Kopš gada sākuma caur Ventspils ostu būtiski samazinājušās kālija sāls kravu plšumas. Visvairāk situācija saasinājusies aprīlī, kad pa dzelzceļu Ventspils virzienā pārvadāti vien 70 tūkstoši kālija sāls kravu, kas ir vairākas reizes mzāk kā pērn aprīlī. Šobrīd salīdzinot, ar četriem mēnešiem pērn, šo kravu pārkraušanas apjomi Ventspils ostā ir kritušies par aptuveni 50%, liecina Satiksmes ministrijas informācija. Tādējādi naudu zaudē gan kālija sāls pārkraušanas terminālis «Kālija sāls», gan arī dzelzceļa kravu pārvadātājs Latvijas dzelzceļš. Ekspeditorkompānijas LSF Holdinga vadītājs Edgars Jansons sarunā ar Db norādīja, ka situācija varētu normalizēties, līdz ko baltkrievi «nāks pie prāta» un sapratīs, ka bez starpniekiem viņi kālija sāli nevarēs tirgot. Šobrīd baltkrievi ir izveidojuši savu kālija sāls tirdzniecības kompāniju, kā rezultātā viņi zaudējuši lielu daļu sava tirgus pasaulē.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra