Desmitgades beigās netālu no Latvijas robežas varētu sākt darboties jauna dziļūdens osta, kas būtiski ietekmētu mūsu pašu ostu darbību, vēsta laikraksts Bizness un Baltija.

Osta būtu jāpabeidz līdz 2020.gadam, lai kravas netiktu vestas uz Krievijas ostām Somu līcī, nepieciešamību skaidro Lietuvas transporta un komunikāciju ministra vietnieks Arūnas Štaras. Piemērota ostas atrašanās vieta varētu būt Būtiņģe, un tās celtniecība izmaksātu 1,2 miljardus eiro, paziņoja Lietuvas satiksmes ministrs Eligijs Masjulis.

Investoru piesaisti Būtiņģes ostas projekta realizācijai par reāli izdarāmu uzskata Latvijas loģistikas konsultants Normunds Krūmiņš, jo līdz šim lietuvieši sevi ir pierādījuši kā ļoti spējīgus sadarbības partneru piesaistē.

Ja osta tomēr tiks uzcelta, palielināsies konkurence starp Latviju un Lietuvu jaunu klientu piesaistē, ne tik daudz esošo noturēšanā. Tomēr Krievijas kravu piegādātāji jau šobrīd ir devuši mājienu, ka, ja Krievu salā netiks uzcelts ostas termināls, ogles varētu tikt vestas uz citu ostu, kas tikpat labi varētu arī atrasties citā valstī, stāsta N. Krūmiņš.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra