Dienas Bizness

  • 29 ceturtdiena,
    septembris

    Miķelis, Mikus, Miks, Mihails

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8614

    USD: 1.1221

Ražošana

Dažiem auto serviss ir otrās mājas  9

Vairāk nekā 57% auto īpašnieku pēdējā gada laikā ir apmeklējuši auto servisu, liecina Hansa Līzings veiktā aptauja. Savukārt 5% bijuši spiesti profesionālu auto mehāniķu pakalpojumus izmantot vairāk nekā 10 reizes.

Ne reizi šā gada laikā auto servisa pakalpojumus nav nācies izmantot 23,8% automašīnu īpašnieku, savukārt 5 līdz 10 reizes – 13,5%.

Daniils Ruļovs, SIA Hansa Līzings direktores vietnieks: ''Protams, priecē fakts, ka Latvijā ir tik daudz atbildīgu autovadītāju, kuri rūpējas par saviem spēkratiem un regulāri apmeklē servisus, lai sekotu līdzi automašīnas tehniskajam stāvoklim. Tāpat ir gandarījums, ka 23,8% autovadītāju, nav radusies vajadzība apmeklēt servisu. Tas norāda, ka viņi izvēlējušies labus, jaunus un drošus auto.''

Jaunas automašīnas lietotājam servisa apmeklējumu biežumam, ja tiek ievēroti visi automašīnas ekspluatācijas noteikumi, gada laikā nevajadzētu pārsniegt 3 reizes. Tas ietver gan regulārās tehniskās apkopes veikšana, ja sasniegts noteiktais nobraukums, vai arī pienācis kārtējās tehniskā apkopes laiks, ievērojot noteikto kilometrāžas intervālu, gan ziemas un vasaras riepu, spuldzīšu un logu tīrītāju nomaiņu, kā arī neparedzēta defekta pārbaudi. Ja jaunai automašīnai servisa pakalpojumi vajadzīgi biežāk kā 10 reizes gadā, visticamāk, ir zināmas problēmas ar konkrētā automobiļa modeļa tehnisko izpildījumu, norāda Hansa Līzings.

"Tāpēc, lai nodrošinātos pret problēmām saistībā ar automašīnas remontu, ir būtiska garantijas noteikumu izpratne. Īpaša uzmanība jāpievērš atrunām noteikumos, lai neizradītos, ka automašīnai ir garantija uz 3 gadiem vai 100 000 km nobraukumu, bet uz ritošās daļas detaļām garantija ir tikai 40 000 km. Šādas nianses gan parasti netiek reklamētas," akcentē līzinga devējs.

''Arvien nozīmīgāka Latvijā kļūst servisu noslogotības problēma. Vidējais rindā uz remontdarbiem gaidīšanas laiks, ar ko sastopas mūsu klienti, svārstās no 3 dienām līdz 3 nedēļām, savukārt uz virsbūves remontu var sanākt gaidīt pat 2 mēnešus,'' uzsver D. Ruļovs

Jaunākās ziņas kategorijā

Pasažieru vilciena valdes loceklis Māris Bremze iesniedzis atlūgumu

AS Pasažieru vilciens valdes loceklis Māris Bremze iesniedzis atlūgumu. Viņš aģentūrai LETA norādīja, ka šādu lēmumu pieņēmis, lai ļautos jauniem profesionāliem izaicinājumiem. Vienlaikus Bremze absolūti noliedza, ka uz viņu varētu būt...

Reklāma