzis, Dzirciema aptiekas vadītāja un īpašniece, Latvijas Brīvo farmaceitu apvienības valdes priekšsēdētāja Sigita Čulkstena, Āgenskalna aptiekas vadītāja un īpašniece, Latvijas Brīvo farmaceitu apvienības valdes locekle Zinta Iekļava, kā arī AS DNB banka Lielo uzņēmumu pārvaldes vadītāja Ilze Opmane – Jēgere un AS DNB banka korporatīvo darījumu vadītājs Vladislavs Motrohins.

Komentāri

Pievienot komentāru