Jaunākais izdevums

Ekskluzīvu automašīnu ražotāji ir centušies papildus automašīnām ražot visādas ekskluzīvas mantiņas saviem klientiem, piemēram, klēpjdatorus.

Ferrari, Lamborghini, HUMMER un Koenigsegg izveidoja savus klēpjdatorus, jāatzīmē, ka ar to pārdošanu kompānijām ne visai veicās. Neraugoties uz konkurentu neveiksmēm Bentley arī nolēmis iekāpt šajā lauciņā un ir izstrādājusi savu klēpjdatoru, ziņo Autoblog.

Protams, šis klēpjdators, tāpat kā pati Bentley mašīna, ir veidots ar rokām un tā cena ir 10 000 GBP (8 820 LVL).

picturegallery.25ea72da-6c8e-4dd1-9659-66cad6953837

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu ražotāja Bentley visu laiku jaudīgākais un ātrākais sērijveida modelis Bentley Continental Supersports, ir gatavs doties sacīkšu trasē, lai pierādītu ikvienam, ka nosaukumā lietotais vārds nav tukša pļāpāšana vai lēts mārketinga triks.

To, ka jaunais divvietīgais Continental ģimenes loceklis sevī slēpj milzīgas jaudas rezerves apliecinās Supersports atlētiskā stāja. Milzīgi gaisa savācēji bampera sānos un pilnīgi taisna apakšējā gaisa ieplūdes atvere, kā arī ventilācijas iegriezumi motora pārsegā. Jaunais Supersports par pamatu ir izmantojis Bentley Continentl GT platformu. Liekot lietā modernākus izejmateriālus Supersports ir nometis 110 kg liekā svara. Piemēram, lai atbrīvotos no liekajiem kilogramiem Supersports modelim ir speciāli radīti supervieglie karbona sēdekļi. Žēl, ka fotogrāfijas vai video nespēj noraidīt to smaržu, kas ir raksturīga ikvienam Bentley modelim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusauto ražotāja Bentley jaunākais un prestižākais limuzīns Bentley Mulsanne maksās, sākot no 243 tūkst. eiro. (bez nodokļiem)

Tas nozīmē, ka Bentley aristokrātiskais limuzīns būs acīmredzami izdevīgāks pirkums, jo sīkstākie konkurenti - Maybach 57 vai Rolls Royce Phantom maksā aptuveni 400 tūkst. eiro. Atgādināsim, ka Mulsanne motortelpā atradīsies 505 ZS jaudīgais 6.75 litru V8 turbomotors, kuram klāt tiek piekomandēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Tam visam klāt nāk keramiskās bremzes, adaptīvā pneimopiekare u.c. ekstras. Aristokrātiskajā greznumlietu sarakstā pircēji varēs izraudzīties kādu no 114 iespējamiem virsbūves krāsojuma toņiem, 21 dažādas krāsas tepiķīšiem un 24 dažādu veidu ādas paraugiem. Paredzams, ka jaunais limuzīns tirdzniecībā parādīsies nākamā gada vasarā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas restauratoru rokās atdzimst 50.gadu klasiskais auto Bentley Silver Cloud

Dienas Bizness, 16.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas auto restaurācijas darbnīcā Riga Master Workshop (RMW) patlaban savu otro dzīvi atgūst pagājušā gadsimta 50.gadu luksusa spēkrats Bentley Silver Cloud (Bentley S), kas ir leģendārs pēckara laika autobūves tehnoloģiju liecinieks, informē RMW īpašnieks Māris Bebris.

«Mūsu uzdevums ir atdot šim savulaik lepnajam automobilim kādreizējo spožumu, pilnībā restaurējot tā komplektējošās detaļas un saliekot no jauna,» viņš sacīja.

Četrdurvju brūnas krāsas auto, kas no konveijera noripoja tālajā 1957.gadā, RMW darbnīcā Jaunmārupē nonāca septembra sākumā no Baltkrievijas. Lai gan automašīna bija braukšanas kārtībā, tās vizuālais izskats liecināja par cienījamu vecumu un ievērojamu nolietojumu.

Pašlaik norisinās automobiļa virsbūves tīrīšanas darbi. Lai 57 gadus vecais dzelzs rumaks atgūtu bijušo godību, RMW meistariem būs jāiegulda rūpīgs darbs vismaz gada garumā, atklāja Bebris.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Rīgā atklāts Bentley jaunais autosalons un serviss

Natālija Poriete, rus.db.lv, 23.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Krasta ielā atklātas Bentley autosalona un servisa telpas. Šis uzskatāms par vienu no lielākajiem Bentley autocentriem Eiropā.

Bentley centra kopējā platība ir vairāk nekā 1300 m2, no tiem 450 m2 aizņem Bentley serviss. Db.lv jau vēstīja, ka turpat blakus atklāts arī jauns Škoda zīmola salons. Investīcijas abu salonu atvēršanā veido aptuveni 4 miljonus eiro.

Bentley un Škoda ir Volkswagen Group zīmoli, tāpēc arī abi saloni ierīkoti blakus, DB pastāstīja Luxury & Sports Cars SE valdes priekšsēdētājs Valdis Spredzis.

2017.gadā Bentley Rīgā pārdevis 77 jaunas automašīnas un 38 lietotas automašīnas. Cenas uz Bentley modeļiem sākās no 146 000 + PVN.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksusa automašīnu ražotājs Bentley paziņojis par sieviešu somu kolekcijas klajā laišanu. Somas būs pieejamas ierobežotā daudzumā, un pirmie modeļi varētu pie pircējiem nonākt oktobra sākumā.

Britu automašīnu ražotāja Bentley somu cenas būs 4,5 – 5,5 tūkst. eiro.

Patlaban ir zināmi pirmo divu modeļu nosaukumi - «The Continental» un «The Barnato». Pirmā soma nosaukta par godu Bentley automašīnai, kuras pirmais modelis tika laists klajā 1952. gadā. Otra soma nosaukta par godu britu pilotei Diānai Barnato (Diana Barnato), «Bentley Boys» Džoela Barnato (Joel Barnato) meitai. «Bentley Boys» bija britu sporta mašīnu cienītāju grupa pagājušā gadsimta divdesmitajos gados.

Kopumā «pirmajā metienā» paredzēts pārdot 160 somas. Katrs modelis būs pieejams četrās krāsās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusauto ražotājs Bentley jau ir saņēmis vairāk nekā 100 klientu pasūtījumi, kuri vēlētos iegādāties jauno britu aristokrātu Bentley Mulsanne. Atgādināsim, ka Mulsanne ar lieliem panākumiem nule kā debitēja Frankfurtes autoizstādē.

Ekspertu un klientu atsauksmes par jauno britu luksuslimuzīnu bijušas necerēti pozitīvas, sagādājot Bentley iespadīgu pasūtījumu žūksni un skaidru vīziju, ka Arnage modelim ir sagatavots ļoti daudzsološs pēcnācējs. Britu aristokrāta garums sasniegs 5.55 metrus jeb par 16 centimetriem vairāk nekā Arnage. Starp citu, elitārākais Bentley limuzīns, kurš vairākus gadu desmitus izmantoja kolēģa, un tagad jau niknākā konkurenta Rolls Royce platformu ir pagātne, jo Mulsanne ir būvēts uz jaunas Volkswagen/Bentley iztrādātas platformas.

Mulsanne ir tipisks britu aristokrātijas limuzīns, kurā var nojaust acīmredzamu saikni ar hierarhijas kāpnēs zemāk stāvošo Bentley Continental Flying Spur limuzīnu. Spēka agregāta funkcijas pildīs 500 ZS jaudīgais 6.75 litru V8 turbomotors, kuram klāt tiek piekomandēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

2012. gadā Latvijā reģistrēto dārgāko premium klases automobiļu tops

Gunta Kursiša, 10.01.2013

20. vieta. Lexus LS. Cena no 67,63 tūkst. līdz 75,48 tūkst. ASV dolāru. Latvijā pērn reģistrēta viena automašīna.

Foto: AP/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī pagājušajā gadā jaunu automašīnu reģistrāciju skaita ziņā līderpozīcijas saglabājuši tādi zīmoli kā Volkswagen, Toyota un Peugeot, Latvijā reģistrēts arī ievērojams skaits premium klases automašīnu, un vislielākos panākumus premium klasē 2012. gadā guva Bentley zīmols.

Pagājušajā gadā Latvijā kopumā reģistrētas 20 jaunas Bentley zīmola automašīnas, tostarp 18 jaunas Bentley Continental GT/GTC automašīnas. Tādējādi Bentley kupeju, kabrioletu un rodsteru premium klasē Latvijā aizņem 32,7% tirgus daļas. Otru lielāko tirgus daļu (16,4%) šajā klasē aizņem BMW Coupe/Convertible, trešo un ceturto vietu ar tirgus daļu 9,1% apmēā aizņem Mercedes-Benz E Coupe/Cabriolet un Porsche 911, savukārt piektajā vietā pēc tirgus daļas apjoma (5,5%) ierindojas BMW 1 Coupe/Convertible modeļi.

Ņemot vērā Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) datus par 2012. gadā Latvijā reģistrētiem jauniem automobiļiem, Db.lv piedāvā aplūkot pagājušajā gadā Latvijā reģistrēto dārgāko automašīnu topu. Saraksts veidots, izmantojot ražotāja ieteikto mazumtirdzniecības cenu 2012. gada auto modelim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusklases Bentley ir atrotījis piedurknes, lai atkal ar pilnu jaudu mestos sacīkšu trasēs

Mūsdienu trauksmainajā laikmetā izpratne par luksuslietām, tostarp dārgiem limuzīniem, ir mainījusies. Savulaik klasiskais bagātnieka portrets bija korpulents kungs zīda uzvalkā ar zelta Rolex pulksteni un dārgu Kubas cigāru zobos, kurš, izlaidies limuzīna otrajā sēdekļu rindā, laiski malkoja dārgu konjaku.

Bagātnieku portrets pavisam cits

Šobrīd uz Rolls-Royce, Bentley, Aston Martin un citiem dārgiem luksusvāģiem arvien biežāk jau sāk cierēt vienkāršos T kreklos un nošļukušās treniņbiksēs tērpti izstīdzējuši Ziemeļamerikas vai Ķīnas datorģēniji. Tas gan ir nedaudz pārspīlēts jaunbagātnieka apraksts, taču viens ir skaidrs: kiberlaikmeta bagātnieki globāli ir kļuvuši gados jaunāki, attiecīgi tie arvien biežāk raujas sēdēt paši pie vairāku simtu tūkstošu eiro vērta auto stūres, nevis zvilnēt aizmugurējā beņķī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Priekš Volkswagen vai Toyota četri reģistrēti auto arī Latvijā būtu smieklīgi, bet, ja runa ir par britu luksusmarku Bentley, tad šajos ekonomiskajos apstākļos tas ir daudz.

Pēc vietējā Bentley pārstāvja sniegtās informācijas, jūlijā tika piereģistrēti 2 Bentley Continental GT Speed modeļi, viens Bentley Continental GT kabriolets, kā arī viens četrdurvju sportiskais limuzīns Bentley Continental Flying Spur Speed.

Salīdzinājumam var pieminēt, ka, piemēram, Bentley Continental GT Speed cena ir krietni virs 200 tūkst. eiro latiņas. Kopumā 2009. gada septiņos mēnešos Latvijā ir reģistrēti 8 glaunie Bentley.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu luksusauto ražotājs Bentley nule kā Kalifornijā oficiāli ir parādījis jauno Bentley Arnage pēcteci Mulsanne. Jauno aristokrātu Eiropā vispirms ieraudzīsim Frankfurtes autoizstādē, bet 2010. gadā tas nonāks tirdzniecībā.

Jaunā Bentley flagmaņa garums sasniegs 5.55 metrus jeb par 16 centimetriem vairāk nekā Arnage modelim. Būtiski ir piebilst, ka elitārākais Bentley limuzīns, kurš vairākus gadu desmitus izmantoja kolēģa, un tagad jau niknākā konkurenta Rolls Royce platformu ir pagātne, jo Mulsanne ir būvēts uz jaunas Volkswagen/ Bentley iztrādātas platformas.

Kopumā Mulsanne modelis ir tipisks britu aristokrātijas limuzīns, kurā var nojaust acīmredzamu saikni ar hierarhijas kāpnēs zemāk stāvošo Bentley Continental Flying Spur limuzīnu. Spēka agregāta funkcijas pildīs 500 ZS jaudīgais 6.75 litru V8 turbomotors, kuram klāt tiek piekomandēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Paredzams, ka Mulsanne cena varētu sasniegt 300 tūkst. eiro. Tas nozīmē, ka Bentley aristokrātiskais limuzīns būs acīmredzami izdevīgāks pirkums, jo sīkstākie konkurenti - Maybach 57 vai Rolls Royce Phantom maksā aptuveni 400 tūkst. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz krīzes apstākļiem visā pasaulē, Latvijā vēl joprojām atrodas uzņēmumi un uzņēmēji, kuriem ir nepieciešams kāds Bentley vai Lexus modelis, raksta Apollo.

Baltic Screen apkopotā informācija liecina, ka jaunu Bentley Continental Flying Spur modifikāciju Speed, kura cena ir aptuveni 200 tūkst. ASV dolāru, šopavasar iegādājies uzņēmums Pērle-M, kas pieder bijušā Admirāļu kluba īpašnieka Jāņa Dāva dzīvesbiedrei Margaritai Dāvei.

Šādu pat Bentley modifikāciju iegādājusies SIA Autobag, kura saskaņā ar Lursoft datiem pieder ārzonā nomaskētiem īpašniekiem un kuras vienīgais valdes loceklis ir kāds 1983. gadā dzimis jauneklis.

Pāris Infiniti FX 35 iegādājusies SIA Baltic Business Aviation Center, kuras īpašnieki ir plašākai sabiedrībai tāpat ne visai pazīstamie Leonīds Gorodņickis un Romāns Starkovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmējiem piederošais ekskluzīvo automašīnu ražotājs Čūskas gadu sagaidījis godam, radot «luksusa tanku» - Dartz Black Snake.

Dartz Black Snake izveidota uz Mercedes GL 63 AMG bāzes, un braucamrīkam ir 5,5 litru V8 bi-turbo dzinējs. Tāpat, iegādājoties automašīnu, iespējams izvēlēties kādu no iekšējās apdares materiāliem, piemēram, čūskādu, krokodilādu, strausu ādu vai vaļu dzimumlocekļu ādu. Savukārt «luksusa tanka» grīdas apdarē izmantota baltās haizivs āda. Automašīnas virsbūve rotāta ar zeltu, bet, ja ir vēlme, iespējams to izrotāt arī ar dimantiem.

Uzņēmuma Dartz īpašnieks Leonards Jankelovičs norādījis, ka Dartz automašīnas ir «21. gadsimta meistardarbs», kas tā īpašnieku pasargās ne tikai no lodēm, ja nepieciešams, bet arī būs izdevīgs no finansiālā viedokļa jeb, citiem vārdiem, neesot vērts iegādāties luksusa automašīnu, «ja tas būs kārtējais Rolls-Royce Phantop Drophead Coupé Ricā», L. Jankelovičs pauda ārvalstu medijam forbes.com. Automašīnai tiek paredzēti panākumi Ķīnas tirgū, kas kļūst arvien bagātāka un kurā cilvēki arvien vairāk meklē iespējas iegādāties ko unikālu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Ar saules paneļiem aprīkots klēpjdators maksās, sākot no 350 dolāriem

Jānis Rancāns, 09.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kanādas kompānija WeWi Telecommunications izstrādājusi klēpjdatoru Sol, kas aprīkots ar saules paneļiem, kuri spēj nodrošināt pietiekami daudz enerģijas, lai darbinātu ierīci.

Saules paneļus var izmantot arī, lai uzlādētu ierīci. Savukārt ar vienu uzlādi pietiek, lai klēpjdators strādātu vairāk nekā desmit stundas. Sol klēpjdators aprīkots ar Intel Atom D2500 1,86 Ghz Duo Core procesoru, 329 GB cieto disku, 4GB RAM un Itel GMA 3600 iebūvēto videokarti. Ierīcei ir WiFi un Bluetooth komunikāciju atbalsts. Klēpjdatoram uzstādīta Ubuntu operētājsistēma un tai līdzi nākošā programmatūra.

Kompānija WeWi Telecommunications nodarbojas ar dažādu iekārtu izstrādāšanu bruņotajiem spēkiem un policijai, tāpēc Sol klēpjdators paredzēts darbībai sarežģītos apstākļos un tā tirgus plānots reģionos, kuros ir grūtības ar elektroenerģijas piegādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Ženēvas autoizstādi saposies britu ražotāja Bentley visu laiku jaudīgākais un ātrākais sērijveida modelis Bentley Continental Supersports.

To, ka jaunais Continental ģimenes loceklis sevī slēpj milzīgas jaudas rezerves apliecinās Supersports atlētiskā stāja. Milzīgi gaisa savācēji bampera sānos un pilnīgi taisna apakšējā gaisa ieplūdes atvere, kā arī ventilācijas iegriezumi motora pārsegā. Jaunais Supersports par pamatu ir izmantojis Bentley Continentl GT platformu. Liekot lietā modernākus izejmateriālus Supersports ir nometis 110 kg liekā svara. Tiesa, atlikušie 2240 kg priekš sportiskas izcelsmes auto ir ļoti daudz.

Lielāko sensācija atradīsim motortelpā, proti, pirmo Bentley FlexFuel dzinēju, kas spēs darboties gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu (E85). Jāpiebilst, ka dzinēja izstrādē par pamatu tika ņemts pazīstamais Volkswagen 12 cilindru spēka agregāts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paradoksāli, taču britu luksuszīmola jaunais Bentley Bentayga Diesel ir ne tikai ātrākais, bet arī videi draudzīgākais modelis, kādu jebkad Bentley ir saražojis

Tehniski Bentayga Diesel izmanto to pašu V8 «superdīzeli» ar 435 ZS lielu jaudu un 900 ņūtonmetru lielu griezi, kas tiek lietots Audi SQ7 vajadzībām. Tas pats dīzelis ar diviem klasiskajiem atgāzu turbokompresoriem, kam piespēlēts vēl trešais – EPC (electric powered compressor) jeb elektriskais kompresors ar 48 voltu sprieguma apakšsistēmu. Saņemot šo agregātu, Bentayga Diesel tehniskajā pasē ir ieraksts, ka kaitīgo CO2 izmešu daudzums ir tikai 210 g/km. Bentley vēsturē līdz šim neviens modelis nav bijis tik saudzīgs pret apkārtējo vidi. Būtiski ir uzsvērt, ka Bentley un Audi inženieru kopīgiem spēkiem veidotais motors un citi tehniskie komponenti Bentley Bentayga Diesel gadījumā ir ar pilnīgi atšķirīgu uzstādījumu un regulējumiem. Ja Audi gadījumā astoņcilindru motors tandēmā ar astoņpakāpju automātu ir krietni asāks un uz sportu orientēts braucamais, tad Bentayga Diesel atbilstoši savam zīmola tradīcijām ir daudz mierīgāks un nosvērtāks. Vēl jau jāpatur prātā, ka Bentayga Diesel pret SQ7 ir arī miesās brangāks, proti, SQ7 pašmasa ir 2270 kilogrami, četrvietīgā Bentayga Diesel svars būs 2499, bet piecvietīgā versija - jau 2506 kilogrami. Tas gan neliegs Bentayga Diesel ar pilnu bāku norikšot līdz 1000 kilometru lielu attālumu, kā Db pārliecinājās, vidēji uz 100 kilometriem apēdot līdz 10 litriem dīzeļdegvielas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad apritēs 14 gadi, kopš SIA "Berga foto pakalpojumi" sniedz foto pakalpojumus mācību iestāžu audzēkņiem, un 16 gadi, kopš tirgū ir pazīstama "Berga foto" preču zīme.

"Berga foto" izveidotājs, fotogrāfs Gundars Bergs biznesa portālam db.lv stāsta: "Ideja radās ilgstoši darbojoties šajā sfērā kā darbiniekam citu uzņēmumu paspārnē. Biznesā tā ir ierasta prakse, kad ar laiku izkristalizējas savs skatījums uz to, kādu gribētu redzēt šo pakalpojumu. Arī es nebiju izņēmums un, pēc pavadītiem 10 gadiem šajā nozarē, ar domubiedriem nolēmām uzsākt lietu ar citādāku, svaigāku skatījumu.

Tobrīd mērķis bija iekarot savu vietu un noturēties. Par prioritāti tika izvirzīta uzņēmuma attīstība, ieguldījumi tehnoloģijās, kā arī jaunu produktu radīšana."

Laika gaitā no neliela uzņēmuma "Berga foto" kļuvis par vienu no lielākajiem foto pakalpojuma sniedzējiem Latvijā, nodarbinot vairāk nekā 30 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Bentley Continental GT neticamā kārtā ir spējis gadu desmitiem slavētās britu rokdarbnieku tradīcijas «salaulāt» ar digitālās ēras jaukumiem. Gala rezultātā tas palicis par auto, nevis par superdārgu viedierīci uz riteņiem

Precīzākas virsbūves līnijas, sportiskāka stāja, par dažiem centimetriem platāks, vienlaikus nometis gandrīz 100 kilogramu liekā svara, bet zemāk novietotais purngals ar īsāku pārkari ne tikai izskatīsies labāk, bet arī ļaus braukt labāk nekā iepriekš.

Pārsteigumi turpināsies, ielūkojoties salonā, kur goda vietā būs milzīgais 12,3 collu skārienjutīgais ekrāns ar lielisku izšķirtspēju. Katrā sīkākajā detaļā, precīzi nošūtajā salona apdares centimetrā vai metālisko detaļu slīpējumā pamatā ir kāds stāsts. Piemēram, ikviena Bentley Continental GT salonā tiek izmantoti vairāk nekā 10 kvadrātmetri dabīgā koka apdares paneļu, un, lai to visu sagatavotu un pēcāk precīzi saliktu pa vietām, britu rokdarbniekiem ir nepieciešamas deviņas stundas. Bentley pat izrēķinājis, ka katrā jaunajā Continental GT auto apšuvumā britu rokdarbnieki ir veikuši 310 675 dūrienus, kas atbilst 2,8 kilometriem. 17 dažādas virsbūves pamatkrāsas, kā arī 15 salona iekārtojuma versijas – tas viss ir tikai neliels «starterītis» maltītes sākumā, jo klients ārpus obligātās programmas varēs izpildīt dullāko krāsu un komponenšu salikumu, protams, ja par to būs gatavs arī dāsni samaksāt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu ražotājs Bentley ir publiskojis informāciju par visu laiku jaudīgāko un ātrāko sērijveida četrvietīgo Bentley kabrioletu Bentley Continental Supersports Convertible. Unikālo auto no maija varēs jau pasūtīt, bet septembrī to ieraudzīsim Latvijā.

Dažiem tas šķitīs pārsteigums, taču Bentley Continental Supersports kupeja par kuru db.lv jau rakstīja iepriekš ir izrādījusies gana populāra mūsu reģionā. Bentley reģionālais importētājs vēsta, ka ir jau pārdoti divi eksemplāri, no kuriem viens drīzumā pierakstīšoties Latvijā. Pats par sevi saprotams, ka Convertible saņems tos pašus labumus, ko kupeja, ieskaitot sešu litru W12 twin turbo spēka agregātu, kurš attīstīs 630 zirgspēkus un 800 Nm lielu griezes momentu. Atšķirībā no kupejas kabrioletam paātrinājums līdz 100 km/h būs par 0.3 sekundēm lēnāks, proti, 4,2 sekundes. Auto maksimālais ātrums atdursies pie 325 km/h atzīmes (kupejai 329 km/h). Jāpiebilst, ka sešu litru ietilpīgajā dzinēja izstrādē par pamatu tika ņemts pazīstamais Volkswagen 12 cilindru spēka agregāts. Modernā FlexFuel sistēma atļaus dzinējam izmantot gan ar benzīnu, gan ar bioetanolu. (E 85). Continental Supersports Convertible cena bez nodokļiem Latvijā būs 202 900 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Samazinot algas, cer uz darbinieku aiziešanu

, 11.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksusa automašīnu ražotājs Bentley nolēmis samazināt kompānijā strādājošo skaitu par 220 darbiniekiem. Tāpat kompānija nolēmusi visiem pārējiem darbiniekiem samazināt algas par 10%, ziņo BBC.

Bentley algas darbiniekiem samazinās tikai šogad laika posmā no aprīļa līdz decembrim. Algu samazināšana attiecas uz visiem, ieskaitot Bentley izpilddirektoru Francu – Džozefu Paefgenu (Franz-Josef Paefgen).

Bentley cer, ka, samazinot algas, notiks darbinieku brīvprātīga aiziešana no darba, taču norādīja, ka papildus atlaišanas piespiedu kārtā nenotiks.

Pašlaik kompānija nodarbina 3 800 cilvēkus. Pērn Bentley jau atlaida 200 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto, kas padara tā īpašnieku par zvaigzni

Aldis Zelmenis, 06.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav jābūt Deividam Bekhemam vai Anglijas karalienei Elizabetei II, lai kļūtu slavens. Pietiks ar to, ka iegādāsieties pirmo Bentley SUV modeli Bentley Bentayga

Nokļūšana starmešu gaismā tiks garantēta, ja būsiet iekļuvuši Bentayga First Edition īpašnieku sarakstā. Atgādināsim, ka atbilstoši Bentayga 12 cilindru spēkstacijas saražotajiem 608 zirgspēkiem ir izlaists tieši tik daudz šīs ekskluzīvās kolekcijas eksemplāru. Pēc reģionālā Bentley pārstāvja Luxury&Sports Cars SE sniegtās informācijas četri First Edition modeļi atraduši pircējus Baltijā (!). Šāda ekskluzīva muiža uz riteņiem neskaitot PVN, maksā 246 600 eiro. Pārējiem atliek «parastās» Bentayga versijas, kam cenu latiņa, nerēķinot PVN, sāksies no 175 200 eiro atzīmes. Arī tie visi jau ir izķerti kā karsti pīrādziņi, jo 2016. gadam Bentley Eiropas tirgum atļāvies piesolīt tikai 1000 vienības. Priecīgā ziņa, ka Bentley pārstāvis Baltijā ir paspējis savam tirgum «pievākt» vismaz 20 eksemplārus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai ieviestu un uzturētu Rail Baltica vienotu datu vidi (CDE) būves informācijas modelēšanas sistēmai (BIM), RB Rail AS ir noslēdzis līgumu ar vienu no vadošajiem pasaules programmatūras risinājumu piegādātājiem Bentley Systems International Ltd.

Līdz ar to Rail Baltica globālais projekts gatavojas ieviest un iestatīt mākonī balstītu CDE, kas tiks izmantota dzelzceļa līnijas projektēšanas, būvniecības un darbības posmā. Piecu gadu līguma kopējā summa ir 1,224 miljoni eiro (bez PVN), kurā ietilpst programmatūras izstrāde, ieviešana un uzturēšana, kā arī licences maksa un lietotāju apmācība. Finansējums tiek piešķirts no CEF (Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta) līdzekļiem.

Līgums sastāv no mākonī balstītas CDE izstrādes, ieviešanas un iestatīšanas, testēšanas fāzes un lietotāju apmācībām, kā arī iekļauj izvēles CDE risinājuma funkcionalitātes paplašinājumu, ja tāds ir nepieciešams klientam. Papildus, piegādātājs nodrošinās licencēšanu, atbalstu un programmatūras uzturēšanu Rail Baltica globālajam projektam. Aplēses rāda, ka Rail Baltica celtniecības darbu kulminācijā, sistēmas ikdienas lietotāju skaits varētu palielināties līdz 370 lietotājiem, apmainoties un atjauninot tehniskā projekta dokumentāciju, ieskaitot projektēšanas modeļus, rasējumus un citu tehnisko informāciju. Turklāt sistēma atbildīs augstākajiem IT drošības standartiem, lai visām iesaistītajām pusēm nodrošinātu drošu un ātru tehniskās dokumentācijas un informācijas apmaiņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Huawei klēpjdators ar lielu ekrānu un augstu veiktspēju ne tikai saglabā MateBook sērijas raksturīgos estētikas, inovāciju un viedās pieredzes elementus, bet arī piedāvā daudzus uzlabojumus, tostarp pavisam jaunu acu komfortu nodrošinošu FullView ekrānu, augstas veiktspējas 12. paaudzes Intel Core H sērijas procesoru, vieglu metālisku korpusu, kā arī ērtas ierīču savienošanas iespējas.

16 collu FullView ekrāns – produktivitātes dzinējspēks

Visā pasaulē attālinātais darbs un mācības kļūst arvien pieejamākas un arī pieprasītākas, tāpēc pieaug vēlme pēc klēpjdatoriem ar lielu ekrānu, augstu veiktspēju un nelielu svaru.

Jaunajā klēpjdatorā ir iebūvēts liels 16 collu ekrāns, tādējādi palielinot ekrāna redzamo laukumu, bet ne kopējo korpusa izmēru. Lielais ekrāns ļauj lietotājiem izbaudīt arī ilgāku lietošanas laiku, pateicoties TÜV Rheinland Low Blue Light sertifikātam. Ekrāns precīzi atveido attēlu krāsas, neradot dzeltenu nokrāsu, vienlaikus aizsargājot lietotāja acis pret zilās gaismas nelabvēlīgo ietekmi. Turklāt ekrāns izmanto arī līdzstrāvas aptumšošanu, lai pielāgotu spilgtumu atbilstoši apkārtējiem apstākļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienās arvien izplatītāks kļūst darbs un mācības no mājām, pakāpeniski parādoties individuālām prasībām pēc “mājas biroja” un mobilās produktivitātes. Meklējot risinājumus attālinātā darba atvieglošanai, mājokli nav ieteicams pārvērst par biroju, kurā mēs retu reizi pieceļamies no rakstāmgalda, neatraujot skatienu no ekrāna un veicamajiem uzdevumiem. Tā vietā ir vajadzīgas tehnoloģijas, kas motivē un iedvesmo, tāpēc klēpjdators ar mūsdienīgām funkcijām un pārdomātu ergonomisku dizainu būs pirmā izvēle efektīvai darba un mācību pieredzei.

Agrāk lietotāji, izmantojot plānus un vieglus klēpjdatorus ar augstu veiktspēju un lieliem ekrāniem, saskārās ar vairākiem izaicinājumiem, piemēram, zema ekrāna kvalitāte, apgrūtinoša lietošanas pieredze un neefektīva dzesēšanas sistēma. Mūsdienās jaunākie klēpjdatoru modeļi ir veidoti, iedvesmojoties no šī brīža lietotāja prasībām un viņa lietošanas scenārijiem, lai izstrādātu ierīci, ko ir ērti pakārtot ikdienas darba un mācību vajadzībām.

Ekrāns, kas atvieglo darbu pārlūkošanu

Katram nozares profesionālim ir unikāli darba pienākumi, taču vairumam ir savstarpēji līdzīgas prasības attiecībā uz tehnisko darba aprīkojumu. Tādi uzdevumi, kā dažādu datu apstrāde un satura vai prezentāciju veidošana pieprasa lielāku ekrānu, lai ērti un precīzi pārlūkotu sagatavotos materiālus, tādējādi samazinot laiku, kas veltīts to apstrādei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Gada balvai Rīgas arhitektūrā izvirzītie objekti tuvplānā – Latvijas karoga masts AB dambī

Zane Atlāce - Bistere, 26.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db.lv piedāvā tuvplānā aplūkot Gada balvai Rīgas arhitektūrā 2018 izvirzītos objektus - šoreiz aplūkojam Latvijas karoga mastu AB dambī.

Svinīgā dāvinājuma ceremonijā valsts simtgadei veltītais monumentālais Latvijas karoga masts Rīgā uz AB dambja tika atklāts pērn, 18. Oktobrī. Masts ir 60 metrus augsts, un tajā plīvojošā Latvijas karoga izmēri sasniedz 20 x 10 metrus. Šādu veltījumu valsts simtgadei dāvā biedrība Latvijas karogs.

Rīgas pilsētas arhitekta kolēģijas pārstāvis Vilnis Šlars uzskata, ka šis ir drosmīgs un šķietami vienkāršs objekts ar lielu politisko, ideoloģisko, kā arī pilsētbūvniecisko slodzi. «Es esmu, tātad es esmu – pirmais, kas nāk prātā, pirmoreiz ieraugot karogu. Tas ir tik deklaratīvs, ka sākumā grūti aptvert, ka tas tur ir. Arhitektu pienesums, neapšaubāmi, ir precīza mēroga un vietas izvēle, ambiciozuma ziņā labāku vietu šim «Es Esmu» ir grūti iedomāties. Ir skaidrs, ka tas ir pasūtītāja projekts, ko arhitektam ir lieliski izdevies iznest. Jautājums – vai tagad abi nav nobijušies. Šāda mēroga risinājumi, ko redz visi, prasa lielu uzdrošināšanos, kuras te nav pietrūcis. Interesanti, ka tas nekādu īpašu sabiedrības reakciju nav guvis, lai arī nodomā droši vien visi, pilnīgi visi,» vērtējumā norāda V.Šlars.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

Nepiesakoties nodokļu atmaksai ārzemēs, tur strādājošie Latvijas pilsoņi zaudējuši miljonus

Gunta Kursiša, 05.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijā strādājošie viesstrādnieki var pilnībā atgūt tur iemaksātos nodokļus, ja, strādājot nepilnu gadu, nav nopelnījuši ārzemēs vairāk par 7475 Lielbritānijas mārciņām (aptuveni 6300 lati), portālam Db.lv stāstīja Rimante Šarmanauske kompānijas RT Tax, kas palīdz austrumeiropiešiem atgūt ārvalstīs nomaksātos nodokļus, direktore.

Ja ārvalstīs strādājošais ir nopelnījis vairāk, tad pastāv iespēja atgūt tur nopelnītos nodokļus nepilnā apmērā, vai arī nodokļus atgūt nav iespējams, viņa skaidro, norādot, ka tas, vai pastāv iespēja atgūt nodokļus, atkarīgs no tā, kurā finansiālā gada posmā strādājošais ir uzsācis un beidzis darbu. Šādi gadījumi tiek skatīti atsevišķi, bet vairumā gadījumu, atgriežoties no darba ārvalstīs, ir iespējams saņemt nodokļu atmaksu, skaidro RT Tax pārstāve.

Vairumā gadījumu ārzemēs strādājošie austrumeiropieši uzskata, ka citās valstīs maksāto nodokļu atgūšana ir ilgstoša procedūra, tādēļ bieži vien pat nemēģina to darīt, norāda R. Šarmanauske. Tādā veidā, pēc kompānijas aprēķiniem, pērn kopumā latvieši neatguva 2,3 milj. Ls, kas iemaksāti citu valstu nodokļu sistēmās.

Komentāri

Pievienot komentāru