Eiropas Savienība (ES) publiski izteikusi brīdinājumu vēl deviņām aviokompānijām, kurām tiek pārmesta klientu pastāvīga maldināšana ar informāciju, kas publicēta pārvadātāju mājas lapās, liecina informācija neurope.eu.
Brīdinājumus saņēmušas Emirates, Turkish, Royal Air Maroc, Aeroflot, Northwest, Olympic Airlines un trīs citas aviokompānijas.
Db.lv jau vairākkārt ziņoja par ES centieniem apkarot situāciju, kurā aviokompānijas ar maldinošo informāciju savās mājas lapās cenšas pievilināt klientus.
Lai izpildītu ES patērētāju aizsardzības noteikumus, aviokompāniju mājas lapas tika vērtētas pēc 14 punktu sistēmas, pēc kuras tiek noteikts, vai nodokļi, nodevas un papildus maksas tiek iekļautas biļetes cenā, un, vai kādas papildus maksas par pakalpojumiem pārskatāmā veidā tiek klientam piedāvāta izvēles veidā.
«Tas ir signāls, kas liecina, ka viņi [aviokompānija] nerūpējas par saviem klientiem,» norāda ES komisāre patērētāju aizsardzības jautājumos Maglēna Kuneva (Meglena Kuneva).