Britu aviopasažieru sūdzībās visbiežāk minēts British Airways un tās meitas lidsabiedrību vārdi, atsaucoties uz britu patērētāju aizsardzības organizāciju, vēsta aģentūra BBC. Šogad pirmo reizi patērētāju aizsardzības padome, kas izveidota Britu civiālās aviācijas institūcijas paspārnē, publiskojusi šādu «apsūdzēto lidsabiedrību» sarakstu. Visvairāk pasažieri sūdzējušies par British Airways un tā meitasuzņēmumiem. Kopumā padome no 2001. gada aprīļa līdz šī gada aprīlim saņēma 1163 rakstiskas sūdzības par 120 dažādām aviosabiedrībām. No visām zemo cenu aviosabiedrībām visvairāk sūdzību bijis par Ryanair pakalpojumiem. Tam adresētas vairāk sūdzības nekā konkurentiem EasyJet un Go. Ryanair ir trešā rakstiskajās sūdzībās visbiezāk minētā aviosabiedrība. Otrajā vietā aiz British Airways ierindojies Air France. No aprīļa līdz aprīlim padome saņēma 77 rakstiskas sūdzības par Ryanair, salīdzinājumā ar 42 pret Easyjet un 32 pret Go. Visvairāk aviopasažieri sūdzas par reisu kavēšanos, bagāžas nozaudēšanu, atceltiem reisiem, kļūmēm biļešu rezervēšanā un pārdošanā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra