Lai atzīmētu MINI Clubman ieiešanu Ķīnas tirgū, BMW koncerns izvēlējies neparastu reklāmas akciju.

picturegallery.518a6444-d742-4b2d-af83-fd7debf80570

Ar šo oriģinālo ideju kompānija ne tikai veiksmīgi reklamē savu jauno produktu, bet arī ir nokļuvusi vai visu laikrakstu slejās, kas, ņemot vērā Olimpisko spēļu norisi Ķīnā, nav nemaz tik viegli izdarāms.

China Car Times ziņo, ka vācu reklāmisti, ņemot vērā ķīniešu uzticību tradīcijām, jaunajam MINI Clubman norāvuši priekšdaļu un atlikumu izveidojuši par vietējiem tik populāro pārvietošanās līdzekli - rikšu. Šīs manipulācijas veiktas Honkongā, bet tad jaunais transporta līdzeklis nogādāts Pekinā kā simbols, kas nesīs veiksmi Ķīnas olimpiskajai izlasei.

Clubman nācies šķirties no savas priekšējās daļas, ko nomainījis velosipēda ritenis, rāmis, sēdeklis un pedāļi. Tas arī ieguvis jaunus vizuālos akcentus - no ārpuses to rotā drakonu un lauvu attēli, bet iekšpusē sakarināti dažādi ķīniešu talismani.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra