Jaunākais izdevums

Playboy izpilddirektore Kristija Hefnere (Christie Hefner) nolēmusi pamest savu amatu kompānijā, tādējādi pārtraucot 50 gadus ilgo Hefneru ģimenē pārmantoto Playboy vadītāja lomu, ziņo Financial Times.

K. Hefnere turpinās darboties Playboy valdē, kamēr tiks atrasts piemērots viņas amata aizstājējs. Savukārt Playboy vadītāja pienākumus uz laiku līdz tiks atrasts jaunais pieaugušo izklaides kompānijas boss pildīs ilgus gadus kompānijas direktora amatā esošais Džeroms Kerns (Jerome Kern).

Pats H. Hefners joprojām paliks Playboy radošās komandas vadītāja amatā, kurā viņš atrodas kopš nodeva kompāniju savas meitas rokās.

Pēc šīm ziņām Playboy akcijas cena palielinājās par 14%.

Kompānija Playboy dibināta 1953. gadā

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Playboy koncentrēsies uz Brazīliju, Ķīnu un Indiju

Lelde Petrāne, 19.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises Inc, kas ir žurnāla Playboy izdevējs, plāno izaugsmi Latīņamerikā, Ķīnā un Indijā, ieskaitot jaunus klubus Brazīlijā, atsaucoties uz kompānijas vadītāja sacīto, ziņo Bloomberg.

«Vietējā Brazīlijas kultūra ir atvērtāka pret seksualitāti,» sacījis Playboy vadītājs Skots Flanders, piebilstot, ka klubu atvēršana tur ir kompānijas prioritāte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc lielu zaudējumu uzrādīšanas 2008. gada pēdējā ceturksnī Playboy vadība nolēmusi apsvērt iespēju pilnībā pārdot kompāniju, ziņo BBC.

Playboy Enterprises, kas pasaulē vislabāk atpazīstams ar žurnālu pieaugušajiem, pērn pēdējo trīs mēnešu laikā strādājis ar 145.7 miljonu lieliem zaudējumiem. Attiecīgajā laika periodā 2007. gadā kompānijas zaudējumi bija 1.1 miljons ASV dolāru.

2008. gadā Playboy skāra 157 miljonu dolāru lielas restrukturizācijas izmaksas. Kompānija pērn arī par 14% samazināja štatu.Playboy dibinātājs Hjū Hefners ar žurnāla modelēm

Arī Playboy valdē notikušas vērienīgas pārmaiņas, piemēram, Kristijai Hefnerei (Christie Hefner), kura ir kompānijas dibinātāja Hjū Hefnera (Hugh Hefner) meita, atstājot Playboy vadītāja amatu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jau iepazītajām negācijām krīze papildus sarūgtinās tos lasītājus, kuri pavasarī gaidīja pasaules megazvaigznes – žurnāla Playboy pirmo izdevumu latviski, šodien raksta avīze Dienas bizness.

"Esam nolēmuši, ka ekonomiskās lejupslīdes laikos nebūtu prātīgi uzsākt jaunu projektu, tādēļ uz nenoteiktu laiku esam atlikuši plānu vēl šā gada pavasarī sākt izdot žurnālu Playboy," atzina I. Zariņš. Uzņēmējs prognozē, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat divus gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Savukārt jau darbā pieņemtais Playboy redaktors pie kārotā amata pienākumu pildīšanas tā arī neticis, esot novirzīts darbā uz izdevniecības populārāko produktu Privātā dzīve, liecina Db rīcībā esošā informācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV 91 gada vecumā trešdien miris žurnāla Playboy dibinātājs Hjū Hefners.

Hefners miris trešdienas vakarā savās mājās, kur uzturējās kopā ar ģimeni, vēsta Playboy.

Hefnera dibinātais Playboy iznāk kopš 1953.gada. Uz pirmā numura vāka pozēja Holivudas sekssimbols Merilina Monro. Gada laikā žurnāla tirāža sasniedza 200 000 eksemplāru, bet pēc pieciem gadiem - jau miljonu. Septiņdesmitajos gados Playboy bija jau septiņi miljoni lasītāju, un tā panākumi sekmēja tādu žurnālu kā Penthouse un Hustler parādīšanos.

Konkurence un interneta efekts līdz 21.gadsimtam samazināja Playboy tirāžu līdz trīs miljoniem eksemplāru, bet gadā izdoto numuru skaits tika samazināts no 12 līdz 11. 2015.gadā žurnāls atteicās no pilnīgi kailu sieviešu fotogrāfiju publicēšanas, norādot uz internetā plaši sastopamo kailumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepnieks neiztur pārbaudes laiku Playboy galvenā redaktora amatā

Dienas Bizness, 21.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Paldies liels Inga Gorbunovai, Dienas žurnāliem un Playboy kolēģiem. Bija ļoti patīkami, interesanti un auglīgi. Jūs esat lieliski!» pēc aiziešanas no Playboy galvenā redaktora amata savā Twitter kontā raksta Jurģis Liepnieks.

Savu aiziešanu pats Liepnieks sociālajā portālā Twitter saista ar bijušo premjeru un tagadējo uzņēmēju Andri Šķēli.

Savukārt, SIA Dienas mediji mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļa vēsta: «Darba attiecību pārbaudes perioda laikā ir izlemts pārtraukt sadarbību ar žurnāla Playboy galveno redaktoru Jurģi Liepnieku. Ievērojot vienošanos izdevniecība nekomentēs attiecību pārtraukšanas iemeslus.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Koronavīrusa krīze pieliek punktu "Playboy" drukātajam izdevumam ASV

LETA--DPA/AFP, 19.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenais vīriešu žurnāls "Playboy" pēc 66 gadiem ASV pārtrauc drukāto izdevumu regulāru izdošanu, šādu lēmumu skaidrojot ar koronavīrusa krīzes radīto ietekmi.

"Playboy" jau iepriekš bija nomocījušas finanšu problēmas, taču koronavīrusa krīze pielikusi punktu žurnāla drukātajai versijai, teikts izdevēja "Playboy Enterprises" paziņojumā.

Gaidāmais pavasara numurs būs pēdējais regulārais drukātais "Playboy" žurnāls. Gaidāms, ka drukātā veidā no nākamā gada varētu iznākt neregulāri speciālizdevumi.

"Pagājušajā nedēļā, kad koronavīrusa pandēmijas traucējumi satura veidošanai un piegāžu tīkliem kļuva aizvien skaidrāki un skaidrāki, mēs bijām spiesti paātrināt diskusijas, kas jau kādu laiku risinājās uzņēmuma iekšienē," skaidro "Playboy".

Taču "Playboy" ASV joprojām nonāks pie lasītājiem elektroniskā versijā, kā arī tiks drukāts vairākos ārvalstu tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bijušais KNAB šefs: Strīķe savulaik ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru Dombrovska valdībā

Dienas Bizness, 05.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Viņa ir politiska ieliktene, intrigante un mele,» prasīts raksturot savas toreizējās darba attiecības ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) vadītāja vietnieci Jutu Strīķi žurnālam Playboy norāda bijušais biroja šefs Normunds Vilnītis, kurš cita starpā atklāj arī, ka savulaik Strīķe ignorējusi aizdomas par korumpētu ministru bijušā premjera Valda Dombrovska valdībā.

Turpinājumā fragments no Playboy intervijas ar bijušo KNAB šefu:

«PLAYBOY: Bet sākumā jums taču bija labas attiecības, aculiecinieki stāsta, ka regulāri gājāt kopā pusdienās.

VILNĪTIS: Tas bija sākums. Tieši šie kopīgie gājieni uz kafejnīcu man arī pirmo reizi lika aizdomāties par to, ka varbūt šis te Žannas d’Arkas tēls ir tikai tēls. Tāds smieklīgs piemērs: ir kompleksās pusdienas, kurās ietilpst zupa, otrais ēdiens un kefīrs; mēs ejam, runājamies un seko darbības – kefīra vietā tiek paņemta tomātu sula, kas neietilpst kompleksajās pusdienās un maksā konkrētu summu, bet pie kases tiek izmests: tas ir sarkanais kefīrs, un nesamaksājot aiziets. Tie bija pirmie signāli, kas liecināja par cilvēka būtību un radīja jautājumus par to, kas tad ir šī cīnītāja starptautiskā mērogā? Nu, nav ne starptautiskā mēroga, ne cīnītājas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises nepieciešams pieņemt stratēģiskus lēmumus, lai paplašinātu vīriešu žurnālu izdošanu nākamajā desmitgadē, intervijā Bloomberg Television norādīja bijusī Playboy izpilddirektore Kristija Hefnere (Christie Hefner).

Playboy šogad nopietnas grūtības ir vairākās nodaļās: jo īpaši maksas TV, kā arī drukātajos izdevumos. Ienākumi būtiski samazinājušies visos šā gada ceturkšņos. Tāpat kritusies Playboy žurnāla tirāža no 2.6 līdz 1.5 miljoniem.

Db.lv jau ziņoja, ka kompānija Iconix Brand Group veic pārrunas par Playboy Enterprises iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus USD. Jāatzīmē, ka lēmums jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Playboy galvenais redaktors būs Jurģis Liepnieks

Gunta Kursiša, 20.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2013. gada par žurnāla Playboy galveno redaktoru kļūs publicists Jurģis Liepnieks. Playboy kā mērķi izvirzījis tuvāko gadu laikā panākt žurnāla auditorijas kāpumu līdz līdera pozīcijām Latvijas vīriešu dzīvesstila žurnālu vidū, informē Dienas žurnāli pārstāvji.

Līdzšinējais redaktors Egīls Zirnis turpinās aktīvu darbību Playboy satura veidošanā.

Savukārt, paredzot potenciālos jautājumus sakarā ar J. Liepnieka iepriekšējo līdzdarbību politiskajos procesos, viņa darba līgumā iekļauti nosacījumi, kas tamlīdzīgas aktivitātes pilnībā izslēdz, piebilst I. Gorbunova.

«Playboy ienāca Latvijā niknākajā krīzes gadā un, neņemot vērā skeptiķu prognozes, strauji iekaroja stabilas pozīcijas tirgū. Par to liels paldies redakcijai un, pirmkārt, līdzšinējam galvenajam redaktoram Egīlam Zirnim, kurš paralēli šim amatam visu šo laiku ir turpinājis veidot publikācijas vairākiem izdevumiem – ne tikai Playboy, bet arī Dienai un SestDienai,» pauž Izdevniecības Dienas žurnāli valdes priekšsēdētāja un galvenā redaktore Inga Gorbunova. Viņā skaidro, ka «tā kā tik aktīva publicista darbība ir ļoti grūti savienojama ar galvenā redaktora pienākumiem, vienojāmies, ka E. Zirņa administratīvā slodze tiks samazināta».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē populārā vīriešu žurnāla Playboy īpašnieks Playboy Enterprises ir piesaistījusi profesionālus investīciju baņķierus, kuri sākuši pētīt pārdošanas iespējas, atsaucoties uz kompānijai tuvu stāvošām personām, raksta New York Times.

Kompānija, kas nesen mainīja žurnāla stratēģiju, atsakoties no kailiem modeļiem, piesaistot investīciju kompāniju Moelis&Company.

Pēc tam, kad kompānija paziņoja, ka pārdos Playboy Mansion, potenciālie pircēji ineresējušies, vai netiek pārdots viss uzņēmums, kas kompānijai licis sākt vērtēt iespējas to pārdot. Potenciālie pircēji ir no ASV un citām valstīm. Pagaidām gan Playboy pārstāvji nav tikušies ar viņiem. Pašreizējā Playboy vērtība tiek lēsta ap 500 miljoniem ASV dolāru.

Playboy lielākie ienākumi patlaban ir no dažādu produktu un zīmolu licencēšanas, taču žurnāla tirāžas skaits sarucis no aptuveni 5,6 miljoniem 1975.gadā līdz aptuveni 800 tūkstošiem pēdējos gados.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

83 gadus vecais Hjū Hefners (Hugh Hefner) nolēmis pārdot savu pirms 56 gadiem dibināto pieaugušo izklaides industrijas ikonu Playboy. Par iespējamo pircēju tiek minēta kompānija Virgin, ziņo Daily Mail.

Tiek lēsts, ka H. Hefners kompāniju varētu pārdot par 300 miljoniem ASV dolāru, un par vienu no iespējamajiem pircējiem tiek minēts Virgin Media, taču oficiālu apstiprinājumu šiem apgalvojumiem nav.

Playboy pārstāvis norādījis, ka kompānija nav saņēmusi nevienu pārpirkšanas piedāvājumu. Viņš arī noliedza, ka H. Hefners patlaban meklētu kādu pircēju, taču norādīja, ka kompānija «uzklausīs tos piedāvājumus, kuru rezultātā labumu gūs Playboy akcionāri».

Jau ziņots, ka Latvijā šī gada janvārī gaidītais Playboy latviešu valodā tā arī savu dienasgaismu neieraudzīja, savukārt Lietuvas koncerns MB Baltic pēc vairāku mēnešu sarunām ir parakstījis līgumu ar uzņēmumu Playboy Enterprise par pasaules slavenā erotiskā žurnāla izdošanu Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Iconix Brand Group un Džima Griffita vadītā firma, bijušais kompānijas izklaides biznesa prezidents, veic pārrunas par Playboy Enterprises Inc. iegādāšanos. Darījuma vērtība varētu sasniegt 300 miljonus ASV dolāru, ziņo vedomosti.ru.

Lēmumu pārdot jāpieņem Playboy dibinātājam Hjū Hefneram, kas kontrolē ap 70% balsstiesīgo kompānijas akciju.

Iepriekš izdevniecības Žurnāls Santa valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš Db apliecināja, ka jau 2009.gadā lasītājiem būs iespējams iegādāties mūsu lasītāju interesēm adaptētu žurnālu Playboy. Tomēr vēlāk (06.02.2009) viņš Db norādīja, ka prognozes par Playboy izdošanu Latvijā esot bijušas pārāk optimistiskas. «Esam nolēmuši uz nenoteiktu laiku atlikt plānu,» atzina I. Zariņš. Uzņēmējs prognozēja, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat 2 gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Playboy Enterprises saņēmusi piedāvājumu no Hjū Hefnera (Hugh Hefner), kurš izteicis interesi par pieaugušo izklaides organizācijas pārpirkšanu, raksta Reuters.

H. Hefners piedāvājis iegādāties visas kompānijas akcijas, kuras viņam vēl nepieder, par 5,50 ASV dolāriem katru. Šī cena ir par aptuveni 40% lielāka nekā piektdien biržas slēgšanas brīdī. Hefnera piedāvājums Playboy Enterprises novērtē par 185 miljoniem ASV dolāru.

Šogad jūnija beigās Playboy samazināja štatu, lai virzītos uz mērķi – samazināt izdevumus par 3 miljoniem dolāru gadā.

Savā piedāvājumu H. Hefners norādījis, ka viņš nav ieinteresēts kompānijas tālākā pārdošanā vai Playboy Enterprises apvienošanā ar kādu citu uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedaloties Playboy dibinātājam Hjū Hefneram (Hugh Hefner), oficiāli atklāts Playboy Club London, vēsta ārvalstu mediji.

Atklāšanā Hefneru pavadījusi arī līgava Kristela Harisa (Crystal Harris) un divi dēli - Marstons and Kūpers.

Klubam esot divi stāvi, un tā dizainā jūtamas atskaņas no oriģinālā Playboy Club London, kas tika atvērts pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados.

«Es esmu saviļņots būt šeit šajā ļoti īpašajā gadījumā, kad tiek svinēta Playboy Club un tā ikonisko «zaķu» atgriešanās Londonā,» teicis Hefners. «Cilvēki joprojām ar lielu mīlestību atceras izsmalcinātību un romantiku, ko piedāvāja oriģinālais Londonas klubs, atveroties 1966.gadā,» viņš piebildis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Penthouse īpašnieks piedāvā 210 miljonus dolāru par Playboy

Lelde Petrāne, 16.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Žurnāla Penthouse īpašnieks piedāvājis iegādāties konkurējošo Playboy Enterprises Inc par 210 miljoniem ASV dolāru, ziņo Reuters.

Šis piedāvājums par 13% pārsniedz Hjū Hefnera (Hugh Hefner) šonedēļ izteikto Playboy iegādes priekšlikumu.

Lai «piedāvājumu padarītu saldāku», Penthouse izdevējs FriendFinder Networks norādījis, ka H. Hefners ir lapni aicināts saglabāt Playboy žurnāla redakcionālo kontroli un turpināt dzīvot Playboy Savrupmājā. Šī nekustamā īpašuma vērtība ir aptuveni 40 miljoni ASV dolāru.

FriendFinder ir gatavi maksāt Playboy akcionāriem 6,25 ASV dolārus par akciju. H. Hefners un viņa partneris Rizvi Traverse Management piedāvāja 5,50 ASV dolārus par akciju jeb 185 miljonus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy dibinātājs Hjū Hefners apprecējis savu trešo sievu Kristelu Harisu, «bēgošo līgavu», kura atcēla viņu pirmās kāzas 2011. gadā, vēsta telegraph.co.uk.

Pāris, kuru vecums atšķiras par 60 gadiem, apprecējies Vecgada vakarā.

«Laimīgu Jauno gadu no Mr. un Mrs. Hjū Hefners!» vietnē Twitter rakstījis Playboy dibinātājs. 86 gadus vecais Hefners arī publicējis fotogrāfiju, kurā viņš redzams violetā zīda pidžamā un melnā peldmētelī kopā ar savu 26 gadus veco sievu, kura joprojām tērpusies kāzu kleitā. Hefneram galvā bijusi viņam jau ierastā kapteiņa cepure.

Stundu agrāk Hefners arī ievietojis fotogrāfiju, kurā redzams smokingā kopā ar Harisu kāzu ceremonijā Playboy villā Kalifornijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk vīriešiem, kuri ikdienā strādā pie datora, nebūs saviem priekšniekiem jāiestāsta, ka Playboy mājas lapu tie atvēruši tur esošo rakstu dēļ, jo kompānija Playboy Enterprises izveidojusi mājas lapu TheSmokingJacket.com, kas, kā apgalvo pati kompānija, ir «darbam droša», ziņo Associated Press.

Jaunajā mājas lapā nebūs atrodamas intervijas vai gari raksti, kādi ir mājaslapā Playboy.com. Jaunajā interneta vietne, kura mērķa auditorija ir vīrieši vecumā no 25 līdz 34 gadiem, būs vairāk tendēta uz nelieliem izklaidējošiem rakstiem.

Patlaban Playboy.com mēneša laikā apmeklē vidēji 6 miljoni unikālo apmeklētāju. Kompānijas pārstāvji cer, ka TheSmokingJacket.com tiks pie vismaz viena miljona unikālo apmeklētāju mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Playboy teju 9 miljonu dolāru lieli zaudējumi

, 05.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieaugušo izklaides kompānija Playboy šī gada otro ceturksni beidza ar 8.7 miljonu ASV dolāru lieliem zaudējumiem, ko galvenokārt radīja Ņujorkas biroja slēgšana, ziņo Wall Street Journal.

Atskaitot biroja slēgšanas izdevumus, Playboy šogad otrajā ceturksnī strādājis ar nelielu peļņu, kuru kompānijai nodrošināja izmaksu samazināšanas pasākumi. Pērn otrajā ceturksnī Playboy zaudējumi bija 3.2 miljoni dolāru.

Playboy apgrozījums šī gada otrajā ceturksnī bija 62.2 miljoni ASV dolāru, kas ir par 15% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvākajā laikā vīriešu izklaides žurnāla Playboy numuri būs pieejami internetā, paziņojuši žurnāla izdevēji, vēsta Reuters.

Tiks digitalizēti visi jebkad publicētie Playboy numuri, un par noteiktu samaksu tos varēs aplūkot interneta arhīvā i.Playboy.com. Pakalpojums būs īpaši piemērots iPad lietotājiem.

iPlayboy kopskaitā būs 130 tūkstoši lappušu – tajās būs redzama jebkura fotogrāfija, raksts vai reklāma, kas ir bijusi jebkurā no Playboy numuriem kopš 1953. gada.

Jūnijā pakalpojums tiks papildināts ar ekskluzīviem videomateriāliem, kā arī ar dažādiem rakstiem par mākslu, modi un tehnoloģijām.

Pakalpojuma abonēšana izmaksās 8 ASV dolārus mēnesī un 60 dolārus gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sarunas par Playboy pārdošanu ir beigušās

, 17.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Playboy Enterprises Inc sarunas ar Iconix Brand Management ir noslēgušās, tomēr tās vēl var atsākties, ziņo Los Angeles Times, atsaucoties uz darījumam tuvu stāvošām personām.

Playboy notika sarunas ar diviem potenciālajiem pircējiem. Nesen ziņots, ka darījuma summa varētu sasniegt 300 miljonus dolāru.

Pagaidām Playboy vadītājs Skots Flanders (Scott Flanders), kurš šogad amatu pārņēma no Hjū Hefnera meitas Kristijas, turpinās centienus, lai uzņēmums izkļūtu no grūtībām.

Lēmumu pārdot Playboy Enterprises Inc. Pieņēmis uzņēmuma dibinātās Hjū Hefners, kurš pašlai kontrolē 70 % uzņēmuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas koncerns MB Baltic pēc vairāku mēnešu sarunām ir parakstījis līgumu ar uzņēmumu Playboy Enterprise par pasaules slavenā erotiskā žurnāla izdošanu Lietuvā.

Vēl gada sākumā Žurnāls Santa arī Latvijā bija plānojis izdot Playboy žurnālu. Bija pat izraudzīts arī izdevumam atbilstošs redaktors. Tomēr izdevniecības valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš atzīst, ka prognozes esot bijušas pārāk optimistiskas un ekonomiskās lejupslīdes dēļ projekts uz nenoteiktu laiku ir atlikts. Uzņēmējs prognozē, ka šis projekts plauktos varētu nogulēt pat divus gadus, arī šī zīmola īpašnieki ASV esot informēti par mainītajiem plāniem un viņi situāciju esot izpratuši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārdža Simpsone - zilmatainā Amerikas vismīlētākās disfunkcionālās ģimenes māte - novembrī rotās žurnāla Playboy vāku.

Uz žurnāla Playboy vāka novembrī būs attēlota multiplikācijas seriāla Simpsoni māte Mārdža Simpsone, tādējādi kļūstot par pirmo multfilmu tēlu, kas nokļuvis uz izdevuma vāka, tā vēsturē, ziņo BBC.

Uz vāka attēlojot Mārdžu Simpsoni, žurnāls cenšas piesaistīt jaunāku auditoriju, kā arī atzīmē Simpsonu 20.gadadienu.

Pagaidām neesot zināms, cik daudz Mārdža parādīsies žurnāla iekšējās lapās.

BBC piebilst, ka Playboy īpašnieks Hju Hefners (Hugh Hefner) zināms kā liels Simpsonu fans.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki uzņēmumi Latvijā ir paziņojuši par atteikšanos sadarboties ar partneriem Krievijā, kuras armija pēc Vladimira Putina pavēles iebrukusi Ukrainā.

Solidarizējoties ar Ukrainu un ukraiņiem, kuru vidū ir arī Rimi Baltic darbinieki un klienti, kā arī krasi iestājoties pret militāro agresiju, ko Krievija izvērsusi Ukrainā, Rimi Baltic lēmis pārtraukt Krievijā ražotu preču tirdzniecību.

Rimi Baltic lēmums nozīmē, ka no šī brīža gandrīz 300 Rimi veikalos Lietuvā, Latvijā un Igaunijā no sortimenta tiek izņemtas Krievijā ražotas preces, kā arī pārtrauks to importu no starptautiskajiem izplatītājiem.

Amsils: Dobeles dzirnavnieka sadarbība ar Krieviju vairs nav iespējama 

Ņemot vērā Krievijas iebrukumu Ukrainā, uzņēmuma sadarbība ar Krieviju vairs nav iespējama,...

Par šo lēmumu Rimi Baltic šobrīd informē piegādātājus un ir uzsākta Krievijas produktu izņemšana no veikalu plauktiem.

“Rimi veikalos Krievijā ražotu preču daudzums nepārsniedz 1% no kopējā sortimenta. Taču lēmums pārtraukt Krievijas ražojumu tirdzniecību ir simbolisks solis ar skaidru vēstījumu – mēs esam pret militāru agresiju un solidarizējamies ar ukraiņiem mūsu klientu un darbinieku vidū,” uzsver Rimi Latvija valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Arī lielveialu tīkls "Maxima Latvija" ir apturējis Krievijā un Baltkrievijā ražoto produktu iepirkumu un pieņēmusi lēmumu izņemt šīs preces no veikalu sortimenta.

Arī Sanitex pārtrauc preču importu no Krievijas un Baltkrievijas 

Reaģējot uz Krievijas darbībām Ukrainā, distribūcijas un loģistikas uzņēmums "Sanitex" pārtrauc...

Par šo lēmumu tuvākajā laikā tiks informēti arī uzņēmuma sadarbības partneri, kas veic konkrēto preču piegādi.

Krievijā ražotas preces procentuāli veido pavisam nelielu daļu no kopējā "Maxima Latvija" produktu klāsta, tādēļ veiktās izmaiņas neietekmēs "Maxima" veikalu sortimentu, skaidroja uzņēmumā.

Food Union pārtrauc saldējuma eksportu uz Krieviju 

Pārtikas koncerns "Food Union", reaģējot uz notikumiem Ukrainā, pārtraucis saldējuma eksportu uz...

"Mūsu līdzšinējā pieredze Covid-19 pandēmijas kontekstā ļāvusi pārliecināties, ka nepieciešamības gadījumā Latvijas ražotāji spēj nodrošināt pilnvērtīgus preču krājumus un aizvietot arī importēto preču sortimentu," pauda uzņēmumā, piebilstot, ka veikalu sortimentā jau tagad dominē vietējo Latvijas ražotāju produkcija.

Nosodot Krievijas sākto karu pret Ukrainu, arī "Elvi" un "top!" veikalu tīkli, tāpat kā "Rimi" un "Maxima", pārtrauc Krievijā ražotu preču tirdzniecību.

SIA "Elvi Latvija" pārstāve Vineta Grigane-Drande norādīja, ka, sekojot līdzi šī brīža notikumiem Ukrainā, veikala vadība ir nolēmusi pārtraukt Krievijā ražotu preču tirdzniecību.

Kompānijā arī pavēstīja, ka mazumtirdzniecības veikalu "Elvi" tīkls pārtrauc Krievijā ražotu produktu iepirkšanu. Taču, lai nevairotu pārtikas atkritumu daudzumu, veikalos tiks iztirgoti tur jau esošie produkti, bet netiks veikti jaunu preču iepirkumi.

“Šis ir drūms un neiedomājami smags brīdis Eiropai, kurā katrai privātpersonai un uzņēmumam ir nepieciešams skaidri un nelokāmi paust savu nostāju par to, ka demokrātiskā pasaulē nav vietas asinsizliešanai un karam. Atbalstot ekonomiskās sankcijas pret Krievijas valdošo eliti, pārtraucam šajā valstī ražotu produktu iepirkšanu,” situāciju komentē SIA ELVI Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine. Viņa arī turpina: “Tā, ka saņemam jautājumus no klientiem un sadarbības partneriem, varu apstiprināt, ka mēs apzināmies - atvērtas ekonomikas apstākļos Krievijas uzņēmēji ir investējuši savu kapitālu arī daudzos Latvijā esošos pārtikas ražošanas uzņēmumos, kas darbojas mūsu zemē, maksā nodokļus Latvijai un rada darbavietas Latvijas iedzīvotājiem. Šobrīd netiek apsvērta šādu uzņēmumu produkcijas bloķēšana - ir ļoti svarīgi saglabāt mūsu iedzīvotāju ekonomisko stabilitāti, un ELVI turpinās tirgot visas Latvijā ražotās preces.”

Arī veikalus "top!" pārstāvošā uzņēmuma SIA "Iepirkumu grupa" mārketinga direktore Ilze Priedīte aģentūrai LETA sacīja, ka "top!" veikalos netiks pārdota Krievijā ražotā produkcija, un ņemot vērā Baltkrievijas iesaisti Krievijas sāktajā karā pret Ukrainu, arī Baltkrievijā ražotā produkcija veikalos netiks pārdota.

Vienlaikus, lai atbalstītu Ukrainu, uzņēmums apsver Ukrainā ražotās produkcijas stiprināšanu veikalos, piebilda Priedīte.

Savukārt uzņēmumu apvienības SIA "Latvian Retail Management", kas pārstāv mazumtirdzniecības veikalu tīklus "Citro" un "Eldo", valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers aģentūrai LETA minēja, ka ir sāktas pārrunas par Krievijas un Baltkrievijas ražotās produkcijas iepirkumu apturēšanu.

Viņš norāda, ka vairāki partneri ir pieņēmuši lēmumu par atteikšanos no Krievijas un Baltkrievijas ražojumu iepirkuma, savukārt pārējie ir procesā uz Krievijā un Baltkrievijā ražotu preču iepirkuma pārtraukšanu.

"Citro" un "Eldo" tīkla sortimentā Krievijas un Baltkrievijas ražojumu īpatsvars ir neliels, un to izņemšana no sortimenta būtisku ietekmi neradīs, piebilda Kelmers.

Arī veikalu tīkls "Mego" ir sācis Krievijā ražoto preču piegāžu pārtraukšanu, paužot neapmierinātību pret Krievijas militāro agresiju Ukrainā, informēja veikalu tīkla "Mego" valdes loceklis Igors Šihmans.

Tāpat veikalu tīkla "Aibe" komercdirektore Antra Plēse-Laizāne aģentūrai LETA sacīja, ka veikalu tīklā "Aibe" netiks pārdota Krievijā un Baltkrievijā ražotā produkcija.

Nosodot Krievijas un Baltkrievijas kopīgi sākto karu pret Ukrainu, kokapstrādes uzņēmuma "Latvijas finiera" vadība nolēmusi pārstrukturēt piegādes ķēdes un pārkārtot saimniecisko darbību, lai turpmāk nesadarbotos ar abu agresorvalstu pārstāvjiem.

"Šajā Ukrainas tautai ārkārtīgi grūtajā brīdī esam vienoti ar viņiem, stāvot par brīvību, neatkarību, demokrātiju un mieru," uzsver "Latvijas finiera" padomes priekšsēdētājs Uldis Biķis.

"Latvijas finieris" ir Eiropas Savienības vērtībās un Rietumu pasaules uzskatos balstīts uzņēmums, kā arī pauž ticību Rietumu sabiedrības vienotībai un spējai šīs vērtības kopīgi aizstāvēt.

Arī vides apsaimniekošanas un atkritumu pārstrādes uzņēmumu grupa "Eco Baltia" pieņēmusi lēmumu pārtraukt jebkāda veida sadarbību ar uzņēmumiem no Krievijas.

Nosodot militāro agresiju, kas vērsta pret Ukrainu un tās iedzīvotājiem, no 25. februāra zāļu vairumtirgotājs “Magnum Medical” un aptieku tīkls “Apotheka” pārtrauc Krievijā un Baltkrievijā ražoto medikamentu, uztura bagātināju un kosmētikas tirdzniecību.

Lietuvas tiešsaistes tirdzniecības uzņēmums "Pigu.lt", kam Latvijā pieder interneta veikals "220.lv", piektdien paziņoja, ka pārtrauc Krievijā un Baltkrievijā ražotu preču tirdzniecību savās platformās, protestējot pret Krievijas iebrukumu Ukrainā.

"Pigu.lt" aplēses liecina, ka Krievijā un Baltkrievijā ražotas preces veido gandrīz vienu procentu no tā apgrozījuma.

Lēmums attiecas uz visiem grupas tiešsaistes veikaliem, tostarp "220.lv" Latvijā, "Kaup24.ee" un "Hansapost.ee" Igaunijā, kā arī "HobbyHall.fi" Somijā.

Tāpat "Pigu.lt" sola, ka mudinās pircējus iegādāties Ukrainā ražotas preces, kuru izcelsme tikšot skaidri norādīta.

“MV GROUP” pārvaldītais uzņēmums SIA “MV Latvia” pārtrauc Krievijas un Baltkrievijas produktu importu Latvijā. Šobrīd uzņēmums atsakās no visiem jaunajiem pasūtījumiem un meklē iespējas, kā atcelt daļu no jau esošajiem importa pasūtījumiem, kas nākuši no abu minēto valstu ražotājiem.

"Mēs strikti nosodām Krievijas militāro agresiju. Esam pārliecināti, ka pilsoniskā līdzdalība ir svarīgāka par biznesa interesēm, tāpēc esam nolēmuši uz nenoteiktu laiku iesaldēt sadarbību ar Krievijas un Baltkrievijas zīmoliem. Arī mūsu partneri atbalsta šo lēmumu un pauž savu nostāju pret notiekošajām militārajām darbībām," norāda “MV GROUP” ģenerāldirektors Marijus Cilcius.

Latvijas jaunuzņēmumu vides organizācijas ir parakstījušas vēstuli, aicinot, tai skaitā, ikvienu uzņēmēju Baltijā un Eiropā izvērtēt gan sadarbību ar Krievijas partneriem, gan savu darbību Krievijas tirgū un valdībai pēc iespējas ātrāk saskaņot Ukrainas bēgļu uzņemšanas plānu, nodrošinot bēgļiem iespēju Latvijā strādāt un būt nodarbinātiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Playboy piekrīt Hefnera akciju atpirkšanas piedāvājumam

Lelde Petrāne, 10.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hjū Hefners pirmdien paziņojis, ka viņš iegādāsies un padarīs privātu mediju kompāniju, kuru viņš dibināja - Playboy Enterprises Inc., maksājot 6,15 ASV dolārus par akciju, ziņo cbsnews.com.

Šajā darījumā kompānijas vērtība būs 207 miljoni ASV dolāru.

Pagājušā gada jūlijā Hefners par vienu kompānijas akciju piedāvāja maksāt 5,50 ASV dolārus.

Kā vēstīts, žurnāla Penthouse īpašnieks pagājušā gada jūlijā piedāvāja iegādāties konkurējošo Playboy Enterprises Inc par 210 miljoniem ASV dolāru.

84 gadus vecais Hefners Playboy dibināja 1953.gadā, bet pēdējos gados kompānijai klājas grūtāk, jo ir samazinājušies ieņēmumi no reklāmām.

Kā vēstīts, Hefners nesen paziņoja par saderināšanos ar 24 gadus veco Kristelu Harisu. Šī viņam būs jau trešā laulība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kono dimantu raktuves Sjerraleonē ir vieta, kur 1972. gada 14. februārī tik atrasts trešais lielākais dimants pasaules vēsturē. Vietējie dimantu racēji savu "lielo akmeni" tur meklē ik dienu, bet nepiederošu baltādainu personu klātbūtne šajā vietā ir izņēmums, turklāt žurnālistu iekļūšana dimantu dzīslā ir ārkārtīgs retums.

Arī žurnālista Ivara Āboliņa un viņa kolēģu atrašanās dimantu raktuvēs, kā stāsta viņš pats, bijusi iespējama tikai dažādu apstākļu sakritību, nejaušību, palīdzīgas rokas un gadījuma dēļ.

Pavisam nesen no Kono pēc piekaušanas un aparatūras salaušanas esot padzīta BBC filmēšanas grupa, kas vēlāk kadrus no dimantu raktuvēm vienkārši inscenēja, savā rakstā žurnālam Playboy min Āboliņš.

Par nelielu samaksu kļūt par pavadoni uz Kono, nodrošinot ne tikai iekļūšanu raktuvēs, bet arī drošību, piekritis Latvijas valstspiederīgā Guntara, kurš ir žurnāla Playboy stāsta galvenais varonis un Sjerraleonē, nodarbojoties ar dimantu biznesu, dzīvo jau desmit gadus, uzņēmējdarbības partneris Sass Levi, kurš ir ne tikai Kono iedzimtais, bet arī reģionā ietekmīga persona. Viņš arī vairākas reizes aicināts iesaistīties politikā, taču vienmēr atteicies, priekšroku dodot biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru