Jaunākais izdevums

Lai atzīmētu MINI Clubman ieiešanu Ķīnas tirgū, BMW koncerns izvēlējies neparastu reklāmas akciju.

picturegallery.518a6444-d742-4b2d-af83-fd7debf80570

Ar šo oriģinālo ideju kompānija ne tikai veiksmīgi reklamē savu jauno produktu, bet arī ir nokļuvusi vai visu laikrakstu slejās, kas, ņemot vērā Olimpisko spēļu norisi Ķīnā, nav nemaz tik viegli izdarāms.

China Car Times ziņo, ka vācu reklāmisti, ņemot vērā ķīniešu uzticību tradīcijām, jaunajam MINI Clubman norāvuši priekšdaļu un atlikumu izveidojuši par vietējiem tik populāro pārvietošanās līdzekli - rikšu. Šīs manipulācijas veiktas Honkongā, bet tad jaunais transporta līdzeklis nogādāts Pekinā kā simbols, kas nesīs veiksmi Ķīnas olimpiskajai izlasei.

Clubman nācies šķirties no savas priekšējās daļas, ko nomainījis velosipēda ritenis, rāmis, sēdeklis un pedāļi. Tas arī ieguvis jaunus vizuālos akcentus - no ārpuses to rotā drakonu un lauvu attēli, bet iekšpusē sakarināti dažādi ķīniešu talismani.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Lietoti BMW X sērijas (X1–X6) modeļi. Salīdzinam ietilpību, patēriņu un citas galvenās atšķirības

Reklāmraksts, 08.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Unsplash.com/xxkvc

Orientēties BMW “cross country” X sērijas modeļos var būt mulsinoši – X1, X2, X3, X4, X5, X6, kā arī X7 ir radniecīgi modeļi, tomēr tie ir dažādi krosoveri, kas atšķiras ne tikai pēc jaudas un ietilpības, bet arī pēc galvenā “uzdevuma”. Nepāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Vehicle” (SAV), kas būtībā ir BMW īpašais nosaukums sporta apvidus automašīnām. Savukārt pāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Coupe” (SAC) – tie ir sportiskāki, kā arī dārgāki par iepriekšējiem X nepāra modeļiem.

Lai palīdzētu Tev atrast piemērotāko BMW X sērijas modeli, šajā rakstā esam apkopojuši galvenās atšķirības starp BMW X1–X6 sērijas modeļiem. Turpini lasīt rakstu un uzzini, kā atšķiras dažādo BMW X sērijas modeļu ietilpība, degvielas patēriņš, pieejamība un citi svarīgi aspekti!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BMW Motorrad modeļu saime GS 2010. gadā svin 30. jubileju. Ideja par komfortablu un drošu lielas kubatūras enduro motociklu BMW ir izrādījusies tik veiksmīga, ka šādas mašīnas pārdotas vairāk nekā pusmiljonu tirāžā.

2010. gadā, atskatoties uz trim panākumu piesātinātām desmitgadēm, daudzas no uzvarām šķiet pašsaprotamas. Taču patiesībā vairākums no tām tika izkaltas idejiski drosmīgā inženieru darbā un Dakaras karstuma un smilšu peklē.

Uz priekšu caur sporta tradīcijām

Lai gan BMW markas motociklu tēls līdz nesenai pagātnei tikai retu reizi saistījies ar sportu, tieši tas lielā mērā veidojis pamatu markas tehnikas attīstībai. Jau piecdesmitajos un sešdesmitajos gados BMW ieguva daudzus titulus dažādos enduro (cross country) pasākumos. Herberts Šeks (Herbert Scheck), startējot ar modificētu BMW R GS 75/5, laika posmā no 1970. līdz 1972. gadam trīsreiz kļuva par valsts čempionu, bet 1978. gadā BMW trofeju pulku papildināja testa nodaļas darbinieks Lāslo Peress (Laszlo Peres), ar pašbūvētu vien 142 kg smagu 800 cm3 mašīnu Vācijas čempionātā iegūstot 2. vietu. Vēl vairāk – ar oficiālu rūpnīcas atbalstu pirmās vietas tika izcīnītas 1979. un 1980. gada Vācijas čempionātos. Neviens pretinieks nespēja izrādīt pretestību arī tā gada Eiropas čempionātā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

BMW un MINI plāno paplašināt elektroautomobiļu ražošanu

Lelde Petrāne, 11.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada septembrī Frankfurtē notiekošajā autoizstādē BMW prezentēs pirmo MINI elektroauto, sportisko BMW i3s, BMW 8.sērijas konceptauto un vēl citus jaunumus arī dizaina un drošības jomā, tā apstiprinot BMW grupas stratēģisko virzību elektrautomobiļu attīstīšanā, informēja ražotāja pārstāvis Latvijā Ivars Norvelis.

Pasaulē lielākā autoizstāde Frankfurtē šogad norisināsies 67.reizi. Tā pulcē aptuveni 900 tūkstošus skatītāju. Šogad autoizstādē piedalīsies vairāk nekā 250 dažādu uzņēmumu un organizāciju, no kuriem 50 būs automašīnu zīmoli.

Autoizstādes apmeklētājiem būs iespēja apskatīt pirmo MINI elektromobili, kas uz ceļiem parādīsies 2019.gadā - tieši 60 gadus pēc klasiskā MINI «piedzimšanas». Automašīnā paredzēts litija jonu akumulators, kas nodrošinās maksimālu jaudu un MINI raksturīgo veiklību, neradot izmešus. Tā kā elektroauto ir nepieciešams tikai nedaudz atdzesēt ar gaisu, radiatora režģis ir aizvērts augstākai aerodinamikai. Tāpat dizains ir papildināts ar stikla šķiedras komponentiem, kas vēl vairāk samazinās gaisa pretestību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oficiālais BMW pārstāvis Latvijā ''Inchcape Motors Latvija'' aizvadītajā gadā turpinājis dominēt ''premium'' automobiļu segmentā. 2023. gadā ''premium'' automobiļu tirgus Latvijā piedzīvojis ievērojamu izaugsmi – 37,4 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2022. gadu. Pēc auto reģistrāciju apjoma BWM automobiļu pārdošanas rādītāji ''premium'' segmentā sasniedza lielāko apjomu kopš 2007. gada – reģistrējot 819 jaunus spēkratus.

''2023. gads ir noslēdzies ar izciliem BMW Latvija pārdošanas rezultātiem. Aizvadītajā gadā mums ir izdevies saglabāt pirmo pozīciju ''premium'' automobiļu segmentā, sasniedzot rekordaugstu automobiļu reģistrāciju skaitu. ''Premium'' segmenta līderpozīciju šogad ieguva BMW X5 modelis. Katrs 10. pircējs ''premium'' segmentā aizvadītajā gadā iegādājās šo BMW modeli, kā rezultātā tika reģistrēti 311 BMW X5 jauni automobiļi. Arī elektroauto segmentā bija vērojama izaugsme, tika piereģistrēts 61 BMW elektroauto, kas atspoguļo 5,2 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2022. gadu. Šajā kategorijā pieprasītākie elektroauto modeļi Latvijā bija BMW iX, BMW i7, BMW iX1, kā arī BMW i4,'' stāsta BMW autocentra vadītājs, Andris Ustups.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mednieku terminoloģijā 2013. gadā autotirgotājiem Latvijā medību bija pat ļoti daudz, taču medījumu ir ievērojami mazāk, nekā cerēts.

2013. gads jaunu auto tirgotājiem nav bijis viegls. Ikvienam autosalonam burtiski ar zobiem un nagiem bija jācīnās par saviem klientiem, jo to skaits joprojām bija ļoti ierobežots, bet konkurence milzīga. Autotirgotāji daudzkārt sūrojās, ka tirdzniecības apjomi 2013. gadā nav lielāki, kādi tie bija 2011. gadā, bet saimnieciskie izdevumi, ieskaitot autosalonu uzturēšanu, ir palielinājušies teju divkārtīgi.

Nespējam konkurēt ar kaimiņiem

Kā vienu no sāpīgākajām un ielaistajām kaitēm autotirgotāji min nodokļu atšķirības starp Baltijas valstīm, kas tiešā veidā atbalsta starptautisku uzņēmumu un lielo auto parku reģistrāciju Igaunijā un Lietuvā. Pēc Auto asociācijas datiem, salīdzinot ar tuvējām kaimiņvalstīm, transportlīdzekļu ekspluatācijas ziņā nodokļu vide Latvijā ir nelabvēlīgākā – nodokļu slogs Latvijā 15 reizes pārsniedz kaimiņvalstīs esošo. Līdz ar to puse automašīnu, kas pārsniedz 30 tūkstošu latu vērtību, tikušas reģistrētas Igaunijā. Tas nozīmē, ka lielākā daļa dārgo auto, kas vizinās Latvijā, nav tik ļoti gaidītie kaimiņvalsts tūristi, bet gan pašmāju apsviedīgākie autoīpašnieki, kuri steigšus ir izmantojuši nodokļu atšķirības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

MINI atgriežas autorallijā ar Countryman WRC

Aldis Zelmenis, 29.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu kulta autoražotājs MINI apstiprinājis, ka sākot 2011. gadu ar jaunuzbūvēto Countryman WRC plāno piedalīties atsevišķos čempionāta posmos, bet 2012. gadā jau iesaistīties cīņā par pasaules čempiona titulu.

Šis paziņojums ir ne vien vēsturisks pavērsiens augstākā līmeņa rallijā, bet arī nozīmīgs lēmums MINI sportiskā mantojuma saglabāšanā un atjaunošanā. Pirms vairāk kā četdesmit gadiem MINI kļuva par sensāciju rallija trasēs, it sevišķi leģendārajā 1964. gada Montekarlo rallijā, kur Padijs Hopkirks izcīnīja uzvaru ar Mini Cooper S, sensacionālā veidā pārspējot pretiniekus ar daudz jaudīgākiem astoņcilindru automobiļiem. Timo Mākinenam un Rauno Āltonenam izdevās atkārtot fenomenālo rezultātu 1965. un 1967. gadā. Pēc tam ar MINI rallijos startējušas tikai privātas komandas, bet ražotājs atbalsta MINI CHALLENGE autošosejas seriālu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa un tehnoloģiju platformas “BiSMART” organizētajā konferencē “Biznesa forums 2023” plašākai publikai pirmoreiz Latvijā tika prezentēts jaunais BMW iX1 elektroauto, kurš ir pirmais X1 modelis ar pilnībā elektrisku piedziņu.

“Lai attīstītu aprites ekonomiku, BMW jauno automobiļu ražošanas procesā izmanto aptuveni 30 % otrreizēji pārstrādātu un atkārtoti izmantojamu materiālu, kas nāk no iepriekšējo paaudžu lietotajiem automobiļiem. Taču tuvākajā nākotnē BMW grupas mērķis ir palielināt otrreiz pārstrādājamo materiālu izmantošanu jaunu automobiļu ražošanā līdz pat 50 %. BMW arī turpmāk stiprinās savas pozīcijas kā viens no inovatīvākajiem un ilgtspējīgākajiem auto ražotāju zīmoliem, kas jau šogad klientiem piedāvās 13 pilnībā elektriskus BMW modeļus. Savukārt, nupat prezentētais BMW iX1 ir uzskatāms paraugs tam, ka, izvēloties elektroauto, nav jāatsakas no klasiskām automobiļu vērtībām – mūsdienīgs dizains un videi draudzīga jauda ir jaunais mašīnbūves virziens,” prezentācijas laikā norādīja Andris Ustups, BMW autosalona vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BMW Klubs Latvija aicina visus BMW un MINI automašīnu cienītājus, kā arī BMW motociklu fanus uz Latvijā lielāko BMW grupas spēkratu festivālu.

Festivāls notiks šī gada 15.augustā plkst. 11:00 Rīgā, Biķernieku sporta bāzē.

BMW Kluba Latvija sadarbības partneris SIA BM Auto festivāla laikā piedāvās loteriju, kuras uzvarētājam būs iespēja vienam no pirmajiem sēsties pie jaunās BMW X1 automašīnas stūres. Laimētājam jaunais automobilis tiks dots uz vienu nedēļas nogali. BMW X1 parādīšanās Latvijā plānota rudenī.

Ieejas biļetes uz BMW festivālu iespējams iegādāties BM Auto salonā Dārzciema ielā 64a. Ieejas biļetes cena BMW un MINI īpašniekiem - divi lati, pārējiem pieci lati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada maijā kompānija BMW visā pasaulē pārdevusi kopumā 147,6 tūkstošus BMW, MINI un Rolls Royce spēkratu, kas ir par 22,1% vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī, kad Vācijas autoražotājs pārdeva 120,9 tūkstošus automašīnu, vēsta RTT News.

BMW zīmola automašīnu pārdošanas apjomi minētajā laika periodā auguši par 19%, kamēr MINI spēkratu pārdoti par 38,5% vairāk. Motociklus ražojošā BMW meitas uzņēmuma BMW Motorrad pārdošanas apjomi uzlabojušies par 3,5%.

ASV kompānija BMW šī gada pirmajos piecos mēnešos pārdevusi vairāk nekā 116 tūkstošus braucamrīku, kas ir par 18,7% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, liecina pārdošanas rezultātu apkopojums.

BMW maijā ASV ir pārdeva vairāk nekā 26 tūkstošus braucamrīku, kas, salīdzinot ar šo pašu mēnesi pirms gada, ir 19,7% liels pieaugums.

Maijā viens no vislabāk pārdotajiem modeļiem bija jaunais BMW X3. Sākot no šī gada janvāra vidus ASV tika pārdoti vairāk nekā desmit tūkstoši X3 modeļu, kas ir par 280,7% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

7. augustā jau piekto gadu pēc kārtas oficiālais Latvijas BMW klubs un tā sadarbības partneris – oficiālais BMW pārstāvis Latvijā BM Auto rīko Latvijas BMW festivālu.

Tas notiks Rīgā, Biķernieku sporta kompleksā. Festivāla laikā diviem laimīgajiem būs iespēja izlozēt vienas dienas braucienu ar atjaunināto BMW X5.

Pasākums sāksies plkst. 12.00 Biķernieku sporta kompleksā, bet visi BMW, BMW motociklu un MINI īpašnieki aicināti pulcēties pie "BM Auto" autosalona jau no plkst. 10.30, lai plkst. 11.30 dotos parādes braucienā uz Biķernieku sporta kompleksu.

Pasākuma laikā plānota BMW retro spēkratu izstāde un dragreiss BMW markas automašīnām. Būs iespēja vērot un piedalīties BMW motociklu veiklības braucienos un MINI atrakcijā. Dienas gaitā paredzēti dažādi konkursi un disciplīnas, piemēram auto skaistuma konkurss, auto audio skaņas konkurss, auto decibelu mērīšana, rezerves riteņa maiņas konkurss un citas aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2013. gada 1.oktobri, WESS Auto Grupa pārtrauks jaunu BMW automobiļu tirdzniecību, koncentrējot darbību uz LEXUS un Toyota tirdzniecību un servisu, kā arī turpinot sniegt autorizēta BMW servisa pakalpojumus.

Lēmums pārtraukt jaunu BMW tirdzniecību pieņemts pēc tam, kad no BMW Baltic organizācijas, kas atrodas Zviedrijā, saņemts paziņojums par autorizētā BMW dīlera līguma nepagarināšanu.

«7 gadu laikā, kopš Latvijā darbojamies kā autorizētais BMW pārstāvis, esam veicinājuši BMW zīmola nostiprināšanos līderpozīcijās premium automobiļu tirgus segmentā, ieguldījuši milzīgus līdzekļus biznesa attīstībā, kā arī kļuvuši par vienu no BMW Eiropas paraugdīleriem,» komentē Aleksandrs Oskins, WESS Auto Grupas padomes priekšsēdētājs.

«Kad paziņojumu par līguma nepagarināšanu saņēmām bez jelkādiem paskaidrojumiem, bijām neizpratnē. Varam tikai nojaust, ka ar šo lēmumu, BMW Baltic vēlējies koncentrēt BMW autorizēto pārstāvniecību Latvijā viena starptautiska uzņēmuma rokās. WESS Select turpinās stiprināt savas līderpozīcijas, sniedzot autorizēta BMW servisa pakalpojumus, bet līdzšinējā BMW WESS Select autosalonā piedāvāsim plašu mazlietotu BMW un citu premium automobiļu zīmolu klāstu. Nākotnē vēl vairāk pievērsīsimies LEXUS un Toyota automobiļu biznesa un Hondas servisa attīstīšanai Latvijā,» turpina A.Oskins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražotājs BMW iepazīstinājis ar jaunākās paaudzes X5 sērijas modeli. Kompānija jaunajam automobilim mainījusi atsevišķas dizaina detaļas, kā arī uzlabojusi aerodinamiku un norāda, ka 2014 BMW X5 būšot sportiskāks.

Jaunais BMW X5 būs pieejams ar trijiem ārējās apdares variantiem - xLine, Luxury Line un M Sport. Paredzēts, ka automašīnas pamata versija būs pieejama ar sDrive35i un xDrive35i trīs litru 300 zirgspēku dzinējiem. Tāpat būs iespējams izvēlēties BMW X5 versiju ar xDrive50i 4,4 litru V-8 445 zirgspēku dzinēju, bet nākamgad – xDrive35d trīs litru 255 zirgspēku turbodīzeļa dzinēju. Jaunais BMW5 aprīkots ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Kompānija BMW norāda, ka automašīna ar xDrive50i simts kilometru stundā lielu ātrumu spēs sasniegt 4,9 sekundēs. Jaunais X5 aprīkots arī ar degvielas taupīšanas sistēmu, sastrēgumu asistentu, nakts redzamības sistēmu, neredzamo zonu asistentu, kā arī ar iDrive multimediju sistēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Nacionālā opera (LNO) nule kā noslēgusi vienošanos ar jauno LNO sadarbības partneri un LNO orķestra patronu – BMW.

Latvijas Nacionālās operas (LNO) orķestra jaunais patrons un sadarbības partneris, reģionālais BMW pārstāvis BMW Baltija uz gadu operai lietošanā nodevusi divas automašīnas – BMW 5.sērijas sedanu un BMW 5. sērijas Gran Turismo (GT).

Pēc LNO direktora Andreja Žagara stastītā, BMW Baltija arī apmaksās jauna mežraga un pikolo flautas iegādi, kā arī kontrabasa un vairāku citu stīgu instrumentu remontu

«Esmu gandarīts par to, ka LNO orķestris ieguvis savu patronu. Ikviens māksliniecisks kolektīvs savu kvalitāti uz entuziasma pamata vien nevar sasniegt un noturēt, tam ir nepieciešams arī finansiāls atbalsts. LNO orķestris to ir pelnījis. Pēdējā laikā mūsu straujā izaugsme mākslinieciskajā līmenī novērtēta ne tikai pašu mājās, bet starptautiskajā mūzikas tirgū. LNO orķestrī ir 98 izglītoti, savu darbu mīloši cilvēki, viņu pārziņā ir mūzikas instrumenti, kuru kopējā vērtība ir vismaz pusotrs miljons latu! To aprūpe prasa lielus līdzekļus, turklāt nepieciešams gan papildināt mūzikas instrumentu klāstu, gan atjaunot to. Sadarbība ar BMW mums sniegs šo iespēju,» skaidro LNO direktors A.Žagars.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas brīdis beidzot ir noticis. Nule kā atklātībā ir nonācis Bavārijas ražotāja BMW glaunākais un prestižākais modelis— piektās paaudzes 7. sērijas limuzīns.

Jāatzīst, ka Bavārietim līdz oficiālā modeļa pirmizrādei Minhenē, kur klāt bija arī šo rindu autors, izdevās meistarīgi noslēpt patieso automašīnas izskatu, nerunājot nemaz par modeļa tehniskajiem dotumiem. Protams, internetā klīda dažādas versijas kāds varētu izskatīties jaunais modelis, taču neviens no tiem nebija trāpījis desmitniekā.

Salīdzinājumā ar priekšgājēju, kura dizains sacēla milzu ažiotāžu, šoreiz BMW ir izvēlējies mierīgāku attīstības ceļu. Piektās paaudzes BMW 7. sērijas izskats šoreiz ir strikti ieturējis BMW dizaina pamatvērtības, jo īpaši to var teikt par automašīnas priekšējo daļu. Masīvas divdaļīgā nieres formas priekšējā dekoratīvā reste, ar viļņoti apaļīgajiem priekšējiem lukturiem un V veida motora pārsegs piešķir vairāk dinamikas nekā iepriekš, taču lielākie vizuālie jaunumi ir atrodami automašīnas aizmugurējā daļā. Jaunā aizmugurējā lukturu forma ar tajos iestrādātiem LED gaismas elementiem pastiprina sajūtu, ka BMW viena no svarīgākajām pamatvērtībām ir dinamika un ātrums, kam šoreiz ir veiksmīgi jāsadzīvo ar augstākās klases komfortu. Automašīnas sānu līnijas vizuālais efekts 5072 mm garajam limuzīnam nav laupījis sportisko stāju, to pašu var teikt arī par pagarinātās versijas Li modeļiem, kuri būs par 140 milimetriem garāki jeb 5212 mm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2009. gada 18.februāri oficiālais BMW pārstāvis Latvijā WESS Select piedāvā visiem BMW īpašniekiem un lietotājiem jaunu pakalpojumu – BMW Serviss ceļojuma laikā.

Tas ir pilnīgi jauns servisa pakalpojums, kura mērķis ir palīdzēt klientiem sekot līdzi mašīnas tehniskajai kārtībai, vienlaicīgi ietaupot šodien tik svarīgo laiku. Servisa apkope saskaņā ar šo programmu BMW automašīnām tiks veikta laikā, kamēr tās īpašnieks būs devies darba vai atpūtas braucienā ārpus Latvijas.

Tā secība būs šāda: klients (BMW īpašnieks), reģistrējās mājas lapā http://wess-select.lv/lidostasserviss, pirms došanās uz lidostu, iebrauc un atstāj savu automašīnu WESS Select servisā, kur tai tiks veikta gan bezmaksas 45 punktu tehniskā pārbaude (Diagnostika, kuras laikā mehāniķi veic automašīnas detalizētu apskati, balstoties uz 45 punktu sistēmu. Pēc diagnostikas īpašnieks saņem īpašu veidlapu, kurā redzams, kādā tehniskajā stāvoklī ir katra no automašīnas detaļām: labā, normālā, vidējā vai sliktā, kad nepieciešams tūlītējs remonts), gan tiks piedāvātas vairākas programmas, no kurām klients var izvēlēties savai automašīnai piemērotāko, kā arī nodrošināta bezmaksas stāvvieta. Pēc tam klientam tiek piedāvāts bezmaksas brauciens gan uz lidostu Rīga, gan no lidostas uz WESS Select autosalonu – K.Ulmaņa gatvē, atgriežoties no ceļojuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Minhenē notikušās Mini Design@Home konferences laikā prezentēta iespējamā Mini automobiļu sērijas nākotne. Konceptautomašīnai Mini Vision, no kuras atvasinātais MINI Cooper tirdzniecībā, iespējams, parādīsies nākamgad, veiktas vizuālas izmaiņas un virsbūves uzlabojami.

Automašīna aprīkota ar LED tehnoloģijas priekšējām gaismām, jauna dizaina aizmugurējām gaismām un sešstūra radiatora režģi, kurā iemontētas papildus gaismas.

Kompānija BMW, kas ražo MINI sērijas automašīnas, norāda, ka, iespējams, visinteresantākais lietotājiem liksies salona apgaismojums, kuru iespējams mainīt, lai tas atbilstu braucēju noskaņojumam. Automašīnas salona apgaismojumu iespējams ieslēgt arī MINI Disco floor režīmā, kurā tas mainīsies automātiski, reaģējot uz automobiļa pārvietošanos pa ceļu.

MINI Vision virsbūve tapusi, izmantojot no BMW jaunākajiem modeļiem aizlienētas tehnoloģijas. Viena no tādām ir nodēvēta par «organo metālu» - kompozītmateriālu, kurš, kā skaidro BMW, ļauj konstrukciju izveidot ārkārtīgi vieglu, bet tajā pašā laikā īpaši izturīgu. Automašīnas izveidē izmantotas arī jaunākās aerodinamikas tehnoloģijas, norāda BMW.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs «Rimi Latvia» pamazām atteiksies no «Supernetto» zīmola veikaliem, aizstājot tos ar «Rimi Mini», sacīja «Rimi Latvia» valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

«Jau jūlijā intensīvi sāksim īstenot programmu, kuras rezultātā nākamā gada laikā veikali ar «Supernetto» zīmolu Latvijā vairs nebūs un notiks pakāpeniska šo veikalu pāreja uz «Rimi Mini» zīmolu,» teica Turlais.

Viņš norādīja, ka līdz šim jau vairāki «Supernetto» veikali ir pārveidoti par «Rimi Mini» veikaliem. «Pēdējo trīs vai četru gadu laikā mēs ļoti lēnā tempā esam pārveidojuši kādus desmit [«Supernetto» veikalus], tostarp Ventspilī, Siguldā, Daugavpilī, Rīgā. Daudzi vienkārši to nav pamanījuši, jo dažādas pārveides no viena formāta uz citu savā veikalu tīklā veicam regulāri. Tā, piemēram, kāds supermārkets var pārtapt par hipermārketu, ja redzam pircēju pieprasījumu konkrētajā pilsētā,» stāstīja «Rimi Latvia» vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

MINI fani satiekas Silverstonā

, 08.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

25 000 entuziastu no vairāk nekā 40 valstīm, tajā skaitā Latvijas MINI klubs, pulcējās Silverstonā sveikt MINI 50. jubilejā

Šogad jau trešo reizi tika rīkots leģendārais festivāls MINI United. Šoreiz tas notika 22. – 24. maijā Pirmās formulas trasē Silverstonā, Anglijā. Unikālais pasaules mēroga pasākums pulcēja 25 000 fanu no vairāk nekā 40 valstīm, atvizinot uz grandiozo pasākumu vairāk nekā 10 000 MINI automobiļu, no kuriem lielākā daļa bija rūpīgi individualizēti. Pasākumā bija ieradušies daudz fanu klubu biedru no visas Eiropas, vairākumam no tiem veicot ceļu pie savas auto stūres. Pat dalībniekus no Krievijas un Dienvidāfrikas attālums un lielās izmaksas netraucēja ierasties, lai personiski sveiktu britu auto leģendu 50. dzimšanas dienā. Arī vesela virkne slavenību bija apņēmības pilni izbaudīt šo aizraujošo sacīkšu, mūzikas festivāla un dzīvesstila atmosfēru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas automašīnu ražotāja BMW peļņa 2008. gadā samazinājusies par 90% līdz 330 miljoniem eiro. 2007. gadā kompānijas peļņa bija 3.1 miljards eiro, ziņo Associated Press.

BMW 2008. gada apgrozījums samazinājies par 5% līdz 53 miljardiem eiro. 2007. gadā BMW apgrozījums bija 56 miljardi eiro.

Kompānija skaidro, ka peļņa samazinājusies zemā pieprasījuma dēļ pēc sporta un luksusa automašīnām, kas skaidrojams ar globālo krīzi. Tāpat BMW bija jāsedz dažādas papildus vienreizējās izmaksas, piemēram, komensācijas, samazinot darbinieku skaitu.

Ar BMW piederošo Mini zīmolu pērn tika saražoti 235 tūkst. auto, kas ir par 1.1% mazāk nekā 2007. gadā. Savukārt, ar Rolls Royce zīmolu saražoto auto apjoms palielinājies par teju 40%. Pērn BMW pārdeva 1 212 Rolls Royce automašīnas. 2007. gada ar šo zīmolu tika pārdotas 1 010 auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais BMW Z4 tiks laists pārdošanā 2009. gada maijā, un tas apvienos virkni jauninājumu, kas BMW 75 gadus ilgajā rodsteru izstrādāšanas laikā vēl nekad nav redzēti.

BMW Z4 ir pirmais modelis ar divdaļīgu elektrohidrauliski darbināmu nolaižamo cieto jumtu, kuru var pacelt vai nolaist 20 sekundēs. Bez tam jaunais rodsters ir pirmais auto, kas tiek piedāvāts ar adaptīvo M piekari. Elektroniski vadāmie amortizatori nodrošina trīs dažādas konfigurācijas un pazemina braukšanas augstumu līdz pat 10 mm, tādējādi sniedzot dinamiskāku braukšanas baudu. Salīdzinājumam - jaunās automašīnas Sport+ iestatījums ir salīdzināms ar iepriekšējā Z4 standarta braukšanas komforta līmeni.

Standarta dinamiskas braukšanas kontroles funkcija ir vēl viens jaunievedums, kas atkarībā no modeļa tehniskajiem parametriem ļauj vadītājam mainīt droseļvārsta un stūres iekārtas reakciju, braukšanas komforta līmeni, dinamiskās stabilitātes kontroles sistēmas reakciju un - automašīnām ar automātisko vai divu sajūgu pārnesumkārbu - pārnesumu pārslēgšanas laiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražošanas uzņēmums "BMW" modernizējis logo, veicot radikālākās vizuālās izmaiņas vairāk nekā 100 gadu laikā.

Uzņēmums jauno logo prezentējis vienlaicīgi ar jauno "i4" koncepta automašīnu.

Veidojot jauno logo, saglabāta līdzšinējā apļveida forma, taču dizaineri atbrīvojušies no tumšajām malām, padarot tās caurspīdīgas; tāpat likvidēts 3D efekts. Tādējādi logo veiktas lielākās izmaiņas kopš tā ieviešanas 1917.gadā.

""BMW" kļūst par attiecību zīmolu," skaidro kompānijas vecākais viceprezidents Jens Tīmers, uzsverot, ka jaunais logo atspoguļo lielāku atvērtību un caurspīdību. "Mēs vēlamies šo versiju izmantot, lai aktīvāk nekā iepriekš aicinātu mūsu klientus "BMW" pasaulē. Jaunais dizains atspoguļo pašreizējās zīmolu digitalizācijas iespējas un izaicinājumus. Tas norāda uz mobilitāti un braukšanas ērtībām nākotnē," sacījis Tīmers.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autobūves uzņēmuma «Bayerische Motoren Werke» (BMW) vadītāja amatā Haraldu Krīgeru nomainīs Olivers Cipse, kompānija paziņoja pēc padomes sēdes.

55 gadus vecais Cipse darbu jaunajā amatā sāks 16.augustā. Pēdējos četrus gadus viņš bijis BMW valdes loceklis, kas atbildīgs par ražošanu kompānijas 31 rūpnīcā visā pasaulē.

BMW padomes sēde notika ceturtdien kompānijas lielākajā ASV rūpnīcā Dienvidkarolīnas štata Spartenburgā.

Kompānijas padomes priekšsēdētājs Norberts Reithofers Cipsi raksturoja kā «izlēmīgu, stratēģiski un analītiski domājošu līderi». «Viņš «BMW Group» sniegs jaunu pamudinājumu, veidojot nākotnes mobilitāti,» piebilda Reithofers.

Cipse, kurš pēc profesijas ir inženieris, kompānijā pazīstams kā mierīgs, patstāvīgs un ar labām spējām panākt savu prasību izpildi.

53 gadus vecais Krīgers atstāj kompāniju pēc četriem gadiem BMW vadītāja amatā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vupertāles vides institūts ir izveidojis videi draudzīgo automobiļu sarakstu, kur pirmajās vietās savās automobiļu klasēs pagaidām dominē Honda un Toyota hibrīdi.

Institūta izveidotajā sarakstā kopumā iekļauti 100 dažādu marku modeļi, kuri ir nopērkami Vācijas tirgū. Kā jau to varēja paredzēt, uzvaras laurus savās automobiļu klasēs plūca Honda Insihgt, Toyota Prius un Lexus RX 450 h. Interesanti, ka limuzīnklasē japāņu tehnoloģijas ir cietušas sakāvi, proti, Lexus LS 600 h ir ierindots tikai trešajā pozīcijā, kapitulējot gan Mercedes S 400 Hybrid, gan BMW 730 d priekšā. Pats galvenais šī pētījuma secinājums, ka neatkarīgi no automašīnas klases, videi draudzīgo modeļu skaits ar katru gadu palielināšoties. Par to liecina autoražotāju milzīgā aktivitāte, kuri pēdējo gadu laikā ceļ galdā arvien jaunas tehnoloģijas, neaprobežojoties tikai ar benzīna un elektromotora hibrīdiem, bet turpinot, piemēram, attīstīt arī iekšdedzes dzinēju izmantošanas iespējas, īpaši tas attiecas uz vācu autoražotājiem. Jebkurā gadījumā, vides aizsardzība ilgtermiņā Eiropā solīšot jaunus modeļus arī nākotnē, kas turpmākajos gados būtu arī finansiāli pieejamāki plašai pircēju auditorijai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Inchcape Motors Latvia BMW grupas direktoru Ivaru Norveli

Lelde Petrāne, 20.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Inchcape Motors Latvia BMW grupas direktors Ivars Norvelis. «Latvijā esam vienīgie un oficiālie izplatītāji BMW automobiļiem un motocikliem, MINI, savukārt Alpina zīmolu pārstāvam visā Baltijā. Mēs ceram, ka šā gada marta beigās, aprīļa sākumā noslēgsies mūsu salona rekonstrukcija un klientus varēsim uzņemt jaunās telpās,» stāsta I. Norvelis.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Mani patiesi aizrauj auto industrija un tās iespējas. Auto pats par sevi ir salīdzinoši neliels priekšmets, kas sevī koncentrē ļoti daudz - cilvēka tehnoloģisko izdomu un sasniegumus, stilu un dizainu, fokusu uz detaļām. Vienlaikus gan auto nozarē kā tādā, gan premium klases auto segmentā konkurence ir pietiekami asa, reizēm pat pašiem ar sevi, lai aizvien būtu jādomā par to, kā mainīties, kā uzlabot piedāvājumu, servisu, kā sasniegt klientu labāk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

BMW mērķē palielināt pārdošanas apjomus ASV par 25%

Gunta Kursiša, 12.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas automobiļu ražotājs BMW pavēstījis par plāniem palielināt pārodoto automašīnu apjomu par ceturtdaļu. Šobrīd BMW ASV uz papēžiem min sīvākie sāncenši Mercedes un Lexus, raksta autonews.com.

«Vidējā termiņā mēs plānojam palielināt BMW markas automašīnu pārdošanas apjomus līdz 300 tūkstošiem vienību,» pavēstījis autmašīnu ražotāja vadītājs ASV Ludvigs Villišs (Ludwig Wilisch).

Viņš gan nenosauca konkrētu gadu, kad BMW vēlas piepildīt šo izvirzīto mērķi. Saskaņā ar kompānijas iespējām 300 tūkstošu automašīnu pārdošanas apjomam vajadzētu tikt sasniegtam 2013. vai 2014. gadā.

«Nākotnē mēs vēlamies būt lielākā automašīnu marka ASV,» pavēstīja BMW starptautiskās pārdošanas un mārketinga vadītājs Īans Robertsons (Ian Robertson). «Gada sākumā ASV esam bijuši priekšā Mercedes, un vēlamies arī turpmāk saglabāt savas pozīcijas,» norādīja BMW pārstāvis. Šogad ASV tirgum BMW saražoti vairāk nekā 270 tūkstoši automobiļu, savukārt pērn - 159 tūkstoši.

Komentāri

Pievienot komentāru