Transports un loģistika

«easyJet» sagaida simto lidmašīnu

Aivars Mackevics [email protected], 18.04.2005

Jaunākais izdevums

Eiropas vadošā zemo cenu lidsabiedrība easyJet šodien svinīgi sagaidīja savas 100. lidmašīnas ierašanos Berlīnes Šēnfeldas lidostā. Berlīnes Šēnfeldas lidosta ir visstraujāk augošā easyJet bāzes lidosta pēdējo 12 mēnešu laikā. easyJet flote, kurā ietilpst simts Boeing 737 un Airbus A319 tipa lidmašīnas, ir lielākā starp zemo cenu lidsabiedrībām Eiropā. Pagājušā mēnesī easyJet pārvadāja 2,6 miljonus pasažieru, apsteidzot British Airways, Alitalia, Air France un KLM. Tikai Lufthansa pārvadāja vairāk pasažieru. easyJet pieaugums kopš tās dibināšanas 1995.gada novembrī ir bijis fenomenāls. Sākot ar diviem maršrutiem no Londonas uz Edinburgu un Glāzgovu 1995.gadā, šobrīd aviokompānija nodrošina vairāk kā 650 lidojumus katru dienu 203 maršrutos uz 61 galveno lidostu, pēdējo 12 mēnešu laikā apkalpojot vairāk kā 27 miljonus pasažieru visā Eiropā. easyJet ir veikusi revolūciju Eiropas zemo cenu lidsabiedrību industrijā un tās veiksme slēpjas pieaugošā klientu pieprasījumā pēc uzticama un ērta servisa par zemām cenām gan biznesa, gan izklaides nolūkiem. Piegādātais Airbus A319 lidaparāts ir trīsdesmit devītais no easyJet 120 lidmašīnu pasūtījuma, ko jāpabeidz 2007.gadā. 20 šī modeļa lidmašīnas papildinās easyJet floti 2005.gadā, kas sekmēs aviokompānijas paplašināšanās plānus un palielinās pasažieru pieaugumu par 15-20% nākošajā finanšu gadā. Aviokompānijai ir plāni paplašināt savu floti vēl par 120 lidmašīnām pēc 2007.gada. Eds Vinters (Ed Winter), easyJet's pārstāvis, piedaloties svinībās Berlīnē, šodien paziņoja: ”Šodien easyJet ir nozīmīga diena - mums ir vairāk lidmašīnu, vairāk lidojumu un pagājušā mēnesī mēs pārvadājām vairāk pasažieru nekā jebkura cita Eiropas zemo cenu lidsabiedrība, kā arī pārsniedzām arī pārējo, izņemot vienas, Eiropas lielāko aviokompāniju pasažieru skaitu.” “Mūsu veiksme ir fenomenāla. Dodot mūsu klientiem iespēju lidot uz Eiropas lielākajām lidostām par mūsu slavenajām zemajām cenām, Eiropas lidojumu tēls ir mainījies uz visiem laikiem - lidošana vairs nav dārga un elitāra.” "Mēs ticam, ka Eiropā vēl ir lielas iespējas zemo cenu aviokompānijām un easyJet būs priekšgalā tirgus paplašināšanās procesam Eiropā un turpinās spēlēt svarīgo lomu Eiropas savienošanā.” Avots: easyJet

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

easyJet simtā Airbus lidmašīna Rīgā

, 17.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc lidojumu tūres pa lielākajām Eiropas pilsētām, easyJet simtais Airbus A319 21. augustā pirmo reizi iegriezīsies Rīgā. Tā būs iespēja visiem easyJet pasažieriem, kas ieplānojuši lidojumu no Rīgas uz Berlīni šajā dienā, izbaudīt lidojumu vienā no jaunākajām, klusākajām un videi draudzīgākajām easyJet lidmašīnām.

easyJet iegādājās savu simto Airbus A319 pirms nepilniem četriem mēnešiem, un tā vienmēr atšķirsies ar savu īpašo zīmējumu no pārējām 137 flotē esošajām lidmašīnām. easyJet simtā lidmašīna tika iegādāta 3,5 gadu laikā pēc pirmā Airbus lidaparāta. Tas nozīmē, ka easyJet uzņēmusi savā flotē pa vienam A319 ik pēc 12 dienām.

2002. gada oktobrī easyJet uzstādīja pasūtījuma rekordu, plānojot līdz pat 240 lidmašīnu iegādi no Airbus. 2006. gada novembrī pasūtījums tika palielināts un tagad sastāda jau 315 lidmašīnas. Tas apliecina easyJet ilgtermiņa izaugsmi Eiropas tirgū.

Ar vidējo lidmašīnu vecumu 2,2 gadi, easyJet pieder jaunākā un videi draudzīgākā flote starp visām nozīmīgākajām aviokompānijām Eiropā. Jaunākais Airbus A319 ir aptuveni par 15% efektīvāks uz vienu pasažiera vietu nekā nomainītais 737-300 modelis. Jaunais lidaparāts kombinācijā ar augstāku lidmašīnu piepildījumu, nozīmē, ka tradicionālās aviolīnijas izdala par 27% vairāk oglekļa dioksīda izmešus uz vienu pasažieri kilometrā nekā easyJet tajos pašos maršrutos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

easyJet pēdējā vasaras izpārdošanā biļetes līdz pat 25% lētāk

, 31.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija easyJet šodien uzsāk fantastisku vasaras noslēguma izpārdošanas akciju, piedāvājot līdz pat 25% atlaidi ikvienam lidojumam, ikvienā maršrutā no 2007. gada 29. oktobra līdz 2008. gada 31. janvārim. Turklāt aviokompānija ir nodrošinājusi 20% atlaidi automašīnu nomai ar Europcar un 50,000 viesnīcu istabas par cenu zem 30 eiro (~ 21Ls) vienai personai par nakti, ja rezervācija tiek veikta easyJet mājas lapā www.easyJet.com

Ar 25% atlaidi lidojumiem 334 maršrutos uz 84 galamērķiem Jūs varat iepirkties kādā no Eiropas visburvīgākajiem Ziemassvētku tirdziņiem, aizlaist uz Jaungada ballīti vienā no lieliskākajām Eiropas pilsētām vai izbaudīt slēpošanas sezonas pirmo sniegu. Izpārdošana ir arī ideāls iemesls, lai izpētītu kādu no easyJet jaunākajiem galamērķiem, piemēram, Sofija, Bukareste, Gdaņska un Madeira.

Lai izmantotu lielisko piedāvājumu, Jums ir tikai jāreģistrējas www.easyJet.com laika posmā no piektdienas, 31. augusta līdz otrdienas, 4. septembra pusnaktij, lai veiktu darījumu.

Rezervējiet pēc iespējas ātrāk, lai iegūtu labākos piedāvājumus. Tikai ar pāris pirkstu pieskārieniem easyJet mājas lapā, Jūs tagad varat iegādāties lidojumus, iznomāt automašīnu un rezervēt viesnīcu, nemeklējot tos dažādās interneta mājas lapās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

3,5 gadu laikā easyJet nopirkusi 100 Airbus A318

, 26.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet, Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija, saņēmusi savu 100-to Airbus A319, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāve Dagnija Stuķēna.

easyJet Airbus 100-tā lidmašīna ir piegādāta tikai 3,5 gadus pēc tam, kad easyJet saņēma pirmo Airbus lidaparātu. Tas nozīmē, ka easyJet ir uzņēmusi savā flotē pa vienam A319 ik pa 12 dienām – tas ir ātrākais lidmašīnu skaita pieaugums visu aviokompāniju vēsturē, aprēķinājis easyJet.

2002.gada oktobrī easyJet uzstādīja pasūtījuma rekordu – 240 Airbus lidmašīnas. Pirmo lidmašīnu piegādāja pēc gada. 2006.gada decembrī pasūtījums tika paplašināts un tagad sastāda 315 lidmašīnas piegādei līdz 2010.gadam.

Kopējā pasūtījuma cena sastāda 6 miljardus eiro. Lidmašīna izmanto Francijā ražotus CFM56-5B un Cīrihē SR Technik uzturētus dzinējus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«easyJet» viedoklis jautājumā par jauno ES pasažieru kompensēšanas kārtību

Aivars Mackevics [email protected], 17.02.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet rūpējas par saviem klientiem, bet brīdina, ka nepareiza likumdošana var būt postoša šai nozarei. Eiropas vadošā lētā aviokompānija easyJet vakar apstiprināja savu apņemšanos nodrošināt augstu pasažieru apkalpošanas līmeni un gatavību ieviest jaunos Eiropas Savienības noteikumus par pasažieru kompensācijām. easyJet atbalsta jauno ES likumu mērķi – prasīt atbildību no aviokompānijām par klientu apkalpošanas līmeni ārkārtas situācijās, lai tās uzlabotu pasažieru labsajūtu lidojumu laikā. Taču likums, kas šodien stāsies spēkā, ir netaisni aizspriedumains pret pasažieru pārvadājumu nozari un tāpēc postošs. easyJet uzskata, ka jaunie ES noteikumi nesasniegs savu mērķi. Lai gan easyJet jau nodrošina lielu daļu no jaunā likuma prasībām un vietām pat apsteidz to, gādājot par pasažieru aprūpi ārkārtas situācijās, aviokompānija ir noraizējusies, ka vajadzētu pārskatīt trīs galvenos punktus: Likums attiecas tikai uz aviokompānijām, kas šķietami pārkāpj ES noteikumus pret visiem transporta veidiem izturēties vienādi. Kompensācija nebūs konkrēta summa, bet proporcionāla biļetes cenai. Šobrīd easyJet vidējā biļešu cena ir 42 britu mārciņas vienā virzienā, bet, saskaņā ar jauno likumu, kompensācijas izmaksās tikai tad, ja vienvirziena biļetes cena būs sākot no 172 britu mārciņām. Likuma neveiklā valoda radīs neskaidrības pasažieru tiesību jautājumā. Šobrīd nav īsti skaidra aviokompāniju atbildība, jo katra aizkavēšanās un reisa atcelšana tiks vērtētas individuāli. Negribētas sekas šim likumam būs tas, ka aviokompānijas tiks sodītas par to, ka palielināsies cenas, un pasažieri tiks maldināti. easyJet turpinās vērsties Eiropas Komisijā un dažādās Eiropas administratīvajās institūcijās, lai nekavējoties tiktu pārskatīta likumdošana. easyJet aicina ES sadarboties ar šo nozari, lai atrastu praktisku un efektīvu risinājumu šim, iespējams, viskļūmīgākajam Eiropas likumam pēdējos gados. easyJet prezidents Rejs Vebsters brīdināja: „easyJet rūpēsies par saviem pasažieriem un jau šodien ieviesīs likumu. Laba likumu kopa, kuras nolūks sākumā bija pasargāt pasažierus no tradicionālo aviokompāniju nesamērīgi augstajām cenām, kļuvusi par neveiksmīgu likumu apkopojumu, kas izraisīs nevajadzīgu sajukumu un konfliktus starp aviokompānijām un viņu klientiem.” Avots: easyJet

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

easyJet 12 mēnešu darbības rezultāti

, 14.11.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet ziņo par rekordlieliem ienākumiem, pieaugums par 56%, līdz £129 miljoniem sterliņu mārciņu

Rekordliela pirmsnodokļu peļņa 129 miljonu sterliņu mārciņu apjomā, pieaugums par 56%, salīdzinot ar 83 miljonu sterliņu mārciņu pirmsnodokļu peļņu 2005.gadā.

Pasažieru pieaugums par 11.5%, sasniedzot 33 miljonus.

Ienākumi no pasažiera vietas pieauguši par 5.9% vai 2.13 sterliņu mārciņu par vietu, ko sekmēja pārliecinoši vasaras pārdošanas rezultāti.

Būtiski pieauguši papildu ienākumi - par 34% vai 0.86 sterliņu mārciņu par vietu.

Vienības izmaksas, izslēdzot degvielu, nokritušās par 1.5% vai 0.42 sterliņu mārciņu uz vienu vietu, no £28.78 uz £28.36.

Degvielas izmaksas uz vienu vienību pieaugušas par 33% vai 2.48 sterliņu mārciņas uz vienu vietu.

Atdeve no ieguldījumiem palielinājusies līdz 10.1%, par 3 procentu punktiem, salīdzinot ar 7.1% 2005.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

easyJet piešķirta balva kā labākajai zemo cenu aviolīnijai

, 25.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet saņēmusi Labākās zemo cenu aviolīnijas godalgu ikgadējās OAG Aviolīniju industrijas balvas (Official Airline Guide Airline Industry Awards) ietvaros.

Balva tiek piešķirta visaugstāk novērtētajām un inovatīvākajām aviolīnijām un lidostām, balstoties uz patērētāju balsojumiem – patstāvīgajiem lidotājiem visā pasaulē, Db.lv informē easyJet.

Neviena Eiropas aviolīnija iepriekš nav saņēmusi šādu balvu. Iepriekšējos gados šādas godalgas saņēmušas tādas aviokompānijas kā Southwest, jetBlue un Virgin Blue. Balva ir īpaši nozīmīga aviokompānijai easyJet, jo balsotāju vidū pārsvarā ir biznesa ceļotāji.

“Šo balvu nevajadzētu novērtēt par zemu. Šī ir pirmā reize, kad to saņem Eiropas aviolīnija, un mums bija diezgan nopietna konkurence no jetBlue un Southwest aviokompāniju puses, “ uzsver easyJet vadītājs Endijs Harisons (Andy Harrison), apmeklējot balvas pasniegšanas ceremoniju Londonā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

easyJet paziņo par jaunas bāzes atvēršanu Spānijā.

Ingūna Vitenburga [email protected], 24.08.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas zemo cenu aviokompānija easyJet šodien paziņoja par nopietnu tās darbības paplašināšanu Spānijā un jaunas bāzes lidostas atvēršanu Barajas lidostā Madridē. Tā būs aviokompānijas 17.bāze un pirmā bāze Spānijā. Madrides bāze uzsāks darbību 2007.gada 16.februārī un no tās tiks atklāti pavisam jauni maršruti no Spānijas lielākās lidostas. Par jaunajiem maršrutiem easyJet paziņos septembrī. easyJet uzsāka lidojumus no Barajas lidostas 1998.gadā un kopš tā laika ir nozīmīgi paplašinājusi piedāvāto lidojumu klāstu. Pašreiz easyJet ir kopumā ceturtā lielākā aviokompānija un lielākā zemo cenu aviokompānija, kas piedāvā lidojumus no Spānijas galvaspilsētas. Pagājušajā gadā vien easyJet pārvadāja 900 000 pasažierus no un uz Madridi – divreiz vairāk nekā 2004.gadā. Endijs Harisons easyJet izpilddirektors skaidro: «easyJet turpina paplašināt savu darbību, īpaši kontinentālajā Eiropā. Mēs domājam, ka Spānija ir lieliska izaugsmes iespējas vieta, jo tās tirgū joprojām dominē tradicionālās neefektīvās aviokompānijas, kas nedarbojās klientu interesēs». «Spānija ir viens no svarīgākajiem easyJet tirgiem pēdējo desmit gadu laikā. Jaunas bāzes izveidošana pavērs jaunas iespējas. Lai arī Madride ir viena no lielākajām Eiropas pilsētām, to nepelnīti ir aizmirsušas zemo cenu aviokompānijas. easyJet jaunā bāze padarīs Madridi ārzemju tūristiem daudz pieejamāku. Arī Spānijas ceļotājiem būs pieejama», skaidro easyJet.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

easyJet trīs gadu laikā Latvijā pārvadājusi 250 000

, 26.11.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija easyJet šogad novembrī atzīmē savu trešo darbības gadu Latvijā, Db.lv informēja Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants pārstāve Elīna Lazdāne.

easyJet pirmais lidojums no starptautiskās lidostas Rīga uz Berlīnes Šēnefeldas lidostu tika veikts 2004. gada 25. novembrī. Trīs gadu laikā easyJet ir piedāvājusi tiešos reisus maršrutā Berlīne – Rīga – Berlīne –Rīga katru dienu.

Kopš lidojumu uzsākšanas Latvijā, easyJet ir pārvadājusi vairāk kā 250 000 pasažieru šajā maršrutā vai vidēji 83 000 pasažierus gadā. easyJet plāno arī turpināt šādā līmenī un paredz pārvadāt apmēram 300 000 pasažierus Rīgas-Berlīnes maršrutā līdz 2008. gada maijam.

Šie pēdējie trīs gadi ir bijuši veiksmīgi arī easyJet zemo cenu biznesa modelim Eiropā. Līdz ar rekordlielu ienākumu pieaugumu šajos gados, easyJet ir paplašinājis savu tīklu un floti attiecīgi līdz 353 maršrutiem un 137 lidaparātiem, tādējādi kļūstot par ceturto lielāko aviolīniju Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«easyJet» sagaida savu 100 miljono pasažieri

Aivars Mackevics [email protected], 20.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija easyJet ir sasniegusi nozīmīgu pavērsienu kompānijas vēsturē, šodien sagaidot savu 100 miljono pasažieri. Kompānijai ir bijusi fenomenāla izaugsme kopš tās darbības uzsākšanas dienas 1995.gadā, pirmajā gadā ar 2 lidmašīnām 2 maršrutos easyJet pārvadāja 424 000 pasažieru, bet šobrīd ar vairāk kā 100 lidmašīnu lielu floti 203 maršrutos pēdējo 12 mēnešu laikā pārvadāti 27,4 miljoni pasažieru. Pēdējo 9,5 gadu laikā easyJet ir radījis radikālas pārmaiņas aviācijas industrijā, ieviešot zemo cenu gaisa pārvadājumu koncepciju Eiropā, veicot jauninājumus tiešsaistes biļešu rezervēšanā un padarot pieejamu ceļošanu vairumam eiropiešu, izmantojot gaisa satiksmi. Arvien vairāk gan biznesa, gan brīvā laika ceļotāju izvēlas easyJet, jo tā piedāvā zemu braukšanas maksu, lidostas tuvu pilsētas centram, elastīgumu, uzticamību un vienkāršas rezervēšanas iespējas. Pārsteidzoši, ka 67% no easyJet 100 miljoniem pasažieru ir lidojuši pēdējo 3 gadu laikā, kas atspoguļo kompānijas straujo attīstību. Kompānijas populārākā lidosta līdz šim ir bijusi Lutona, kur easyJet ir apkalpojusi 33 miljonus pasažieru, kam seko Stanstedas lidosta ar vairāk kā 24 miljoniem pasažieru. Atzīmējot šo notikumu, šodien vienā no easyJet 61 lidostas laimīgo pasažieri gaida pārsteigums - dāvana ar bezmaksas lidojumiem un īpaša apkalpošana ceļojuma laikā. easyJet prezidents Rejs Vebsters (Ray Webster): "100 miljoni pasažieru ir apbrīnojams sasniegums, īpaši tik īsā laika posmā. Mēs esam gandarīti par šo svarīgo pavērsienu un turpināsim attīstīties, lai sagaidītu savu 200 miljono pasažieri.” Avots: easyJet

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet kopējie ieņēmumi palielinājušies par 24% līdz 892.2 miljoniem GBP (787.1 GBP milj. LVL).

easyJet darbības rezultāti līdz 31.martam:

·Kopējie ieņēmumi palielinājušies par 24% līdz £892.2 miljoniem ar pamata peļņu pirms nodokļu nomaksas kā iepriekš plānots

·Pasažieru skaits palielinājies par 15% līdz 18.9 miljoniem

·Lidmašīnu piepildījums ir 81%, līdzīgi kā pagājušajā gadā

·Kopējie ieņēmumi par vienu sēdvietu (neskaitot GB Airways) ir par 1.5% lielāki nekā pagājušajā gadā

·Vienas sēdvietas izmaksas (neskaitot degvielu, GB Airways) ir zemākas par 0.9% salīdzinājumā ar pagājušo gadu

·Degvielas izmaksas uz vienu vietu palielinājušās par 23.8%, salīdzinot ar pagājušo gadu

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, degvielas krīze, ir par pamatu baumām, par to, ka Rīgas lidostā šogad kļūs par vienu lidsabiedrību mazāk.

easyJet lidojumus uz Latviju ir veicis kopš 2004. gada novembra. Saavukārt kompānijas trešā ceturkšņa rezultāti pierāda, ka tās galvenā izaugsme vērojama Londonā (Getvikas lidostā), Francijā, Itālijā un Spānijā.

Jau tagad biļetes maršrutā Rīga-Berlīne-Rīga aviokompānijas mājas lapā var pasūtīt tikai līdz šī gada 2. novembrim. Maršruts Berlīne-Rīga nebūs pieejams easyJet ziemas lidojumu grafikā, jo tas nav attīstījies kā aviokompānijas vadība bija cerējusi, tādēļ arī pieņemts lēmums to neiekļaut ziemas lidojumu grafikā. Pasažieri, kuri rezervējuši jebkuru lidojumu, varēs tās izmantot šajā maršrutā līdz vasaras lidojuma grafika beigām. Tomēr cerība, ka easyJet pavisam nepametīs Rīgas lidostu tomēr pastāv, jo vasaras grafiku lidsabiedrība šogad sola publicēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

EasyJet nostiprinās Igaunijā

Jānis Rancāns, 20.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu aviokompānija EasyJet šā gada ziemā uzsāks lidojumus jaunā maršrutā uz Igaunijas galvaspilsētu Tallinu.

Aviokompānija iecerējusi ziemā uz Tallinu, papildus jau esošajiem lidojumiem, doties no Getvikas lidostas Londonā. No Getvikas EasyJet jaunus lidojumus plāno arī uz Menas salu un Turīnu.

EasyJet uzsāks arī jaunus lidojumus no Eseksas uz Ženāvu un Venēciju, no Mančesteras uz Telavivu, no Ņūkāslas uz Amsterdamu un no Bristoles uz Kopenhāgenu. Šā gada ziemā EasyJet paredzējis veikt lidojumus kopumā 280 maršrutos.

Igaunija ir vienīgā Baltijas valsts, uz kuru lido EasyJet. Britu lidsabiedrība iepriekš veica reisus arī no Rīgas uz Berlīni, tomēr 2008. gadā EayJet tos slēdza. Pašlaik EasyJet lido uz Tallinu no Stanstedas lidostaas Londonā un Liverpūles.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc lidojumu tūres pa lielākajām Eiropas pilsētām, easyJet simtais Airbus A319 21.augustā pirmo reizi ieradīsies Rīgā. Šī lidmašīna no citām flotē esošajām lidmašīnām vizuāli atšķiras - tai ir īpašs zīmējums.

Visi easyJet pasažieri, kas ieplānojuši lidojumu no Rīgas uz Berlīni šajā dienā, varēšot izbaudīt lidojumu šajā - vienā no jaunākajām, klusākajām un videi draudzīgākajām - easyJet lidmašīnām.

"easyJet iegādājās savu simto Airbus A319 pirms nepilniem četriem mēnešiem, un tā vienmēr atšķirsies ar savu īpašo zīmējumu no pārējām 137 flotē esošajām lidmašīnām. easyJet simtā lidmašīna tika iegādāta 3,5 gadu laikā pēc pirmā Airbus lidaparāta. Tas nozīmē, ka easyJet uzņēmusi savā flotē pa vienam A319 ik pēc 12 dienām," informēja aviosabiedrība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Aviokompānija easyJet nolemj pārņemt GB Airways Limited

, 25.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija easyJet šodien, 25.oktobrī, paziņoja par lēmumu iegādāties GB Airways Ltd, bez laika nišām (ieplānotie ielidošanas vai izlidošanas laiki, kas ir pieejami vai piešķirts lidmašīnu kustībai konkrētajā datumā lidostā) Hītrovas lidostā, no kompānijas Bland Group Limited par plānoto darījuma summu £103.5 miljonu apmērā, liecina easyJet sniegtā informācija medijiem.

GB Airways ir aviolīnija, kas pamatā bāzēta Londonas Getvikas lidostā un darbojas Dienvideiropas un Ziemeļāfrikas galamērķos zem franšīzes līguma ar British Airways PLC. Tā apkalpo 31 maršrutu ar 15 Airbus lidaparātiem (9 A320 un 6 A321 lidaparātiem), kuru vidējais vecums ir 4.1 gads, tādējādi papildinot easyJet esošo 107 A319 lidaparātu floti. Kopumā kompānija darbojas 39 maršrutos – 28 no Getvikas, 6 no Mančestras, 5 no Londonas Hītrovas.

GB Airways pārņemšana ir saskaņā ar easyJet paplašināšanās stratēģiju. Īpaši svarīga esot aviokompānijas iespēja nostiprināt savu piedāvājumu klientiem Getvikas lidostā, kura ir easyJet lielākā bāze un ir ļoti populāra ceļošanai Londonā un Dienvidaustrumu Anglijā. Pirkums nodrošinās aviokompāniju ar papildus vērtīgām pacelšanās un nosēšanās laika nišām Getvikas lidostā un izdevību paātrināt easyJet maršrutu attīstību. Pēc GB Airways pārņemšanas, easyJet aizņems 24% Getvikas lidostas laika nišu un pārvadās apmēram 8 miljonus pasažieru 62 maršrutos no Getvikas lidostas. Līdz 2008/2009. gada ziemai GB Airways tiks pilnībā iekļauta easyJet biznesa modelī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

140 pasažieri, kuri easyJet vainas dēļ uz divām dienām bija iestrēguši Bukarestē, sola iesūdzēt aviokompāniju tiesā. easyJet reiss uz Bulgārijas galvaspilsētu Sofiju bija nomaldījies un galu galā lidmašīna nosēdās Rumānijā, Bukarestē, ziņo Bulgarian News Network.

easyJet reisam no Londonas sestdien, 3. janvārī plkst. 20.30, bija jānosēžas Sofijā, taču galu galā lidmašīna pasažierus aizveda uz Bukaresti, aizbildinoties, ka Sofijas lidosta nelabvēlīgu laika apstākļu dēļ tobrīd esot bijusi slēgta, lai gan patiesībā lidosta darbojās kā parasti.

Tagad easyJet maldinošā reisa pasažieri vēlas tiesas ceļā no aviokompānijas piedzīt kompensāciju.

Sofijas lidostas pārstāvji apstiprinājuši, ka lidosta minētajā laikā darbojusies, un visi iemesli, kāpēc easyJet lidmašīna nolaidās Bukarestē nevis Sofijā, radušies easyJet dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

EasyJet atrisina strīdu ar dibinātāju

Lelde Petrāne, 11.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu kompānija easyJet pirmdien paziņojusi, ka ir atrisinājusi zīmola licences strīdu ar easyGroup, kā rezultātā aviosabiedrība saglabā savu easyJet nosaukumu un dibinātājs Stelioss Hadži-Īonau (Stelios Haji-Ioannou) zaudē tiesības iecelt pašam sevi par priekšsēdētāju, ziņo The Wall Street Journal.

Vienošanās ļauj easyJet sākt sadarbību zīmola jautājumos ar citiem ceļojumu pakalpojumu sniedzējiem.

«Es uzskatu, ka pārskatītā vienošanās labāk saskaņo easyJet akcionāru un licenciāra intereses,» sacījis easyJet priekšsēdētājs Maiks Rake.

EasyJet tiesības turpināsies 50 gadus ar vismaz 10 gadu saistībām. Par pirmo gadu S. Hadži-Īonau saņems fiksētu maksājumu 3,9 miljonu Lielbritānijas sterliņu mārciņu (3,1 miljons latu) apmērā, šai summai pieaugot līdz 4,95 miljoniem mārciņu nākamajā gadā.

Pēc tam aviosabiedrībai būs jāveic ikgadējs atlīdzības maksājums 0,25% apmērā no ieņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

easyJet pasažieru statistika - 2007. gada augusts

, 08.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet pasažieru statistika - 2007. gada augusts

12 mēn. perioda beigas Augusts 2007 Augusts 2006 Izmaiņas

Pasažieri 36,802,923 32,685,363 +12.6%

Piepildījums 83.8% 84.7% -0.9pp

Peļņa pirms nodokļiem £1,778m £1,597m +11.3%

Beigas

Informācija:

Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants:

Elīna Lazdāne

+371 2 9654616

[email protected]

www.mmdcee.com

Par easyJet:

easyJet ir vadošā Eiropas zemo cenu aviokompānija. Pašreiz ar 137 lidmašīnām tā apkalpo 338 maršrutus, savienojot 87 lidostas 23 valstīs. Pēdējo 12 mēnešu laikā easyJet ir pārvadājusi 36 miljonus pasažieru.

easyJet uzsāka lidojumus maršrutā Rīga-Berlīne 2004.gadā. Patreiz easyJet nodrošina lidojumus maršrutā Rīga-Berlīne katru dienu.

easyJet lido uz:

Aberdīnu, Alikanti, Almēriju, Amsterdamu, Asturiju, Atēnām, Austrumu vidiene (UK), Barselonu, Bari, Bāzeli, Belfāstu, Berlīni, Bilbao, Birmingemu, Bordo, Bornmutu, Bratislavu, Brēmeni, Briseli, Bristoli, Budapeštu, Bukaresti, Cīrihi, Dortmundu, Edinburgu, Faro, Gdaņsku, Glāzgovu, Grenobli, Hamburgu, Ibicu, Insbruku, Invernesu, Katāniju, Kaglijārī, Ķelni, Kopenhāgenu, Kasablanku, Krakovu, Larošeli, Lisabonu, Liverpūli, Ļubļanu, Londonu Gatwick, Londonu Luton, Londonu Stansted, Lionu, Madridi, Madeiru, Mahonu, Malagu, Marakešu, Marseļu, Māstrihtu, Milānu Linate, Milānu Malpensa, Minheni, Murciju, Neapoli, Ņūkāstlu, Nicu, Olbiju, Palmu, Palermo, Parīzi Charles de Gaulle, Parīzi Orly, Piza, Porto, Prāgu, Rijeku, Rimini, Rīgu, Romu, Salonikiem, Sofiju, Splitu, Stambulu, Šenonu, Tallinu, Tulūzu, Turīnu, Valensiju, Venēciju, Vīni, Varšavu, Ženēvu.

Rezervē tiešsaistē www.easyJet.com

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«easyJet» interneta mājas lapa latviešu valodā

Aivars Mackevics [email protected], 09.02.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet visiem pasažieriem Eiropā piedāvā līdzvērtīgas iespējas. Pateicoties jaunajai interneta mājas lapai www.easyJet.com, rezervēt easyJet lidojumu šodien ir kļuvis vēl vienkāršāk, jo mājas lapa tagad ir pieejama arī latviešu, ungāru, slovēņu, čehu, poļu, kataloniešu, portugāļu un igauņu valodās. Uzlabotajā mājas lapā pasažieri var pārbaudīt pieejamos lidojumus, lidojumu sarakstus un cenas, kā arī rezervēt lidojumus ātri, vienkārši un droši vairāk kā 15 Eiropas valodās. easyJet.com klientiem dod iespēju mainīt un pārskatīt jau internetā rezervēto biļešu detaļas. Īpaša sadaļa veltīta atbildēm uz izplatītākajiem jautājumiem. Vienkāršākai un ērtākai ceļojuma plānošanai, jaunā mājas lapa piedāvā saites uz partneru mājas lapām viesnīcu rezervēšanai un auto īrei. Klienti var arī izmantot iespēju izvēlēties valūtu kādā norēķināties. “Pirmajā dienā, uzsākot lidojumus uz Latviju, solījām interneta mājas lapu latviešu valodā. Pēc vairākkārtējām izmēģinājuma versijām šodien mēs varam saviem klientiem piedāvāt vēl vienkāršāku veidu sēdvietu rezervēšanai internetā lidojumiem ar lielāko zemo cenu aviolīniju Austrumeiropā”, saka Janis Kapodostrias, easyJet mārketinga pārstāvis Latvijā. Eiropa kļuvusi vieglāk sasniedzama arī Latvijas iedzīvotājiem, pateicoties easyJet 190 maršrutiem, kas savieno 58 galvenās lidostas. Avots: easyJet

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas vadošā zemo cenu aviokompānija easyJet ir uzlabojusi savu mājaslapu, uzrādot lidojumu galīgās cenas jau biļešu pasūtīšanas procesa pašā sākumā, informē easyJet.

Aviokompānijas bieži vien biļešu sākumcenai vēlāk pievieno plašu un eksotisku virkni kļūdainu izmaksu, lai padarītu savas biļešu sākumcenas pievilcīgākas, savukārt easyJet savā mājaslapā jau biļešu pasūtīšanas sākumposmā ir pievienojusi pasažieru nodokli un vietējo lidostu maksas.

easyJet ir Eiropas zemo cenu aviokompānija. Pašreiz ar 137 lidmašīnām tā apkalpo 325 maršrutus, savienojot 83 lidostas 22 valstīs. Pēdējo 12 mēnešu laikā easyJet ir pārvadājusi 35 miljonus pasažieru. easyJet uzsāka lidojumus maršrutā Rīga-Berlīne 2004.gadā. Patreiz easyJet nodrošina lidojumus maršrutā Rīga-Berlīne katru dienu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«EasyJet» pasažieri reģistrējas pašapkalpošanās kioskos

Aivars Mackevics [email protected], 28.01.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zemo izmaksu lidsabiedrība easyJet cer drīzumā ieviest “check-in” kioskus vairākās Eiropas lidostās. Šobrīd Ženēvas lidostā tiek izmēģināts pirmais easyJet pašreģistrēšanās kiosks. Drīzākie nākotnes plāni par pasažieru pašapkalpošanās sistēmu ieviešanu attiecas uz Berlīnes un Bāzeles lidostām. Ženēvas lidostā, kas ir īpaši pieprasīta tieši ziemas sezonā, jaunais easyJet “check-in” kiosks ļauj pasažieriem piereģistrēties uz pusi ātrāk, nekā līdz šim, un dod easyJet iespēju kļūt par vēl zemāku izmaksu lidsabiedrību. Līdz šim “check-in” kioski izmēģināti arī nelielajā Notinghemas lidostā Lielbritānijā, bet Ženēva ar daudz lielāko pasažieru plūsmu un ziemas sezonai raksturīgo specifisko bagāžu – slēpēm un sniega dēļiem – ir liels izaicinājums easyJet pasažieru pašapkalpošanās sistēmai. Visi easyJet pasažieri Ženēvas lidostā šobrīd saņem iekāpšanas kartes jaunajos “check-in” kioskos, ievadot savu kredītkarti, rezervācijas numuru, vārdu un uzvārdu. Tomēr, ja pasažieris vēlas nodot bagāžu, tam jārēķinās vēl arī ar parasto piereģistrēšanās procedūru. Pasažieri tādēļ nav apmierināti, ka piereģistrēšanās faktiski notiek dubultā – vispirms ar bagāžu pie reģistrēšanās galda un tad kioskā, saņemot iekāpšanas karti. Pēdējos gados gaisa pasažieru skaits ievērojami audzis, kamēr piereģistrēšanās sistēmas 10 gadu laikā palikušas praktiski nemainīgas. Ar 23 jaunajiem pašapkalpošanās kioskiem Ženēvas lidostā, easyJet demonstrē to, kādas izmaiņas nākotnē varētu sagaidīt lidostas visā pasaulē. Neskatoties uz bagāžas reģistrēšanas grūtībām, lielākā daļa pasažieru atzinuši jauno “check-in” sistēmu par ērtu un ātru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gandrīz pirms astoņiem mēnešiem tika uzsākts konkurss aviokompānijas easyJet apkalpes vidū, lai izveidotu jaunu formu, kas atbilst pašu darbinieku vēlmēm. Pēc vairāku mēnešu ilgas balsošanas, darbinieki izvēlējušies jaunā formastērpa dizainu, biznesa portālu Db.lv informēja aviokompānijas pārstāve Dagnija Stuķēna.

Vislielāko uzņēmuma darbinieku atbalstu guva trīs dizaina varianti:

Formāls un Lielisks – to izveidojuši Annamarija Kufe no mūsu Liverpūles bāzes, Džoanna Toda un Kurts Vilsons no Londonas Getvikas bāzes.

Elegants un Šiks – Leanna Fovgis no Bristoles bāzes.

Elegants un Lielisks – tas ir abu Formāls un lielisks & Elegants un šiks apvienojums.

easyJet apkalpes locekļiem piederējis gala vārds lēmuma pieņemšanā un rezultātā no šiem trim izvēlēts dizains Formāls un Lielisks.

Annamarija Kufe no Liverpūles, Džoanna Toda un Kurts Vilsons no Londonas Getvikas bāzes bijuši ļoti iepriecināti, ka viņu izveidotās apkalpes formas ieies easyJet vēsturē un nākošajā gadā tās redzēs miljoniem easyJet pasažieru visos Eiropas lidojumos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

easyJet palielina lidmašīnu pasūtījumu no Airbus

, 25.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

easyJet vienojusies ar Airbus par papildu 35 Airbus A319 saņemšanu laikā no 2011. līdz 2012.gadam, liecina kompānijas paziņojums. Kopējais easyJet pasūtījums Airbus, par ko pirmo reizi easyJet paziņoja 2002.gada oktobrī, pašlaik veido 315 lidmašīnas.

Līdz šim brīdim Airbus ir piegādājis 105 A319 lidaparātus. Šodienas paziņojums nozīmē, ka Airbus jāpiegādā easyJet vēl papildu 120 lidmašīnas 7 miljardu ASV dolāru apjomā, kā arī to, ka easyJet patur tiesības uz vēl papildu 88 lidaparātu iegādi.

105 Airbus 319 ir piegādāti easyJet kopš 2003.septembra, kas nozīmē ik pa A319 lidaparātiem ik pēc 13 dienām.

easyJet izpilddirektors Endijs Harisons (Andy Harrison) sacījis: "Šis lielais lidaparātu pasūtījums nodrošina mūsu tālāku izaugsmi un līdz 2012. gadam mūsu rīcībā būs 229 lidmašīnas. Mēs plānojam, ka mūsu pārvadāto pasažieru skaits sasniegs 65 miljonus pasažieru gadā, tādājādi nostiprinot mūsu līderpozīcijas Eiropas tirgū."

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«easyJet» piedāvās lidostās saviem klientiem atpūtas salonus

Aivars Mackevics [email protected], 15.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrība easyJet, sadarbībā ar Servisair/GlobeGround, kas ir viena no pasaules vadošajām aviācijas pakalpojumu piegādātājām un Eiropas vadošo neatkarīgo lidostas atpūtas operatoriem, uzsāks jaunu atpūtas salonu izveidi. easyJetLounges par viszemākajām cenām sniegs 26 miljoniem easyJet klientu iespēju izmantot jaunus atpūtas salonus, lai atpūstos no steigas un izmantotu salonā piedāvātas biznesa iekārtas. Neatkarīgi no tā vai tas ir biznesa brauciens vai atpūtas ceļojums, easyJet pasažieri tagad var izvairīties no lidostu kņadas un burzmas un pirms lidojuma atpūsties ērtajā atpūtas salonā, rezervējot tajā vietu. Pasažieri var rezervēt vietu 14 Eiropas bāzu atpūtas salonos, izņemot Belfāstu, Bāzeli un Parīzes Orliju lidostas. Šo iespēju var pasūtīt 33 Eiropas lidostās, lietojot vienkāršu un ātru pasūtīšanas sistēmu. Maksa ir sākot no 12 britu mārciņām. Servisair/GlobeGround ir izveidojusi pavisam jaunu atpūtas salonu Notinghamas Austrumvidienes lidostā, kas tiks atvērts jau šomēnes. Ar eayJetLounges starpniecību tuvāko mēnešu laikā tiks atvērtas vairākas lidostu atpūtas telpas. Bez tam easyJet atpūtas saloni par konkurētspējīgām cenām piedāvās bezmaksas alu, vīnus, kā arī stiprākus alkoholiskos dzērienus, bezalkoholiskos dzērienus, uzkodas, ērtas sēdvietas un pieeju biznesa iekārtām. Vietu atpūtas salonā var pasūtīt kompānijas mājaslapā www.easyjet.com. Pagaidām lapa pieejama tikai angļu valoda, bet līdz pirmajam septembrim tā būs pieejama arī franču, vācu, spāņu un itāļu valodās. Pasūtīt, var izmantojot dažādu valūtu. easyJet sadarbība ar Servisair/GlobeGround veicinās, gan easyJet konkurētspējīgu cenu attīstīšanu, gan nostiprināt Servisair/GlogeGrond vietu Eiropas lidostu atpūtas pakalpojumu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūkstošiem Lielbritānijas zemo cenu aviokompānijas easyJet pasažieru nācies samierināties ar lidojumu kavēšanos un pamatīgām rindām lidostās, kad visā Eiropā pārtrauca strādāt lidsabiedrības datorsistēma.

Lidsabiedrības galvenajā bāzē – Londonas Getvikas lidostā - atcelti 14 lidojumi, bet pārējie kavējušies vidēji divas stundas. Izveidojušās lielas rindas pie aviokompānijas reģistrācijas galdiņiem, jo tehnisku problēmu dēļ reģistrēties lidojumam nav bijis iespējams internetā.

easyJet atzinusi, ka problēmas tās datorsistēmas piemeklējušas visā Eiropā un tāpēc reģistrācija lidojumiem notikusi manuāli, kas prasījis daudz ilgāku laiku. Pretēji Eiropas regulām, pasažieriem, kuru lidojumi tika atcelti, netika piedāvātas viesnīcas, bet gan norādīts izmēģināt veiksmi, kad datorsistēmas atsāks darbu, vēsta ārvalstu plašsaziņas līdzekļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īrijas zemo cenu aviokompānija Ryanair iesniedza sūdzību Reklamēšanās standartu aģentūrā par easyJet reklāmu, kurā easyJet saviem klientiem sola dubultu kompensāciju, ja klients atradīs lidojumu lētāk citu aviokompāniju piedāvājumos. Pēc sūdzības iesniegšanas reklāma tika aizliegta, ziņo BBC.

easyJet reklāmas sauklis bija "Pasūti biļeti līdz piektdienai un, ja atradīsi to lētāk citur, mēs atmaksāsim cenas atšķirību dubultīgi".

Kompensāciju varēja saņemt tikai tad, ja atrastais lētākais reiss notiek stundas intervālā ar easyJet pakalpojumu, no tās pašas lidostas uz to pašu galapunktu, kur lido easyJet.

Reklamēšanās standartu aģentūra aizliedza easyJet reklāmu, kas tika izplatīta laikrakstos un internetā 2007. gadā, izmantot atkārtoti.

Komentāri

Pievienot komentāru