Latvijas aviokompānijas airBaltic zīmols aviokompānijas īpašumā varētu atgriezties pēc darījuma noslēgšanas par airBaltic flotes atjaunošanu, BNS prognozē satiksmes ministrs Kaspars Gerhards.

Viņš pastāstīja, ka, atjaunojot floti, airBaltic ir nepieciešamas investīcijas, tādēļ vistuvākais laiks, kad tiks turpinātas diskusijas par aviokompānijas zīmola atgūšanu no otra akcionāra - airBaltic prezidentam un izpilddirektoram piederošās kompānijas Baltijas aviācijas sistēmas -, ir pēc darījuma noslēgšanas par jaunu lidmašīnu iegādi.

«Pašlaik kompānija airBaltic veic nopietnas investīcijas, lai atjaunotu savu floti, un vistuvākajā laikā šis darījums varētu arī norisināties. Protams, tam ir nepieciešami zināmi resursi, tam ir nepieciešams stabils pamatkapitāls un pēc tam, kad darījums par flotes atjaunošanu tuvākā vai tālākā nākotnē atrisināsies, kompānijas finansiālā situācija būs vēl stabilāka, un tad mēs varam turpināt risināt diskusiju par zīmola atdošanu,» teica Gerhards.

Augusta pirmajās dienās tapa zināms, ka 2009.gada decembrī airBaltic preču zīmes par 9,136 miljoniem latu pārdotas airBaltic akcionāram Baltijas aviācijas sistēmām, kuru vienīgais īpašnieks ir airBaltic prezidents Bertolts Fliks.

airBaltic prezidents un izpilddirektors Fliks jūlija beigās žurnālistiem klāstīja, ka šogad aviokompānija plāno saņemt astoņas jaunas lidmašīnas, savukārt līdz 2013.gadam iecerēts atjaunot visu airBaltic floti. Paredzēts, ka jaunu airBaltic flotē esošu lidmašīnu vērtība nākamajos piecos gados sasniegs 1,5 miljardus ASV dolāru (820 miljonus latu).

airBaltic dibināta 1995.gadā, tās lielākie akcionāri ir Latvijas valsts ar 52,6% akciju un Baltijas aviācijas sistēmas ar 47,2% akciju, kas tās 2009.gada sākumā iegādājās no SAS. Baltijas aviācijas sistēmu vienīgais īpašnieks ir airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra