Gan Baltijas Aviācijas sistēmu (BAS) aviosabiedrība, gan airBaltic darbosies vienā reģionā, bet ar atšķirīgiem biznesa modeļiem, sniedzot pakalpojumus divos atšķirīgos tirgos.

To Db.lv skaidroja BAS mediju komunikāciju pārstāvis Juris Pētersons, norādot, ka sakarā ar lielo interesi par BAS plāniem Lietuvā nolēmis arī Latvijas medijiem sniegt plašāku informāciju par šo projektu. «Uzskatām Lietuvu par perspektīvu tirgu, kurā iespējama dinamiska izaugsme, tādēļ pieņemts lēmums par ieguldījumu jaunas lidsabiedrības izveidē. Lietuvā šobrīd nav vietējās aviokompānijas, un jāsaprot, ka agrāk vai vēlāk šī niša tiktu aizpildīta,» skaidro J. Pētersons.

Aviokompānija Lietuvā būšot jauna, nākamās paaudzes, lidsabiedrība, kuras darbības modelis vairāk līdzināsies zemo izmaksu lidsabiedrībām. Kompānija klientiem piedāvās vienas klases sistēmu, kur katrs pasažieris varēs izvēlēties tikai sev vēlamos un nepieciešamos pakalpojumus, skaidro BAS pārstāvis. Jāpiebilst, ka arī ariBaltic pirms dažām dienām tika nominēta balvai par pasaules labāko zemo cenu aviokompāniju.

Baltijas aviācijas sistēmas jaunajā lidsabiedrībā Lietuvā būs tikai viens no līdzīpašniekiem. Lidsabiedrību vadīs Kristians Kirhheiners, aviācijas nozares profesionālis ar 25 gadu pieredzi, kurš strādājis daudzus gadus SAS, arīvadot aviokompāniju airBaltic.

Lidsabiedrība plāno uzsākt lidojumus 2011.gada aprīlī, gadam noslēdzoties, lidojot uz vairāk nekā 10 galamērķiem. Sākotnējās investīcijas plānotas 1 miljona eiro apjomā, nākamajos gados sasniedzot 20 miljonus.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra