Ceturtās paaudzes Land Rover septiņvietīgais visurgājējs ir ieguvis jaunu nosaukumu – Discovery 4. No sava priekšgājēja to atšķir jauni dzinēji, uzlabots ārējais izskats un augstākas raudzes apdares materiāli salonā.
Salīdzinājumā ar iepriekšējo 2.7 litru motoru, jaunais Land Rover sešcilindru trīs litru dzinējs nodrošina vidēji 9 % degvielas ekonomiju un par gandrīz 10 % mazāk CO2 izmešu, vienlaikus palielinot jaudu par 29 %. Griezes moments palielināts vēl vairāk – par 36 %, un tagad tas ir 600 Nm! Jauda un griezes moments ir pieejami plašā apgriezienu diapazonā, kas nodrošina tūlītēju reakciju uz gāzes pedāļa nospiešanu un vienmērīgu braukšanu. Rezultātā tiek iegūts paātrinājums no 0 līdz 100 km/h 9.6 sekundēs, kas ir par 24 procentiem labāks rādītājs nekā 2.7 litru motoram.
Arī pazīstamais 2.7 dīzeļmotors ir uzlabots. Elastīgais augstspiediena Common-Rail dīzeļdzinējs izmanto maināmas ģeometrijas turbokompresoru un attīsta 190 ZS jaudu un 440 Nm griezes momentu. Beidzot kaltā dzelzs dzinēja bloka vietā ir radīts t.s. CGI (compacted graphite iron) dzinēja bloks, kurš ir vieglāks, cietāks un izturīgāks.
Discovery 4 jauno salonu ir centušies vienkāršot, samazinot vadības ierīču skaitu. Radīts mierīgāka noskaņa, kas tomēr joprojām atbilst Discovery raksturīgajam arhitektūras stilam. Terrain ResponseTM slēdzis tagad atrodas labāk pieejamā vietā centrālās konsoles priekšpusē, bet glāžu turētājs novietots ērtākā vietā konsoles vidū. Visiem modeļiem ir jauna, apsildāma stūre ar uzlabotu slēdžu izvietojumu vadītāja informācijai, audiosistēmas tālvadībai un kruīza kontrolei.
Atjaunots arī ārējais dizains – ievērojamākie jaunumi ir gludākas un vienkāršākas virsmas auto priekšpusē, tostarp jauns, aerodinamiskāks bampers. LED tehnoloģijas priekšējie un aizmugurējie lukturi. Priekšējiem lukturiem pieejama tālās gaismas ar palīdzības funkcija High Beam Assist, kas automātiski ieslēdz vai izslēdz tālās gaismas lukturus atbilstoši apstākļiem.
Land Rover inženieri arī ir pārveidojuši jaunās paaudzes Discovery 4 vadāmību un uzvedību uz ceļa. Izmaiņas aptver jaunus piekares komponentus, uzlabotu stūres sistēmu, lielākas bremzes, uzlabotu pretbuksēšanas sistēmu, kā arī papildinājumus Terrain ResponseTM sistēmai, kas palīdz optimizēt automobili dažādām braukšanas situācijām.
Visbeidzot, jaunais Land Rover Discovery 4 pašmāju tirgū ar 2.7 litru dīzeļdzinēju maksā, sākot no 43 950 EUR un kombinētajā ciklā patērē 9.2 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km. Jaudīgais 3.0 litru Discovery 4 kombinētajā ciklā patērē 9.3 litrus uz 100 km un maksā, sākot no 54 900 EUR.