Šī gada 5. septembrī reklāmas agentūra DDB mainīja sava zīmola identitāti. Tas notika vienlaikus visā pasaulē un tā ir vienota visā pasaulē. Mūsu jaunā identitāte ir vienkārša, skaidra, to viegli atcerēties un pats galvenais, tā ir 100% mūsu. Kā teicis Vinstons Čērčils, "visas izcilās lietas ir vienkāršas un daudzas no tām var tikt izteiktas vienā vārdā. Brīvība. Taisnīgums. Gods. Pienākums. Līdzjūtība. Cerība." DDB būtības izteikšanai arī pietiek ar vienu vārdu, un tas ir Kreativitāte.
DDB visaugstāko kreativitātes līmeni starptautisko reklāmas aģentūru vidū apliecina gan lielākais balvu skaits industrijas prestižākā reklāmas festivāla Cannes Lions pastāvēšanas vēsturē, gan lokāli un reģionāli iegūtā atzinība. Mēs veidojam unikālas, noturīgas un spēcīgas zīmolu pieredzes, un mūsu mērķis ir būt ietekmīgākajai komunikāciju kompānijai pasaulē. Tas arī ir atjaunotā DDB zīmola pamatā.
Kreativitātei - jauna mērvienība.
Jau kopš pamatskolas mēs esam pieņēmuši kā pašsaprotamu iespēju izmērīt spēku, ātrumu, temperatūru, attālumu. Bet kā nomērīt to, kas pēc būtības ir pretējs standartizēšanai? Kā mērīt kreativitāti? Mūsu atbilde ir DDB jaunajā identitātē ietvertais "DDB grāds", kas nozīmē augstāko iespējamo kreativitātes izpausmi. Tas nozīmē drosmi atklāt jaunus ceļus, ziņk��ri izkāpt ārpus robežām un stereotipiem, enerģiju radīt jaunus risinājumus, atvērtu prātu idejām.
Šis ir aizraujošs laiks mūsu nozarē, kurā tieši kreativitāte ir galvenā un praktiski vienīgā iespēja sekmīgi strādāt un attīstīties. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, pasaule kļuvusi daudz ātrāka, vienotāka, sadarboties spējīgāka un mazāk kontrolējama. Šo pārmaiņu ietekmēti, daudzi uzņēmumi griežas pie mums, lai saņemtu radošus risinājumus ne tikai komunikāciju, bet arī biznesa vajadzībām.
Kā patīkams apliecinājums mūsu kreativitātes līmenim un potenciālam Baltijā un plašākā reģionā ir augstākais reputācijas novērtējums šogad veiktajā Latvijas mārketinga speciālistu aptaujā, saņemtie apbalvojumi radošajos, dizaina un mārketinga efektivitātes konkursos, kā arī mūsu ilgtermiņa klientu izcilie biznesa sasniegumi.
Ieskaties www.ddb.com vai www.ddb.lv un uzzini vairāk.
Par DDB
DDB Latvija ir viena no vadošajām komunikāciju aģentūrām. Dibināta 1995.gadā, aģentūrā ir 35 pastāvīgi darbinieki un vairāk kā 20 pastāvīgi līgumdarbinieki. DDB Latvija piedāvā komunikāciju stratēģiskās konsultācijas, zīmolu izstrādi un auditu, integrēto komunikāciju plānu izstrādi, kampaņu izstrādi, realizāciju un novērtēšanu, kā arī grafisko identitāšu izstrādi un dizainu.
DDB Latvija ieguvusi Password 2007 Grand Prix titulu par 2006. gada veiksmīgāko kampaņu Latvijā, saņēmusi 2 radošās izcilības festivāla ADWARDS 2007 ordeņus, Cicerona balvu, ieguvusi augstākās reputācijas titulu 2007. gada veiktajā radošo aģentūru reputācijas pētījumā. DDB Latvija kopš 2004. gada veido un attīsta arī Latvijas mīlētāko zīmolu topu.
DDB Latvija ietilpst DDB Worldwide tīklā, pārstāvēta 96 valstīs, kopumā 206 biroji. DDB Worldwide atzīta par apbalvotāko aģentūru pasaulē, kā arī atkārtoti ieguvusi pasaules ietekmīgākās aģentūras titulu.