Dienas Bizness

  • 26 pirmdiena,
    septembris

    Gundars, Kurts, Knuts

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8644

    USD: 1.1214

Ražošana

BMW ierikšo Ķīnā ar MINI  3

Lai atzīmētu MINI Clubman ieiešanu Ķīnas tirgū, BMW koncerns izvēlējies neparastu reklāmas akciju.

picturegallery.518a6444-d742-4b2d-af83-fd7debf80570

Ar šo oriģinālo ideju kompānija ne tikai veiksmīgi reklamē savu jauno produktu, bet arī ir nokļuvusi vai visu laikrakstu slejās, kas, ņemot vērā Olimpisko spēļu norisi Ķīnā, nav nemaz tik viegli izdarāms.

China Car Times ziņo, ka vācu reklāmisti, ņemot vērā ķīniešu uzticību tradīcijām, jaunajam MINI Clubman norāvuši priekšdaļu un atlikumu izveidojuši par vietējiem tik populāro pārvietošanās līdzekli - rikšu. Šīs manipulācijas veiktas Honkongā, bet tad jaunais transporta līdzeklis nogādāts Pekinā kā simbols, kas nesīs veiksmi Ķīnas olimpiskajai izlasei.

Clubman nācies šķirties no savas priekšējās daļas, ko nomainījis velosipēda ritenis, rāmis, sēdeklis un pedāļi. Tas arī ieguvis jaunus vizuālos akcentus - no ārpuses to rotā drakonu un lauvu attēli, bet iekšpusē sakarināti dažādi ķīniešu talismani.

Jaunākās ziņas kategorijā

FOTO: Wizz Air iepazīstina ar Airbus lidmašīnu A321neo

FOTO: Wizz Air iepazīstina ar Airbus lidmašīnu A321neo

Zemo izmaksu lidsabiedrība Centrāleiropā un Austrumeiropā Wizz Air kopā ar Airbus piektdien Budapeštas lidostā iepazīstināja ar Airbus lidmašīnu A321neo un uzsāka testēšanas turneju WIZZ pilotiem, informē Wizz Air. Kopš pirmā lidojuma...

Reklāma