Jaunā dzelzceļa infrastruktūras maksas aprēķinu metodika, kas paredz 20 līdz 25% sadārdzinājumu, līdz katastrofai varētu novest visu Latvijas tranzīta koridoru un biznesu, jo kravu īpašnieki šādu sadārdzinājumu nevarēšot pieņemt un Latviju vienkārši apies. Dēļ sadārdzinājuma dzelzceļa kravu un pasažieru pārvadātājiem vismaz par 15 līdz 20% būs jāpaceļ savu pakalpojumu tarifi. Db aptaujātie nozares uzņēmēji un eksperti norādīja, ka šāds sadārdzinājums ir nepieņemams un iedragās visu nozari, jo, pirmkārt, tas ieplānots gada vidū, un, otrkārt, nesen Latvijā jau tika paaugstināti dzelzceļa tarifi vidēji par 20%.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra