Jaunākais izdevums

Sadarbībā ar Bridgestone no 7.jūlija līdz 15.augustam BMW autosalonā WESS Select ir iespēja apskatīt BMW Sauber F1 komandas formulas kopiju.

Automašīna ir 1:1 BMW F1 ar ko braucis BMW Sauber F1 komandas pilots Roberts Kubica.

picturegallery.51a1ca34-59f2-49a1-b8d9-1b3662e5cd19

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2009. gada 18.februāri oficiālais BMW pārstāvis Latvijā WESS Select piedāvā visiem BMW īpašniekiem un lietotājiem jaunu pakalpojumu – BMW Serviss ceļojuma laikā.

Tas ir pilnīgi jauns servisa pakalpojums, kura mērķis ir palīdzēt klientiem sekot līdzi mašīnas tehniskajai kārtībai, vienlaicīgi ietaupot šodien tik svarīgo laiku. Servisa apkope saskaņā ar šo programmu BMW automašīnām tiks veikta laikā, kamēr tās īpašnieks būs devies darba vai atpūtas braucienā ārpus Latvijas.

Tā secība būs šāda: klients (BMW īpašnieks), reģistrējās mājas lapā http://wess-select.lv/lidostasserviss, pirms došanās uz lidostu, iebrauc un atstāj savu automašīnu WESS Select servisā, kur tai tiks veikta gan bezmaksas 45 punktu tehniskā pārbaude (Diagnostika, kuras laikā mehāniķi veic automašīnas detalizētu apskati, balstoties uz 45 punktu sistēmu. Pēc diagnostikas īpašnieks saņem īpašu veidlapu, kurā redzams, kādā tehniskajā stāvoklī ir katra no automašīnas detaļām: labā, normālā, vidējā vai sliktā, kad nepieciešams tūlītējs remonts), gan tiks piedāvātas vairākas programmas, no kurām klients var izvēlēties savai automašīnai piemērotāko, kā arī nodrošināta bezmaksas stāvvieta. Pēc tam klientam tiek piedāvāts bezmaksas brauciens gan uz lidostu Rīga, gan no lidostas uz WESS Select autosalonu – K.Ulmaņa gatvē, atgriežoties no ceļojuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Auto Grupa: Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu

Lelde Petrāne, 18.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupa paplašinājusi sadarbību ar Honda zīmolu. Turpmāk WESS Auto Grupa uzņēmumi nodrošinās autorizētā autodīlera tirdzniecības un pēcpārdošanas servisa pakalpojumus Japānas auto zīmoliem Toyota, Lexus un Honda, kā arī turpinās sniegt autorizētā servisa pakalpojumus BMW zīmola auto.

Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs, komentē: «Auto zīmolu portfeļa paplašināšana ar Honda zīmolu ir likumsakarīgs solis WESS Auto Grupas attīstībā. Mēs jau desmit gadus Latvijā nodrošinām autorizētā servisa pakalpojumus Honda zīmolam, auto tirdzniecības uzsākšana bija tikai laika jautājums. Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu un klientu uzticību, kā tas bija zīmola «ziedu laikos». Ņemot vērā auto tirgus attīstību un izaugsmes potenciālu, ambīcijas ir lielas – tuvāko gadu laikā vēlamies sasniegt vismaz 3% Honda zīmola tirgus daļu Latvijā.»

Līdz augustam, kad plānots uzsākt Honda tirdzniecību, WESS Select auto salonā jāveic nozīmīga sagatavošanās - tirdzniecības centra un servisa telpu pielāgošana Honda zīmola pārstāvniecībai, korporatīvā noformējuma izveide, aprīkojuma un iekārtu iegāde. Svarīgākais no veicamajiem darbiem gan esot profesionāla un kompetenta personāla atlase un apmācības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mednieku terminoloģijā 2013. gadā autotirgotājiem Latvijā medību bija pat ļoti daudz, taču medījumu ir ievērojami mazāk, nekā cerēts.

2013. gads jaunu auto tirgotājiem nav bijis viegls. Ikvienam autosalonam burtiski ar zobiem un nagiem bija jācīnās par saviem klientiem, jo to skaits joprojām bija ļoti ierobežots, bet konkurence milzīga. Autotirgotāji daudzkārt sūrojās, ka tirdzniecības apjomi 2013. gadā nav lielāki, kādi tie bija 2011. gadā, bet saimnieciskie izdevumi, ieskaitot autosalonu uzturēšanu, ir palielinājušies teju divkārtīgi.

Nespējam konkurēt ar kaimiņiem

Kā vienu no sāpīgākajām un ielaistajām kaitēm autotirgotāji min nodokļu atšķirības starp Baltijas valstīm, kas tiešā veidā atbalsta starptautisku uzņēmumu un lielo auto parku reģistrāciju Igaunijā un Lietuvā. Pēc Auto asociācijas datiem, salīdzinot ar tuvējām kaimiņvalstīm, transportlīdzekļu ekspluatācijas ziņā nodokļu vide Latvijā ir nelabvēlīgākā – nodokļu slogs Latvijā 15 reizes pārsniedz kaimiņvalstīs esošo. Līdz ar to puse automašīnu, kas pārsniedz 30 tūkstošu latu vērtību, tikušas reģistrētas Igaunijā. Tas nozīmē, ka lielākā daļa dārgo auto, kas vizinās Latvijā, nav tik ļoti gaidītie kaimiņvalsts tūristi, bet gan pašmāju apsviedīgākie autoīpašnieki, kuri steigšus ir izmantojuši nodokļu atšķirības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Lietoti BMW X sērijas (X1–X6) modeļi. Salīdzinam ietilpību, patēriņu un citas galvenās atšķirības

Reklāmraksts, 08.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Unsplash.com/xxkvc

Orientēties BMW “cross country” X sērijas modeļos var būt mulsinoši – X1, X2, X3, X4, X5, X6, kā arī X7 ir radniecīgi modeļi, tomēr tie ir dažādi krosoveri, kas atšķiras ne tikai pēc jaudas un ietilpības, bet arī pēc galvenā “uzdevuma”. Nepāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Vehicle” (SAV), kas būtībā ir BMW īpašais nosaukums sporta apvidus automašīnām. Savukārt pāra X modeļus BMW dēvē par “Sports Activity Coupe” (SAC) – tie ir sportiskāki, kā arī dārgāki par iepriekšējiem X nepāra modeļiem.

Lai palīdzētu Tev atrast piemērotāko BMW X sērijas modeli, šajā rakstā esam apkopojuši galvenās atšķirības starp BMW X1–X6 sērijas modeļiem. Turpini lasīt rakstu un uzzini, kā atšķiras dažādo BMW X sērijas modeļu ietilpība, degvielas patēriņš, pieejamība un citi svarīgi aspekti!

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Uzņēmējs: Tikai pārdodot automobiļus, izdzīvot vairs nevar

LETA, 01.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veicinātu attīstību, automašīnu tirdzniecības biznesa dalībniekiem jāpaplašina pakalpojumu klāsts, uzskata AS Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins.

Viņš skaidro - tas ir tāpēc, ka pēdējo gadu laikā augušas klientu prasības.

«Pēdējo gadu laikā esam arvien lielāku uzmanību pievērsuši klientu vajadzībām, attīstot dažādus produktus, kas nav tiešā automobiļu pārdošana. Tie ir dažādi papildinoši piedāvājumi un serviss, kas saistīti ar auto ekspluatāciju. Agrāk, lai būtu veiksmīgs dīleris, pietika ar pārdošanu un pēcpārdošanas servisu. Patlaban tas īsti vairs nav iespējams - visu laiku ir jāattīstās, jāpiedāvā jauni, inovatīvi pakalpojumi, jānotur nemainīgi augsts kvalitātes serviss, atbilstoši klientu vajadzībām,» norāda Oskins.

Tāpēc Wess auto grupa piedāvā saviem klientiem vairākus pakalpojumus un preces, kas saistītas ar auto biznesu. Proti, vēl bez auto tirgošanas Wess piedāvā arī līzingu un apdrošināšanas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2013. gada 1.oktobri, WESS Auto Grupa pārtrauks jaunu BMW automobiļu tirdzniecību, koncentrējot darbību uz LEXUS un Toyota tirdzniecību un servisu, kā arī turpinot sniegt autorizēta BMW servisa pakalpojumus.

Lēmums pārtraukt jaunu BMW tirdzniecību pieņemts pēc tam, kad no BMW Baltic organizācijas, kas atrodas Zviedrijā, saņemts paziņojums par autorizētā BMW dīlera līguma nepagarināšanu.

«7 gadu laikā, kopš Latvijā darbojamies kā autorizētais BMW pārstāvis, esam veicinājuši BMW zīmola nostiprināšanos līderpozīcijās premium automobiļu tirgus segmentā, ieguldījuši milzīgus līdzekļus biznesa attīstībā, kā arī kļuvuši par vienu no BMW Eiropas paraugdīleriem,» komentē Aleksandrs Oskins, WESS Auto Grupas padomes priekšsēdētājs.

«Kad paziņojumu par līguma nepagarināšanu saņēmām bez jelkādiem paskaidrojumiem, bijām neizpratnē. Varam tikai nojaust, ka ar šo lēmumu, BMW Baltic vēlējies koncentrēt BMW autorizēto pārstāvniecību Latvijā viena starptautiska uzņēmuma rokās. WESS Select turpinās stiprināt savas līderpozīcijas, sniedzot autorizēta BMW servisa pakalpojumus, bet līdzšinējā BMW WESS Select autosalonā piedāvāsim plašu mazlietotu BMW un citu premium automobiļu zīmolu klāstu. Nākotnē vēl vairāk pievērsīsimies LEXUS un Toyota automobiļu biznesa un Hondas servisa attīstīšanai Latvijā,» turpina A.Oskins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BMW Motorrad modeļu saime GS 2010. gadā svin 30. jubileju. Ideja par komfortablu un drošu lielas kubatūras enduro motociklu BMW ir izrādījusies tik veiksmīga, ka šādas mašīnas pārdotas vairāk nekā pusmiljonu tirāžā.

2010. gadā, atskatoties uz trim panākumu piesātinātām desmitgadēm, daudzas no uzvarām šķiet pašsaprotamas. Taču patiesībā vairākums no tām tika izkaltas idejiski drosmīgā inženieru darbā un Dakaras karstuma un smilšu peklē.

Uz priekšu caur sporta tradīcijām

Lai gan BMW markas motociklu tēls līdz nesenai pagātnei tikai retu reizi saistījies ar sportu, tieši tas lielā mērā veidojis pamatu markas tehnikas attīstībai. Jau piecdesmitajos un sešdesmitajos gados BMW ieguva daudzus titulus dažādos enduro (cross country) pasākumos. Herberts Šeks (Herbert Scheck), startējot ar modificētu BMW R GS 75/5, laika posmā no 1970. līdz 1972. gadam trīsreiz kļuva par valsts čempionu, bet 1978. gadā BMW trofeju pulku papildināja testa nodaļas darbinieks Lāslo Peress (Laszlo Peres), ar pašbūvētu vien 142 kg smagu 800 cm3 mašīnu Vācijas čempionātā iegūstot 2. vietu. Vēl vairāk – ar oficiālu rūpnīcas atbalstu pirmās vietas tika izcīnītas 1979. un 1980. gada Vācijas čempionātos. Neviens pretinieks nespēja izrādīt pretestību arī tā gada Eiropas čempionātā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oficiālā preses konferencē Minhenē vācu auto ražotājs BMW ir paziņojis, ka pēc 2009. gada sezonas beigām pārtraukšot piedalīties Formula 1 sacīkstēs.

BMW AG vadītājs Norberts Reithofers (Norbert Reithofer) norādījis, ka šis esot bijis ļoti smags lēmums, jo īpaši tādēļ, ka pavadītais laiks Formula 1 vācu autogigantam ir bijis ļoti vērtīgs un aizraujošs. Taču uzņēmuma plānos ir mainīt BMW sporta aktivitāšu stratēģiju. Vienlaikus BMW AG vadītājs neizslēdz iespēju, ka BMW nākotnē varētu atgriezties Formula 1 apritē.

Bēdīgs par šo lēmumu ir arī BMW Motorsport direktors Mario Tīsens (Mario Theissen), atzīstot, ka būšot žēl šķirties, no sacīkstēm, kurās BMW ir ieguldījis milzu darbu un zināšanas. Tagad mūsu uzdevums ir koncentrēties 2009. gada sezonas atlikušajiem posmiem un uzrādīt iespējami labākus rezultātus, tā M. Tīsens.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oficiālais BMW pārstāvis Latvijā ''Inchcape Motors Latvija'' aizvadītajā gadā turpinājis dominēt ''premium'' automobiļu segmentā. 2023. gadā ''premium'' automobiļu tirgus Latvijā piedzīvojis ievērojamu izaugsmi – 37,4 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2022. gadu. Pēc auto reģistrāciju apjoma BWM automobiļu pārdošanas rādītāji ''premium'' segmentā sasniedza lielāko apjomu kopš 2007. gada – reģistrējot 819 jaunus spēkratus.

''2023. gads ir noslēdzies ar izciliem BMW Latvija pārdošanas rezultātiem. Aizvadītajā gadā mums ir izdevies saglabāt pirmo pozīciju ''premium'' automobiļu segmentā, sasniedzot rekordaugstu automobiļu reģistrāciju skaitu. ''Premium'' segmenta līderpozīciju šogad ieguva BMW X5 modelis. Katrs 10. pircējs ''premium'' segmentā aizvadītajā gadā iegādājās šo BMW modeli, kā rezultātā tika reģistrēti 311 BMW X5 jauni automobiļi. Arī elektroauto segmentā bija vērojama izaugsme, tika piereģistrēts 61 BMW elektroauto, kas atspoguļo 5,2 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2022. gadu. Šajā kategorijā pieprasītākie elektroauto modeļi Latvijā bija BMW iX, BMW i7, BMW iX1, kā arī BMW i4,'' stāsta BMW autocentra vadītājs, Andris Ustups.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pirmā formula sašķeļas

Valdis Vikmanis, Db, 19.06.2009

FOTA apvienojušās komandas - (no kreisā augšējā stūra līdz labajam apakšējam stūrim) BMW-Sauber, Brawn, Ferrari, McLaren, Red Bull, Renault, Toro Rosso unToyota. (Foto: REUTERS/SCANPIX)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmās formulas pasaules čempionāts piedzīvojis sabrukumu. Astoņas komandas paziņoja par alternatīvu sacensību organizēšanu nākamajā sezonā, ziņo CNN.

Pirmās formulas komandu asociācija (FOTA) ceturtdien (18. jūnijā) paziņoja par plāniem izveidot čempionātu, kas būs alternatīva pašreizējām F-1 sacīkstēm, kuru rīko Starptautiskā Automobiļu federācija.

FOTA apvienojušās - «Ferrari», «McLaren», «Brawn», «Renault», «BMW Sauber», «Toyota», «Red Bull» un «Toro Roso» komandas.

Db.lv jau ziņoja, ka FIA nolēma piedāvāt risinājumu, kurš paredz, ka komandām, kuras iekļausies 60 miljonu ASV dolāru budžetā, ieskaitot vadītāju algas, kā arī mārketinga un tehniskos izdevumus, būs mazāk tehnisko ierobežojumu nekā komandām, kas tērēs vairāk par noteikto 60 miljonu dolāru robežu.

«Komandām nav citas iespējas, kā sākt gatavot jaunu čempionātu, kas atbilst tās dalībnieku un sponsoru vērtību izpratnei,» teikts FOTA komandu paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Bensons auto īpašnieks Māris Bensons nenoliedz, ka situācija var mainīties, tomēr tuvākajā laikā kompānija turpinās strādāt autocentrā Ulmaņa gatvē, raksta Dienas bizness.

Šobrīd Bensons auto turpina veikt klientu auto apkopi un, neskatoties uz to, ka uzņēmumam atņemtas Honda automašīnu dīlertiesības, tai joprojām ir pieejamas šo automašīnu detaļas. Tāpat kā līdz šim autocentrā Rīgā, Ulmaņa gatvē 86 tiek pārdotas lietotas Honda automašīnas, tāpat ir spēkā distribūcijas līgums, kas kompānijai ļauj tirgot citus Honda produktus, piemēram, zāles pļāvējus, laivu motorus u.c.

Turpina darbu

Db jau rakstīja, ka Konkurences padome (KP) atļāvusi SIA Bensona biznesa attīstības centrs (BBAC) un a/s Wess Investīcijas apvienošanos. Wess grupas uzņēmums Wess Investīcijas augustā nopirka BBAC. Līdz tam uzņēmuma īpašnieks bija M.Bensons. Līdz ar kompāniju Wess Investīcijas īpašumā nonāca arī nekustamais īpašums - automobiļu tirdzniecības un servisa centrs Rīgā, Ulmaņa gatvē 86. Šo īpašumu no BBAC nomā SIA Bensons Auto, kas līdz šī gada jūlijam bija oficiālais Honda automašīnu dīleris. HondaEurope pārstāvis Baltijas valstīs Honda Baltic lauza sadarbības līgumu ar Bensons Auto un noslēdza līgumu par dīlera tiesībām ar SIA Nippon auto. Tomēr KP lēmumā norādīts, ka pēc apvienošanās paliek spēkā Bensons Auto un BBAC līgums par autocentra nomu. Savukārt Lursoft dati liecina, ka Bensons Auto vienīgais īpašnieks joprojām ir M. Bensons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS padomes priekšsēdētājs: Auto dīleriem nav tik liels uzcenojums, kā daudzi uzskata

Uldis Andersons, 24.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Esmu vietējais cilvēks, nevis ārzemnieks, kurš atbraucis uz šejieni, tikai lai nopelnītu un aizvestu peļņu uz savu dzimto zemi

Te dzīvoju un strādāju, lai šeit arī ieguldītu savu nopelnīto, » tā intervijā Dienas Biznesam atzīst Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs, kurš auto tirdzniecības biznesā aizvadījis 25 gadus.

Fragments no intervijas:

Ar abreviatūru WESS nosaukumā ir vairāki uzņēmumi. Kuri no tiem tad ir galvenie biznesa stūrakmeņi?

Šodien lielākā un pazīstamākā kompānija ir AS WESS, kā trade name jeb tirdzniecības marka ir WESS motors, kas ir Toyota un Lexus bizness – kā jaunu, tā lietotu auto pārdošana, apkope un remonts. Vēl ir uzņēmums WESS Select, kas septiņus gadus bija BMW dīleris un tagad ir autorizētais BMW automašīnu servisa dīleris. Uzņēmums WESS Financial Services nodrošina līzinga un apdrošināšanas pakalpojumus – tā ir spēcīga brokeru kompānija, kas sadarbojas ar visiem apdrošinātājiem un līzinga sniedzējiem, piedāvājot klientiem pilnu izvēli. Vēl ir WESS Capitals u.c. uzņēmumi, kas vairāk saistīti ar nekustamajiem īpašumiem, ko izmatojam. Kopā mums ir četri autocentri – divi Toyota, viens BMW un viens Lexus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa un tehnoloģiju platformas “BiSMART” organizētajā konferencē “Biznesa forums 2023” plašākai publikai pirmoreiz Latvijā tika prezentēts jaunais BMW iX1 elektroauto, kurš ir pirmais X1 modelis ar pilnībā elektrisku piedziņu.

“Lai attīstītu aprites ekonomiku, BMW jauno automobiļu ražošanas procesā izmanto aptuveni 30 % otrreizēji pārstrādātu un atkārtoti izmantojamu materiālu, kas nāk no iepriekšējo paaudžu lietotajiem automobiļiem. Taču tuvākajā nākotnē BMW grupas mērķis ir palielināt otrreiz pārstrādājamo materiālu izmantošanu jaunu automobiļu ražošanā līdz pat 50 %. BMW arī turpmāk stiprinās savas pozīcijas kā viens no inovatīvākajiem un ilgtspējīgākajiem auto ražotāju zīmoliem, kas jau šogad klientiem piedāvās 13 pilnībā elektriskus BMW modeļus. Savukārt, nupat prezentētais BMW iX1 ir uzskatāms paraugs tam, ka, izvēloties elektroauto, nav jāatsakas no klasiskām automobiļu vērtībām – mūsdienīgs dizains un videi draudzīga jauda ir jaunais mašīnbūves virziens,” prezentācijas laikā norādīja Andris Ustups, BMW autosalona vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bensona biznesa attīstības centru apvienos ar Wess grupas uzņēmumu

Guna Gleizde, Db, 07.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) atļāvusi SIA Bensona biznesa attīstības centrs (BBAC) un a/s Wess Investīcijas apvienošanos, liecina KP mājas lapā publicētais lēmums.emBensona biznesa attīstības centru/em apvienos ar emWess grupas/em uzņēmumu

emBensona biznesa attīstības centru/em apvienos ar emWess grupas/em uzņēmumuDb jau ziņoja, ka Wess grupas uzņēmums Wess Investīcijas augustā nopirka BBAC. Līdz tam uzņēmuma īpašnieks bija Māris Bensons. Līdz ar kompāniju Wess Investīcijas īpašumā nonāca arī nekustamais īpašums – automobiļu tirdzniecības un servisa centrs Rīgā Kārļa Ulmaņa gatvē 86.emBensona biznesa attīstības centru/em apvienos ar emWess grupas/em uzņēmumu

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa, 14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autorizētā Toyota un Lexus dīlera Latvijā AS Wess apgrozījums 2016. gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015. gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins 2016. gada rezultātus kopumā vērtē pozitīvi. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, kompānijai izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās.

Grupas autosaloni - Wess Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015. gadā. Wess pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Wess rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par gandrīz 32%, palielinot tirgus daļu līdz vairāk kā 7% no kopējā auto tirgus Latvijā. Kopš šī gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 1005 jaunus «Toyota» auto, no tiem viena trešā daļa jeb 305 ir hibrīdauto. Kopumā hibrīdauto pārdošanas apjomi «WESS Motors Toyota» auto salonos ir dubultojušies - pārdodot par 153 hibrīdauto vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn, informē kompānijā.

Par gandrīz 9% audzis arī mazlietoto automobiļu pārdošanas apjoms - šī gada pirmajos deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdevis 391 mazlietotu auto.

«Neskatoties uz kopējā auto tirgus gauso attīstības tempu, «WESS Motors Toyota» ir kāpinājis pārdošanas apjomu par 32%. Šī gada rādītāji jau šobrīd pārsniedz iepriekšējā gada pārdošanas rezultātus visa gada griezumā. Pozitīvi vērtējam, ka šogad būtiski pieaudzis privātpersonu segments - par 48%, kas liecina, ka iedzīvotāji ir gatavi veikt arī lielākus pirkumus. Turklāt tiek prognozēts, ka šī izaugsme turpināsies arī nākamgad,» pārdošanas rezultātus komentē «WESS» izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

BMW un MINI plāno paplašināt elektroautomobiļu ražošanu

Lelde Petrāne, 11.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada septembrī Frankfurtē notiekošajā autoizstādē BMW prezentēs pirmo MINI elektroauto, sportisko BMW i3s, BMW 8.sērijas konceptauto un vēl citus jaunumus arī dizaina un drošības jomā, tā apstiprinot BMW grupas stratēģisko virzību elektrautomobiļu attīstīšanā, informēja ražotāja pārstāvis Latvijā Ivars Norvelis.

Pasaulē lielākā autoizstāde Frankfurtē šogad norisināsies 67.reizi. Tā pulcē aptuveni 900 tūkstošus skatītāju. Šogad autoizstādē piedalīsies vairāk nekā 250 dažādu uzņēmumu un organizāciju, no kuriem 50 būs automašīnu zīmoli.

Autoizstādes apmeklētājiem būs iespēja apskatīt pirmo MINI elektromobili, kas uz ceļiem parādīsies 2019.gadā - tieši 60 gadus pēc klasiskā MINI «piedzimšanas». Automašīnā paredzēts litija jonu akumulators, kas nodrošinās maksimālu jaudu un MINI raksturīgo veiklību, neradot izmešus. Tā kā elektroauto ir nepieciešams tikai nedaudz atdzesēt ar gaisu, radiatora režģis ir aizvērts augstākai aerodinamikai. Tāpat dizains ir papildināts ar stikla šķiedras komponentiem, kas vēl vairāk samazinās gaisa pretestību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inchcape Motors Latvia uzsāk jaunā un lielākā Jaguar Land Rover autosalona Baltijā būvniecību.

Paredzēts, ka jaunā autosalona būvniecība tiks pabeigta 2019. gada pirmajā pusē un tas savas durvis vērs 2019. gada maijā.

Jaunais autosalons tiks būvēts saskaņā ar Jaguar Land Rover korporatīvā koncepta «Arch» dizainu, kas tiek pakāpeniski ieviests visur pasaulē. Koncepts izstrādāts tā, lai pēc iespējas interesantākā veidā parādītu mūsdienu arhitektūras inovāciju iespējas. Ēkas dizainu raksturo moderna pelēka fasāde, tīras un vienkāršas līnijas. Jaunā autosalona iekštelpu dizainā tiks izmantoti stikla, riekstkoka un modernā apgaismojuma elementi, kas sniegs telpai svaiguma un greznības sajūtu. Jauno dizainu visos Jaguar Land Rover autosalonos plānots ieviest līdz 2019. gada beigām un šis būs trešais «Arch» koncepta autosalons Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražotājs BMW iepazīstinājis ar jaunākās paaudzes X5 sērijas modeli. Kompānija jaunajam automobilim mainījusi atsevišķas dizaina detaļas, kā arī uzlabojusi aerodinamiku un norāda, ka 2014 BMW X5 būšot sportiskāks.

Jaunais BMW X5 būs pieejams ar trijiem ārējās apdares variantiem - xLine, Luxury Line un M Sport. Paredzēts, ka automašīnas pamata versija būs pieejama ar sDrive35i un xDrive35i trīs litru 300 zirgspēku dzinējiem. Tāpat būs iespējams izvēlēties BMW X5 versiju ar xDrive50i 4,4 litru V-8 445 zirgspēku dzinēju, bet nākamgad – xDrive35d trīs litru 255 zirgspēku turbodīzeļa dzinēju. Jaunais BMW5 aprīkots ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Kompānija BMW norāda, ka automašīna ar xDrive50i simts kilometru stundā lielu ātrumu spēs sasniegt 4,9 sekundēs. Jaunais X5 aprīkots arī ar degvielas taupīšanas sistēmu, sastrēgumu asistentu, nakts redzamības sistēmu, neredzamo zonu asistentu, kā arī ar iDrive multimediju sistēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Wess Motors sadarbībā ar SEB Līzings piedāvā iegādāties atsavinātus auto jaunajā Toyota autocentrā Berģos.

Wess reklāmas daļas vadītāja Jana Šilvane pastāstīja, ka potenciālais pircējs saņems detalizētu informāciju par automobilim piemītošajiem defektiem, ja tādi ir. Rezultātā pircējam nav jāuztraucas par to, ka tiek pirkts "kaķis maisā". Pircējs pēc iegādes pats var pieņemt lēmumu par automobilim piemītošo defektu novēršanu. Turklāt pircējam tiks piedāvāta iespēja veikt remontu uz vietas Wess Motors autoservisā.

Wess Motors galvenais mērķis ir piedāvāt pircējiem pārbaudītus auto par izdevīgām cenām. Turklāt cenas līzinga atsavinātiem auto ir zemākas par vidējo tirgus vērtību.

Tā kā tieši automobiļa tehniskais stāvoklis ir tas, par ko visbiežāk uztraucas atsavināta automobiļa pircēji, katram automobilim, pirms nodošanas pārdošanā, tiek veikta pilna diagnostika, virsbūves un salona tīrīšana Wess Motors autoservisā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Katalogu tirdzniecības uzņēmuma Select Latvia zaudējumi četrkāršojušies

Žanete Hāka, 13.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Netiešās tirdzniecības uzņēmums SIA Select Latvia pērn saglabājis nemainīgu kampaņu izplatīšanas skaitu, par 10% samazinot katalogu izplatīšanas apjomu, kas ļāvis uzņēmumam samazināt pārdošanas izmaksas, liecina Lursoft dati.

SIA Select Latvia iesniegtajā gada pārskatā norāda, ka valstī 2014.gada sākumā tika samazināti vairāki nodokļu posteņi, kas mājsaimniecībām ļāva nedaudz palielināt savus ienākumus, tomēr, saistībā ar pāreju uz jauno valūtu, iedzīvotājiem bija nepieciešams laiks, lai pierastu pie jaunajām cenām. Kā tika prognozēts 2013.gadā, tas ietekmēja uzņēmuma klientu veikto pasūtījumu rādījumus, kas gada laikā samazinājās par 9%.

Gada pārskatā pieejamā informācija rāda, ka 2014.gadā SIA Select Latvia apgrozījusi 981,009 tūkstošus eiro, kas ir par 12,30% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt zaudējumi auguši vairāk nekā četras reizes, palielinoties līdz 18,781 tūkstotim eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Godalgota Rīgas Farmaceitiskās fabrikas zīmola produktu līnija Dr.Pakalns SELECT

Ilze Žaime, 25.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Farmaceitiskās fabrikas (RFF) zīmola "Dr.Pakalns SELECT" produktu līnijas iepakojums guvis godalgas vairākās kategorijās Latvijas Iepakojuma asociācijas organizētajā nacionālajā konkursā "Labākais iepakojums Latvijā 2019".

Vērtējot tirdzniecības iepakojumu nepārtikas produktiem "Dr.Pakalns SELECT" iepakojums ierindots otrajā vietā.

Konkurss "Labākais iepakojums Latvijā" tradicionāli norisinās vairākos posmos, kuros darbus vērtē gan patērētāji, gan profesionāļi. Rudenī starptautisko izstāžu "Riga Food" un "Design Isle" apmeklētāji novērtēja iesniegtos darbus, bet oktobrī - nozares eksperti, konkursa atbalstītāji un interneta lietotāji. Žūrijas vērtējumu veidoja noteikti kritēriji - iepakojuma konstrukcija, forma, dizains, funkcionalitāte, kopiespaids, realizācija u.c. kritēriji.

"Ar zīmolu "Dr.Pakalns SELECT" Rīgas Farmaceitiskā fabrika šobrīd ražo vēsturiski ilgā laika posmā izstrādātus produktus, kas ir īpaši nozīmīgi turpmākai mūsu uzņēmuma attīstībai un izaugsmei. Apvienojot produktus īpašā līnijā ar jaunu vienotu filozofiju un dizainu, vēlējāmies piešķirt tiem jaunu elpu. Vienlaikus jaunais iepakojuma dizains radīts, domājot par RFF līdzdalību starptautiskajos tirgos," stāsta akciju sabiedrības "Rīgas Farmaceitiskā fabrika" valdes priekšsēdētāja Diāna Stepiņa-Gauja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas brīdis beidzot ir noticis. Nule kā atklātībā ir nonācis Bavārijas ražotāja BMW glaunākais un prestižākais modelis— piektās paaudzes 7. sērijas limuzīns.

Jāatzīst, ka Bavārietim līdz oficiālā modeļa pirmizrādei Minhenē, kur klāt bija arī šo rindu autors, izdevās meistarīgi noslēpt patieso automašīnas izskatu, nerunājot nemaz par modeļa tehniskajiem dotumiem. Protams, internetā klīda dažādas versijas kāds varētu izskatīties jaunais modelis, taču neviens no tiem nebija trāpījis desmitniekā.

Salīdzinājumā ar priekšgājēju, kura dizains sacēla milzu ažiotāžu, šoreiz BMW ir izvēlējies mierīgāku attīstības ceļu. Piektās paaudzes BMW 7. sērijas izskats šoreiz ir strikti ieturējis BMW dizaina pamatvērtības, jo īpaši to var teikt par automašīnas priekšējo daļu. Masīvas divdaļīgā nieres formas priekšējā dekoratīvā reste, ar viļņoti apaļīgajiem priekšējiem lukturiem un V veida motora pārsegs piešķir vairāk dinamikas nekā iepriekš, taču lielākie vizuālie jaunumi ir atrodami automašīnas aizmugurējā daļā. Jaunā aizmugurējā lukturu forma ar tajos iestrādātiem LED gaismas elementiem pastiprina sajūtu, ka BMW viena no svarīgākajām pamatvērtībām ir dinamika un ātrums, kam šoreiz ir veiksmīgi jāsadzīvo ar augstākās klases komfortu. Automašīnas sānu līnijas vizuālais efekts 5072 mm garajam limuzīnam nav laupījis sportisko stāju, to pašu var teikt arī par pagarinātās versijas Li modeļiem, kuri būs par 140 milimetriem garāki jeb 5212 mm.

Komentāri

Pievienot komentāru