Eksprespasta pakalpojuma sniedzējs DPD Latvija piegādājis 4 miljono sūtījumu kopš uzņēmuma dibināšanas brīža. Ja 2 miljonais sūtījums tika sasniegts astoņu gadu laikā (2006. gadā), tad pēdējo divu gadu laikā DPD divkāršojis sūtījumu skaitu.
Uzņēmumam Heidelberg Latvija, kas sūtījumu nodeva piegādei, DPD Latvija valdes priekšsēdētāja Jūlija Moreva pasniedza apliecinājuma sertifikātu. SIA DPDLatvija prognozē, ka 5 miljono piegādi izdosies veikt jau 2008.gada nogalē.
DPD Latvija un tirgus izpētes kompānijas TNS Latvija 2007.gadā veiktā aptauja Baltijas valstīs liecina, ka vairāk kā trešdaļa uzņēmumu eksprespasta pakalpojuma sniedzēju izvēlas cenas faktora dēļ, par gandrīz tikpat svarīgiem tiek minēta arī piegādes kvalitāte un laiks.
Ainārs Gilis, DPD Latvija mārketinga un pārdošanas vadītājs, komentējot eksprespasta pakalpojuma attīstības tendences Latvijā, norāda: "Tas, ka Latvijas uzņēmēji aizvien vairāk izmanto ārpakalpojumu, vairs nav nekāds jaunums, tomēr šī brīža ekonomiskā situācija norāda uz vēl vienu būtisku lietu. Inflācijas, degvielas cenu un darba algu pieauguma iespaidā savs autoparks uzņēmumiem kļūst maksimāli neizdevīgs un šīs, aizvien augošās, fiksētās izmaksas nav iespējams kompensēt, jo diemžēl samazinās arī sūtījumu pieauguma tempi – cilvēki sākuši pirkt mazāk."
"Eksprespasta pakalpojumu nozarē DPD darbojas jau kopš 1998.gada, un šo desmit gadu laikā mūsu klientu skaits pārsniedzis 5 000 robežu. Tas liecina, ka globālās tendences nostiprinās arī Latvijā, un uzņēmumu vadība arvien vairāk novērtē ārpakalpojuma izmantošanas priekšrocības – naudas, laika un cilvēkresursu ekonomiju," uzsver Ainārs Gilis.