Dienas Bizness

  • 11 svētdiena,
    decembris

    Voldemārs, Valdemārs, Valdis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8394

    USD: 1.0559

Ražošana

«British Airways» ziņo par panākumiem izmaksu menedžmentā

British Airways (BA) paziņojusi, ka pirmsnodokļu peļņa no 2004. gada 1. aprīļa līdz 2005. gada 31. martam sasniegusi 415 miljonus britu mārciņu (GBP). BA peļņa 2004. gadā bija 230 miljoni GBP. Britu lidsabiedrības vadība izteikusi gandarījumu par šādiem finanšu rezultātiem, atzīstot, ka to pamatā ir pastāvīga izmaksu kontrole un labs pieprasījums pēc BA pakalpojumiem. Lidsabiedrības biznesa plānā 2003. - 2005. gadam paredzētie 450 miljonu GBP ietaupījumi pārsniegti par 7 miljoniem. BA pēdējā gada laikā veicis ievērojamus uzlabojumus klientu apkalpošanā, tajā skaitā interneta servisā. Pašapkalpošanās “check-in” kioskus mēneša laikā izmanto jau ap 600 000 pasažieru. BA iekāpšanas karšu izdrukas no interneta tiek pieņemtas 41 lidostā, un šo iespēju mēnesī izmanto vairāk kā 40 000 BA pasažieru. BA saņēmis godalgu par mehānismu lidojuma plānošanai tiešsaistē “pārzinu rezervāciju” (manage my booking), kas pasažieriem ļauj izvēlēties sēdvietu lidmašīnā un ēdienu, kas tiks pasniegts lidojuma laikā, kā arī aizsūtīt draugiem pa e-pastu savu maršrutu. Pieprasījums pēc BA e-biļetēm pieaudzis no 41% uz 76%, kas ir augstākais rādītājs starp lidsabiedrībām ārpus ASV. British Airways finanšu rādītāji no 2004. gada 1. aprīļa līdz 2005. gada 31. martam ir:

  • Pirmsnodokļu peļņa - 415 miljoni GBP
  • Peļņa no pamatprodukcijas - 540 miljoni GBP
  • Tiešās izmaksas samazinājušās par 1.6%
  • Vienības pašizmaksa samazinājusies par 4.7%
  • Tīrais parāds - 2.9 miljardi GBP (zemākais līmenis kopš 1993.gada)

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas attiecībā uz...

Reklāma