Labos viļņlaužus, molus un pievedceļus; ES dos 74,11 milj. eiro, vismaz 13 milj. eiro jāmeklē pašām ostām

Jau 2012. gadā Nacionālajā attīstības plānā 2020 ietvertie lielo ostu projekti beidzot ir soli tuvāk realizācijai. Valsts sekretāru sanāksmē izsludinātais Ministru kabineta noteikumu projekts paredz, ka ostu drošības līmeņa un transporta tīkla mobilitātes uzlabošanai būs pieejams Kohēzijas fonda līdzfinansējums 74,11 milj. eiro apmērā jeb 85% no kopējām attiecināmajām izmaksām (87,19 milj. eiro). Viens projekta iesniedzējs varēs saņemt līdz 24,7 milj. eiro Kohēzijas fonda finansējumu. Tādējādi, pieņemot, ka ES nauda tiks sadalīta brālīgi, Rīgas un Ventspils brīvostu un Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) pārvaldēm projektu īstenošanai katrai pašai būs jāpiesaista vēl vismaz 4,36 milj. eiro.

Visu rakstu Beidzot iekustinās lielo ostu projektus lasiet 19. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra