Jaunākais izdevums

Ar jaunu automašīnas ātruma rekordu noslēgušās dragreisa sacensības Battery Race 2007, Db.lv informēja organizatori.

28. jūlijā trasē 333 notika dragreisa sacensības BATTERY Race, kas vienlaicīgi bija arī Drag Racing Baltic Cup Latvijas posms, un drifta sacensības HGK Drift Party. Pēdējais Drag Racing Baltic Cup posms notiks jau nedēļas nogalē - 4. augustā Igaunijas pilsētā Pērnavā.

Ātrākais motocikla laiks klasē virs 600 cm3 bija 6,45 sekundes, un to uzrādīja igauņu braucējs Marek Virves ar Kavasaki 12NJ. Viņa sasniegtais ātrums finišā bija 186 km/h.

Taču tieši pašmāju braucējs uzrādīja vislabāko rezultātu automašīnām - Ilmārs Zausajevs ar pilnībā pārbūvētu Audi S2 uzvarēja ne tikai savā C klasē, bet arī pārspēja visu citu auto un pat vairāku motociklu rezultātus, finālbraucienā sasniedzot Latvijā reģistrēto ātrāko laiku 201 metra distancē automašīnām - 6,985 sekundes.

Ātruma svētku otrajā daļā spēkiem mērojās drifta jeb sānslīdes sacensību HGK Drift Party dalībnieki. Garas sānslīdes līkumos, vairāk dūmu, vairāk skatītāju ovāciju, spēja precīzi veikt distanci - tie ir galvenie vērtēšanas kritēriji šajā disciplīnā.

Sacensības vērtēja trīs tiesneši no Latvijas Automobīļu Federācijas, un intriga par uzvarētāju saglabājās līdz pat sacīkstes beigām. Pirmajās HGK Drift Party sacensībās uzvarēja daudzkārtējais dragreisa čempions Kaspars Martinsons ar BMW E30, aiz sevis atstājot drifta meistarus Edgaru Krauzi un Gvido Elksni.

Battery Race finālbraucienu rezultāti pa klasēm:

A klase

1. Raimonds Burakevičs, Opel Corsa

2. Ingus Seipulis, Opel Astra

3. Kaspars Martinsons, Xenon Honda Civic

B klase

1. Eero Pesur, BMW 325

2. Agris Biezais, BMW 325

3. Kaspars Martinsons, CRX Honda Civic

C klase

1. Ilmārs Zausajevs, Audi Coupe

2. Elmārs Aukšmuksts, Subaru Impreza

3. Jevgeni Bulakin, Nissan 200sx

D klase

1. Oskari Juha-Matti Heinson, Chevrolet Chevelle Malibu

2. Alari Hunt, Chevrolet Corvette

3. Uģis Andžāns, BMW 325

F klase

1. Tomi Kyosti, Yamaha

2. Jaak Roondi, Kavasaki

3. Mati Polluste, Suzuki

G Klase

1. Marek Virves, Kavasaki

2. Juha Henni Kristian Lindqvist, Suzuki

3. Krist Ain, Suzuki

HGK Drift Party uzvarētāji:

1. Kaspars Martinsons, BMW 325

2. Edgars Krauze, BMW 328

3. Gvido Elksnis, BMW 328

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Blue Shock Race plāno atdzīvināt tirdzniecības centru Bērnu pasaule

Lelde Petrāne, 19.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Halle slēgtā pasākumā tiks atklāta 1. jūlijā, bet publiski - 2. jūlijā,» jautāts, kad tirdzniecības centrā Bērnu pasaule tiks atklāta Blue Shock Race jaunā Rīgas elektrokartingu halle, biznesa portālam db.lv pastāstīja Blue Shock Race dibinātājs un valdes loceklis Artis Daugins. Šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro.

Kārtojot visas formalitātes, halles atklāšana Matīsa ielā 25 nedaudz iekavējusies - sākotnējais mērķis bija to atvērt maija beigās. «Šis ir milzīgs projekts un nav daudzi, kam ir pieredze šajā lauciņā. Līdz ar to mums kā pionieriem jārisina daudz lietas, par ko neviens nezina, bet tas ir normāls pionieru pienākums, atrisināt, tā, lai nākošajiem un pašiem būtu labāk un vieglāk,» sacīja Blue Shock Race dibinātājs.

Pirmā Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu halle atradās modes un izklaides centrā Rīga Plaza, taču tika aizvērta šā gada aprīlī. «Startējot ar šo pilotprojektu, mums telpu līgums bija noslēgts uz vienu gadu, pēc tam šīs telpas bija jāatstāj. Rīga Plaza nāca ar priekšlikumiem pārcelt halli uz blakus telpām, bet, izvērtējot visus piedāvājuma aspektus, iespējas un nākotnes vajadzības, mēs nolēmām veidot lielo kartingu halli un diemžēl tik daudz vietas Rīga Plaza mums nebija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Elektrokartinga centra izveidē investēs ap 90 000 eiro

LETA, 24.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas elektrokartingu ražotājas SIA Blue Shock Race elektrokartinga centra izveidē kopumā investēs ap 90 000 eiro, stāsta Blue Shock Race pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Viņš stāsta, ka projekta pirmajā kārtā, kas paredz izbūvēt kartinga trasi iekštelpās, paredzēts investēt aptuveni 50 000 līdz 60 000 eiro. Savukārt saskaņā ar sākotnējām aplēsēm projekta otrā kārta, kas paredz kartinga trasi ārtelpās un virtuālās 3D vides iespējas, varētu izmaksāt ap 30 000 eiro.

Projekta īstenošanā iesaistījušies privāti investori un partneri. Tāpat Blue Shock Race ieguvis arī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) eksporta un inovācijas balvu, kā arī Liepājas pašvaldības atbalstu 3500 eiro apmērā, atzīmē Hmieļevskis.

Viņš norāda, ka investīcijas plānots atpelnīt samērā īsā laika posmā, un viena līdz divu gadu laikā elektrokartinga centru paredzēts iedzīvināt pilnā apjomā, kas paredz kombinēto - iekštelpu un āra - trasi, kā arī virtuālās 3D vides izklaides.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad ceļu policijas darbinieki par atļautā ātruma pārsniegšanu ir apturējuši vairāk nekā 88 tūkstošus autovadītājus, turklāt nepareiza ātruma izvēle ir bijusi par pamatu vairāk nekā 1900 avārijām.

Lai arī šogad, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, samazinājies gan ceļu satiksmes negadījumu, gan cietušo un bojā gājušo skaits un Latvijai izdevies sasniegt ES izvirzīto mērķi, tomēr vēl aizvien ātruma ierobežojumu ignorēšana un nepareiza ātruma izvēle ir ierasta prakse autovadītāju vidū un pirmais izplatītākais autovadītāju pārkāpums.

Cīņā ar ātrumpārkāpējiem policija otro gadu aktīvi izmanto fotoradarus. Šī gada 10 mēnešos ar fotoradaru palīdzību sastādīti 13 566 protokoli. “Nepareiza ātruma izvēle un ātruma pārsniegšana ir galvenais iemesls apmēram trešajai daļai avāriju. Svarīgi atcerēties, ka reālajā ceļu satiksmē vadītājam pašam regulāri ir jākontrolē braukšanas ātrums. Maldīgs ir uzskats, ka neliela ātruma pārsniegšana nenodara neko ļaunu. Mēs ik dienas redzam ātras braukšanas radītās sekas – pat 10-20 km/h ātruma pārsniegšana bieži vien var būt nāvējoša,” atzīst Edmunds Zivtiņš, Valsts policijas Prevencijas pārvaldes priekšnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

14. novembrī Rīgā notiks CO2 E-Race Rīga pasākumu sērijas pirmais posms – Rīgas CO2 kartes izveidošana. Šī projekta mērķis ir palielināt sabiedrības izpratni par globālajām klimata izmaiņām un globālā klimata krīzi Latvijā un pasaulē, kā arī demonstrēt risinājumus tās novēršanai, izmantojot jaunākās tehnoloģijas.

Karte tiks veidota ar elektro automašīnām LYNX un HUMMER, un tās tapšanā piedalīsies CO2 E-Race idejas autors, dāņu mākslinieks Jākobs Fuglsangs Mikelsens (Jacob Fuglsang Mikkelsen), kurš runā par sabiedrībai aktuāliem procesiem, izmantojot mākslas un kultūras izteiksmes līdzekļus. LYNX ir sporta klases 100% dabai draudzīga elektriskā automašīna. HUMMER ir pirmā proporcionāli precīzā un oficiāli licenzētā elektroniskā automašīna, kas veidota pēc H3™ HUMMER™ parauga un pārstāv tā zīmolu.

Sākot no plkst. 17:00 Rīgas CO2 karti veidos LYNX automašīna, kurā ievietots GPS (globālās pozicionēšanas sistēma), ar kuras palīdzību tiešsaistē projekta mājas lapā www.co2erace.lv un uz dažādiem ekrāniem Rīgā varēs redzēt, kā Rīgas kartē tiek iezīmēta CO2 ķīmiskā formula.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No pirmdienas, 14.augusta, uz Rīgas apvedceļa (A5) posmā no Stūnīšiem līdz Jaunmārupei (23,1.-28,6. km) sāks darboties pirmais vidējā braukšanas ātruma kontroles posms, informē Latvijas Valsts ceļi.

Vidējā ātruma kontrole Latvijā tiek ieviesta, lai uzlabotu satiksmes drošību. Kā liecina statistika, biežākais smago ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) veids ir sadursme, un sadursmju iemesli ir nepareizi autovadītāju lēmumi pie stūres, pārgalvīgi manevri, kuru sekas pastiprina liels ātrums. Citu valstu pieredze liecina, ka posmos, kur tiek ieviesta vidējā ātruma kontrole, CSNg skaits samazinās.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma ir automātiska mērīšanas sistēma, kas veic ātruma mērījumu, balstoties uz noteikta ceļa posma nobraukšanai patērēto laiku. Posma sākumā un beigās ir uzstādīts aprīkojums, kas fiksē laikus, kad transporta līdzeklis iebrauc ceļa posmā un izbrauc no tā, un aprēķina vidējo ātrumu, ar kādu šis posms ir šķērsots. Ja sistēmas reģistrētais transportlīdzekļa vidējais ātrums ir lielāks par šajā posmā maksimāli atļauto, tā īpašnieks saņems sodu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Papildināta ar FOTO: Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu hallē gada laikā ieguldīti 100 tūkstoši eiro un mainīta cenu politika

Lelde Petrāne, 22.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms gada tirdzniecības centrā Riga Plaza tika atvērta bērnu elektrokartingu halle Blue Shock Race KidsZone. Finansiālais ieguldījums Rīgas halles izveidē un uzturēšanā gada laikā sasniedzis apmēram 100 tūkstošus eiro, biznesa portālam db.lv stāsta Rīgas halles vadītājs Niks Jansons.

Rīgas halle ir prototips, kurā reālajā dzīvē testētas visas Blue Shock Race komandas idejas. Šobrīd Rīgas hallē strādā 8 darbinieki.

«Joprojām turpinām ieguldīt līdzekļus, lai arvien uzlabotu halles darbību, tomēr lielākais ieguldījums noteikti ir bijis laiks. Ieguldītais laiks halles izveidē un attīstībā ir neaprakstāms. Arī šobrīd joprojām attīstāmies un uzlabojam darbības procesu. Šis gads ir bijis saspringts, tomēr notikumiem bagāts,» skaidro N. Jansons.

Pieprasītākais un līdz ar to arī ienesīgākais pakalpojums ir elektrokartings, tomēr arvien biežāk cilvēki izvēloties arī dzimšanas dienas svinību organizēšanas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

28. jūlijā - tūninga žurnāla Forsāža rīkotais "Drag Racing Baltic Cup" Latvijas posms!

, 29.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā notiks vienotas dragrace sacensības "Drag Racing Baltic Cup 2007". Latvijas posmu rīko tūninga žurnāls Forsāža, un tas notiks 28. jūlijā sporta kompleksā "333" - Rīgas rajona Ropažu pagasta Sila priedēs.

Sacīkšu pirmais posms "Ferro Metal Motor Show Kedainiai 2007" notiks jau šajās brīvdienās - 30. jūnijā un 1. jūlijā - Lietuvas pilsētā Kedainiai, un tās būs 402 metru sacensības. Latvijas posms "Forsāža Drag Racing" sporta kompleksā 333 notiks 28. jūlijā, un tās būs īsās distances sacensības - 201 metrs. Savukārt noslēdzošais posms "Battery Race", arī 402 metri, notiks 4. augustā Igaunijas pilsētā Pērnavā.

Pasākuma "Forsāža Drag Racing" mērķis ir veidot "dragrace" kā sporta veida tradīcijas un mainīt sabiedrības stereotipus par šīm sacensībām, kā arī veicināt Igaunijas, Lietuvas un citu valstu sportistu un tūristu interesi par auto sacensībām Latvijā. Sadarbībā ar Latvijas Automobiļu federāciju (LAF) iecerēts veidot jaunu sacensību organizēšanas un apmeklētāju drošības sistēmu šāda veida pasākumos. Pasākuma mērķis ir veicināt jaudīgu automašīnu īpašnieku piedalīšanos oficiālās ātrumsacīkstēs, kā arī organizēt patiešām kvalitatīvu un drošu ātrumsacensību apmeklētājiem un sadarbības partneriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jēkabpils lidlaukā 29. augustā notiks Latvijas Dragreisa Čempionāta 402 metru sacensības Jēkabpils Kauss 2009, kurās vienīgo reizi šogad klasiskajā dragreisa distancē sacentīsies visi Baltijas ātrākie braucēji.

Interneta vietnē www.forsaza.lv jau ir sākusies dalībnieku reģistrācia. Dalībnieki un skatītāji tur var iepazīties arī ar sacensību nolikumu un dienas plānu.

Sacensību atklāšana notiks 29. augustā plkst. 16.00, bet vērot kvalifikācijas braucienus skatītāji varēs jau no plkst. 15.00.

Bērniem līdz sešu gadu vecumam ieeja bez maksas. Biļetes iepriekšpārdošanā (Biļešu Serviss un DUS Statoil) var iegādāties par Ls 4, bērniem no 7 līdz 12 gadu vecumam – Ls 3. Biļešu cena pasākuma dienā Ls 5.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biķernieku sporta kompleksā 1. augustā notiks auto un izklaides pasākums, kura ietvaros paredzēts gan Latvijas Dragreisa Čempionāta un DrinkMe Cup 2009 3. posms, gan Latvijas autoklubu un tūnēto auto izstāde.

Spēcīgākie Latvijas dragreisa braucēji, kuri cīnās par ieskaites punktiem čempionāta un DrinkMe kausa kopvērtējumā, jau sagatavojuši automašīnas startam. Papildus azartu sola lietuviešu un igauņu sportisti, kuri šoreiz ieradīsies īpaši kuplā skaitā. Interesanti, ka līdz ar moderno un ļoti jaudīgo automašīnu braucējiem savu dalību dragreisa handikapa klasē jau pieteikuši vairāki Oldschool biedrības braucēji, liecina organizatoru sniegtā informācija medijiem.

Dalībnieku on-line reģistrācija sacensībām sāksies 13. jūlijā interneta lapā www.forsaza.lv, kur braucēju fani jau savlaicīgi varēs uzzināt visus jaunumus par sportistiem, savukārt dalībnieki – iepazīties ar sacensību nolikumu un dienaskārtību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Vidzemes šosejas (A2) un autoceļa Cēsis-Vecpiebalga (P30) sāk darboties vidējā ātruma kontroles posmi, informē "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

Uz Vidzemes šosejas sāk darboties vidējā ātruma kontroles posms no tilta pār Vējupīti Siguldā līdz Augšlīgatnei, bet uz autoceļa Cēsis-Vecpiebalga - no Jaunkleķeriem līdz Krustakrogam.

Abos posmos tiks kontrolēts vidējais ātrums, obligātā civiltiesiskā transportlīdzekļu apdrošināšana un tehniskā apskate. Uz Vidzemes šosejas kontroles posma sākumā pie tilta pār Vējupīti kontrolēs arī vinjetes.

Jau ziņots, ka no 14.augusta pirmais vidējā braukšanas ātruma kontroles posms sāka darboties uz Rīgas apvedceļa (A5) posmā no Stūnīšiem līdz Jaunmārupei.

LVC norāda, ka vidējā ātruma kontrole Latvijā tiek ieviesta, lai uzlabotu satiksmes drošību. Kā liecina statistika, biežākais smago ceļu satiksmes negadījumu veids ir sadursme, un sadursmju iemesli ir nepareizi autovadītāju lēmumi pie stūres, pārgalvīgi manevri, kuru sekas pastiprina liels ātrums. Citu valstu pieredze liecina, ka posmos, kur tiek ieviesta vidējā ātruma kontrole, negadījumu skaits samazinās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vidējā ātruma kontroles posmi sāks darboties arī uz Tallinas un Valmieras šosejas

Db.lv, 07.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naktī uz piektdienu, 8.septembri, uz Tallinas šosejas (A1) no Siguļiem līdz Lilastei un uz Valmieras šosejas (A3) posmā no krustojuma ar vietējo autoceļu Plācis-Rozula līdz Stalbei sāks darboties vidējā ātruma kontroles posmi, informēja "Latvijas valsts ceļu" (LVC) pārstāvji.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma papildus veiks arī reģistrēto transporta līdzekļu tehniskās apskates (TA), autoceļu lietošanas nodevas samaksas un obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas samaksas kontroli.

Jau ziņots, ka no 14.augusta pirmais vidējā braukšanas ātruma kontroles posms sāka darboties uz Rīgas apvedceļa (A5) posmā no Stūnīšiem līdz Jaunmārupei.

LVC norāda, ka vidējā ātruma kontrole Latvijā tiek ieviesta, lai uzlabotu satiksmes drošību. Kā liecina statistika, biežākais smago ceļu satiksmes negadījumu veids ir sadursme, un sadursmju iemesli ir nepareizi autovadītāju lēmumi pie stūres, pārgalvīgi manevri, kuru sekas pastiprina liels ātrums. Citu valstu pieredze liecina, ka posmos, kur tiek ieviesta vidējā ātruma kontrole, negadījumu skaits samazinās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonakt uz Daugavpils šosejas (A6) posmā no Krustpils līdz Stūrniekiem sāks darboties vidējā ātruma kontroles posms 9,5 kilometru garumā, aģentūru LETA informēja "Latvijas valsts ceļu" (LVC) pārstāvji.

Tas būs pirmais no trijiem vidējā ātruma kontroles posmiem uz Daugavpils šosejas.

Šajā posmā tiks kontrolēts vidējais ātrums, obligātās civiltiesiskās apdrošināšana (OCTA), tehniskā apskate (TA) un autoceļu lietošanas nodevas samaksa.

LVC norāda, ka vidējā ātruma kontrole Latvijā tiek ieviesta, lai uzlabotu satiksmes drošību. Kā liecina statistika, biežākais smago ceļu satiksmes negadījumu veids ir sadursme, un sadursmju iemesli ir nepareizi autovadītāju lēmumi pie stūres, pārgalvīgi manevri, kuru sekas pastiprina liels ātrums. Citu valstu pieredze liecina, ka posmos, kur tiek ieviesta vidējā ātruma kontrole, ceļu satiksmes negadījumu skaits samazinās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piedāvā iespēju kļūt par elektrokartingu halles līdzīpašnieku

Lelde Petrāne, 23.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektrokartingu izklaides pakalpojumu sniedzējs SIA BSR Liepāja 30.jūnijā Liepājā plāno atklāt elektrokartinga halli, un katram piedāvā iespēju kļūt par jaunās elektrokartingu halles līdzīpašnieku, pavēstīja Blue Shock Race preses pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Blue Shock Race vietnē Bezrindas.lv sācis iepriekšpārdošanas biļešu tirdzniecību, un starp visiem biļešu pircējiem tiks izvēlēts viens, kurš saņems dāvinājumu no uzņēmuma īpašnieka Arta Daugina - 1% daļu SIA BSR Liepāja.

«Iepriekšpārdošanas jeb PreOrder biļete ir unikāls pirkums pirms Liepājas Blue Shock Race kartingu halles atvēršanas. Tā dod vairākas priekšrocības, kas netiks piemērotas nevienam biļešu īpašniekam pēc kartingu halles atvēršanas, turklāt visi biļešu ieņēmumi tiks novirzīti halles izveidē un attīstībā,» stāsta BSR Liepāja īpašnieks A. Daugins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā atklāts Blue Shock Race elektrokartingu centrs, kas turpmāk atradīsies kādreizējā ostas spīķerī, Vecajā ostmalā, informē Blue Shock Race preses pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Elektrokartinga centrs top vairākās kārtās, un pirmā atklāta aptuveni 150 metru garā iekštelpu trase, kas darbosies visu gadu, neatkarīgi no laikapstākļiem.

«Patlaban braucējiem pieejami četri mazie kartingi, kas piemēroti bērniem vecumā no četriem, pieciem gadiem, kā arī viens lielais kartings, ar kuru elektrisko jaudu piedāvājam izbaudīt pieaugušajiem. Lielo kartingu skaits drīzumā tiks palielināts,» stāsta Blue Shock Race īpašnieks Artis Daugins.

Otrā kārta paredz aptuveni 160-170 metru gara papildinājuma izveide ēkas pagalmā, līdz ar to kopējais trases garums sasniegs 320 metru.

Blue Shock Race šī projekta īstenošanai ieguvusi pašvaldības atbalstu 3500 eiro apjomā. Projektā iesaistījušies arī vairāki privāti investori un partneri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā 80 valsts ceļu posmos notiek būvdarbi un ieviesti satiksmes ierobežojumi, informē VSIA "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Piektdienas pēcpusdienā intensīva satiksme var būt jūras piekrastes virzienos, kā arī Pierīgā. LVC aicina rēķināties ar papildu laiku ceļā un plānot braucienus savlaicīgi.

Dienvidkurzemes piekrastē sestdien notiks Zvejnieksvētki, arī tur jārēķinās ar lielāku transporta plūsmu.

Ar satiksmes ierobežojumiem jārēķinās uz Vidzemes un Daugavpils šosejām, kā arī uz daudziem reģionālajiem autoceļiem.

Dodoties brīvdienu braucienos, LVC aicina autovadītājus ieskatīties remontdarbu kartē LVC mājaslapā "www.lvceli.lv", kur atzīmēti visi aktuālie satiksmes ierobežojumi uz valsts autoceļiem.

Lielākie ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem:

  • uz Vidzemes šosejas (A2) no Sēnītes līdz Siguldai satiksme pa labās puses brauktuvi, ātruma ierobežojums 70 un lokāli 50 km/h. Satiksme pa vienu joslu katrā virzienā. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 20 minūtes;
  • uz Vidzemes šosejas (A2) no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei ir seši reversās kustības posmi, ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 55 minūtes;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Lielvārdē trijos posmos luksofori, ātruma ierobežojums 50 km/h, platuma ierobežojums 3 m, posma šķērsošanai nepieciešama pusstunda;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Pļaviņu apvedceļa posmā divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks pusstunda;
  • uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) no Grebņevas līdz Kārsavai ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, četri luksoforu posmi. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 45 minūtes;
  • uz autoceļa Jēkabpils-Rēzekne-Ludza-Krievijas robeža (Terehova) (A12) no Jēkabpils līdz Mežārei ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, platuma ierobežojums 3,8 m. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 23 minūtes.
  • uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) no Grebņevas līdz Kārsavai ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, četri luksoforu posmi. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 45 minūtes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) līdz šim piemērojusi 17 246 eiro līgumsodu pilnsabiedrībai "Fima Group" par kavējumiem vidējā ātruma kontroles sistēmas ieviešanā, pavēstīja LVC pārstāvji.

Kompānijā skaidroja, ka atbilstoši līguma nosacījumiem par darbu kavējumiem vidējā ātruma kontroles sistēmām, kas jau ir nodotas ekspluatācijā, patlaban aprēķināts līgumsods 17 246 eiro apmērā.

Attiecīgā līgumsoda apmaksas termiņš bija 2023.gada 28.augusts, taču "Fima Group" līgumsodam nepiekrita un to nav apmaksājis. Tādējādi, pēc LVC pārstāvju minētā, attiecīgā summa tiks ieturēta no nākamajiem maksājumiem kompānijai.

Vienlaikus LVC norādīja, ka līgumsods tiks aprēķināts arī par tiem kavējumiem, kas tiks fiksēti attiecībā uz pārējām iekārtām, kas vēl nav nodotas ekspluatācijā.

Jau vēstīts, ka vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma tiek ieviesta ar aptuveni piecu mēnešu kavējumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas valsts autoceļu tīklā remontdarbu dēļ lielākie satiksmes ierobežojumi patlaban ir Valmieras šosejas posmā no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi un Vidzemes šosejas posmā no pagrieziena uz Cēsīm līdz Rīdzenei, informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC).

Minēto remontdarbu posmu izbraukšanai LVC aicina rēķināties aptuveni ar stundu.

Lielākais skaits remontdarbu valsts ceļu tīklā šobrīd notiek uz valsts vietējiem autoceļiem - kopumā 22 posmos. Darbi norit arī 14 reģionālo autoceļu un astoņos galveno ceļu posmos, kā arī uz 13 tiltiem uz pārvadiem.

Lielākie ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem:

  • uz Vidzemes šosejas (A2) no Sēnītes līdz Siguldai satiksmei atvērtas abas brauktuves abas brauktuves katrā virzienā. Ātruma ierobežojums 70 un lokāli 50 km/h. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 20 minūtes;
  • uz Vidzemes šosejas (A2) no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei septiņi luksoforu posmi un apbraucamais ceļš posmā Drabeši–Vaive. Slēgta nobrauktuve uz Cēsīm (P20). Satiksme notiek pa esošo pārvadu. Ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, paredzamais laiks remontposma šķērsošanas – stunda;
  • uz Valmieras šosejas (A3) no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi (V280) četri luksoforu posmi, ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 55 minūtes;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Lielvārdē trijos posmos luksofori, ātruma ierobežojums 50 km/h, platuma ierobežojums 3 m, posma šķērsošanai nepieciešama pusstunda;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Pļaviņu apvedceļa posmā divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks pusstunda;
  • uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) no Grebņevas līdz Kārsavai ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, četri luksoforu posmi. Remontdarbu posma šķērsošanai nepieciešamas 50 minūtes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naktī uz otrdienu, 3.oktobri, uz Jelgavas šosejas no Spodrām līdz krustojumam ar Parka aleju Elejā (50,0.-69,2. km) un uz Ventspils šosejas (A10) no Gulbju ezera līdz pagriezienam uz Usmu (135,0.-140,8. km) sāks darboties vidējā ātruma kontroles posmi.

Kā arī divi vidējā ātruma kontroles posmi sāks darboties uz Liepājas šosejas: no krustojuma ar autoceļu Tebra-Kazdanga-Cildi (V1200) līdz Silkalniem (157,3.-169,7. km) un no pagrieziena uz Kalnciemu līdz krustojumam ar autoceļu Jelgava-Tušķi-Tukums (P98) (26,1.-38,0. km).

Šajos posmos iekārtas kontrolēs vidējo ātrumu, OCTA, tehnisko apskati un autoceļu lietošanas nodevas samaksu.

Vidējā ātruma kontrole Latvijā tiek ieviesta, lai uzlabotu satiksmes drošību. Kā liecina statistika, biežākais smago ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) veids ir sadursme, un sadursmju iemesli ir nepareizi autovadītāju lēmumi pie stūres, pārgalvīgi manevri, kuru sekas pastiprina liels ātrums. Citu valstu pieredze liecina, ka posmos, kur tiek ieviesta vidējā ātruma kontrole, CSNg skaits samazinās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts autoceļu tīklā būvdarbu notiek 88 autoceļu posmos, daudzviet satiksmi organizē pa vienu braukšanas joslu ar pagaidu luksoforiem. Visvairāk šādu posmu – septiņi – ir uz Vidzemes šosejas (A2) no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei, tur ceļā jāplāno stunda.

Uz Valmieras šosejas (A3) no Murjāņiem līdz Braslai luksoforu skaits pieaudzis līdz četriem, arī tur autovadītājiem ceļā jāplāno gandrīz stunda. Maršrutā Rīga–Valmiera (A3) pagaidu luksofors ir arī pie pagrieziena uz Cēsīm (P14).

No Valmieras līdz Rencēniem (P17) šonedēļ jau divi reversās kustības posmi ar luksoforiem, bet vēl piecos kustību regulē ar priekšrocības ceļazīmēm. Visa posma izbraukšanai jāparedz 45 minūtes.

Lielākie ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem:

  • uz Vidzemes šosejas (A2) no “Sēnītes” līdz Siguldai satiksme pa vienu joslu katrā virzienā. Ātruma ierobežojums 70 un lokāli 50 km/h. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 20 minūtes;
  • uz Vidzemes šosejas (A2) no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei septiņi reversās kustības posmi un apbraucamais ceļš posmā Drabeši–Vaive, ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, paredzamais laiks remontposma šķērsošanas – stunda;
  • uz Valmieras šosejas no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi (V280) četri luksoforu posmi, ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 55 minūtes;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Lielvārdē trijos posmos luksofori, ātruma ierobežojums 50 km/h, platuma ierobežojums 3 m, posma šķērsošanai nepieciešama pusstunda;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Pļaviņu apvedceļa posmā divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks pusstunda;
  • uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) no Grebņevas līdz Kārsavai ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, četri luksoforu posmi. Remontdarbu posma šķērsošanai nepieciešamas 50 minūtes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Bauskas šosejas (A7) no Tilderiem līdz Iecavai naktī uz ceturtdienu, 28.septembri, sāks darboties vidējā ātruma kontroles posms, informē VSIA "Latvijas valsts ceļi" pārstāvji.

Šajā posmā iekārtas kontrolēs vidējo ātrumu, transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanu, tehnisko apskati un autoceļu lietošanas nodevas samaksu.

Jau vēstīts, ka vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma tiek ieviesta ar aptuveni piecu mēnešu kavējumu, tādēļ pilnsabiedrībai "Fima Group" līdz šim piemērots 17 246 eiro līgumsods.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma ir automātiska mērīšanas sistēma, kas veic ātruma mērījumu, balstoties uz noteikta ceļa posma nobraukšanai patērēto laiku. Posma sākumā un beigās ir uzstādīts aprīkojums, kas fiksē laikus, kad transporta līdzeklis iebrauc ceļa posmā un izbrauc no tā, un aprēķina vidējo ātrumu, ar kādu šis posms ir šķērsots. Ja sistēmas reģistrētais transportlīdzekļa vidējais ātrums ir lielāks par šajā posmā maksimāli atļauto, tā īpašnieks saņems sodu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ceļu tīklā patlaban būvdarbi notiek 78 posmos, turklāt sešos no tiem, lai šķērsotu būvdarbu vietu, ceļā jāpavada no 50 minūtēm līdz stundai, informēja VSIA "Latvijas Valsts ceļi".

Tāpēc autovadītāji aicināti plānot papildu laiku ceļā vai, ja iespējams, izvēlēties alternatīvu maršrutu.

Īpaši ilga gaidīšana iespējama Vidzemes šosejas (A2) posmā no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei, tomēr šo posmu iespējams apbraukt pa reģionālajiem autoceļiem P20 un P30.

Būvdarbu vietu ilgstoša šķērsošana paredzama arī ceļu posmos no Kārsavas līdz Grebņevai (A13), no Madonas līdz Dzelzavai (P37), no Rīgas apvedceļa (A4) līdz pagriezienam uz Tīnūžiem (P4), no Valmieras līdz Rencēniem (P17), kā arī no no Stalbes līdz Cēsīm (P14).

Lielākie ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem:

  • uz Vidzemes šosejas (A2) no “Sēnītes” līdz Siguldai satiksme abās brauktuvēs, pa vienu joslu katrā virzienā. Ātruma ierobežojums 70 un lokāli 50 km/h. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 20 minūtes;
  • uz Vidzemes šosejas (A2) no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei ir septiņi reversās kustības posmi, ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 55 minūtes;
  • uz Valmieras šosejas no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi (V280) divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 45 minūtes;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Lielvārdē trijos posmos luksofori, ātruma ierobežojums 50 km/h, platuma ierobežojums 3 m, posma šķērsošanai nepieciešama pusstunda;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Pļaviņu apvedceļa posmā divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks pusstunda;
  • uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) no Grebņevas līdz Kārsavai ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, četri luksoforu posmi. Remontdarbu posma šķērsošanai nepieciešamas 50 minūtes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šo svētdien, 27.septembrī, pulksten 14:00 Biķernieku sporta bāzes stadionā notiks sacensības Rockstar Champions Race, kurās pirmo reizi Latvijā tiks noskaidrots, kura no pašmāju autosporta un motosporta zvaigznēm ir visātrākā neierastos apstākļos un neierastās disciplīnās.

Deviņpadsmit Rockstar Champions Race dalībnieku vidū ir tādas zvaigznes kā Mārtiņš Aleksandrovičs, Jānis Bogdanovičs, Ivars Caune, Aivis Egle, Jānis Horeliks, brāļi Neikšāni, Haralds Šlegelmihs, Karlīne Štāla, Ivars Vasaraudzis, Aldis Zēbergs un citi.

Visi šie sportisti sacentīsies trīs dažādās disciplīnās - auto šosejā, rallijkrosā un driftā, pie kam to darīs ar organizatoru sagādātām sporta automašīnām - auto šosejas sacensībām sagatavotiem BMW 320, B-600 klases bagijiem un driftam sagatavotu BMW M3.

Rockstar Champions Race uzaicinātie sportisti ir iepazinušies ar sacensībām atvēlētajiem sporta automobiļiem un trasi, kā arī ir veikuši treniņbraucienus. Sportisti esot atzinuši, ka drifts ir visneierastākā disciplīna, kas visprecīzāk parādīs to, kurš no sportistiem ir vislabākais un kurš būs spējīgs cīnīties par uzvaru šajās sacensībās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Lielvārdes uzņēmumā tapusi specializēta senioru aprūpes automašīna

Laura Mazbērziņa, 28.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biedrība Latvijas Samariešu apvienība sadarbībā ar Lielvārdes uzņēmumu Race Transport Solutions izveidojusi specializētu aprūpes automašīnu, ar kuras palīdzību tiks sniegti pakalpojumi senioriem.

Ideja par šādu pakalpojumu radās Latvijas Samariešu apvienības direktoram Andrim Bērziņam, jau pirms daudziem gadiem redzot, cik spītīgi viņa 93 gadus vecā vecmāmiņa nevēlas pārcelties pie bērniem uz pilsētu, lai arī ikdienas soli lauku viensētā vienai pašai bija jau par grūtu veikt.

Pirmās sešas senioru aprūpes automašīnas tika izveidotas Lietuvā pirms pieciem gadiem, bet jaunākā automašīna beidzot tapusi tepat Latvijā - Lielvārdē, uzņēmumā Race Transport Solutions. «Jaunajai automašīnai ir veikti vairāki tehniski uzlabojumi, bet vizuāli tā izskatīsies ļoti līdzīga Lietuvā būvētajām automašīnām. Kā automašīnu bāze tiek izmantota Renault automašīnas šasija. Uzņēmums Race Transport Solutions bija vienīgais, kas mums varēja piedāvāt šādu automašīnu uzbūvēt, kā arī piedāvāja zemāku cenu nekā Lietuvas sadarbības partneri,» pastāstīja Baiba Pare, Latvijas Samariešu apvienības komunikācijas speciāliste.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Būs apskatāmi videi draudzīgie auto

Aldis Zelmenis, 05.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

15.maijā Rīgā ikviens varēs vērot videi draudzīgo automašīnu paraugdemonstrējumus, kas būs arī projekta CO2 E-Race Rīga kulminācijas pasākums.

CO2 E-Race projekta mērķis ir palielināt sabiedrības izpratni par globālajām klimata izmaiņām un globālā klimata krīzi Latvijā, kā arī demonstrēt risinājumus tās novēršanai, izmantojot jaunākās tehnoloģijas.

15.maijā Rīgā projekta CO2 E-Race Rīga ietvaros ikvienam interesentam būs iespēja vērot vēl Latvijā nebijušus videi draudzīgo automašīnu paraugdemonstrējumus, kuru laikā varēs arī tuvāk iepazīt un aplūkot šos unikālos transportlīdzekļus. Pasākuma dalībnieku loks būs plašs. Paraugdemonstrējumos piedalīsies apmēram 20 videi draudzīgas automašīnas, pārstāvot 4 valstis – Latviju, Igauniju, Zviedriju un Dāniju. Elektriski sporta auto, hibrīdi, elektriska Pobeda, elektromopēds EGO Helio, eksperimentāls ūdeņraža automobilis Umo-hymo, elektrisks Renault Clio Electric, kā arī vēl citas interesantas un neparastas ekoloģiskās automašīnas būs apskatāmas pasākuma laikā. Ar katru no automašīnām jau tagad ir iespējams iepazīties projekta CO2 E-Race Rīga mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

15.maijā Rīgā tiks piedzīvota projekta CO2 E-Race Rīga kulminācija –sacensības automašīnām ar zemu CO2 izmešu līmeni Biķernieku trasē un šo automašīnu svinīga parāde Rīgas centrā.

Projekta mērķis ir palielināt sabiedrības izpratni par globālajām klimata izmaiņām un globālā klimata krīzi Latvijā, kā arī demonstrēt risinājumus tās novēršanai, izmantojot jaunākās tehnoloģijas.

Lai mērotos spēkiem trasē, dalībai sacensībās ir laipni aicināts pieteikties ikviens hibrīda, elektromobīļa vai kādas citas automašīnas ar samazinātu CO2 izmešu līmeni īpašnieks. Sacensību nolikums būs pieejams projekta CO2 E-Race Rīga mājas lapā, sākot ar 15.martu. Pēc spraigajām autosacīkstēm Biķernieku trasē, pasākumu programmu turpinās svinīga CO2 parāde Rīgas centrā, kuras laikā ikvienam apmeklētājam būs unikāla iespēja iepazīt un apskatīt šīs automašīnas tuvāk. Parāde sāksies ar videi draudzīgo automašīnu braucienu pa Rīgas centru, pēc kura Rātslaukumā notiks katras automašīnas demonstrēšana un svinīga sacensību uzvarētāju apbalvošanas ceremonija. Noslēdzoties parādei, elektromobiļus un citas videi draudzīgas varēs apskatīt Rīgas Motormuzejā Muzeju nakts ietvaros. Projekta CO2 E-Race Rīga pasākumu sērijas pirmais posms sākās pagājušā gada 14.novembrī Rīgā, kad elektroniskās automašīnas LYNX un HUMMER veidoja Rīgas CO2 karti. CO2 E-Race projekta pasākumus Latvijā organizē Dānijas Kultūras institūts sadarbībā ar Ziemeļu Ministru padomes biroju Latvijā, Dānijas Karalistes vēstniecību Latvijā, Sorosa fondu Latvijā, Biķernieku komplekso sporta bāzi un Rīgas motormuzeju.

Komentāri

Pievienot komentāru