Tuvākajā laikā varētu izšķirties, kas nākotnē pārvaldīs Latvijas dzelzceļa infrastruktūru. Šobrīd visticamākais ir variants, ka dzelzceļa infrastruktūra sākotnēji paliks Latvijas dzelzceļa (LDz) valdījumā, bet nākotnē to pārņems speciāla valsts aģentūra. «Patlaban strādājam pie diviem variantiem — atstāt infrastruktūru pie LDz vai arī pilnībā nodalīt,» norāda LDz vadītājs Uģis Magonis, piebilstot, ka nākotnē infrastruktūru varētu pārvaldīt arī speciāli šādam mērķim izveidota valsts aģentūra. Sākotnēji gan infrastruktūra varētu palikt vēl LDz valdījumā, jo valsts aģentūras izveide prasītu daudz laika un juridisku pūļu. «Tas viss nav vērsts uz to, lai kādam dzīve būtu grūtāka, bet lai varētu valsti iesaistīt infrastrūkturas finansēšanā, kas autoceļiem šobrīd notiek, bet dzelzceļa gadījumā ir uz komersantu pleciem,» atgādina U. Magonis.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra