Amerikāņu autoražotāja apkalpošana nesīs labumu arī Baltijas valstu ostām, saka GEFCO Baltic (GB) jaunais vadītājs.

Caur Baltijas valstu ostām varētu nosūtīt komplektējošās detaļas General Motors (GM) ražotnēm Krievijā, GB nākotnes plānus ieskicē uzņēmuma ģenerāldirektors Martīns Keršis, kurš agrāk vadījis GB autotransporta kravu pārvadājumu nodaļu. Viņš atgādina, ka pērn GEFCO noslēdzis globālu kontraktu ar GM, kas paredz, ka GEFCO ar 4PL nosacījumiem (ģenerālkontraktors, kas uzņemas visu loģistikas procesu) ir GM loģistikas operators Eiropā, Krievijā un Dienvidamerikā. Tas nozīmē, ka visa autoražotāja loģistika ir nodota GEFCO rokās.

Kaut arī šobrīd japāņu autoražotājs Mitsubishi komplektējošās detaļas savām rūpnīcām uz Krieviju, Kalugu nosūta caur Tallinas ostu, Latvijas loģistikas jomas spēlētāji uzskata, ka tas nav bijis tīri ekonomisks lēmums. DB jau rakstījis, ka Tallina «apspēlēja» Rīgu, nopērkot no japāņiem elektromobiļus.

Jau šā gada septembrī Tallinas ostā (Mūgā) strādājošais ģenerālo kravu un konteineru terminālis Transiidikeskuse AS plāno konteinervilcienu skaitu uz Mitsubishi rūpnīcu Kalugā palielināt no trijiem uz pieciem nedēļā. Tai pašā laikā M. Keršis un citu ieinteresēto kompāniju vadība, kuras vēlētos apkalpot japāņu autoražotāja kravas, labprāt redzētu tās ejam caur Rīgu.

GB tam ir gatavs, ko apliecina industriālajiem klientiem domāto tiešo kravas pārvadājumu uzsākšana ar konteinervilcieniem no Rīgas uz Kalugu šomēnes, uzsver M. Keršis.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra