Jaunākais izdevums

Septembrī Biķernieku trasē notiks pasākums Streetrace party ‘07, Db.lv informēja organizatori.

Šā gada Streetrace Party ietvaros starp dragrace finālbraucieniem varēs redzēt arī lidmašīnas paraugdemonstrējumus, profesionālu izpletņlēkšanas instruktoru lēcienus, Scania smago automašīnu šovu, Kuusakoski auto avāriju realitātes šovus, netradicionālos moču šovus no veikala Motosports, uguns instalācijas un alternatīvos dragreisa paraugdemonstrējumus.

Dragreisā visi dalībnieki šogad iedalīsies 4 klasēs pēc motoru tilpumiem. Katras klases 32 labāko laiku uzrādītāji cīnīsies par pirmajām trim godalgotajām vietām. Visu klašu 3 uzvarētājus apbalvos SABI un SKYBRAKE pārstāvis Autonams ar kopējo balvu fondu 3 750 Ls

Pasākums norisināsies Biķernieku Kompleksajā Sporta Bāzē 8.septembrī.

Ieeja skatītājiem 19:30, reģistrācija dalībniekiem 7.septembrī no 18:00.

Ieejas biļetes par pieciem latiem var iegādāties Biļešu Paradīzes kasēs.

Informācija: www.sabi.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rallijs Kurzeme 2009 sola ūdens šaltis

, 06.08.2009

“Trase ir ļoti interesanta. Ja salīdzina ar citiem pilsētas ātrumposmiem, kurus esmu braucis, šis ir īpašs,” tā pilsētas posmu pēc testiem komentē V. Lebedevs. “Trase ir ātra, daudz interesantu un sarežģītu pagriezienu, tramplīnu. Īpaši interesants ir brasls. Man patīk!” (Foto: Rallijs Kurzeme)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušās nedēļas nogalē Liepājā populārais autosportists Viktors Lebedevs testa režīmā veica rallija Kurzeme 2009 trasē iekļauto pilsētas posmu. Trasē iekļauti interesanti un pilsētas posmiem neierasti elementi – metoši tramplīni un ūdens brasls.

“Trase ir ļoti interesanta. Ja salīdzina ar citiem pilsētas ātrumposmiem, kurus esmu braucis, šis ir īpašs,” tā pilsētas posmu pēc testiem komentē V. Lebedevs. “Trase ir ātra, daudz interesantu un sarežģītu pagriezienu, tramplīnu. Īpaši interesants ir brasls. Man patīk!”Rallijs emKurzeme 2009/em sola ūdens šaltis

Pēdējo reizi šāds elements rallija trasēs bija iekļauts 2003. gadā rallijā "Sigulda". Ātrumposms ar nosaukumu "Argentīna" bija ļotRallijā Kurzeme 2009 sportistiem ūdens brasls būs jāšķērso divas reizes. 2 kilometrus garajam ātrumposmam ar nosaukumu Liepāja startu dos 29. augustā plkst. 17:18 un 17:39. Sportisti trasē dosies pēc rāvējslēdzēja principa. (Foto: Rallijs Kurzeme)i Rallijā Kurzeme 2009 sportistiem ūdens brasls būs jāšķērso divas reizes. 2 kilometrus garajam ātrumposmam ar nosaukumu Liepāja startu dos 29. augustā plkst. 17:18 un 17:39. Sportisti trasē dosies pēc rāvējslēdzēja principa. (Foto: Rallijs Kurzeme)populārs rallija fanu vidū un pulcēja lielas skatītāju masas. Diemžēl līdz ar rallija "Sigulda" izzušanu izzuda arī šis posms.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

CSDD: Īpašnieki pretojās Biķernieku trases attīstībai, jo vēlas pārdot zemi par neadekvāti augstu cenu

LETA, 20.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) pārņēma Biķernieku trases apsaimniekošanu, visu laiku ir bijusi vērojama privātīpašnieku pretdarbība trases attīstībai, aģentūrai LETA sacīja CSDD Sabiedrisko attiecību daļā.

CSDD norādīja, ka nacionālā Biķernieku kompleksā sporta bāze ir visai sabiedrībai nozīmīgs sporta un atpūtas komplekss, kuru uzticēts pārvaldīt CSDD. «Diemžēl daļa no trases atrodas uz privātīpašnieku zemes. Jau pārņemot šo trasi apsaimniekošanā, visu laiku ir bijusi vērojama privātīpašnieku pretdarbība trases attīstībai. Īpašnieki nav slēpuši neapmierinātību, ka trase tika nodota CSDD. Viņu mērķis bija novest trasi līdz bankrotam un iegūt trases zemi savā īpašumā. Pārņemot trasi, viņu nodomi tika izjaukti, pasargājot trasi no bankrota,» skaidroja CSDD.

Direkcijā apgalvoja, ka no trases pārņemšanas brīža arī sākās pretdarbība no īpašnieku puses. «Īpašnieki pretojās jebkurai attīstībai, jo viņi vēlas pārdot zemi par neadekvāti augstu cenu. Līdz ar to mums nav pārsteigums, ka īpašnieki vēlas, lai trasei atņemtu nacionālās sporta bāzes statusu,» informēja CSDD.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku kompleksajā sporta bāzē būvdarbu veicējs SIA Binders šodien uzstādīja pasaulē labāko motosporta trašu drošības aprīkojumu – dzelzsbetona barjeras, drošības sētas un dalībnieku parka nobrauktuvju (pitlīniju) dubultās dzelzsbetona sienas, informē CSDD.

Daļa no tā ir pasaulē vadošā drošības aprīkojuma ražotāja, Šveices uzņēmuma Geobrugg dāvinājums Biķernieku trasei. Līdz ar šī dāvinājuma saņemšanu starptautiskie drošības eksperti atzīst, ka Biķernieku trase un jaunbūvētā rallijkrosa trase tiek plānota un veidota, pievēršot pastiprinātu uzmanību sportistu un skatītāju drošībai.

Šveices uzņēmums sadarbībā ar Starptautisko Automobiļu Federāciju (FIA) ir nupat pabeidzis darbu pie dubultās dzelzsbetona pitlīniju sienas izveides un tās pirmā demonstrācija notiek tieši Biķernieku trasē. Plānots, ka rallijkrosa čempionāta laikā (2016.gada 1.un 2.oktobrī) pasaulē jaunākais drošības aprīkojums tiks prezentēts gan FIA, gan daudzu pasaules valstu motosporta trašu drošības ekspertiem. Dubultās pitlīniju sienas ir jaunākais risinājums motosporta trasē, jo nodrošina sportistiem aizsardzību brīdī, kad sporta automašīnas trasē pārvietojas pa abām pusēm. Šādas drošības barjeras tuvākajā nākotnē plānots uzstādīt arī Norvēģijas un Ķīnas motosporta trasēs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Satiksmes ierobežojumi sakarā ar velomaratonu

, 27.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sakarā ar SIA Igo Japiņa Sporta aģentūra iesniegumu ir sagatavots Rīgas pilsētas izpilddirektora rīkojums, kurā ņemts vērā, ka 1.jūnijā no plkst. 9.00 līdz plkst. 17.00 Rīgā notiks Rīgas 25. Velomaratons, Db.lv informē Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.

Velomaratons notiks šādos maršrutos:

– sporta grupa: Biķernieku kompleksa sporta bāze – Šmerļa iela – Brīvības gatve – Ropažu iela – Brīvības gatve – Vairoga iela – Ķīšezera iela – Ezermalas iela – Meža prospekts – Viestura prospekts – Mīlgrāvja iela – Jaunciema gatve – Jaunciema viadukts – Rīgas rajons – Rīgas apvedceļš – Biķernieku iela – Juglas iela – Malienas iela – Šmerļa iela – Biķernieku kompleksa sporta bāze;

– tautas grupa: Biķernieku kompleksa sporta bāze – Šmerļa iela – Brīvības gatve – Ropažu iela – Vairoga iela – Ķīšezera iela – Ezermalas iela – Meža prospekts – Viestura prospekts – Mīlgrāvja iela – Jaunciema gatve – Jaunciema viadukts – Berģu iela – Ezera prospekts – Upesciema iela – Rīgas apvedceļš – Biķernieku iela – Juglas iela – Malienas iela – Šmerļa iela – Biķernieku kompleksa sporta bāze;

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan daļa Latvijas slēpošanas trašu pārstāvju cer uz vēsākiem laika apstākļiem, šajā nedēļas nogalē trases aktīvi strādās, aģentūra LETA uzzināja pēc slēpošanas trašu apzināšanas.

Slēpošanas un atpūtas kompleksa «Ozolkalns» valdes locekle Līga Rokpelne aģentūrai LETA sacīja, ka «Ozolkalns» sezonu atklāja trešdien, 17.janvārī. Pirmā darbības nedēļa «Ozolkalnam» ir iesākusies ļoti labi. Lai gan aizvadītas tikai divas dienas, apmeklētāju skaits salīdzinājumā ar tām ziemām, kas ir garas un ilgstošas, darba dienās bijis ļoti labs. Arī šajā nedēļas nogalē «Ozolkalns» plāno aktīvi strādāt - sestdien, 20.janvārī plānots strādāt no plkst. 9 līdz 23, bet svētdien no plkst. 9 līdz 21.

Rokpelne teica, ka sestdienās parasti kalnu apmeklē vairāk ziemas sporta piekritēji individuāli, bet svētdienas ierasti ir ģimenes dienas, kad cilvēki brauc kopā ar bērniem un vairāk nepieciešama arī instruktoru palīdzība. Interesi apmeklēt «Ozolkalns» trases nedēļas nogalē pārsvarā izrādījuši vietējie iedzīvotāji, kā arī gaidāmi tūristi no Igaunijas un daļa apmeklētāju varētu ierasties no Lietuvas. Cilvēku interese esot ļoti liela, rezervācijas nedēļas nogalei pieteiktas arī blakus esošajā kempingā, kā arī pilnībā aizpildīts «Ozolkalns» instruktoru darba grafiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku kompleksajā sporta bāzē šobrīd top jaunā rallijkrosa trase, kurā jau jūlija beigās paredzētas pirmās sacensības, tāpēc trasē sākts darbs pie seguma virskārtas būvniecības, informē SIA Binders.

Atbilstoši Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prasībām, jaunā rallijkrosa trase būs pagaidām vienīgā Latvijā, kuras grants jeb sporta veidam raksturīgā netīrā seguma posms tiks ieklāts līdzīgi kā asfalts – ar ieklājēju. Tāpēc trešdien, 8. jūnijā, uzņēmuma Binders speciālisti veica Latvijā unikālās tehnoloģijas testēšanu objektā.

Pirms rallijkrosa trases seguma ieklāšanas visā platībā, trešdien 800 m2 lielā posmā tika veikta tehnoloģijas testēšana. Pēc grants jeb netīrā seguma ieklāšanas nelielajā posmā tiks veikti dažādi laboratoriskie testi gan pasūtītāja – Ceļu satiksmes un drošības direkcijas –, gan Binders ceļu būvmateriālu testēšanas laboratorijā. Pirms jūnija beigās paredzētās grants seguma ieklāšanas atlikušajos 6800 m2, jāpārliecinās, vai visi laboratorisko pārbaužu rezultāti atbilst projekta prasībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad viena no lielākajām un vēl joprojām modernākajām autosporta trasēm Baltijas reģionā VAS Biķernieku Kompleksā Sporta Bāze svin savu 44. dzimšanas dienu.

Par godu šai jubilejai Biķernieku teritorijā sestdien atklās pieminekli Eduardam Kiopem un Kārlim Ošiņam – vīriem, bez kuriem Latvijas autosporta attīstība ir grūti iedomājama.

Leģendāras personības

Tieši pateicoties Kiopem Rīgā tika uzbūvēta viena no modernākajām auto un moto šosejas trasēm bijušās PSRS teritorijā. 1966. gadā tika atklāta Biķernieku moto trase un kartodroms. Divus gadus vēlāk tika pabeigta arī autotrases ierīkošana. Kiope bija leģendārs cilvēks, kurš spēja ne tikai pārliecināt Latvijas PSR augstākās amatpersonas par šāda kompleksa nepieciešamību, bet arī vēlāk pats vadīt trases būvniecību. Pēc sporta bāzes nodošanas ekspluatācijā allaž dzīvespriecīgais vīrs kļuva par tās vadītāju un bija tās direktors līdz pat 1995. gadam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Valdība atver maku. Vagariem pietuvinātie zemes īpašnieki, stājieties rindā!

Normunds Šlitke, zvērināts advokāts, 06.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par zināma veida aksiomu jau kļuvuši aizejošo valdību un Saeimu centieni pēdējā brīdī pirms pilnvaru termiņa beigām “izbīdīt cauri” no lietderības un labas pārvaldības principa apšaubāmus, bet sev un kādam izdevīgus lēmumus. Pašreizējās valdības “pērle” ir 30. augustā steigā pieņemtais Ministru kabineta lēmums par zem Biķernieku trases esošās zemes atpirkšanu par vairāk kā astoņiem miljoniem eiro.

Kārtējo reizi ir nodemonstrēta divu bezkompromisu ministriju – Satiksmes ministrijas un Tieslietu ministrijas – mazspēja, ar abām kājām klibojošais labas pārvaldības princips un ir radīts dīvains precedents.

Dienu pēc šī lēmuma pieņemšanas Fiskālās disciplīnas padome valdības lēmumu par 8,129 miljonu eiro piešķiršanu minētās zemes atpirkšanai novērtēja kā neatbilstošu fiskālās politikas prioritātēm. Patiešām dīvaini, ka bezkompromisa tiesiskuma karognesējs, kurš minēto MK sēdi vadīja un kura paraksts ir zem MK rīkojuma Nr. 578 “Par nekustamo īpašumu Sergeja Eizenšteina ielā, Rīgā, pirkšanu Biķernieku kompleksās sporta bāzes attīstības projekta īstenošanai”, ne vien neiebilda pret darījumu, bet pat kautrīgi pievēra acis uz paša ministrijas iestāžu prognozēm, ka no 2025. gada minētā īpašuma projektētā kadastrālā vērtība no 830 396 eiro saruks līdz 339 328 eiro!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku trasē notika asfaltēšanas darbi, kā rezultātā gandrīz 750 metrus garais trases posms no starta – finiša līnijas līdz līkumam Elkonis tika pārklāts ar jaunu, kvalitatīvu asfaltbetona virskārtu, informē CSDD.

Tik ievērojami darbi Biķerniekos nav notikuši gandrīz 50 gadus, kad, pateicoties sportistu un līdzjutēju entuziasmam, Biķernieku mežā tika izveidota Baltijā lielākā auto – moto šosejas trase.

Rekonstruētais posms ir trases ātrākā vieta, kur sporta auto traucas ar ātrumu līdz pat 200 km/h, strauji veic bremzēšanu un pēc tam – pagriezienu. Tieši tādēļ šis asfalta klājums gadu laikā ir saņēmis vislielāko slodzi. Tas savu laiku ir godam nokalpojis, bet mūsu sportisti šobrīd ir pelnījuši labāku un drošāku trasi, skaidro Biķernieku trases vadītāja vietnieks Normunds Lagzdiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biķernieku kompleksā sporta bāze (BKSB) aicina izmantot iespējas slidot, slēpot un trenēties auto braukšanas meistarībā. Lielo šosejas apli bez maksas var izmantot distanču slēpošanas cienītāji. Kartinga trasē un auto stadionā var trenēties auto vadīšanā slidenos laika apstākļos. Turklāt ir arī jaunums – slidotava slidošanas un hokeja cienītājiem.

«Ierasts, ka Biķerniekos aktivitātes notiek galvenokārt vasarā, un tās lielākoties ir saistītas ar auto un motosportu. Tomēr, lai bāze negulētu ziemas miegā, mūsu rīcībā esošā teritorija ļauj piedāvāt arī atpūtas iespējas ziemā,» stāsta Biķernieku Kompleksās Sporta Bāzes valdes loceklis Māris Ozoliņš.

Biķernieku Kompleksā Sporta Bāze atrodas Rīgas teritorijas vienā no lielākajiem mežu masīviem. Līdz ar to te vienmēr ir svaigs gaiss, turklāt priežu pavēnī sniegs saglabājas ilgi vēl pēc tam, kad citur Rīgā tas jau ir nokusis.

«Slēpošana pa trasi interesentiem ir bez maksas,» stāsta Māris Ozoliņš. «Turpat izveidota arī slidotava ar diviem laukumiem, lai viens otram netraucētu hokejisti un vienkārši slidotāji. Maksa par slidotavas izmantošanu ir simboliska – bērniem 50 santīmu, pieaugušajiem, viens lats. Turklāt savu auto slidotājiem būs iespējams novietot apsargātā stāvlaukumā turpat pie slidotavas un par to nebūs jāmaksā. Slidotava ir apgaismota, tā kā to var izmantot arī vēlos vakaros. Jārēķinās gan, ka inventāra noma mums nav, tāpēc par slēpēm un slidām jāparūpējas pašiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Maxima vērtēs Biķernieku ielas tirdzniecības centra drošību

Lelde Petrāne, 29.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«SIA Maxima Latvija nav tirdzniecības centra Rīgā, Biķernieku ielā 121, attīstītājs vai īpašnieks, bet līdzīgi kā vairāki citi uzņēmumi ir potenciālais telpu īrnieks, ja projekta attīstītājs – Homburg Bikernieku Properties - varēs nodrošināt visu nepieciešamo darbu un ēkas būvniecības kvalitāti un varēs apliecināt ēkas drošību, saņemot visas nepieciešamās atļaujas un drošības atzinumus,» šodien izplatītā paziņojumā norāda mazumtirgotājs.

SIA Maxima Latvija nesāks darbu šajā Homburg Bikernieku Properties attīstītajā projektā, kamēr attīstītājs nebūs kvalitatīvi un atbilstoši visām normatīvo aktu prasībām pabeidzis visus būvniecības darbus un saņēmis nepieciešamos atbildīgo iestāžu atzinumus un atļaujas, ka ēka ir pieņemta ekspluatācijā un tā ir droša cilvēkiem. Pēc tam, kad attīstītājs būs nodevis ēku ekspluatācijā, SIA Maxima Latvija piesaistīs arī neatkarīgus būvekspertus, lai papildu pārliecinātos par ēkas drošību cilvēkiem, apgalvo mazumtirgotājs.

Kā vēstīts, Rīgas pilsētas būvvalde uzdevusi Maxima XX lielveikala Biķernieku ielā būvniekiem nomainīt tērauda nesošo konstrukciju savienojumu vietās izmantotās neatbilstošās skrūves un uzgriežņus, kas var būtiski ietekmēt būves stabilitāti, aģentūrai LETA pastāstīja būvvaldes vadītājs Inguss Vircavs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts meža dienests (VMD) ir izsniedzis atļauju 29,34 hektāru izciršanai Biķernieku mežā, aģentūrai LETA sacīja VMD preses sekretāre Selva Šulce.

Viņa sacīja, ka uz Biķernieku mežu attiecas Meža likuma un tam pakārtoto normatīvo dokumentu prasības. Saskaņā ar likumu, lai mežā varētu veikt kādu saimniecisku darbību, meža īpašniekam jānodrošina meža inventarizācijas veikšana un dati jāiesniedz VMD. Lai meža īpašnieks varētu rakstīt iesniegumu un prasīt atļauju veikt ciršanu, jābūt izstrādātam meža apsaimniekošanas plānam, pamatojoties uz meža inventarizācijas datiem.

Šulce piebilda, ka Biķernieku meža īpašnieks šādu plānu bija izstrādājis un savā VMD iesniegtajā pieteikumā izteicis vēlmi cirst mežu. Pēc iesnieguma saņemšanas VMD darbinieki kopā ar Zemkopības ministrijas darbiniekiem otrdien, 10.oktobrī apmeklēja Biķernieku mežu, lai, atbilstoši normatīvajiem aktiem, veiktu pārbaudi dabā. Pārbaudē tika konstatēts, ka veiktās darbības ir atbilstošas mežsaimniecību regulējošo normatīvo aktu prasībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CSDD Biķernieku kompleksās sporta bāzes rallijkrosa trasē ceļu būves firmas SIA Binders speciālisti piektdien, 1. jūlijā, pabeigs tā sauktā netīrā seguma būvniecību, informē CSDD.

Trases garums kopā sasniegs oficiāli noteikto 1294 metru garumu, no kura vairāk nekā 500 metri ir netīrā seguma posms.

Tā sauktais netīrais segums sastāv no minerālmateriāla un cementa maisījuma, un šai trases daļai ir jāput un jābūt abrazīvai, lai mazinātu riepu saķeri ar segumu. Atbilstoši Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prasībām, jaunā rallijkrosa trase būs pagaidām vienīgā Latvijā, kuras sporta veidam raksturīgā netīrā seguma posms tiek ieklāts līdzīgi kā asfalts – ar ieklājēju.

Šobrīd trasē norit arī asfaltēšana un teritorijas labiekārtošana. J

au ziņots, ka CSDD Biķernieku kompleksajā sporta bāzē ir uzstādīts pasaulē labākais motosporta trašu drošības aprīkojums – dzelzsbetona barjeras, drošības sētas un dalībnieku parka nobrauktuvju (pitlīniju) dubultās dzelzsbetona sienas. Daļa no tā ir pasaulē vadošā drošības aprīkojuma ražotāja, Šveices uzņēmuma Geobrugg dāvinājums Biķernieku trasei. Līdz ar šī dāvinājuma saņemšanu starptautiskie drošības eksperti atzīst, ka Biķernieku trase un jaunbūvētā rallijkrosa trase tiek plānota un veidota, pievēršot pastiprinātu uzmanību sportistu un skatītāju drošībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Var teikt, ka ir atsācies Latvijā laiku pa laikam piedzīvotais realitātes šovs Meklējam premjeru!.

Turklāt galveno sižeta līniju šajā gadījumā pat nevar uzskatīt par diez ko oriģinālu.

2007. gadā, kad valdības vadītāja posteni pameta paš­eiz Saeimu kā guļasvietu iecienījušais Aigars Kalvītis (TP), jāteic godīgi - neviena partija tā īsti nevēlējās, lai tai tiktu premjera postenis. Iemesls tam gauži vienkāršs - visiem polittehnologiem ir skaidrs, ka ekonomiskās krīzes situācijā premjera partija ar sabiedrības uzticību (it īpaši uz vēlēšanām) diez ko rēķināties nevar. Toreiz koalīcijai paveicās - pieteicās Ivars Godmanis, kuram vēl reizi gribējās izmēģināt spēkus lielās politikas galvenajā lomā. Protams, lai radītu demokrātijas ilūziju, TP izvirzīja savu kandidātu Edgaru Zalānu, bet principā līdz ar Godmaņa pieteikšanos attiecīgais jautājums bija izlemts. Tomēr ar Godmani sanāca ķibele - viņa lēmumi bija pareizi vai kļūdaini, taču viņš diez ko neinteresējās, ko par to domāja pārējā valdība. Plus vēl viņa rosība sabiedrībā radīja iespaidu, ka vienīgais, kurš Godmaņa valdībā strādā, ir pats Godmanis. Un tas vismaz pāris partijām- ZZS un TP neder.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

CSDD Biķernieku trases mežā atklāta skriešanas taka; plānos arī velo trase

Lelde Petrāne, 05.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CSDD Biķernieku trases apkārtnē esošajos mežos atklāta nomarķēta skrējēju taka. Pieaugot iedzīvotāju interesei par aktīvo dzīvesveidu, CSDD Biķernieku trase aktīvās atpūtas cienītājiem tuvākajā laikā plāno izveidot arī atsevišķu meža trasi velosipēdistiem.

Vaicāts par iemesliem, kāpēc ir izveidota šāda taka, Biķernieku trases direktors Aivars Aksenoks skaidro: «Aizvien vairāk iedzīvotāju izvēlas Biķernieku trasi par savu skriešanas un velo treniņu vietu. Redzot, ka skrējēji cenšas skriešanai izmantot autotrases nomales zālienu un trasē ir sastopami velobraucēji ne tikai ar šosejas velosipēdiem, bet arī ar MTB velosipēdiem, mums radās ideja par šiem skrējējiem un velobraucējiem piemērotu trašu izveidi ārpus Biķernieku autotrases apļa. Arī es pats skriešanai labprātāk izvēlos meža takas nekā šoseju vai ceļu nomales. Pie trases varēs piebraukt ar privāto transportu un novietot to netālu no starta vietas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

VIDEO, FOTO: Baltijas autošosejas čempionāta ceturtais posms

Laura Mazbērziņa, 30.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biķernieku ovāla trasē startēja Baltijas autošosejas čempionāta ceturtais posms «Motul Grand Prix». «Latvijas Nascar» sacensības Rīgā norisinājās jau otro gadu.

«Latvijas Nascar» sacīkstēs 1740 metrus garajā Biķernieku ovāla trasē devās aptuveni 40 sportisti. Šī Biķernieku trases konfigurācija ir vairāk nekā divas reizes īsāka par Biķernieku tradicionālo auto apli.Kā pirmie sacīkstes atklāja «Hankook Trophy» klašu sportisti. Pirmais sacensību brauciens izvērtās notikumiem bagāts – riteni nolauzt izdevās kādreizējam S1600 klases čempionam Nikolajam Žurovļevam, tikmēr Jānis Blušs braucienu noslēdza trases malā ar pārsistu riepu, bet lietuviešu sportistu, Lada Open klases līderi Arūnu Kudarausku pievīla motors. Braucienā uzvarēja Dmitrijs Savatējevs (S1600 klase), Nacionālajā klasē uzvara Jānim Vankam.

Otrais «Hankook Trophy» brauciens sākās ar atceltu startu, jo līdera Savatējeva spēkratam radās eļļas noplūde. Brauciens sākās bez Krievijas sportista, lai gan vēlāk viņam tomēr izdevās doties trasē. Savu pirmo uzvaru S1600 ieskaitē posma kopvērtējumā izcīnīja Reinis Trūps, otrā vieta šoreiz Savatējevam, bet trešais bija igauņu sportists Stīvens Pūsts. Lada Open klasē šajā posmā uzvara jaunpienācējam Alvim Staškēvicam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Arī Homburg Mežciema tirdzniecības centra jaunbūves dokumentācijā atklātas nepilnības

LETA, 02.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veicot pārbaudi SIA Homburg Bikernieku Properties Mežciemā attīstītā tirdzniecības centra jaunbūvē, Rīgas pilsētas būvvalde atklājusi vairākas nepilnības būvobjekta dokumentācijā, informēja būvvaldes vadītājs Inguss Vircavs.

Apsekošanas brīdī būvobjektā nebija atrodams autoruzraudzības darbu žurnāls, savukārt būvdarbu žurnālā konstatētas nepilnības. Tāpat būvinspektori objektā nav atraduši nepieciešamos būvskrūvju montāžas savienojumu kvalitātes kontroles rezultātus.

Vircavs norādīja, ka ēka faktiski ir pabeigta, tāpēc attīstītājiem un būvniekiem būs jāvēršas būvvaldē ar iesniegumu par būves gatavību nodošanai ekspluatācijā. Būvvalde atkārtoti pārbaudīs ēkas konstrukcijas un lems par papildu tehniskās ekspertīzes nepieciešamību.

Septembrī Homburg grupa informēja, ka šā gada nogalē Biķernieku ielā durvis vērs jauns Maxima XX lielveikals. Jaunajā ēkā vairāk nekā 4800 kvadrātmetru platībā iecerēts Maxima XX lielveikals, bet aptuveni 700 kvadrātmetros - Super Action sadzīves preču un dažādu mājas lietu tirgotava, kā arī citas mazāka mēroga tirdzniecības vietas. Tirdzniecības centra kopējā platība - ap 7000 kvadrātmetru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liela daļa Latvijas slēpošanas trašu šajā nedēļas nogalē, līdz ar gaisa temperatūras pazemināšanos, plāno sākt mākslīgā sniega pūšanu un atklāt vai turpināt sezonu, liecina informācija slēpošanas trašu mājaslapās.

Kā pastāstīja atpūtas kompleksa "Golgāts Vestienas novadā pārstāvis Juris Stradiņš, ņemot vērā, ka laika apstākļi kļuvuši vairāk ziemas periodam atbilstoši, sestdien, 14.janvārī, plkst.10 paredzēts, ka apmeklētājiem būs pieejama ne tikai slēpošanas trase Mazais Golgāts, bet arī slēpošanas trase "Lielais Golgāts", distanču slēpošanas trase Apkārt Gaiziņam, lielā kameršļūkšanas trase (320 metri), kā arī kameršļūkšanas trase bērniem.

Stradiņš prognozē, ka atpūtas komplekss darbu turpinās arī nākamnedēļ. Savukārt iespējamos zaudējumus kompleksa vadība vēl nerēķina. «Patlaban par finansiālajiem rezultātiem nedomājam. To skatīsimies sezonas beigās. Taču sūdzēties nevaram - esam izdarījuši visu, ko varējām,» klāsta Stradiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Vairākas slēpošanas trases Latvijā nedēļas nogalē plāno sākt darbību

LETA, 10.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairākas slēpošanas trases Latvijā šajā nedēļas nogalē plāno sākt darbību, ja piepildīsies meteoroloģiskās prognozes par pietiekami zemu gaisa temperatūru, sacīja aptaujātie ziemas atpūtas un sporta kompleksu pārstāvji.

Cēsu apkārtnē Cīrulīšu pagastā esošā atpūtas kompleksa Žagarkalns pārstāvis Vadims Kameņevs informēja, ka līdz šim 7.janvārī bija vienīgā diena, kad atpūtas kompleksā Žagarkalns bija iespējams ražot sniegu. Vēlāk sekoja sniega ražošanai nelabvēlīgāki laika apstākļi, tāpēc pirmā sniega ražošana neilga vairāk par piecām stundām. Lai būt iespējams ražot sniegu, nepieciešama pietiekami zema gaisa temperatūra.

Vienlaikus Kameņevs piebilda - ja apstiprināsies meteoroloģisko staciju prognozes par pietiekami zemu gaisa temperatūru šajā nedēļā, brīvdienās Žagarkalna pirmā slēpošanas trase varētu tikt atvēra apmeklētājiem. Pagaidām nav zināms, vai tas notiks sestdien vai svētdien. Pēc Kameņeva teiktā, sniegu šādā laikā iespējams ražot, ja diennakti gaisa temperatūra ir no -4 grādiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā nedēļas nogalē, 18. un 19.septembrī, VAS Biķernieku kompleksajā sporta bāzē Mežciemā atgriezīsies Latvijas autosporta leģenda - Dzintara Volga.

Sacensību Dzintara Volga pirmsākumi meklējami tālajā 1963. gadā un tās notikušas gan Mežaparka autotrasē, gan Rīgas hipodromā, bet zelta laikus tās piedzīvoja astoņdesmitajos gados, kad Biķernieku trases malā pulcējās pat 100 tūkstoši autošosejas sacīkšu fanu. Gaidāms, ka arī šajā nedēļas nogalē sporta kompleksā sabraukušo skatītāju skaits būs mērāms tūkstošos, jo gaidāms nevis šovs, bet gan īstas cīņas par Dzintara Volgas ceļojošo kausu.

«Galvenais dzinulis, rīkojot šīs sacensības bija vēlme saglabāt vēsturi, jo - ja nav vēstures, nav arī nākotnes. Likās, ka tehnikas būves prasmes šai datorizācijas laikmetā sāk zust un man liekas svarīgi tās nodot tālāk jaunajai paaudzei,» stāsta VAS Biķernieku kompleksās sporta bāzes valdes priekšsēdētājs un sacensību direktors Māris Ozoliņš. «Protams, mēs vēlamies atjaunot Dzintara Volgu labākajās tās tradīcijās. Tomēr, lai notiktu vērienīgas sacīkstes, nepietiek tikai ar leģendām apvītu nosaukumu. Skatītājiem vajadzīga cīņa, jo tieši cīņa trasē savulaik spēja piesaistīt šīm sacīkstēm līdz pat 100 000 lielu skatītāju pūli,» sacīja Māris Ozoliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklāta atjaunotā Biķernieku kompleksās sporta bāzes (BKSB) trases starta-finiša māja.

Ēkas atklāšanā 7. jūlijā piedalījās arī vīri, kas tālajā 1966.gadā cēla pirmo starta-finiša māju. Pēc renovētās ēkas durvju vēršanas tika dots starts Rīgas Motormuzeja (RMM) kausa izcīņai autošosejā vēsturiskajām GAZ un VAZ sacīkšu automašīnām, kas vienlaikus ir sacensību Dzintara Volga šīs sezonas 3.posms.

Starta-finiša ēkas atklāšanas pasākumā Rīgas Motormuzeja (RMM) direktors Aivars Aksenoks pauda gandarījumu par paveikto un uzsvēra, ka starta-finiša māja ir aprīkota ar mūsdienīgām ierīcēm un tehnoloģijām, tā ir funkcionāla, kā arī atbilst sacensību rīkošanas standartiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā intervijā db.lv Audi driving experience programas vadītājs Klaus Demels (Klaus Demel) atklāj, ka vairāk nekā 20 jauno Audi R8 un RS sērijas superauto dalība apmācības programas laikā Rīgā, Biķernieku trasē būs līdz šim lielākais superauto desants Baltijā.

Atgādināsim, ka pasaulē pazīstamais Audi Sportscar Experience pasākums šogad, no 8. līdz 18.augustam, norisināsies arī Latvijā, Biķernieku trasē. Audi driving experience programas vadītājs atbildēja uz dažiem db.lv jautājumiem.

Vai ir tiesa, ka Audi Sportscar Experience pēc desmit gadu pārtraukuma atgriežas Latvijā, Biķernieku trasē ar lielāko Audi R8 sporta automobiļu desantu kāds līdz šim ir redzēts Baltijā?

Tā ir taisnība. Tajā brīdī, kad plānojām mūsu atgriešanos Rīgā, bija skaidrs, ka tam ir jābūt ar lielāku jaudu un vērienu, nekā tas bija pirms desmit gadiem. Superjaudīgu automobiļu flote ar tādiem dārgakmeņiem kā jaunais Audi R8 V10 Plus, kam ir pāri par 600 ZS liela jauda. Mūsuprāt, tas ir labākais veids, kā nodemonstrēt, ko nozīmē kaisle, ātrums un jauda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Pilna intervija ar Lattelecom Rīgas maratona direktoru: Ceļā uz zeltu

Linda Zalāne, 02.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelecom Rīgas maratons nav tikai priecīgas skrējēju sejas, izlieti sviedri un sportotprieks. Šim pasākumam ir savs devums Latvijas tautsaimniecībā

Nolūkā noskaidrot to, cik lielu «naudas pēdu» maratona norises dienās atstāj skrējēji un viņu līdzjutēji, veikts pētījums. Par to plašāk DB stāsta SIA Nords Event Communications valdes priekšsēdētājs, Lattelecom Rīgas maratona direktors Aigars Nords un pētījuma veicējs SIA KEKonsultācijas valdes priekšsēdētājs Elmārs Kehris.

Šogad maijā notiks 28. Lattelecom Rīgas maratons. Cik gadus Jūs esat pie šī pasākuma organizēšanas stūres?

Aigars Nords (A.N.): Šis būs 12. maratons, kuru organizēsim. Protams, ja atskatās uz to laiku, kad sākām, toreiz situācija bija cita. Skriešana nebija tik populāra, un arī mēs paši taustījāmies un domājām, kā šādu pasākumu noorganizēt, jo nevienam nebija pieredzes šajā jomā. Nezinājām, kā pareizi jāveic laika atskaite, kur ražo medaļas, kā pareizi rīkoties, lai varētu slēgt ielas. Nebija arī kam palūgt padomu. Paši kā komanda bijām braukuši uz ārvalstu maratoniem, taču tur pieredzi guvām tikai kā dalībnieki. Skaidras vīzijas mums nebija, un valdīja neziņa par to, kā un vai šis pasākums gūs atsaucību. Tā bija mana un komandas vēlme pamēģināt, jo mums pašiem patika skriet.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 21. jūlijā, tika atklāta jaunā CSDD Biķernieku kompleksās sporta bāzes rallijkrosa trase, kuras būvniecību veica ceļu būves firma SIA Binders.

Trases garums sasniedz Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) noteiktos 1294 metrus, no kuriem 60% ir ar asfalta segumu, bet 40% ir minerālmateriāla un cementa maisījuma jeb netīrā seguma posms. Trasē uzstādīts Šveicē radīts inovatīvs F-1 standarta drošības aprīkojums, informē SIA Binders.

Jaunākās FIA standartiem atbilstošās rallijkrosa trases būvniecība darbu veicējiem neparasto standartu un jaunievedumu dēļ bijusi pārbaudījums, ko pasūtītājs un autosportisti atzinuši par izturētu. No ceļu būvē ierastās prakses rallijkrosa trases būvniecībā atšķirīga bijusi gan asfalta, gan „netīrā seguma” posma būvniecība. Arī Šveices uzņēmumā Geobrugg radītais drošības aprīkojums bija jaunums gan būvniekam, gan ražotājam, jo virkne elementu ir inovācijas, kuras pirmo reizi uzstādītas tieši Biķerniekos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Topošā Maxima XX lielveikala Rīgā nesošajās konstrukcijās izmantotas neatbilstošas skrūves

LETA, 29.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Topošajā Maxima XX lielveikalā Biķernieku iela 121 tērauda nesošo konstrukciju savienojumu vietās izmantotas neatbilstošas skrūves un uzgriežņi, kas var būtiski ietekmēt būves stabilitāti, šodien žurnālistus informēja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) vadītāja Baiba Vītoliņa.

PTAC Preču un pakalpojumu uzraudzības departamenta direktores vietniece Svetlana Mjakuškina norādīja, ka nesošajām konstrukcijām paredzētajām skrūvēm ir jābūt marķējumam SB, kā arī atbilstošam skrūvju stiprības rādītājam, taču šajā objektā izmantotajām skrūvēm nav šāda marķējuma.

Pārbaudes laikā būvlaukumā šīm skrūvēm arī nebija pieejama ražotāja deklarācija, kas saskaņā ar Eiropas Komisijas regulu ir vienīgais likumīgais dokuments, kas apliecina būvmateriāla atbilstību prasībām.

«Mums uzrādīja piegādātāja atbilstības deklarāciju. Veicām pārbaudi pie piegādātāja, taču nekādu informāciju par šo skrūvju ražotāju nesaņēmām. Šīs skrūves nav izmantojamas tērauda nesošo konstrukciju stiprināšanai,» uzsvēra Mjakuškina.

Komentāri

Pievienot komentāru