Klajā nācis izdevuma tūrisma nozares profesionāļiem Tūrisms otrais numurs. Salīdzinājumā ar Tūrisms iepriekšējo un nulto numuru, kuri iezīmēja jaunā izdevuma pamatvirzienus, otrais numurs pretendē uz žurnāla statusu, Db.lv infomēja Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) sabiedrisko attiecību speciālists Normunds Ķietis.
Žurnāla tirāža – 3000 eksemplāri, kuri bez maksas tiek izsūtīti tūrisma nozares pārstāvjiem un interesentiem. Tūrisms pdf versiju iespējams lejuplādēt internetā: www.corpmedia.lv/turisms_200706.pdf (2.15 Mb)
Tūrisms izdevējs ir TAVA, un tā redaktore ir NRA žurnāliste Baiba Lulle. Izdevums reģistrēts arī LR UR kā masu informācijas līdzeklis. Tūrisms veidošanā piesaistīts arī korporatīvo mediju centrs CorpMedia, kas specializējas nozaru un organizāciju laikrakstu un žurnālu veidošanā. Tūrisms auditorija: tūrisma firmas, tūrisma objekti, tūrisma informācijas centri, transporta kompānijas, restorāni, kā arī valsts un pašvaldības organizācijas u.c.
"Mēs, žurnāla redakcija, kopā ar TAVA, Ekonomikas ministrijas Tūrisma nodaļas un nozares pārstāvjiem centāmies identificēt nozares aktuālos un nepelnīti nekustinātos jautājumus, analizēt, skaidrot procesus un vienkārši informēt par jaunumiem un kolēģu pieredzi," stāsta Tūrisms redaktore B.Lulle.
2007.gadā Tūrisms iznāks četras reizes. Bez jau iznākušā pavasara un vasaras numura, būs rudens numurs septembrī un ziemas numurs decembrī.
"Esam patīkami pārsteigti, ka par izdevumu ir jūtama milzīga interese no tūrisma nozares profesionāļu puses, nepārtraukti pieaug abonētāju skaits. Priecājamies, ka cilvēki gaida nākošo numuru. Tātad izdevums ir nācis īstajā laikā un vietā. Centīsimies arī turpmāk aktualizēt jautājumus, kuri skars gan profesionāļus, gan visus nozarē strādājošos," stāsta TAVA direktors Uldis Vītoliņš.
Izdevuma atvēruma garajā intervijā airBaltic prezidents Bertolds Fliks stāsta, kā Latvijai piesaistīt vairāk tūristu, ar ko airBaltic vēlas sadarboties nākotnē, un pēc kādas stratēģijas tiek noteikti jaunie lidojumu maršruti.