Digitālo reklāmas tehnoloģiju un pakalpojumu nodrošinātājkompānija DoubleClick pēc četrus mēnešus ilguša konkursa ir tikusi izvēlēta par Hotels.com tehnoloģisko risinājumu nodrošinātāju displejiem, apmaksātajai meklēšanai un filiāļu reklāmas nodrošināšanai pārdošanas vietās Eiropā. Pēc visaptverošas vadošo interneta mārketinga tehnoloģiju analīzes Hotels.com izvēlējās izmantot DoubleClick digitālos reklāmas produktus, lai apkalpotu displeju reklāmas internetā un vadītu apmaksātās meklētājprogrammu kampaņas caur dažādām meklētājprogrammām. Hotels.com izmantos DoubleClick produktus, lai izvērtētu meklētājprogrammu un interneta reklāmas kampaņu efektivitāti: interneta reklāmu vadības un interneta kampaņu analīzes sistēmu - DoubleClick DART for Advertisers (DFA), interneta risinājumus, lai centralizēti vadītu un optimizētu meklētājprogrammu reklāmas dažādās meklētājprogrammās - DoubleClick DART Search. DoubleClick piedāvātā tehnoloģiju pakete atbilst Hotels.com daudzkanālu prasībām, darbojas kā atbalsts un papildus resursu nodrošinātājs uzņēmuma komandām Apvienotajā Karalistē, Īrijā, Vācijā, Francijā, Spānijā un Itālijā. Dati liecina, ka online viesnīcu rezervējumu mājas lapa Hotels.com piedāvā saviem klientiem iespējami izdevīgākās cenas no vairāk nekā 25 000 viesnīcu visā pasaulē.