Transports un loģistika

Ducati izlaiž jauno Monster 620 Capirex

Sandra Dieziņa, 17.12.2003

Jaunākais izdevums

Itālijas motociklu ražotājs Ducati Motor Holding par godu Ducati komandas motobraucējam Lorisam Kapirosi ir izlaidis jaunu modeli Monster 620 Capirex. Monster 620 Capirex pieder pie Ducati monstru saimes, kura tika radīta pirms desmit gadiem, šajā laikā saražojot 130†000 šī veida motociklus. Šīs saimes tipa motociklus izceļ regulāri tehnisko rādītāju uzlabojumi, pievilcīgs un aerodinamisks dizains, izturīga konstrukcija, droša un ērta vadāmība. Monster 620 Capirex savā klasē ir visvieglākais, turklāt tas ir vienīgais motocikls pasaulē, kurā tiek pielietota jaunās paaudzes «Power Torque Clutch» sistēma, padarot pārnesumu pārslēgšanu unikāli vieglu un samazinot līdz minimumam pakaļējā riteņa izslīdēšanas risku pie lielākām slodzēm. Jaunais modelis ir Ducati raksturīgajā sarkanā krāsā ar baltām svītrām. Modelim piemīt augsti tehnoloģiskie parametri – alumīnija stūres amortizētājs, oglekļa šķiedras priekšējais dubļusargs un vadības panelis, regulējams sēdeklis un sešu pakāpju pārnesumkārba, kas nodrošina dinamisku paātrinājumu. Motocikls spēj attīstīt 60 zirgaspēku lielu jaudu pie 9500 apgriezieniem minūtē un sasniegt griezes momentu, kurš ir pielīdzināms 88 ņūtonmetriem pie 5750 apgriezieniem minūtē. Ducati Desmosedici komanda šogad debitēja pasaules čempionātā motošosejā Moto GP klasē, izcīnot otro vietu ražotāju sezonas vērtējumā. Īpaši nopelni šajā sakarā ir komandas motosportistiem – Lorisam Kapirosi un Trojam Beilisam, kuri individuālajā kopvērtējumā ieņēma attiecīgi ceturto un sesto vietu. Monster 620 Capirex būs pieejams no 2004.gada marta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ducati mode ienāk Latvijā

Sandra Dieziņa, 12.11.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Domina Shopping, Ieriķu ielā 3 SIA Desmo Baltija ir atvērusi pirmo Ducati firmas modes apģērbu un aksesuāru tirdzniecības vietu Latvijā – Ducati Rīga. Kā informē kompānija, jaunajā tirdzniecības vietā tiek piedāvāti Ducati un pazīstamās sporta inventāra ražotājas firmas Fila apģērbi sportam un ikdienai. Pēdējos desmit gadus paralēli motocikliem Ducati visā pasaulē klientiem tiek piedāvāta iespēja iegādāties firmas apģērbu un dažādus aksesuārus. Ducati kolekcijā ir ne tikai motošosejas sacensībām piemērots ekipējums, bet arī stilīgs apģērbs, kas Ducati modes cienītājiem ir pašsaprotama stila un pazīšanās zīme. Kolekcija rada elegantu asfalta brīvības sajūtu un Ducati modes mīļotājiem piedāvā iespēju izskatīties sportiski arī ikdienā. Ducati raksturīgas trīs modes līnijas: Vēsturiskā līnija – apģērbi, kas radīti par godu Ducati leģendāriem sportistiem. Līnija piedāvā vīriešu un sieviešu ādas virsjakas, auduma žaketes un aerodinamiskus sporta kostīmus. Pilsētas līnija – kolekcija paredzēta cilvēkiem, kuri vēlas valkāt Ducati ražoto apģērbu arī ikdienā. Sporta līnija – aksesuāru un apģērbu klāsts, kas veidots priekš J pasaules klases sacensībām motošosejā, piedāvājot T-kreklus, cepures, somas, atslēgu piekarus un citas preces ar Ducati un noteiktā turnīra posma simboliku. Visu līniju dominējošās krāsas ir baltā, sarkanā un melnā. Kā iepriekš ziņots, pirmajā Ducati Rīga veikalā, kas atrodas Vecrīgā, var iegādāties sporta inventāra preces un motociklus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ducati – jau gadu Latvijā

Sandra Dieziņa, 24.02.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februārī aprit gads kopš Vecrīgā, Miesnieku ielā 14/15, tika atvērts pirmais Ducati firmas motociklu un sporta inventāra veikals Latvijā Ducati Rīga. Debijas gads veikalam ir bijis ļoti veiksmīgs, – nodrošinot apgrozījumu ap 200 000 latu. Pavisam tika pārdoti 29 motocikli, no kuriem pagaidām reģistrēti ir 26, tādējādi ierindojot piektajā vietā starp gada laikā reģistrēto jauno motociklu markām. Kā skaidro Ducati Rīga, viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc reģistrēto jauno motociklu vidū Ducati pagaidām atrodas tikai piektajā vietā, ir fakts, ka visas japāņu motociklu ražotāju firmas gadā saražo aptuveni 90 reižu vairāk motociklu nekā citu valstu ražotāji. Šādu motociklu pirkšanas tendenci nosaka arī informācijas trūkums Latvijā par motociklu ražotājiem un motociklu modeļiem kopumā. Piemēram, Ducati motocikla standarts ir sporta modelis, kas tiek pielāgots arī braukšanai pa ielu, turpretī japāņu motociklu ražošanā tiek izmantota pretēja shēma. Bez motocikliem veikals saviem klientiem piedāvā arī sporta inventāru, ikdienas apģērbu un dažādus aksesuārus. Tas nozīmē, ka Ducati domā gan par sportistu ekipējumu, gan par tiem Ducati modes cienītājiem, kuri vēlas izskatīties sportiski arī ikdienā. Ducati oficiālais pārstāvis Latvijā SIA Desmo Baltija nākotnē plāno paplašināt savu veikalu tīklu, uzsākot sarunas par iespējamo salonu izveidi Liepājā un Daugavpilī. Tiek prognozēts, ka 2004. gadā pārdoto Ducati motociklu skaits varētu sasniegt 40 līdz 50 vienību, turklāt, pēc Ducati Rīga salona pārstāvju domām, Latvijai iestājoties Eiropas Savienībā, Eiropā ražotie motocikli, tostarp Ducati, būs pieejamāki pircējiem, kas varētu palielināt to iegādes apjomus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

CV-Online īpašnieks veidos kopuzņēmumu ar Monster Worldwide

Lelde Petrāne, 12.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta personāla atlases uzņēmuma CV-Online īpašnieks Somijas mediju koncerns Alma Media pastiprinājis sadarbību ar ASV uzņēmumu Monster Woldwide, lai stiprinātu savas pozīcijas Austrumeiropā un Baltijas valstīs.

Alma Media un Monster Worldwide ir paziņojušas par kopuzņēmuma izveidi, kas ļaus apvienot abu uzņēmumu sniegtos pakalpojumus Polijā, Ungārijā, Čehijā, Slovākijā, Horvātijā, Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Turpmāk apvienotā uzņēmuma nosaukums būs Alma Career Oy un tas iekļausies Alma Media Digital Consumer Services segmentā. Kopuzņēmums savu darbību Eiropā uzsāks no 2014. gada. 85% akciju uzņēmuma būs Alma Media, bet 15% Monster Worlwide.

«Uzņēmuma stratēģiskie mērķi paliks nemainīgi – fokusēšanās uz personāla atlasi un karjeras pakalpojumiem interneta vidē,» sacīja CV-Online Latvia biznesa attīstības vadītājs Aivis Brodiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

11. Rīgas Starptautiskā autošova apmeklētāji Ķīpsalā līdztekus ekspozīcijai un dažādiem šoviem varēs vērot arī Monster Truck šovu, kas notiks 30. aprīlī, 1. un 2. maijā, informē BT 1.

Automobilis Monster Truck ceļu mēro no Zviedrijas. Šova vajadzībām tiks ierīkota speciāla 120 metrus gara trase, un kopumā tiks izmantotas 10 automašīnas.

Monster Truck šovs ir radies ASV, taču arī Zviedrijā un Somijā šie šovi ir populāri.

Ķīpsalā redzamais visurgājējs ir veidots uz Lamborghini Countach bāzes. Lielākoties šie monstri ir veidoti uz džipu vai pikapu bāzes, taču šim par pamatu ir izmantots zemais un ātrais šosejas sporta auto. Tam ir 1 475 ZS un tas sver 4 700 kg. Automobilis vienā sekundē patērē 1 litru speciālas metanola degvielas, kas izmaksā 18 eiro litrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stacijas laukumā pie tirdzniecības centra Origo ikvienam interesentam bija iespēja vērot vienu no Monster X Tour sacensību milzīgajām automašīnām.

Monster X Tour sacensības, kuru laikā par monstriem dēvētas milzu automašīnas pārvarēs šķēršļus, veiks ekstrēmus lēcienus, sacentīsies savā starpā, kā arī demonstrēs savu manevrētspēju, paredzētas trešdien Arēnā Rīga, informē pasākuma organizatori.

Monster X Tour Show komandas tehniskie darbinieki ieradās Rīgā jau pirmdienas pēcpusdienā. Otrdien interesentiem tika dota iespēja aplūkot vienu no automašīnām.

Šova laikā Rīgā sacentīsies populārie gigantiskie auto – gan jaunākais Bigfoot modelis, gan Rock Star un California Kid, gan arī BuckedUp un Raging Bull.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Helovīnu vakarā Arēnu Rīga pieskandināja pamatīga motoru rūkoņa, jo tur norisinājās milzu automašīnu šovs Monster X Tour Show, kurā notika gan sacensības, gan paraugdemonstrējumi.

Skatītājiem bija iespējams vērot, kā par monstriem dēvēti milzu auto pārvar šķēršļus, veic dažādus lēcienus, sacenšas savā starpā un demonstrē spēkratu manevrētspēju.

Pasākuma laikā uzstājās arī moto frīstaila meistari Stunt Riders, kas skatītājus priecēja ar gaisa akrobātikas trikiem.

Pirmo Monster Truck spēkratu ar nosaukumu Bigfoot 1974.gadā radīja amerikānis Bobs Čendlers, un pāris gadu laikā tā kļuva par vienu no slavenākajām automašīnām ASV. Drīz vien šim vīram radās sekotāji, kas konstruēja līdzīgas automašīnas, un jau kopš 80.gadu vidus Amerikā norisinās īpašas šo automašīnu sacensības, kas kļuvušas ārkārtīgi iecienītas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pie horizonta parādās Nokia Windows 8 «budžeta viedtālruņi»

Gunta Kursiša, 23.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamnedēļ pārdošanā varētu nonākt Somijas telefonu ražotāja Nokia ar Windows 8 operētājsistēmu aprīkotais «maciņam draudzīgais» modelis Lumia 620, kurš būs līdz šim lētākais pieejamais Windows 8 telefons, raksta techradar.com.

Tā, piemēram, interneta veikals Expansys pauž, ka trešais un cenas ziņā visvairāk pieejamais Nokia viedtālrunis, kas darbojas ar Windows 8 operētājsistēmu, pārdošanā nonāks 31. janvārī. Pašlaik Expansys veikalā ir iespējams veikt Lumia 620 iepriekšpasūtīšanu, un jaunais viedtālrunis maksā 229,99 Lielbritānijas mārciņas jeb aptuveni 192 latus. Iepriekš tika vēstīts, ka tālruņa cena varētu būt 249 ASV dolāri jeb 131 lats.

Kā novēroja Db.lv, Latvijas interneta veikali nepiedāvā veikt Lumia 620 pasūtīšanu pirms tā nonākšanas tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas mobilo telefonu ražotājs Nokia laidis klajā jauno «maciņam draudzīgo» viedtālruni Lumia 620.

Nokia Lumia 620 ir trešais un cenas ziņā visvairāk pieejamais kompānijas viedtālrunis, kas darbojas ar Windows Phone 8 operētājsistēmu. Līdzīgi kā Lumia 920 un Lumia 820 jaunākajam Lumia viedtālrunim ir jauneklīgs un kompakts dizains, paziņojumā norāda kompānijas pārstāvji.

Tālruņa cena būs 249 ASV dolāru.

Tālrunis ar 3,8 collu ekrānu ir aprīkots ar 512 megabaitu (MB) operatīvo atmiņu, astoņu GB lielapjoma atmiņu un septiņu GB bezmaksas Microsoft SkyDrive datu glabātuvi. Tāpat Lumia 620 ir Wi-Fi, 3G, Bluetooth 3.0 un NFC savienošanās iespējas, kā arī piecu megapikseļu iebūvēta fotokamera.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Malaizijas posma Moto GP sacīkstēs finišējot trešais kārtējo čempiona titulu sev nodrošināja Valentīno Rossi. Šis slavenajam itālim prestižajā Moto GP klasē bija jau septītais tituls, bet kopā viņa kontā jau ir deviņi čempiontituli.

Sepangas trasē Malaizijā, kur sacīkšu dienā braucējus pārsteidza spēcīgs lietus uzvaru guva austrālietis Keisijs Stouners, kurš savu tuvāko sekotāju spāni Dani Pedrosu apsteidza par vairāk nekā 14 sekundēm. Kā trešais finiša līniju šķērsoja Valentīno Rossi, savācot nepieciešamo punktu skaitu, lai vienu posmu pirms sezonas noslēguma izcīnītu kārtējo čempiontitulu prestižajā Moto GP klasē.

Sīkstākais konkurents un vienlaikus arī komandas biedrs spānis Horhe Lorenco šoreiz finišēja tikai ceturtais. Vienu posmu pirms čempionāta beigām Rossi kontā ir 286 punkti, bet spānim Horhe Lorenco ir 245 punkti. Tas nozīmē, ka talantīgajam spānim Moto GP karaļa gāšana no troņa būs jāatliek uz nākamo gadu. Trešajā vietā kopvērtējumā ir austrālietis Keisijs Stouners, no kura 11 punktus atpaliek Dani Pedrosa. 2009. gada Moto GP sezonas pēdējais posms notiks 8. novembrī Valensijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2009. gada 22. oktobrī pie pircējiem beidzot nonāks jaunā Microsoft operētājsistēma Windows 7.

Atgādinām, ka kompānija Microsoft 2007. gadā izlaida savu operētājsistēmu Windows Vista, kas bija plānota kā Windows XP aizvietotāja.

Taču tā neattaisnoja cerības un cilvēki nevēlējās pārriet uz jauno operētājsistēmu tā vietā tie sāka izvēlēties konkurentu produktus vai veco Microsoft operētājsistēmu Windows XP.

Db.lv jau ziņoja, ka kompānijas Forrester analītiķis Benjamins Grejs, kādā intervijā pat apgalvoja, ka lielākais Windows Vista konkurents nav atvērtā koda operētājsistēmas vai kādas citas kompānijas produkti, bet gan paša Windows izveidotā operētājsistēma XP.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV 20 gadu veiksmīgākā akcija saistīta ar enerģijas dzērienu ražošanu

Ilgākā termiņā vienas no pašām labākajām ieguldījumu iespējām sagādā akciju tirgus. Vēsture rāda, ka šie vērtspapīri ir tendēti uz cenu izaugsmi, un turklāt likviditāte lielākajos šajos tirgos ir ievērojama. Tas nozīmē, ka pirkt un pārdot vērtspapīrus var gandrīz katru dienu bez būtiskas to cenas ietekmēšanas.

Var arī atskatīties uz to, kuru lielo kompāniju akcijām iepriekšējo 20 gadu laikā klājies vislabāk. Pirmie prātā nāk pašreizējie tehnoloģiju milži, un patiesībā daudz melots arī nebūtu, ja teiktu, ka tieši to vērtspapīri pēdējos gados ir bijis simbols cenu palielināšanās stāstam. Piemēram, Amazon.com akcijas cena kopš šīs tūkstošgades sākuma ir palēkusies par 2,3 tūkst. procentiem (faktiski par visu šo pieaugumu atbildīgi ir tieši 10 iepriekšējie gadi). Savukārt Apple akcija kopš 2000. gada palēkusies vēl straujāk – par 5,3 tūkst. procentiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šajā pride sezonā H&M pievienojas ballītei ar savu jauno kolekciju Love For All. Tajā pieejamas perfektas lietas ikvienam, lai piebiedrotos un svinētu mīlestības, vienlīdzības un pašizpausmes ideju,» ar šādu vēsti nācis klajā populārais apģērbu mazumtirgotājs.

10% procenti no pārdotās preces cenas tikšot ziedoti Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal iniciatīvai, kuras mērķis ir «veidot pasauli, kur nevienam nebūtu jābaidās savas seksuālās orientācijas vai dzimuma identitātes dēļ», informē H&M.

«H&M tic katra tiesībām mīlēt to, ko vēlas,» paziņojis Andreas Lēvenstams, H&M vīriešu nodaļas dizaina vadītājs. «Mēs ticam, ka cilvēki var izmantot H&M Love For All kolekciju, lai svinētu pride un viņu ticību vienlīdzīgai mīlestībai.»

Atbalsts no H&M tiks novirzīts «Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal kampaņas darbam kopā ar aktīvistiem un vienlīdzības aizstāvjiem, lai palielinātu sabiedrības izpratni un mobilizētu pozitīvām pārmaiņām likumos un cilvēku uzskatos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā laika procentu likmju tendences ir izsaukušas noguldītāju vilšanos. Latvijas finanšu tirgi nekad agrāk nav pieredzējuši tik zemas procentu likmes. Daudzos gadījumos tās ir zem 1% gadā, vairāk nekā divreiz mazākas par inflācijas līmeni. Tas raisa pārdomas - kā nodrošināt, lai mūsu uzkrājumi pelna vairāk, nekā atņem inflācija.

Dainis Rozenfelds,

Mandatum Life Latvijas filiāles Ieguldījumu pārvaldes vadītājs.

Kāpēc tas notika?

Procentu likmju svārstības laika gaitā ir parasts process. Tas atspoguļo makroekonomiskos ciklus. Ekonomika vienmēr ir attīstījusies viļņveidīgi, un procentu likmes tāpat. Kad pasaules ekonomika piedzīvo augšupeju, tajā pašā virzienā dodas arī procentu likmes. Un pretēji – kad ekonomikas izaugsme palēninās, procentu likmes samazinās.

Skatoties no šīs perspektīvas, var viegli prognozēt, ka noguldījumu likmes kādu dienu atkal kāps, taču tas nenotiks tik drīz. Tādēļ cilvēkiem, kas savus uzkrājumus ielikuši noguldījumos, joprojām galvassāpes sagādās tas, kā parūpēties, lai nauda nezaudētu savu vērtību inflācijas dēļ. Pašreiz inflācijas līmenis ir apmēram divreiz augstāks par vidējām noguldījumu procentu likmēm tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

adidas tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmuši kreklus ar Padomju Savienības simboliku

LETA, 11.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «adidas» tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku, pārliecinājās aģentūra LETA.

Kā ziņots, «adidas» pirms vasarā Krievijā gaidāmās Pasaules kausa izcīņas futbolā ir izlaiduši dažādus retro stila sieviešu un vīriešu kreklus, starp kuriem ir arī replikas, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

Par to lielu neizpratni pauda ne tikai Lietuvas diplomāti, bet citu valstu pārstāvji, nosodot «adidas» rīcību.

Lai arī šonedēļ daudzviet šie «USSR» krekli vairs nebija atrodami piedāvājumā, aģentūra LETA pārliecinājās, ka tos vēl joprojām iespējams iegādāties «adidas» interneta vietnē Lielbritānijā «adidas.co.uk».

Kompānijas pārstāvji ir pauduši vilšanos par sabiedrības reakciju pēc šādu kreklu laišanas klajā, taču solīja, ka tuvākajā laikā tie vairs nebūšot pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Gaismas pils saules paneļi atmaksāsies aptuveni 30 gadu laikā

Lelde Petrāne, 27.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiek lēsts, ka ieguldījumi Nacionālās bibliotēkas ēkas (Gaismas pils) saules paneļos atmaksāsies 30 gadu laikā vai ātrāk, biznesa portālam db.lv pastāstīja Kultūras ministrijas pārstāve Annija Senakola.

Db.lv jau rakstīja, ka ideja par saules paneļu izvietošanu uz Gaismas pils jumta pieder bibliotēkas projekta autoram Gunāram Birkertam.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija šā gada augustā ir atbalstījusi Kultūras ministrijas sagatavoto projekta pieteikumu Saules paneļu izbūve uz Latvijas Nacionālās bibliotēkas jumta līdzfinansējuma saņemšanai 64 049 latu apmērā no budžeta programmas Klimata pārmaiņu finanšu instruments (KPFI). Projektā paredzēts LNB ēkas jumta plaknē ievietot īpaša dizaina monokristāliskā silīcija šūnu saules bateriju moduļus elektroenerģijas ieguvei un ievadei ēkas kopējā elektrotīklā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas juridiskās personas to īpašnieku vai vadītāju vajadzībām šogad iegādājušās fantastiski daudz jaunu ekskluzīvu un luksus auto.

Šim nolūkam iztērēti vismaz 20 miljoni eiro. Turklāt vienlīdz naski uz dārgo rotaļlietu iegādi ir bijuši kā Latvijas miljonāru sarakstā atrodami ļaudis, tā cilvēki, kuri šim nolūkam tērējuši vēl nemaz nenopelnītus līdzekļus, - rāda Baltic Screen apkopotie dati un veiktie aprēķini par 2006. gadā Latvijā juridisko personu iegādātajiem un pirmoreiz reģistrētajiem luksusauto.

Pieprasījums pieaug

2005. gadā līdz rudenim Latvijā uz juridisko personu vārda tika reģistrēti trīs desmiti pilnīgi jaunu Porsche Cayenne auto, savukārt 2006. gadā līdz 1. decembrim bija jau 67 reģistrēti šādi 2006. gada izlaiduma luksusauto, kuru cena var sniegties līdz 80 000 un vairāk eiro. 2005. gadā šajā periodā netika reģistrēts neviens jauns Ferrari, 2006. gadā - 2; 2005. gadā uz juridisko personu vārda tika reģistrēti 5 jauni Bentley markas auto, 2006. gadā - jau 16.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Alfā varēs iegādāties arī automašīnas

, 17.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības parks Alfa vēl vienu nedēļas nogali nolēmis sarīkot Alfas autoplaci. Šoreiz pie tirdzniecības parka būs iespējams apskatīt un iegādāties Toyota, Hyundai, Saab, Cadillac un Hummer automašīnas, kā arī Ducati motociklus.

Atgādinām ka, sākoties vasaras sezonas izpārdošanai, tirdzniecības parks Alfa nolēma saviem pircējiem, līdztekus citām ikdienas patēriņa un mājsaimniecības precēm, iegādāties arī automašīnas un motociklus, kas Alfas autoplacī būs pieejami par īpašām cenām.

„Cilvēki mūsdienās arvien vairām novērtē iespēju visu sev nepieciešamo iegādāties vienuviet. Lai apbraukātu visus autosalonus, vajadzīgs diezgan daudz laika, tādēļ Alfa izlēma uz lielo izpārdošanas laiku nākt pretī saviem pircējiem un sortimentu papildināt ar jaunām automašīnām, kas pie mums būs nopērkamas par labām cenām,” uzsver tirdzniecības parka Alfa direktors Zigmunds Vīķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Citadele banka vadītāja Gunta Beļavska alga pērn sasniegusi 175,5 tūkstošus eiro, liecina Valsts ieņēmumu dienesta mājaslapā pieejamā deklarācija.

G. Beļavska ienākumi no saimnieciskās darbības un komercdarbības AS Citadele banka sasnieguši 7704 eiro, citi ienājumi bankā – 160,36 eiro, bet procenti – 37,26 eiro.

Bankas vadītājs kredītiestādē uzkrājis 8347 eiro, savukārt AS CBL Atklātais pensiju fonds uzkrājums sasniedzis 12,2 tūkstošus eiro. Skaidrās naudas uzkrājuma summa sasniegusi 11 tūkstošus eiro.

G. Beļavskim pieder motocikli Kawasaki ZR 1100 un Ducati Multistrada 1000 DS, motorlaiva Progress 2M un valdījumā ir vieglais auto Mercedes Benz ML 280.

Viņa īpašumā ir piecas SIA Bamaco daļas 2133,71 eiro vērtībā un 26 SIA Darba rezerves kapitāla daļas 365,56 eiro vērtībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Alfā pirmo reizi tirgos arī automašīnas

, 30.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākoties vasaras sezonas izpārdošanai, tirdzniecības parks Alfa piedāvās līdztekus citām ikdienas patēriņa un mājsaimniecības precēm iegādāties arī automašīnas.

Divas nedēļas nogales (4.-6. jūlijs un 11.-13. jūlijs) pie tirdzniecības parka tiks atvērts Alfas autoplacis, kurā vadošie Latvijas automašīnu tirgotāji izstādīs un piedāvās iegādāties jaunākos un populārākos auto un moto modeļus, Db.lv informē Linda Štokmane,

t/p Alfa sabiedrisko attiecību konsultante.

Dalību Alfas autoplacim jau pieteikuši Mitsubishi, Ducati, Škoda, Toyota, Hyundai, Nissan automašīnu dīleri, kas īpaši šim notikumam par godu būs sagatavojuši speciālos piedāvājumus. Automašīnas varēs gan apskatīt un izmēģināt testa braucienos, gan arī turpat uz vietas iegādāties.

„Cilvēki mūsdienās arvien vairām novērtē iespēju visu sev nepieciešamo iegādāties vienuviet. Lai apbraukātu visus autosalonus, vajadzīgs diezgan daudz laika, tādēļ Alfa izlēma uz lielo izpārdošanas laiku nākt pretī saviem pircējiem un sortimentu papildināt ar jaunām automašīnām, kas pie mums būs nopērkamas par labām cenām,” uzsver tirdzniecības parka Alfa direktors Zigmunds Vīķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 26. līdz 29. martam Ķīpsalā notiks 10. motociklu un aksesuāru izstāde Motocikls 2009.

Izstādē Motocikls 2009 piedalīsies ievērojamāko motociklu marku pārstāvji un izplatītāji, tādēļ izstādes apmeklētāji varēs gūt vispusīgu ieskatu motociklu pasaulē un, konsultējoties ar speciālistiem, izvēlēties jebkuru sev vēlamo marku un veidu motociklus, motorollerus un kvadriciklus. Aprilia, BMW, Derbi, Ducati, Gilera, Harley Davidson, Husaberg, Husqvarna, Jordan, Kawasaki, KTM, Kymco, Piaggio, Suzuki, Polaris, Yamaha, Vespa un citas zīmolu preces varēs iegādāties Ķīpsalā. Tāpat būs iespējams iegādāties motociklu rezerves daļas, apģērbus, ķiveres un aksesuārus gan ielas braukšanai, gan sportam. Domājot par mazajiem braucējiem, izstādē tiks prezentēti arī bērniem piemēroti jaudīgi elektriskie kvadricikli ar gumijas riteņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izstāžu centrā Ķīpsalā notiek izstādes aktīvas atpūtas cienītājiem

Aivars Mackevics [email protected], 16.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 16. līdz 18. aprīlim Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā notiek izstādes aktīvās atpūtas un aktīvā dzīvesveida cienītājiem – 11. Baltijas reģionālā atpūtas, tūrisma un sporta izstāde “Atpūta un Sports 2004”, 5. motociklu un aksesuāru izstāde “Motocikls 2004” un 8. laivu un jahtu izstāde “Boat Show 2004”. Lai iepriecinātu 200 000 aktīvo makšķernieku, šajā pat laikā sadarbībā ar Latvijas Makšķernieku asociāciju pirmoreiz tiek veidota izstāde “Makšķerēšana 2004”. Ķīpsalā – viss aktīvai atpūtai! Izstādē "Atpūta un Sports" būs plašs preču un pakalpojumu piedāvājums un ikviens aktīvās atpūtas cienītājs varēs atrast sev daudz interesanta un saistoša. “2004. gadā mēs akcentējam jaunu tēmu – vasaras ceļojums. Tie pamatā būs ceļojumu piedāvājumi tiem, kas plāno aktīvu ģimenes atpūtas programmu šai vasarai tieši Latvijā,” uzsver projekta vadītājs Mārtiņš Refbergs. Trīs dienas Ķīpsalā būs sastopami dažādi uzņēmumi, aktīvās atpūtas interešu klubi un sporta bāzes, kas piedāvās visdažādākās iespējas brīvā laika pavadīšanai. Būtībā šīs ir dzīvesstila izstādes tiem, kas vēlas bagātināt un padarīt interesantāku savu ikdienu. Tāpēc šeit vienkopus ir atrodami velosipēdi, tūrisma inventārs, sporta apģērbs, kā arī plašs aprīkojuma klāsts – līdz pat zemūdens niršanai nepieciešamajai atribūtikai. Gatavojies motociklu sezonai Sadaļā “Motocikls” vienuviet varēs izvēlēties jebkuru sev vēlamo marku un veidu motorizētos braucamos. Izstāde būs lieliska vieta, kur, konsultējoties ar speciālistiem, varēs izvēlēties tieši savām vajadzībām atbilstošāko motociklu. Šajā sadaļā būs apskatāmi ne tikai jauni un mazlietoti motocikli un to piederumi – visa sadaļa tiek veidota kā konkrēta dzīvesstila izstāde. Būs iespēja dibināt kontaktus ar lielāko daļu aktīvajiem motoklubiem, kā arī apskatīt motoklubu skaistākos un oriģinālākos braucamos, kuros ir ieguldīts daudzu stundu roku darbs un ne viens vien lats. “Ja kāds ir izlēmis nākamo sezonu uzsākt kā aktīvs motobraucējs, tad šī izstāde būs īstā vieta, kur iegūt nepieciešamo informāciju. Protams, arī esošajiem motobraucējiem izstāde ir lieliska iespēja un arī iemesls sagatavoties sezonai, jo tikai divas nedēļas pēc izstādes tiks atklāta motociklu sezona, kad visam jau ir jābūt sagatavotam,” norāda Mārtiņš Refbergs. Izstādē būs apskatāmas prečzīmes no visas pasaules: Cagiva, Ducati, GAS GAS, KTM, Gilera, Harley Davidson, Honda, Husaberg, Husqvarna, Hyosung, Italjet, Kawasaki, Kymco, MV Agusta, Suzuki, Polaris, Triumph, Yamaha, Peugeot. Piedalīsies arī motociklistu klubi: Drakons, Vecie Blēži, Vēja Brāļu Ordenis, Brīvības Gari, Dzelzs Ērgļi, Brīvie Vanagi, Biker.lv un Superbike.lv. Stendos tiks piedāvātas arī motociklu un to dzinēju tūninga, apkopes un remonta iespējas, rezerves daļas, riepas, apģērbs un aksesuāri. Ielūkojies laivu pasaulē Sadaļā “Boat Show” būs unikāla iespēja tieši pirms sezonas uzsākšanas vienuviet satikt visā pasaulē atzītu un Latvijā piedāvātu laivu, kuteru, jahtu un ūdensmotociklu dīlerus, kā arī pašmāju ražotājus. Jau ilgu laiku tieši “Boat Show” ir lielākā un populārākā nozares izstāde Baltijas valstīs, tāpēc dalību pasākumā jau ir pieteikuši Latvijas vadošie uzņēmumi. Izstādē būs iespēja ne tikai noskatīt sev piemērotāko ūdenstransportu, bet arī izmantot daudzās eksponentu akcijas un speciālos izstādes piedāvājumus, lai lēmums par preces iegādi tiktu pieņemts nešauboties. Šogad ikviens laivu īpašnieks vai vienkārši interesents izstādē varēs uzzināt jaunumus par mainīto ūdenstransporta reģistrācijas kārtību. Pirmoreiz Ķīpsalā – izstāde makšķerniekiem Jaunais projekts "Makšķerēšana 2004" ietvers visu makšķernieku īpašā dzīvesstila plašo spektru – gan makšķerēšanas preces un iespējas, gan "copes mačus" Daugavā, mērķī iemešanas un citas sacensības, kā arī dažādas izdarības Izstāžu centra hallēs. Tāpat Ķīpsalā pulcēsies dažādu biedrību un pašvaldību pārstāvji, kā arī vienkārši "copes lietu" gudrinieki, lai tiktos un apspriestu sev būtiskus jautājumus. Šajās dienās Ķīpsalā notiks dažādi ar makšķerēšanu saistīti pasākumi. Izst

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Latvijas Statoil saņem satiksmes drošības balvu

, 30.11.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 29. novembrī Eiropas Komisijas priekšsēdētāja vietnieks un atbildīgais par transporta politikas jautājumiem Žaks Barro pasniedza apbalvojumus par izcilību, kas paredzēti saistībā ar Eiropas Ceļu satiksmes drošības hartu. Šie apbalvojumi apliecina atzinību, kas izteikta sešām organizācijām, kuras katra savā kategorijā ir sniegušas vislielāko ieguldījumu šāda kopējā mērķa sasniegšanā: no šā brīža līdz 2010. gadam ik gadus glābt 25 000 cilvēku dzīvību. Pēc Komisijas dienestu veikta neatkarīga vērtējuma uzvarētājus izraudzījās no vairāk nekā 500 hartas parakstītājām personām, Db.lv informēja Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā.

Hartas parakstītājas personas ir iedalītas sešās kategorijās, no kurām izvēlēti laureāti apbalvojumam par izcilību:

• Lielie uzņēmumi: Statoil (degvielas uzpildes staciju īpašnieks, Latvija) iniciatīvas nolūks bija veicināt drošības jostu lietošanu (uzstādot atgādinājuma zīmes savu uzpildes staciju izbraukšanas vietās), kā arī savā degvielas uzpildes staciju tīklā visas valsts teritorijā veikt kampaņu, lai padziļinātu autovadītāju izpratni par briesmām, kas saistītas ar atrašanos pie stūres alkohola reibumā. Uzņēmums uzsāks arī jaunu kampaņu ar nosaukumu Redzi. Esi redzams. (Drošs paliek drošs), kurā paredzēts izdalīt bērniem atstarotājus un Statoil tīkla uzpildes stacijās bez maksas veikt transportlīdzekļa gaismas lukturu pārbaudi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 23. līdz 25. martam Ķīpsalā norisināsies aktīvās atpūtas izstādes. Klātienē būs iespējams redzēt motociklus, jahtas un laivas, iegādāties velosipēdus, preces sportam, tūrismam, makšķerēšanai un medībām.

Ķīpsalā notiks izstādes «Atpūta un sports», «Medības un makšķerēšana», «Motocikls» un «Baltic Boat Show».

Tā, piemēram, būs apskatāms Latvijas simtgadei veltīts tricikls, kas tikko izripojis no motodarbnīcas «Tanders». Spēkrats veidots uz 1987. gada «Harley-Davidson» motocikla bāzes, pilnībā atjaunots un pārveidots par triciklu. Dzelzs rumakam ir veikta pārbūves reģistrācija, un tas ir pilnībā gatavs braukšanai.

Tāpat izstādē būs apskatāma pašdarināta koka kanoe laiva. Tā ir izgatavota no 6 mm bieziem, 2 cm platiem un 6 m gariem dēļiem. Kanoe garums ir 5,3 m, platums – 1 m, svars – 28 kg, bet kravnesība – 320 kg. Laivu savam priekam ir izgatavojis jūrnieks Jurijs Ņečiporenko, kurš strādā par glābēju uz kuģa Ziemeļu jūrā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Dominas apmeklētāji visvairāk mīl Audi

, 21.11.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Domina Shopping apmeklētāji par stilīgāko auto šoruden atzīst Audi Q7 - ar šādu rezultātu 19.novembrī noslēdzās akcijas "Vīriešu dienas" aptauja "Dominas Supermodele". Kopumā no 16.novembra "Domina" viesi bez maksas varēja iepazīt 13 Latvijas vadošo autotirgotāju piedāvātās 22 jaunākās automašīnas un piedalīties sms balsojumā, lai laimētu 500 l benzīna debetkarti.

Baiba Gercāne, t/c Domina Shopping mārketinga vadītāja, rezultātus komentē caur modes prizmu: "Auto mūsdienās neapšaubāmi ir viens no tā īpašnieka stila un statusa apliecinājumiem, turklāt tiešā saistībā ar mainīgo modi. Varētu pat teikt - Domina auto aptaujas uzvarētājs apvieno mūsdienu pasaules vērtības: spēku. eleganci, urbanizētās vides ietekmēto tieksmi pēc piedzīvojumiem, adrenalīna un arī komforta. Bet mode mainās, tāpēc aktuāls ir jautājums - kas būs stilīgs rīt?"

Stilīgāko automašīnu top:

1. Audi Q7

2. BMW 3. sērija

3. Mercedez-Benz CL

4. BMW 5. sērija

5. Alfa Romeo 159

6. Audi TT Couple

7. Jaguar X-TYPE

8. Saab 9-7 X

9. Mercedes-Benz M-klase

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rotaļlietu ražotāja Mattel radītajai rotaļlietu ikonai – lellei Bārbijai – šodien ir 50 gadu jubileja. Pirmā lelle Bārbija parādījās 1959. gada 9. martā Ņujorkā. Tās cena toreiz bija 3 ASV dolāri, raksta aģentūra Reuters.

Kopš tā laika Bārbija ir iejutusies dažādās lomās – gan kā astronauts, gan akvalangiste, gan mediķe, gan prezidenta amata kandidāte.

Šobrīd lelles popularitāte ir ievērojami kritusies, salīdzinot ar Bārbijas ziedu laikiem. "Ir pilnīgi skaidrs, ka meiteņu, kuras spēlējas ar lellēm, gaume ir mainījusies," norāda Džerijs Openhaimers (Jerry Oppenheimer), kurš ir sarakstījis grāmatu par rotaļlietu ražotāju Mattel, kuras nosaukums ir Toy Monster (Rotaļlietu monstrs).

21. gadsimtā meitenes jau spēlējas pašas ar saviem klēpjdatoriem un mobilajiem telefoniem. Taču lelles būs daļa no meiteņu dzīves, un Bārbija šajā ziņā turpinās aizņemt savu daļu, taču mazāk nekā iepriekš, norāda Dž. Openhaimeirs.

Komentāri

Pievienot komentāru