Transports un loģistika

British Airways uzlabo biļešu iegādes servisu

Artis Kalveits, 17.02.2005

Jaunākais izdevums

Lielbritānijas aviokompānija British Airways (BA) pilnībā automatizējusi biļešu pasūtīšanas procesu internetā, līdz ar to biļetes internetā iespējams iegādāties ar jebkuru starptautiski atzītu kredītkarti. Db jau ziņoja, ka, izmantojot BA Latvijas mājas lapu, nebija iespējams par biļetēm norēķināties ar ārzemju maksājumu kartēm. BA komercdirektors Baltijas valstīs un Somijā Toms Andersons skaidroja, ka tobrīd tas neesot bijis iespējams, jo BA bijuši noslēgti līgumi ar piecām bankām Latvijā, ar kuru izdotām kartēm tad arī bijis iespējams iegādāties biļetes internetā. Tagad biļetes var iegādāties ar jebkuru starptautisku maksājumu karti, vienalga, vai tās norēķinu (billing) adrese ir Latvijā vai ārzemēs, skaidroja T. Andersons, jo karšu autorizācijas sistēmām tiek izmantoti tiešie sakari ar banku. Aviokompānijas pārstāvis stāstīja, ka iespēja iegādāties biļetes internetā jau šobrīd esot pietiekami populāra un cerams, ka līdz ar uzlabojumiem lielāku popularitāti gūs arī elektroniskās biļetes, kuras būs iespējams izdrukāt mājās, tādējādi izvairoties no rindām lidostā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kinoteātra "Rīga" Repertuārs 14.09. - 20.09.07.

, 06.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kinoteātrī "Rīga" otrdienas ir atlaižu laiks - visu biļešu cena Ls 1,50!

Biļešu cenas:

darbadienās līdz pl.16:00 - Ls1,50

darbadienās pēc pl.16:00 un brīvdienās - Ls2,50

P.S. biļešu cenu politika neattiecas uz kinofestivāla "Baltijas Pērle" ietvaros izrādītajām filmām

Mazā zāle

"randiņš Belevilā"

("Les Triplettes de Belleville ")

Francija-Kanāda-Beļģija, 2003

Režisors: Silvēns Šomets

Animācija: Filmu studija "RIJA", Studio les Triplettes, Artdog, 2d3D, Walking the dog

Ilgums: 1 stunda un 20 minūtes

Čempions ir vientuļš zēns, kuru audzina vecmāmiņa. Ievērojusi, ka viņam nekas uz pasaules nešķiet aizraujošāks par braukšanu ar velosipēdu, Sūzas kundze enerģiski ķeras pie zēna trenēšanas. Paiet vairāki gadi, un Čempions attaisno savu vārdu. Viņš ir gatavs dalībai pasaulslavenajā Francijas velotūrē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Biļešu serviss” 27.martā iesniedzis Iepirkumu uzraudzības birojam (UIB) iesniegumu, kurā apstrīd Latvijas Nacionālā kultūras centra (LNKC) lēmumu par atklātā konkursa “XXVII Vispārējo latviešu Dziesmu un XVII Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums” uzvarētāju – SIA “Biļešu paradīze”.

SIA “Biļešu serviss” iesniegumā UIB norāda, ka SIA “Biļešu paradīze” piedāvājums ir nepamatoti lēts, LNKC acīmredzami kļūdaini vērtējis SIA “Biļešu paradīze” finanšu piedāvājumu un nesniedz SIA “Biļešu serviss” informāciju par tā piedāvājuma vērtējumu saimnieciski visizdevīgākā iepirkuma kvalitātes kritērijos. Ja LNKC būtu ievērojis Publiskā iepirkuma likuma (PIL) 37.panta otrās daļas 2.punkta, 41.panta pirmās daļas un 53.panta prasības piedāvājumu vērtēšanas gaitā, SIA “Biļešu paradīze” piedāvājums būtu noraidāms un SIA “Biļešu serviss” ar lielāku piešķirto punktu skaitu būtu ieguvis tiesības slēgt Konkursa iepirkuma līgumu.

Dziesmu un deju svētku biļetes tirgos Biļešu paradīze 

Latvijas Nacionālā kultūras centra (LNKC) iepirkumā par Dziesmu un deju svētku biļešu...

SIA “Biļešu serviss” valdes locekle Līga Rubine skaidro, ka iesniegumā UIB norādīti vairāki faktori: "Viens no tiem - konkursa uzvarētāja piedāvājums ir nepamatoti lēts, vairāki pakalpojumi tiek piedāvāti par EUR 0,00, neņemot vērā ne personāla, ne tehniskā nodrošinājuma izmaksas. Piemēram, SIA “Biļešu paradīze” savā piedāvājumā EUR 0,00 cenu norādījis tādās sadaļās, kā: - Biļešu elektroniskās kontroles uzraudzības personāla izmaksas (Kritērijs D),- Izbraukumu tirdzniecības pakalpojuma nodrošināšanas izmaksas (Kritērijs E),- Biļešu un ielūgumu sagatavju cena (izdrukas un elektroniskā veidā ar vai bez norādītas vērtības (cenas)) (Kritērijs G).Citiem vārdiem sakot, par velti piedāvā šajās finanšu piedāvājuma pozīcijās algojamo personālu un aprakstītās darbības. Acīmredzams, ka EUR 0,00 cena šajos kritērijos nespēj segt kaut minimālākās darba spēka izmaksas, tajā skaitā izmaksas, kas saistītas ar darbinieku sociālo aizsardzību un tiesībām. Šāda nepamatoti lēta cena pārkāpj piemērojamos darba tiesību un darba aizsardzības standartus un ir pamats piedāvājuma noraidīšanai PIL 53. panta ceturtās daļas kārtībā. Tas pats attiecas uz vairākiem citiem kritērijiem, kur nav iekļautas izmaksas jeb piedāvājumā norādītā cena ir EUR 0,00 – izbraukuma tirdzniecības pakalpojumu nodrošināšanai, biļešu un ielūgumu sagatavju sagatavošanai.

Pie tam, vairākās sadaļās norādot cenu EUR 0,00, SIA “Biļešu paradīze” piedāvājums būtībā “salauž” konkursa uzvarētāja noteikšanai paredzēto matemātisko formulu, kura acīmredzami nav paredzēta gadījumam ar EUR 0,00 cenu, kā rezultātā visi citi piedāvājumi neatkarīgi no to summas ir vērtējami ar 0 punktiem, kas nav samērīgi. Tādā veidā ir pārkāpts PIL 2. panta 2. punktā nostiprinātais un IUB un tiesu praksē regulāri konkretizētais vienlīdzīgas attieksmes princips. Tāpat SIA “Biļešu serviss” nav saņēmis pieprasīto informāciju par tā piedāvājuma vērtējumu saimnieciski visizdevīgākā iepirkuma kvalitātes kritērijos.”

Izvērtējot visus faktorus, SIA “Biļešu serviss” iesniedzis UIB lūgumu atcelt atklātā konkursa “XXVII Vispārējo latviešu Dziesmu un XVII Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums” rezultātus un atkārtoti vērtēt iesniegtos piedāvājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Dziesmu un deju svētku biļetes nav saņēmuši teju 500 cilvēki

LETA, 06.03.2018

Dziesmu un deju svētku izpilddirektore Eva Juhņēviča (no kreisās) un Biļešu paradīzes direktors Ēriks Naļivaiko.

Foto: Edijs Pālens/ LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

XXVI Vispārējo Dziesmu un XVI deju svētku biļetes pēc iegādes savā īpašumā nav saņēmuši 486 cilvēki, taču SIA «Biļešu paradīze» līdzīpašnieks un vadītājs Ēriks Naļivaiko sola, ka tās citu pircēju rokās nav nonākušas.

Naļivaiko preses konferencē skaidroja, ka 3.martā svētku biļešu tirdzniecības procesā «Biļešu paradīze» nav saņēmusi bankas apstiprinājumus par kopskaitā 486 pirkumiem. Tajā pašā laikā Naļivaiko solīja, ka šo klientu pirkumi nav nokļuvuši citu cilvēku rokās, un pēc «juridisko lietu sakārtošanas» šie cilvēki tiks pie savām biļetēm.

Svētku sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Vasiļjeva aģentūrai LETA norādīja, ka pašlaik pārdotas 87 034 biļetes jeb 92% no kopējā biļešu skaita, sastādot aptuveni 2 096 292 eiro ieņēmumus. Pašlaik tirdzniecībā palikušas biļetes tikai uz diviem no kopskaitā 19 Dziesmu un deju svētku maksas pasākumiem - svētku sadziedāšanos un vokālsimfonisko koncertu «Arēnā Rīga».

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«British Airways» izpilddirektors iecelts bruņinieku kārtā

Aivars Mackevics [email protected], 16.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā Lielbritānijas karalienes dzimšanas dienas svinību laikā aviosabiedrības British Airways izpilddirektors Rods Edingtons (Rod Eddington) ir iecelts bruņinieku kārtā. Šāds tituls viņam ir piešķirts par nopelniem civilās aviācijas attīstībā, kā arī par ieguldījumu British Airways izaugsmē*. Tā kā British Airways vadītājs ir Austrālijas pilsonis, kas ir Britu nāciju sadraudzības valsts, tad viņu, līdzīgi kā Lielbritānijas pavalstniekus, kam piešķirts bruņinieka tituls, turpmāk dēvēs par Seru Rodu Edingtonu.** Uzzinājis par apbalvojumu R. Edingtons teica: „Kā cilvēkam, kas ir uzaudzis Austrālijas rietumu daļā, personiski man tas ir milzīgs pagodinājums un lielisks veids kā beigt savu darbu aviācijas jomā. Taču es uzskatu, ka reizē tā ir atzinība ikvienam British Airways strādājošajam par pēdējo piecu gadu laikā paveikto.” Kā zināms, šī gada septembrī Rodu Edingtonu British Airways izpilddirektora amatā nomainīs Vilijs Volšs (Willie Walsh). Viņš ir izraudzīts šim amatam pēc tam, kad vairākus gadus veiksmīgi vadīja Īrijas aviosabiedrību Air Lingus. Pavisam nesen būdama tuvu bankrotam, šobrīd tā ir viena no veiksmīgākajām un pelnošākajām aviosabiedrībām Eiropā. Interesanti, ka tas ir paveikts laikā, kad Īrijā plaši izvērtās lēto aviokompāniju darbība. Piezīmes: * Saskaņā ar 2005. gada maijā publiskotajiem aviosabiedrības finanšu rādītājiem British Airways guva vislielāko bruto peļņu starp pasaules aviosabiedrībām. 2001. gadā pēc šiem pašiem rādītājiem tā bija tikai 21. vietā. ** To valstu pilsoņiem, kas nav Britu sadraudzības valstu dalībnieces, par īpašiem nopelniem tiek piešķirts Goda bruņinieka nosaukums, taču tiem netiek piešķirts Sera tituls. Avots: British Airways

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā jau agrāk ziņots, British Airways ir nolēmusi pārtraukt lidojumus no Londonas uz Rīgu, un sestdien, 24. martā, aviokompānija veiks pēdējo reisu šajā maršrutā, Db.lv informēja British Airways pārstāvis Somijā un Baltijas valstīs Toms Andersons.

British Airways uzsāka lidojumus uz Rīgu 1997. gada 1. aprīlī. Atkarībā no reisu skaita nedēļā, ik gadu British Airways pārvadāja no 40 000 līdz 70 000 pasažieru, no kuriem daudzi ne tikai apmeklēja Apvienoto Karalisti, bet devās tālāk uz vairāk nekā 150 aviosabiedrības lidojumu galapunktiem visā pasaulē.

British Airways bija pirmā aviosabiedrība Latvijas tirgū, kas jau no 1997. gada piedāvāja lidot gribētājiem veikt biļešu rezervāciju caur internetu. Laikā no 2001. līdz 2002. gadam, aviosabiedrība pilnībā pārgāja uz elektroniskajām biļetēm, kā arī nodrošināja internetā pilnu aviobiļešu iegādes ciklu līdz pat norēķiniem ar kredītkartēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Delfi iegādājas Biļešu paradīzi

Lelde Petrāne, 05.06.2019

(No kreisās) Jānis Daube («Biļešu paradīze» līdzdibinātājs), Mari-Līsa Rītsalu («Ekspress Grupp» izpilddirektore), Ēriks Naļivaiko («Biļešu paradīze» līdzdibinātājs), Signe Kukina («Ekspress Grupp» finanšu direktore), Konstantīns Kuzikovs (Delfi.lv izpilddirektors).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziņu portāls A/S «Delfi», kas ir meitasuzņēmums Tallinas biržā kotētajai AS «Ekspress Grupp», iegādāsies 100% akciju Latvijas biļešu tirdzniecības uzņēmumā «Biļešu paradīze».

2019. gada 4. jūnijā A/S «Delfi» parakstīja līgumu, saskaņā ar kuru tās meitasuzņēmumi SIA «Delfi Tickets» un SIA «Delfi Tickets Service» iegādāsies 100% Latvijas biļešu tirdzniecības uzņēmuma «Biļešu paradīze» akciju. Pārdevēji ir privātpersonas – Latvijas pilsoņi. Puses ir vienojušās neizpaust iegādes cenu, kā arī citus darījuma nosacījumus.

AS «Ekspress Grupp» izpilddirektore Mari-Līsa Rītsalu (Mari-Liis Rüütsalu) uzsver, ka darījuma mērķis ir paplašināt SIA «Delfi» darbību uz citām jomām un izmantot sinerģiju ar mediju biznesu. «Mūsu galvenais mērķis ir palielināt digitālās pārdošanas apjomu Baltijas tirgos. Šī iegāde dod iespēju «Biļešu paradīzei» un «Delfiem» rast sinerģijas to biznesā Latvijā un attīstīt grupas diversificēto digitālā biznesa portfeli. «Ekspress Grupp» apsver iespēju ilgtermiņā paplašināt biļešu pārdošanas biznesu arī citās Baltijas valstīs,» sacīja M.-L. Rītsalu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas biļešu pārdošanas uzņēmums pēc mātes uzņēmuma Baltic Ticket Holdings AS datiem 2008. gadā Latvijā pārdeva 756 tūkstošus biļešu un Igaunijā – 810 tūkstošus biļešu.

Pagājušā gada rudenī šis biļešu iepriekšpārdošanas tīkls paplašinājās un sāka darbību arī Lietuvas tirgū.

"Neraugoties uz pesimistiskajiem apstākļiem un daudzos ekonomikas sektorus piemeklējušo straujo lejupslīdi, Biļešu servisa un tā Igaunijas māsas uzņēmuma Piletilevi sasniegtos rezultātus var uzskatīt par ļoti labiem. Pārdotais biļešu skaits Latvijā vairāk vai mazāk ir saglabājies tādā pašā līmenī, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, un papildus uzņēmumam izdevies spert pirmos spēcīgos soļus Lietuvas tirgū, kur pašlaik pēc biļešu punktu aprēķiniem esam kļuvuši par lielāko biļešu pārdevēju," apgalvo Baltic Ticket Holdings AS attīstības vadītājs Jānus Beilmans (Jaanus Beilmann).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aviokompānijas British Airways apkalpe pirmdien uzsākusi piecu dienu streiku, ziņo ABC News.

Lēmums protestēt tika pieņemts, jo aviosabiedrība nolēma apkalpju locekļiem ārpus darba laika vairs nepiedāvāt lidojumus ar ievērojamām atlaidēm.

Jāatzīmē, ka apkalpes locekļu arodbiedrība Union svētdien piedāvāja British Airways variantu, kuru akceptējot streiks netiktu sākts, bet aviokompānija to noraidīja.

Aviokompānija uzsver, ka British Airways spēs nodrošināt 70% no lidojumiem.

«Villij (BA vadītājs Villijs Volšs (Willie Walsh)), maini savu lēmumu un atjauno apkalpes locekļu ceļošanas privilēģijas. Līdz ko tas notiks, streiks tiks pārtraukts,» norādīja arodbiedrības pārstāvis Tonijs Vudlijs (Tony Woodley).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrība British Airways paziņojusi, ka tās pirmā ceturkšņa peļņa palielinājusies par 75%, ziņo Bloomberg.

British Airways peļņa sasniegusi 269 miljonus GBP (281 milj. LVL), kas ir par 115 miljoniem GBP vairāk nekā 2006. gada 1 ceturksnī, kad tā bija 154 miljoni GBP (160 milj. LVL).

Ienākumi salīdzinot ar pagājušo gadu (2,25 miljardi GBP,) ir samazinājušies par 2,4% līdz 2,19 miljardiem GBP.

Kompānijai British Airways ienākumi no pasažieru pārvadāšanas samazinājušies par 1,9% un pirms nodokļu nomaksas tie bija 1,9 miljardi GBP. Kā norāda British Airways pārstāvji, šis skaitlis tik un tā ir lielāks nekā to prognozēja analītiķi.

"Šie ir ļoti labi rezultāti, neskatoties uz problēmām, kādas tās ir Hītrovas lidostā," paziņoja British Airways izpilddirektors Vilijs Valšs (Willie Walsh).

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic uzsāk sadarbību ar British Airways

Lelde Petrāne, 03.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic noslēgusi vienošanos par sadarbības lidojumiem ar Lielbritānijas aviosabiedrību British Airways.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: «Rīga-Londona ir populārākais starppilsētu maršruts ceļotājiem, kuri sāk vai noslēdz savu ceļojumu Baltijas reģionā.»

Partnerattiecības ar British Airways nodrošinās airBaltic pasažieriem iespēju sasniegt papildu galamērķus, kas tiek piedāvāti no Londonas Getvikas lidostas. Turklāt British Airways pasažieriem no jebkuras vietas pasaulē būs labāka piekļuve Rīgai.

British Airways ir Lielbritānijas lielākā starptautiskā aviokompānija un viens no pasaulē vadošajiem premium pārvadātājiem. Lidsabiedrības biznesa centrs atrodas Londonā, kas ir pasaulē lielākais premium ceļošanas tirgus, būtisku klātbūtni nodrošinot arī Hītrovas, Getvikas un Londonas Sitijas lidostās. British Airways, kas pārvalda vienu no plašākajiem starptautisko maršrutu tīkliem, kopīgi ar kopuzņēmumiem, sadarbības lidojumu un franšīzu partneriem veic lidojumus uz vairāk nekā 70 valstīm. British Airways gadā pārvadā gandrīz 40 miljonus pasažieru un veic lidojumus ar vairāk nekā 280 lidmašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

British Airways draud 200 miljonu eiro sods par klientu datu zādzību

LETA--REUTERS, 08.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas nacionālās lidsabiedrības «British Airways» māteskompānija «International Airlines Group» (IAG) pirmdien paziņoja, ka Lielbritānijas informācijas komisāra birojs (ICO) gatavojas noteikt «British Airways» 183,4 miljonu Lielbritānijas mārciņu (204,5 miljonu eiro) naudassodu par pērn notikušo klientu datu zādzību no lidsabiedrības interneta vietnes.

«British Airways» septembrī pavēstīja, ka hakeru uzbrukumā tās mājaslapai un lietotnei nozagta tūkstošiem tās klientu kredītkaršu informācija.

IAG pirmdien paziņoja, ka ICO licis saprast, ka nodomājis sodīt lidsabiedrību ar summu, kas atbilst 1,5% tās 2017.gada apgrozījuma.

«Esam pārsteigti un vīlušies par šo sākotnējo ICO secinājumu,» atzina «British Airways» vadītājs Alekss Kruss.

«»British Airways» ātri reaģēja uz noziedzīgām darbībām, kad tika zagti klientu dati. Mēs neesam atraduši pierādījumus par krāpniecisku darbību ar zādzību saistītajos kontos,» viņš sacīja un atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām.

IAG vadītājs Vilijs Volšs sacīja, ka «British Airways» informēs ICO par saviem iebildumiem attiecībā uz iespējamo sodu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas nacionālās aviokompānijas «British Airways» piloti trešdien atcēluši 27.septembrī ieplānoto streiku, paziņojusi Lielbritānijas Lidsabiedrību pilotu asociācija (BALPA).

«Kādam ir jāuzņemas iniciatīva, lai atrisinātu šīs atalgojumu nesaskaņas, un, tā kā pazīmes neliecina, ka to varētu uzņemties «British Airways», piloti nolēmuši rīkoties atbildīgi,» skaidro BALPA.

Asociācija pauda cerību, ka «British Airways» un mātesuzņēmums «International Airlines Group» (IAG) demonstrēs tikpat lielu atbildību, cik piloti.

Taču, ja aviokompānija atteiksies veikt jaunas saprātīgs sarunas, BALPA patur tiesības izziņot jaunus streikus.

«British Airways» 9. un 10. septembrī atcēla visus uz un no Lielbritānijas plānotos reisus saistībā ar pilotu streiku, kas bija pirmais aviokompānijas pastāvēšanas vēsturē.

BALP lēš, ka šis 48 stundu streiks «British Airways» izmaksājis 80 miljonus sterliņu mārciņu (90 miljonus eiro).

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«British Airways» lidojumiem uz Londonu pirmajā pusgadā 17% pieaugums

Aivars Mackevics [email protected], 06.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

British Airways šī gada jūnijā Rīgas – Londonas maršrutā pārvadāja 7507 pasažierus, kas ir par 41% vairāk kā 2004.gada jūnijā. Kopā no 2005.gada 1.janvāra 6 mēnešos pārvadāti 34 505 pasažieri jeb par 17 % vairāk kā pagājušogad. Lidmašīnu aizpildījums jūnijā bija 72% (88% pagājušogad). Pusgadā aizpildījums bija 62% (80% pagājušā gada atbilstošā periodā). No šī gada 27.marta, kad spēkā stājās vasaras lidojumu saraksts. British Airways palielināja kapacitāti jeb vietu skaitu lidojumiem no Rīgas uz Londonu par 67 %: Pirmkārt, lidojumiem izmantojot lielāku lidmašīnu – Airbus 321, kas ir lielākā, kāda darbojas Rīgas lidostā Eiropas lidojumos. Otrkārt, no šī gada 28.marta British Airways veic 7 lidojumus nedēļā, lidojot katru dienu (iepriekš 6 reizes nedēļā). Toms Andersons, British Airways komercdirektors Somijā un Baltijas valstīs: “Iepriekš rēķinājāmies, ka pasažieru skaita pieaugums no Lielbritānijas gada laikā var pieaugt pat līdz 40-50%. Tāpēc gribējām būt tam gatavi no vasaras sezonas palielinot kapacitāti. Pusgada rezultātu vērtēju kā veiksmīgu, kas turklāt sasniegts smagas konkurences apstākļos. Londona ir vienīgā pilsēta, uz kuru no Rīgas lido trīs aviokompānijas.” Uz Hītrovas lidostu British Airways no Rīgas lido kopš 2002. gada 31.marta. Tā ir aviokompānijas bāzes lidosta. Hītrova ir lielākā lidosta Eiropā, kuru gadā izmanto aptuveni 64 miljoni cilvēku. Vairāk nekā 90 aviosabiedrības veic lidojumus no Hītrovas uz aptuveni 160 galapunktiem visā pasaulē. Avots: British Airways

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Sabre» īsteno elektronisko biļešu apriti

Aivars Mackevics [email protected], 13.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums, kas nodrošina lidmašīnu biļešu rezervēšanu internetā, Sabre Airline Solutions piedāvā elektronisko biļešu centru ar salīdzinoši zemām izmaksām un efektīvu funkcionēšanu lidsabiedrību starpā. Nodrošinot elektroniskā biļešu centra darbību, uzņēmums ir vienkāršojis sakaru līniju starp transportētājiem. Šobrīd pārvadātājam ir jāvienojas ar elektronisko biļešu centru, lai veicinātu elektronisko biļešu apriti elektroniskajā biļešu centrā starp dalībā esošām lidsabiedrībām. Sabre sistēmai patlaban ir pievienojušās sekojošas lidsabiedrības: American Airlines, US Airways, British Airways, Qantas, Airways Iberia, Cathay Pacific Airways un Japan Airlines. Elektroniskais biļešu centrs ir daļa no SabreSonic Ticket, un šis elektroniskais biļešu modulis lidsabiedrībām novērš izmaksas, kas rastos no biļešu izplatīšanas internetā un datu bāžu uzturēšanas. Jaunā sistēma atbilst mūsdienu prasībām, jo dažkārt uz dažādām pasaules vietām var nokļūt, izmantojot vairāku lidsabiedrību pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Dziesmu un Deju svētku biļešu tirdzniecības iepirkumā uzvarējusi Biļešu paradīze

Lelde Petrāne, 10.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Nacionālā kultūras centra izsludinātajā iepirkumā «XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums» uzvarējusi SIA «Biļešu paradīze», informē Kultūras ministrija. Iepirkumam par svētku biļešu tirdzniecību, kura piedāvājumu iesniegšanas termiņš bija no 2017. gada 14. augusta līdz 7. septembrim, pieteicās trīs pretendenti. Iepirkuma mērķis bija izvēlēties pretendentu, kas nodrošina Svētku biļešu tirdzniecību, administrēšanu un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojumu.

Izvēles kritērijs ir saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kurš apliecina pretendenta pakalpojuma atbilstību galvenajām prasībām– nodrošināt ne mazāk kā 40 vienotā tiešsaistes datu apmaiņas tīklā saslēgtas biļešu tirdzniecības vietas Latvijas teritorijā, izbraukumu tirdzniecību, biļešu elektronisko kontroli svētku pasākumu norišu vietās.

«Jau šobrīd jūtam pastiprinātu sabiedrības interesi par biļešu iegādi uz gaidāmajiem 2018. gada Dziesmu un deju svētkiem. Mūsu kā rīkotāju pamatuzdevums bija izvēlēties pretendentu, kurš spēs sniegt pārskatāmu un kvalitatīvu pakalpojumu un ir gatavs rūpīgi strādāt gan pie rindu regulēšanas mehānisma tiešsaistē, gan rindu mazināšanas aktivitātēm tirdzniecības vietās. Pārskatāma un kvalitatīvi sagatavota biļešu tirdzniecība nodrošinās lielāku Dziesmu un deju svētku pieejamību gan Latvijas iedzīvotājiem, gan ārvalstu viesiem. Tomēr jau tagad vēlamies uzsvērt, ka visiem interesentiem ir jārēķinās, ka pieprasījums daudzkārt pārsniegs piedāvājumu, ņemot vērā pasākumu norišu infrastuktūru ietilpību, un visiem nebūs iespēja baudīt visus pasākumus klātienē.Programma ir ļoti krāšņa – Rīgā būs gan maksas, gan bezmaksas pasākumi, un esam pārliecināti, ka ikvienam būs iespēja sajust Latvijas valsts simtgadei veltīto Dziesmu un deju svētku īpašo gaisotni,» skaidro svētku izpilddirektore Eva Juhņēviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lidostās pazuduši 10 tūkstoši somu

Ingūna Vitenburga [email protected], 16.08.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptuveni 10 tūkstošu somu, kuras British Airways pasažieri, reģistrējoties reisam nodevuši bagāžā, pazudušas pēc tam, kad Lielbritānijas lidostās tika ieviesti pastiprināti drošības pasākumi. British Airways pārstāvji šodien apgalvojuši, ka vismaz puse pazudušo somu joprojām atrodas lidostās un jau tuvākajā laikā tiks nosūtītas to īpašniekiem. Pazaudētās bagāžas skandāls novedis pie asām vārdu pārmaiņām kompānijas British Airways un British Airports Authority (BAA), kura pārvalda Londonas Hītrova lidostu un vēl sešas lielākās Lielbritānijas lidostas. Izskanot informācijai par terora draudiem, British Airways atcēla aptuveni 700 reisus no Hītrovas lidostas. Reisi tika atcelti, jo tie aizkavējās, ņemot vērā, ka pasažieriem drošības apsvērumu dēļ salonā tika aizliegts ienest rokas bagāžu. Pēc notikušā British Airways pasažieriem jau atvainojusies un tās vadība apspriež iespēju saņemt kompensāciju no Londonas lidostu pārvaldītājas BBA, kuras pārstāvji savukārt norāda, ka «šajos bezprecedenta apstākļos» nav laika meklēt vainīgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

British Airways gūst peļņu

Dace Preisa, 19.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopējā aviosabiedrības British Airways pirmsnodokļu peļņa pērn bija 620 miljoni GBP (salīdzinājumam 513 mlj. GBP 2004. gadā). Pirmo reizi 10 gadu laikā British Airways Eiropas pārlidojumu sektors ir bijis peļņu nesošs, un tas ir sasniegts par spīti spēcīgajai konkurencei no lēto cenu aviokompāniju puses. Pagājušajā finanšu gadā British Airways maršrutā Rīga – Londona ir pārvadājis vairāk nekā 78 000 pasažieru, kas ir par 25.7 % vairāk nekā pērn. Maršruts Rīga – Londona joprojām ir vispopulārākais maršruts no Rīgas lidostas un British Airways tirgus daļa šajā segmentā ir 27.4 %, norāda BA. Šī gada martā Rīga-Londona reisi tika pārcelti uz Getvikas lidostu, kas nodrošināja labākas savienojuma iespējas ar citiem British Airways iekšzemes reisiem, kā arī ļāva samazināt biļešu cenas, kas šobrīd ar lidostas nodokļiem ir sākot no 45 lati vienā virzienā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas nacionālā aviokompānija "British Airways" šovasar uz laiku atsāks lidojumus starp Rīgu un Londonu, liecina kompānijas publiskotā informācija.

"British Airways" izziņojusi virkni jauno maršrutu, tostarp informējot, ka no 2.jūlija līdz 26.septembrim veiks regulāros pasažieru lidojumus no Londonas Hītrovas lidostas uz Rīgu.

"British Airways" lidojumus veiks trīs reizes nedēļā - trešdienās, piektdienās un svētdienās.

Biļešu cena lidojumiem starp Rīgu un Londonu divos virzienus maksās 94 sterliņu mārciņas jeb apmēram 108 eiro.

"British Airways" savulaik no 1997.gada veica lidojumus starp Londonu un Rīgu. Tie tika pārtraukti 2007.gada martā, pamatojot, ka šis maršruts nebija rentabls.

"British Airways" un Spānijas nacionālās lidsabiedrības "Iberia" holdingkompānija "International Airlines Group" (IAG) pērn strādājusi ar 6,9 miljardu eiro zaudējumiem, salīdzinot ar 1,7 miljardu eiro peļņu pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CNBC publicējis pasaulē labāko starptautisko aviokompāniju sarakstu, kura godpilnajā pirmajā vietā ierindota Qatar Airways.

Tās gaisa kuģu parkā ietilpst 97 lidmašīnas, un mītnes vieta ir Katara. 1994.gadā dibinātajai aviokompānijai esot viens viens no visjaunākajiem gaisa kuģu parkiem pasaulē - vidējais lidmašīnas vecums ir četri gadi. Qatar Airways ir viena no visstraujāk augošajām aviokompānijām pasaulē ar vairāk nekā 100 starptautiskiem galamērķiem sešos kontinentos.

2. vietā - Singapore Airlines.

Tās gaisa kuģu parkā ietilpst 112 lidmašīnas, un mītnes vieta ir Singapūra.

Aviokompānija dibināta 1972.gadā. Tā bija pirmā aviokompānija, kas 1970.gadā ekonomiskajā klasē piedāvāja bezmaksas maltītes un dzērienus. 2008.gadā pārvadātājs kļuva par pirmo, kas izmantoja Airbus A380. Tā ir pasaulē otra lielākā aviokompānija pēc tirgus kapitalizācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Nacionālā kultūras centra (LNKC) iepirkumā par Dziesmu un deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanu uzvarējis tirgotājs "Biļešu paradīze", informēja LNKC pārstāve Linda Ertmane.

Iepirkumam bija pieteikušies divi pretendenti - SIA "Biļešu paradīze" un SIA "Biļešu serviss". "Biļešu paradīzes" piedāvājums atzīts par saimnieciski izdevīgāko.

Ertmane norāda, ka atbilstoši Publisko iepirkumu likumam, pēc uzvarētāja paziņošanas desmit dienu laikā pretendenti var apstrīdēt rezultātus. Ja tas nenotiks, LNKC parakstīs līgumu un uzsāks gatavošanos XXVII Vispārējo latviešu Dziesmu un XVII Deju biļešu tirdzniecības procesa nodrošināšanai aprīlī.

Jau rakstīts, ka iepirkuma piedāvājumu iesniegšanas termiņš tika pagarināts, jo "Biļešu serviss" bija Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) apstrīdēja atsevišķus iepirkuma nolikuma nosacījumus. IUB atzina, ka LNKC ir tiesības prasīt nepieciešamos kvalitātes kritērijus, līdz ar to sūdzība tika noraidīta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Hītrovas» lidosta apstājusies

Aivars Mackevics [email protected], 12.08.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apmēram 70 000 pasažieru līdz apmēram pulksten 18:00 pēc Lielbritānijas laika piespiedu kārtā nevarēs doties iecerētajos ceļojumos. Tam par iemeslu ir Londonas Hītrovas lidostas darbinieku liela apjoma streiks. Lielbritānijas lidsabiedrība British Airways līdz piektdienas, 12.augusta vakaram atcēlusi visus no Hītrovas lidostas izejošos un ienākošos reisus. Šobrīd reisos uz Hītrovu no dažādām pasaules lidstām nav devušās apmēram 100 British Airways lidmašīnas. Apkalpojošā personāla streiks Hītrovā iespaidojis arī citas lidsabiedrības: Sri Lankan Airlines, Finnair, GB Airways, British Mediterranean Airlines un Qantas. Lidsabiedrības piedāvā šādus tālruņus uzziņām par aizkavētajiem reisiem: British Airways: +44 (0) 800 727 800 Finnair: +44 (0) 845 758 1111 Qantas: +44 (0) 870 000 0123 Sri Lankan Airlines: +44 (0) 208 538 2000 GB Airways: +44 (0) 870 850 9850 British Med Airlines: +44 (0) 870 850 9850

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas aviokompānija British Airways aizliegusi supermodelei Naomi Kempbelai izmantot aviokompānijas sniegtos pakalpojumus. Šāds lēmums pieņemts pēc tam, kad modele uzbrukusi kādam lidostas policistam un saukājusi viņu necenzētos vārdos, ziņo Mirror.

Informācija citos pasaules medijos liecina, ka Naomi aizskarot policistus izmantojusi dažādas necenzētas rasistiskas frāzes, piemēram, "White f**king honkeys".

Naomi Kempbelas publicists sakarā ar aizliegumu lidot ar British Airways sacījis: "Naomi ar British Airways lidojusi gandrīz 30 gadus un ir bijusi laba kliente. Viņa cer, ka problēmas tiks atrisinātas."

British Airways par konkrēto notikumu nekādus komentārus nesniedza, bet piebilda, ka negadījumi, kad tiek aizskarti pasažieri vai apkalpojošais personāls nav pieņemami, un, ka British Airways šādus incidentus risina bargi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas aviokompāniju asociācija nosaukusi aviokompāniju British Airways par sliktāko no lielajā Eiropas aviokompānijām. British Airways pasažieri visbiežāk saskaras ar reisu aizkavēšanos, ziņo Bonnier Press.

No aprīļa līdz jūnijam aizkavējās 35,7% British Airways tuvo un vidējo reisu ielidošanas, kā arī 32,7% izlidošanas.

Tālajos maršrutos situācija ir līdzīga - kavējās 44% ielidošanas un 36,6% izlidošanas.

British Airways vidējais rādītājs nozaudētajām bagāžām ir 28 nozaudēti koferi uz 1 000 pasažieriem. Salīdzinājumam, Air Malta vidējais rādītājs ir 3 nozaudētas bagāžas un 1 000 pasažiriem.

Db.lv atgādina, ka British Airways kopš 24. marta vairs neveic lidojumus uz Latviju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Lielbritānijas pasažieriem visvairāk bagāžas problēmu sagādā British Airways

Lelde Petrāne, 04.06.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas pasažieri vislielākās problēmas ar bagāžu piedzīvojuši, izmantojot aviokompānijas British Airways pakalpojumus, atsaucoties uz jaunu pētījumu, ziņo BBC.

Vienam no 3,8 British Airways pasažieriem pēdējo piecu gadu laikā bagāža tikusi pazaudēta, bojāta vai aizkavējusies, liecina apdrošināšanas kompānijas LV pētījums.

Savukārt British Airways šos datus jau nodēvējusi par «pilnīgām muļķībām».

Saskaņā ar pētījumu, kura ietvaros aptaujāti 2007 pasažieri, Virgin Atlantic šajā ziņā ir otra sliktākā aviokompānija. Bagāžas problēmas piedzīvojis viens no 8,3 Virgin pasažieriem.

Trešo vietu ieņem Dubaijā bāzētā Emirates, tai seko Easyjet un Ryanair.

Aptauja pierādījusi, ka kopumā 29% Lielbritānijas gaisa satiksmes pasažieru ir piedzīvojuši bagāžas problēmas pēdējo piecu gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biezās miglas dēļ Lielbritānijā jau trešo dienu tiek atcelti simtiem reisu, radot haosu ceļotāju vidū, ziņo CNN.

British Airways atcēluši 170 reisus Londonas Hītrovas lidostā, tai skaitā atcelti visi Lielbritānijas iekšzemes reisi uz un no Hītrovas.

22. decembrī no rīta British Airways paziņoja atcelto reisu pasažieriem, kuri gaidīdami savus reisus pulcējušies teltīs ārpus 1 termināla, ka ap 20 reisiem, kuru galamērķis ir Eiropa, tai skaitā Stokholma, Hamburga, Sofia, Madride un Tripole, tiks atcelti. Gaidāms, ka pēcpusdienā tiks ziņots par jauniem reisiem, kas tiks atcelti biezās miglas dēļ.

Pasažieriem, kuriem nācās pārnakšņot lidostā dēļ satceltajiem reisiem, British Airways piedāvāja segas un siltus dzērienus.

Komentāri

Pievienot komentāru