Transports un loģistika

Corolla Verso ieguvusi augstāko drošibas novērtējumu savā klasē

Ainars Sedlenieks [email protected], 20.05.2004

Jaunākais izdevums

Jaunā Corolla Verso pēdējos Euro NCAP sadursmju testos ieguvusi augstāko novērtējumu savā klasē – piecas zvaigznes. Tas ir otrais Toyota modelis pēc Avensis, kas iegūst augstāko novērtējumu Euro NCAP testos – piecas zvaigznes. „Visaptverošās drošības politikas ietvaros Toyota veic nopietnas investīcijas R&D jomā, lai uzlabotu savu automašīnu pasīvo un aktīvo drošību. Rezultāti redzami inovatīvu risinājumu veidā; piemēram, Toyota ekskluzīvie ceļgalu gaisa spilveni vai jaunais Cornering Assist monitors, kas uzstādīts jaunajā Corolla Verso. Fakts, ka mūsu radītā automašīna Euro NCAP testos ieguvusi 5 zvaigznes, apliecina mūsu apņemšanos radīt automašīnas, kuras ne tikai nodrošina patīkamāku braukšanu, bet ir arī drošākas”, saka Tīrijs Dombrevals (Thierry Dombreval), Toyota Marketing Europe Pārdošanas un pēcpārdošanas nodaļas galvenais viceprezidents. Runājot par pasīvo drošību, modelim Corolla Verso ir spēcīga, izturīga virsbūve, kas apvienota ar Toyota MICS (Minimal Intrusion Cabin System), kuras sastāvdaļas ir paredzētas, lai palīdzētu absorbēt un izkliedēt enerģiju, mazinot kabīnes deformēšanos. Tāda pati sistēma ir iebūvēta arī Toyota Avensis automašīnās. Jaunā Corolla Verso var lepoties ar deviņiem gaisa spilveniem, tostarp ar šajā segmentā pirmoreiz izmantoto 18 litru SRS ceļgalu gaisa spilvenu, kura efektivitāte, mazinot triecienu un iespējamās vadītāja traumas, ir oficiāli pārbaudīta un apstiprināta Euro NCAP programmas ietvaros. Šai automašīnai Toyota tālāk attīstīja tehnoloģiju, kas frontāla trieciena gadījumā (identiski kā NCAP testos) samazina slodzi uz vadītāja ceļgaliem par 40%. Priekšējiem vadītāja un pasažieru gaisa spilveniem ir dubultas piepūšanas ierīces, kas apvienotas ar sēdvietas pozīcijas sensoru vadītāja pusē un trieciena smaguma sensoru priekšpusē, aiz bufera. Sānu un aizkarveida gaisa spilveni aizsargā priekšā un aizmugurē sēdošos pasažierus sānu trieciena gadījumā. Standarta aprīkojumā ietverta arī divpakāpju – vizuālo un audio signālu – sistēma, kas brīdina par neuzliktām drošības jostām. Domājot par jaunākajiem pasažieriem, Corolla Verso ir pieejama ar labākajiem tirgū pieejamajiem bērnu autosēdeklīšiem saskaņā ar Euro NCAP vērtējumu. Otrās sēdekļu rindas malējās sēdvietas ir aprīkotas ar trīspunktu ISOFIX sistēmas stiprinājumiem. Bez tam Corolla Verso ir arī ieguvusi augstu rezultātu - 4 zvaigznes bērnu drošības novērtējumā Euro NCAP. Toyota visaptverošā drošības politika nozīmē arī izcilu aktīvās drošības līmeni. Jaunā, masīvākā platforma apvienojumā ar platāku pamatni, stabilizatoru stieņiem un kvalitatīvāku atsperojumu nodrošina maksimālu stabilitāti un uzlabotu turēšanos uz ceļa. Aktīvā drošība ir vēl vairāk uzlabota, pateicoties jaunajai bremžu kontroles sistēmai, kas ietver jaunāko pretbloķēšanas sistēmu (ABS), elektronisku bremžu spēka sadalījumu (EBD), Brake Assist (BA), automašīnas stabilitātes kontroli (VSC) un vilkmes kontroli (TRC). Tā rezultāts ir perfektas bremzēšanas īpašības. Jaunā Corolla Verso ir arī pirmā automašīnu Eiropā, kurā uzstādīts Toyota Cornering Assost monitors, kas palīdz vadītājam „saredzēt” aklos stūrus krustojumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sāk īstenoties autogiganta Toyota stratēģiskais plāns, jo arī leģendārā Toyota Corolla jaunākie modeļi ir acīmredzami emocionālāki un «garšīgāki» nekā jebkad agrāk

No more boring cars... Tā skan Toyota Motor Corporation šā brīža vadītāja Akio Tojodas (Akio Toyodas) izvirzītais mērķis. Uzmundrinoši esošajiem un topošajiem klientiem, bet biedējoši konkurentiem. Pēc jaunākas paaudzes Toyota RAV 4 modeļa tagad arī Corollas jaunākie modeļi ļauj vaļu emocijām. Laikam jau Toyota C-HR panākumi Eiropas tirgū likuši mainīt stratēģisko virzienu arī pārējos segmentos. Vēl viena būtiska piebilde, ka, sākot ar 12. paaudzes Corolla, visas virsbūves versijas, tostarp piecdurvju hečbeks, ko pazinām ar nosaukumu Auris, turpmāk arī sauksies Corolla.

Pēc pārdošanas apjomiem jauno kompaktklases modeļu segmentā Toyota Corolla ir visvairāk pirktais modelis Baltijā, aiz sevis drošā attālumā atstājot gan šīs klases ciltstēvu VW Golf, gan KIA Ceed. Atšķirībā no abu kaimiņu tirgiem pie mums Corolla vēl jūtami zaudē VW Golf, tāpēc ar jaunākās paaudzes Corolla modeļiem ir plāns iekarot pirmo vietu arī Latvijā. Potenciāls, lai to izdarītu, ir. Trīs dažādas virsbūves versijas, proti, hečbeks, universāls un sedans izstiepj potenciālo Corolla pircēju auditoriju ļoti garā ierindā. Visas trīs virsbūves ir atšķirīgas pēc rakstura. Hečbeks ir jauneklīgākais no visiem. Ja vēl kopā ar 180 ZS jaudīgo hibrīdsistēmu, ko atbalsta divu litru benzīnmotors, tad jautrība un braukšanas prieks ir garantēts. Universāls jau ir krietni atbildīgāka personība. Mērķauditorija ir ģimenes, kā arī firmas un uzņēmumi, kas iepriekš bija uzticīgi Toyota Avensis, jo jaunais Corolla universālis varētu būt lieliska alternatīva. Kā zināms, Avensis no Toyota modeļu gammas ir izslēgts. Tā vietā jau šopavasar Latvijā ieradīsies jaunais Toyota Camry. Skaidrs, ka Camry būs dārgāks pirkums par Avensis, attiecīgi Corolla universāla vai sedana izpildījumā varētu automātiski kļūt par pilnvērtīgiem aizvietotājiem. Sedana izpildījuma Corolla ir visvairāk atšķirīgā versija no pārējām gan pēc izskata, gan pēc satura. Ņemot vērā, ka lielākie noieta tirgi būs Krievija un Turcija, atbilstoši arī sedana motora gamma ir veidota pēc lielāko tirgus vajadzībām. Uz papīra sedana potenciāls Baltijā izskatās visbālāk, taču laiks rādīs, kā tauta uzlūkos sedanu. Pēc cenu pozicionējuma: Corolla piecdurvju hečbeks būs pieejamākā virsbūve, proti, sākot no 16 490 eiro, bet par universālu nāksies noskaitīt par 1100 eiro vairāk. Abos gadījumos bāzes modeļa benzīnmotors būs jaunais 1,2 litru turbomotors, kas attīstīs 116 ZS lielu jaudu. Sedana modeļa pamatmotors būs labi zināmais 132 ZS jaudīgais 1,6 l benzīnmotors. Komplektā ar to sedana bāzes modeļa cena, sākot no 16 850 eiro. Skaidrs, ka lauvas tiesu no Corolla modeļiem veidos hibrīdversiju pārdošana. Tiek lēsts, ka kopumā Eiropā hibrīdmodeļu īpatsvars veidos 77% no kopējiem Corolla pārdošanas apjomiem, bet pie mums, Baltijā, šis skaitlis noteikti būs vēl lielāks. Hibrīdmodeļu cena, sākot no 21 750 eiro, kas tiek prasīta par hečbeka versiju. 22 790 eiro – par Touring Sports Hybrid, bet visdārgāk maksās Corolla sedana hibrīds, proti, sākot no 23 600 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ētsētisko vērtību ziņā jaunais minivens Toyota Verso, drīzāk ir zaudējis nekā ieguvis, toties zem virsbūves čaulas slēpjas daudz praktisku labumu.

Jaunajā Verso salonā būšot vairāk vietas, nekā iepriekš. Tas ir ērtāks pateicoties uzlabotajai Toyota Easy Flat 7 sēdekļu sistēmai, kur īpaša uzmanība pievērsta otrās un trešās sēdekļu rindas vietām.

Visam Verso modeļu klāstam ir pielāgota Toyota Optimal Drive tehnoloģija, kas līdz pat 20 % paaugstina dzinēja jaudu un par 12 % samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešu līmeni. Jaunajam Verso būs pieejami pieci dzinēji: 2.0 litru ar 126 ZS , un Toyota 2.2 litru D-4D turbo dīzelis ar 150 ZS vai 177 ZS jaudu, kā arī 1.6 un 1.8 litru Valvematic benzīna dzinēji, kam raksturīgi segmentā labākie jaudas un CO2 izmešu rādītāji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Apbalvoti konkursa Mūsu mazais pārgājiens uzvarētāji

Sandra Dieziņa, Db, 09.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tērvetes dabas parkā noticis Zemkopības ministrijas organizētā un Meža attīstības fonda finansiāli atbalstītā konkursa Latvijas skolēniem Mūsu mazais pārgājiens 2007 apbalvošanas pasākums.

Uzvarētāji 1.-4. klašu grupā:

1.vieta – Ogres 1.vidusskolas 3.a klase;

2.vieta – Atašienes brāļu Skrindu vidusskolas 2.klase;

3. vieta – Smiltenes Trīs Pakalnu pamatskolas 1.a, 1.b un 1.c klase.

Uzvarētāji 5.-9. klašu grupā:

1.vieta – Jersikas pamatskolas 9.klase;

2.vieta – Sīļukalna pamatskolas 6.klase;

3.vieta – Murmastienes pamatskolas 5.-7.klašu skolēni.

Uzvarētāji 10.-12. klašu grupā:

1.vieta – Krāslavas Varavīksnes vidusskolas 11.a klase;

2.vieta – Vaboles vidusskolas 10.-12.klašu skolēni;

3.vieta – Zilupes vidusskolas 10.c klase.

Uzvarētāji interešu izglītības pulciņu un mazpulku grupā:

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas Madonas rajonā maijā

Valters Paiders [email protected], 14.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SugaKvalitātes prasībasDiametrsGarumsIepirkuma cena, Ls/m3Cenas izmaiņa pret iepriekšējo mēnesiBaļķi Apse - no 20 - 24.00 +1.00 Ls +4.35% Apse - no 20 4.05;5.0;6.1 20.00 0.00 Ls 0.00% Apse A klase no 24 - 26.00 +1.00 Ls +4.00% Bērzs - 21-70 2.75;3.4 25.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs - 21-70 5; 5.4 27.00 0.00 Ls 0.00% Egle - no 16 3.7;4.9;6.1 25.00 -4.00 Ls -13.79% Egle A klase no 24 - 26.00 +1.00 Ls +4.00% Egle - no 20 - 24.00 +1.00 Ls +4.35% Lapkoks - 20-50 3.7;4.9 18.00 - - Melnalksnis - no 20 2.5;5.0 20.00 0.00 Ls 0.00% Melnalksnis A klase no 24 - 26.00 +1.00 Ls +4.00% Melnalksnis - no 20 - 24.00 +1.00 Ls +4.35% Priede A klase no 24 - 26.00 +1.00 Ls +4.00% Priede - no 20 - 24.00 +1.00 Ls +4.35% Skujkoks - no 18 3.7;4.9 22.00 - - Finierkluči Bērzs - - - 37.50 - - Bērzs 1. šķira - - 60.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs 1. šķira no 24 - 65.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase - - 117.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase no 24 - 125.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase - 2.75 24.00 - - Bērzs B klase - 3.38 25.50 - - Bērzs B klase - 5.5 27.00 - - Bērzs B klase - - 33.50 -7.17 Ls -17.62% Bērzs B klase - 5.02;6.66 28.50 - - Bērzs B klase, nešķiroti - - 55.00 - - Bērzs E klase 22-25 2.75;3.38 30.00 - - Bērzs E klase 25-30 2.75;3.38 45.00 - - Bērzs E klase 30-40 2.75;3.38 65.00 - - Bērzs E klase no 40 2.75;3.38 95.00 - -

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas Kuldīgas rajonā maijā

Valters Paiders [email protected], 14.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SugaKvalitātes prasībasDiametrsGarumsIepirkuma cena, Ls/m3Cenas izmaiņa pret iepriekšējo mēnesiBaļķi Apse - - - 20.00 - - Egle - 19-45 5.0;4.4;3.8 21.00 - - Osis 1. šķira 24-26 3.1-6.1 45.00 - - Osis 1. šķira 28-34 3.1-6.1 45.00 - - Osis 1. šķira 36-40 3.1-6.1 45.00 - - Osis 1. šķira no 42 3.1-6.1 45.00 - - Osis A klase 24-26 3.1-6.1 65.00 - - Osis A klase 28-34 3.1-6.1 85.00 - - Osis A klase 36-40 3.1-6.1 130.00 - - Osis A klase no 42 3.1-6.1 155.00 - - Ozols 1. šķira 24-26 3.1-6.1 55.00 - - Ozols 1. šķira 28-34 3.1-6.1 55.00 - - Ozols 1. šķira 36-40 3.1-6.1 55.00 - - Ozols 1. šķira no 42 3.1-6.1 55.00 - - Ozols A klase 24-26 3.1-6.1 75.00 - - Ozols A klase 28-34 3.1-6.1 95.00 - - Ozols A klase 36-40 3.1-6.1 145.00 - - Ozols A klase no 42 3.1-6.1 170.00 - - Priede stabu koksne 18-23 10.1;12.1 40.00 0.00 Ls 0.00% Finierkluči Bērzs B klase - 2.75 24.00 - - Bērzs B klase - 3.38 24.00 - - Bērzs B klase - 5.5 27.00 - - Bērzs B klase - 5.02;6.65 27.00 - - Bērzs E klase 22-25 2.75;3.38 30.00 - - Bērzs E klase 25-30 2.75;3.38 45.00 - - Bērzs E klase 30-40 2.75;3.38 65.00 - - Bērzs E klase no 40 2.75;3.38 95.00 - - Papīrmalka Bērzs - - - 18.00 0.00 Ls 0.00% Egle - - - 10.00 0.00 Ls 0.00% Priede - - - 10.00 0.00 Ls 0.00% Sīkbaļķi

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pilnveidojot industriālo atkritumu apsaimniekošanas uzņēmuma “CleanR Verso” korporatīvās pārvaldības modeli un stiprinot tā efektivitāti, uzņēmuma valdē iecelts ilggadējs nozares profesionālis Guntars Levics.

Levics turpinās pildīt arī AS “CleanR Grupa” un SIA “Zaļā josta” valdes locekļa pienākumus.

“Ņemot vērā, ka “CleanR Verso” šogad ir ambiciozi plāni gan attiecībā uz industriālo atkritumu pārstrādes apjoma kāpināšanu, gan šķirošanas infrastruktūras un tehnikas modernizāciju, gan “pelēkās zonas” mazināšanu būvgružu apsaimniekošanas jomā, Guntara Levica ilggadējā un plašā pieredze atkritumu apsaimniekošanas nozarē uzņēmumam būs liels pienesums,” teica AS “CleanR Grupa” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Viņš piebilda, ka “CleanR Verso” strādā pie vērienīgiem modernizācijas darbiem šķirošanas laukumā “Nomales”, kā rezultātā tas būs modernākais šāda tipa laukums Baltijā, kas ļaus dubultot atkritumu pārstrādes apjomus un ātrumu. Turklāt uzņēmums sadarbībā ar valsts sektoru un būvniekiem turpina darbu pie pētījuma par būvniecības atkritumu izvešanas problemātiku, lai mazinātu “pelēko sektoru” šajā jomā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atkritumu apsaimniekošana

Investē 1,2 miljonus eiro CleanR Verso šķirošanas centra modernizācijā

Db.lv, 31.01.2023

AS "CleanR Grupa" padomes priekšsēdētājs Guntars Kokorevičs (no kreisās), AS "CleanR Grupa" valdes locekļi Inta Liepa un Guntars Levics piedalās biržas "Nasdaq Riga" zvana ceremonijā, kas svinīgi atklāj AS "Cleanr grupa" obligāciju tirdzniecības uzsākšanu biržā.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "CleanR grupa" investējusi 1,2 miljonus eiro grupas uzņēmuma SIA "CleanR Verso" otrreizēji atgūstamu materiālu šķirošanas centrā, informē kompānijā.

Investīcijas centra modernizācijā īstenotas aizvadītā gada nogalē atbilstoši "CleanR grupas" stratēģiskajiem mērķiem, investējot videi draudzīgu risinājumu ieviešanā un ražošanas modernizācijā. Pēc modernizācijas otrreizēji atgūstamu materiālu kopējās šķirošanas jaudas ir dubultotas. Modernizācijā būtisks uzsvars likts uz iekārtu automatizāciju, kas palīdz efektīvāk plānot cilvēkresursus.

"CleanR grupas" valdes loceklis Guntars Levics norāda, ka 2022.gadā dalīti vāktu atkritumu jeb otrreizēji atgūstamu materiālu apjoms, kas ievests "CleanR Verso" šķirošanas centrā, ir būtiski palielinājies. Tostarp, stājoties spēkā Rīgas domes saistošajiem noteikumiem, kas galvaspilsētā daudzdzīvokļu mājām un tirdzniecības objektiem atkritumu šķirošanu noteica kā obligātu, šķirotu materiālu apjoms, ko saņem "CleanR Verso", ir pieaudzis vairāk nekā par 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rallijā „Sarma 2009” uzvar Aivis Egle/Mārtiņš Jerums

, 15.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas autorallija čempionāta otrais posms – rallijs „Sarma 2009” noslēdzās ar Aivja Egles/Mārtiņa Jeruma uzvaru, par 7,57 sekundēm pārspējot „SEB Tieto Rallija komandas” otru ekipāžu Jāni Vorobjovu/Audrju Šošu.

Šis bija viens no saspringtākajiem pēdējā laika Latvijas čempionāta dueļiem un tas iezīmē jaunās sezonas galvenos favorītus N4 klasē. A Plus klasē uzvarēja Raimnonds Kisiels/Gatis Panavs, 2WD klasē – Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis, 2WD Super klasē – Ivo Ķilpis/Artis Ceriņš.

Pēc pirmajā rallija dienā zaudētās līderpozīcijas ar jaunu sparu izšķirošo dienu sāka Egle/Jerums. Svētdienas sešos ātrumposmos čempionvienība guva četras uzvaras, atgūstot un vēlāk arī noturot līderpozīciju. Pārējos divos posmos uzvarēja Vorobjovs/Šošs, taču ar atgūto bija par maz, lai pārsētu konkurentus. Nav šaubu par abu „SEB Tieto Rallija komandas” ekipāžu dominanci – Egle un Vorobjovs bijuši pirmajās divās vietās visos 12 rallija ātrumposmos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas atkarībā no kvalitātes prasībām Latvijā 6.-11. decembrī

Valters Paiders [email protected], 16.12.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prasības Iepirkuma cena, Ls/m3Aizkraukles rajonsBaļķi: Apse - 16.00 Baļķi: Bērzs nešķiroti; k=0.56 27.00 nešķiroti; k=0.58 27.00 Baļķi: Egle - 37.08 k=0.56 29.00 Baļķi: Priede - 34.18 k=0.56 25.00 Finierkluči: Bērzs - 30.00 1. šķira 59.50 A klase 98.75 A-1. klase 70.00 A-2. klase 70.00 B klase 28.25 Taras kluči: Lapkoks k=0.54 12.00 Alūksnes rajonsBaļķi: Apse 1. šķira 21.33 A klase 26.75 B klase 19.00 Baļķi: Priede 1. šķira 50.25 2. šķira 44.00 A klase 51.50 Finierkluči: Bērzs - 45.75 Papīrmalka: Apse - 5.50 mehāniskā 15.00 Papīrmalka: Bērzs - 16.67 Papīrmalka: Egle - 21.00 Papīrmalka: Skujkoks - 20.33 Sīkbaļķi: Egle - 31.75 Sīkbaļķi: Priede - 29.50 Taras kluči: Lapkoks k=0.54 16.00 k=0.56 17.00 k=0.58 18.00 Balvu rajonsBaļķi: Alksnis k=0.56 21.00 Baļķi: Apse 1. šķira; k=0.60 26.00 A klase; k=0.60 30.00 B klase; k=0.58 24.00 Baļķi: Bērzs k=0.54 20.00 k=0.58 22.00 Baļķi: Melnalksnis A klase; 0.60 26.00 k=0.58 21.00 Finierkluči: Bērzs 1. šķira 59.50 A klase 116.00 B klase 26.00 - 14.00 Papīrmalka: Egle - 19.00 Taras kluči: Lapkoks - 16.00 k=0.52 15.00 Bauskas rajonsBaļķi: Egle - 34.00 Baļķi: Priede - 31.50 Finierkluči: Bērzs 1. šķira 59.50 A klase 116.00 B klase 26.00 k=0.58 24.50 Papīrmalka: Apse - 6.00 Papīrmalka: Bērzs - 16.25 Papīrmalka: Egle - 19.50 Papīrmalka: Skujkoks - 20.50 Sīkbaļķ

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas Tukuma rajonā decembrī

Valters Paiders [email protected], 05.01.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SugaKvalitātes prasībasDiametrsGarumsIepirkuma cena, Ls/m3Cenas izmaiņa pret iepriekšējo mēnesiBaļķi Bērzs A klase - - 50.00 0.00 Ls 0.00% Egle - 18-19 4.3;4.9;6.1 40.00 - - Egle - 20-26 4.3;4.9;6.1 40.00 - - Egle - no 18 4.9;5.2;6.1 37.00 - - Egle - no 28 4.3;4.9;6.1 40.00 - - Goba A klase - - 50.00 0.00 Ls 0.00% Lapkoks - - - 25.00 - - Liepa A klase - - 40.00 0.00 Ls 0.00% Melnalksnis A klase - - 50.00 0.00 Ls 0.00% Osis - - - 50.00 0.00 Ls 0.00% Ozols - - - 65.00 0.00 Ls 0.00% Priede - 18-19 4.3;4.9;6.1 40.00 - - Priede - no 18 4.9;5.2;6.1 34.00 - - Priede A klase - - 55.00 0.00 Ls 0.00% Skujkoks - no 18 - 38.00 - - Finierkluči Bērzs - no 21 - 32.17 0.17 Ls +0.52% Bērzs 1. šķira 24-29 2.4-3.6 43.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs 1. šķira 30-39 2.4-3.6 55.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs 1. šķira no 24 2.4-3.6 57.50 - - Bērzs 1. šķira no 40 2.4-3.6 70.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase 24-29 2.4-3.6 90.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase 30-39 2.4-3.6 115.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase no 24 2.4-3.6 120.00 - - Bērzs A klase no 40 2.4-3.6 140.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase 20-24 2.4-3.6 19.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase 24-29 2.4-3.6 23.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase 30-39 2.4-3.6 29.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase no 20 2.4-3.6 30.50 - - Bērzs B klase no 40 2.4-3.6 35.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs nešķiroti no 20 2.75;3.1;3.4 33.00 - -

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas Daugavpils rajonā decembrī

Valters Paiders [email protected], 05.01.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SugaKvalitātes prasībasDiametrsGarumsIepirkuma cena, Ls/m3Cenas izmaiņa pret iepriekšējo mēnesiBaļķi Egle - no 18 4.9;6.1 32.00 0.00 Ls 0.00% Melnalksnis k=0.56 no 20 2.6;5.1 16.00 0.00 Ls 0.00% Priede - no 18 4.9;6.1 29.00 0.00 Ls 0.00% Priede 1. šķira 26 3.1-6.1 41.00 - - Priede 1. šķira 28-34 3.1-6.1 47.00 - - Priede 1. šķira 36-40 3.1-6.1 48.00 - - Priede 1. šķira no 42 3.1-6.1 65.00 - - Priede 2. šķira 28-34 3.1-6.1 43.00 - - Priede 2. šķira 36-40 3.1-6.1 44.00 - - Priede 2. šķira no 42 3.1-6.1 45.00 - - Priede A klase 26 3.1-6.1 42.00 - - Priede A klase 28-34 3.1-6.1 49.00 - - Priede A klase 36-40 3.1-6.1 50.00 - - Priede A klase no 42 3.1-6.1 65.00 - - Finierkluči Bērzs 1. šķira - - 58.50 - - Bērzs A klase - - 125.00 - - Bērzs B klase - 2.75 25.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase - 3.38 26.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase - 5.5 29.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase - - 30.50 - - Bērzs B klase - 5.02;6.66 29.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs E klase 22-25 2.75;3.38 32.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs E klase 25-30 2.75;3.38 57.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs E klase 30-40 2.75;3.38 77.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs E klase no 40 2.75;3.38 97.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs k=0.58 no 21 2.75;5.5 23.50 0.00 Ls 0.00% Papīrmalka Bērzs - - - 12.50 0.00 Ls 0.00% Egle - - - 17.50 0.00 Ls 0.00% Skujkoks - - - 17.00 0.00 Ls 0.00% Sīkbaļķi Bērzs

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas Ludzas rajonā decembrī

Valters Paiders [email protected], 05.01.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SugaKvalitātes prasībasDiametrsGarumsIepirkuma cena, Ls/m3Cenas izmaiņa pret iepriekšējo mēnesiBaļķi Apse - no 25 - 19.50 - - Apse 1. šķira - - 16.00 0.00 Ls 0.00% Apse A klase - - 23.00 0.00 Ls 0.00% Egle - - - 42.00 0.00 Ls 0.00% Egle - 14-17 - 24.00 0.00 Ls 0.00% Egle - 18-24 - 34.75 0.75 Ls +2.21% Egle - 20-30 5.5 37.00 - - Egle - no 25 - 39.00 0.00 Ls 0.00% Egle - 14-17 - 32.50 2.50 Ls +8.33% Egle - no 18 - 38.75 - - Lapkoks - - - 17.00 0.00 Ls 0.00% Priede - - - 42.00 0.00 Ls 0.00% Priede - 14-17 - 22.00 0.00 Ls 0.00% Priede - 18-24 - 29.50 1.50 Ls +5.36% Priede - no 25 - 33.50 1.50 Ls +4.69% Priede - 14-17 - 32.50 2.50 Ls +8.33% Priede - no 18 - 35.75 - - Finierkluči Bērzs A klase - - 154.00 - - Bērzs A klase no 25 2.75;3.4;5.5 70.00 -5.83 Ls -7.69% Bērzs A-1. klase no 25 2.75;3.4;5.5 70.00 7.50 Ls +12.00% Bērzs A-2. klase no 25 2.75;3.4;5.5 70.00 12.00 Ls +20.69% Bērzs B klase - 2.75 25.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase - 3.38 26.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase - 5.5 29.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase - - 37.00 - - Bērzs B klase - 5.02;6.66 29.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase no 21 2.75;3.4;5.5 32.00 0.67 Ls +2.13% Bērzs E klase 22-25 2.75;3.38 31.50 0.00 Ls 0.00% Bērzs E klase 25-30 2.75;3.38 56.50 0.00 Ls 0.00% Bērzs E klase 30-40 2.75;3.38 76.50 0.00 Ls 0.00% Bērzs

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mūsas trasē Eiropas autokrosa čempionāts

, 19.05.2009

Bauskā piecpadsmit stiprākajiem Eiropas D-1 divīzijas braucējiem stāsies pretī arī divi labākie latviešu autokrosisti – Jānis Bogdanovičs ar Ford Focus (attēlā) un Aldis Zēbergs ar Toyota Corolla.

Z. Zālmanis, Nikon

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

23. un 24. maijā Mūsas trasē, Bauskā norisināsies FIA Eiropas Autokrosa čempionāta 3. posms, kuram pieteicies rekordliels dalībnieku skaits – 76 dalībnieki no 15 valstīm, starp tiem būs 13 dalībnieki, kuri pirmo reizi sacentīsies Mūsas trasē.

Šim sacensībām ir pieteikušies visi šī brīža stiprākie Eiropas autokrosa meistari, kas nozīmē, ka cīņa būs spraiga.

Bauskā piecpadsmit stiprākajiem Eiropas D-1 divīzijas braucējiem stāsies pretī arī divi labākie latviešu autokrosisti – Jānis Bogdanovičs ar Ford Focus un Aldis Zēbergs ar Toyota Corolla, kuri pirms šī čempionāta posma ir kārtīgi sagatavojuši tehniku un gatavojas pierādīt eiropiešiem kuri ir trases saimnieki.

Divīzijā D-3 uz starta deviņpadsmit sportisti. Tajā par turpināsies jau iepriekšējos divos čempionāta posmos aizsākusies cīņa, kurā šobrīd veiksmīgākais ir vācietis Deniss Engels, kura kontā ir 35 punkti. Latviju šajā klasē pārstāvēs Aleksejs Jaluņins, kurš pēdējo piecpadsmit gadu laikā nav laidis garām nevienu Eiropas čempionāta posmu, kas notiek Mūsas trasē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

OCTA cena vienā klasē var atšķirties vairāk nekā 20 reižu

Žanete Hāka, 09.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Obligātās civiltiesiskās transportlīdzekļu apdrošināšanas (OCTA) cena vienā klasē pie dažādiem apdrošinātājiem var atšķirties vairāk nekā 20 reižu, savukārt, pērkot apdrošināšanu pie brokera, var nākties pārmaksāt vairāk nekā simts latus, liecina laikraksta Dienas Bizness apkopotā informācija.

Patlaban OCTA polisi iespējams iegādāties dažādos veidos: pie apdrošinātāja birojā, internetā - apdrošinātāja mājaslapā, brokera interneta portālā vai pie brokera klātienē. Patlaban interneta vietņu, kur var iegādāties OCTA polisi, neskaitot apdrošinātājus, ir vismaz desmit, turklāt cenu diapazons šajās vietnēs ir ļoti atšķirīgs.

Apkopojot cenas, par pamatu tika ņemtas 1996.-1998. gada Audi A4 markas automašīnas, kas atrodas sliktākajā jeb 1. bonus malus (BM) klasē, 6. jeb vidējā klasē un labākajā jeb 17. BM klasē.

Aprēķinot cenu Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) mājaslapā, kurā apkopota informāciju par pašu apdrošinātāju piedāvātajām cenām bez uzcenojuma, cenu diapazons pie viena apdrošinātāja atkarībā no BM klases (starp BM1 un BM17) var atšķirties par vairākiem simtiem reižu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas Kuldīgas rajonā jūnijā

Valters Paiders [email protected], 11.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SugaKvalitātes prasībasDiametrsGarumsIepirkuma cena, Ls/m3Cenas izmaiņa pret iepriekšējo mēnesiBaļķi Apse - - - 20.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase - - 60.00 - - Egle - 20-50 4.9 20.00 - - Egle - 20-50 6.1 22.00 - - Egle - no 20 4.40;5.0 20.00 - - Goba A klase - - 50.00 - - Liepa A klase - - 40.00 - - Melnalksnis A klase - - 50.00 - - Osis 1. šķira 24-26 3.1-6.1 45.00 0.00 Ls 0.00% Osis 1. šķira 28-34 3.1-6.1 45.00 0.00 Ls 0.00% Osis 1. šķira 36-40 3.1-6.1 45.00 0.00 Ls 0.00% Osis 1. šķira no 42 3.1-6.1 45.00 0.00 Ls 0.00% Osis A klase 24-26 3.1-6.1 65.00 0.00 Ls 0.00% Osis A klase 28-34 3.1-6.1 85.00 0.00 Ls 0.00% Osis A klase 36-40 3.1-6.1 130.00 0.00 Ls 0.00% Osis A klase no 42 3.1-6.1 155.00 0.00 Ls 0.00% Osis - - - 60.00 - - Ozols 1. šķira 24-26 3.1-6.1 55.00 0.00 Ls 0.00% Ozols 1. šķira 28-34 3.1-6.1 55.00 0.00 Ls 0.00% Ozols 1. šķira 36-40 3.1-6.1 55.00 0.00 Ls 0.00% Ozols 1. šķira no 42 3.1-6.1 55.00 0.00 Ls 0.00% Ozols A klase 24-26 3.1-6.1 75.00 0.00 Ls 0.00% Ozols A klase 28-34 3.1-6.1 95.00 0.00 Ls 0.00% Ozols A klase 36-40 3.1-6.1 145.00 0.00 Ls 0.00% Ozols A klase no 42 3.1-6.1 170.00 0.00 Ls 0.00% Ozols - - - 70.00 - - Priede A klase - - 50.00 - - Papīrmalka Bērzs - - - 18.00 0.00 Ls 0.00% Egle - - - 10.00 0.00 Ls 0.00% Priede - - - 10.00 0.00 Ls 0.00%

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Verso piešķirts maksimālais 5 zvaigžņu novērtējums 2010. gada Euro NCAP drošības rādītāju testu programmā. Verso ieguva 89 % pieaugušo aizsardzībā, 75 % bērnu aizsardzībā, 69 % gājēju aizsardzībā un 86 % drošības palīgsistēmās.

Jaunie Euro NCAP noteikumi tika ieviesti 2009. gada februārī. Tas bija pirmais posms trīs stadiju programmā, kuras gaitā 2010. un 2012. gadā tiks ieviesti jauni, vēl stingrāki triecienu testu veikšanas noteikumi. Ievērojami paaugstinātie gājēju aizsardzības rādītāji ir viena no svarīgākajām izmaiņām šajā trīs stadiju programmā – 5 zvaigžņu novērtējumam 2009. gadā bija nepieciešams 25 % rezultāts, 2010. gadā – 40 % un 2012. gadā – 60 %. Sasniedzot 69 %, Verso jau tagad atbilst augstajām 2012. gada testu prasībām.

Tā kā 2010. un 2012. gadā prasības kļūst arvien stingrākas arī pieaugušo un bērnu aizsardzībā, tagad automobiļiem jāsasniedz izcili rezultāti visās četrās kategorijās, lai iegūtu 5 zvaigžņu novērtējumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

NATO valstu un valdību vadītāju sanāksmes preses centrs izplatījis informāciju par drošības zonām NATO samita laikā.

Drošības zonas

Drošības zonas Rīgā būs laikā no 27. līdz 29. novembrim ap NATO samita norises vietām un delegāciju viesnīcām.

Šajās dienās drošības zonas plānotas:

Olimpiskā sporta centra rajonā

1. Grostonas, Tomsona, Zaubes, Nītaures, Mālpils , J. Daliņa ielās

2. Skanstes ielā no Mālpils līdz Zirņu ielai

3. Vesetas ielā no Sporta ielas

4. Ēveles ielā līdz Kr. Valdemāra ielai

Rīgas centrā

1. Arhitektu un Inženieru ielās

2. Elizabetes ielā no Tērbatas līdz Kr. Barona ielai

3. Alfrēda Kalniņa ielā no Kr. Barona ielas līdz Marijas ielai

4. Merķeļa ielā no Brīvības bulvāra līdz Marijas ielai

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Vācijas pircēji ir apmierināti ar Toyota

Ainars Sedlenieks [email protected], 06.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota ceturto gadu pēc kārtas gūst uzvaru J.D. Power German pētījumā par klientu apmierinātību (CSI) Toyota modeļi iegūst pirmās vietas piecās grupās no septiņām. Toyota ceturto reizi pēc kārtas ir sasniegusi vadošo pozīciju kopējā klientu apmierinātības pētījumā. To apliecina J.D. Power and Associates 2005. gadā Vācijā veiktais pētījumu par klientu apmierinātību (CSI). Toyota ieguva 856 punktus 1000 punktu skalā, parādot īpaši labu sniegumu kvalitātes un uzticamības, izplatītāju sniegto pakalpojumu un ekspluatācijas izmaksu jomā. Turklāt Toyota modeļi ierindojās pirmajās vietās piecās grupās no septiņām. Toyota Yaris Verso bija labākā Mazo automašīnu grupā, bet Toyota Yaris Hatchback tajā ierindojās otrajā vietā. Toyota Corolla bija labākā Zemāko vidējo mašīnu grupā, savukārt Avensis uzvarēja Augstākajā vidējā grupā. Toyota arī iekaroja universāļu un sporta universāļu grupas ar Toyota Corolla Verso un Toyota RAV4. Savukārt Toyota Avensis Verso bija arī otrs labākais starp universāļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2006. gada laikā līdz 30. novembrim Latvijā pirktākā mašīna bija Skoda Octavia, liecina publicētā informācija Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas mājas lapā.

1 021 Skoda Octavia jaunas mašīnas tika nopirktas pagājušajā gadā, otrajā vietā seko Toyota Corolla ar 962 pārdotām mašīnām un trešajā Hyundai Getz ar 783.

Pirktākās mašīnas automobīļu klasēs:

Mazā klase

1. Hyundai Getz - 783

2. Mitsubishi Colt - 505

3. Skoda Fabia - 426

4. Chevrolet Aveo - 344

5. Toyota Yaris - 225

Kompaktklase

1. Toyota Corolla - 962

2. Ford Focus - 653

3. Opel Astra - 542

4. Vw Golf - 472

5. Mazda 3 - 404

Vidējā klase

1. Skoda Octavia - 1021

2. Toyota Avensis - 378

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas jauno auto tirgū nosacīti panākumi

Lelde Petrāne, 24.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādījis stabilu 8,6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina Auto Asociācijas sniegtā informācija.

Asociācija norāda, ka "tas ir ļoti labs rezultāts, ņemot vērā, ka arī 2019. gada otrajā pusē turpinājās jaunu izmešu normu izraisītas modeļu tehnisko risinājumu izmaiņas, ietekmējot piegādes, gan arī arvien sarežģītākā situācija kreditēšanas tirgū". Lielāko daļu no tirgus pieauguma veido kompaktā apvidus automobiļu klase.

2019. gads vieglo automobiļu tirgū Latvijā ir bijis ar stabilu izaugsmi gandrīz katru mēnesi. Nebūtiski reģistrāciju samazinājumi ir bijuši vien jūnijā, augustā un novembrī. Kopumā ir tikuši reģistrēti 20 939 jauni automobiļi. "Mēs beidzot pirmo reizi pēc 2008. gada esam pāri 20 tūkstošu slieksnim," vēsta Auto asociācija.

Tas gan esot stipri nosacīts panākums, jo arvien esam vairāk nekā 10 gadu attālumā no 2007. gada rezultāta. Eiropas kopējais tirgus, kā arī, piemēram, Igaunija jau vairākus gadus ir ļoti tuvu 2007.-2008. gadu tirgum un, visticamāk, to sasniegs tuvākā viena līdz divu gadu laikā, kamēr Lietuva to ir pārsniegusi jau pirms trim gadiem un turpina izaugsmi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atlaides klasē vairāk nekā 23 tūkstoši auto īpašnieku

, 07.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc Bonus - malus riska klašu pārskatīšanas šī gada 15. septembrī bonus jeb pazemināta riska klasēs atrodas 77.4% transportlīdzekļu un to īpašnieku, malus jeb paaugstināta riska klasēs – 3.5% transportlīdzekļu un to īpašnieku, bet sākumklasē jeb 6.riska klasē – 19.1% transportlīdzekļu un to īpašnieku.

Šogad, saskaņā ar Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) datiem, pirmo reizi sasniegta augstākā iespējamā Bonus-malus sistēmas 17. riska klase, kuru ieguvuši 3.5% jeb vairāk nekā 23 tūkst. transportlīdzekļu un to īpašnieki.

Visvairāk ceļu satiksmes negadījumi izraisīti ar tiem transportlīdzekļiem, kas jau atrodas zemākajās sistēmas klasēs. Savukārt augstāko bonus klašu īpašnieki procentuāli gada laikā izraisa ievērojami mazāk negadījumus.

"Visvairāk iebildumus pret sistēmu saņemam tieši no malus klases transportlīdzekļu īpašniekiem, kuriem par OCTA ir jāmaksā trīs četras reizes vairāk nekā tiem īpašniekiem, kuru transportlīdzeklis atrodas augstākajās sistēmas klasēs. Mūsuprāt, Bonus – malus risku izvērtēšanas sistēma sevi jau attaisnojusi, jo likusi transportlīdzekļu īpašniekiem atbildīgāk izturēties pret pārgalvīgu braukšanu un to, kam uzticēt savu auto," tā Juris Stengrevics, LTAB valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apaļkoksnes sortimentu iepirkuma cenas Tukuma rajonā 2005. gada janvārī

Valters Paiders [email protected], 02.02.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SugaKvalitātes prasībasDiametrsGarumsIepirkuma cena, Ls/m3Cenas izmaiņa pret iepriekšējo mēnesiBaļķi Alksnis - no 12 2.5;3.1;5.0 19.50 - - Apse - no 12 2.5;3.1;5.0 19.50 - - Bērzs - no 12 2.5;3.1;5.0 19.50 - - Bērzs A klase - - 50.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs - no 20 2.75;3.1;3.4 33.00 - - Egle - no 12 4.9;3.7;2.5 35.00 - - Egle - no 18 4.9;5.2;6.1 37.00 0.00 Ls 0.00% Egle - no 18 4.9;5.2;6.1 36.00 - - Goba A klase - - 50.00 0.00 Ls 0.00% Lapkoks - - - 25.00 0.00 Ls 0.00% Liepa A klase - - 40.00 0.00 Ls 0.00% Melnalksnis A klase - - 50.00 0.00 Ls 0.00% Osis - - - 54.29 4.29 Ls +8.57% Ozols - - - 65.00 0.00 Ls 0.00% Priede - no 12 4.9;3.7;2.5 35.00 - - Priede - no 18 4.9;5.2;6.1 34.00 0.00 Ls 0.00% Priede A klase - - 52.50 -2.50 Ls -4.55% Priede - no 18 3.7;4.9;6.1 34.00 - - Priede - no 18 4.9;5.2;6.1 28.00 - - Finierkluči Bērzs - no 21 - 33.60 1.43 Ls +4.46% Bērzs 1. šķira no 24 2.4-3.6 57.50 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase no 24 2.4-3.6 120.00 0.00 Ls 0.00% Bērzs A klase no 25 2.75;3.1;3.4 60.00 - - Bērzs A klase no 25 2.8;3.1;3.4 61.50 - - Bērzs B klase no 20 2.4-3.6 30.50 0.00 Ls 0.00% Bērzs B klase no 20 2.75;3.1;3.4 30.00 - - Bērzs B klase no 21 2.8;3.1;3.4 28.00 - - Bērzs B klase no 25 2.8;3.1;3.4 30.00 - - Bērzs nešķiroti no 20 2.75;3.1;3.4 33.50 0.50 Ls +1.52% Sīkbaļķi Skujkoks - no 14 4.9;5.2 30

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic vēstulē SM apgalvo, ka Zatlers par aviobiļetēm maksājis daudz mazāk nekā pārējie pasažieri

LETA, 30.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā lidsabiedrība AS Air Baltic Corporation (airBaltic) informējusi Satiksmes ministriju (SM) kā valsts akciju turētāju, ka bijušais prezidents un Zatlera reformu partijas (ZRP) līderis Valdis Zatlers uz kādu no Eiropas galamērķiem iegādājies biļeti par 102,8 latiem turp un atpakaļ, lai gan pārējiem pasažieriem ekonomiskajā klasē tās tika tirgotas, sākot no 180 latiem, liecina biznesa portāla Nozare.lv rīcībā nonākusī informācija.

airBaltic vēstuli nosūtījis SM valsts sekretāram Anrijam Matīsam, kurā arī apgalvots, ka biznesa klasē uz to pašu galamērķi biļetes jau maksājušas 753 latus. Kaut arī Zatlers iegādājies biļetes ekonomiskajā klasē, viņš lidojis biznesa klasē.

Biļešu jautājumu esot kārtojusi pārstāve no Prezidenta kancelejas, kas arī izteikusi dažādas vēlmes.

Jau ziņots, ka Zatlera reformu partijas (ZRP) līderis eksprezidents Zatlers savas prezidentūras laikā uz airBaltic reisiem iegādājies biļetes ekonomiskajā klasē, bet reģistrācijas brīdī viņam iedotas vietas biznesa klasē.

Šāda aviokompānijas darbinieku rīcība ir ierasta prakse gadījumos, piemēram, ja lidmašīna ir pārpildīta, taču attiecībā uz prezidentu tikusi veikta iepriekš plānoti, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izvēlēti skolēnu Līderu programmas dalībnieki

Db.lv, 27.01.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvēlēti jaunie izglītības organizācijas “Junior Achievement Latvia” (JA Latvia) skolēnu Līderu programmas dalībnieki, kuri dalību programmā uzsāk jau šonedēļ - programmas pirmajā meistarklasē, kas norisināsies no 27.-29.janvārim, šogad pirmo reizi attālināti.

Programmas ietvaros intensīvu apmācību laikā tās dalībnieki attīstīs savas līderības prasmes, lai nākotnē kļūtu par izciliem līderiem biznesā, politikā, valsts pārvaldē un radošajā sfērā. “Junior Achievement Latvia” šo programmu īsteno jau septīto gadu un tās ietvaros ir apmācīti 78 Latvijas jaunie līderi.

“Līderu programmas mērķis ir radīt visus priekšnoteikumus, lai jauni, talantīgi cilvēki Latvijas attīstībai dotu jaunas idejas un jaudu, veicinot Latvijas izaugsmi un labklājību nākotnē,” saka “Junior Achievement Latvia” vadītājs Jānis Krievāns.

Šogad programmā uzņemti 13 vidusskolas vecuma jaunieši no 13 Latvijas skolām, kuri mērķtiecīgi sevi apliecinājuši žūrijai 2 programmas atlases kārtās. Atlasē tika vērtēti potenciālo dalībnieku sabiedriskie un mācību sasniegumi, mērķtiecība un neatlaidība, gatavība mācīties, komunikācijas prasmes un motivācija dalībai programmā.

Komentāri

Pievienot komentāru