No šā gada 9.septembra prāmju kompānija Finnlines plāno palielināt līnijas Lībeka- Ventspils-Sanktpēterburga-Ventspils-Lībeka jaudu, iesaistot tajā ietilpīgāku un modernāku prāmi Finnarow.

Finnarow ir ledusklases 1A prāmis, tā garums ir 2400 līnijmetri, tajā ir 246 pasažieru vietas. Savukārt pārējās dienās līnijā kursēs Transeuropa un Transrussia (katram 3200 līnijmetri, 124 pasažieru vietas). Tātad kopā ik nedēļu katrā virzienā ar Finnlines varēs pārvadāt ap 490 kravas automašīnu un 494 pasažierus. Jaunais prāmis Finnarow Lībekas ostu atstās piektdienas reisos, kas nozīmē, ka Ventspilī tas ienāks sestdienās, lai tālāk dotos uz Sanktpēterburgu un otrdienās, lai turpinātu atpakaļceļu uz Lībeku. Finnlines prāmji Ventspils ostā ienāk četras reizes nedēļā. Otrdienās un svētdienās prāmis dodas uz Lībeku, bet piektdienās un sestdienās - uz Sanktpēterburgu.

DB jau rakstīja, ka Finnlines savu sadarbību ar Ventspils ostu sāka pagājušajā gadā, TransRussiaExpress līnijā, kas starp Vāciju un Sanktpēterburgu darbojas jau 14 gadu, iekļaujot arī Ventspils ostu.  Gan kravas, gan pasažieru skaitam no Ventspils ostas šajā līnijā ir tendence palielināties katru mēnesi. Kompānija prognozē kravas un pasažieru plūsmas palielināšanos arī turpmāk.
Ventspils osta šobrīd apkalpo trīs regulāras prāmju līnijas: Ventspils – Nīneshamne, Ventspils – Traveminde (kompānija Scandlines) un Lībeka-Ventspils-Sanktpēterburga-Ventspils-Lībeka (kompānija Finnlines). Ro-Ro kravu apjoms šī gada septiņos mēnešos palielinājies par 45%, salīdzinot ar pagājušo gadu, sasniedzot 1,044 miljonu tonnu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra