2003. gada beigās Eiropas Savienības Komisija no 18 Eiropas lidsabiedrībām pieprasīja informāciju, lai noskaidrotu, vai Eiropas lidsabiedrības, atkarībā no to izcelsmes zemes pieprasa no klientiem atšķirīgas cenas par vienām un tām pašām biļetēm un gadījumā, ja tā ir, tad kāds tam ir iemesls. Eiropas Komisija izrādīja šādu iniciatīvu atsaucoties uz biežajām iedzīvotāju sūdzībām, kuri jutās diskriminēti, pērkot lidmašīnu biļetes. Kritizētās cenu atšķirības acīmredzami bija saistītas ar klienta dzīvesvietu. Līdz 2004. gadam, pēc Komisijas pieprasījuma, atbildēja lielākā daļa uzņēmumu. Vairāki no tiem atzina, ka pagātnē iespējams ir pastāvējuši kādi ierobežojumi, bet kurus tagad tie novērsīs. Veicot pārbaudes biļešu rezervēšanas, patiešām apstiprinājās, ka lielākā daļa šādu ierobežojumu vairs nepastāv. Šobrīd visas elektroniskās biļetes Eiropas Savienībā esot pieejamas par vienotu cenu. Līdz ar to visiem Eiropas Savienības pilsoņiem, ir iespējams salīdzināt cenas. Komisija situāciju novēros arī turpmāk, lai nodrošinātu, ka nākotnē šāda cenu diskriminācija dzīves vietas dēļ vairs nerastos. Avots: Eiropa.lv

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra