Jaunākais izdevums

Par godu Citroen deviņdesmitajai gadadienai kompānija nolēmusi uzfrišināt tās logo, ziņo MotorAuthority.

Logo ir uzlabots ar daudz mūsdienīgāku izskatu un pirmā kompānijas automašīna, kurai tiks uzstādīts jaunā tipa logo, būs C3 Picasso.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražošanas uzņēmums "BMW" modernizējis logo, veicot radikālākās vizuālās izmaiņas vairāk nekā 100 gadu laikā.

Uzņēmums jauno logo prezentējis vienlaicīgi ar jauno "i4" koncepta automašīnu.

Veidojot jauno logo, saglabāta līdzšinējā apļveida forma, taču dizaineri atbrīvojušies no tumšajām malām, padarot tās caurspīdīgas; tāpat likvidēts 3D efekts. Tādējādi logo veiktas lielākās izmaiņas kopš tā ieviešanas 1917.gadā.

""BMW" kļūst par attiecību zīmolu," skaidro kompānijas vecākais viceprezidents Jens Tīmers, uzsverot, ka jaunais logo atspoguļo lielāku atvērtību un caurspīdību. "Mēs vēlamies šo versiju izmantot, lai aktīvāk nekā iepriekš aicinātu mūsu klientus "BMW" pasaulē. Jaunais dizains atspoguļo pašreizējās zīmolu digitalizācijas iespējas un izaicinājumus. Tas norāda uz mobilitāti un braukšanas ērtībām nākotnē," sacījis Tīmers.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 28.septembrī, autodīleris Karlo Motors oficiāli atklāja Citroën autosalonu Mežciemā, Biķernieku ielā 120, tādā veidā paziņojot par turpmāko biznesa attīstības virzienu – automašīnu multibrendu tirdzniecību, akcentu liekot tieši uz Francijas automašīnu modeļiem. Autosalona rebrendingā un remontā ieguldīti aptuveni 200 tūkstoši eiro.

«Mēs sākām strādāt jau augusta beigās, un patlaban autosalonā ir pārstāvēti visi Citroën markas modeļi, tostarp, komerctransports, un mēs piedāvājam arī pilna servisa apkalpošanu Citroën automašīnām,» DB pastāstīja Karlo Motors valdes locekle Solvita Koemeca.

Ar laiku, kad salonā atgriezīsies līzingā ņemtās automašīnas, tajā tiks piedāvāti arī mazlietoti Citroën modeļi. Salonā tiks veikta arī pilna Škoda markas automašīnu servisa apkalpošana.

Karlo Motors pieder arī autosalons Kleistu ielā, kura platība ir 25 tūkstoši m2, un tajā tiek pārdotas Škoda markas automašīnas. Tiesa gan, 1. oktobrī beidzas līgums par Škoda pārdošanu Latvijā, tādēļ dīleris nolēmis pārorientēt darbību uz citu automašīnu tirdzniecību. Servisa apkalpošana gan Škoda, gan Volkswagen marka automašīnām Kleistu ielā aizvien tiks piedāvāta, tāpat arī remonta un krāsošanas pakalpojumi kravas automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatkarīgi no tā, vai vēlaties atstāt labu pirmo iespaidu vai radīt patīkamu vidi klientiem, darbiniekiem un viesiem, grīdas ir ārkārtīgi svarīga zona, lai arī nereti tiek piemirsta. Jūsu telpu grīda ne tikai parāda uzņēmuma attieksmi pret tīrību, bet arī var tikt izmantota mārketinga nolūkos. Visvienkāršāk to paveikt ar dizaina un logo paklājiem, kas jau no pirmajiem soļiem telpā radīs personalizētu un patīkamu vidi, pievērsīs uzmanību un darbosies kā reklāma. Lasiet tālāk un uzziniet vairāk!

Kādas ir paklāju priekšrocības?

Nereti šķiet, ka paklāju tīrīšana un kopšana ir laikietilpīga, kā arī paklāji ātrāk nodilst, tādēļ telpās, kur tiek pieņemti apmeklētāji, labāk vienkārši izvēlēties viegli kopjamu grīdas segumu. Tas ir mīts. Patiesībā ir gluži otrādi – kvalitatīvi paklāji kalpo ilgi, kā arī to apkopi var uzticēt profesionāļiem. Maināmiem paklājiem telpās ir daudz priekšrocību:

- Savāc netīrumus ieejas zonā, līdz ar to tie netiek ienesti tālāk pārējās telpās.

- Novērš iespēju paslīdēt uz slapjas vai nesen mazgātas grīdas.

- Slāpē trokšņus, padarot vidi akustiski patīkamāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompaktāks no ārpuses un ērts no iekšpuses. Tam visam klāt ir pilnīgi cita tehnika, kas turpmāk būs jaunā minivena Citroen C4 Picasso rīcībā.

Iepriekšējās paaudzes C4 Picasso ar pircēju uzmanību Latvijā, maigi sakot, nevarēja lepoties, jo daudzos aspektos tas bija tehniski un morāli novecojis modelis, kas nespēj konkurēt ar savas klases līdziniekiem. Turklāt ir jāatzīst, ka līdz ar straujo korosoveru un kompakto SUV modeļu popularitātes bumu Eiropā proporcionāli ir sarukusi pircēju apetīte pēc ģimeniskajiem miniveniem. Taču tas nenozīmē, ka šīs klases modeļi pilnībā ir zaudējuši asumu. Paraugoties uz jaunākās paaudzes Citroen C4 Picasso futūrisko eksterjera un interjera dizainu, kam zem čaulas paslēpta pilnīgi jauna tehnika, ir skaidri noprotams, ka Citroen noteikti nav metis plinti krūmos un tic šī segmenta attīstībai un pieprasījumam arī turpmāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autoražotājs Citroen uzsācis «digitālu un cilvēcisku» piedzīvojumu, kas veltīts jaunākās paaudzes Citroen C4 Picasso automašīnas modelim.

Citroen C4 Picasso devies ceļojumā pa Eiropu, lai iepazīstinātu ar jauno automašīnu. Pasākuma ietvaros iecerēts ar jauno C4 Picasso apmeklēt Franciju, Spāniju, Beļģiju, Vāciju un Lielbritāniju. Izmantojot sociālos tīklus, Citroen cienītāji var sekot braucienam, kā arī komunicēt ar automašīnas vadītājiem un ieteikt brauciena maršrutus un pieturvietas.

Paredzēts, ka piecas nedēļas ilgā brauciena laikā notiks dažādi pasākumi, kuru laikā tiks popularizēta automašīna, kā arī varēs ar to doties testa izbraucienā. Tāpat paredzēts organizēt tikšanās ar Citroen automašīnu kolekcionāriem un diskusijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

PSA Peugeot Citroen rekordpanākums

Aldis Zelmenis, Anete Ugaine, 07.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs PSA (Citroen, Peugeot) 2010. gada pirmajā pusgadā ir pārdevis rekordskaitu jauno auto, proti, 1.86 milj. vienību jeb par 17 % vairāk nekā 2009. gada pirmajā pusgadā, vēsta Automobilwoche.

Tradicionāli nozīmīgākais noieta tirgus ir bijusi Eiropa, taču šogad īpaši ražīgi tika pastrādāts Ķīnas tirgū. PSA pirmajā pusgadā Ķīnā pārdeva 176 tūkst. jaunus auto, kas ir jauns rekords. PSA pauž pārliecību, ka arī gada otrā puse būšot tikpat veiksmīga, īpašas cerības liekot uz jaunākās paaudzes Citroen C4, kā arī Peugeot 407 pēcteci, ko pirmo reizi ieraudzīsim Parīzes autoizstādē.

Populāro modeļu Peugeot 207 un Citroen C4 Picasso ražotājs paziņojis, ka mašīnu un vieglo kravas mašīnu pārdošanas rezultāti auguši par 17%, un kopumā tikuši pārdoti 1,86 miljoni transporta līdzekļu. Salīdzinājumam pirms gada tikuši pārdoti 1,59 miljoni automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas lielākais automašīnu ražotājs Peugeot Citroen nolēmis šī gada laikā atlaist 11 tūkst. darbinieku. Sākumā tiks samazināts darbinieku Eiropas ražotnēs ārpus Francijas, ziņo BBC.

Šāds paziņojums no kompānijas seko tikai dažas dienas pēc tam, kad Francijas prezidents Nikolā Sarkozī (Nicolas Sarkozy) atbalstījis 3 miljardu eiro aizdevumu Peugeot Citroen.

2008. gada beigās Peugeot Citroen visā pasaulē atlaida 2 700 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgas logo konkursā uzvarējušais darbs tomēr nekļūs par galvaspilsētas simbolu

Dienas Bizness, 02.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas logo konkursa vērtēšanas komisija par uzvarētāju atzinusi logo ar devīzi Rīga – šeit cilvēki satiekas, informē Rīgas dome. Šo logo plānots izmantot pilsētas noformējumā dažādos svētkos, tomēr par pastāvīgu Rīgas logo tas nekļūs.

Darba autors ir jelgavnieks Igors Bičkovs. Konkursa vērtēšanas komisijas locekle, Latvijas Kultūras akadēmijas rektore Rūta Muktupāvela 15. decembrī pirms Rīgas domes sēdes pasniegs I.Bičkovam apbalvojumu par iegūto 1.vietu.

Konkursa uzvarētāja noteikšanā sakrita gan žūrijas komisijas, gan iedzīvotāju vērtējums sociālā tīkla Facebook Rīgas domes kontā. Par darbu Rīga – šeit cilvēki satiekas tika atdotas 1967 balsis.

Taču visvairāk cilvēku izmantoja piedāvāto variantu – neatbalstīt nevienu no piedāvātajiem logo. Šādu izvēli pauduši 4447 sociālo tīklu lietotāji. Ņemot vērā lielo skaitu balsotāju, kas izteikušies pret visiem piedāvātajiem variantiem, uzvarējušais darbs nekļūs par Rīgas oficiālo logo, nolēma žūrija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Citroen C3 Aircross ir vēl viens priekšpiedziņas pseidokrosovers, kas papildina šīs klases iespaidīgo piedāvājumu

Ar ko Citroen C3 Aircross būs citāds, nekā pārējie? Vispirms jau tas piesaistīs ar dizainu, kas ikvienam jauno laiku Citroen ir īpašs.

Saturiski C3 Aircross izpilda visus galvenos uzdevumus, ko šodien pieprasa moderns priekšpiedziņas pseidokrosovers. Kompakts, ērts un funkcionāls. Ļoti svarīga iezīme, ka, neraugoties uz savu mazo izmēru un pieejamo cenu, C3 Aircross ir gana rūpīgi nostrādāts modelis ar žilbinošu apdares materiālu izvēli. Skaidrs, ka C3 Aircross ir mazs auto. Attiecīgi uz ērtībām salona aizmugurējā krēslā neceriet, īpaši jau augumā garie. Toties tik mazam auto Citroen ir atļāvies radīt brangu 410 litru lielu bagāžnieku. Svarīgi, ka šie litri ir gudri un parocīgi izmantojami. Sāksim ar to, ka bagāžniekam ir dubultā grīda un, ja pircējs (-a) vēlēsies, nepažēlojot 125 eiro, varēs piepirkt klāt mazizmēra rezerves riteni un paslēpt bagāžnieka dzīlēs. C3 Aircross ir perfekta kombinācija, piemēram, jaunai māmiņai, kas sapņo par Mini Cooper, taču ar plānoto vai jau notikušo ģimenes pieaugumu nav vēlēšanās pārlieku šķiesties ar naudu, toties vēlme braukt ar īpašu un savā ziņā jancīgu auto gan nav zudusi. Pie praktiskajiem labumiem var minēt to, ka C3 Aircross aprīkojumā būs visu veidu elektroniskie asistenti, kas sastopami arī lielāka izmēra un raudzes automobiļos. Lepnākajā Shine aprīkojumā C Aircross būs Citroen Connect 3D navigācija, lietus sensors, automātiskā lukturu pārslēgšana, savukārt, pastudējot papildaprīkojuma sarakstu, par salīdzinoši saprotamām naudām jauno C3 Aircross varēs aplaimot ar automātisko parkošanās sistēmu, panorāmas stikla jumtu, viedtālruņa bezvadu lādētāju vai arī krāsainu head up displeju uz izbīdāma plastmasas «nadziņa». Jāpiebilst, ka pēdējā opcija ir neredzēts papildaprīkojuma elements, ja runājam par tik maziem auto, kāds ir C3 Aircross.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču ražotāja Citroen konceptmodelis DS Inside šopavasar kāps uz Ženēvas autoizstādes dēļiem.

Jau tagad franči sola, ka nākamgad uz Citroen C3 bāzes radītajam auto būs lemts doties uz konveijera lentas. Sērijveida modelis iegūšot nosaukumu DS3. 4,30 metrus garajam trīsdurvju auto vajadzēšot krustot šķēpus ar dzīvespriecīgajiem Alfa Romeo Mito un Mini. Pēcāk Citroen modeļu gammā zem abreviatūras DS4 un DS5 varētu parādīties lielāka izmēra modeļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā Citroen jauno identitātes maiņu kompānija ir nolēmusi Citroen Sport nosaukumu mainīt uz Citroen Racing.

Citroen ir iekļuvis motoru sporta vēsturē ar četriem Pasaules Rallija Čempionāta Ražotāja tituliem un pieciem WRC tituliem ar pilotu Sebastianu Loebu un stūrmani Danielu Elenu.Trīs rallija motora spēcīgākas kvalitātes: ātrums, vitalitāte un kustība, tiks pievienotas auto virsbūves baltajam pamatam kā trīs sarkanas līnijas, kas apzīmēs jauno Citroen identitāti.

picturegallery.86b50af9-0bc3-4c02-a638-f2bb944db366

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autobūves kompānija PSA Peugeot Citroen trešdien Ķīnā atklājusi tās piekto rūpnīcu, tādējādi cenšoties cīnīties ar pārdošanas apjoma kritumu pasaulē lielākajā automašīnu tirgū.

PSA Peugeot Citroen un Ķīnas partneris Dongfeng Motors, kas ir arī Francijas uzņēmuma akcionārs, jauno rūpnīcu atklājuši Čendu pilsētā Ķīnas dienvidrietumos.

Rūpnīcā, kuru vadīs abu kompāniju kopuzņēmums DPCA, ražos Peugeot, Citroen un Dongfeng zīmola Fengshen komerctransportlīdzekļus un vieglās apvidus automašīnas. Tās ražošanas jauda būs 300 000 automašīnu gadā.

PSA Peugeot Citroen saskārusies ar grūtībām Ķīnā, kur kompānijas tirdzniecības apjoms šā gada pirmajos sešos mēnešos sarucis par gandrīz 20% - līdz aptuveni 295 000 automašīnu.

Uzņēmuma tirgus daļa pērn samazinājās līdz 3,9%, salīdzinot ar 4,32% pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairākus miljonus mārciņu vērto Starbucks 18 gadus senā logotipa atjaunošanu atzinīgi novērtējuši zīmolu eksperti, bet pastāvīgie klienti ir šausmu pārņemti, raksta independent.co.uk.

Vārdu Starbucks un kafija izņemšanu no jaunā simbola, kas tika prezentēts vakar pēc gandrīz gadu ilga cītīga dizaineru darba un patērētāju testēšanas, Sietlā bāzētā korporācija nodēvējusi par iepriekšējā logotipa evolūciju, ļaujot tai paplašināt produktu klāstu.

Sākot ar martu, klienti ķēdes 15 tūkstošos kafejnīcu visā pasaulē būs spiesti dzert no krūzītēm, uz kurām būs attēlota tikai stilizēta Sirēna - dēmoniska būtne no grieķu mitoloģijas.

Taču tīmekļa vietnē, kuru Starbucks izveidojusi, lai popularizētu pārmaiņas, jau parādījušās kritizējošas atsauksmes par lēmumu noņemt baltos uzrakstus uz zaļā fona, kas aptvēruši Sirēnas attēlu kopš 1992.gada. Piemēram, viens no klientiem rakstījis, ka tā ir nejēdzīga laika, enerģijas un naudas izšķiešana. Kāds cits klients rakstījis, ka viņš ir bijis liels Starbucks atbalstītājs, veicot dārgus braucienus ar taksometriem, lai padzertu rīta kafiju tieši šīs ķēdes kafejnīcās, un šī mērķa dēļ pat bridis pa dziļu sniegu uzvalkā, bet viņš logotipa maiņā nesaskatot loģiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīca ar nosaukumu Apfelkind, kas atrodas Vācijas pilsētā Bonnā, uzsākusi juridisku cīņu ar kompāniju Apple par tās logo. Tehnoloģiju milzis cenšas bloķēt kafejnīcas īpašnieces preču zīmes pieteikumu, ziņo thelocal.de.

Kristiāna Rūmere ģimenes kafejnīcu atvērusi šā gada maijā. Nosaukums saistīts ar augļu dārzu, kas atrodas tuvumā. Tā mērķis esot radīt iespaidu par draudzīgu vietu, kur var nobaudīt veselīgus un garšīgus ēdienus, piemēram, mājās gatavotu kūku ar kafiju. Ēdienos ietilpstot arī āboli.

33 gadus vecā īpašniece pasūtījusi kafejnīcas logo - sarkanu ābolu, kurā redzams bērna, kuram ir cepure, siluets. Viņai logo paticis tik ļoti, ka īpašniece to saprintējusi uz spilveniem, krūzēm, krēsliem un pat piegādes velosipēda.

«Es mīlu šo logo un esmu to izmantojusi visur,» viņa stāstījusi.

«Es gribēju rīkoties līdzīgi kā Starbucks un padarīt logo par preču zīmi. Es pat plānoju ar laiku paplašināties un izveidot franšīzes biznesu, lai Apfelkind kafejnīcas varētu atvērt arī citi cilvēki. Tieši tādēļ es gribēju reģistrēt preču zīmi,» skaidrojusi Rūmere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VEF logo rotā Ķīnā ražotas preces, Latvijas Avīzei (LA) atklājis uzņēmuma vadītājs Igors Gora.

«Nodarbojamies tikai ar tirdzniecību. Pašiem ražot, protams, neatmaksātos,» avīzei nav slēpis I. Gora.

SIA VEF & Co kā VEF Aizkraukles ražotnes privatizētājam jau no deviņdesmito gadu sākuma pieder tiesības uz VEF logo, liecina Valsts preču zīmju reģistra dati. Ķīnā pēc pasūtījuma jau vairākus gadus top ne tikai VEF radioaparāti – veikalos un interneta pārdotavās iegādājami arī VEF & Co pulksteņi un stacionārie telefona aparāti. Ķīnā ražotās un ar VEF emblēmu apdrukātās preces uzņēmums tirgo arī Krievijā, Ukrainā, Lietuvā un citur, raksta LA.

Nav izslēgta arī cita iespēja: ar zīmi VEFTEL aparāts gatavots Latvijā uzņēmumā VEF Telefoni. Tiesa gan, šo abu uzņēmumu ražojumi tikpat kā vairs nav pieejami tirdzniecībā – VEF Telekom tālruņus ražot pārtraucis pirms pieciem gadiem, bet VEF Telefoni telefonus un citas iekārtas no Beļģijā pirktām detaļām varot salikt tikai pēc individuāliem pasūtījumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Būvuzņēmums Restaurators valdes priekšsēdētāju Mareku Mamaju

Lelde Petrāne, 24.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Mareks Mamajs, AS Būvuzņēmums Restaurators valdes priekšsēdētājs. «Mēs noteikti varam palepoties ar to, ka AS Būvuzņēmums Restaurators šobrīd ir ne tikai vecākais un štata restauratoru ziņā lielākais, bet arī tradīcijām bagātākais mākslinieciskās restaurācijas uzņēmums Latvijā. Iespējams, ka mēs pat esam vienīgie, kas tā droši var teikt, ka strādājam kopš 1951.gada. Un tie nav tikai tukši vārdi vien. Piemēram, nozarē pazīstamais restaurācijas darbu vadītājs un mūsu kolēģis Valdis Uzariņš pagājušā gada nogalē nosvinēja 40 gadu jubileju, kopš viņš strādā šajā uzņēmumā. Manuprāt, tas ir rādītājs,» norāda M. Mamajs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Reklāmisti saķeras cīņā par Dziesmu svētku pasūtījumu

Gunta Kursiša, 15.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūras Mooz! radošais direktors Ēriks Stendzenieks vaino Dziesmu svētku logotipa konkursa uzvarētājus plaģiātismā, tikmēr konkurenti un konkursa rīkotājs norāda - vienāds koncepcijas virziens ir pašlaik aktuāls visā pasaulē.

Papildināts viss teksts.

Iepirkumu konkursā «XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku vizuālās identitātes māksliniecisks risinājums» uzvarējis BrandBox piedāvājums, kurš paredz, ka katrs varēs izveidot savu logotipu, nodziedot kādu no latviešu tautasdziesmām.

Reklāmas aģentūras Mooz! radošais direktors Ē. Stendzenieks norāda, ka uzvarējušais darbs ir «faktiski identisks» viņa pārstāvētā uzņēmuma Mooz! iesniegtajam piedāvājumam, raksta 7guru.lv. Savukārt BrandBox vadītājs Ēriks Šulcs apvainojumus noliedza un Db.lv norādīja, ka «nav pārsteigumu, ka konkursā ir iesniegti vairāki darbi ar vienādu koncepcijas virzienu un tas apliecina šī logotipa radīšanas veida aktualitāti».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Sarkanais krusts varētu iebilst pret Zatlera partijas logo

Dienas Bizness, 26.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sarkanais krusts (LSK) varētu iebilst pret tā ilggadējā simbola - sarkana krusta - izmantošanu politiskā spēka - Zatlera Reformu partijas (ZRP) - logo.

LSK prezidents Valdis Nagobads teikto norāda, ka ZRP viņu neesot informējusi par savu ieceri izmantot sarkanajam krustam ļoti līdzīgu simbolu savā logo, vēsta Latvijas Avīze.

«Mēs noteikti iebildīsim,» savu pārliecību paudis Nagobads, tomēr šobrīd vēl notiekot konsultācijas ar juristiem un tiek gaidīts atzinums no Starptautiskā Sarkanā krusta.

Organizācijas princips gan esot izvairīšanās no konfliktiem, tāpēc par šo jautājumu kulaki vicināti netikšot, tomēr tikšanās ar ZRP pārstāvjiem noteikti notiks.

Sarkanais krusts ir simbols, kura izmantošana tiek īpaši aizsargāta starptautiskās konvencijās un dažādu valstu likumos, piemēram, ASV šāds likums pieņemts jau 1905.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV apģērbu mazumtirgotājs Gap atmetis kā nederīgu jauno logo tikai vienu nedēļu pēc tā ieviešanas. Iemesls - negatīvie komentāri internetā, ziņo BBC.

Iepriekšējā logo, kas tika izmantots vairāk nekā 20 gadus, redzams zils lodziņš ar baltu uzrakstu GAP.

Jaunajā logo bija redzams melns uzraksts Gap, kas novietots uz gaiša fona, un p burta augšpusē - neliels zils četrstūris.

Taču sociālajos tīklos un tiešsaistes forumos mazumtirgotāja jaunais logo «nolīdzināts līdz ar zemi».

Kompānijas Facebook lapā par šo tematu ievietoti vairāk nekā divi tūkstoši komentāru, no kuriem daudzos prasīts «atdot» tradicionālo logo.

Paziņojumā, kas ievietots Gap mājaslapā internetā kompānijas pārstāvis Marks Hansens norāda, ka kompānija ir sekojusi līdzi negatīvajiem komentāriem internetā, kas atkal un atkal lūdz atjaunot veco logo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sakot ardievas 2010.gadam, žurnāls Fortune apkopojis sliktākos izgājienus ASV biznesa vidē 2010.gadā.

Pirmajā vietā ierindotas bijušā kompānijas BP vadītāja Tonija Heivarda (Tony Hayward) likstas, par kurām daudz rakstīts arī db.lv. Naftas platformas eksplozija un nogrimšana kļuva par pasaulslavenu katastrofu, kuru plaši atspoguļo plašsaziņas līdzekļi. Kompānija šajā sakarā saņēmusi apjomīgu kritiku. Izdevums atgādina, ka tā vēl ilgi turpināja apgalvot, ka katastrofas ietekme būs pieticīga.

Otrajā vietā ierindotas ASV mazumtirgotāja Gap nedienas ar jauno logo. Tikai vienu nedēļu pēc tā ieviešanas tirgotājs jauno logo atmeta kā nederīgu. Logo, kas tika izmantots vairāk nekā 20 gadus, redzams zils lodziņš ar baltu uzrakstu GAP. Jaunajā logo bija redzams melns uzraksts Gap, kas novietots uz gaiša fona, un p burta augšpusē - neliels zils četrstūris. Taču sociālajos tīklos un tiešsaistes forumos mazumtirgotāja jaunais logo tika «nolīdzināts līdz ar zemi». Galu galā kompānijas pārstāvis Marks Hansens norādīja, ka kompānija ir sekojusi līdzi negatīvajiem komentāriem internetā, kas atkal un atkal lūdz atjaunot veco logo. «Tāpēc mēs esam pieņēmuši lēmumu darīt tieši to,» viņš apliecināja, piebilstot - ir skaidrs, ka mazumtirgotājs šajā ziņā nav gājis pareizajā virzienā un palaidis garām iespēju par šo jautājumu apspriesties ar klientiem tiešsaistē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš NP Foods iegādes norvēģu uzņēmumu grupa Orkla kompānijā Orkla Confectionery & Snacks Latvija ieguldījuši vairāk nekā desmit miljonus eiro un neplāno apstāties

Pirms pusotra gada notika vērienīgs darījums Latvijas saldumu biznesā – SIA NP Foods un zīmoli Laima, Selga, Staburadze, Ādažu čipsi un Pedro nonāca pārtikas nozares milža Orkla paspārnē. Par izmaiņām uzņēmuma dzīvē stāsta Orkla Confectionery & Snacks Latvija vadītājs Ēriks Smits-Hansens (Erik Smith-Hansen).

Fragments no intervijas:

Iepriekš Laimai un citiem zīmoliem bija izteikti laba reputācija. Vai tā ir mainījusies?

Ikmēneša tirgus daļas apskats par augustu, ko veic Nielsen, liecina, ka mums ir jauns rekords šokolādes tāfelīšu tirgū – 42,6%, un tas Laimai ir rekords. Domāju, ka patērētājs redz, kā zīmols izskatās plauktos, novērtē, kā garšo, un faktam, kas ir īpašnieks, nevajadzētu būt īpaši svarīgam aspektam. Taču, ja tam ir nozīme, ceru, ka mūs redz kā labu īpašnieku. Protams, Laimai ir īpašs pozicionējums Latvijā, un nevienam citam zīmolam tāda nav.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules uzņēmējdarbības vidē aizsākusies interesanta tendence - lai pievērstu uzmanību sociālās distancēšanās nozīmībai, uzņēmumi to atspoguļo arī savos logo.

"McDonald's", "Coca-Cola", "Audi" un "Volkswagen" ir tikai daži no korporatīvajiem konglomerātiem, kas līdz ar koronvīrusa Covid-19 uzliesmojumu ieviesto sociālo distancēšanos ietvēruši savos logo, vēsta "CNN".

Sociālā distancēšanās nozīmē ievērot distanci vienam no otra, lai samazinātu saslimšanas risku.

Vienlaikus, pēc ekspertu domām, logotipiem, kas izveidoti, lai veicinātu sociālo distancēšanos, ir gan plusi, gan mīnusi.

"Pašreizējā globālā situācija nav joks. Tas jāuztver ar nopietnību," akcentē Duglass Sellers, uzņēmuma "Siegel + Gale" pārstāvis. "Un zīmoliem, kas veido ar šo tēmu saskaņotus logotipus, ir potenciāls mazināt tā, ko mēs piedzīvojam, nozīmību," viņš norāda, tajā pašā laikā piebilstot, ka novērtējama zīmolu kreativitāte un vēlme palīdzēt izglītot sabiedrību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Ekonomikas un kultūras augstskolas un Alberta koledžas līdzīpašnieci Annu Saltikovu

Lelde Petrāne, 17.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Anna Saltikova, Ekonomikas un kultūras augstskolas (EKA) līdzīpašniece, valdes priekšsēdētāja, kā arī Alberta koledžas līdzīpašniece, valdes locekle.

Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Jau bērnībā sapņoju, ka man būs savs bizness. Pēc profesijas esmu juriste un pēc vecākā dēla piedzimšanas meklēju iespējas, kā rūpes par mazu bērnu savienot ar profesionālu darbošanos. Radās iespēja reizi nedēļā lasīt lekcijas un man tas ļoti iepatikās. Tā dzīve parādīja, kurā nozarē iesaistīties biznesa veidošanā. Strādāju izglītības nozarē tādēļ, ka tā ir mana sirds lieta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamgad uzņēmumu ienākuma nodokļa (UIN) atlaidi nepiemēros ziedotājiem, kas pārkāps sava uzņēmuma zīmola vai logo izvietošanas ierobežojumus, šodien Nevalstisko organizāciju (NVO) un Ministru kabineta sadarbības memoranda īstenošanas padomi informēja Finanšu ministrijas (FM) pārstāve Astra Kaļāne.

Viņa informēja NVO pārstāvjus, ka 2018.gadā līdz ar jauno nodokļu politiku spēkā stāsies arī izmaiņas UIN atvieglojumu piemērošanā ziedojumiem.

Jaunais regulējums paredz, ka ziedojumu saņēmēju loks saglabājas līdzšinējais. Turpretī ziedotājiem būs iespēja izvēlēties pārskata gada ietvaros vienu no trim atvieglojuma variantiem.

Pirmais variants paredz, ka ar UIN neapliek ziedoto summu, kas nepārsniedz 5% no iepriekšējā pārskata gada peļņas pēc aprēķinātajiem nodokļiem. Otrais variants paredz ar UIN neaplikt ziedoto summu, kas nepārsniedz 2% no iepriekšējā pārskata gadā darba ņēmējiem aprēķinātās bruto darba samaksas. Savukārt trešais variants paredz, ka ar UIN apliekamajā bāzē iekļauj ziedoto summu, bet par dividendēm aprēķināto UIN ir tiesības samazināt 75% apmērā no ziedotās summas, bet ne vairāk kā 20% no aprēķinātās UIN summas par dividendēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Citroen Lietuvā pārstāvēs SIA Veho

Žanete Hāka, 17.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2014. gada 1. janvāri Automobiles Citroen oficiālais importētājs Lietuvā būs uzņēmums SIA Veho, kas ir Veho Group Oy Ab meitas uzņēmums un jau kopš 2004. gada darbojas kā Automobiles Citroën importētājs un izplatītājs Latvijā.

Kā informē uzņēmuma pārstāvji, importa un tirdzniecības struktūras maiņa realizēta ar mērķi nostiprināt šī zīmola pozīcijas, kā arī attīstīt ilgtspējīgu un kvalitatīvu tirdzniecības un pēc-pārdošanas apkalpošanas tīklu arī Lietuvas tirgū.

«Pastāvīgi mainīgā Eiropas automobiļu tirgus vide un tendences liek auto ražotājiem un izplatītājiem nepārtraukti sekot līdzi iespējām paaugstināt savu konkurētspēju un efektivitāti. Pēdējos gados Automobiles Citroën ir spēcinājis savas pozīcijas Baltijas valstīs, īpaši uzlabojot pārdošanas rādītājus un audzējot tirgus daļa Igaunijā un Latvijā,» stāsta SIA Veho valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda, papildinot, ka, lai attīstītu zīmolu un tā pārstāvniecību Lietuvā, PSA Peugeot Citroën un Veho Group Oy Ab ir vienojušās par esošā importa un tirdzniecības tīkla restrukturizāciju, padarot to centralizēti organizētu un efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru