Interneta portāls Google pārsolījis Microsoft, Yahoo un Time Warner, iegādājoties DoubleClick par 3,2 miljardiem USD, ziņo Reuters.
Pasaules lielākais programmatūras ražotājs Microsoft paziņojis, ka šis darījums kompānijai Googleatvērs durvis milzīgai informācijai par interneta lietotāju uzvedību internetā. Microsoft pārstāvis arī paziņoja, ka šis darījums iedragās ātri augošo reklāmas tirgu internetā un jautājums paliek atvērts, cik lielu privātu informāciju Google iegūs par interneta lietotājiem.
DoubleClick ir līdere starp kompānijām, kas specializējas informācijas iegūšanā par to, kādas mājas lapas apmeklē interneta lietotājs. DoubleClick seko līdzi interneta lietotājiem, kādas mājas lapas tas apmeklē, izmantojot sīkdatni (cookie).
Pēc šī darījuma Google ģenerāldirektors Ēriks Šmits (Eric Schmidt) paziņoja, ka viņš cer sagaidīt, kad uzraudzības iestāde apstiprinās šo darījumu.
Time Warner pārstāvis paziņoja, ka kompānija vēl nav izlēmusi, vai tā centīsies bloķēt šo darījumu akceptēšanu, savukārt Yahoo pārstāvis atteicies no komentāru sniegšanas.