Citas ziņas

DDB - jauna identitāte.

, 12.09.2007

Jaunākais izdevums

Šī gada 5. septembrī reklāmas agentūra DDB mainīja sava zīmola identitāti. Tas notika vienlaikus visā pasaulē un tā ir vienota visā pasaulē. Mūsu jaunā identitāte ir vienkārša, skaidra, to viegli atcerēties un pats galvenais, tā ir 100% mūsu. Kā teicis Vinstons Čērčils, "visas izcilās lietas ir vienkāršas un daudzas no tām var tikt izteiktas vienā vārdā. Brīvība. Taisnīgums. Gods. Pienākums. Līdzjūtība. Cerība." DDB būtības izteikšanai arī pietiek ar vienu vārdu, un tas ir Kreativitāte.

DDB visaugstāko kreativitātes līmeni starptautisko reklāmas aģentūru vidū apliecina gan lielākais balvu skaits industrijas prestižākā reklāmas festivāla Cannes Lions pastāvēšanas vēsturē, gan lokāli un reģionāli iegūtā atzinība. Mēs veidojam unikālas, noturīgas un spēcīgas zīmolu pieredzes, un mūsu mērķis ir būt ietekmīgākajai komunikāciju kompānijai pasaulē. Tas arī ir atjaunotā DDB zīmola pamatā.

Kreativitātei - jauna mērvienība.

Jau kopš pamatskolas mēs esam pieņēmuši kā pašsaprotamu iespēju izmērīt spēku, ātrumu, temperatūru, attālumu. Bet kā nomērīt to, kas pēc būtības ir pretējs standartizēšanai? Kā mērīt kreativitāti? Mūsu atbilde ir DDB jaunajā identitātē ietvertais "DDB grāds", kas nozīmē augstāko iespējamo kreativitātes izpausmi. Tas nozīmē drosmi atklāt jaunus ceļus, ziņk��ri izkāpt ārpus robežām un stereotipiem, enerģiju radīt jaunus risinājumus, atvērtu prātu idejām.

Šis ir aizraujošs laiks mūsu nozarē, kurā tieši kreativitāte ir galvenā un praktiski vienīgā iespēja sekmīgi strādāt un attīstīties. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, pasaule kļuvusi daudz ātrāka, vienotāka, sadarboties spējīgāka un mazāk kontrolējama. Šo pārmaiņu ietekmēti, daudzi uzņēmumi griežas pie mums, lai saņemtu radošus risinājumus ne tikai komunikāciju, bet arī biznesa vajadzībām.

Kā patīkams apliecinājums mūsu kreativitātes līmenim un potenciālam Baltijā un plašākā reģionā ir augstākais reputācijas novērtējums šogad veiktajā Latvijas mārketinga speciālistu aptaujā, saņemtie apbalvojumi radošajos, dizaina un mārketinga efektivitātes konkursos, kā arī mūsu ilgtermiņa klientu izcilie biznesa sasniegumi.

Ieskaties www.ddb.com vai www.ddb.lv un uzzini vairāk.

Par DDB

DDB Latvija ir viena no vadošajām komunikāciju aģentūrām. Dibināta 1995.gadā, aģentūrā ir 35 pastāvīgi darbinieki un vairāk kā 20 pastāvīgi līgumdarbinieki. DDB Latvija piedāvā komunikāciju stratēģiskās konsultācijas, zīmolu izstrādi un auditu, integrēto komunikāciju plānu izstrādi, kampaņu izstrādi, realizāciju un novērtēšanu, kā arī grafisko identitāšu izstrādi un dizainu.

DDB Latvija ieguvusi Password 2007 Grand Prix titulu par 2006. gada veiksmīgāko kampaņu Latvijā, saņēmusi 2 radošās izcilības festivāla ADWARDS 2007 ordeņus, Cicerona balvu, ieguvusi augstākās reputācijas titulu 2007. gada veiktajā radošo aģentūru reputācijas pētījumā. DDB Latvija kopš 2004. gada veido un attīsta arī Latvijas mīlētāko zīmolu topu.

DDB Latvija ietilpst DDB Worldwide tīklā, pārstāvēta 96 valstīs, kopumā 206 biroji. DDB Worldwide atzīta par apbalvotāko aģentūru pasaulē, kā arī atkārtoti ieguvusi pasaules ietekmīgākās aģentūras titulu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šī gada februāri, par Baltijas gada aģentūru atzītā "DDB Latvija" kļūst par daļu no Ziemeļvalstu aģentūru tīkla "NORD" un turpinās savu darbību ar nosaukumu "NORD DDB RIGA".

Aģentūra tāpat kā līdz šim būs arī daļa no "DDB Worldwide" starptautiskā tīkla, tomēr izteikti ciešu sadarbību turpmāk veidos tieši ar Ziemeļvalstu reģiona DDB aģentūrām.

"Nepilnos 25 darbības gados "DDB Latvija" nostiprinājusi vadošās pozīcijas Baltijā. Tāpēc nu speram lielu soli tālāk, apvienojot spēkus ar Skandināvijas progresīvākajām aģentūrām. Kopīgi radīta tendenču bibliotēka, jauni instrumenti, metodes un reģionāli sadarbības projekti ir tikai daļa no ieguvumiem, ko mums paver šī Ziemeļeiropas aģentūru apvienība. Tā ļaus piedāvāt jaunas iespējas arī visiem mūsu sadarbības partneriem Baltijā, Eiropā un citos eksporta tirgos," skaidro "NORD DDB RIGA" direktors Andris Rubīns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tuvojas Mīlētāko zīmolu tops 2008 noslēgums

, 22.09.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau 4. gadu pēc kārtas Latvijā noskaidroti 50 mīlētākie zīmoli. Šogad tiks apbalvoti Top 10 zīmoli un zīmoli, kas ir vadošie piecās tēla novērtējuma kategorijās (kvalitāte, vadošums, enerģija, unikalitāte un izdevīgums). Īpašu balvu saņems arī visstraujāk kāpušais zīmols.

Latvijā Mīlētāko zīmolu topā ir notikušas interesantas izmaiņas. No 2007. gada Top 10 izkrituši 2 zīmoli, to vietā viens jauns un viens atgriezies no 2006. gada Top 10. Piektā daļa no Top 50 ir nomainījusies. Trīs zīmoli pacēlušies par vairāk nekā 30 pozīcijām un gada laikā par pusi palielinājuši savu mīlētāju skaitu. Lielākais kāpums – no 113. uz 36. vietu. Mārketinga konferences Predicts 2008 dalībnieki pirmajā trijniekā prognozē tādu zīmolus kā draugiem.lv, Hansabanka un Laima. Savas prognozes varat izteikt diena.lv Biznesa sadaļā, Db.lv informē Kristaps Menniks, Nords Event Communications projektu menedžeris.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

DDB virzīs pasaulē Stendera zīmolu

, 14.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Stendera uzņēmuma zīmola virzīšanu pasaules tirgū turpmāk rūpēsies komunikāciju aģentūra DDB, kas uzvarējusi uzņēmuma rīkotajā konkursā.

DDB ir viena no vadošajām komunikāciju aģentūrām Baltijā, kas izstrādā un novērtē reklāmas kampaņas, plāno integrētas mārketinga komunikācijas, konsultē un attīsta zīmolus. DDB sadarbojas ar vadošajiem Latvijas un Baltijas finanšu, mazumtirdzniecības, pārtikas u. c. nozaru uzņēmumiem.

DDB Latvija izveidots 1995. gadā un pašlaik nodarbina 40 cilvēku. DDB Latvija ietilpst DDB Worldwide sastāvā, kas ir viens no vadošajiem reklāmas aģentūru tīkliem pasaulē ar 206 birojiem 96 valstīs.

Ziepju izgatavotājs Stenders šobrīd savu produkciju tirgo 15 pasaules valstīs un tuvākajā laikā plāno iekarot arī Dāniju, Austriju, Slovēniju, Grieķiju, Lielbritāniju, Norvēģiju, Horvātiju, Saūda Arābiju un Kolumbiju. Db jau ziņoja, ka Stenders ir noslēdzis jaunus franšīzes līgumus un oktobra, novembra laikā atvērs veikalus Austrijā, Dānijā, Slovēnijā un Horvātijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijai bronzas godalga reklāmas industrijas festivālā Kannās

, 20.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šorīt pasaulē prestižākajā reklāmas industrijas festivālā Cannes Lions tika paziņoti konkursa Young Lions laureāti. Bronzas godalgu kategorijā Cyber saņēma DDB Latvija tekstu autors Raimonds Platacis un Cube-Media animators Mārcis Miķelsons. Šis ir pirmais gads Latvijas reklāmas industrijas vēsturē, kad Latvija saņem augstāko un svarīgāko starptautisko novērtējumu.

Balva šajā kategorijā izcīnīta sacenšoties ar 28 valstu komandām, izstrādājot interaktīvu reklāmu Unicef Tap projektam, kurš vāc naudu bērnu apgādei ar dzeramo ūdeni jaunattīstības valstīs. Zelta godalgu saņēma Brazīlija, sudrabu — Koreja. Young Lions konkursā var piedalīties reklāmas profesionāļi, kas jaunāki par 28 gadiem, uzvarot atlases konkursā savā valstī. Latvijā atlasi organizē Latvijas Reklāmas asociācija.

DDB tekstu autors un bronzas lauvas ieguvējs Raimonds Platacis: ''Mums tika dotas 28 stundas, lai izdomātu konceptu un uztaisītu reklāmas banneri. Ceram, ka pēc mūsu veiksmīgā izgājiena Latvijai nākamajos gados tiks piešķirta iespēja piedalīties arī citās Young Lions kategorijās.''

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošā aģentūra DDB Latvija, uzsākot sadarbību ar Latvijas mobilo telefonu (LMT), ir atteikusies no tālākas sadarbības ar Zelta zivtiņu un tās zīmola attīstīšanu, skaidro DDB izpilddirektors Andris Rubīns.

Aģentūra DDB, kas vairāk nekā trīs gadus ir strādājusi ar telekomunikāciju uzņēmuma Tele2 zīmolu Zelta zivtiņa, no 1. februāra kļūs par LMT partneri mārketinga komunikāciju jomā. A. Rubīns uz laiku, kas tika pavadīts, strādājot ar Zelta zivtiņu, atskatās ar prieku un lepnumu, jo zīmola attīstībā ir ieguldīts milzīgs darbs. «Šis zīmols ir ieguvis ļoti stabilu pozīciju cilvēku prātos un sirdīs, un tas faktiski ir uzsācis dzīvot patstāvīgu dzīvi,» norāda A. Rubīns.

Db jau rakstīja, ka LMT un DDB vienojušies par sadarbības uzsākšanu mārketinga komunikāciju jomā. Plānots, ka DDB nodrošinās pilnu integrēto mārketinga komunikāciju pakalpojumu kopumu, sniedzot atbalstu LMT pozīciju stiprināšanai telekomunikāciju tirgus līdera statusā un zīmola ilgtermiņa attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tirgū ienāk zīmols - DDB Consulting

, 03.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 30. septembrī sevi tirgū pieteicis jauns zīmols — DDB Consulting. Tā ir ekspertu vienība, kas apvieno biznesa, komunikācijas un zīmolvedības konsultācijas.

"Mēs uzskatām, ka lieliskas biznesa idejas neizdzīvo bez iedvesmojošiem zīmoliem un iedvesmojoši zīmoli – bez lieliskām biznesa idejām. DDB Consulting piedāvā gan biznesa idejas (jauni produkti, pakalpojumi), gan idejas spēcīgu zīmolu radīšanai, kas šos produktus vai pakalpojumus papildinātu. Mūsu mērķis ir veidot to kā vienotu procesu, nevis tikai pētnieciski konstatēt esošo situāciju vai radīt kārtējo reklāmas ziņu, un mūsu izpratne par komunikāciju un vietējo tirgu ļauj realizēt Latvijas potenciālu — radīt jaunus Eiropas līmeņa zīmolus," skaidro DDB Consulting stratēģiskais direktors Reins Grants.

Komunikācijas aģentūra DDB jau 50. tajos gados aizsāka revolūciju pasaules reklāmā, izvirzīdama priekšplānā radošas idejas un patērētāja izpratni. Kopš 1995. gadā tika nodibināts DDB Latvija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).

Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Papildināta ar foto - Ar kampaņu Latvijas labums rosina veicināt valsts ekonomiku, izvēloties Latvijā ražotus produktus

LETA, 25.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) sadarbībā ar reklāmas aģentūru DDB Latvia un vairāku nozaru asociācijām šodien sākusi ilgtermiņa kampaņu Latvijas labums, aicinot iedzīvotājus veicināt valsts ekonomiku, iegādājoties Latvijā ražotus produktus un preces.

Šodien preses konferencē kampaņas idejas autori norādīja, ka šī nebūs īstermiņa kampaņa un tās mērķis ir stāstīt par to, kā ar mazām ikdienas izvēlēm šodien iespējams uzlabot savu un Latvijas ikdienu rīt. Kampaņas laikā Latvijā ražotas preces un produkti tiks atzīmēti ar uzlīmi, etiķeti vai plakātu Latvijas labums.

«Katrreiz, izvēloties produktu no ārzemēm, mēs aizsūtām cilvēku prom no Latvijas. Tāpēc atstāj svešos produktus plauktā un savējos cilvēkus mājās. Ja katrs no mums pirks vietējās preces tikai par 10% vairāk, kopā izglābsim 20 000 darba vietu,» uzsver kampaņas autori.

Kampaņas mērķis ir mainīt Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumus - izvēlēties vietējā ražojuma preces un produktus, uzsvēra LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar Latvijas Mīlētāko zīmolu topu mīlētākais zīmols Latvijā ir Google.

Otrajā vietā ierindojies zīmols Nokia, bet trešajā - Inbox. Tāpat pirmajā mīlētāko zīmolu topa desmitniekā ir arī Visa karte, Swedbank, Maxima, Rimi, Draugiem.lv, Latvijas Mobilais telefons un Depo.

Tāpat kā iepriekš, Mīlētāko zīmolu topa augšgalu ieņem lielie zīmoli, kam ir plaša patērētāju auditorija un bieža saskare ar šo auditoriju, komentē DDB Consulting stratēģiskais direktors Reins Grants.

Šīgada topa rezultāti liecina, ka par mīlētāko zīmolu var kļūt arī ar neatlaidību. Piemēram, topa jaunpienācējs Depo uz vietu topa desmitniekā ir mērķtiecīgi un stabili kāpis trīs gadu garumā. «Depo krīzes laikā nav klusējis, bet pacietīgi veidojis veikala tēlu, kas līdzinās lielajiem tirdzniecības centriem,» pauž DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LMT uzsāk sadarbību ar DDB

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 16.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mobilais Telefons (LMT) un radošā aģentūra DDB Latvija (DDB) vienojušies par sadarbības uzsākšanu mārketinga komunikāciju jomā. Plānots, ka DDB nodrošinās pilnu integrēto mārketinga komunikāciju pakalpojumu kopumu, sniedzot atbalstu LMT pozīciju stiprināšanai telekomunikāciju tirgus līdera statusā un zīmola ilgtermiņa attīstībai, Dienas biznesam pavēstīja DDB izpilddirektors Andris Rubīns.

LMT prezidents Juris Binde atzīst, ka, piesaistot vienu no vadošajām komunikāciju aģentūrām, kompānijas vēlme ir dot jaunu impulsu LMT zīmola nākotnes attīstībai un nostiprināšanai. Savukārt A. Rubīns sadarbību ar LMT uztver kā pagodinājumu un atzīst, ka LMT ir radījis labu pamatu – kvalitatīvu produktu, stipru zīmolu, lielus mērķus un nopietnu izaicinājumu nākotnē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paralēli vērienīgajiem rekonstrukcijas darbiem, Latvijas Nacionālā mākslas muzejs (LNNM) ieguvis arī jaunu vizuālo identitāti un maina zīmolu, informē muzejs.

Jaunās vizuālās identitātes centrā ir izgaismošanās process – kārtu pa kārtai muzejs tiks atklāts un izgaismots sabiedrībai. Tas sāksies Atvērto durvju dienu laikā ar muzeja galvenās ēkas Rīgā, K. Valdemāra ielā 10a jaunatklāšanos un turpināsies ar izgaismotiem stāstiem un atklājamiem noslēpumiem par Latvijas un pasaules mākslu. Tiks izcelts tas, kas līdz šim ir bijis aizsegts, savukārt senais un piemirstais tiks pasniegts citā gaismā.

«Jaunā grafiskā zīme ir veidota, tajā ietverot zīmola pamatideju – izgaismošanos un atklāšanos. Vizuāli tas izpaužas MM burtu kodā, kas šo domu vislabāk atspoguļo tieši lietojumā uz tumša fona, radot gaismas iemirdzēšanās sajūtu. Zīme demonstrē reizē gan muzeja smalkumu, gan stabilitāti, mūsdienīgai pieejai spēlējoties ar klasisku burtu tēlu. Savukārt identitātē iekļautais grafisko zīmju raksts ilustrē muzeja dinamiku,» LNMM logotipa tapšanas procesu atklāj grafikas dizainere Maija Rozenfelde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumā noskaidroti 3 iemesli, kuru dēļ jūs atstāj klienti:

  • 9% nolemj izmantot konkurenta sniegtos pakalpojumus
  • 14% neapmierina produkts vai pakalpojums
  • 68% aiziet, jo viņus neapmierina klientu apkalpošana

2016. ir gads, kad klientu apkalpošana ir uzņēmuma labklājības noteicošais faktors – 89% uzņēmumu konkurē, pārsvarā balstoties uz klientu pieredzi. Lai gūtu panākumus, zīmoliem jāizveido stipras attiecības ar klientiem, kā arī jāsaprot, kas viņiem patīk un kas ne.

Šeit aprakstīti seši galvenie soļi, ko uzņēmums var spert, lai izveidotu stipras attiecības ar klientiem.

1. Izveidojiet spēcīgu zīmola identitāti

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai stereotipos un jokos par dažādu Latvijas novadu pārstāvju īpatnībām un atšķirībām ir kāds patiesības grauds? Un kā vēl! Pirmo reizi reklāmas aģentūras DDB Latvija un pētniecības aģentūras GfK Custom Research Baltic veiktais pētījums liecina, ka katra reģiona iedzīvotāji ne tikai domā un redz pasauli citādāk, bet arī uzvedas un rīkojas atšķirīgi.

Iedzīvotāju uzskati un paradumi katrā novadā mazliet vai pat ļoti krasi atšķiras teju visos jautājumos – sākot ar viendzimuma laulībām un beidzot ar lojalitātes kartēm. Cilvēku pašvērtējums svārstās no pašpārliecinātības vienā reģionā līdz pieticībai otrā.

Jāpiebilst, ka Dienas Bizness un DDB Latvija neapšauba to, ka katrs cilvēks ir personība ar pavisam atšķirīgiem uzskatiem, ieradumiem un pieredzi, kas mūs katru veido par unikālām individualitātēm. Tomēr pētījuma dati liecina – ir rakstura iezīmes vai uzskati, kas vienos Latvijas novados ir vairāk izplatīti nekā citos, neatkarīgi no tā, vai tas ierakstīts mūsu gēnos vai veidojies vides un apkārtējo cilvēku iespaidā. To, kuram Latvijas etnogrāfiskajam novadam visprecīzāk atbilst jūsu dzīves redzējums un paražas, var noskaidrot DDB Latvija un Dienas Bizness saskaņā ar pētījuma rezultātiem veidotajā testā Latvijas gēni. Kā izrādās – arī iepirkšanās paradumi un cilvēku iecienītākie zīmoli katrā reģionā ir savi. Ko par tevi liecina tavi iecienītākie produkti, uzzini testā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmajā vietā septembrī - Samsung

Nozare.lv, 11.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmo vietu septembrī ieņēma tehnoloģiju uzņēmums Samsung informē aģentūras DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Ietekmīgāko zīmolu topa otrajā vietā ir kinoteātris Forumcinemas, savukārt trešo vietu ieņem ziņu portāls Kasjauns.lv.

Topa pirmo piecnieku noslēdz Latvijas mobilais telefons (LMT) un lidsabiedrība airBaltic.

«Zīmoli, kas septembrī iekarojuši pirmās četras pozīcijas, visai aktīvi darbojušies visos trijos sociālajos tīklos, bet piektās vietas ieguvējs - airBaltic - savu vietu nodrošinājis, darbojoties tikai Twitter un Facebook,» paskaidroja Krilovs.

Pēc Krilova teiktā, topa metodoloģija ir vienkārša - katrā no sociālajiem tīkliem tiek aplūkoti divi rādītāji - zīmola auditorija un iesaiste. Pirmais nosaka, cik liela auditorija pieteikusies sekot zīmola ziņām, bet otrais - cik aktīvi pēdējā mēneša laikā auditorija iesaistījusies zīmola aktivitātēs. Veidojot kopējo topu, sociālo tīklu Twitter, Facebook un Draugiem.lv rezultāti tiek saskaitīti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Noskaidroti Latvijā un Baltijā mīlētākie zīmoli

Nozare.lv, 19.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, informē zīmolu topa veidotāji DDB Consulting.

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir Nokia, trešajā - Skype. Topa ceturtajā vietā ierindojies zīmols Swedbank, piektajā - Maxima, sestajā - Facebook, septītajā - TV3.

Baltijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz YouTube, Raffaello un Fairy, kas attiecīgi ierindojās astotajā, devītajā un desmitajā vietā.

Zīmols Google ir arī Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta augšgalā. Arī pagājušajā gadā Google bija šī topa pirmajā vietā.

Salīdzinājumā ar pagājušo gadu savas pozīcijas Latvijas mīlētāko zīmolu topā nav mainījis arī Inbox, kas ierindojas otrajā vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vienaldzīgāko zīmolu TOP 10

, 28.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 27.septembrī tika paziņots, kurus zīmolus Latvijas iedzīvotāji ir iemīlējuši visvairāk. Tāpat tika nosaukti arī Latvijas iedzīvotājiem vienaldzīgākie zīmoli.

Vienaldzīgāko zīmolu TOP 10:

1. Ķekava

2. Karūna

3. Valdo

4. Elkor Tehnika

5. Rimi

6. Triāls

7. Balticovo

8. Philips (elektrotehnika)

9. Electrolux

10. Jelgavas maiznieks

Vienaldzāgākie zīmoli Latvijā noteikti pēc starptautiskā pētījuma DDB Brand Capital rezultātiem.

DDB Brand Capital zīmolu attīstīšanas metodika apskata patērētāju attiecību stiprumu ar zīmolu novērtējot gan vēlmi iegādāties, gan viedokli par zīmolu. Patērētāja attiecību aprakstam tiek izmantoti cilvēcisko attiecību dziļumu raksturojoši jēdzieni:

• zīmola mīlētāji – patērētāji, kas noteikti iegādātos konkrēto zīmolu, un tas ir viens no viņu iecienītākajiem zīmoliem;

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mārketinga pasākumā Password 2010 par labāko pērnā gada reklāmas kampaņu atzīta pretrunīgi vērtētā Tele2 kampaņa par tarifu plāna Meteorīts ieviešanu Latvijā.

Šo kampaņu veidoja aģentūras Papa, Inspired, Sponsorking, Digibrand, Bad Dog un Deep White.

Best Marketing pārstāve Unda Krieviņa paskaidroja, ka galvenās balvas ieguvēju žūrija izvēlējās tikai no pamatkategorijā iesniegtajiem darbiem. Finālā pamatkategorijā iekļuva arī SMS Credit kampaņa «Atdod tik, cik aizņēmies!», ko veidoja Airport, Inspired, Hauska & Partner, kā arī Aldara reklāmas kampaņa «Zelta draugu plosts», ko radīja DDB, Fuse un Cube.

Par efektīvāko kampaņu mazbudžeta kategorijā jeb līdz 10 tūkst. eiro, atzīta «pre-launch» kampaņa «Tele2 meteorīts – lai visi runā!», ko veidoja Inspired, Abnormal. Finālā iekļuva arī LMT kampaņa «O!Karte vīrusa video», kuru veidoja DDB, Tritone, Cube.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, šodien tika paziņots kompāniju DDB Consulting, Gfk Custom Research Baltic, PHD Latvia un Kapitāls kopīgi veidotajā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir Inbox, bet trešais - Swedbank. Top10 ceturto vietu ieņem Youtube, piekto - Rimi, sestajā vietā ierindojas Facebook, septītajā - Lattelecom, astotajā vietā ir Skype, devītajā vietā Maxima, bet Top10 noslēdz Depo.

Par 2015.gada unikālāko zīmolu atzīts Rīgas Melnais balzams, kvalitatīvākā zīmola statusā ir Nike, savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.

Žurnāla Kapitāls īpašā balva - Straujāk augošākais zīmols - tika piešķirta Statoil, pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu - Zīmols ar potenciālu - ieguva Latvijas Televīzijas 1.kanāls, bet PHD Latvija drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts Amoralle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Vasarā pļaujas laiks ar izklaidi saistītiem sociālajiem medijiem

Gunta Kursiša, 11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstu «pļaujas laiku» jūnijā piedzīvojuši ar izklaidi saistītie zīmoli, piemēram, ļoti strauju kāpumu uzrādīja zīmols Spoki, kā arī jauniešu aktivitāšu zīmols Ghetto Games, liecina DDB Latvia izveidotais sociālo portālu tops.

Spoki topā pakāpušies par deviņām pozīcijām un jūnijā ir dubultojuši savas auditorijas apjomu. Šis kāpums varētu tikt skaidrots ar skolēnu vasaras brīvlaika sākumu, kas norāda uz jauniešu brīvā laika pavadīšanas tendencēm, norāda DDB Latvia pārstāvji.

Kāpums par divām vietām vērojams arī zīmolam Ghettto Games, kas jūnijā organizēja ievērojamu skaitu sporta pasākumu, iesaistot jauniešus arī sociālo mediju aktivitātēs.

Dziesmu un Deju svētku panākumi un spēja jūnija mēnesī ierindoties ietekmīgāko zīmolu topa 29. vietā, pierādot, ka interneta lietotāji labprāt iesaistās aktuālos un valstij nozīmīgos notikumos arī sociālo mediju vidē, pauž pētījuma autori.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju degvielas tirgotājs AS «Virši-A» 2019. gada pavasarī ieviesis izmaiņas uzņēmuma zīmola identitātē, informē uzņēmumā.

2019. gada laikā vizuālās identitātes atsvaidzināšanā AS «Virši-A» plāno investēt līdz 500 000 eiro. Šo summu veido vizuālās identitātes atsvaidzināšana visās esošajās «Virši-A» uzpildes stacijās, komunikācijas un mārketinga kanālu pielāgošana uzlabotajai identitātei, tajā skaitā jaunas uzņēmuma mājas lapas izstrāde, jaunas darbinieku darba apģērba līnijas izveide, kā arī atsvaidzinātās vizuālās identitātes ieviešana vieglajā un smagajā «Virši-A» auto parkā.

«Kā uzņēmums darbojamies jau kopš 1995. gada. Šobrīd esam uz stabila izaugsmes ceļa un arī savu vizuālo identitāti vēlamies izveidot atbilstošāku mūsdienu prasībām,» stāsta AS «Virši-A» izpilddirektors Jānis Vība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Narvesen paziņojis par jaunas grafiskās identitātes ieviešanu gan logotipā, gan jauno veikalu noformējumā.

Narvesen paziņojis par jaunas grafiskās identitātes ieviešanu gan logotipā, gan jauno veikalu noformējumā.

«Mēs redzam, ka tā niša, kas, runājot par pārtiku, kļūst arvien svarīgāka īpaši steidzīgajiem pilsētniekiem, ir kvalitatīvs, svaigs un daudzveidīgs līdzņemamo ēdienu piedāvājums. Tāpēc pērn ieviesām aptuveni 60 jaunus produktus ar zīmolu Fresh & Tasty, un arī šogad turpināsim pie tā strādāt,» uzņēmuma plānus komentē Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

«Mūsu jaunā grafiskā identitāte ir stāsts par plūsmu.»

«Par kustību, kurā nav vietas gulēšanai uz pagātnes lauriem vai dīkstāvei, gaidot, ko atnesīs rītdiena. Mēs esam kustībā, lai šodien paši radītu savu rītdienu. Un tieši tāpēc arī logotipa grafiskā izpildījuma un filozofijas pamatā ir izmantots plūsmas princips. Logo ir kļuvis mūsdienīgāks, dinamiskāks gan krāsās, gan formās un pielāgojams dažādiem veikalu formātiem un vidēm, kur darbojas Narvesen. Vienlaikus šajā logotipā viegli atpazīstam Narvesen veikaliem aktuālo lielo N burtu,» skaidro K.Judovica.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Līdz 2015. gadam valsts iestādēm līdzšinējo logo jānomaina pret Latvijas ģerboni

S. Igaune, E. Pankovska, E. Mudulis, 30.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts pārvaldes iestādēm līdz 2015. gadam ir jāatsakās no saviem logo un to vietā jāizmanto valsts ģerbonis; eksperti lielu pievienoto vērtību nesaskata un aicina tā vietā domāt par jaunu darba vietu radīšanu.

Lai veicinātu valsts pārvaldes atpazīstamību un reprezentāciju, ļaujot sabiedrībai vieglāk identificēt valsts pārvaldi kā vienotu veselumu, valsts pārvaldē plānots ieviest vienotu vizuālās identitāti. «No nākamā gada valsts iestādes vairs nevarēs izmantot savus līdzšinējos logo un tām būs jāizmanto valsts ģerbonis. Šobrīd vēl nav zināms, kā tiks atrisināts jautājums par krāsām. Piemēram, Nīderlande, kas pilnībā uz vienotu vizuālo identitāti pārgāja jau vairākus gadus iepriekš, atstāja nozarēm atšķirīgas krāsas, bet šobrīd mākslinieki var izpausties un piedāvāt savas idejas,» DB paskaidroja Valsts kancelejas (VK) pārstāve Ilze Pavlova. Jāpiemin, ka atsevišķos gadījumos valsts ģerboni varēs neattēlot. Piemēram, uz maza izmēra priekšmetiem, kur tas nebūs saskatāms, un vietās, kas negarantēs valsts ģerbonim pienācīgu cieņu tā izmantošanas īslaicīguma un mērķa dēļ, piemēram, uz piezīmju papīra, sērkociņiem, pārtikas iepakojuma u.c. Solis – vienotas vizuālās identitātes virzienā – ir pareizs, lai cilvēki spētu atšķirt, ar kādām iestādēm un organizācijām viņiem ir darīšana, tomēr šobrīd tā noteikti nav prioritāte, kas būtu jārisina, DB norādīja Sabiedriskās politikas centra Providus pētniece Iveta Kažoka. «Šobrīd tiek sākts ar vienotu identitāti, nākamais solis varētu būt kopīgas funkcijas mājaslapām, bet tas nenozīmē, ka tām jābūt vienādām. Vienkārši ir jāpārņem labākās funkcijas,» piebilda I. Kažoka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiesnesis Džastiss Morgans (Justice Morgan), kurš atļāvis raidījuma Top Gear nu jau bijušā slepenā testa pilota Bena Kolinsa (Ben Collins) autobiogrāfijas «Vīrs baltajā tērpā» publicēšanu, skaidro, ka šādu lēmumu pieņēmis tāpēc, ka Stiga identitāte tobrīd jau vairs nav bijis nekāds noslēpums, raksta AFP.

Šā gada septembrī Dž. Morgans atteicās piešķirt kompānijai BBC rīkojumu, ar kuru būtu bijis iespējams apturēt B. Kolinsa autobiogrāfijas publicēšanu. BBC tiesnesim norādīja, ka grāmatas publicēšana pārkāptu konfidencialitātes noteikumus.

Tiesnesis norādījis, ka konfidencialitātes pienākums ir B. Kolinsam pret BBC, taču lēmuma pieņemšanas brīdī raidījuma Top Gear noslēpumainā testa pilota identitāte jau bijusi publiski pieejama. «Attiecībā uz visiem praktiskajiem nolūkiem – ikviens, kurš varētu būt ieinteresēts zināt Stiga identitāti, to tagad zina. Stiga identitāte vairāk nav noslēpums, līdz ar ko tā vairāk nav konfidenciāla informācija,» tā Dž. Morgans.

Komentāri

Pievienot komentāru