Citas ziņas

Eltona Džona koncertu papildinās grandiozs ekrāns

, 07.09.2007

Jaunākais izdevums

Koncertaģentūra FBI informē: pirms slavenā britu mūziķa sera Eltona Džona un viņa grupas koncerta, kas 14. septembrī norisināsies "Arēnā Rīga", notiks apjomīgi sagatavošanās darbi. Eltona Džona koncertā skatuves aizmugurē būs novietots grandiozs ekrāns, kas klātesošajiem garantēs aizraujošu priekšnesumu.

Visas koncertam nepieciešamās gaismas un skaņas iekārtas Latvijā tiks nogādātas sešās smagajās mašīnās. Dienu pirms koncerta arēnā tiks nogādātas arī sera Eltona Džona klavieres. Eltona Džona tehniskais personāls Latvijā ieradīsies četros autobusos un kopumā "Arēnā Rīga" par koncerta tehnisko uzbūvi būs atbildīgi vairāk kā 100 cilvēku. Koncertam nepieciešamā aprīkojuma uzstādīšana sāksies koncerta dienā jau no pulksten astoņiem rītā.

Sera Eltona Džona koncerta laikā uz skatuves atradīsies arī grandiozs ekrāns. Milzīgais ekrāns ir izgatavots izmantojot pašas mūsdienīgākās tehnoloģijas. Ekrāns sastāv no 500 kvadrātmetru liela fona auduma, kurā iestrādāti pusotrs miljons optisko kabeļu. Pēc speciālistu novērtējuma, tāda izmēra un sarežģītības līmeņa ekrānu skaits pasaulē ir neliels. Ekrāns, kas tiks izmantots Eltona Džona koncertā Latvijā, nodrošinās augstas kvalitātes krāsainu attēlu. Šāda ekrāna vērtība ir ap pusmiljonu latu, bet tā svars pārsniedz tonnu.

Eltona Džona koncertu tehniskais producents Baltijas valstīs Tarmo Krimms, kas jau sešus gadus ir atbildīgs arī par "Eirovīzijas" dziesmu konkursa fināla producēšanu, komentē: "Skatuves uzbūve un noformējums Eltona Džona koncertā radīs "Arēnā Rīga" nepiespiestas atmosfēras sajūtu. Lielais ekrāns ir vizuāli efektīgs un tajā tiks producētas pārsvarā dažādas gaismas instalācijas, kas papildinās mūziķa uzstāšanos."

Rīgā Eltons Džons uzstāsies ar "Lielāko hitu koncertu" un izpildīs savas slavenākās kompozīcijas. Eltons Džons uz skatuves kāps kopā ar savu rokgrupu un koncerta apmeklētāji varēs vērot aizraujošu priekšnesumu.

Biļetes uz pasaulslavenā mūziķa koncertu nopērkamas "Biļešu servisa" un "Reklamarket" kasēs visā Latvijā, kā arī visās "Statoil" degvielas uzpildes stacijās.

Biļetes vēl iespējams iegādāties sekojošās cenu kategorijās: stāvvieta 29 Ls, sēdvieta 39 Ls.

2007. gada 7. septembris

Informāciju sagatavoja:

Marketinga un sabiedrisko attiecību speciālists

Kristaps Kārkliņš

Mob.tel.: 29684424

e-mail: [email protected]

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

14. septembrī, uzstājoties Arēnā Rīga, koncertu Latvijā sniegs pasaulslavenais britu mūziķis sers Eltons Džons, Db.lv informēja koncertaģentūras FBI marketinga un sabiedrisko attiecību speciālists Kristaps Kārkliņš.

Koncertaģentūra FBI desmit gadu jubilejā paziņusi, ka Rīgā sešu Grammy balvu ieguvējs un visu laiku panākumiem bagātākais komponists uzstāsies kopā ar savu rokgrupu un izpildīs slavenākās kompozīcijas no sava repertuāra.

Eltona Džona rokgrupā apvienojušies pieci atzīti mūziķi. Naidžels Olsons (bungas), Deivijs Džonstons (ģitāra, mandolīna), Bobs Birčs (basģitāra) un Gajs Babilons (taustiņi) un perkusionists Džons Mahons, kas ir arī bekvokāla dziedātājs.

Pasaulslavenais mūziķis Latvijā uzstāsies otro reizi. Eltona Džona iepriekšējais koncerts norisinājās Skonto futbola stadionā 2001. gada vasarā. Koncerta organizatori atgādina, ka kopējais apmeklētāju skaits, ko spēj uzņemt Arēna Rīga ir ievērojami mazāks, kā tas cilvēku skaits, kas apmeklēja Eltona Džona solo koncertu 2001. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pirmdien plkst. 10:00 sākas biļešu tirdzniecība uz sera Eltona Džona koncertu Latvijā!

, 27.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncertaģentūra FBI informē: no pirmdienas, 27. augusta, tiks uzsākta biļešu pārdošana uz sera Eltona Džona koncertu Latvijā. Lieliskā klavieru virtuoza koncerts 14. septembrī "Arēnā Rīga" būs viens no lielākajiem rudens koncertdzīves notikumiem un tirdzniecībā būs pieejamas tikai aptuveni 9 500 biļešu. Biļetes nopērkamas "Biļešu servisa" un "Reklamarket" kasēs visā Latvijā, kā arī visās "Statoil" degvielas uzpildes stacijās un internetā www.bilesuserviss.lv no plkst. 10:00 rītā.

Stāvvietas biļetes cena būs 29 Ls. Sēdvietas maksās 39 Ls, 50 Ls un 70 Ls (atkarībā no attāluma līdz skatuvei). Tirdzniecībā būs pieejamas arī VIP biļetes par 130 Ls gabalā. VIP biļete ietvers: sēdvietu atsevišķā ložā, atsevišķu VIP ieeju, vietu autostāvvietā pie ložu ieejas, uzkodas un dzērienus, atsevišķu bāru ložu stāvā, atsevišķu terasi smēķētājiem.

Eltona Džona solo koncertu 2001. gadā "Skonto" stadionā apmeklēja 17 000 cilvēku, bet uz mūziķa gaidāmo koncertu "Arēnā Rīga" ir pieejamas vairs tikai aptuveni 9 500 biļešu. Pārējās biļetes tika pārdotas un rezervētas FBI koncertu kluba biedriem paredzētajā iepriekšpārdošanas akcijas laikā. Tāpēc koncerta organizatori iesaka pasteigties ar biļešu iegādi un neatlikt pirkumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgā honorārs sasniedz miljonu

Madara Fridrihsone, [email protected], 67084402, 27.07.2007

Pirmo reizi Latvijas koncertdzīves vēsturē oficiālais mūziķu honorārs sasniedzis 1 miljonu ASV dolāru — šādu summu šomēnes par uzstāšanos Rīgā saņēmis Stīvena Tailera pārstāvētais Aerosmith.

Foto: REUTERS/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncertu organizētāji atzīst, ka nu jau koncertu organizēšanu var sākt uzskatīt par biznesu, taču iespēju attīstīties vēl ir daudz.

Koncertaģentūru jeb t.s. promouteru pārstāvji min vairākus iemeslus, kādēļ pēdējā laikā pasaulē labi pazīstami mākslinieki vēlas koncertēt Latvijā. Kā atzīst koncertaģentūras Postivus Music pārstāvis Ģirts Majors, pirms pāris gadiem koncertu organizēšanu Latvijā vispār bijis grūti saukt par biznesu, taču tagad aģentūras sākušas kaut ko pelnīt. Tiesa, šis tomēr esot diezgan riskants bizness, jo tā izmaksas ir visai augstas, bet ienākumi - grūti prognozējami, jo ir neiespējami paredzēt, vai tiks iztirgots pietiekami daudz biļešu.

Arēnas Rīga faktors

Būtisku impulsu koncertu dzīves un šī biznesa attīstībai radījusi Arēnas Rīga atvēršana. «Pusotra gada laikā kopš arēnas atvēršanas mēs esam organizējuši pat vairāk pasākumu nekā iepriekšējos 5 gados pirms tam. Šogad jau pieci lieli pasākumi, pērn četri. Tagad mēs varam aicināt māksliniekus uz Rīgu, jo ir lielākas ietilpības norises vieta zem jumta, kas strādā jebkurā gada laikā. Arēna ir ļoti kvalitatīva,» tā Kristaps Kārkliņš, SIA BDG Events mārketinga speciālists. Šī koncertaģentūra Rīgā rīkojusi tādu pasaulē pazīstamu mūziķu kā Depeche mode, Pink un Aerosmith šovus un tās rīkoto koncertu apmeklētāju skaits šogad sasniedzis jau 77 tūkstošus. «Arēnas Rīga atvēršana ir zināms impulss, būtisks, bet to nevajadzētu pārvērtēt. Liela nozīme ir tam, ka cilvēki ir gatavi tērēt naudu par koncertiem, pirms 5-6 gadiem situācija bija pavisam citādāka. Tomēr arēna ir būtiska infrastruktūras daļa, lai šis bizness attīstītos,» atzīst Positivus Music pārstāvis Ģ. Majors, kura pārstāvētā kompānija organizējusi Muse koncertu Arēnā Rīga, Moby koncertu Ķīpsalas hallē, kā arī vairākus citus pasākumus, piemēram, šīs nedēļas nogalē notiekošo mūzikas festivālu Positivus AB. Koncertu rīkotāji ir pārliecināti, ka, neraugoties uz Arēnas Rīga esamību, Latviju nebūt nevar uzskatīt par pietiekami nodrošinātu ar vietām lielu pasākumu rīkošanai. Ģ. Majors norāda, ka šovbiznesa attīstībai par labu nāktu stadions ar kādiem 50 000-70 000 skatītāju vietu, kas ļautu piesaistīt augstākā līmeņa populāros mūziķus. «Cits jautājums ir - cik vispār pasaulē ir mūziķu, kas spētu Latvijā savākt tik lielu publiku,» viņš teica. Sava loma tam, kādēļ promouteriem, runājot ar populārās mūzikas zvaigžņu aģentiem, izdodas pārliecināt viņus, ka ir vērts rīkot koncertu Rīgā, arī faktam, ka Baltijas un Latvijas tirgus daļai mākslinieku ir vēl neatklāts. Latvijas promouteriem nākoties konkurēt ar citu valstu koncertaģenūrām par to, lai konkrēta mūziķa koncerts notiktu tieši Latvijā, jo izpildītāju koncertturneju grafikā parasti konkrētam reģionam paredzēts ierobežots koncertu skaits.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu cenas uz XXVII Vispārējo latviešu dziesmu un XVII Deju svētku maksas pasākumiem šogad vidēji ir par aptuveni 40% augstākas, nekā tās bija iepriekšējos svētkos 2018.gadā, liecina aģentūras LETA veiktie aprēķini atbilstoši iepriekšējo svētku cenrāžiem un šiem svētkiem sagatavoto cenrādi, kas vēl būs jāizskata Ministru kabinetā.

Cenu kāpums uz visiem pasākumiem nav vienāds. Tāpat ir pasākumi, uz kuriem cenas ir samazinājušās.

Atšķirībā no 2013. un 2018.gada svētkiem ir samazinājies biļešu cenu klāsts, sarūkot tieši lētāko biļešu piedāvājumam.

Piemēram, šogad uz svētku noslēguma koncertu "Kopā augšup" Mežaparka Lielajā estrādē iecerēts piedāvāt biļetes piecās cenu grupās - par 20, 40, 60, 80 un 100 eiro. Savukārt 2018.gadā uz noslēguma koncertu bija pieejamas biļetes sešās cenu grupās - par 15, 25, 35, 45, 55 un 65 eiro. Savukārt 2013.gadā bija septiņas biļešu cenu grupas, lētākajām maksājot 3 latus jeb 4,3 eiro.

Līdz ar to uz svētku noslēguma koncertu dārgākā biļete šogad maksās par 54% vairāk nekā 2018.gadā, kas turklāt ir vairāk nekā divas reizes vairāk par 2013.gada dārgāko biļeti uz noslēguma koncertu. Savukārt lētākā biļete ir par 33% dārgāka nekā 2018.gadā, kā arī atbilst trešās dārgākās biļešu grupas cenai 2013.gada svētku noslēguma koncertā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildus biļetes uz sera Eltona Džona koncertu Rīgā pārdošanā!

, 13.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncertaģentūra FBI informē: sakarā ar lielo interesi par sera Eltona Džona koncertu šo piektdien "Arēnā Rīga" tirdzniecībā ir pieejamas papildus sēdvietas biļetes skatuves labajā pusē. Lēmums par sānu sektora izmantošanu tika pieņemts konsultējoties ar mūziķa menedžmentu, jo pieprasījums pēc sēdvietām ir ļoti liels.

Koncertaģentūras FBI direktore Inga Kadeka komentē: "Sera Eltona Džona koncerts Latvijā ir ļoti gaidīts notikums un interese par to ir ļoti liela. Tāpēc pārrunās ar mūziķa menedžmentu tika nolemts, ka nedaudz tiks modificēts skatuves izvietojums un līdz ar to šobrīd iespējams iegādāties biļetes sektorā, kas atrodas tieši blakus skatuvei un kuru sākotnēji netika plānots izmantot. Papildus vietas atrodas tuvu skatuvei, taču tādā leņķī, lai šo vietu īpašniekiem nebūtu vērā ņemamu redzamības ierobežojumu. Piebildīšu, ka skatuves izvietojums nekādā gadījumā nemainīs redzamību pārējo biļešu īpašniekiem."

Papildus biļetes uz pasaulslavenā mūziķa koncertu nopērkamas "Biļešu servisa" un "Reklamarket" kasēs visā Latvijā, kā arī visās "Statoil" degvielas uzpildes stacijās un internetā www.bilesuserviss.lv. Biļešu cena ir Ls 50. Atgādinām, ka vēl pieejamas arī stāvvietas par 29 Ls un sēdvietas halles trešajā stāvā par 39 Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulslavenā britu mūziķa sera Eltona Džona koncertu vakar Rīgā apmeklēja 13 000 cilvēku, informēja koncertaģentūrā FBI.

Eltona Džona koncerts notika Arēnā Rīga hallē un tas kļuvis par gada apmeklētāko koncertu. Koncerts ilga vairāk nekā divas stundas. Mūziķis sniedza arī negaidītu autogrāfu sesiju. Viņš labprāt parakstīja fanu sniegtos plašu vāciņus un pateicās publikai par lielisko atbalstu.

picturegallery.07a58373-e052-4de1-8068-0cf90f9022e7

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pateicoties vērīgajiem Db.lv lasītājiem, esam secinājuši, ka internetā parādījušies daudzi sludinājumi, ar kuru palīdzību cilvēki vēlas iegūt Dziesmu svētku biļetes.

Piemēram, sludinājumu portālā ss.lv atrodami sekojoši sludinājumi:

"Ļoti gribu iegādāties 6 biļetes uz Dziesmu svētku deju lieluzveduma koncertu un 6 uz Dziesmu svētku noslēguma koncertu. Ja ir kāda lieka biļete, ļoti labprāt nopirkšu."

"Vēlos ļoti nopirkt biļeti uz atklāšanas dziesmu svētku koncertu un noslēguma koncertu.. ."

"Pērku trīs biļetes uz dziesmu noslēguma koncertu mežaparka estrādē, ļoti, ļoti, ļoti."

"Vajag 2-5 biļetes uz Dziesmusvētku noslēguma koncertu Mežaparkā un 2-5 biļetes uz Deju svētku koncertu."

utt.

Līdzīgi sludinājumi atrodami arī portālā reklama.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Samsung Galaxy Z Flip" atsauc atmiņā 20 gadus senos aizlokāmos «gliemežvākus», taču piedāvā moderna viedtelefona iespējas.

Ieilgušo "vienādo telefonu" laikmetu sapurinājis kaut kas neparasts. Līdz ar pirmajām pavasara vēsmām arī pašmāju veikalos ienācis "Samsung" šā gada jaunums – salokāmais viedtelefons "Galaxy Z Flip".

Lai arī salokāmie tālruņi pompozi tika izrādīti jau pirms gada, uz pirmajiem eksemplāriem varējām vien žēlīgi noskatīties globālajās izstādēs vai citzemju veikalos. Savukārt "Z Flip" uzreiz nonācis arī pie mums, un ir pelnījis ikviena līdzšinējās tālruņu vienveidības garlaikotā lietotāja uzmanību.

Dizains

✪✪✪✪✪✪✪✪

(Raksta autora vērtējums: 8 punkti no 10)

Nav jābūt ekstraklases speciālistam, lai saprastu, ka "Z Flip" svarīgākā inovācija un potenciālo pircēju uzmanības piesaistītājs ir tieši ārējais izskats. To nevar gluži dēvēt par unikālu vai neredzētu. Drīzāk, labi aizmirsts vecais modernā izpildījumā. Droši vien liela daļa šo rindu lasītāju ap gadsimtu miju izmēģināja tolaik ļoti aktuālos atlokāmos mobilos telefonus. Ekrāns augšā, pogas apakšā, vēl viens maziņš displejs uz vāka. Pārlocīta šī ierīce kabatā aizņēma niecīgu vietu, taču spēja piedāvāt daudz lielāku ekrānu nekā nepārlokāmie, kuri arī tolaik bija mazi, ja salīdzinām ar šodienas milzeņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Otrs ekrāns darbam un nedarbiem

Jānis Vēvers, 22.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Asus" plānā klēpjdatora "ZenBook 14" skārienpaliktnis "ScreenPad 2.0" ir ekrāns, kurā nemanīti var skatīties kaut filmu, vienlaikus strādājot galvenajā displejā.

Kopš klēpjdatoru pirmsākumiem lietotāji ir ilgojušies pēc plānākām un vieglākām iekārtām, un daudziem joprojām atmiņā ir episkais mirklis, kad Stīvs Džobss izņēma jauno "MacBook Air" no aploksnes. Vēlme lietot kompaktu datoru ir loģiska, jo kurš gan vēlas ikdienā nēsāt līdzi lielas, smagas somas. Taču šodien ar parocīgu izmēru vairs nepietiek pircēju piesaistīšanai, jo viņi vēlas arī pienācīgu jaudu un papildu lietošanas ērtības. Tas piespiež ražotājus atraisīt radošo garu.

Ja pirms pāris gadiem pietika reklāmas materiālos pateikt, ka izdevies 14 collu ekrānu ievietot 13 collu displejam paredzētā korpusā, tad tagad ar to ir par maz. Tādēļ "Asus" jaunāko "ZenBook 14" piesaka kā kompaktāko 14 collu klēpjdatoru ar "ScreenPad 2.0" skārienpaliktni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmējs Guntis Belēvičs, kurš kustību Par labu Latviju! vadīja vien mēnesi, šodien intervijā laikrakstam Telegraf atzīstas, kas viņu no kustības vadības «aizgājinājis» (krieviski – meņa ušļi) par liberālajiem uzskatiem Ainārs Šlesers.

Vaicāts par iemesliem, kāpēc G.Belēvičs padzīts no kustības vadības, viņš izstāsta līdzību ar meistaru un mācekli, kuri abi rok bedri, un galu galā māceklis, saskatījies uz meičām, pilno spaini uzgāž meistaram uz galvas. Tas māceklim pasaka: tu nebūsi racējs. Tā esot pateikts arī viņam.

Uz jautājumu, kurš viņam to pateicis, G.Belēvičs teic, ka «meistars». «Man tā arī teica, ka es esot iekāpis mēslos. Citāts. Atzīstos: tā bija mana kļūda pieredzes trūkuma dēļ,» intervijā avīzei saka uzņēmējs.

No kustības Par labu Latviju! G.Belēvičs padzīts nevis par viņa skandalozo ierosinājumu pāriet uz maksas izglītību no 7.-8.klasei, bet gan par pilnīgi citiem vārdiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc pirmajiem četriem 30. jubilejas akustiskajiem koncertiem mūzikas kluba Kaļķu vārti telpās, mūzikas un mākslas festivāls BILDES 2015 ir sasniedzis savas programmas otro daļu. Kā ierasts, tā turpināsies Rīgas Kongresu namā.

No 27. līdz 29. novembrim klausītājiem būs iespēja apmeklēt Jauno grupu un BILŽU veterānu kopprojektu koncertu, BILDĒS sevi pieteikušo grupu un radošo personību kopprojektu koncertu, Koncertu bērniem, kā arī noslēdzošo – BILŽU veterānu koncertu, informē festivāla rīkotāji BILŽU BIROJS.

27. novembrī plkst. 19:00 norisināsies Jauno grupu un BILŽU veterānu kopprojektu koncerts, kam raksturīgi radoši un izdomas bagāti jauno un pieredzējušo mūziķu kopīgi veidoti priekšnesumi.

Šogad tajā uzstāsies tādi kopprojekti kā Mitav un Normunds Pauniņš; Rusted Wheel un Aivars Rakovskis; Ron The Star un Atis Zviedris; TRĪS un Jānis Dubavs; FREENIXZ un Edgars Silacērps; Marlēna un Adrians Kukuvass; J.E.E.B un Atis Ieviņš; The Foxtails un DAMBIS; Kristīne Šomase & Attachment un Edvīns Zariņš; The Loudstones un Raimonds Bartaševičs; 45. v-sk. un Aija Vītoliņa; ESPRESSO un Miks Dukurs; NOT YET un Kārlis Auzāns; The Twins Peek un Jānis Bukums; So Lucid Electric Feel un Ainars Virga; Inqognito un Artūrs Račinskis; Wild Detroit Gang un Normunds Jakušonoks; Teleports & Daniels Haitovs un Artūrs Duboks. Koncerta īpašie viesi – grupa Manta. Koncertu vadīs Mikus Frišfelds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncertaģentūra FBI paziņo, ka 2008. gada 11. februārī Arēnā Rīga koncertu sniegs ņūmetāla pamatlicēji — ASV grupa Korn.

Mūziķi Latvijā uzstāsies pirmo reizi un šeit ieradīsies koncertturnejas B#%ch We Have a Problem Tour ietvaros. Kā uzskata Korn grupas biedri, šī Eiropas turneja koncertu apmeklētājiem un smagās mūzikas faniem atmiņā paliks vēl ilgi.

Grupa Korn, kas tika nodibināta Kalifornijas pilsētā Beikersfīldā, pasaules uzmanību sev pievērsa 1994. gadā ar savu debijas albumu Korn, kura producents bija par ņūmetāla krusttēvu dēvētais Ross Robinsons (strādājis kopā ar Fear Factory, Sepultura, Deftones, Slipknot, W.A.S.P un Limp Bizkit). Piesātinātais koncertturneju grafiks kopā ar tādiem mūzikas grandiem kā Ozijs Osborns, Megadeth un Merilins Mensons ļāva debijas albumam ieņemt arvien augstāku vietu mūzikas topos. Rezultātā tas sasniedza zelta statusu — kopā tika pārdoti vairāk nekā 700 000 albuma kopiju. Kopš debijas albuma grupa ir laidusi klajā vēl septiņus studijas albumus un ir saņēmusi divus Grammy apbalvojums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samsung šā gada flagmaņa Galaxy S8+ prāvais ekrāns ar noliektām malām aizņem gandrīz visu tālruņa fasādi

Divus gadus ļāvis lietotājiem aprast ar bezmalu telefoniem, labāko sēriju Galaxy S piedāvājot parastā un Edge versijā, šogad Samsung spēris soli tālāk. Astotās paaudzes korejiešu darinājumā S8 klasiskā versija ir izskausta un tālrunis pieejams vienā vienīgā izskatā – ar nolocītu ekrānu, kas «plūst pāri» korpusa sānu malām.

Toties pircēji var izvēlēties divus dažādus izmērus – S8 ar 5,8 collu ekrānu un S8+ ar 6,2 collu. DB izvēle šoreiz krita uz lielāko modeli.

Dizains

Ieraugot tehniskajā aprakstā ekrāna izmēru raksturojošo skaitli 6,2 collas, prātā iezogas klusas bažas, ka atkal darīšana ar nepraktisku monstru. Taču patiesībā viss izrādās citādi. Tā kā Infinity Display klāj 84 procentus no visa korpusa fasādes laukuma, Samsung izdevies radīt negaidīti kompaktu ierīci. S8+ ir tikai vienu milimetru garāks par Apple iPhone 7 Plus, taču par veseliem 4,5 milimetriem šaurāks. Lai saprastu atšķirību, «ābola» plašākajā korpusā mājo par 0,7 collām jeb aptuveni diviem centimetriem pa diagonāli mazāks ekrāns. Tiesa, Samsung displeja ietilpināšanai piegājuši radoši, izvēloties neparastu 18,5:9 malu attiecību. Tā rezultātā ekrāns izskatās diezgan izstiepts, taču ikdienas lietošanā tas pārliekas grūtības nesagādā. 173 gramus smagās ierīces ekrāna tālāko malu ar īkšķi var aizsniegt bez piepūles, bet līdz augšmalai gan neaizstiepties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Huawei" vidējās klases "P Smart" sērijas ceturtais modelis "Pro" piedāvā ekrānu bez traucēkļiem un interesantu kameras risinājumu

Jau trešo gadu pēc kārtas Ķīnas tehnoloģiju kompānija "Huawei" iesākusi, laižot klajā gados vai sirdī jaunajiem lietotājiem paredzētu "P Smart" sērijas viedtālruni. 2018.gada celmlauzim gadu vēlāk sekoja "P Smart 2019", vasarā pa vidu iespraucās "P Smart Z" ar inovatīvu izbīdāmu priekšējo fotokameru un tagad saimei pievienojas "P Smart Pro". Kādēļ gan šī vidējās klases ierīce izpelnījusies tik drīzu atjauninājumu un vai tā vispār ir pircēju uzmanības vērta?

Vidējā klase viedtālruņu tirgū ir izplūdusi visos virzienos. Tajā ražotāji pamanās iemānīt gan pablāvas ierīces, kuru galvenais trumpis ir zema cena, gan visnotaļ respektējamus produktus, kas dažās sfērās pat izaicina flagmaņus. Par spīti ambiciozajam vārdam "Pro" nosaukumā, jaunais "P Smart" ir kaut kur pa vidu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Cat S42" viedtālruņa lielākā vērtība ir triecienizturīgais korpuss un ietilpīga baterija, bet uz visu pārējo ir krietni ietaupīts.

Gludo, spīdīgo viedtelefonu pasaulē ir pavisam maz citādāko produktu. Un vēl mazāk ir tādu atšķirīgo, kam izdevies noturēties tirgū vairākus gadus. Viens no veiksminiekiem ir zīmols "Cat", kas atradis savu nišu un nostiprinājies tajā ar triecienizturīgām ierīcēm.

Nesenākais – "S52" - gan iznāca diezgan pasen, pērnā gada nogalē. Un, kad ieilgušais klusums no "Cat" zīmola turētāja "Bullit Group" kļuva aizdomīgi ilgs, Lielbritānijas uzņēmums paziņoja par diviem jaunumiem – "S42" un flagmani "S62 Pro". Pirmais līdz Db.lv nonāca vienkāršākais modelis ar traktora riepas protektora rakstu.

Dizains

(Raksta autora vērtējums: 8 punkti no 10)

Kopš pirmo eksemplāru nonākšanas veikalu plauktos "Cat" telefonu "firmas zīme" bijusi masīvais, industriālais dizains. Lai kā ražotāji cenšas gadu gaitā nocirpt pa kādam biezuma milimetram un aktīvi par to komunicē mārketinga materiālos, izturīgie tālruņi uz pārējo fona joprojām ir biezi. "S42" gadījumā tie ir 1,27 centimetri. Tas gan nav jāvērtē kā mīnuss. Ja krekla kabatā biezu tālruni patiešām nav ērti nēsāt, tad, piemēram, cimdotā rokā ērtāk noturēt tieši šādu "pusķieģeli" ar neslīdošu gumijotu apdari un uz āru izvirzītu rakstu, kas vēl vairāk samazina izslīdēšanas risku. Interesanti, ka par spīti prāvajiem gabarītiem, tālrunis nebūt nav smags. Tuvu 220 gramiem šodien sver arī daudzi gludie, stiklotie tālruņi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vector Luna ar vienu uzlādi spēj darboties veselu mēnesi no vietas, taču maksa par taupību ir blāvs, melnbalts ekrāns

Viedo rokaspulksteņu birums pēdējos pāris gados nesis visdažādākos dīvaiņus – katru ar savām priekšrocībām un trūkumiem. Taču uz visu iepriekš redzēto fona viens no īpatnējākajiem ir nesen mūsu tirgū nonākušais Vector Luna. Tā ražotāji izmantojuši no vairākuma atšķirīgu pieeju valkājamo tehnoloģiju izgatavošanā, un tikai laiks rādīs, vai cilvēkiem tā šķitīs pieņemama.

Līdz šim redzētie viedie pulksteņi bijuši ļoti daudzveidīgi. Sākot ar pilnīgi autonomiem, kuros var ievietot SIM karti, zvanīt un sūtīt e-pasta vēstules tieši no pulksteņa, un beidzot ar diezgan nīkulīgiem, kuri spēj vienīgi saņemt informāciju. Tomēr nomācošam vairākumam bija kopīga iezīme – košs, krāsains ekrāns. Vector Luna tāda nav. Zīmola izveidotāji, kuru vidū ir kādreizējie pulksteņu ražotāju Timex un sporta apģērbu kompānijas Nike darbinieki, ir pārliecināti, ka viņu koncepcija ir labāka par tradicionālo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vidusmēra koncerti - neizdevīgi

Diāna Golovko kopā ar Daci Skreiju, 02.09.2008

Inga Kadeka-Harkova un Kristaps Kārkliņš no FBI šī gada otrajā pusē kļūs piesardzīgāki, jo līdz novembra vidum laiks koncertu rīkošanai nav pateicīgs. Stāvoklis varētu nostabilizēties pašās gada beigās.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pienācis laiks koncertu rīkotājiem izvērtēt, ko rīkot un ko nerīkot, jo kļūda var maksāt dārgi, raksta laikraksts Dienas bizness.

Šis gads Latvijā bija piesātināts ar dažādiem augstas klases koncertiem un festivāliem, tādējādi radot situāciju, kad savā starpā konkurē ne vien koncertu rīkotāji, bet viena koncertu rīkotāja koncerti. Kā situācija varētu mainīties nākamgad, pagaidām grūti spriest, bet šogad uzstādītā koncertu kvalitātes latiņa solās nekrist.

«Koncertu rīkotāji koncertiem gatavojas jau gadu iepriekš, un tas, ka visi koncerti iekritīs vienā laika periodā, pagājušajā gadā bija grūti paredzams. Jau tagad mēs diskutējam par 2009. gadu, un nevar zināt, varbūt rezultātā vienā dienā sakritīs 5 koncerti,» stāsta FBI direktore Inga Kadeka-Harkova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar reti izplatītu praksi - koncertu saviem klientiem - klajā nācis ātro kredītu devējs SMScredit.lv, 18. februārī Arēnā Rīga rīkojot koncertu Mīlestība īstajā brīdī. Bažas radījis fakts, ka ielūgumi uz koncertu ir dāvana, veicot aizņēmumu, raksta laikraksts Diena.

1. februārī ielūgumi uz koncertu jau bija beigušies, ziņojis SMScredit.lv.

Plānots, ka koncertā piedalīsies virkne Latvijā pazīstamu mūziķu, arī Intars Busulis, Aija Andrejeva, grupa Musiqq un Latvijas Radio bigbends ar Maestro Raimondu Paulu pie klavierēm. Taču izskanējušas ziņas, ka mūziķi sākotnēji nav bijuši pilnībā informēti par veidu, kādā cilvēki tiks aicināti uz koncertu, raksta Diena.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Iespējams, koncertā Rīgā Eltons Džons sniegs autogrāfus

, 11.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncertaģentūra FBI informē: jau šo piektdien, 14.septembrī, ar "Lielāko hitu koncertu" Rīgā uzstāsies mūzikas zvaigzne Eltons Džons. Pastāv liela iespējamība, ka koncerta laikā slavenais mūziķis sniegs nelielu autogrāfu sesiju.

Sera Eltona Džona koncertā šo piektdien "Arēnā Rīga", stāvvietu biļešu īpašniekus, iespējams, gaida patīkams pārsteigums - iespēja tikt pie slavenā mūziķa autogrāfa. Eltons Džons savas pasaules turnejas koncertu ietvaros, kuros uzstājas ar savu rokgrupu, nereti koncerta vidū uzrīko nelielu autogrāfu dalīšanas sesiju. Autogrāfu dalīšanai mūziķis var veltīt līdz pat desmit minūtēm - lēnām aizejot no viena skatuves gala līdz otram un mēģinot uzdāvināt autogrāfu ikvienam pirmajā rindā stāvošajam autogrāfu kārotājām. Pēc koncertaģentūras FBI vadītāja Baltijas valstīs Petera Rebanes vārdiem, šāda slavenā mūziķa uzvedība neizbrīna: "Pazīstot seru Eltonu Džonu personīgi, varu teikt, ka neskatoties uz zvaigznes statusu, viņš ir ļoti atklāts un draudzīgs cilvēks, kuram sagādāt prieku saviem faniem nozīmē ļoti daudz. Ceru, ka šī jaukā tradīcija - sniegt autogrāfus, turpināsies arī Latvijas koncertā."

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eltons Džons Rīgā, iespējams, sniegs autogrāfus

, 11.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šo piektdien, 14.septembrī, ar Lielāko hitu koncertu Rīgā uzstāsies mūziķis Eltons Džons. Pastāvot liela iespējamība, ka koncerta laikā slavenais mūziķis sniegs nelielu autogrāfu sesiju, Db.lv informēja koncertaģentūra FBI .

"Sera Eltona Džona koncertā šo piektdien Arēnā Rīga stāvvietu biļešu īpašniekus, iespējams, gaida patīkams pārsteigums - iespēja tikt pie slavenā mūziķa autogrāfa. Eltons Džons savas pasaules turnejas koncertu ietvaros, kuros uzstājas ar savu rokgrupu, nereti koncerta vidū uzrīko nelielu autogrāfu dalīšanas sesiju. Autogrāfu dalīšanai mūziķis var veltīt līdz pat desmit minūtēm - lēnām aizejot no viena skatuves gala līdz otram un mēģinot uzdāvināt autogrāfu ikvienam pirmajā rindā stāvošajam autogrāfu kārotājām. Pēc koncertaģentūras FBI vadītāja Baltijas valstīs Petera Rebanes vārdiem, šāda slavenā mūziķa uzvedība neizbrīna: "Pazīstot seru Eltonu Džonu personīgi, varu teikt, ka neskatoties uz zvaigznes statusu, viņš ir ļoti atklāts un draudzīgs cilvēks, kuram sagādāt prieku saviem faniem nozīmē ļoti daudz. Ceru, ka šī jaukā tradīcija - sniegt autogrāfus, turpināsies arī Latvijas koncertā."," teikts FBI izplatītajā informācijā medijiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar "ZenBook Duo" klēpjdatoru "Asus" padara divu ekrānu ierīces pieejamākas plašākam lietotāju lokam.

Nebija pagājis pat pusgads kopš "Asus" izrādīja intriģējošo divu ekrānu klēpjdatoru "ZenBook Pro Duo", kad pa tā iemīto taciņu pie patērētājiem devās "vieglākā" versija "ZenBook Duo". Tas bija sagaidāms un loģisks solis, jo aptuveni 3000 eiro cenas dēļ sākotnējais modelis ir pa kabatai vien nelielam pircēju lokam. "Duo" reti izmantoto divu ekrānu risinājumu padara pieejamu vairāk lietotājiem, nelaupot īpaši daudz no oriģinālās ieceres.

Dizains

(Raksta autora vērtējums: 7 punkti no 10)

"ZenBook Pro Duo" aptaustījušajiem "Duo" vairs neizsauks tādu sajūsmu, kā "pirmatklājējiem". Abi ir ļoti līdzīgi, tomēr šādas tādas atšķirības "lec acīs". Pirmā no tām ir izmērs. "Duo" ir kompaktāks un vieglāks. Ja "Pro" modelim galvenais ekrāns ir 15 collas un sekundārais 14, tad "mazākais brālis" apveltīts ar 14 collu galveno un 12,6 collu sekundāro ekrānu virs tastatūras. Tas arī ir vienīgais skārienjutīgais šajā modelī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No abiem šā gada flagmaņiem Huawei vairāk piestrādājis pie lielākā P10 Plus, piešķirot tam labāku ekrānu un pamatīgu atmiņu

Globālajā tirgū ietekmi strauji audzējošais Ķīnas uzņēmums Huawei pērn izpelnījās daudz un pamatotas uzslavas par savu flagmani P9. Tā spilgtāko pienesumu – duālo kameru – pusgadu vēlāk «aizņēmās» pat Apple. Acīmredzot inovatīvā tālruņa izgatavošana ķīniešu izgudrotāju komandai izsūca daudz spēka, un tā paņēma «radošo pauzi». Šā gada labākais modelis P10 no priekšgājēja atšķiras faktiski tikai ar uzlabotu kameru. Mazliet interesantāks šķiet vienlaikus prezentētais lielākais P10 Plus, kas ieguvis mitruma drošu korpusu un labāku ekrāna izšķirtspēju. Tas arī ir šodienas apraksta varonis.

Dizains

Kā jau pēdējos gados ierasts, nosaukumā iekļautais vārds Plus apzīmē izmērā lielāku modeli. Ja parastajam P10 ir 5,1 collu liels ekrāns, tad «plusam» tas ir tieši tikpat liels kā prāvākajam iPhone 7 Plus. Salīdzinājums ar Apple nav nejaušs, jo Huawei mērķtiecīgi cenšas līdzināties amerikāņiem, nu jau vismaz trīs gadus savu flagmaņu prezentācijās nekautrīgi samērojoties ar «ābolu» spējām. Iespējams, sekojot Apple piemēram, P10 modelī pirkstu nospiedumu lasītājs pārceļojis no korpusa aizmugures uz priekšu un radis vietu zem ekrāna. Tas izmantojams arī kā skārienpaliktnis, jo atpazīst žestu komandas. Jāatzīst, ka iepriekšējais novietojums šķita ērtāks, un jācer, ka nākamgad ķīnieši atgriezīsies pie iepriekšējās koncepcijas. Vēl jo vairāk, ja apstiprināsies baumas, ka jaunajā iPhone 8 lasītājs atradīšoties aizmugurē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"OnePlus" izcīnīja vietu tirgū, piedāvājot labus tālruņus lētāk nekā lielie zīmoli, taču jaunākais modelis "8 Pro" vairs nekonkurē ar cenu.

Divām dižgaru apcerētām neizbēgamām nepatikšanām – nodokļiem un fiziskā ķermeņa bojāejai - diezgan droši varam pieskaitīt trešo – tehnoloģiju produktu sadārdzināšanos līdz ar zīmola atpazīstamības pieaugumu. Vairākums ražotāju centušies ielauzties pieblīvētā tirgū ar lētāku produkciju un uzaudzējuši pircēju pulku, galvenokārt pateicoties tieši kārdinošai cenas un kvalitātes attiecībai, taču agrāk vai vēlāk padevušies vilinājumam paņemt no klientiem pēc iespējas vairāk naudas.

Tā noticis arī ar Ķīnas zīmolu "OnePlus". Dažus gadus priecējis cilvēkus ar kvalitatīviem tālruņiem par saprātīgu cenu, šogad ražotājs par jaunāko flagmani "OnePlus 8 Pro" jau prasa gandrīz tikpat daudz, cik tie konkurenti, kuriem tas vēl nesen mēģināja "atsist" klientus ar zemāku cenu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Samsung QLED sērijas televizors Q8C ir tik spilgts, ka spēj izgaismot palielu istabu

Pēc iepazīstināšanas ar LCD, LED, OLED, 4K, 3D un zem citiem akronīmiem paslēptām tehnoloģijām televizoru ražotāji atkal sagādājuši iespēju apgūt jaunu burtu kombināciju. Samsung šopavasar nāca klajā ar jaunu sēriju – QLED. Sēriju, kuras redzamākais pienesums ir neparasti košs ekrāns. Nu tik ļoti, ka to varētu izmantot lampas vietā istabas izgaismošanai.

QLED ir interesants iepriekš iepazītu tehnoloģiju hibrīds. Tajā izmantots kvantu punktu tehnoloģijā veidots LCD jeb šķidro kristālu panelis, kam pievienots LED aizmugurgaismojums. Kvantu punktu displejs sastāv no kristāliem, kas ir mazāki par vienu desmittūkstošo daļu no cilvēka mata diametra un īpaši aktīvi absorbē un izstaro gaismu, pārvēršot to gandrīz jebkurā optiskā spektra krāsā. Sērijā ietilpst līderis Q9F, vidējais brālis Q8C un divi jaunākie Q7F un Q7C. Pēdējie burti nosaukumos informē, vai modelis ir ar plakanu (Flat) vai ieliektu ekrānu (Curved). DB rīcībā nonāca labākais no sērijas ieliektajiem modeļiem – Q8C ar 55 collu ekrānu

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar iPhone X Apple pierāda, ka nav aizmirsis, kā izstrādāt inovatīvus risinājumus

Viedtelefonu tirgus izveidošanā nenovērtējamu pienesumu devušā iPhone desmit gadu jubilejā Apple savus cienītājus aplaimojis ne vien ar ikgadējo «āboltelefona» uzlabojumu iPhone 8 veidolā, bet arī krietni pārveidotu jubilejas versiju iPhone X. Un, ja «astotnieka» pirmajā tirdzniecības dienā pircēju attieksme bija neierasti vēsa, tad X jeb «desmitnieks» parādīja, ka fanātisko Apple lietotāju entuziasms joprojām nav pagaisis. Kilometriem garas rindas metropolēs, un arī Rīgā prezentācijas pasākumā Euronics veikalā visi pieejamie eksemplāri tika izķerti dažās minūtēs.

Vai tiešām tādai ažiotāžai ir pamatots iemesls? Jāsāk ar to, ka iPhone X iestrādātas vairākas tehnoloģijas, kas vismaz Apple ir jaunums. Ārpus kaliforniešu apjūsmotāju pulka gan lielākā daļa no tām jau labu laiku ir redzētas un aptaustītas. Tomēr pieminēšanas vērtas tās ir.

Komentāri

Pievienot komentāru