Dienas Bizness

  • 28 piektdiena,
    aprīlis

    Gundega, Terēze

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL

Ekonomika

Hyundai demonstrēs trīs jaunus modeļus

Starptautiskajā 2007.gada autošovā, kas 13.septembrī sāksies Frankfurtē, Hyundai Motor Co. iepazīstinās ar trim jauniem modeļiem, no kuriem galvenais būs iBlue degvielas šūnu tehnoloģijas elektriskais transportlīdzeklis, Db.lv informēja kompānijas pārstāvji Latvijā.

iBlue

Hyundai jaunais ūdeņraža dzinēja transportlīdzeklis bez izplūdes gāzēm. iBlue degvielas šūnu tehnoloģijas elektriskais transportlīdzeklis (FCEV) ir tapis Hyundai Dizaina un tehniskajā centrā Čibā, Japānā. Pilnīgi jaunā iBlue platforma ir speciāli radīta, lai tajā varētu iebūvēt Hyundai trešās paaudzes degvielas šūnu tehnoloģiju, kas pašlaik tiek izstrādāta Hyundai Ekoloģisko tehnoloģiju pētniecības institūtā Mabukā, Korejā.

Atšķirībā no saviem priekšgājējiem, kas tika būvēti uz SUV platformām, iBlue ir jauna D segmenta 2+2 CUV (crossover utility vehicle) tipa virsbūve.

Veloster

Veloster kupejas modelis (kodētais nosaukums HND-3) ir tapis Hyundai Dizaina un tehniskajā centrā Namjangā. Veloster nosaukums ir saliktenis, ko veido divi vārdi velocity [ātrums] un roadster [rodsters]. Asociācijas ar augstajām tehnoloģijām palīdzot vairot automobiļa stikla panorāmas jumts un citas futūristiskas stila iezīmes.

Radīts, lai apmierinātu Y paaudzes gaumi, Veloster apvienojot vienkāršu ikonisku dizainu ar labu cenu un robustu konstrukciju.

''Ar Veloster mēs gribējām radīt kaut ko patiešām atšķirīgu. Mēs ļoti labi saprotam, ka Y paaudze, divdesmitgadīgie jaunieši, kas pirmo reizi iegādājas automašīnu, gaida kaut ko radikāli atšķirīgu,'' sacījis Oh Suk-Geun, Hyundai dizaina viceprezidents.

i30 krosovera furgons (CW)

Pēc iepazīstināšanas ar i30 piecdurvju hečbeku šāgada Ženēvas autošovā tagad Hyundai demonstrēs i30 modeļa jauno variantu i30 CW. Tāpat kā radniecīgais piecdurvju hečbeks, arī i30 CW ir modelēts Eiropas dizaina centrā Ruselsheimā.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds

Viena no iespējām, kā mazināt akcīzes nodokļa celšanas negatīvo ietekmi uz Latvijas konkurētspēju, ir atjaunot ceļu fondu - nevis tikai autoceļu, bet kā ceļu fondu, jo ceļš ir ceļš – vienalga, vai tas ir dzelzceļš, vai autoceļš. Tas būtu...

Reklāma