Jaunākais izdevums

Slavenais britu spiegs Džeimss Bonds nākamajā filmā Skyfall vairs nedzers martini kopā ar šņabi, bet gan Heineken alu, paredz filmas veidotāju un alus darītāju noslēgtais līgums.

Tāpat Bondu tēlojošais aktieris Daniels Kreigs piedalīsies Heineken reklāmā un viņa attēls parādīsies uz alus iepakojumiem. Britu laikraksts The Telegraph norāda, ka jaunākās Bonda filmas veidotāju un Heineken noslēgtā līguma vērtība aplēsta 45 miljonu ASV dolāru apmērā.

Jaunais līgums izraisījis aģenta 007 fanu sašutumu, kuri filmas veidotāju lēmumu nosaukuši par «svētuma apgānīšanu». Dž. Bonda tēls un personība ir cieši saistīta ar martini un šņabja kokteili, kurš aprakstīts arī Jana Fleminga grāmatās, kas kalpojušas par pamatu filmām.

Heineken ir otrs lielākais alus importētājs ASV, atpaliekot tikai no Corona. Aizvadītajā gadā Heineken alus piegādes ASV samazinājušas par 2,9%, liecina Beer Marketer’s Insights apkopotie dati. Tomēr par 3% pieauguši pārdošanas apjomi veikalos.

Džeimsa Bonda pierunāšana dzert Heineken ir viens no kompānijas uzsāktās reklāmas kapmaņas, kuras ietvaros paredzēts izvietot alus reklāmas, kas stāstīs par Heineken kvalitāti un tradīcijām, paredzētajiem pasākumiem.

«Mēs līdz šim neesam runājuši par alu kā tādu. Runājot ar pircējiem, mēs esam sapratuši, ka viņi patiesībā daudz ko par mums nezina,» izdevumam Advertising Age sacīja Heineken galvenā mārketinga direktore ASV Lesja Lisija (Lesya Lysyj). «Stila un satura apvienojums būs tiešām spēcīgs,» tā viņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes alus ražotājs Heineken svētdien paziņoja, ka noraidījis Lielbritānijā bāzētā alus ražotāja SABMiller izteikto piedāvājumu uzņēmuma iegādei.

Kompānija informāciju par piedāvājuma vērtību neatklāj.

Heineken informējis «SABMiller par nodomu saglabāt "Heineken" mantojumu un identitāti kā neatkarīgs uzņēmums,» norāda Nīderlandes kompānija.

«Heinekenu ģimene un Heineken vadība ir pārliecināti, ka uzņēmums turpinās nodrošināt izaugsmi un vērtību akcionāriem,» piebilst kompānija.

Uzņēmums pavēstīja, ka nolēmis paziņot ar SABMiller izteikto piedāvājumu un tā noraidīšanu, ņemot vērā tirgos novērojamās baumas.

SABMiller ir pasaulē otrs, bet Heineken ir trešais lielākais alus ražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes alus ražotājs "Heineken" pirmdien paziņoja, ka pārtrauc darbību Krievijā, ņemot vērā valsts īstenoto uzbrukumu Ukrainai.

Uzņēmums jau marta sākumā pavēstīja, ka pārtrauc alus ražošanu un pārdošanu Krievijā, kā arī aptur jaunu investīciju veikšanu valstī un pārtrauc eksportu uz to.

"Mēs esam satraukti un apbēdināti redzēt, kā karš Ukrainā turpina attīstīties un saasināties," norāda "Heineken". "Pēc iepriekš izziņotā mūsu darbības stratēģiskā pārskata esam secinājuši, ka Heineken dalība uzņēmumā Krievijā vairs nav nedz ilgtspējīga, ne dzīvotspējīga pašreizējā vidē."

"Tāpēc mēs esam nolēmuši pamest Krieviju," skaidro uzņēmums.

"Heineken" vēstī, ka centīsies nodot tā Krievijas biznesu jaunam īpašniekam saskaņā ar starptautiskām un vietējām tiesību normām, un negūs peļņu saistībā ar šo darījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Eiropā lielākais alus darītājs cieš no augstajām miežu cenām

Lelde Petrāne, 18.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropā lielākais alus darītājs Heineken gada pirmajos trīs mēnešos pārdevis vairāk alus nekā gaidīts, bet to negatīvi ietekmējušas lielākas izmasas, ziņo BBC.

Heineken pirmajā ceturksnī pārdevis par 4,7% vairāk alus pēc tilpuma nekā 2011. gada pirmajā ceturksnī. Taču augstākas izejvielu izmaksas negatīvi ietekmējušas tā peļņu.

Heineken paziņojis par tīro peļņu 175 miljonu eiro apmērā, bet šī summa ietver ārkārtas 20 miljonu eiro peļņu no Haiti biznesa pārvērtēšanas.

Heineken norādījis, ka augstākas iesala miežu cenas ražošanas izmaksas palielinās par aptuveni 6%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes alus ražotājs «Heineken» investēs 3,1 miljardu dolāru (2,6 miljardus eiro), lai iegādātos 40% Ķīnas lielākā alus darītāja «China Resources Beer» akciju, tādējādi paplašinot savu piekļuvi šim tirgum, teikts piektdien publiskotajā abu uzņēmumu paziņojumā.

Savukārt «China Resources Beer» iegādāsies 0,9% «Heineken» akciju, samaksājot 464 miljonus eiro.

«Heineken» norāda, ka apvienos savu biznesu Ķīnā ar sava jaunā partnera aktivitātēm. Tāpat uzņēmums ļaus partnerim Ķīnā tirgot savu alus zīmolu.

«Heineken» un «China Resources Beer» apvieno spēkus laikā, kad konkurence Ķīnas tirgū kļūst aizvien sīvāka, patērētājiem aizvien vairāk pievēršoties ārvalstu alus zīmoliem un labākas kvalitātes produktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes alus ražotājs "Heineken" trešdien paziņoja, ka pasaulē likvidēs aptuveni 8000 darbavietu, ņemot vērā koronavīrusa pandēmiju, kuras dēļ joprojām slēgta liela daļa viesmīlības nozares.

Vienlaikus uzņēmums pavēstīja, ka pērn cietis tīros zaudējumus 204 miljonu eiro apmērā.

Tikmēr "Heineken" tirdzniecības apjoms 2020.gadā sarucis par 17% un veidojis 23 miljardus eiro, jo vairākas valstīs slēgti bāri un kafejnīcas.

Kompānija jau oktobrī norādīja, ka nepieciešama restrukturizācija, lai samazinātu darbaspēka izmaksas, taču tajā laikā nesniedza informāciju par likvidējamo darbavietu skaitu.

Trešdien "Heineken" paziņoja, ka restrukturizācijas programmas ietvaros tiks likvidēti 8000 darbavietu.

"Heineken" ir pasaulē otrais lielākais alus ražotājs, kas ražo un pārdod vairāk nekā 300 zīmolu alu un sidru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes alus ražotājs Heineken šā gada pirmajos sešos mēnešos strādājis ar 871 miljona eiro tīro peļņu, kas ir par 48,6% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts pirmdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājuši siltie laikapstākļi Eiropā un jaunais bezalkoholisko dzērienu zīmols Heineken 0.0.

Uzņēmuma tirdzniecības apjoms pirmajā pusgadā palielinājies par 3,8% un sasniedzis 10,47 miljardus eiro.

Heineken ir pasaulē otrais lielākais alus ražotājs, kas ražo un pārdod vairāk nekā 250 zīmolu alu un sidru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā vadošais dzērienu ražotājs "Cido Grupa" ir pārtraucis produkcijas eksportu uz Krieviju un Baltkrieviju. Uzņēmuma ikgadējais eksporta apjoms uz šīm valstīm sasniedz vairāk nekā 1 miljonu eiro jeb desmito daļu no kopējā eksporta apjoma, informē uzņēmums.

"Latvijas uzņēmumi, kas atbalsta demokrātiskas pamatvērtības un biznesa principus, patlaban sniedz ieguldījumu Ukrainas atbalstam un piemēro sankcijas Krievijai un Baltkrievijai. Nozīmīgs ir ne tikai finansiāls atbalsts Ukrainai, bet arī atteikšanās darboties Krievijas tirgū, pārtraucot eksportu un produktu ražošanu šajā tirgū," norāda "Cido Grupa" valdes loceklis Marijus Valdas Kirstukas.

M.V.Kirstukas uzsver, ka šajā situācijā ir ļoti būtiski, ka uzņēmumi rīkojas vienoti un ar savām darbībām pierāda, ka biznesa ētika un sociālā atbildība nav tikai skaļi saukļi, bet reāla rīcība.

Šajā situācijā, kad Ukrainā notiek aktīva karadarbība, "Cido Grupa" prioritāte ir palīdzēt Latvijas organizācijām, kas atbalsta bēgļu uzņemšanu, izmitināšanu un nodarbināšanu, kā arī palīdzēt iedzīvotājiem, kas palikuši Ukrainā, norāda uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Cido Grupa ilgtspējīgā attīstībā plāno investēt 6 miljonus eiro

Db.lv, 24.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs Latvijā “Cido Grupa” izziņojusi ilgstpējības stratēģiju ar ambicioziem mērķiem, un turpmākajos trīs gados plāno investēt vairāk nekā 6 miljonus eiro to realizēšanā un attīstībā.

Investīcijas tiks virzītas dabai draudzīgāku iepakojumu ieviešanā, atjaunīgās enerģijas ieguvē un izmantošanā, ūdens patēriņa samazināšanā ražošanas procesā, veselīgāku produktu izveidē, kā arī tiks atbalstītas sabiedrībai nozīmīgas iniciatīvas.

“Mums ir būtiski ne tikai ieņemt tirgus līderpozīciju savā nozarē, bet arī uzņemties vadību ilgtspējīgu risinājumu ieviešanā. Uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijā esam izvirzījuši patiesi ambiciozus ilgtspējas mērķus – ievērojami samazinot ietekmi uz vidi un veicinot iedzīvotāju labbūtību jau nākamo trīs gadu laikā. Tam paredzētas apjomīgas investīcijas gan ražošanas procesu pilnveidošanā un resursu pārorientēšanā, gan ilgtspējīgu produktu izstrādāšanā, paplašinot veselīgāku alternatīvu produktu un ilgtspējīgāku iepakojumu klāstu, kā arī turpinot aktīvi darboties, lai veicinātu patērētājus dzīvot aktīvāku un ilgtspējīgāku dzīvesveidu,” uzsver “Cido Grupa” valdes loceklis Marijus Valdas Kirstukas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Slikto laika apstākļu dēļ samazinājusies Heineken peļņa

Lelde Petrāne, 22.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sliktie laika apstākļi Eiropā un ASV bijuši par iemeslu Heineken, pasaulē trešā lielākā alus darītāja, peļņas kritumam, ziņo BBC.

Heineken, kura zīmoli ietver Sol un Strongbow sidru, pieredzējis pirmā pusgada peļņas kritumu par 17% līdz 639 miljoniem eiro.

Saskaņā ar kompānijas pausto nelabvēlīgie laika apstākļi noveduši pie slikta patērētāju noskaņojuma, taču ietekme bijusi arī lēnākai izaugsmei jaunajos tirgos.

Kompānija norādījusi, ka izredzes attiecībā ar šā gada otro pusi esot līdzīgas.

Ieņēmumi pieauguši par 3% līdz 10,4 miljardiem eiro, bet tas saistāms ar Asian Pacific Breweries pārņemšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

DB viedoklis: Še tev bija sociālisms jeb Dzīvē viss ir citādāk

Didzis Meļķis, DB žurnālists, 16.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropā tik populārā kreisā ideoloģija beidzot sāk rēķināties ar dzīves realitāti, kas tā pati tirgus loģika vien ir

Pirms divarpus gadiem politikas un ekonomikas apskatnieki varēja rakstīt slejas un pēcāk arī grozīt acis, cik vien tīk – Francijas vēlētājiem bija skaidrs, ka sociālistu ielaišana Elizejas pilī atrisinās viņu skaudrākās dilemmas – kā dzīvot un tērēt pa vecam, nedarot neko, lai pelnītu pa jaunam. Ir pagājis samērā nenozīmīgs laika sprīdis, un kas notiek? Francija reformējas brīvā tirgus virzienā, un prezidenta partejiskajai piederībai ar to nav nekāda sakara.

Fransuā Olands varētu būt kaut vai komunists, dzīves realitāte viņu būtu piespiedusi rīkoties. Likumsakarība ir vienkārša – ja brīvajam tirgum neļauj darboties, tad par dažādiem dzīves pabērniem visai drīz nespēs parūpēties ne valsts, ne arodbiedrības, ne viņi paši. Iespējamie scenārija attīstības varianti arī ir zināmi – uzspļaut visādiem grūtdieņiem, jo par viņiem tik un tā nekad patiesībā nav bijusi runa; turpināt ideoloģiski pareizo retoriku, bet darīt, kā vajag, vai arī atzīt, ka esam maldījušies un turpmāk tā vairs nedarīsim.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Redakcijas komentārs: Rietumi ir pie ļoti labas veselības

Didzis Meļķis, DB starptautisko ziņu redaktors, 03.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oktobra beigās apritēs 500 gadi, kopš Vitenbergas universitātes profesors Mārtiņš Luters pēc tā laika modes piesprauda pie universitātes ziņojumu dēļa zīmīti, kuras saturu biznesa avīzes lasītājiem varētu pārfrāzēt šādi: Vatikāna tirgotie vērtspapīri ir blēņas, lai investors uzmanās! Doktoram Luteram tas pat attāli nebija prātā, tomēr šis akadēmiskā disputa pieteikums ne vien ietekmēja turpmāko pasaules vēsturi vispār, bet paradoksālā kārtā arī ielika pamatu konkrēti kapitālismam.

Šī komentāra mērķis ir iedrošināt laikmeta griežos samulsušos, kad līdz ar digitalizāciju un globalizāciju pieredzam sociālekonomisko paradigmu maiņu. Konceptuāli mana vēsts ir – pateicoties reformācijas ieguldījumam, Rietumi ir pat pie ļoti labas veselības, tikai vajag prasties novērtēt šo mūsu dažādo mantojumu.

Šoreiz runāšu par praktisku sociālekonomisko rosību, kuras cieņu Rietumos atjaunoja tieši reformācija. Amata un vispār laicīgā aicinājuma cieņa ir radošas, inovatīvas ekonomikas stūrakmens un arī nepārsitams trumpis Rietumu rokās globalizētās ekonomikas spēlē.

Reformācijas priekšvakarā Romas katolicisms bija melnbaltā duālismā starp laicīgo un garīgo. Mūžīgā, nākamā dzīve bija viss; laicīgā dzīve nebija nekas. Vērtīgāko – pestīšanu un mūžīgo dzīvību ‒ gadsimtu gaitā bija monopolizējis Vatikāns, īsi pirms luteriskās un evaņģēliskās reformācijas sākot tirgot Debesu valstības vērtspapīrus – indulgences jeb grēku atlaides. Luters, godīgi pildot profesora darbu neievērojamā lauku augstskolā un studējot Bībeli tās oriģinālvalodās, bija konstatējis tirgus burbuli – ka Dieva rēķini ar Vatikāna rēķiniem nekādi neiet kopā.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Db viedoklis: Pārsteidzošā mīlestība pret kultūrvēsturiskajiem graustiem

Dienas Bizness, 09.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

http://www.db.lv/uploads/ck/images/Clipboard02(363).jpg

Katru reizi, kad tiek aizskarta problēma saistībā ar graustiem Rīgas pilsētā, kā spilgtākais piemērs tiek pieminēts vēsturiskais kultūrgrausts uz Marijas un Elizabetes ielas stūra.

Kādreiz to, protams, varēja uzskatīt par vienu no skaistākajiem galvaspilsētas centra namiem, taču diemžēl jau kopš deviņdesmitajiem gadiem runa ir par objektu, kurš grauj pilsētvidi, izskatās drausmīgi, turklāt apdraud garāmgājēju dzīvību, jo tā īsti nav skaidrības, kurā brīdī kaut kas var uzkrist uz galvas. Vienkārši sakot, šobrīd runa ir par narkomānu, bezpajumtnieku un citu deklasētu elementu komūnu, kurā laiku pa laikam kaut kas deg, apdraudot arī apkārtējo ēku drošību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prāvošanās starp abiem sāncenšiem iet vaļā vairākos kontinentos, tomēr tieši principiālā saķeršanās uz Kalifornijas tiesas skatuves starp amerikāņu un dienvidkorejiešu kompānijām rādīs, vai Apple argumenti ir spēcīgāki par Samsung loģiku un noteiks globālā cīniņa turpmāko gaitu un stratēģiju.

Ja Apple pierādīs savu, korejiešiem draud 2,5 miljardu dolāru sods un to Galaxy viedtālruņu un planšetdatoru izmešana no ASV tirgus. Prāva Sanhosē apgabaltiesā sākas šonedēļ. Tā paredzamais ilgums ir četras nedēļas.

Abi strīdnieki apelē pie augstām sfērām, kas iezīmē arī sava veida Rietumu un Austrumu atšķirības. Tā Apple piesauc Rietumos valdošo privātīpašuma svētumu, bet Samsung biedē, ka tai nelabvēlīgs lēmums reizē būs arī spriedums augsto tehnoloģiju inovācijām vispār, proti, primārais ir izaugsme.

Abu pušu tiesai iesniegtos argumentus The New York Times summē sekojoši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu Westin un Sheraton dizaina viceprezidente Erina Hūvera apgalvo: "Pilnīgi baltā krāsa liecina par greznību un labu miegu." Westin viesnīcas pirmās sāka popularizēt balto gultas veļu un dvieļus. Pēc Hūveras teiktā, viesnīcās baltā gultas veļa un baltie dvieļi rada "oreola efektu" un, pateicoties tam, numuri izskatās kā nesen atjaunoti.

Ko nozīmē un ar ko asociējas baltā krāsa?

Aptaujas dati liecina, ka Eiropā un Amerikas Savienotajās Valstīs baltā krāsa visbiežāk tiek saistīta ar izcilību, laipnību, godīgumu, tīrību, sākumu, neitralitāti un precizitāti.

Rietumu kultūrā baltā krāsa visbiežāk ir saistīta ar nevainību vai tīrību, taču budismam šis tonis nozīmē svētumu, pašapziņu, tīrību un integritāti. Baltā aura atspoguļo dvēseles harmoniju.

Baltā krāsa visvairāk asociējas ar tīrību. Ir lietas, kuras parasti ir baltas, lai izskatītos tīrāk un arī tāpēc, ka šīm lietām ir jābūt tīrām, piemēram, ledusskapis un trauki, tualetes pods un izlietnes, gultas veļa un dvieļi. Baltā krāsā tradicionāli ir ārstu, medmāsu, zinātnieku un laboratorijas tehniķu halāti, lai gan mūsdienās lieto arī gaiši zilā vai zaļā krāsā. Baltu darba apģērbu visbiežāk valkā pavāri, maiznieki un miesnieki, kā arī franču restorānu viesmīļu priekšauti ir balti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mērķējot uz daudzmiljonu alus baudītājiem Krievijā un plānojot iekarot eksotisko Ķīnas tirgu, jauna čehu alus darītava Stargorod nobāzējas arī Rīgā.

Klātesot Čehijas un Ukrainas vēstniekiem Latvijā, trīssimt gadu senajā, vēl Ziemeļu karu pieredzējušā ēkā Daugavas labajā krastā atklāts jauns alus restorāns, kurā alus tiek brūvēts pēc čehu tehnoloģijām. Restorāna dibinātājs UBC Group prezidents Igors Gumennijs atklāj, ka Latvija ir ļoti pievilcīga vieta uzņēmējdarbībai. Viņš redz brīvu vietu alus restorānu attīstībai, tāpēc arī veiktas investīcijas ārpus Ukrainas, kur uzņēmumam pieder trīs alus restorāni. Stargorod stratēģija – atvērt savus restorānus lielākajās Krievijas pilsētās, kā arī perspektīvā tos attīstīt tālajā Ķīnā.

Stargorod – tā ir alus darītavu un restorānu ķēde. Mums pieder trīs restorāni Ukrainā – Harkovā, Ļvovā un Doņeckā. Ukrainā esam vēl vairāku restorānu būvniecības stadijā – tie atradīsies Kijevā, Dņepropetrovskā, Zaporožjē un meklējam vietu arī Odesā. Rīga mums ir dabiska vieta postpadomju telpā Baltijā. Jau šonedēļ atvērsim savu restorānu Sočos, kur būs olimpiskās spēles, un martā jauns restorāns būs Sanktpēterburgā. Pēc tam plānojam atvērt savus restorānus visās lielākajās Krievijas pilsētās. Tālākā vieta, kur domājam strādāt, būs Ķīna.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Cido Grupa pērn nopelnījusi 2,42 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 29.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs Cido Grupa aizvadījis vienu no veiksmīgākajiem gadiem uzņēmuma 20 gadu pastāvēšanas vēsturē – tā neto apgrozījums 2013.gadā pieaudzis par 13 %, bet peļņa par 23 %, veidojot attiecīgi 39,3 un 1,7 miljonus latu (2,42 miljonus eiro), liecina medijiem sniegtā informācija.

«Panākumu pamatā ir gan produktu portfeļa paplašināšana, gan komunikācijas atsvaidzināšana jau labi zināmajiem zīmoliem, kā arī eksporta pieaugums, kas aizvadītajā gadā kāpināts par 26 %,» norāda Cido Grupa ģenerāldirektors Marijus Kirstukas.

Cido Grupas apgrozījums no produktu pārdošanas Latvijā 2013. gadā pieauga par 14,7%.

No Latvijā saražotās produkcijas kopumā tiek eksportēti 20%. Sulas un nektāri nemainīgi ir visvairāk eksportētie Cido Grupa produkti. Šobrīd lielākie eksporta tirgi ir Krievija un Baltijas valstis; uz Krieviju eksporta apjoms dubultots, bet uz Latviju un Lietuvu palielināts par 15 %.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Phoenicia Glass Works Ltd. rūpnīcā Izraēlas dienviddaļā dienā saražo miljonu pudeļu tādu dzērienu gigantu kā Coca Cola, Pepsi un Heineken, kā arī Izraēlas vīna darītavu un olīveļļas ražotāju vajadzībām.

Rūpnīca nodarbojas arī ar nederīgo pudeļu pārstrādi. Sasistā stikla kalni tuksnešainajā vietā veido īpatnēju postažas ainavu.

Aptuveni 250 darbiniekiem jānodrošina to, ka rūpnīca strādā 24 stundas diennaktī, katru dienu gadā, arī brīvdienās. Rūpnīcā nav iespējams izslēgt krāsnis, jo šķidrais stikls sacietētu un radītu izsprostojumus.

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Miljoni šokolādes fabrikā

Sandra Dieziņa, 03.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jelgavā šodien atklāj 10 miljonus eiro vērtu šokolādes fabriku; ražos šokolādi ar zemu kaloriju daudzumu

SIA Chocolette Confectionary jaunā šokolādes fabrikā Jelgavā ieguldījuši Eiropas investora finansējumu. SIA Chocolette Confectionary valdes locekle Anastasija Repina stāsta, ka ideja par šokolādes ražošanu viņai radusies jau pirms vairākiem gadiem. «Man ļoti garšo šokolāde, taču tas atstāja ietekmi uz svaru. Sāku sapņot par šokolādi, kuru var patērēt, nepārdzīvojot par sekām,» stāsta A. Repina. Ideja ilgstoši lolota, un pamazām ar to «saslimuši» arī draugi, kas līdzējuši realizēt šo ieceri.

Viņas līdzšinējā pieredze saistīta ar darbu mārketinga jomā vairākās starptautiskās kompānijās, tostarp Heineken, Natur Produkt. 2014. gadā noīrējuši telpas biznesa centrā, kur sākuši recepšu izstrādi un tā gada nogalē nonākuši līdz Red šokolādes receptei. Galvenais mērķis bija panākt zemāku kaloritāti. Vienlaikus sākuši meklēt investorus, kas palīdzētu realizēt šo ideju. Lai sāktu šokolādes ražošanu, sākotnēji iegādājušies miniatūras šokolādes ražošanas iekārtas no Šveices kompānijas Buhler, bet 2016. gada sākumā pieņemts lēmums par uzņēmuma dibināšanu, iekārtu pirkšanu un šokolādes rūpnīcas izveidi Jelgavā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kurzemniekiem tīk Heineken

Vēsma Lēvalde, 11.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurzemes rūpnieciskā dizaina izstādes Elementi balsojumā par veiksmīgāko rūpniecisko dizainu līderos izvirzījies SIA Latvisoft dizaina produkts Heineken aplikācija.

Lielu publikas atsaucību guvis arī SIA MWF veidotais krēsliņš Pally un SIA Dendrolight Latvija masīvkoka šūnmateriāls DendroLight. Taču uz papēžiem min Liepājas un Kuldīgas uzņēmumi, informē izstādes organizatori.

Balsošana joprojām turpinās gan izstādē, gan Kurzemes dizaina mājaslapā. Līdz šim izstāde bija apskatāma Ventspilī, no 12. janvāra tā būs pieejama liepājniekiem - t/c Ostmala, no 19.janvāra - Rimi Kuldīgā, bet no 6.februāra - t/c Damme Rīgā.

Db.lv jau vēstīja, ka izstādē aplūkojami 40 izstādes dalībnieku veidoti produkti, par kuriem notiek balsošana, lai noteiktu skatītāju favorītu. Izstādes mērķis ir informēt Latvijas iedzīvotājus par Kurzemē esošiem uzņēmumiem un to produkciju, veicināt Kurzemes ražotāju atpazīstamību Latvijas tirgū, izcelt dizaina nozīmi un mākslinieku lomu tehnoloģiju attīstībā un parādīt jaunāko, kas radīts reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Chocolette Confectionary apgrozījums sasniedzis 1,95 miljonus eiro

Db.lv, 03.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā gadā SIA Chocolette Confectionary apgrozījums sasniedzis 1,95 miljonus eiro, liecina iesniegtais uzņēmuma gada pārskats Lursoft.

Savukārt kompānijas zaudējumi sasniedza 50,9 tūkstošus eiro.

Kompānijas apmaksātais pamatkapitāls ir 3 miljoni eiro, bet darbības veids - kakao, šokolādes, konfekšu un citu cukuroto konditorejas izstrādājumu ražošana. Pērn uzņēmumā strādāja 36 darbinieki.

Vienīgā kompānijas valdes locekle ir Natalija Morozova.

DB rakstīja, ka pērnā gada rudenī uzņēmums atvēra 10 miljonus eiro vērtu šokolādes fabriku.

SIA Chocolette Confectionary jaunā šokolādes fabrikā Jelgavā ieguldījuši Eiropas investora finansējumu. SIA Chocolette Confectionary valdes locekle Anastasija Repina stāsta, ka ideja par šokolādes ražošanu viņai radusies jau pirms vairākiem gadiem. «Man ļoti garšo šokolāde, taču tas atstāja ietekmi uz svaru. Sāku sapņot par šokolādi, kuru var patērēt, nepārdzīvojot par sekām,» stāsta A. Repina. Ideja ilgstoši lolota, un pamazām ar to «saslimuši» arī draugi, kas līdzējuši realizēt šo ieceri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā nedēļas nogalē Vērmanes dārzā norisināsies otrais alus festivāls Latviabeerfest 2012.

Pasākuma atklāšana notiks piektdien plkst. 17.00 un tas norisināsies līdz 27. maijam.

Latviabeerfest 2012 šogad būs pārstāvētas vairāk kā 70 alus šķirnes. Jau ziņots, ka festivālā piedalīsies Latvijas alus darītāji un ārzemju alus zīmoli, kuri ir Latvijas tirgū. Dalību festivālā jau pieteikuši vairāki Latvijas tirgū esošie Vācijas alus zīmoli, kuri Vērmanes dārzā veidos īpašu vācu alus ielu.

Festivālā būs pārstāvēti tādi alus zīmoli kā Paulaner, Ankerbrau Nordlinger un Akteinbrauerei Kaufbeuren. Lietuvu festivālā pārstāvēs Aukštaitijos bravorai un Viļņas alus. Festivālā piedalīsies arī Heineken, Edelweissen, Krusovice, Obolon Staropramen no citām Eiropas ražotnēm, kopumā pārstāvot vairāk nekā sešas valstis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Barbershop kustības aizsācējs: Ja ir kāds veiksmes stāsts, tas tūlīt tiek pārņemts

Kristīne Stepiņa, 21.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katram vīrietim ir vajadzīgs savs friziermeistars, līdzīgi kā ģimenes ārsts vai zobārsts

Tā uzskata specializēto vīriešu frizētavu (barbershop) kustības aizsācējs Latvijā Edgars Rozenvalds, kurš no matiem un bārdām ķēries pie kājām. Viņš ir radījis zīmolu Rosenwald Shoes un izveidojis vīriešu apavu salonu.

Viņš nevis seko pieprasījumam tirgū un konkurē ar esošo piedāvājumu, bet rada jaunu. Biznesa idejas ir paša izsāpētas, un uzņēmējdarbībā lieti noder austrumos apgūtā klientu servisa filozofija.

Fragments no intervijas, kas publicēta 21. septembra laikrakstā Dienas Bizness:

Kad pirms pieciem gadiem Rīgā atvērāt barbershop, tā bija pirmā šāda veida frizētava. Tagad to ir savairojies kā sēņu pēc lietus. Kāpēc?

Jā. Latvijas tirgum tas ir raksturīgi. Pēc tam, kad tika atvērts pirmais solārijs, nebija ilgi jāgaida, kad tie saradās teju katrā mājā. Tāpat notika ar kebabnīcām, suši tirgotavām un t.s. izlaušanās istabām. Latvijā būtu nepieciešamas 20 šādas istabas, taču ir 160, tik daudz, cik tādu būtu vajadzīgs Maskavā. Ja ir kāds veiksmes stāsts, tas tūlīt tiek pārņemts. Labas idejas tiek kopētas. 2013. gadā, kad atvēru pirmo barberšopu, visi teica, ka šādas koncepcijas vīriešu frizētavas Latvijā nav dzīvotspējīgas, tādām ir potenciāls visur citur pasaulē, tikai ne pie mums. Es radīju zilo okeānu jeb pilnīgi jaunu piedāvājumu un pieprasījumu. Pirmais konkurents parādījās tikai pēc diviem gadiem. Pa to laiku mēs bijām izdarījuši pilnīgi visu, ko šajā nišā bija iespējams paveikt, – radījuši atbilstošu interjeru, servisu ar visām nepieciešamajām lietām, ielikuši pamatus tradīcijām. Bijām pirmā frizētava, kas sāka strādāt ar sociālajiem tīkliem un reklāmu, savā ziņā šokējot tirgus dalībniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Papildināta ar foto - Eiropu pārņem «taupības protestu» un demonstrāciju vilnis

Jānis Rancāns, 14.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas parādu krīzes nomocītās valstis trešdien pārņēmis protestu un streiku vilnis, kas gandrīz paralizējis sabiedriskā transporta kustību, licis atcelt lidojumus un slēgt skolas.

Ibērijas pussalā koordinētu streiku uzsākuši Spānijas un Portugāles iedzīvotāji, tādējādi reģionā paralizēta sabiedriskā transporta satiksme, atcelti simtiem lidojumi, slēgtas daudzas skolas un uzņēmumi. Spānijas galvaspilsētā Madridē starp demonstrantiem un drošības spēkiem izcēlušās arī sadursmes, vēsta BBC.

Paredzēts, ka Spānijā darbosies tikai 20% no starppilsētu vilcieniem, savukārt Lisabonas metro tiks gandrīz pilnībā slēgts, vēsta France 24. Streiks Spānijā jau ir ievērojami iedragājis sabiedriskā transporta kustību un licis atcelt 700 lidojumus. Demonstranti tikmēr norāda, ka streika dēļ nestrādā arī vairāku lielo kompāniju, tostarp, Danone un Heineken, ražotnes Spānijā. Streika kulminācija paredzēta trešdienas vakarā Madridē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Uz Latviju atved arī alus šķirnes Newcastle Brown Ale un Amstel

Dienas Bizness, 23.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada februārī alkoholisko dzērienu izplatītājs SIA PRIKE Latvija papildinās savu piedāvāto produktu klāstu ar Heineken zīmoliem – Amstel, Zipfer, Zlatopramen un Newcastle Brown Ale.

Līdz šim Latvijā nebija nopērkami Amstel un Newcastle Brown Ale produkti.

Alkoholisko dzērienu izplatītājs SIA „PRIKE Latvija” Latvijā jau pārstāv alus zīmolus Guinness (Īrija), Sol un Bohemia (Meksika), Red Stripe (Jamaika).

Uzņēmums ir arī alkoholisko dzērienu ražotāju Diageo un Moet Hennessy oficiālais izplatītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru