Jaunākais izdevums

Starptautiskajā 2007.gada autošovā, kas 13.septembrī sāksies Frankfurtē, Hyundai Motor Co. iepazīstinās ar trim jauniem modeļiem, no kuriem galvenais būs iBlue degvielas šūnu tehnoloģijas elektriskais transportlīdzeklis, Db.lv informēja kompānijas pārstāvji Latvijā.

iBlue

Hyundai jaunais ūdeņraža dzinēja transportlīdzeklis bez izplūdes gāzēm. iBlue degvielas šūnu tehnoloģijas elektriskais transportlīdzeklis (FCEV) ir tapis Hyundai Dizaina un tehniskajā centrā Čibā, Japānā. Pilnīgi jaunā iBlue platforma ir speciāli radīta, lai tajā varētu iebūvēt Hyundai trešās paaudzes degvielas šūnu tehnoloģiju, kas pašlaik tiek izstrādāta Hyundai Ekoloģisko tehnoloģiju pētniecības institūtā Mabukā, Korejā.

Atšķirībā no saviem priekšgājējiem, kas tika būvēti uz SUV platformām, iBlue ir jauna D segmenta 2+2 CUV (crossover utility vehicle) tipa virsbūve.

Veloster

Veloster kupejas modelis (kodētais nosaukums HND-3) ir tapis Hyundai Dizaina un tehniskajā centrā Namjangā. Veloster nosaukums ir saliktenis, ko veido divi vārdi velocity [ātrums] un roadster [rodsters]. Asociācijas ar augstajām tehnoloģijām palīdzot vairot automobiļa stikla panorāmas jumts un citas futūristiskas stila iezīmes.

Radīts, lai apmierinātu Y paaudzes gaumi, Veloster apvienojot vienkāršu ikonisku dizainu ar labu cenu un robustu konstrukciju.

''Ar Veloster mēs gribējām radīt kaut ko patiešām atšķirīgu. Mēs ļoti labi saprotam, ka Y paaudze, divdesmitgadīgie jaunieši, kas pirmo reizi iegādājas automašīnu, gaida kaut ko radikāli atšķirīgu,'' sacījis Oh Suk-Geun, Hyundai dizaina viceprezidents.

i30 krosovera furgons (CW)

Pēc iepazīstināšanas ar i30 piecdurvju hečbeku šāgada Ženēvas autošovā tagad Hyundai demonstrēs i30 modeļa jauno variantu i30 CW. Tāpat kā radniecīgais piecdurvju hečbeks, arī i30 CW ir modelēts Eiropas dizaina centrā Ruselsheimā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Papildināta - Hyundai Rotem pauž bažas, ka vilcienu iepirkumā Latvijā tiek lobēts Stadler

Gunta Kursiša, 22.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasažieru vilciens (PV) pārstāvji pirms dažām dienām devās uz Ukrainu, lai vētītu šajā valstī piegādātos viena no Latvijas vilcienu konkursa dalībnieku Hyundai Rotem vilcienus. Hyundai pauda bažas, ka PV meklē ieganstus uzņēmuma diskvalifikācijai un Stadler lobēšanai.

PV pārstāvji 19. maijā viesojās Ukrainā, lai klātienē aplūkotu Hyundai Rotem ražotos vilcienus. Db.lv jau informēja, ka šogad pavasarī saistībā ar Dienvidkorejas ražotāja defektīvajiem vilcieniem Ukrainā uzsākts kriminālprocess. Hyundai Rotem vilcienu tehniskās nepilnības radījušas draudus pasažieru drošībai. Vilcienu ekspluatēšanas laikā tos regulāri piemeklējušas tehniskas ķibeles, un situācija pasliktinājās ziemā, laikapstākļiem kļūstot bargākiem. Daži no pasažieriem, kas nebija apmierināti ar pasažieru pārvadātāja nodrošinātajiem pakalpojumiem, vērsās tiesā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai Kona ir korejiešu jaunais krosovers, kam ir uzticēts savaldzināt pircējus visā pasaulē, tostarp arī Eiropā.

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

Sāksim ar to, ka Kona ir globāls modelis - attiecīgi tā pasaules pirmizrāde Milānā tika gatavota ar īpašu rūpību. Krītot slepenības plīvuram, publikas priekšā stājās uz jaunas platformas būvēts moderns un dzīvespriecīgs auto, kam sejā var atrast vairākas līdzības no citu ražotāju modeļiem.

Dizaina eklektika

Priekšgals ar divos līmeņos izvietoto gaismas tehniku ļoti atgādinās jaunos Citroen vai Jeep Cherokee modeļus, aizmugures dizainā ir kaut kas no Honda, kaut kas no Toyota, bet kaut kādos rakursos kaut kas vēl no citu ražotāju modeļiem. Pats galvenais, ka visa šī dizaina eklektika, kas papildināta ar krosoveru ciltij raksturīgajiem plastmasas moldingiem, kopumā izskatās gana jautri un acij tīkami. Kopējais Hyundai Kona garums sasniedz 4165 mm, bet riteņu bāze 2600 mm. Šie skaitļi liek cerēt, ka uz ceļa Hyundai Kona būs pietiekami komfortabls un gaitā patīkams auto. Salons ir pietiekoši ērts diviem pieaugušiem pasažieriem priekšā un diviem pusaudžiem aizmugurē. Bagāžas nodalījuma ietilpība 361 litri, ko vajadzības gadījumā, nolokot otro sēdekļu rindu, var palielināt līdz 1143 litriem. Salona vadības paneļa dizains būs ļoti līdzīgs jaunākās paaudzes KIA Rio, kas jau ir paspējis ierasties Latvijā. Aktīvās un pasīvās drošības ekipējuma sarakstā netrūkst visādu palīgu, tostarp ārkārtas bremzēšanas sistēma, aklās zonas detektēšanas sistēma, joslu maiņas uzraugs utt. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka Hyundai Kona leposies ar ērtiem priekšējiem krēsliem, dzīvespriecīgu salonu. Starp citu, nākamais Hyundai Kona pircējs pēc savām vēlmēm varēs sakombinēt dažādus krāsu salikumus, tādējādi padarot savu pirkumu īpaši patīkamu tieši sev. Kopā ar multimediju sistēmu dārgākajā izpildījumā uz Hyundai Kona paneļa augšējās malas ieraudzīsim 8 collu ekrānu ar Android Auto vai Apple Carplay atbalstu. Bez tam, lepnākajos aprīkojuma līmeņos Hyundai Kona būs head up displejs jeb projekcijas ekrāns uz priekšējā vējstikla. Melomāniem ies pie sirds ziņa, ka Hyundai Kona draudzēsies ar high-end mūzikas ražotāja Krell audiosistēmu un astoņiem skaļruņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jo vairāk ar to "grozīsieties" pilsētā, jo "saldāks" būs degvielas patēriņš. Tā ir galvenā pašuzlādes "Hyundai Kona hybrid" priekšrocība.

Korejiešu "Hyundai" jeb precīzāk "Hyundai & KIA" alianse šobrīd ir viena no aktīvākajām t.s. zaļo modeļu ražotājām, kas strauji tuvojas japāņu "Toyota" modeļu hibridizācijas apmēriem. "Hyundai Kona hybrid" ir labs veids, kā, piemēram, ortodoksālajiem dīzeļmotoru faniem mainīt reliģisko piederību. "Hyundai Kona" un dīzeļmotoru cienītājiem cits nekas neatliks, jo "Kona" modelim turpmāk dīzeļmotori vairs netiks piedāvāti. Saprecinot iekšdedzes spēka agregātu ar elektromotoru, ir radīts atraktīvs un baudāms kokteilis, kas atsevišķās dzīves situācijās, piemēram, pilsētā, būs pat ievērojami ekonomiskāks par dīzeli.

Kāpēc jāpērk

Ja darba nedēļa saistīta ar pārvietošanos pilsētas vai tās apkārtnes robežās, tad "Hyundai Kona hybrid" ir perfekts sabiedrotais. Budžeta klases krosoveram ne par lielu, ne par mazu, turklāt krosovera virsbūvei ar augstāk sēdi, tālāk redzi konceptu lielāki riteņi un atbilstošs virsbūves attālums līdz ceļa virsmai ir lietas, kas noderēs ne tikai pilsētā, bet izbraucienā ārpus tās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Biznesa autožurnālists bija viens no tiem, kas rokas stiepiena attālumā 7. septembra pēcpusdienā vēroja jaunākās paaudzes Hyundai i30 piecdurvju hečbeka atslepenošanas misiju Hyundai Motor Europe mājvietā Vācijā, Ofenbahā.

Līdz zīmīgajam datumam korejiešiem bija izdevies nosargāt auto patieso izskatu, lai gan internetā pirms tam klejoja dažādas versijas, kāds tad galu galā izskatīsies nākamais VW Golf un citu kompaktklases modeļu konkurents.

Elegants, sabalansēts izskats no ārpuses un tikpat moderns interjers ar svaigu un radošu viduskonsoles dizainu, kur galveno vietu ieņem ērti manipulējams 8 collu skārienjūtīgs multimediju centra ekrāns, aiz kura paslēpti kaudzēm dažnedažādu elektronisko palīgu.

Pie jaunākajiem elektrogadžetiem, kas iepriekš Hyundai i 30 arsenālā nav manīti, var pieminēt adaptīvo kruīza kontroli (Smart Cruise Control) un pilota modrības uzraudzītāju (Driver Alert Assistance). Salons ar jauno stūri, ko jau pamanījām jaunajā hibrīdā Hyundai Ioniq, kā arī multimediju centrs ir lietas, kas jaunajam Hyundai i30 ir izdevušās lieliski.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunojot ix 35 vietā veco un labskanīgāko Tucson nosaukumu, korejiešu ražotāja Hyundai kompaktais krosovers saturiski ir kļuvis vēl pārliecinātāks par savām spējām

Pasaulē ceturtais lielākais autoražotājs arī uz Eiropas skatuves vairs nav nekāds zaļknābis – iesācējs. Ar Eiropas dizaina un inženiertehniskā centra, kā arī 2008. gadā Čehijā atklātās ražotnes veiksmīgu mijiedarbību Hyundai ar katru dienu uzstājīgāk iekaro tirgu, padziļināti uztaustot Eiropas pircēju vajadzības un vēlmes. Neapšaubāmi, šī mērķa sasniegšanai milzīgu lomu spēlē tandēmā spēlējošais kolēģis KIA, kam daudzi Eiropā tirgotie modeļi, tāpat kā Hyundai, ir uzzīmēti, projektēti un arī ražoti Eiropā. Arī no KIA modeļu apcirkņiem 2016. gada sākumā Eiropas tirgus, tostarp Latvija, sagaidīs Tucson tehnisko dvīņubrāli KIA Sportage. Aizkulisēs Hyundai Tucson un KIA Sportage ir saticīgi un viens otru papildinoši radinieki, taču uz autotirdzniecības skatuves viens otra cienīgi, tajā pašā laikā sīksti konkurenti. Tas nozīmē, ka jaunais Hyundai Tucson ar ātrāku piezemēšanos Latvijas tirgū ir radījis sev labvēlīgākus nosacījumus, ko noteikti var izmantot savā labā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzvarētāju noteiks tehniskie rādītāji; CAF vilcieni būtu lētāki, lēš industrijas pārstāvji

No 790 maksimāli iespējamiem punktiem Korejas ražotājam Hyundai Rotem Company (Hyundai) ir apmēram 750, bet Šveices uzņēmumam Stadler Bussnang AG (Stadler) – 568, liecina Dienas Biznesa aplēses pēc valsts a/s Pasažieru vilciens (PV) nosauktajiem pretendentu piedāvājumos minētajiem skaitļiem jaunu elektrovilcienu 15 gadu nomas konkursā. Publiski tika minēti astoņi dažādi rādītāji, tostarp vienas elektrovilciena vienības vidējā nomas maksa mēnesī un pirmās vienības piegādes termiņš. Maksimālais iepirkumā iegūstamais punktu skaits ir 1000, kas nozīmē, ka PV iepirkuma komisijai šobrīd jāizvērtē, cik no atlikušajiem dažādu tehnisko rādītāju 210 punktiem vērts katra pretendenta piedāvājums. Visvairāk – 110 punktus – var iegūt par labāko elektrovilcienu vienības elektroenerģijas vidējo patēriņu vienā stundā, savukārt pasažieru sēdvietu skaits var dot līdz 35 punktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Soli pa solim no vienkārša un neuzkrītoša krosovera Hyundai Santa Fe turpina augt par pašpietiekamu un greznu auto

Atzīšos, ka neesmu jaunā Hyundai Santa Fe «kukaiņa» dizaina kaislīgs fans, taču jāatzīst, ka auto kopējā stāja vieš respektu. Autentiskais purngals gana labi sadzīvo ar pārējo dizainu, kura idejas korejiešu ražotājs ir smēlies no citu ražotāju produktiem. Liels, ērts, septiņvietīgs – tā dažos vārdos var raksturot ceturtās paaudzes Hyundai Santa Fe.

Pēc būtības, Hyundai Santa Fe pircēji varētu neminstinoties atļauties nopirkt BMW, Mercedes, Porsche vai kādu citu šīs kategorijas SUV automobili. Tomēr šie indivīdi nesirgst ar zīmolu mānīju, bet vēlas kvalitatīvu un bagātīgi nopakotu produktu. Junajam Hyundai Santa Fe, ja ņem to kādā no greznākajiem izpildījumiem, ir viss, ko vien var vēlēties: pilns aktīvās un pasīvās drošības asistentu atbalsts, atpakaļskata un apkārtskata kameras, sēdekļu apsilde un priekšējo sēdekļu ventilācija, stūres apsilde, head–up displejs ar attēla projekciju uz priekšējā vējstikla, ērti un plašā diapazonā regulējami krēsli. Priekšējā pasažiera krēslu no aizmugurējā dīvāna var elektriski pabīdīt uz priekšu vai arī mainīt atzveltnes sagāzuma leņķi. Trešās rindas pasažieriem ir pat savs klimata regulēšanas bloks. Citiem vārdiem sakot, Santa Fe rīcībā ir viss labākais, kas šodien ir Hyundai rīcībā. Jāpiebilst, ka jaunākais Santa Fe būs standartā septiņvietīgs auto, un tā rīcībā būs tikai viens 2,2 litru četru cilindru dīzelis ar 200 ZS lielu jaudu, kas strādās kopā ar īstu astoņpakāpju automātu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Hyundai Rotem: mūsu vilcienu piedāvājums Latvijai ir par 143 miljoniem eiro izdevīgāks nekā Stadler

Dienas Bizness, 07.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai Rotem piedāvājums AS Pasažieru vilciens iepirkumā ir vismaz par 143 miljoniem eiro izdevīgāks nekā Stadler Bussnang AG, un par šo starpību papildus varētu iegādāties 25 jaunus vilcienus.

Tā norāda viens no Hyundai Rotem pārstāvjiem Latvijā Māris Gavars.

Stadler piedāvājumā visu vienību nomas maksa 15 gadiem veido 412 miljonus eiro, bet atlikusī vērtība par visiem 45 vilcieniem ir 63 miljoni eiro. Tikmēr Hyundai Rotem piedāvājums attiecīgi ir 284 miljoni eiro un 48 miljoni eiro, kas arī veido šo 143 miljonu starpību, skaidro Gavars.

Arī Hyundai Rotem pārstāvis Hvans Džī (Hwan Jee) esot izbrīnīts par cenu starpību, norādot, ka pēc publiski pieejamās informācijas var lēst, ka Stadler piedāvātie vilcieni Latvijai ir par 30% dārgāki nekā Igaunijā. «Līdzīgos konkursos pasaulē līdz šim Hyundai Rotem un Stadler cenu piedāvājuma starpība ir bijusi neliela, dažu procentu robežās, ko gaidījām arī šoreiz,» tā Hvans Džī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Stadler: ar Hyundai nekad neesam iesnieguši piedāvājumus vienā konkursā

, 09.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai Rotem šīs nedēļas sākumā izplatītīja informāciju, kurā tika pausts pārsteigums par lielo cenu atšķirību Hyundai un Stadler piedāvājumos jaunu vilcienu iepirkumam Latvijā, jo iepriekš citos konkursos novērota daudz mazāka cenu atšķirība. Stadler gan uzsver, ka nekad iepriekš abas kompānijas nav iesniegušas piedāvājumus vienā konkursā.

«Esam ievērojuši, ka mūsu konkurents Hyundai ir uzsācis kampaņu medijos, mēģinot ietekmēt lēmumu pieņemšanas procesu AS Pasažieru vilciens izsludinātajā konkursā. Savā paziņojumā medijiem (07.05.2014) viņi apgalvo, ka iepriekšējos konkursos cenu starpība Stadler un Hyundai piedāvājumos bija tikai daži procenti. Vēlamies uzsvērt, ka ne Eiropā, ne kādā citā pasaules daļā nav bijis tāds konkurss, kurā Stadler un Hyundai būtu vienlaicīgi iesnieguši savus piedāvājumus,» savā paziņojumā medijiem pauž Stadler pārstāvji.

Stadler uzsver, ka ražo vilcienus, kuri pierādījuši savu darbību valstīs ar platsliežu dzelzceļu tīklu un bargiem klimatiskajiem apstākļiem, tajā skaitā Igaunijā, Somijā un Baltkrievijā. Visās šajās valstīs FLIRT vilcienu kopskaits sasniedz 81. Ja pieskaita arī normāla platuma FLIRT vilcienus, tad kopā līdz šim Stadler ir pārdevis 951 vilcienu, un tas ir kvalitātes uzticamības apliecinājums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oficiālais Hyundai zīmola pārstāvis Skandi Motors atzīts par labāko Hyundai pārstāvi Baltijas valstīs.

Vērtēšanas kritēriji, izvēloties labāko dīleri Baltijā, ietvēra vairākus būtiskus aspektus, tostarp klientu apmierinātības novērtējumu, uzņēmuma finansiālo stabilitāti, tirdzniecības konsultantu, kā arī servisa meistaru zināšanu līmeni un spēju pielāgoties dažādām situācijām.

Skandi Motors Hyundai zīmola vadītājs Uģis Dermanis to uzskata par nozīmīgu pēdējo gadu darba novērtējumu. “Nav noslēpums, ka Hyundai zīmola attīstība ir vairojusi konkurenci starp Hyundai Baltijas dīleriem. Modeļu klāsts, kas ietver klasiskos iekšdedzes motorus, hibrīdmodeļus un elektroauto, pieprasa daudzpusīgas zināšanas ne tikai pārdošanas, bet arī pēcpārdošanas procesā,” tā U.Dermanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skandi Motors apgrozījums sasniedz 25 milj. LVL

, 03.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai automobiļu oficiālais pārstāvis Latvijā - SIA Skandi Motors 2007.gadu noslēdzis ar 25 milj. LVL neto apgrozījumu un 1748 pārdotiem automobiļiem, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāvji.

Pārdotākie auto modeļi 2007.gadā bija Hyundai Getz (498 automobiļi), Hyundai Santa Fe (402 automobiļi), Hyundai Sonata (180 automobiļi) un Hyundai Tucson (179 automobiļi). Panākumus guva arī gada nogalē Latvijas tirgū ienākušais Hyundai i30, kas radīts īpaši Eiropas tirgum. Aizvadītajā gadā Skandi Motors pārdevis 113 automobiļus Hyundai i30.

Skandi Motors valdes loceklis Ainārs Liljē saka, ka ''aizvadītais gads Latvijas jaunu automobiļu tirgū bija pārmaiņu gads – ja tā sākums bija entuziasma pilns un ar strauju izaugsmi, tad gada otrā pusē Latvijas valdības ieviestie inflācijas samazināšanas pasākumi bremzēja tirgus attīstību. Skandi Motors pārdošanas apjomi aizvadītajā gadā bija stabili. Salīdzinājumā ar 2006.gada rezultātiem, vērojams neliels samazinājums, taču tas vairāk skaidrojams ar 2006.gadā notikušo ievērojamo Valsts policijas pasūtījumu - kopumā 566 Hyundai automobiļu, kas sastādīja vairāk kā ¼ daļu no togad Skandi Motors pārdotajiem automobiļiem''.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas uzņēmums TagAZ savā rūpnīcā pārtrauks ražot kompānijas Hyundai automašīnas, tādēļ Dienvidkorejas autoražotājs gatavojas atvērt pats savu ražotni Sanktpēterburgā, bet TagAZ cer turpmāk ražot Ķīnas kompānijas BYD automašīnas, vēsta Finmarket.ru.

TagAZ jau tuvākajā laikā pārtrauks ražot Hyundai automašīnas, un patlaban uzņēmums vēl automašīnu modeļus ražo no pēdējiem auto daļu komplektiem, kas atrodas noliktavā, norādījusi TagAZ oficiālā pārstāve Jeļena Larina. «Tuvākajā laikā rūpnīca pārtrauks Hyundai automašīnu ražošanu,» tā viņa.

Jau šā gada septembrī Hyundai gatavojas atvērt savu ražotni Sanktpēterburgā. Masu ražošana jaunajā rūpnīcā varētu tikt uzsākta nākamā gada sākumā. 12 mēnešu laikā Hyundai savā ražotnē cer sasniegt jaudu - 100 tūkst. auto gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai Kona ir tikpat jauns un svaigs mazizmēra pilsētas krosovers kā tā salātzaļais virsbūves krāsojums

Jāatgādina, ka Kona ir korejiešu Hyundai&KIA alianses jauns globāls produkts ar milzu ambīcijām iepatikties ne tikai Eiropā, bet arī citviet pasaulē. Jautrs eksterjera un interjera dizains, kas papildināts ar iespēju salikt dažādus virsbūves krāsojumus, kā arī pielāgot tiem attiecīgus vizuālus akcentus interjerā.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Pamanāma personība ar spilgtu ārieni. Vieniem patiks, citiem ne, bet tas, ka Kona būs pamanāms auto, turklāt vēl tik «lecīgā» salātzaļā krāsojumā, nu gan ir tiesa. Kopējais Hyundai Kona garums sasniedz 4165 mm, bet riteņu bāze – 2600 mm, attiecīgi auto demonstrēs pietiekami saturīgas un vienlaikus komfortablas gaitas īpašības. Tomēr jāpatur prātā, ka Kona ir mazs auto un aizmugurējos krēslos pieaugušajiem vietas diemžēl nepietiks. Arī bagāžas nodalījums būs mikroskopisks 361 litrs, ko vajadzības gadījumā, nolokot otro sēdekļu rindu, var palielināt līdz 1143 litriem. Salīdzinājumam var minēt, ka viens no Kona šā brīža aktuālajiem konkurentiem Seat Arona astes galā varēs piedāvāt 400 litru lielu telpu. Toties Kona būs nobruņots ar modernākajiem aktīvās un pasīvās drošības palīgiem, tostarp ārkārtas bremzēšanas sistēmu, aklās zonas detektēšanas sistēmu, joslu maiņas uzraugu utt. Nepažēlojot 775 eiro, kopā ar multimediju sistēmu dārgākajā izpildījumā uz Hyundai Kona paneļa augšējās malas ieraudzīsim astoņu collu ekrānu ar Android Auto vai Apple Carplay atbalstu. Visbeidzot, Hyundai Kona draudzēsies ar otrpus okeānam labi pazīstamo high-end mūzikas ražotāja Krell audiosistēmu un astoņiem skaļruņiem. Neatsverama jaunā Hyundai mazizmēra krosovera priekšrocība ir spēja piesolīt ne tikai priekšpiedziņas, bet arī pilnpiedziņas versijas. Lētākajā izpildījumā ar priekšējiem velkošajiem riteņiem Hyundai Kona maksās, sākot no 16 990 eiro, savukārt pilnpiedziņas Kona ar 177 ZS jaudīgu benzīnmotoru un septiņpakāpju DCT robotizēto mehāniku, sākot no 21 990 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Saistībā ar Hyundai defektīvajiem vilcieniem Ukrainā uzsāk kriminālprocesu

Gunta Kursiša, 27.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ukrainā sākts kriminālprocess saistībā ar Hyundai ražoto elektrovilcienu ekspluatāciju. Dienvidkorejas ražotāja vilcienu tehniskās nepilnības radījušas draudus pasažieru drošībai, atsaucoties uz Ukrainas prokuratūras paziņojumu, informē Lenta.ru.

Hyundai vilcieni, kas tika iegādāti pirms vairākiem gadiem, ekspluatācijā tikuši nodoti ar tehniskām nepilnībām. Turklāt, saskaņā ar prokuratūras pausto, Ukrainas dzelzceļa uzņēmums Українська залізнична швидкісна компанія pasažierus ar Hyundai vilcieniem pārvadājis bez licences.

Dienvidkorejas ražotāja vilcieni Hyundai Rothem tika izmantoti Ukrainā kopš 2012. gada. Vilcieni tika iepirkti dzelzceļa kustības ātruma uzlabošanas projekta ietvaros. Pēc prokuratūras sniegtās informācija kopumā par 307 miljoniem ASV dolāru tika iegādāti desmit Hyundai Rothem vilcieni. Vilcienu pircējs bija valsts kompānija Южная железная дорога. Pēc tam tika nodoti lietošanā minētajam uzņēmumam Українська залізнична швидкісна компанія.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Barselonas auto izstāde - iespaidīgāka nekā cerēts

Aldis Zelmenis, speciāli Db no Barselonas, 19.05.2011

Deviņas nedēļas pēc sensacionāli veiksmīgās Hyundai i40 universāla iznāciena Ženēvas autoizstādē ar tik pat iespaidīgiem panākumiem Barselonas izstādē startēja jaunais i40 sedans, kurš lielākajai daļai Eiropas valstu ir maznozīmīgs notikums, taču, piemēram, Spānijai vai Baltijai, tostarp Latvijai šis modelis ir ļoti svarīgs jaunums. Piebildīsim, ka i40 universālu Latvijā jau ieraudzīsim ši gada jūlijā, bet jauno i40 sedanu vajadzēs gaidīt līdz novembrim. Pagaidām jauno korejiešu cenas vēl nav zināmams.

Foto: A. Zelmenis, Dienas mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Barselonas izstāde noteikti nav pieskaitāma pie pasaules populārākajiem autošoviem, taču tā ir lieliska vieta, lai izrādītu jaunumus, kurus iespējams Parīzē, Ženēvā vai Frankfurtē lielākā daļa nemaz nepamanītu.

Pēc šāda principa rīkojās korejiešu ražotājs Hyundai, kurš uz Katalonijas galvaspilsētu bija atvedis jauno Hyundai i40 sedanu, un svinēja šeit pasaules pirmizrādi. Jāatzīst, ka korejieši bija izvilkuši laimīgo lozi, jo līdz ar Hyundai i40 sedana pirmizrādi, pirmo reizi Eiropā galdā tika celts jaunais Hyundai Elantra modelis, kā arī publiski tika prezentēts Hyundai zīmola jaunais sauklis - New Thinking. New Possibilities. ( Jauna domāšana. Jaunas iespējas). Jāatzīst, ka šie vārdi ļoti precīzi raksturo jaunos modeļus, apliecinot kareivīgos Hyundai plānus iekarot Eiropas pircēju labvēlību. Bez tam, Spānija ir viens no stratēģiski svarīgākajiem Hyundai noieta tirgiem Eiropā, kur paralēli universāliem augstā ciņā ir arī sedana virsbūves auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar jauno nosaukumu Ioniq korejiešu Hyundai ir sagatavojis trīs pēc izskata identiskus videi draudzīgus eksemplārus, no kuriem kā pirmais jau šogad pie pircējiem dosies klasiskais Ioniq hibrīds

Patiesībā tā ir daļa no autogiganta Hyundai&KIA kopprojekta, kas pasaulei jau devis pirmo sērijveida krosoverhibrīdu KIA Niro, par ko DB nesen jau stāstīja. Uz tās pašas platformas, izmantojot tieši to pašu hibrīdsistēmu, kas summāri nodrošina 141 ZS un 265 ņūtonmetru lielu griezi, šogad pie pircējiem Eiropā startēs arī sērijveida Hyundai Ioniq Hybrid. Tā galvenā atšķirība no KIA Niro ir aerodinamiskā čaula, kas līdzinās tam virsbūves tipam, zem kuras parasti tiek «pastumtas» zaļās tehnoloģijas. Neba velti Hyundai Ioniq Hybrid cenšas salīdzināt ar visiem labi zināmo Toyota Prius Hybrid, tomēr apkārtmēru ziņā Ioniq ir acīmredzami mazāks braucamais. Tas gan nenozīmē, ka no iekšpuses Ioniq būs mazāk funkcionāls. Noteikti ne. Šajā auto itin labi varēs satilpt un ar solīdām ērtībām kopā braukt četri pieaugušie, turklāt izaicinot sevi un auto arī tālākiem galapunktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Euro NCAP, neatkarīgā transportlīdzekļu drošības pārbaudes organizācija, paziņojusi, ka jaunais Hyundai kompaktklases SUV ix35 tās sadursmes testu programmā ieguvis augstāko drošības vērtējumu – piecas zvaigznes. Rezultāts nozīmē, ka ix35 ir viens no drošākajiem auto savā klasē, kā arī tam ir sava segmenta labākais rezultāts kategorijā «bērnu drošība».

Modelis ix35 ir trešā Hyundai automašīna pēc kārtas, kas Euro NCAP testos iegūst 5 zvaigznes, sekojot i20 un i30 hečbeka sasniegtajam augstākajam vērtējumam.

Bērnu drošības kategorijā šis C segmenta SUV saņēma labāko vērtējumu savā klasē – 88%, uzrādot labus rezultātus testos gan ar 18 mēnešus veca bērna manekenu, gan ar trīsgadnieka manekenu. Testa rezultāti ar pieaugušo manekeniem sasniedza 90%, un auto drošības palīgierīces testā ieguva 71% vērtējumu.

Elektroniskā stabilitātes kontrole, kas ietilpst visu modeļu standartaprīkojumā, un drošības jostu atgādinājuma sistēma nospēlēja galveno lomu ix35 vērtējumā drošības palīgierīču kategorijā. Hyundai likto uzsvaru uz pasažieru drošību izceļ augstie rādītāji frontālās un aizmugures sadursmes triecientestos, un stabilais salons nodrošina labu aizsardzību sadursmes gadījumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Pilnvaroto auto tirgotāju asociācijas dati par 2006.g. un 2007.g. izlaiduma jaunu automašīnu pārdošanu 2007. gada pirmajos desmit mēnešos liecina, ka kopumā pārdotas 27 673 automašīnas (pirmajos deviņos mēnešos pārdotas 25 041 automašīnas).

Šis skaits salīdzinājumā ar 2006. gada desmit mēnešu pārdošanas apjomiem ir palielinājies par 38%, jeb 7 658 automašīnām, kad tika pārdotas tikai 20 015 automašīnas.

Vislielāko procentuālo pieaugumu automašīnu pārdošanā piedzīvojusi kompānija LADA - 691%. 2006. gada pirmajos desmit mēnešos tā pārdeva tikai 34 automašīnas, bet šogad jau 269 automašīnas.

Visvairāk pārdotā automašīnas marka ir Toyota, kurai pārdošanas apjomi, salīdzinājumā ar 2006. gada pirmajiem desmit mēnešiem, ir palielinājušies par 44%, jeb 1 046 automašīnām. Visvairāk no Toyota automašīnām ir pirkta ToyotaCorolla (718).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidkorejiešu ražotājs šokēts par diskvalifikāciju vilcienu konkursā; par finansiālajām iespējām joprojām nav skaidrības

«Šis ir ļoti neparasts gadījums, neko līdzīgu citur līdz šim neesam pieredzējuši, ka šādā veidā mūsu kompānija nebūtu vēlama, ņemot vērā faktu, ka esam uzticams vilcienu ražotājs, kas izmanto pārbaudītas tehnoloģijas visā pasaulē,» sarunā ar Dienas Biznesu norāda Hyundai Rotem Ārvalstu tirdzniecības un projektu vadītājs Dongiks Vū, komentējot valsts a/s Pasažieru vilciens (PV) iepirkumu komisijas lēmumu noraidīt dienvidkorejiešu piedāvājumu, pat nepielaižot pie tehniskās vērtēšanas, jo tas neatbilstot iepirkumu nosacījumos definētajām kvalifikācijas prasībām. Jau vēstīts, ka PV par uzvarētāju 25 jaunu elektrovilcienu 15 gadu nomas iepirkumā atzina Šveices ražotāju Stadler Bussnang AG.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenā mazās klases bestsellera Hyundai Getz mantinieks Hyundai i20 Latvijas tirgū plāno ierasties marta beigās. Tirdzniecībā nonāks gan trīsdurvju, gan piecdurvju modelis.

Nedrošā ekonomiskā situācija, mainīgās nodokļu likmes un noteikumi liek daudziem pircējiem izvērtēt savu finansiālo situāciju un attieksmi pret izdevumiem automobiļa iegādē. Cilvēki ļoti labi apzinās šī brīža situāciju un vēlas izdarīt saprātīgu izvēli, kas veicinātu viņu dzīves kvalitāti, ietaupot līdzekļus. Tiek meklēti automobiļi ar zemu degvielas patēriņu un videi draudzīgām tehnoloģijām, taču nemazinot prasības drošības un komforta jomā. Kompaktie auto šobrīd ir vieni no galvenajiem ieročiem, kas varētu iekārdināt autopircējus. Tāds solās būt jaunais korejiešu mazauto.

Hyundai i20 ir ekonomisks un videi draudzīgs automobilis (CO2 izmešu daudzums – tikai 124 g/km, degvielas patēriņš – 5,2 l/100 km). Piecu durvju Hyundai i20 piedāvā vispusīgu interjeru, kas piemērots arī ģimenei un lielākas bagāžas pārvadāšanai. Pasažieru nodalījums ir funkcionāls un aprīkots ar vairākām komforta un drošības iekārtām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007. gada laikā Latvijā reģistrētas 7 954 apvidus automašīnas, kas nozīmē, ka katra ceturtā Latvijā reģistrētā automašīna bijusi apvidus automašīna. Visiecienītākā apvidus automašīna pērn Latvijā bijusi Honda CRV. 2007. gada laikā Latvijā reģistrētas 960 šādas automašīnas, liecina Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas dati.

Lai arī Honda CRV bijusi visbiežāk reģistrētā apvidus automašīna 2007. gadā, apvidus automašīnas ar zīmolu Toyota reģistrētas vairāk. Kopumā pērn Latvijā reģistrētas 1 450 Toyota apvidus automašīnas, no tām 760 RAV4 un 690 Land Cruiser.

2007. gadā Latvijā tika reģistrētas arī 895 Mitsubishi markas apvidus automašīnas, no kurām 549 bija Outlander un 346 Pajero.

2006. gada laikā Latvijā tika reģistrētas 5 056 jaunas apvidus automašīnas, kas ir par 2 898 mazāk nekā 2007. gada laikā. 2006. gadā vispopulārākā apvidus automašīna Latvijā bija Hyundai Santa Fe. 2006. gadā Latvijā tika reģistrēti 493 Hyundai Santa Fe, savukārt 2007. gadā tika reģistrēti 462 Santa Fe, kas ir piektais lielākais rādītājs starp apvidus automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidkorejas autobūves uzņēmums Hyundai Motor Co. trešdien paziņoja par luksusa klases automašīnu zīmola Genesis ieviešanu, tādējādi cenšoties palielināt savu klātbūtni šajā strauju izaugsmi piedzīvojošajā tirgū.

Kompānija norāda, ka Genesis zīmols līdz 2020.gadam tirgū laidīs četrus jaunus modeļus, tostarp ietilpīgu sedanu, kuru paredzēts prezentēt jau nākamajā mēnesī.

Zīmols nosaukumu ieguvis no Hyundai tirgū jau piedāvātā modeļa Genesis.

Autoražotājs pēdējos gados uzlabojis luksusa segmenta automašīnu piedāvājumu, ietverot Genesis un Equus modeļus, tādējādi cenšoties atbrīvoties no tēla kā lētāka alternatīva tādiem lielākiem konkurentiem kā Toyota.

«Luksusa klases automašīnas veido vien 10% no globālā tirgus, taču šis sektors vada nozari tehnoloģiju un dizaina ziņā,» norāda Hyundai.

Uzņēmums vēsta, ka uz zīmola jaunajiem automobiļiem netiks izvietots Hyundai uzraksts, bet gan vienkārši Genesis logo - līdzīgi kā Toyota luksusa segmenta zīmolam Lexus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jespers Nordāls rādīs savas filmas par t.A.T.u un karostu

Laikmetīgās mākslas centrā trešdien, 8.jūlijā, pulksten 19.00 notiks mākslinieka Jespera Nordāla (Stokholma) darbu prezentācija. Līdzās savai jaunākajai filmai The t.A.T.u. project (2009), kas stāsta par pazīstamo krievu popmūzikas duetu, mākslinieks izrādīs arī Karostā tapušos video Crazy Girls (2001) un Field Trip (2002), informēja Laikmetīgas mākslas centra projektu koordinatore Elīna Hermansone.

Uz kino Rīga lielā ekrāna būs Stravinskis un krievu balets

Šā gada 1.jūlijā plkst. 19:00 kino Rīga aicina uz cikla Krievu baleta zelta programma otro uzvedumu – viena no 20. gadsimta ietekmīgākajiem komponistiem Igora Stravinska viencēliena baletu vakaru Stravinskis un krievu balets Sanktpēterburgas Marijas teātra baleta trupas izpildījumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidkorejas lielākā automašīnu ražotāja Hyundai peļņa šī gada trešajā ceturksnī bija 827 miljoni ASV dolāru. Šogad trešajā ceturksnī Hyundai peļņa bijusi vairāk nekā trīs lielāka nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, kad kompānijas nopelnīja 222 miljonus dolāru, ziņo Wall Street Journal.

Kompānijai peļņas palielināšanos nodrošināja pieprasījuma palielināšanās Ķīnā un ASV, kā arī Dienvidkorejas valdības izsludinātais atbalsts, kas paredz 70% atlaidi nodokļiem, iegādājoties jaunu automašīnu.

Hyundai šogad plāno pārdot 3.05 miljonus automašīnu. Šī gada pirmajos deviņos mēnešos kompānijai izdevies pārdot 2.2 miljonus automašīnu, kas nozīmē, ka šogad Hyundai jāpārdod vēl 850 tūkst. auto, lai sasniegtu savu mērķi. 2008. gadā Hyundai pārdeva 2.84 miljonu spēkratu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidkorejas autobūves uzņēmums Hyundai Motor Co. pirmdien paziņoja, ka saņēmis Eiropas Centrālās bankas (ECB) apstiprinājumu jaunas bankas atvēršanai Eiropā, lai piedāvātu automašīnu iegādes finansējumu pakalpojumus.

Paredzēts, ka banka darbību sāks decembrī un būs bāzēta Vācijas finanšu galvaspilsētā Frankfurtē, norāda autoražotāja finanšu pakalpojumu struktūrvienība Hyundai Capital Services.

Uzņēmums skaidro, ka banka, kuras nosaukums būs Hyundai Capital Bank Europe (HCBE), sniegs ievērojamu atbalstu Hyundai un Kia automašīnu tirdzniecībai Eiropā.

Hyundai plāno atvērt bankas arī Spānijā, Francijā un Itālijā.

Hyundai kopā ar māsasuzņēmumu Kia Motors ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru