Iedzīvotāji ir neizpratnē, kāpēc pieturas, kuras ir pastāvējušas gandrīz vai mūžīgi, tagad tiek ignorētas, vēsta reģionālais medijs Dzirkstele.

SIA Gulbenes autobuss direktors Aloizs Priedeslaipa stāstījis, ka pārvadātāji tiek izraudzīti konkursa kārtībā un diemžēl rezultāts ir tāds, kā ir. Viņš uzsvēris, ka SIA Gulbenes autobuss šoferi nekad nepabrauc garām cilvēkiem nevienā pieturvietā, ko nevarot teikt par citu dažu labu pārvadātājfirmu, kura strādā starppilsētu maršrutos.

Tāpēc arī esot gadījumi, kad dažā pieturvietā cilvēki metas uz brauktuves priekšā autobusam, lai tikai tas apstātos un uzņemtu pasažierus.

«Tāds ir Autotransporta direkcijas rīkoto konkursu rezultāts un tāda ir dažu pārvadātāju attieksme pret saviem potenciālajiem pasažieriem,» sacījis A.Priedeslaipa.

Savukārt akciju sabiedrības Nordeka pasažieru pārvadājumu daļas direktors Sergejs Konopijevs Dzirkstelei skaidrojis, ka Autotransporta direkcija ir tā, kura izveido pasažieru pārvadājumu maršrutus ar konkrētām tarifā iekļautām pieturvietām. «Mums šie maršruti ir tikai un vienīgi nodoti apkalpošanā,» viņš norādījis.

S.Konopijevs skaidrojis, ko nozīmē jēdziens «tarifa pietura». Tikai tajā autobuss ir tiesīgs piestāt, jo biļešu cenas ir paredzētas tikai no vienas «tarifa pieturas» līdz otrai.

To, ka iedzīvotājiem šāda sistēma rada arī papildus izmaksas, apliecina kāda lasītāja rakstam pievienotais komentārs: «Piemērs...Svētdienu rītos autobuss 05.24 Viļaka-Balvi-Gulbene-Rīga...skaitoties expresis....taatad tikai 4 pieturvietas....Gribēju pirkt biļeti līdz Siguldai, bet nācās pirkt līdz Rīgai (3.50 Ls vietā - 4.70Ls)...jāsaka paldies, ka vismaz izlaida Siguldā nevis lika braukt līdz Rīgai...»

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra