Jaunākais izdevums

Japāņu autoražotājs Honda uz Ženēvas autoizstādi vedīšot ar sporta auto gēniem apveltīto Honda CR-Z hibrīdmodeli. Pirmo reizi hibrīdmodelis būs aprīkots ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

Bez tam, pēc japāņu autoražotāja domām CR –Z divdurvju kupeja būšot pasaulē pirmais ar hibrīdtehnoloģiju apveltītais sporta auto. Atgādināsim, ka CR-Z pamatā ir saīsināta Insight platforma, no kura ir nācis arī 1.5 litru benzīnmotors, kurš savienībā ar elektromotoru saražos 124 ZS lielu jaudu un 174 ņūtonmetru lielu griezes momentu.

Autovadītājam būs iespēja izvēlēties, kādu no trijiem braukšanas režīmiem – Normal, Eco vai Sport. Auto vidēji uz 100 kilometriem patērēs piecus litrus degvielas, bet kaitīgo CO2 izmešu līmenis nepārsniegs 117 g/km. Diez ko satriecoši šie rādītāji neizklausās, bet jāatceras, ka šis tomēr ir sportiskas cilmes auto.

picturegallery.758df68c-8744-43b0-aa51-6a2165cb9b49

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Auto Grupa: Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu

Lelde Petrāne, 18.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupa paplašinājusi sadarbību ar Honda zīmolu. Turpmāk WESS Auto Grupa uzņēmumi nodrošinās autorizētā autodīlera tirdzniecības un pēcpārdošanas servisa pakalpojumus Japānas auto zīmoliem Toyota, Lexus un Honda, kā arī turpinās sniegt autorizētā servisa pakalpojumus BMW zīmola auto.

Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs, komentē: «Auto zīmolu portfeļa paplašināšana ar Honda zīmolu ir likumsakarīgs solis WESS Auto Grupas attīstībā. Mēs jau desmit gadus Latvijā nodrošinām autorizētā servisa pakalpojumus Honda zīmolam, auto tirdzniecības uzsākšana bija tikai laika jautājums. Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu un klientu uzticību, kā tas bija zīmola «ziedu laikos». Ņemot vērā auto tirgus attīstību un izaugsmes potenciālu, ambīcijas ir lielas – tuvāko gadu laikā vēlamies sasniegt vismaz 3% Honda zīmola tirgus daļu Latvijā.»

Līdz augustam, kad plānots uzsākt Honda tirdzniecību, WESS Select auto salonā jāveic nozīmīga sagatavošanās - tirdzniecības centra un servisa telpu pielāgošana Honda zīmola pārstāvniecībai, korporatīvā noformējuma izveide, aprīkojuma un iekārtu iegāde. Svarīgākais no veicamajiem darbiem gan esot profesionāla un kompetenta personāla atlase un apmācības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes pilsētas krosovers Honda HR-V pēc ilgu gadu klusēšanas atgriežas ar lielisku produktu, kas no iekšpuses izrādīsies lielāks, nekā sākotnēji varētu cerēt.

Nebūs melots, ka pēc salona izmēriem Honda HR-V atbildīs pirms dažām paaudzēm ražotam Honda CR-V. Skaitļu valodā tie būs 470 litri, bet, noguldot HR-V otro sēdekļu rindu, bagāžas telpa sasniegs 1103 litrus.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Attiecībā uz Eiropu japāņu ražotājam Honda apzināti vai neapzināti ir iepaticies spīdzināt savus pircējus. Savulaik pilsētas minikrosoveru ēras atklājējiem Honda HR-V savu dzimtas turpinājumu vajadzēja gaidīt vairāk nekā deviņus gadus. Pa to laiku uz autoskatuves ir saradies vesels lērums sekotāju no konkurentu ierakumiem. Nav patīkami par to vēstīt, taču šobrīd jaunais HR-V jau ir kļuvis par deficīta preci Eiropā, tostarp arī Latvijā. Ražošanas jaudas jaunajā un modernajā Meksikas rūpnīcā diemžēl vēl nav ne tuvu tādam līmenim, lai apmierinātu milzīgo pieprasījumu. Tādēļ kaislīgākajiem Honda faniem vajadzēs atkal bruņoties ar pacietību, jo kāroto Honda H-RV vismaz šogad nebūs pietiekošā skaitā. Tas, protams, nemazina automašīnas pamatvērtības. Honda HR-V ir izteikts metroseksuālis, kas neliks vilties urbānajā vidē dzīvojošajiem indivīdiem. Kompakts, izveicīgs un ietilpīgs auto, kas perfekti spēs izpildīt arī jauno ģimeņu dienesta auto funkcijas. Vēl viens arguments, kas runā par labu jaunajam Honda modelim, ir tas, ka Honda nav sabojājusi jaunā modeļa cenu. Askētiskākajā izpildījumā ar brangu standartaprīkojumu Honda HR-V maksās, sākot no 18 500 eiro, savukārt, tiecoties pēc auto, kam 130 ZS benzīmotoram ir piejaucēta CVT pārnesumkārba ar diviem pedāļiem salonā, nāksies rēķināties ar 21 590 eiro. Visbeidzot dinamikas, izveicības un degvielas ekonomijas ziņā absolūtais čempions būs HR-V ar 120 ZS jaudīgo 1,6 litru dīzeļmotoru, kas maksās, sākot no 20 870 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Motociklu Honda oficiālais pārstāvis Latvijā SIA H33 17. Aprīlī sporta kompleksā 333 rīkos Honda ielas motociklu testu dienu, kurā savus klientus un interesentus iepazīstinās ar jaunākajiem modeļiem un tehnoloģijām.

Viens no Honda modeļu gammas lepnumiem, ar ko būs iespējams iepazīties testu dienā, ir sportiskās ceļošanas motociklu sērijas VFR jaunākais modelis VFR1200FA, kura izstrādē ir ņemtas vērā iepriekšējo modeļu lietotāju atsauksmes, kā arī izmantotas jaunākās tehnoloģijas.

Līdzīgi, kā pirmais Honda VFR modelis nošokēja visu pasauli, tāpat arī jaunais VFR1200FA no jauna nosaka to, kādam būtu jābūt motociklam. Otrs nozīmīgākais Honda jaunais modelis ir Custom sērijas čoperis VT1300CXAA. Ražotāja Honda sportiskāko motociklu sērija ir CBR. To testa braucienu dienā pārstāvēs jaunākais modelis CBR600RA, kas sniedz lielisku ātrumu trasē un izceļas ar nevainojamām lielceļa motocikla īpašībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Honda CR-V pirmo reizi būs ar modernu hibrīdsistēmu, kas ļaus krustot šķēpus ar Toyota RAV 4 hibrīdmodeli un ne tikai

Patiesībā jaunais Honda CR-V hibrīds pēc izmēra un pildījuma drīzāk jau ir pussoli tuvāk japāņu premium klases krosoveram Lexus NX 300 h, nevis Toyota RAV 4 hibrīdam. Jaunā CR-V hibrīdversija pat skopākajā izpildījumā ir sulīgi nokomplektēta, turklāt salīdzinājumā ar pieminēto Lexus NX 300 h jaunā CR-V hybrid cenas beigsies tur, kur NX 300 h vēl nebūs sākušās. Svarīgi piebilst, ka, veicinot modeļa konkurētspēju, CR-V hybrid būs pieejams gan ar priekšējiem velkošajiem riteņiem, gan arī ar pilnpiedziņu.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves uzņēmums Honda Motor atsauks 936 tūkstošus automašīnu visā pasaulē. Atsaukums galvenokārt skars Honda hečbekus Fit, kas Eiropas tirgū pazīstami arī ar nosaukumu Jazz, ziņo AFP.

Db.lv jau vēstīja, ka aizvadītajā gadā Honda bija spiesta atsaukt 1,35 miljonus Fit automašīnu modeļus, lai tajos novērstu priekšējo lukturu defektus.

Šoreiz automašīnas tiks atsauktas, jo atklājušies defekti logu elektrības slēdžos, kas var izkust un aizdegties, norāda kompānijas pārstāvji. Līdz šim defekta dēļ cilvēki nav cietuši.

Kompānija atsauks 216 tūkstošus Fit un citus modeļus Japānā, 255,7 tūkstošus Ķīnā, 297 tūkstošus citās Āzijas valstīs un 103 tūkstošus Ziemeļamerikā. Paredzēts atsaukt arī Honda City un CR-V modeļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes mazauto Honda Jazz žilbina ar neticami ērtu salonu un, ja topošais saimnieks to vēlēsies, tas ir gatavs stilot ar košiem un pamanāmiem virsbūves krāsu toņiem

Jazz ir vēl viens paraugs, kā Honda no necilajiem ārējiem izmēriem spēj salonā izspiest tik daudz vietas, lai tas varētu kļūt par budžeta klases ģimenes auto. Tiem, kas savas attiecības ir nodibinājuši nesen un kuru ģimenei ir pievienojušās jaunas atvases, Jazz ar garantiju spēs izpildīt visus pienākumus. Honda Jazz, kas savā dzimtenē un citviet pasaulē tiek saukts par Honda Fit, ir viens no populārākajiem Honda modeļiem uz planētas Zeme.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Mazs auto vienmēr ir kompromiss. Arī Jazz šur tur var vēlēties labākus apdares materiālus, priekšējie krēsliņi ir pašauri, saulessargu spogulīšiem nav dāmām tik vajadzīgā apgaismojuma. Sīkas nepilnības atrast var, tomēr Jazz ar pilnu jaudu atspēlēsies ar neticami plašu salonu un savai klasei milzīgu bagāžas nodalījumu, kurā par papildu samaksu var pasūtīt oriģināla izmēra rezerves riteni. Funkcionalitātes paraugstunda ir Honda otrās rindas Honda Magic Seats jeb maģiskie sēdekļi, kas ļauj to apakšējo daļu uzlocīt tā, lai izveidotu plašu telpu nestandarta bagāžas vizināšanai. Daudziem ļoti patiks, ka Jazz joprojām uz Latviju ceļo no Japānas rūpnīcas, kas garantē lielisku kvalitāti. Salīdzinājumā ar priekšgājēju, kas arī bija ērts un saimniecisks produkts, jaunais Jazz ir uzsēdināts uz jaunas un modernas platformas, kas pastiepusi auto vēl par 95 mm garāku, bet riteņu bāze ir palielināta par 30 milimetriem. Ārējo apkārtmēru pārbīdes ir stiprinājušas ne tikai auto vadāmību un stabilitāti uz ceļa, bet arī paplašinājusi salona ietilpību. Priekšējos krēslos turpmāk pat brangas miesasbūves tēvaiņiem nevajadzēs grūstīties ar pleciem, vēl komfortablāki dzīves apstākļi tiks nodrošināti otrās rindas pasažieriem. Tur ir kļuvis vairāk vietas gan kājām, gan plecu rajonā. Visbeidzot, zem Jazz jumta auto aizmugurējā daļā atradīsies 354 litru bagāžas nodalījums, ko, nolokot otrās rindas krēslus, var palielināt līdz 1314 litriem. Kā jau to varēja paredzēt, Honda Jazz joprojām būs viens no dārgākajiem savas klases modeļiem, proti, sākot no 14 390 eiro, taču japāņa mazauto aizstāvības nolūkos jāsaka, ka Jazz jau standartizpildījumā tiks pasniegts ar sulīgu aprīkojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Joprojām ar superērtu salonu, joprojām ar priekšpiedziņu, tikai zem motora pārsega paslēpts 182 ZS turbomotors. Augstas veiktspējas turbomotora klātbūtne ir Honda HR-V Sport galvenā sastāvdaļa.

Uz ikdienišķo Honda HR-V fona Sport versija atšķirsies ar īpašo virsbūves krāsojumu, kas izdaiļots ar melnas krāsas virsbūves elementiem, melnas krāsas 18 collu vieglmetāla diskiem, bet salonā dominēs vīnsarkana ādas apdare.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Neatkarīgi no tā, kāds motors ir automašīnas degungalā, Honda HR-V ir superērts auto, to pašu var teikt par Honda HR-V Sport. Ņemot vērā, ka HR-V Sport arī būs priekšpiedziņas pseidokrosovers, tas ir saglabājis savu vieglumu un praktiskumu. Neraugoties uz automobiļa apkārtmēriem, tam ir negaidīti plašs salons gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem, turklāt tam visam klāt arī brangs bagāžas nodalījums. Skaitļu valodā tie būs 470 litri, bet, noguldot HR-V otro sēdekļu rindu, bagāžas telpa sasniegs 1103 litrus. Arī Sport versijas funkcionalitāti izcels Hondas aizmugurējie maģiskie krēsli, kas atļauj sēdekļa apakšējo daļu uzlocīt tā, lai izveidotu plašu telpu nestandarta bagāžas vizināšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Apsardzes kompānija: zagļi izmanto viltotas naudaszīmes un iekāro zīmolu drēbes

Gunta Kursiša, 02.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā daļa zādzību tiek veiktas ar mērķi gūt personīgu labumu – patērēt preces personīgām vajadzībām vai arī turpmākai relaizācijai. Neliela daļa personu, pārsvarā jaunieši, zādzības izdara nepadomīgas izklaides nolūkos, turklāt Latvijā ir bijuši mēģinājumi norēķināties ar viltotu naudu, kā arī uzbrūkot personālam, atklāj drošības pakalpojumu kompānija a/s G4S.

Aktīvākie likumpārkāpēji ir vecumā no 21 līdz 40 gadiem – kopumā šī vecuma grupa veido 50% no kopējā aizturēto skaita. Nākamo lielāko grupu (21%) veido cilvēki vecumā no 41 līdz 65 gadiemn. Aptuveni 12% no kopējā zādzību skaita veic nepilngadīgie, un savukārt 7% no likumpārkāpējiem ir vecumā līdz 14 gadiem. Vecāka gadagājuma (virs 65 gadiem) cilvēku parstrādātās zādzības veido 3% no kopējā skaita.

G4S apkopojusi spilgtākos likumpārkāpēju aizturēšanas gadījumus pērn, un atklājies, ka Latvijā ir bijuši gadījumi norēķināties ar viltotu naudu un uzbrūkot darbiniekiem. Vienā no zādzību gadījumiem persona ar metāla stieni uzbruka personāla un zādzību nepārtrauca arī brīdī, kad to pamanīja un brīdinājumu izteica apsardzes darbinieks. Tāpat kādā objektā likumpārkāpējs esot agresīvi un uzstājīgi mēģinājis norēķināties ar viltotu 50 eiro naudaszīmi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Dānijas Nic. Christiansen Group kļūs par Honda importētāju Baltijas valstīs un Somijā

LETA, 09.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dānijas kompānija Nic. Christiansen Group noslēgusi līgumu ar kompāniju Honda Motor Europe, lai no šā gada 31.marta kļūtu par Japānas kompānijas Honda automašīnu, motociklu un spēka produktu importētāju Baltijas valstīs, kā arī par automašīnu importētāju Somijā.

Honda gaida sadarbību ar Nic. Christiansen Group, mums turpinot attīstīt biznesu un apkalpojot klientu bāzi Baltijas valstīs un Somijā," norādīja Honda Motor Europe vecākais viceprezidents Filips Ross, piebilstot, ka kompānija gatavojas jaunu produktu laišanai tirgū, kur tuvāko mēnešu laikā nonāks jaunais Civic piecdurvju automašīnas modelis.

Savukārt Nic. Christiansen Holding ģenerāldirektors Nīlss Bertelsens sacīja, ka jau kādu laiku Baltijas valstis un Somija atrodas kompānijas stratēģiskajos plānos, jo šajā reģionā uzņēmums sagaida būtisku attīstību un izaugsmi tuvāko gadu laikā.

Kompāniju paziņojumā plašsaziņas līdzekļiem teikts, ka Nic. Christiansen Group 31.martā pārņems divas labi funkcionējošās pārdošanas organizācijas, kas bāzētas Tallinā un Helsinkos, atbildību par Honda automašīnu tirdzniecību un to rezerves daļu izplatīšanu, kā arī turpmāk kompānija būs atbildīga par motociklu, skrejriteņu un spēka produktu pārdošanu, servisu un rezerves daļu izplatīšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Bremžu defekta dēļ Honda atsauks 250 tūkstošus automašīnu

Jānis Rancāns, 15.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Honda atsauks vismaz 250 tūkstošus automašīnu visā pasaulē. Automašīnām konstatēta problēma transportlīdzekļa elektronikā, kas var izraisīt bremžu iestrēgšanu.

Problēma konstatēta automašīnas elektroniskās stabilizācijas sistēmā, kurai jāpalīdz autobraucējiem saglabāt kontroli pār automašīnu sarežģītu apstākļu laikā, piemēram, braucot pa slidenām virsmām, vēsta Reuters.

Lielākā daļa automašīnu (180 tūkstoši) automašīnu atsauktas ASV. Starp atsauktajām automašīnām lielākoties ir 2005. gada izlaiduma Honda Pilot SUV, Acura RL un Acura MDX SUV.

Automašīnas tiks atsauktas arī Japānā, Kanādā, Meksikā, Austrālijā un Jaunzēlandē. Honda atteikusies sniegt komentārus par to, cik automašīnu atsaukšana izmaksās un kas bijis bojāto detaļu ražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopā ar citiem uzlabojumiem nosirmojušā piecpakāpju automāta vietā populārais Honda CR-V modelis cels galdā transmisiju ar deviņiem pārnesumiem, sapārojot to ar ņipru 1,6 litru dīzeli

Šoreiz, pārkāpjot savus dzelžainos principus, japāņu Honda transmisiju nav izgatavojusi pati, bet gan noslēgusi sadarbību ar vācu transmisiju meistaru ZF, kas uzlabotajam CR-V piegādās deviņpakāpju automātu, kas ar labiem panākumiem tiek izmantots Landrover un Jeep modeļos. 1,6 dīzeļmotora jauda sasniegs 160 ZS, bet griezes moments – cienījamus 350 ņūtonmetrus. Jaunais sabiedrotais – deviņpakāpju automāts izdarīs visu, lai izspiestu visu sulu no motora, kas nepieciešams, lai auto trauktos uz priekšu, cītīgi uzpasējot degvielas krājumus un rūpējoties par samazinātiem CO2 izmešiem.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Honda Civic būs noslēdzošais japāņu modelis Eiropai, kas tiks aprīkots ar dīzeļmotoru

Šobrīd, kad teju visa Eiropa dīzeļmotorus ir iecēlusi grēkāžu lomā, uzveļot tiem visus pasaules grēkus, tostarp par to kaitīgo ietekmi uz apkārtējo vidi un cilvēku veselību, patiesībā daudzi no jaunākajiem dīzeļmotoriem ir daudzkārt zaļāki un tīrāki par benzīnmotoriem vai hibrīdiem. Arī Honda Civic 120 ZS jaudīgais 1,6 litru dīzelis ir pieskaitāms videi draudzīgākajai tehnikai.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Salīdzinoši augstās cenas dēļ Honda Civic ar dīzeļmotoru vispirms būs fizisko personu uzmanības centrā, jo īpaši tas attiecas uz dīzeļversiju ar moderno deviņu pakāpju automātu, kas nule kā ieradusies Latvijā. Kas attiecas uz Civic dīzeli ar sešpakāpju manuālo transmisiju, tad 18 900 eiro sākumcena varētu izrādīties gana pietiekams arguments, lai Honda Civic uzaicinātu darbā, un japāņu kompaktklases modelis neliks vilties. Tas ir ekonomisks, kluss, ar lielisku veiktspēju un arī videi draudzīgs. Kombinācijā ar moderno deviņpakāpju automātu viss jau būs daudz bēdīgāk. Mazākais cipars, uz ko varat cerēt, ir, sākot no 24 230 eiro. Tā ir gana liela summa. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka tad šāds Honda Civic diesel ar automātu jau būs lepni nopakotajā Elegance Navi aprīkojumā, kas itin labi varētu patikt privātajam pircējam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmitās paaudzes Honda Civic pieder pie t.s. «love or hate» (mīli vai nīsti, no angļu valodas) automobiļiem; ja eksterjera dizains patīk, tad tehnika lietotājiem patiks vēl vairāk

Jāatzīst, ka aizejošais, devītās paaudzes Civic arī šodien izskatās pietiekami glauns. Moderns, ar spilgtu raksturu. Tomēr tehniskais progress ir dzinis uz priekšu arī Honda inženierus. Jauna modulārā platforma, izturīgs karkass un vairāk vietas zem jaunās virsbūves čaulas. Tas viss tikai tādēļ, lai jaunais Civic ne tikai labi iederētos starp kompaktklases modeļiem, bet daļēji kompensētu vidējās klases Honda Accord modeļa trūkumu Eiropā.

Līdz ar strukturālajām pārmaiņām Honda inženieriem nācies degvielas tvertni no salona pārcelt uz aizmuguri, kur tā parasti atrodas arī citiem automobiļiem. Šis gājiens panācis zemāku sēdpozīciju un vēl zemāku smaguma centru. Vienīgā bēda, ka virsbūves karkasa aizmugurējās daļas šķērssija, kas palielinās virsbūves kopējo stiprību, vienlaikus apēdīs lietderīgo salona telpu. Tādēļ nāksies samierināties, ka turpmāk, noguldot Honda Civic otrās rindas krēslus, vairs nebūs ideāli līdzena grīda. Vienlaikus būs jāaizmirst par devītās paaudzes Civic lietotāju apjūsmotajiem aizmugurējiem Magic Seats, kas ļāva aiz priekšējiem sēdekļiem pārvadāt salonā nestandarta izmēra priekšmetus. Lai vai kā, Civic salonā vietas ir pārpārēm. Citādi jau nemaz nevar būt, ja auto garumā ir izaudzis par gandrīz 14 centimetriem. Kopumā lietošanā tas ir ļoti lādzīgs un uzticams auto, ar izkoptām braukšanas manierēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kiberuzbrukuma dēļ darbu apturējušas Japānas autoražotāja "Honda" rūpnīcas Brazīlijā un Indijā, trešdien pavēstīja kompānijas preses pārstāve.

Šīs nedēļas sākumā notikušais kiberuzbrukums bija vērsts pret "Honda" iekšējiem serveriem un izplatījis vīrusu kompānijas sistēmās, sacīja pārstāve.

Pēc uzbrukuma joprojām nestrādā motociklu rūpnīcas Indijā un Brazīlijā, bet trešdien darbu atsākusi auto rūpnīca Turcijā.

Kompānija joprojām veic izmeklēšanu par uzbrukuma detaļām, pavēstīja "Honda" pārstāve.

Kopumā kiberuzbrukums skāra 11 "Honda" rūpnīcas, tostarp piecas ASV. Visas ASV rūpnīcas jau atsākušas darbu.

Kā pavēstīja "Honda" pārstāve, rūpnīcu darba apturēšanai būs tikai ierobežota ietekme uz kompānijas biznesu globāli.

Pasaules autoražotāji, tostarp "Honda", jau ir smagi cietuši no pārdošanas apjomu krituma koronavīrusa pandēmijas dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp sava žanra automobiļiem Honda Civic universāls spēj atklāt to, ko citi nav varējuši vai nav gribējuši.

Japāņu ražotāju noteikti var pieskaitīt pie inovatīvākajām pasaules autokompānijām, un jaunizceptais Civic Tourer ir labs piemērs, kā pēc definīcijas vienkāršu ģimenes auto izveidot par emocionālu un daudzpusīgi izmantojamu spēkratu. Visvairāk aplausu ir pelnījuši Honda gudrie prāti, kas iekārtojuši mājīgo un plašo salonu. Ārpus konkurences ir bagāžas nodalījuma transformācijas iespējas. Starp citu, jaunā Civic Tourer iznāciens notiek vienlaikus ar Civic saimes modernizācijas programmu. Attiecīgi arī Civic hečbekam un sedanam braukšanas komforta cementēšanai ir uzstādīti modernizēti amortizatori, atsperes un stabilizatori.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā palielināt izredzes, ka internetā iegādātais apģērbs tiešām derēs? Viena iespēja ir sakrustot pirkstus un cerēt, taču ir arī kāds cits veids – ņemt talkā savus apmērus mainošu manekenu, kas parādīs, kā internetā iegādātās drēbes izskatīsies uz jūsu auguma, raksta Cnet.

Šis manekens-robots ir daļa no Igaunijā radītās virtuālās pielaikošanas kabīnes Fits.me. Patērētāji, iepērkoties interneta veikalos, ar kuriem sadarbojas Fits.me, interneta vietnē ieveda savus auguma izmērus (garumu, vidukļa apmēru, roku garumu u.c.) un tad var uz speciālā manekena aplūkot kā apģērbs dažādos izmēros izskatās uz iestatītā auguma.

Pagaidām šis manekens darbojas tikai vīriešu versijā. Tas izveidots, izmantojot dažādus algoritmus un trīsdimensiju tehnoloģijas. Patlaban šis manekens spēj pielāgoties 2 000 dažādiem auguma apmēriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kas notiek tad, kad no darba tiek atlaista redaktore, kura strādājusi vienā no pasaulē prestižākajiem modes žurnāliem? Viņa par to sāk rakstīt un atklāj nepatīkamu informāciju, tai skaitā to, ka modeles ēd kabatlakatiņus, lai izvairītos no izsalkuma lēkmēm.

Ilggadējā Austrālijas Vogue redaktore Kirstija Klementa (Kirstie Clements) tika atbrīvota no darba pēc tam, kad žurnālā bija nostrādājusi 25 gadus. Tagad viņa nākusi klajā ar grāmatu Vogue faktors (The Vogue Factor). Tas ir «insaidera» stāsts par to, ko patiesībā slēpj šī žurnāla spīdīgie vāki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apģērbu bizness: neviens nezina, cik liels ir latvietis

Anda Asere, 07.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad veikali ir pilni ar dažādu pieeju apģērbu izmēriem – gan britu 12, gan vācu 40 un neko neizsakošo S, M un L, neviens nezina, cik liels ir latvietis

Ikdienas darbā šai tēmai pieskaras Inga Dāboliņa, Rīgas Tehniskās universitātes Dizaina tehnoloģiju institūta Antropometrijas laboratorijas vadītāja. Viņas vadītajā laboratorijā ir cilvēka pilna auguma skenēšanas ierīce, ar kuras palīdzību iegūt antropometriskos datus. Tie noder apģērbu ražotājiem, lai uzzinātu, cik liels ir viņu klients.

Piemēram, Vācijā skeneris palīdz uzvalku ražošanā – vīrietis tiek nomērīts, viņš izvēlas uzvalka modeli un materiālu. Konstruktors pielāgo konstrukciju, un tiek izgatavots individuāli šūts uzvalks. Ja vīrietis ir tuvu tipfigūrai, var iztikt bez pielaikošanas, bet, ja neatbilst, vajadzīga viena pielaikošana. Salīdzinot manuāli nomērītu cilvēku un ar iekārtas palīdzību veiktu mērīšanu, atšķirība ir ievērojama – pāris stundas vai 12 sekundes. I. Dāboliņa gan norāda, ka iekārtas sniegtajiem mērījumiem ir vairākas ar fizikāliem aspektiem saistītas atšķirības, bet viņas skatījumā tā nav liela bēda – cilvēkiem jāpielāgo konstruēšanas metodes iegūtajiem mēriem. «Cenšamies izprast, kā no skenera iegūtos datus izmantot automatizētā konstrukcijā,» viņa teic.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienā no Latvijas valstij piederošo Lattelecom un LMT kapitāldaļu pārdošanas scenārijiem varētu tikt izvērtēta arī LVRTC privatizācija.

Lai arī par šādu telekomunikāciju uzņēmumu «komplekta» - Lattelecom, Latvijas Mobilā telefona (LMT) un Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) - privatizāciju publiskajā telpā oficiālu ziņu nav, tomēr kuluāru sarunās šāda iespēja tiek uzskatīta kā viens no iespējamiem risinājuma variantiem.

«Zatleram garantētas vien 36 balsis»

Saeimā pārstāvēto politisko spēku pārstāvji pauž savu skatījumu par gaidāmajiem notikumiem saistībā ar gaidāmajām Valsts prezidenta vēlēšanām.

Ķīmijas bizness

Ķīmijas nozare stiprina pētniecības potenciālu

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien notikušās zemestrīces un tai sekojošā cunami dēļ savas rūpnīcas Japānā slēgusi kompānija Honda, tādējādi visas savas ražotnes valstī slēguši jau divi no pasaules lielajiem automašīnu ražotājiem – pirmdienas rītā par šādu lēmumu paziņoja arī kompānija Toyota.

Reuters vēsta, ka Honda visas savas rūpnīcas Japānā slēgusi līdz vismaz 20. martam. Pirmdien Japānā vēl darbojās Honda motociklu ražotne, taču, kā norādījusi pati kompānija, arī šī ražotne no otrdienas tiks slēgta.

Honda šā gada janvārī Japānā saražoja 69,17 tūkstošus automašīnu. Kopumā Honda Japānā saražo 22% no visām savām automašīnām.

Jau ziņots, ka arī Toyota uz nenoteiktu laiku pārtraukusi transportlīdzekļu ražošanu visās savās Japānas rūpnīcās. Toyota savās Japānas rūpnīcās saražo 45% no visām savām automašīnām.

Arī Mitsubishi Motors svētdien paziņoja, ka līdz otrdienai apturēs ražošanu trijās savās rūpnīcas. Līdzīgu lēmumu ir pieņēmusi arī kompānija Nissan Motor.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves kompānija Honda iznīcinās vairāk nekā tūkstoš automašīnu, kas cieta nesenajos plūdos Taizemē.

Tādējādi ražotājs cenšas pārliecināt klientus, ka plūdos cietušie transportlīdzekļi nenonāks tirdzniecībā.

Līdz šim izplatījās baumas, ka Japānas autobūves uzņēmums varētu plūdos cietušos automobiļus remontēt un pēc tam pārdot. Šie pieļāvumi izsauca paniku Honda klientu vidū, kuri nevēlējās, lai to rīcībā nonāktu automašīnas, kas zināmu laika periodu pavadījušas zem ūdens.

Paredzēts, ka automašīnu iznīcināšanas process ilgs vienu mēnesi, vēsta AFP.

«Lai gan mums izdevās lielu daļu automašīnu pārvietot uz drošu vietu, tomēr 1 055 transportlīdzekļi palika ražotnē un cieta plūdos,» sacīja Honda Automobile Thailand viceprezidents. «Mēs netirgojam un neizmantojam bojātas mašīnas vai to daļas, kā arī nedāvinām tās nekādām organizācijām. Tas sagrautu mūsu ilggadīgo reputāciju,» piebilda Honda pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Honda Civic: Racionāls un uzticams ģimenes auto

Aldis Zelmenis, 01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmitās paaudzes Honda Civic sedans ir šarmantāks un cienījamāks auto nekā piecdurvju Civic hečbeks; arī brauc tas plūdenāk

Jauna modulārā platforma, izturīgs karkass un lielāki ārējie, kā arī iekšējie izmēri ir lietas, kas atļauj Civic sedanam startēt ne tikai kompaktklasē, bet ar vienu kāju iekāpt vidējās klases automobiļu dārziņā, tādējādi kompensēt vidējās klases Honda Accord modeļa trūkumu Eiropā.

Neapšaubāmi, Civic sedans ir vairāk mērķēts uz privātpersonu auditoriju kā racionāls un uzticams ģimenes auto ar daudzveidīgu komforta un visādu drošības ekstru pārpilnību. Kaut arī pēc fakta Honda Civic sedanu varēs iegādāties, sākot no 21 200 eiro, salīdzinoši vienkāršākajā Comfort pakotnē, galvenais uzsvars Latvijā būs uz grezni nopakotajām Elegance Navi un Executive Navi versijām. Līdz ar to Elegance Navi «iesaiņojumā» pasniegts Civic sedans ar manuālo transmisiju maksās, sākot no 23 220 eiro, bet Executive Navi – sākot no 26 240 eiro. Ja būs vēlēšanās sešpakāpju manuālās transmisijas vietā kopā ar 182 ZS jaudīgo motoru ieraudzīt CVT pārnesumkārbu, nāksies piemaksāt vēl 3020 eiro. Nav par velti, taču tas noteikti būs tā vērts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais motociklu un automašīnu ražošanas uzņēmums Honda spēris solis jaunā segmentā, prezentējot jaunu biznesa lidmašīnu, raksta USA Today.

Lidmašīna, kas uzbūvēta Ziemeļkarolīnā, sāks lidojumus Japānā un pēc tam dosies uz aviācijas šovu Ženēvā.

Lidmašīna, kas tika prezentēta Tokijas Haneda lidostā, ir uzņēmuma dibinātāja Soičiro Hondas ilgais sapnis. Jauno lidaparātu dēvē par HondaJet un tā dizains balstīts uz Salvatores Ferragamo augstpapēžu kurpes mideli.

Honda Lidaparātu vadītājs Mičimasa Fudžino minēja, ka cer, ka lidmašīnas Japānā būs iegādājamas dažu gadu laikā, ņemot vērā tirgus stingro regulāciju. Patlaban lidmašīnu iespējams iegādāties ASV un Eiropā.

Lidmašīnas cena ir 4,5 miljoni ASV dolāru. Patlaban Hondai ir jau 100 pasūtījumi un piegādes sāksies šā gada otrajā pusē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Honda jau tagad pieņem 2015. gada NSX pasūtījumus

Lelde Petrāne, 22.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 2012. janvāra debijas Detroitā NSX konceptauto izraisījis tik lielu interesi, ka autoražotājs Honda bijis spiests sākt pieņemt superspēkrata pasūtījumus, neraugoties uz faktu, ka jāgaida vēl divus gadus līdz tas kļūs par reālu transportlīdzekli, vēsta Relaxnews.

Iemaksājot 5000 Lielbritānijas sterliņu mārciņu depozītu (4140 lati), potenciālie auto īpašnieki Lielbritānijā varot nomierināt sirdi, ka viņi būs starp pirmajiem, kuri tiks pie NSX stūres brīdī, kad auto oficiāli ieripos salonos 2015. gadā.

Iepriekšpasūtījumus Lielbritānijā Honda sākusi pieņemt ceturtdien, un vairāk nekā 20 cilvēki jau iemaksājuši nepieciešamo summu. Interesanti ir tas, ka vēl nav sniegta pat detalizēta tehniskā informācija par ražošanas modeli.

Honda NSX (Acura NSX - Ziemeļamerikā un Honkongā) ir sporta auto, kas tika ražots no 1990. līdz 2005. gadam. Honda vēl ziņos, vai iepriekšējas rezervācijas pakalpojums attiecībā uz jauno NSX tiks piedāvāts starptautiskā mērogā vai paliks kā ekskluzīva iespēja vien britu patērētājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Honda ASV atsauc 384 tūkstošus automašīnu

Ritvars Bīders, 10.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Honda ASV nolēmis atsaukt vairāk nekā 384 tūkstošus automašīnu saistībā ar aizdedzes mehānisma problēmām atsevišķos spēkratos, ziņo BBC.

Atsaukums ietver aptuveni 197 tūkstošus Honda Accord 117 tūkstošus Civic automašīnas, kas ražotas 2003. gadā, kā arī 69 tūkstošus Honda Element automašīnas, kas ražotas laika posmā no 2003. līdz 2004. gadam.

Aizdedzes mehānisma defekts var pieļaut atslēgas izņemšanu no aizdedzes arī tādā situācijā, kad automašīna neatrodas novietošanas režīmā, kas var izraisīt transportlīdzekļa aizripošanu.

Šādu pat iemeslu dēļ Honda atsaukusi arī aptuveni 44 tūkstošus automašīnu Kanādā.

Kompānija norāda, ka saņēmusi vairākas sūdzības par aizdedzes mehānisma defektu.

Komentāri

Pievienot komentāru