Jaunākais izdevums

Kompānija Creative paziņojusi, ka pavisam nesen tā pārdevusi savu 25 miljono MP3 mūzikas atskaņotāju. Creative bija nepieciešami 8 gadi, lai pārdotu 25 miljonus MP3 mūzikas atskaņotāju, ziņo BetaNews.

Lai arī Creative digitālo mūzikas atskaņotāju biznesā sāka darboties divus gadus pirms tirgū parādījās kompānija Apple ar savu iPod, tā joprojām atpaliek no Apple, kurš savu 25 miljono iPod pārdeva 2006. gadā, esot šajā tirgū tikai piecus gadus.

Korejas kompānija Creative ir otrs lielākais MP3 mūzikas atskaņotāju ražotājs aiz Apple. Pirmais Creative MP3 atskaņotājs bija Nomad, kurš tirdzniecībā parādījās 1999. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"Aurvana X-Fi" austiņas - vēl viens pasaules mēroga jaunums no "Creative"

, 31.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Xtreme Fidelity" tehnoloģiju apvienojums ar trokšņu blokādi sniedz jauna līmeņa kvalitātes klausīšanās pieredzi

Pasaules mēroga līderis digitālās izklaides produktu jomā "Creative" izlaiž "Aurvana X-Fi" austiņas - līderi personālajā klausīšanās jomā. Jaunās austiņas apvieno "Xtreme Fidelity" tehnoloģijas, kas vēl nekad nav tikušas pielietotas austiņās, ar aktīvo trokšņu blokādi (Active Noise Cancellation), tādējādi piedāvājot pilnīgi jaunu akustisko vidi, lai klausītājam sniegtu "tīrākās" skaņas un samazinātu fona trokšņus.

Galvenās "Xtreme Fidelity" tehnoloģijas ietver "X-Fi Crystalizer", kas atjauno detaļas un vibrācijas, kas pazudušas tādos "saspiestajos" mūzikas formātos kā MP3, un X-Fi CMSS-3D, kas pozicionē vokāla un instrumentu skanējumu, "aptverot" klausītāju un nodrošinot dabiskāku klausīšanos. Vēl "Creative" attīstījis arī aktīvo trokšņu blokādes tehnoloģiju, kas bloķē apkārtējās vides skaņas līdz 20 dB, tādējādi netraucējot klausītājam izbaudīt izklaidi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Eiropā pārdots viens miljons Zen Stone atskaņotāju

, 03.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Creative paziņojis, ka Eiropā ir pārdots vienu miljons ZEN Stone MP3 atskaņotāju, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāvji.

"ZEN Stone sērijas atskaņotājus tirgū sākām piedāvāt tikai pagājušā gada vasarā, tāpēc miljons nopirktu ZEN Stone Eiropā ir pārsteidzošs sasniegums," saka Deniss Dress (Dennis Dress), Creative Patērētāju elektronikas pārdošanas direktors Eiropā. "Ja iekļauj ZEN Stone Plus – MP3 atskaņotāja ar displeju – pārdotos apjomus, kopējais pārdoto vienību skaits sasniedz 1,6 miljonus!"

"ZEN Stone izlaišanas brīdī mēs zinājām, ka MP3 atskaņotāju tirgū ir nepieciešamība pēc jauna, eleganta un vienkārša MP3 atskaņotāja dažādās krāsās. Mēs veidojām ZEN Stone kā produktu par pieņemamu cenu, lai tas kļūtu par vislabāko izvēli taupīgiem cilvēkiem, MP3 atskaņotāju lietošanas iesācējiem vai arī būtu lielisks vēl viens atskaņotājs pieredzējušiem lietotājiem. Pārdošanas rezultāti rāda, ka mūsu stratēģija ir bijusi pareiza!".

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LG iegūst trīs EISA 2007 godalgas

, 31.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LG multivides produktiem atkal izteikta atzinība par progresīvu tehnoloģiju un novatorisku dizainu

Latvija, Rīga, 2007. gada 31. augusts - Sestdien, 1. septembrī, globālā tirgus līderim un tehnoloģiju novatoram sadzīves elektronikas un mobilo komunikāciju jomā LG Electronics (LG) oficiālā ceremonijā pasniegs prestižos Eiropas attēlveidošanas un skaņas asociācijas (EISA - European Imaging and Sound Association) apbalvojumus. Apbalvošanas pasākums notiks Berlīnē starptautiskās komunikāciju elektronikas izstādes IFA ietvaros. LG godalgas saņems trīs nominācijās "European HD Player 2007-2008", "European Compact System 2007-2008" un "European Personal Media Player 2007-2008".

"Mēs esam patiesi priecīgi par atkārtotu pagodinājuma saņemšanu no tik ievērojamas organizācijas, kam ir uzticamība Eiropā un citur pasaulē," komentē LG Electronics Digital Media Company prezidents un valdes priekšsēdētājs B.B. Hwangs. "LG turpinās apmierināt izsmalcināto Eiropas klientu pieaugošās prasības, radot arvien jaunus - ne tikai tehnoloģiski progresīvus, bet arī emocionāli pievilcīgus - produktus."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2006. gadā kompānija Piaggio izgudroja jaunu kategoriju - trīs riteņu motorolleru (three-wheeled leaning scooter). Kompānijai ar šo produktu veicās tik labi, ka tā izveidoja muskuļotāku braucamrīku, ziņo Autoblog.

Pirmais kompānijas Piaggio braucamrīks bija 250cc MP3. Jāatzīst, ka tas izskatījās pēc diezgan šausmīga plastmasas veidojuma. Kompānija, veidojot jaunos modeļus 400cc MP3 un 500cc MP3, ir uzlabojusi gan tā izskatu, gan zirgspēka daudzumu. Kompānija ar jaunajiem motorolleriem sākumā mēģinās iekarot ASV tirgu, bet pēc tam, iespējams, varēsim to redzēt arī braucam par Eiropas ceļiem.

Piaggio MP3 500cc ir 40 zirgspēki un tā maksimālais ātrums ir 90 jūdzes/stundā (144 km/h).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lidostas "Rīga" šā gada 2 000 000 pasažieris no Lietuvas

, 27.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 27.augustā Starptautiskajā lidostā "Rīga" sumināja 2-miljono pasažieri. Par to kļuva lietuvietis Latisevicius Audris no Biržiem, kas pulksten 18.20. ar aviosabiedrības airBaltic reisu dodas uz Oslo.

Audris Latisevicius pauda prieku par to, ka izvēloties lidostu "Rīga" savam ceļojumam viņš kļuvis par 2 miljono pasažieri un saņemto priekšrocību karti ar iespēju gadu izmantot lidostas biznesa klases pakalpojumus.

"Rīgas lidosta droši pretendē uz galvenās lidostas statusu Baltijas reģionā, ko apliecina arī, ka tieši divmiljonais pasažieris ir no Lietuvas. Tas ir apliecinājums, ka Rīgas lidosta piedāvā plašākas iespējas lidojumu galamērķu izvēlē, pievilcīgu vidi un labu servisu, kas piesaista gan Lietuvas, gan Igaunijas iedzīvotājus," saka lidostas "Rīga" valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters.

Satiksmes ministrs Ainārs Šlesers uzsver: "Mēs veiksmīgi konkurējam reģionālā mērogā. Pirms trim gadiem ieviestās atlaides ir devušas ievērojamu ieguldījumu mūsu valsts tautsaimniecībā, it īpaši tūrisma nozares attīstībā un ļāvušas Rīgai izveidoties par Baltijas gaisa satiksmes centru."

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Aizliedz slēgt līgumu ar Creative Media Services par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas izstrādi

Žanete Hāka, 18.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkumu Uzraudzības birojs (IUB) aizliedzis Tūrisma attīstības valsts aģentūrai (TAVA) slēgt līgumu ar SIA Creative Media Services par starptautiskās kultūras tūrisma reklāmas kampaņas izstrādāšanu un īstenošanu 2013./2014. gadā, liecina paziņojums IUB mājaslapā.

Sūdzību IUB iesniedza SIA Inspired, kura skaidroja, ka, iepazīstoties ar iepirkuma komisijas protokolu, secināts, ka iepirkuma komisijas locekļu starpā pastāv šaubas par iepirkuma procedūras atbilstību labas pārvaldības praksei, turklāt iepirkuma komisija nav vienojusies par vienotiem vērtēšanas principiem un vienotas prakses piemērošanu attiecībā uz visiem pretendentiem, lai nodrošinātu godīgu vērtējumu. Iesniedzējs norādīja, ka viens iepirkuma komisijas loceklis nepiekrīt tam, ka komisija ir izpildījusi Ekonomikas ministrijas dienesta pārbaudes rezultātā ierosināto, proti, ka katrs iepirkuma komisijas loceklis argumentēti ir pamatojis katru vērtēšanas kritēriju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas jaunuzņēmumi Creative Business Cup finālā gūst starptautisku atzinību

Rūta Lapiņa, 01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī, «Global Entrepreneurship Week» laikā, Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā jau tradicionāli norisinājās starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» fināls, kurā par galveno balvu un uzvarētāja titulu sacentās dalībnieki no 59 pasaules valstīm. Viņu vidū bija arī Latviju pārstāvošais medicīnas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Anatomy Next», kas vasaras izskaņā nacionālajā atlasē bija izcīnījis pirmo vietu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora pārstāve Agnese Kuzmina.

Latvijas pārstāvis, «Anatomy Next» izpilddirektors Sandis Kondrāts, konkursā prezentēja interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem no Latvijas un ASV vadošajām universitātēm. «Anatomy Next» komandai «Creative Business Cup» konkurss izrādījās īpaši veiksmīgs, jo, lai arī godpilno pirmo vietu šoreiz ieguva Ķīnas pārstāvji, tieši Latvijas dalībnieki spēja ieinteresēt un piesaistīt jaunus investorus savas biznesa idejas tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Kaktiņš: liela daļa cilvēku nezina, kas ir viedtālrunis

Gunta Kursiša, 12.12.2012

LMT rīkotais pasākums par tehnoloģju tendencēm aktuālo statistiku un nākotnes prognozēm TechHub telpās.

Foto: LMT

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinoši liela daļa cilvēku Latvijā pašlaik nezina, kas ir viedtālrunis, lai arī to ikdienā izmanto. Iedzīvotāju aptaujas dati liecina, ka «gudrie telefoni» ir pieejami 12% Latvijas iedzīvotāju, tomēr, ņemot vērā, ka ne visi iedzīvotāji zina, kas ir viedtālrunis, reālais cipars varētu būt arī lielāks, Latvijas Mobilais telefons (LMT) TechHub rīkotajā pasākumā pauda sociologs un sabiedriskās domas petījumu centra SKDS direktors Arnis Kaktiņš.

Dažkārt, kad cilvēkam jautā, vai viņam ir viedtālrunis, viņš sniedz noraidošu atbildi un stāsta, ka «man ir zaļa Nokia», pauda A. Kaktiņš.

Latvijā, saskaņā ar 2012. gada vasarā veikto aptauju, viedtālrunis lietošanā ir 12% iedzīvotāju, tomēr, ņemot vērā šo ierīču straujo izplatību, kā arī to, ka daudzi iedzīvotāji nezina viedtālruņa definīciju, pašlaik šo tālruņu izplatības veids varētu būt lielāks, skaidroja sociologs.

Dati par viedtālruņu izplatību Latvijā 2011. gadā nav pieejami, taču citu sīkrīku jeb tā dēvēto «gadžetu» - planšetdatoru izplatība 2011. gada vasarā bija 2% apmērā, bet 2012. gada vasarā planšetdatori lietošanā bija 3% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju.«Lai arī planšetdatoru izplatība nav liela, redzams, ka gada laikā tā augusi par 50%,» norāda A. Kaktiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: MP3 atskaņotāju lietotājiem nerūp dzirde

, 09.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liela daļa jaunu cilvēku, kas regulāri lieto MP3 atskaņotājus saskaras ar priekšlaicīgiem dzirdes bojājumiem, jo viņu iecienītais skaļuma līmenis ir pārāk augsts, vēsta BBC.

Lielbritānijas institūts, kas pēta ar nedzirdību saistītas problēmas, izplatījis paziņojumu, ka tā atklājums ir satraucošs, īpaši ņemot vērā lielos MP3 atskaņotāju pārdošanas apjomus. Institūts vaino šo ierīču ražotājus, kas uz iepakojuma pie informācijas patērētājiem nenorāda skaidrus un labi saredzamus brīdinājumus par skaļas mūzikas klausīšanās sekām. Taču ne MP3 atskaņotāju, ne mobilo telefonu ražotāji pagaidām šos aizrādījumus neesot ņēmuši vērā.

Pētījums pierādījis, ka 72 no 110 MP3 lietotājiem Lielbritānijā klausījās mūziku, kuras skaļums austiņās bija lielāks par 85 decibeliem. Ja cilvēki var dzirdēt mūziku no jūsu austiņām, esot metru no jums, jūs pakļaujat savu dzirdi briesmām, norāda institūts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien, 29. decembrī starptautiskajā lidostā Rīga sasniegts apkalpoto pasažieru rekords, pārsniedzot 2011.gadā apkalpoto 5,1 miljona pasažieru slieksni. Laimīgais pasažieris – Māris Zariņš lidostā ieradās ar Latvijas aviokompānijas airBaltic reisu no Kopenhāgenas.

VAS Starptautiskā lidosta Rīga valdes priekšsēdētājs Andris Liepiņš komentē: «Šogad lidostas darbu labvēlīgi ietekmējusi tautsaimniecības izaugsme kopumā, mājsaimniecības ieņēmumu un ceļošanai atvēlēto izdevumu pieaugums. Tāpat arī salīdzinoši zemās degvielas cenas pozitīvi ietekmējušas aviācijas pakalpojumu izmaksas. Pozitīvs faktors ir arī Rīgas pilsētas un Latvijas kopumā kā galamērķa pievilcīgums. Šie bija priekšnosacījumi vairāku jaunu lidsabiedrību ienākšanai Rīgā un galamērķu atklāšanai, kas veicināja stabilu pasažieru skaita pieaugumu.»

Savukārt, airBaltic izpilddirektors Martins Gauss norāda, ka Latvijā aviācija veido teju 3% no iekšzemes kopprodukta un palīdz nodrošināt 2% no visām aktīvajām darba vietām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Creative Media Services par 70% pieaudzis apgrozījums un peļņa

, 24.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju aģentūrai Creative Media Services 2007. gada apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 69%, sasniedzot 5 112 446 latus.

„Neraugoties uz ieilgušo ekonomiskās situācijas nestabilitāti, mums pagājušajā gadā ir izdevies nodrošināt ievērojamus aģentūras finansiālos sasniegumus un izaugsmes rādītājus. Domāju, ka galvenokārt tas skaidrojams ar mūsu biznesa vīziju – aizvien meklēt jaunus reklāmas risinājumus un iespējami rūpīgāk izprast un izpētīt katra klienta specifisko tirgu,” – tā 2007. gada finansu rādītājus komentē mediju aģentūras Creative Media Services direktors Kārlis Gudonis, piebilstot, ka šā gada rezultātus patlaban vēl ir grūti prognozēt, tomēr visticamāk, ka gaidāms apmēram 20% pieaugums.

Creative Media Services pērn koncentrējās uz jaunu klientu piesaisti, kā arī dažādu jaunu pakalpojumu un darba rīku izstrādāšanu un ieviešanu, lai optimizētu sadarbību ar jau esošajiem klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» nacionālajai atlasei šogad pieteikušies 34 jaunie uzņēmēji, no kuriem pieci rudenī sacentīsies par ceļazīmi uz konkursa lielo finālu Kopenhāgenā «Global Entrepreneurship Week».

Šogad «Creative Business Cup» pārstāvētās IT un radošo nozaru uzņēmēju idejas ir ļoti dažādas - no personālatlases un personu datu analizēšanas programmatūrām līdz stikla apstrādes studijām, 3D drukas medicīnas iekārtām, inovatīviem pārvietošanās risinājumiem cilvēkiem ar redzes traucējumiem u.c.

«Creative Business Cup» iepriekšējos gados ir pulcējis vairāk nekā 70 dažādu valstu dalībniekus no visas pasaules. Arī Latvijas pārstāvji bija aicināti pieteikt dalību konkursam, lai sacenstos par prestižo uzvarētāja titulu un galveno balvu 15 000 eiro apmērā.

Ikgadējā konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas, veicināt inovāciju attīstību un sniegt jaunajiem uzņēmējiem iespēju satikties ar investoriem, sasniedzot starptautisko tirgu un piesaistot finansējumu biznesa tālākai attīstībai. 20 labākie pašmāju dalībnieki 22. augustā tiks aicināti prezentēt savas idejas klātienē Latvijas nacionālajā atlasē. No visiem pretendentiem konkursa žūrija izvēlēsies piecus daudzsološākos jaunos uzņēmumus, kuri vasaras izskaņā piedalīsies «Creative Business Cup» nacionālajās fināla sacensībās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sudraba spožajam pievienojas maģiski melnais un zelta elegantais - LG piedāvā jaunos LG Shine "Titanium Black" un "Gold" mobilos telefonus

, 20.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga, 2007. gada 20. septembris - Pateicoties LG Black Label elegantās stila sērijas otrā modeļa LG Shine pārsteidzošajiem pārdošanas apjomu panākumiem, LG Electronics piedāvā jaunus LG Shine mobilos telefonus - "Titanium Black" un "Gold". Šie telefoni no sava priekšteča ir mantojuši visas tehniskās specifikācijas, savukārt "sudraboto mētelīti" nomainījušas titāna melna un luksus zelta "žaketes".

Jaunie LG Shine "Titanium Black " un "Gold " mobilie telefoni ir stilīgi un tiem ir augstākās klases tehniskās specifikācijas. Ietekmējoties no modernisma, LG Shine "Titanium Black" mobilais telefons ir rūpīgi pārdomāts un izsmalcināts. Ar jauno LG Shine "Titanium Black", kas ir vēl elegantāks nekā sudraba krāsas telefons, mirdzēt var gan vīrieši, gan sievietes. Savukārt "Gold" telefons savu krāsu un veidolu ieguvis ietekmējoties no dabas, tādējādi arī ziedu motīvs atklāj telefona jūtīgumu.

Tie cilvēki, kam iepatikās jau pirmais sudrabotais LG Shine, būs patīkami pārsteigti par jaunajiem telefoniem un vēlēsies tos iegūt, tādējādi tas vēlreiz apliecinās, ka LG ir viens no stilu līderiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā kopstrādes telpās Teikums tika aizvadīts jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup pusfināls, kura laikā 20 izvēlētie dalībnieki klātesošajiem prezentēja savas inovatīvās biznesa idejas.

Žūrijas pārstāvji noteica piecus spēcīgākos pretendentus, kuri rudenī turpinās cīņu nacionālajā finālā. Starptautiskais konkurss Latvijā tiek organizēts jau sesto reizi, un tā uzvarētājs iegūs iespēju doties uz lielo finālu, kas novembrī norisināsies Kopenhāgenā Global Entrepreneurship Week nedēļas ietvaros.

Par šī gada daudzsološākajiem uzņēmumiem tika atzīti CastPrint, CheeksUp, Safe & Stable, Gamechanger Audio un BlindArt, kas katrs pārstāv dažādus radošo industriju segmentus. Inovatīvo 3D poligrāfijas ģipšu ražotājs CastPrint piedāvā progresīvu pieeju lūzumu ārstēšanai; virtuālā bērnu spēle CheeksUp paaugstina produktivitāti logopēdiskajā terapijā, automatizējot skaņas atkārtošanos un izmantojot artikulēšanas uzdevumus; mūzikas inženieru kompānija Gamechanger Audio ražo inovatīvus elektroniskos mūzikas izstrādājumus; sociālais uzņēmums BlindArt izstrādā mūsdienīgus un funkcionālus dizaina priekšmetus, iesaistot cilvēkus ar redzes traucējumiem, savukārt studentu radītais zīmols Safe & Stable piedāvā uzlabotu balto spieķi ar ultraskaņas sensoru cilvēkiem ar redzes traucējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Gamechanger Audio kāpj uz uzvarētāju pjedestāla Creative Business Cup finālā Dānijā

Laura Mazbērziņa, 21.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā jauno uzņēmēju konkursā Creative Business Cup, kura fināls norisinājās Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā Global Entrepreneurship Week ietvaros, Latvijas uzņēmums Gamechanger Audio ieguva 2. vietu.

Creative Business Cup ir starptautisks konkurss radošo industriju uzņēmējiem, kurā jau sesto gadu pēc kārtas piedalās arī Latvija. Sacensību finālā piedalījās radošo industriju uzņēmumi no 49 valstīm, kuri bija izturējuši nacionālo atlasi un sacentās par galveno balvu - naudas prēmiju 7 tūkstošu eiro apmērā. Latvijas pārstāvji - jaunuzņēmums Gamechanger Audio, kurš šogad ieguvis atpazīstamību ar savu mūzikas produktu, Latvijai nodrošināja augstāko rezultātu līdzšinējās dalības vēsturē.

Uzņēmums Gamechanger Audio apvieno talantus inženierzinātņu un mūzikas lauciņā un izstrādā audio efektu ierīces. Pirmo produktu - klavieru tipa ģitāras pedāli - Plus Pedal uzņēmuma komanda sāka piedāvāt 2017. gadā, un to ir pozitīvi novērtējuši atzīti mūzikas eksperti un ģitāristi no pasaulē populārām grupām, to skaitā Pink Floyd, Rolling Stones un Roger Waters. Šā gada vasarā jaunuzņēmums iepazīstināja jau ar otro inovatīvo produktu - distortion tipa ģitāras efektu pedāli Plasma Pedal. Arī Latvijas finālā žūrija bija vienisprātis, ka tieši Gamechanger Audio piemīt liels potenciāls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no lielākajām pasaules ierakstu kompānijām Sony BMG šā gada janvārī sāks tirgot MP3 formāta mūziku internetā bez kopēšanas aizsardzības. Sony bija pēdējā no lielajām ierakstu kompānijām, kas atteicās no kopēšanas aizsardzības savai mūzikai, ziņo Associated Press.

Sony BMG Music Entertainment oficiālais pārstāvis Tokijā skaidro, ka kompānija MP3 formāta mūziku bez kopēšanas aizsardzības tirgos tikai ASV, citos pasaules valstu tirgos līdzīga rīcība pašlaik netiek plānota.

2007. gada decembrī no MP3 formāta mūzikas kopēšanas aizsardzības atteicās arī kompānija Warner Music Group. Universal un EMI to izdarīja jau agrāk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lidosta Rīga sagaidīs savu 2 miljono pasažieri

, 24.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien, 27.augustā VAS Starptautiskā lidosta Rīga aicina sagaidīt šā gada 2 miljono pasažieri, informē Starptautiskās lidostas Rīga preses dienests.

2006. gadā 2 miljonais pasažieris tika sagaidīts 17.oktobrī. Baltijas mērogā Rīgas lidosta šogad ir priekšā ar vēl lielāku atrāvienu nekā gadu iepriekš. Viļņas lidosta savu miljono pasažieri šogad sagaidīja 13.augustā, bet Rīga jau šomēnes sasniedz 2 miljonus. Decembrī Rīgas lidosta plāno sagaidīt 3 miljono pasažieri, kas būs jauns ieraksts lidostas attīstībā.

Svinīgajā 2 miljonā pasažiera sagaidīšanā piedalīsies: VAS Starptautiskā lidosta Rīga valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters, LR satiksmes ministrs Ainārs Šlesers, lidsabiedrības airBaltic Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic pārvadājis 2 miljonus pasažieru

, 19.12.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aviosabiedrības airBaltic pārvadāto pasažieru skaits viena gada laikā šī gada decembrī ir sasniedzis 2 miljonus. Par 2 miljono pasažieri kļuva Igoris Stankūnas, kurš šodien no Viļņas lidostas devās airBaltic tiešajā lidojumā uz Minheni, informē aviosabiedrība airBaltic.

airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks komentē: „Divi miljoni pasažieru nepilna gada laikā – tas ir līdz šim lielākais aviokompānijas sasniegums. Divu gadu laikā ceļotāju skaits ir vairāk nekā dubultojies – airBaltic pirmo savu miljono pasažieri sveica 2005. gada nogalē. Kopumā kopš 2003.gada airBaltic ir viena no visstraujāk augošajām aviokompānijām Eiropā. Uzņēmuma tirgus daļa ir stabili paaugstinājusies gan Rīgas, gan Viļņas lidostās. Šie rādītāji liecina, ka mēs esam izvēlējušies atbilstošāko darbības pieeju – uzklausīt pasažierus un pēc iespējas ātrāk pielāgoties viņu mainīgajām vajadzībām un vēlmēm.“

Šogad aviokompānija airBaltic ir atklājusi 12 jaunus maršrutus no Rīgas – tiešos lidojumus uz Romu, Atēnām, Stavangeru, Gomeļu, Kuresāri, Liepāju, Hērakliju, Montasiru, Palmu, Larnaku, Dalamanu un Bodrumu. No Viļņas šogad atklāti tiešie lidojumi uz Briseli, Cīrihi, Malagu, Barselonu, Romu un Kišiņevu, kā arī regulārie reisi no Liepājas uz Hamburgu, Kopenhāgenu un Rīgu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānija Sony pārtraukusi pārnēsājamo kasešu atskaņotāju Walkman ražošanu, atzīstot, ka ierīce vairs nespēj tikt līdzi digitalizācijas laikmetam, ziņo Telegraph.

Sony pārnēsājamais kasešu atskaņotāja popularitāte strauji pieauga 80. gados, taču laika gaitā, parādoties kompaktdisku, minidisku un digitālās mūzikas (MP3) atskaņotājiem, tas zaudējis savu pievilcību, jo mūsdienās cilvēki dod priekšroku digitālajiem datu nesējiem.

Kopš 1979. gada kompānija Sony pārdevusi vairāk nekā 200 miljonus šo pārnēsājamo kasešu atskaņotāju, kura pēdējā piegāde notiks 2011. gada aprīlī.

Sony norāda, ka atlikušo kasešu atskaņotāju tirdzniecība tiks koncentrēta uz Āzijas tirgiem, kur vēl saglabājies neliels pieprasījums pēc šāda veida pārnēsājamajiem mūzikas atskaņotājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Radošās nozares» iekļauj daudzus jaunus biznesa virzienus, kas neietilpst kādā no tradicionālo nozaru kategorijām.

Tā uzskata Heidi Sveine-Pedersena (Heidi Svane Pedersen), Dānijas Dzīvesstila un dizaina klastera vadītāja digitālajos jautājumos un konkursa Creative Business Cup žūrijas locekle. Savu ikdienas darbu viņa sauc par randiņu pakalpojumu – viņa strādā pie tā, lai kompānijas satiek pareizās zināšanas. Vaicāta, vai tas ir tikpat vienkārši kā Tinder, viņa smejoties teic, ka reizēm, lai atrastu «īsto», vajag iedzert kafiju, aiziet vakariņās vai aizbraukt kopīgā ceļojumā. Dzīvesstila un dizaina klasteris strādā ar valsts iestādēm, universitātēm, inkubatoriem un tradicionālajām kompānijām dizainā un veido tiltus starp tiem. Vairāk par radošo industriju izaicinājumiem un iespējām iesaistīties ilgtspējīgu risinājumu veidošanā viņa stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Creative Andrejsala inkubatoru pamet lielākais tajā radītais uzņēmums

Lelde Petrāne, 19.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc teju trīs gadus ilgas aizgādnības radošo industriju inkubatorā Creative Andrejsala, interneta mārketinga aģentūra SIA Infinitum 8 ir oficiāli sākusi patstāvīgu darbību.

Interneta mārketinga aģentūra SIA Infinitum 8 tika dibināta 2010.gada martā un līdz 2013. gada janvārim strādāja ar Creative Andrejsala atbalstu.

Šajā laikā aģentūra no viena cilvēka dibināta uzņēmuma ir paplašinājusies līdz 12 darbinieku kolektīvam un patlaban piedāvā pilna cikla interneta mārketinga pakalpojumus 59 uzņēmumiem no Latvijas un ārvalstīm, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Lai arī inkubatora telpas SIA Infinitum 8 atstāja jau 2012. gada maijā, tikai 2013. gada janvārī oficiāli tika pārtraukta dalība inkubatora atbalsta programmā.

2012. gadā aģentūra turpināja darbu esošo pakalpojumu kategorijās, piedāvājot interneta meklētāju rezultātu uzlabošanas, AdWords reklāmas kampaņu, GoAffiliate partnermārketinga tīkla, e-pasta mārketinga, apmācību un semināru vadības pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Noskaidroti jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup nacionālie pusfinālisti

Rūta Cinīte, 11.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad jau ceturto reizi pēc kārtas Latvijā tiek organizēts starptautiskais jauno uzņēmēju konkurss Creative Business Cup, kura ietvaros žūrija izvēlēsies pašmāju inovatīvāko uzņēmumu, kas rudenī pārstāvēs valsti starptautiskajā radošo un starpdisciplināro industriju konkursa finālā Kopenhāgenām, informē pasākuma organizatori.

No visiem šogad saņemtajiem pieteikumiem, izvērtējot katra uzņēmuma spēju risināt sabiedrībai aktuālas problēmas, nacionālā žūrija sīvā dalībnieku konkurencē ir izvēlējusies 20 spēcīgākos pusfinālistus, kas jau nākamtrešdien, 16. augustā, prezentēs savas biznesa idejas klātienē. 2017. gada nacionālo pusfinālistu sarakstā ir ierindojušies jaunuzņēmumi [ZEFIRS] concrete design, 3wk recycled, Anatomy Next, bamboo laser, be-with, CastPrint, Crinkly Plate, DronePlan, Eco Buddy, Ette Tete, GCARD-ONLINE, HackMotion, Kurp.es SIA, MeadowMe, Overly SIA, sCOOL, Solfegio, Sound School, TreeHouse place, kā arī Warm Grey Company, pārsteidzot žūriju ar virkni inovatīvām un perspektīvām biznesa idejām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada novembrī Kopenhāgenā jau tradicionāli norisināsies starptautiskais jauno uzņēmēju konkurss «Creative Business Cup», kas ik gadu pulcē vairāk nekā 70 dažādu valstu dalībniekus no visas pasaules. Arī Latvijas IT un radošo industriju pārstāvji ir aicināti pieteikt dalību konkursa nacionālajai atlasei līdz 31. jūlijam, aizpildot elektronisko pieteikuma anketu.

Ikgadējā konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas, veicināt inovāciju attīstību un sniegt jaunajiem uzņēmējiem iespēju satikties ar investoriem, sasniedzot starptautisko tirgu un piesaistot finansējumu biznesa tālākai attīstībai. 20 labākie pašmāju dalībnieki 22. augustā tiks aicināti prezentēt savas idejas klātienē Latvijas nacionālajā atlasē. No visiem pretendentiem konkursa žūrija izvēlēsies piecus daudzsološākos jaunos uzņēmumus, kuri vasaras izskaņā piedalīsies «Creative Business Cup» nacionālajās fināla sacensībās.

Pirmās vietas ieguvēju, kurš saņems vislielāko žūrijas atzinību, izvirzīs starptautiskajam finālam, lai jau novembrī pārstāvētu Latviju «Creative Business Cup» konkursā Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā. Jaunajiem uzņēmējiem tā būs iespēja ne tikai prezentēt savu ideju un produktu plašākai auditorijai un iegūt vērtīgus kontaktus, bet arī saņemt pieredzējušu mentoru palīdzību un ieteikumus, attīstīt uzņēmējdarbības prasmes, kā arī piesaistīt investoru finansējumu un sacensties par galveno naudas balvu un prestižo 2018. gada uzvarētāja titulu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidroti uzņēmumi cīņai par Latvijas pārstāvēšanu konkursā "Creative Business Cup 2020" Kopenhāgenā.

Cīņu par uzvaru startup uzņēmumu konkurencē turpina astoņi jaunie un radošie uzņēmumi. Nacionālais fināls norisināsies 2.martā. Šogad starptautiskā konkursa "Creative Business Cup 2020" (CBC) nacionālajai atlasei pieteiktās idejas ir dažādas – no tehniskiem risinājumiem līdz dizaina produktiem.

Finālsacensībām izvirzītie pretendenti: "Zeltini" (amfībija, kas aprīkota ar elektromotoriem), "Flockmen" (attīstošas koka rotaļlietas), "Diegu meistars" ("dari pats" komplekts mākslas darbu radīšanai no diega), "Ko tu elpo" (gaisa attīrīšanas un klimata uzlabošanas sistēma), "Pupuchi" (kraukšķīga un veselīga uzkoda no cūku pupām), "Uppo" (dizaina roku aproces darbam ar datoru), "Barboleta" (līdzsvara platformas bērnu mācību procesa uzlabošanai), "WinGo Deposit" (atkritumu šķirošanas automāts).

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Creative Business Cup nacionālajā atlasē uzvar Gamechanger Audio

Laura Mazbērziņa, 23.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošo industriju konferences New Realities. Creative Industries ietvaros aizvadītas arī starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa Creative Business Cup fināla sacensības. Šogad sīvā konkurencē par nacionālo uzvarētāju kļuva elektroniskā ģitāras pedāļa autori Gamechanger Audio, kuri novembra beigās dosies uz konkursa lielo finālu Kopenhāgenā, lai pārstāvētu Latviju līdzās vairāk nekā 70 pasaules valstu pārstāvjiem un sacenstos par galveno balvu - 15 000 eiro naudas prēmiju.

Aizvadītā pasākuma ietvaros savus uzņēmumus prezentēt uz skatuves kāpa pieci žūrijas izvēlētie finālisti, kas katrs pārstāv dažādus radošo industriju segmentus. Godpilno otro vietu šogad ieguva virtuālā spēle CheeksUp, kas paaugstina bērnu produktivitāti logopēdiskajā terapijā, savukārt trešajā vietā ierindojās 3D poligrāfijas ģipšu ražotājs CastPrint, kas piedāvā inovatīvu pieeju medicīnisko lūzumu ārstēšanā. Tāpat par ceļazīmi uz konkursa starptautisko finālu līdzās top 3 vietu ieguvējiem cīnījās sociālais uzņēmums BlindArt, kas izstrādā mūsdienīgus un funkcionālus dizaina priekšmetus, iesaistot cilvēkus ar redzes traucējumiem, kā arī studentu radītais zīmols Safe & Stable, kas piedāvā uzlabotu balto spieķi ar ultraskaņas sensoru cilvēkiem ar redzes traucējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru