Jaunākais izdevums

The Chartered Institute of Marketing (CIM) – lielākais mārketinga institūts pasaulē. Sadarbībā ar akreditēto Izglītības centru “Latvikon” CIM sniedz iespēju Latvijas uzņēmumu, ārvalstu kompāniju pārstāvniecību speciālistiem mārketinga jomā un jebkuram citam interesantam saņemt vienu no pazīstamākajām un prestižākajām starptautiskajām mārketinga kvalifikācijām – CIM Professional Diploma in Marketing. Apmācība pēc šīs programmas sāksies februārī, bet 22. novembrī “Latvikon” ielūdz visus interesentus uz bezmaksas prezentāciju, kur būs iespēja iepazīties ar pasniedzējiem un programmas saturu.

Mācību programma sastāv no 4 moduļiem – Marketing Research and Information, Marketing Planning, Marketing Communications un Marketing Management in Practice. Starptautiska diploma iegūšanai katrā no moduļiem ir jānokārto eksāmens. Nodarbības notiek angļu valodā divas reizes nedēļā vakaros, apmācība ilgst aptuveni 9 mēnešus.

CIM programmas pasniedz vairāk nekā 80 pasaules valstīs un CIM kvalifikācijas ir labi pazīstamas darba devēju vidū visā pasaulē, piemērām, pēc CIM programmām regulāri tiek apmācīts personāls noRoyal Dutch Shell, British Airlines, Saatchi&Saatchi, Coca-Cola, Nestle, McDonald’s. Ekskluzīvo iespēju pasniegt CIM Professional Diploma in Marketing kopš 2006. gada februāra ir ieguvis Izglītības centrs “Latvikon” un pēc šīs programmas jau tika apmācīti (šo apmācību jau ir izgājuši) vadošie mārketinga speciālisti noAizkraukles Bankas, Bite Latvija, GE Money, TV3, Hotel De Rome, CIDO pārtikas grupa unRīgas Piensaimnieks.

Kristīne Timma, “Latvikon” Mārketinga apmācību programmu vadītāja:„Zinot, ka Latvijā ir diezgan nelabvēlīga situācija ar augsta ranga speciālistiem mārketinga jomā, mēs, sadarbībā ar Karalisko mārketinga Institūtu, apzināti uzstādījām sev mērķi sagatavot starptautiska līmeņa mārketinga profesionāļus. Speciālistus, kas varēs veiksmīgi virzīt jebkuru produktu vai pakalpojumu Latvijas un Eiropas tirgū atbilstoši labākajai mārketinga praksei pasaulē.

CIM Professional Diploma in Marketing dod iespēju piedalīties konkursos uz mārketinga vadītāja vakantajām vietām ES valstīs un ārpus tās robežām. Programmas studentiem ir pieeja milzīgai online-bibliotēkai mārketingā, kas ir lielākā elektroniskā bibliotēka marketinga jomā. Tiem, kas apgūs programmu un iegūs diplomu, tiks dota iespēja mācīties Lielbritānijas augstskolu maģistratūras programmās bez iestājeksāmeniem, jo CIM Professional Diploma in Marketing kvalifikācija atbilst Lielbritānijas Izglītības kvalitātes komitejas 6. līmeņa izglītībai. Tā ir līdzvērtīga Lielbritānijas universitāšu bakalaura grādam. Kā arī visi studenti pievienosies lielākajai mārketinga speciālistu asociācijai pasaulē.”

Esiet laipni gaidīti uzCIM Professional Diploma in Marketing programmasbezmaksas prezentāciju22.novembrī, plkst. 18:00, Izglītības centrā “Latvikon”, Ģertrūdes ielā 63, Rīgā. Jums būs ekskluzīva iespēja iepazīties ar pasniedzējiem un programmas saturu.

Ja Jums ir jautājumi vai vēlaties pieteikties uz prezentāciju zvaniet pa tālr.80001155 vai 67870203. Vai arī rakstiet mums uz e-pastu[email protected].

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Keysoff darba dienas izpārdošana piedāvā Office 2021 uz mūžu par 27,95 € un Windows 11 Pro par 13,55 €!

Reklāmraksts, 03.05.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēs esam izpētījuši tīmekli, lai piedāvātu jums visus labākos Microsoft Office piedāvājumus šajā mēnesī. Pat ņemot vērā Google Workspace un citu bezmaksas biroja programmatūru uzplaukumu, joprojām ir cilvēki, kuri darba uzdevumu veikšanai izvēlas izmantot Microsoft programmu komplektu. Ja tas attiecas uz jums, tad šeit ir Keysoff Darba svētku izpārdošana, lai palīdzētu jums ietaupīt naudu, piedāvājot lētāko cenu kolekciju par pilnu Windows 11 Pro un Microsoft Office 2021 komplektu.

Pamatlīmenī par 27,95€ jūs varat saņemt Word, Excel un PowerPoint programmu Microsoft Office 2021. Šiem produktiem šeit pievēršam uzmanību, jo tie ir vislētākie, visnoderīgākie un visplašāk izmantotie piedāvājumi.

Pēc tam kļūst sarežģītāk, jo ir pieejami dažādi Office dzīves cikla līmeņi, tostarp Office 2019 Professional par 20,59 €, kas ir piemērots tiem, kam nepatīk pārslēgties starp specifiskākiem lietojumiem un dažādām programmām - lai gan tie visi ir samērā pašsaprotami. Starp iekļautajiem pakalpojumiem ir Outlook, OneDrive, Teams, Editor, Clipchamp, OneNote, Access, Publisher un daudzi citi. Microsoft Office ir ideāla virtuves trauku mazgājamā mašīna produktivitātei!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golden Hammer festivāla trīs galvenās balvas draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm, kas ir nebijis gadījums festivāla vēsturē.

„Austrumu Eiropas valstis ir labākas inovatīvajā reklāmā, tomēr Rietumu valstis joprojām apsteidz austrumus tradicionālajā reklāmā” – komentēja Amir Kassaei. Tendences, kuras ir vērojamas šogad festivālā Golden Hammer parāda to, ka Latvijas reklāmas tirgus un Austrumu tirgus kopumā, ir ne tikai perspektīvs inovācijas jomās, bet arī pietiekami radošs.

Kopumā, 7 kategorijās, Radošā žūrija piešķīra:

64 diplomus (darbi iekļuva šortlista sarakstā), no tiem:

22 Sudraba Āmurus,

12 Zelta Āmurus, un, visbeidzot,

3 Grand Prix:

Man skinBBDO Russia, Krievija;

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā reģistrēti kopumā 16,36 tūkstoši jaunu uzņēmumu, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pagājušā gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sarucis, taču jaunreģistrēto uzņēmumu skaita kritums nebūt nenozīmē, ka būtu samazinājusies arī jauno uzņēmēju radošā pieeja, izvēloties savu uzņēmumu nosaukumus. Veicot pētījumu par 2013.gadā reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, Lursoft secinājis, ka radoši ļaudis dzīvo visā Latvijas teritorijā, sākot ar Liepāju, beidzot ar Daugavpili.

Vairāki uzņēmēji saviem uzņēmumiem izvēlējušies nosaukumus, kuri liek uzreiz noprast par komersanta darbības jomu. Tādi ir, piemēram, Beķerfeja, Ātra Paka, Kārumu fabrika, Prieks Būvēt, Tortes fabrika. Lursoft novērojumi arī liecina, ka nezūdoša ir cilvēku vēlme uzņēmumu nosaukumos iepīt pozitīvisma pilnus vārdus, kas, pavisam iespējams, nākotnē varētu līdzēt veiksmīgi vairot klientu loku. Starp interesantākajiem pērn reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, kuri tā vien vairo ticību savām spējām un rada optimismu, noteikti jāmin Yes, we can, Laimīgie nami, Good Feeling, Labs dzēriens, Tīri un Skaisti, Patiesi ar Mīlestību, Pozitīvo emociju aģentūra, Happy Latvia, tomēr ir uzņēmēji, kuri uzskata, ka lietas ir jāsauc īstajos vārdos, tādēļ pagājušajā gadā arī reģistrēti uzņēmumi, kuriem ir tādi nosaukumi kā Cerība resnīšiem un Pēdējā aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jaunums efektīvākai enerģijas izmantošanai: ESPRIMO Professional datori

, 28.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fujitsu Siemens Computers izlaiž jaunos enerģiju taupošos

ESPRIMO E5925 EPA un ESPRIMO P5925 EPA izmantojot jaunāko

Intel® Q35 mikroshēmu.

Fujitsu Siemens Computers jaunā sērija ESPRIMO 5925 EPA Professional turpina uzstādīt augstākus standartus enerģijas efektīvākai izmantošanai. Jaunais Professional dators, kas ir pieejams kā ESPRIMO P5925 EPA Microtower vai ESPRIMO E5925 EPA Small Form Factor PC, apvieno pārbaudītās ergonomiskās un enerģiju taupošās īpašības, ar kurām Fujitsu Siemens Computers jau ir pazīstams, līdztekus jaunākajām Intel mikroshēmu tehnoloģijām un par 80% efektīvāku barošanās avotu. Tas nozīmē, ka enerģijas patēriņš tagad ir samazināts par gandrīz 45% salīdzinājumā ar divus gadus vecākām sistēmām. ESPRIMO 5925 EPA sērijas modeļi šobrīd ir pieejami sākot no 999 eiro ( piem., Vācijā, ieskaitot PVN).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#«Mums kā vadošajai tehnoloģiju universitātei bija svarīgi spert šo soli. Tas veicina plašāku e-paraksta lietošanu, jo elektroniski parakstītie dokumenti ir gan ērtāki lietošanai, gan drošāki.»

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) absolventi, kuri RTU beidz šā gada ziemā, pirmoreiz Latvijas vēsturē diplomu pielikumus saņem elektroniskā formā un parakstītus, izmantojot e-parakstu.

RTU absolventiem izsniegtos elektroniskos diploma pielikumus, kuros iekļauta detalizēta informācija par absolvēto studiju programmu, ar drošu elektronisko parakstu ir parakstījis RTU studiju prorektors profesors Uldis Sukovskis, un tas satur laika zīmogu. Līdz ar to atbilstoši Elektronisko dokumentu likumam šim diploma pielikumam elektroniskā formā ir juridisks spēks, un to var izmantot tieši tāpat kā dokumentu papīra formā.

Elektroniski parakstītos diploma pielikumus RTU absolventi var lejuplādēt, autorizējoties RTU iekštīklā. Piekļuve elektroniskajiem diploma pielikumiem absolventiem saglabāsies arī pēc RTU absolvēšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Koncerns Fude + Serrahn Milchprodukte investēs Latvijas Piens attīstībā

Lelde Petrāne, 23.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncerns Fude + Serrahn Milchprodukte sagatavojis investīciju plānu piena pārstrādes uzņēmuma Latvijas Piens attīstībai. Tā realizāciju veiks koncerna pārtikas vairumtirdzniecības uzņēmums Baltijā Eximo Agro-Marketing, un tā realizācija tiks uzsākta jau šogad. Ar šodienu uzņēmumā darbu sāk stratēģisko investoru pārstāvoša valde Jāņa Vaivoda vadībā, liecina medijiem sniegtā informācija.

Latvijas Piens valde izveidota trīs cilvēku sastāvā: Jānis Vaivods, valdes priekšsēdētājs, Vācijas pārtikas vairumtirdzniecības uzņēmuma Eximo Agro-Marketing ilggadīgais vadītājs Baltijas valstīs, Jānis Cipulis, Eximo Agro-Marketing Vācijas uzņēmuma valdes priekšsēdētājs, Andreass Zerāns (Andreas Serrahn) , koncerna Fude + Serrahn Milchprodukte GmbH&Co īpašnieks.

Jānis Vaivods, Latvijas Piens jaunievēlētais valdes priekšsēdētājs, komentē: «Latvijā tiks realizēts koncerna Fude + Serrahn Milchprodukte pirmais investīciju plāns ārpus Vācijas. Tas ir sagatavots, konkrēts tā apjoms tiks publiskots līdz ar tā realizācijas uzsākšanu, un tas notiks jau šogad. Investīciju mērķis ir dubultot ražošanas apjomu Latvijas Pienā, attīstot siera un industriālo produktu ražošanu. Vienlaikus – optimizējot un stabilizējot uzņēmumu. Pirmais solis jau veikts – uzņēmumam Latvijas Piens vairs nav finansiālu saistību par saņemto valsts galvojumu. Mērķtiecīgu investīciju piesaisti sekmēja arī uzņēmuma līdzšinējās vadības ieinteresētība un līdzdalība investīciju piesaistē.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Veiksmīgas reklāmas pamati – iespējas, ko sniedz Google Marketing Platform

Google Marketing Platform, 16.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad, jau 23. maijā, pirmo reizi Baltijā norisināsies starptautiska konference Google Marketing Platform - Jaunas iespējas biznesam.

Kas ir Google Marketing Platform un kā tā ietekmē biznesu?

Google Marketinga Platform (GMP) ir reklāmu un analītikas platforma, kas apvieno un vienkāršo mārketinga kampaņu vešanu un mijiedarbību, platformai apvienojot Google DubleClik un Google Analytics 360 Suite. Šo produktu apvienošana notika ar mērķi palīdzēt reklāmdevējiem plānot, analizēt un optimizēt digitālā mārketinga procesus. GMP palīdz reklāmdevējiem un mārketinga speciālistiem veidot atbilstošāku, saistošāku un efektīvāku saturu, nepārkāpjot privātuma politiku un ļaujot kontrolēt personas datu izmantošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Bimbuļi rimbuļi, Palikt LV, Sēdnīca un citas asprātības uzņēmumu nosaukumos

Dienas Bizness, 23.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot iepriekšējos gados aizsāktās tradīcijas, Lursoft apkopojis arī 2014.gadā reģistrēto uzņēmumu interesantākos nosaukumus.

Lursoft skatījumā radošie prāti nav koncentrēti tikai kādā noteiktā reģionā, jo pērn reģistrēti uzņēmumi ar interesantiem nosaukumiem gan Latvijas lielākajās pilsētās, gan novados, informē Lursoft pārstāve Indra Jansone.

Tā, piemēram, no pērn janvārī reģistrētajiem uzņēmumiem, interesantākie nosaukumi Lursoft skatījumā ir Sudraba Laikmets (Rīga), Miera pērle (Rīga), Laika Eksperti (Rīga), Māra kumoss (Rīga), Rituālie Pakalpojumi (Valmiera), Labs Remonts (Rīga), Zirga Spēks (Ozolnieku nov), Flying Dogs (Ventspils), Digipalīgs (Rīga), BRIKU-BRAKU (Grobiņas nov), Viss Labi (Rīga), ZUMZUM (Rēzekne), Elpo Brīvi (Lielvārdes nov), Lec un minies (Ogres nov), 7.vārti (Ogres nov), Irracionāli risinājumi (Rīga), VĀRNU IELAS REPUBLIKA (Rīga).

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Digitālā mārketinga aģentūra Realweb Latvia kļūst par WHAT Digital Marketing

Sadarbības materiāls, 29.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms 10 gadiem, 2013. gada oktobrī, Rīgas centrā darbību uzsāka Realweb Latvia – digitālā mārketinga aģentūra, kas viena no pirmajām piedāvāja tobrīd tādus inovatīvus digitālā mārketinga risinājumus kā reklāmu Google un Facebook.

Šodien Realweb Latvia ir viena no lielākajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā ar gada apgrozījumu virs 50 milj. EUR, un tās lielāko partneru vidū ietilpst Google, Meta Facebook, Microsoft, TikTok. Realweb Latvia ir viens no 3 Google Premier partneriem Latvijā vairāk kā 40 reklāmas aģentūru konkurencē un pārvalda digitālās reklāmas Google, Meta Facebook, Microsoft, Linkedin, TikTok ar budžetu virs 3 miljoniem EUR mēnesī. Visi aģentūras speciālisti ir sertificēti, savukārt aģentūras vadītāja Velta Mestere 2020. gadā Forbes Latvijas veiksmīgāko sieviešu reitingā ieņēma augsto 4. vietu. Pēdējo gadu laikā esam strauji auguši eksporta nozarē - to apliecina arī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) 2022. gada nominācija “Eksporta čempions”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzlicis Vision Marketing septiņu tūkst. Ls naudas sodu par maldinošu un agresīvu komercpraksi, kas saistīta ar līguma slēgšanu par izmitināšanas pakalpojumiem «Premier Holidays Marketing» apartamentos Tenerifē, Maljorkā, Maltā un Ēģiptē, piedāvājot četru personu izmitināšanu uz septiņām, 14 vai 21 dienām.

Papildus tam PTAC uzņēmumam ir piemērojis naudas sodu trīs tūkst. Ls apmērā par lietas izskatīšanai nepieciešamās informācijas nesniegšanu PTAC kā uzraudzības iestādei.

Uzņēmums, organizējot prezentācijas, ir slēdzis līgumus vienlaikus noklusējot patērētājiem būtisku informāciju par viņu likumīgajām atteikuma tiesībām, kas ir paredzētas gadījumā, kad tiek noslēgts līgums ārpus uzņēmuma pastāvīgās tirdzniecības vietas.

Patērētāji uz prezentācijām viesnīcās tikuši uzaicināti pa telefonu kopā ar dzīvesbiedru.

PTAC secināja, ka Vision Marketing īstenojusi profesionālajai rūpībai neatbilstošu, maldinošu un agresīvu komercpraksi, tādējādi pārkāpjot Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Uzņēmumam uzdots arī grozīt patērētājiem piedāvāto līgumu projektus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

SIA JTI Marketing and sales valdībā leiši un austrieši

Elīna Pankovska, 31.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tabakas izstrādājumu vairumtirgotāja SIA JTI Marketing and sales valdē un padomē veiktas izmaiņas, liecina informācija Lursoft.

No uzņēmuma valdes atbrīvota Tīna Valentīna Zanfiraki, kurai bija tiesības pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi. Savukārt valdē iecelta Lietuvas pilsone Vitalija Kanevičiene, kā arī Lietuvas pilsoņi Linas Libikas un Ramūnas Mičius.

Par SIA JTI Marketing and sales padomes locekļiem iecelti vairāki Austrijas pilsoņi: Ralfs-Martins Frauendorfers, Elena Ivanova un Gunters Panhofers.

SIA JTI Marketing and sales dibināta 1998.gadā. Uzņēmums Latvijas tirgū darbojas vairāk nekā 12 gadus un aizņem apmēram 30% no Latvijas tabakas tirgus, pārstāvot Latvijā tādu cigarešu zīmolus kā Winston, Monte Carlo, More, Glamour un Camel. Japan Tobacco International ir vienīgais SIA JTI Marketing and Sales akcionārs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par LTV valdes vadītāja krēslu cīnīsies Tjarve, Krivma un Belte

Nozare.lv, 25.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Latvijas Televīzijas (LTV) valdes priekšsēdētāja amatu kandidē mediju holdinga Baltijas Mediju alianse kādreizējais izpilddirektors Ivars Belte, pētījumu aģentūras TNS Latvia valdes priekšsēdētāja Ginta Krivma un bijušais LTV ģenerāldirektors Rolands Tjarve, informē Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) Informācijas centra vadītāja Sanita Blomniece.

Uz LTV valdes locekļa amatu programmu attīstības jautājumos kandidē bijušais radio Star FM programmu direktors Patriks Grīva, reklāmas aģentūras Lowe Age Latvia izpilddirektors Sergejs Ņesterovs un LTV septītā kanāla satura redaktore Jana Semjonova. Uz LTV valdes locekļa amatu finanšu un tehnoloģiju jautājumos kandidē VAS Valsts nekustamie īpašumi finanšu direktors Uģis Mālmanis un bijušais SIA Baltcom TV valdes loceklis Māris Skujiņš, teikts NEPLP paziņojumā medijiem.

NEPLP mājaslapā neplpadome.lv ikviens aicināts iepazīties ar astoņu kandidātu iesniegtajiem pieteikuma dokumentiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā kurjerpasta uzņēmums DHL Express Latvia uzsācis sūtījumu piegādi, izmantojot Fiat Professional elektriskos automobiļus E-Ducato no Autobrava Motors.

Izvēle par labu šiem automobiļiem notikusi dažādu iemeslu dēļ – garā nobraukšanas distance, vadības iespējas un citi faktori.

“Šis ir vēl viens solis ceļā uz uzņēmuma ilgtspēju. Dabas labklājība ir globāla atbildība, tāpēc jūtam pienākumu ieguldīt grupas vispārējā mērķa sasniegšanā – samazināt kaitējumu videi. Pieaugot pieprasījumam pēc ekspressūtījumiem, kā arī piegādes apjomam un biežumam, palielinās arī degvielas patēriņš un izmešu daudzums. Tāpēc mēs paplašinām savu elektroauto parku, pārejot uz videi draudzīgākiem transportlīdzekļiem,” norāda DHL Express Latvia vadītājs Krists Ezeriņš.

Pasaulē pieaugot loģistikas aktivitātēm, starptautiskā Latvijas uzņēmumu kontrolējošā Vācijas loģistikas un eksprespasta grupa Deutsche Post DHL ir paziņojusi, ka nākamajā desmitgadē investēs 7 miljardus eiro, lai samazinātu siltumnīcefekta izraisošo gāzu izmešus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Apkopoti 2017. gada radošākie uzņēmumu nosaukumi

Laura Mazbērziņa, 28.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā kopumā reģistrēti 10,21 tūkstoši jaunu uzņēmumu, kas ir zemākais rādītājs kopš 2009.gada, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2016.gadu, Lursoft aprēķini rāda, ka gada laikā reģistrēto jauno uzņēmumu skaits sarucis par 8,89%. Tas gan nav mazinājis uzņēmēju vēlmi saviem uzņēmumiem izvēlēties nosaukumus, kuri būs pamanāmi starp pārējiem.

Ņemot vērā, ka nosaukums ir viens no pirmajiem, ko pamana patērētājs, tā izvēlei jābūt tālredzīgai. Iespējams, tieši tāpēc daļa uzņēmēju izvēlējušies nosaukumus, kas jau vedina domāt par tā darbības jomu. Tāds, piemēram, ir pērn janvārī Jaunpils novadā reģistrētais SIA «Traktordakteris», SIA «Latvijas alus paradīze», kas savu mājvietu radusi Rīgā, SIA «Aizvest paku», SIA «Žogu valstība» vai arī SIA «Labakais Tehnologiju Sakartotajs» Daugavpils novadā. Tomēr jāteic, ka šādi uzņēmumi ir mazākumā un vairumā gadījumu pēc nosaukuma izlasīšanas tā darbības joma tā arī paliek miglā tīta. Jūsuprāt, ar ko ikdienā nodarbojas aizvadītajā gadā reģistrētie SIA «Pupsiks», SIA «Jaukie cilvēki», SIA «Ko gribu, to daru», SIA «Turpinājums sekos» vai arī SIA «Čau Tēti»?

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ventspils Biznesa inkubatora uzņēmums piedalās Google rīkotās sacensībās

Vēsma Lēvalde, 06.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspils Augsto tehnoloģiju parka (VATP) Biznesa inkubatora uzņēmums SIA Digital Media Agency kopā ar Ventspils Augstskolas studentiem pirmo reizi piedalās starptautiskās mārketinga sacensībās Google Online Marketing Challenge 2010.

Konkurss norisinās trešo gadu pēc kārtas, un līdz šim tajā Latvijas augstskolas nav pārstāvētas. 2009.gadā Google Online Marketing Challenge 2009 piedalījās vairāk nekā 10 tūkstoši studentu, kas pārstāvēja 2 187 komandas no 57 pasaules valstīm.

Konkurss orientēts uz viena no Google interneta mārketinga rīkiem – Google Adwords lietošanu praksē, trīs nedēļu garumā organizējot interneta mārketinga kampaņu reālam uzņēmumam. Augstskolām un studentiem dalība šajās sacensībās ir bez maksas, savukārt Google katrai komandai mārketinga kampaņas izveidei ar Google Adwords rīka palīdzību atvēl 200 dolāru budžetu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izveidota Latvijas Tiešā mārketinga asociācija

, 13.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veicinātu tiešā mārketinga nozares attīstību Latvijā, Latvijas tiešā mārketinga uzņēmumi – SIA Bong Latvija, AS Itella Information, SIA Mailmaster, SIA Reklāmas Pasts un SIA Target Marketing Team – 2007. gada 11.jūnijā izveidojuši biedrību Latvijas Tiešā mārketinga asociācija (LTMA).

LTMA izveidota, lai popularizētu tiešo mārketingu kā efektīvu reklāmas, pārdošanas un klientu attiecību uzturēšanas metodi Latvijā, kā arī veicinātu reklāmas materiālu piegādes vides sakārtošanu, respektējot personas datu aizsardzību un saņēmēju interešu ievērošanu, Db.lv informēja asociācijas dibinātāji.

"Esošā juridiskā situācija Latvijā ierobežo cilvēku tiesības saņemt informāciju. Latvijā pašreiz spēkā ir normatīvie akti, kas neļauj pakalpojumu un preču piedāvātājiem veidot precīzas klientu datubāzes, kurās ir apkopota informācija par katru klientus interesējošu pakalpojumu vai produktu grupu. Rezultātā cilvēki vai nu nesaņem šo informāciju vispār, vai ir spiesti saņemt neadresētu reklāmu lielos daudzumos. Par to liecina iedzīvotāju biežās sūdzības par pasta kastītēm, kas pārpildītas ar reklāmas materiāliem, kuru vidū lielākā daļa neatbilst attiecīgā klienta interesēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Nost ar influenceriem! Esiet sveicināti, digitālā satura autori!

Toms Briedis, sabiedrisko attiecību aģentūras Womstar vadītājs, 07.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja kāds cer, ka influenceru jeb digitālā satura autoru ēra tuvojas izskaņai, tad lai šis kāds ievelk īpaši dziļu elpu, jo 2022. gads solās būt vēl spraigāks.

Pieprasījums pēc influenceru mārketinga pakalpojumiem pieaug ar katru gadu, taču salīdzinājumā ar citiem tieši pērnajā gadā bija vērojama vislielākā izaugsme, ko rāda arī skaitļi. Influencer Marketing Benchmark Report jaunākie dati vēsta, ka 2021. gadā influenceru mārketinga kopējā vērtība, salīdzinot ar 2020. gadu, provizoriski palielinājusies par 4,1 miljardu, kopumā sasniedzot 13,8 miljardus ASV dolāru.

Aizvadītā gada noslēgums arī Baltijas valstīs bijis īpaši spraigs, ar burtisku naudas cīņu starp aģentūrām un zīmoliem, lai tikai izveidotu sadarbību ar vēlamajiem digitālā satura autoriem. Iepriekš minētais atkal apliecina digitālā satura veidotāju nozīmīgumu mārketinga un reklāmas tirgū, kā arī zīmolu attīstībā. Tostarp arvien vairāk notiek sociālo un tradicionālo mediju robežu saplūšana, kad digitālā satura autori kļūst, piemēram, par televīzijas sejām. Ir pilnīgi skaidrs, ka šī tendence ne vien neplāno mazināties, bet tieši pretēji – kļūst aizvien pieprasītāka. Aizvadītais gads arī Latvijā bijis īpaši izaicinošs un interesants, un no tā ir vērts atcerēties arī dažas mācības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Igaunijas reklāmas tirgus samazināsies par ceturtdaļu

Raivis Spalvēns, Db, 10.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad salīdzinājumā ar 2008. gadu Igaunijas reklāmas tirgus samazināsies par 25%, atsaucoties uz kompānijas Best Marketing pētījumu, ziņo lenta.ru.

Reklāmas apjomu kritums Igaunijā bija vērojams arī pērn un tā kopējā vērtība nepārsniedza 85 miljonus eiro.

Kā vēsta Best Marketing pētījums, reklāmas aģentūrām nākas ne tikai samazināt izdevumus, bet arī darbinieku skaitu. Tomēr atsevišķas aģentūras cenšas izdzīvot, meklējot jaunus klientus Skandināvijā un Somijā.

Interesanti, ka šogad novembrī Igaunijā norisināsies pašvaldību vēlēšanas, savukārt jūnijā Eiroparlamenta vēlēšanas, kas nozīmē, ka reklāmas nozare gūs ievērojamu peļņu. Kaut gan Best Marketing uzskata, ka vēlēšanas tik un tā nozari neglābs no krituma.

Igaunijā lielākā daļa reklāmas tiek laikrakstiem un žurnāliem (51%), televīzijā tā aizņem 16%, bet internetā – 8%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

PTAC aicina būt uzmanīgiem, slēdzot līgumus ar SIA Vision Marketing

Elīna Pankovska, 16.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ir vērsušies vairāki patērētāji, kas sūdzas par atteikuma tiesību neievērošanu līgumos, kas slēgti ar SIA Vision Marketing par izmitināšanas pakalpojumu iegādi ārvalstu kūrortos.

PTAC ir uzsācis SIA Vision Marketing patērētājiem piedāvātā līguma noteikumu izvērtēšanu.

Pēc patērētāju sniegtās informācijas SIA Vision Marketing prakse esot šāda: patērētāji tiek sazvanīti un uzaicināti uz izlozi un prezentāciju, kas parasti notiek viesnīcā. Prezentācijas laikā tiek reklamētas izdevīgas iespējas iegādāties izmitināšanas pakalpojumus dažādos ārvalstu kūrortos.

No līgumiem, kas slēgti ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojuma sniegšanas vietas, piemēram, speciāli organizētās prezentācijās viesnīcās, patērētājiem ir tiesības atkāpties 14 dienu laikā bez līgumsoda vai citu zaudējumu atlīdzināšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumu reģistrā (UR) veiktās izmaiņas liecina - Latvijas Piens iegādes darījums pabeigts, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Kā liecina UR trešdien atjaunotie dati, Vācijas kompānijas Eximo Agro Marketing AG ieguldījums Latvijas Pienā ir 12 014 100 eiro un uzņēmumam tagad pieder 75,1 % Latvijas Piena kapitāldaļu. LPKS Latraps ieguldījums ir 2,3 miljoni eiro un kooperatīvs ir 14,5 % kapitāldaļu īpašnieks, PKS Dzēse ieguldījums ir 1,36 miljoni jeb 8,36 %, bet LPKS VAKS – 300 tūkstoši jeb 1,87 %.

Tādējādi var teikt, ka darījums par Latvijas Piena iegādi ir pabeigts. Valdē turpinās darboties valdes loceklis, Eximo Agro-Marketing Vācijas uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Jānis Cipulis, valdes loceklis, koncerna Fude + Serrahn Milchprodukte GmbH&Co īpašnieks Andreass Zerāns (Andreas Serrahn) un valdes priekšsēdētājs, Eximo Agro-Marketing ilggadīgais vadītājs Baltijas valstīs Jānis Vaivods.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Ar principiem savā biznesā

Anda Asere, 25.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan pie grāmatvedības un IT ārpakalpojumiem uzņēmumi pamazām sāk pierast, mārketinga ārpakalpojumi ir samērā jauna lieta

SIA Marketing Angels sevi pozicionē kā mārketinga ārpakalpojumu uzņēmumu. «Mēs esam mārketinga ārštata departaments kompānijām, kam pašiem tā nav, vai arī lieliem uzņēmumiem, kam ir sava mārketinga nodaļa, bet pietrūkst kādas kompetences vai ir kāds īpašs darbs, ko nevar pagūt izdarīt,» saka Līga Buša-Lehtonena, SIA Marketing Angels līdzīpašniece. Uzņēmumi jau ir pieraduši pie grāmatvedības, IT, juridiskajiem un citiem ārpakalpojumiem, bet mārketinga jomā šādi pakalpojumi vēl nav īpaši populāri. «Ārpakalpojumi kļūst arvien izplatītāki, jo atrast labu darbinieku ir grūti, un tas arī daudz maksā. Mūsu vai citas mārketinga ārpakalpojumu kompānijas veidolā uzņēmums iegūst ne tikai vienu cilvēku, bet veselu profesionāļu komandu ar dažādām kompetencēm,» teic Kristīne Vasara, SIA Marketing Angels līdzīpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgas domes 79.sēde

, 07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

11.09.2007.

Plkst.14.00

Darba Kārtība:

1. Nekustamā īpašuma nodokļa atvieglojumu piešķiršanas kārtība Rīgā

2. Par Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departamenta padotībā esošo izglītības iestāžu peldbaseinu izmantošanas maksas noteikšanu

3. Par pirmsskolas izglītības iestādes dibināšanu Rīgā, Pārslas ielā 16

4. Par izmaiņām Rīgas bāriņtiesas sastāvā un grozījumiem Rīgas domes 13.09.2005. lēmumā Nr.387 "Par Rīgas bāriņtiesas sastāvu"

5. Grozījumi Rīgas domes 21.02.2006. saistošajos noteikumos Nr.40 ''Par pašvaldības palīdzību audžuģimenei ''

6. Grozījumi Rīgas domes 25.10.2005. saistošajos noteikumos Nr.26 "Par svētku pabalstu politiski represētajām personām un nacionālās pretošanās kustības dalībniekiem"

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgas domes prezidijs

, 11.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sēde Nr.103

13.09.2007.

Plkst.15.00

Prezidija sēžu zālē

Darba Kārtība:

1. Rīgas pašvaldības policijas ziņojums par situāciju pilsētā

2. Par ārvalstu komandējumiem

3. Par līdzekļu piešķiršanu divu deviņstāvu dzīvojamo māju Rīgā, Detlava Brantkalna ielā bez numura, projektēšanas darbiem

4. Par grozījumu Rīgas domes 16.11.2004. lēmumā Nr.3663 "Par likvidējamā Rīgas domes Rīgas Kurzemes rajona pašvaldības uzņēmuma "Kurzemes nami" mantu un saistībām"

5. Par Rīgas festivālu mērķprogrammai iesniegto 2008.gada projektu vērtēšanas komisijas izveidi

6. Par Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas mājoklis" darbības un attīstības stratēģijas 2008.-2012.gadam apstiprināšanu

7. Par Rīgas pilsētas pašvaldības dzīvokļa īpašuma - neizīrēta dzīvokļa Nr.4 Rīgā, Maskavas ielā 104, un dzīvokļa īpašumā ietilpstošo kopīpašuma domājamo daļu no daudzdzīvokļu mājas un zemesgabala atsavināšanu

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2020.gadā izaicinājumu biznesā nav trūcis, tāpēc daudzi savus sapņus par jauna uzņēmuma reģistrēšanu atlikuši, kā rezultātā pērn reģistrēts zemākais jaunu uzņēmumu skaits pēdējo 17 gadu laikā, liecina SIA Lursoft dati.

Vienlaikus tie uzņēmēji, kuri spēruši drosmīgo soli un nav nobijušies no biznesa uzsākšanas pandēmijas apstākļos, nereti uzņēmuma nosaukuma izvēlei piegājuši ar radošumu. Tā teikt, ja apkārt valda neziņa un bailes, vismaz uzņēmuma nosaukums apkārtējos raisīs smaidu.

Lursoft apkopojis 2020.gadā reģistrēto uzņēmumu interesantākos nosaukumus, lai pierādītu, ka humors, par spīti visām grūtībām, Latvijas uzņēmējos nav izzudis.

Janvāris

  • SIA Lāču Muižiņa (Limbažu nov)
  • SIA Skaistuma terapija (Rīga)
  • SIA Uzzini, iepazīsti (Babītes nov)
  • SIA Your choice (Rīga)
  • SIA Kopā būt (Ozolnieku novads), jau likvidēts
  • SIA Uzladets (Mārupes nov)
  • SIA VISUVAR (Rīga)
  • SIA Neko nevar skaidri zināt (Ķeguma nov)
  • SIA Turaidas Roze (Rīga)
  • SIA Mazliet vairāk gaisa (Jelgava)
  • SIA Prieks sadarboties (Rīga)
  • SIA Trīs ar pus vīri (Jelgavas nov)
  • SIA Mazie varoņi (Rīga)
  • SIA tīri tā neko (Rīga)
  • SIA Augam kopā (Rīga)
  • SIA Stalkeris (Ādažu nov)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ jaunais Fiat un Alfa Romeo pārstāvis SIA Autobrava oficiāli uzsācis šo marku auto tirdzniecību un apkopi Latvijā.

SIA Autobrava valdes priekšsēdētājs Jānis Ieviņš: «Kopš pagājušā gada decembra, kad Autobrava sāka darbību Gunāra Astras ielā 5, izveidota spējīga un pieredzējusi darbinieku komanda, atjaunots servisa aprīkojums un ieviests nepieciešamais programnodrošinājums. Lai gan aktīva iekārtošanās rosība autocentrā sakrita ar gadumijas svinībām, Autobrava pakalpojumus jau paspējuši izmantot daudzi Fiat automobiļu īpašnieki.»

Sākot ar 20. janvāri Autobrava piedāvās klientiem iespēju iegādāties Fiat automobiļus uz īpaši izdevīgiem noteikumiem. Tā piemēram stilīgo mazauto Fiat 500 patlaban var iegādāties sākot no 69 latiem mēnesī, savukārt Fiat Professional komercauto līnijas pazīstamāko pārstāvi Ducato dīleris piedāvā, iekļaujot cenā visas servisa apkopju un remonta izmaksas 3 gadu garumā. Visiem interesentiem, kas iecienījuši itāliešu automašīnas, SIA Autobrava piedāvā unikālu iespēju iepazīties ar uzņēmuma servisa iespējām samaksājot par diagnostiku oficiālajā Fiat servisā tikai vienu latu.

Komentāri

Pievienot komentāru