Jaunākais izdevums

Porsche Cayenne Turbo S labi pazīstamā apvidus automobiļa Cayenne jaudīgākā versija, ziņo Carscoop.

Cayenne Turbo S piedzīvojis atjaunošanu. Turbo S tagad nozīmē 4.8 litru V8 turbo motoru ar 550 Zs jaudu. Jāatzīmē, ka mašīna līdz 100 km/h ieskrienas nieka 4.7 sekundēs un tās maksimālais ātrums ir 280 km/h.

Jāpiemin, ka jaunais Cayenne Turbo S būs pieejams sākot ar šā gada augustu un, lai to iegādātos topošajām automašīnas saimniekam nāksies šķirties sākot no 111 400 EUR.

picturegallery.c97c007c-d4f4-46d9-9d62-ff63d993d1d5

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav šaubu, ka automašīnu lauciņā nākotne pieder elektroauto, kas izceļas ar virkni būtisku priekšrocību, turklāt elektroauto Latvijā un pasaulē kļūst arvien iecienītāki. Ja vēlaties iepazīties ar daudzveidīgo Porsche elektroauto, kā arī hibrīdauto klāstu, turpiniet lasīt šo rakstu!

Kas jāzina par elektroauto un hibrīdauto atšķirībām?

Dažkārt hibrīda un elektriskie automobiļi tiek jaukti, taču tos atšķir pāris būtiskas nianses. Elektroautomobiļi darbojas tikai un vienīgi ar uzlādējamu elektromotora akumulatoru, savukārt hibrīda modeļiem ir gan iekšdedzes dzinējs, gan elektromotors ar akumulatoru.

Hibrīda piedziņas automašīnām ir vairāki veidi, un viens no izplatītākajiem ir tieši Plug-in hibrīda piedziņa. Kā jau iespējams spriest pēc nosaukuma, Plug-in hibrīda baterijas akumulatoru iespējams uzlādēt, to pievienojot elektrotīklam. Kad hibrīda piedziņas automašīnas elektromotora akumulators ir tukšs, ar to varat turpināt pārvietoties, izmantojot iekšdedzes dzinēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai neatpaliktu no jaunpienācēja Porsche Macan košuma un atlētisma, arī lielais brālis Porsche Cayenne ir izgājis modernizācijas kursus .

Būtībā Cayenne ir skārusi padziļināta modernizācijas programma, kas ietver ne tikai redzamās daļas vizuālo dotumu un komforta retušēšanu, bet arī motoru jaudas palielināšanu un citus tehniskos uzlabojumus. To ir tik daudz, lai atkal varētu aplaudēt Štutgartes meistaru virtuozitātei – kā mazas lietas padarīt pamanāmas un lietotājam ļoti nozīmīgas.

Kāpēc tas būtu jāpērk

2002. gadā Porsche lēmums radīt premium klases SUV modeli ilgtermiņā ir izrādījies pareizs un galvenais – ļoti ienesīgs lēmums. Lai cik noliedzoša un skaļa bija atsevišķu autoekspertu un klientu reakcija, ar laiku Cayenne tika pieņemts barā, un sākotnējā vīpsnāšana, sporta auto dizainu sakrustot ar visurgājēja čaulu, tika atzīta par labu esam. Kā nu ne! Kopumā kopš 2002. gada pasaulē ir notirgoti vairāk nekā 579 tūkst. modeļu. Cayenne mūsdienās ir Porsche zelta vistiņa, kas vācu ražotāja kasē dēj zelta oliņas daudz vairāk nekā leģendārie sporta auto. Cayenne ir izteikts veiksminieka auto, turklāt azartiskās brauktprasmes dēļ priekšplānā izcels gados jaunus veiksminiekus, kas novērtēs motora simfonijas, aristokrātiskā komforta un sportisko gaitas īpašību gardo kokteili. Nav šaubu, ka arī turpmāk Cayenne Diesel ar V6 smagās degvielas motoru būs populārākais un arī racionālākais pirkums. Vienlaikus tas būs lētākais modelis, proti, sākot no 67 414 eiro. Pretējā flangā ar cenu, sākot no 131 007 eiro, būs elitārais Cayenne turbo. Šī drīzāk ir publiska koķetēšana ar naudas daudzumu, jo nevienu no Cayenne motora modifikācijām par nīkulīgu vai biklu nenosauksi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Putukrējums ar putukrējumu: Porsche Cayenne Coupe

Aldis Zelmenis, 08.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche Cayenne Coupe nav tikai stāsts par Cayenne apakšmodeli ar slīpāku aizmugurējo daļu. Tā ir pašpietiekama personība, kas neatdarina, bet ir pati par sevi

Nav noslēpums, ka daudzi, uzlūkojot iznesīgo Porsche Cayenne Coupe stāju, uzskata, ka tieši tādam jau no sākuma bija jābūt trešās paaudzes Porsche Cayenne.

Noslīpinātā aizmugure pēc būtības ietver visas aizmugurējās daļas pārbūvi, ieskaitot jaunas aizmugurējās durvis, paplašinātas riteņu arkas, kā arī auto šķērsbāzes palielināšanu, kas vēlāk atbildēs uz jautājumu, kāpēc Cayenne Coupe brauc vēl atraisītāk un drošāk nekā klasiskais Cayenne. Redzamā sadaļa ir izbīdāmais spoilers, kas automātiski ieņems kaujas pozīciju, ja Cayenne Coupe pārsniegs 90 km/h lielu ātrumu. Otra svarīgākā atšķirība ir tā, ka Cayenne Coupe numura zīme no bagāžnieka vāka ir pārcēlusies uz bamperu. Vizuāli tas rada vēl bramanīgāku un kaujinieciskāku izskatu, signalizējot, ka Cayenne Coupe prot braukt labāk par klasisko Cayenne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Porsche zelta puisēns

Aldis Zelmenis, 24.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešās paaudzes Porsche Cayenne debitē ar izteiktāku 911. kulta modeļa eksterjera dizaina stilu, vēl filigrānāku un izkoptāku tehnisko, kā arī komforta ekstru pildījumu

Sekojot Porsche zīmola tradīcijām, jaunais Porsche Cayenne pirmajā acu uzmetienā nav daudz mainījies. Taču tā nav taisnība. Evolūcija ir jaušama katrā virsbūves čaulas milimetrā, un tas ir darīts, lai jaunajam modelim nodrošinātu vēl precīzāku un majestātiskāku plūdlīniju, vienlaikus «iešujot» tajā 911. modeļa sportiskos gēnus. Skeptiķiem un neticīgajiem uzkrītošākā firmas zīme būs saplūdinātie aizmugurējie lukturi, kas perfekti piestāvēs Cayenne tēlam. Kā jau allaž tas ir bijis, Cayenne pārsteigs ar milzīgo jaunumu apjomu, kas ir zem šī meistardarba virsbūves. Jāsāk ar to, ka Cayenne rīcībā būs jauna platforma, kas jau ir izmantota Audi Q7 un Bentley Bentayga. Automašīnas virsbūve ir pastiepta par 63 milimetriem, saglabājot 2895 mm garenbāzi, toties, salīdzinājumā ar priekšteci, samazinot jumta augstumu par 9 mm. Bagāžas nodalījuma tilpums sasniegs 770 litrus, kas ir par 100 litriem vairāk nekā iepriekš. Visbeidzot, pat «apjožoties» ar jaunām elektroniskajām palīgsistēmām, Cayenne ir spējis nomest 65 liekos kilogramus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Porsche 911 Turbo S Exclusive Series ir līdz šim jaudīgākais 911 Turbo S.

Coupé versija attīsta 446 kW (607 ZS) lielu jaudu, un modeļa eksemplāru skaits ir ierobežots līdz 500 vienībām visā pasaulē. Papildus 27 ZS jaudas palielinājumam 911 Turbo S Exclusive Series atšķiras no standarta 911 Turbo S ar dizainu, augstākas kvalitātes materiāliem un greznajām detaļām. Sporta automašīnas smalkā apdare ir roku darbs, kas veikts jaunajā Porsche Exclusive Manufaktur darbnīcā uzņēmuma galvenajā mītnē Cufenhauzenā. Uzņēmuma darbnīca, kas iepriekš bija pazīstama kā Porsche Exclusive, specializējas automašīnu pielāgošanā klientu vēlmēm, kā arī atbild par ierobežota izlaiduma sērijām. Pirmo reizi Porsche klientiem ir iespēja konfigurēt ar sporta automašīnas dizainu saskaņotu Porsche Design hronogrāfu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropā, tostarp Latvijā ir uzsākta sporta auto meistara Porsche pirmā dīzeļautomobiļa Porsche Cayenne tirdzniecība.

Porsche SUV Cayenne modeļa motortelpā atradīsies trīs litru V6 turbodīzeļdzinējs ar 240 zirgspēkiem un 550 ņūtonmetriem. Pats par sevi saprotams, ka šis spēka agregāts ir paņemts no Porsche piederošā Volkswagen dzinēju apcirkņiem. Grezns un mūsdienīgs aprīkojums komplektā ar dīzeļdzinēju Porsche paver jaunus apvāršņus, iekarojot jaunu klientu auditoriju, kura sen ir gaidījusi, kad Porsche motoru gammā parādīsies dīzeļdzinējs. Eksperti norāda, ka Porsche Cayenne dīzeļversijas iznāciens pirmām kārtām cirtīs pa tautieša Audi Q7 pozīcijām. Protams, Porsche turpmāk ar lielāku degsmi varēs krustot šķēpus ar BMW X5, Mercedes M class vai VW Touareg u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta auto lielmeistara Porsche 911 turbo kupeja un kabriolets tiks iejūgti ar jaunu 500 ZS jaudīgo turbomotoru. Vācijā jaunie Porsche turbomodeļi tirdzniecībā nonāks 21. novembrī.

Šī gada Frankfurtes autoizstādē, kas notiks septembrī, Porsche izripinās gan 911 turbo kupeju, gan kabrioletu. Lielākais jaunums, protams, ir sešu cilindru 3.8 litru boksertipa turbomotors ar tiešo iesmidzināšanas sistēmu un turbīnas ar maināmu lāpstiņu ģeometriju.

Otrs lielais notikums ir jaunā dzinēja sapārošana ar moderno septiņpakāpju pārnesumkārbu Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK). Zinot ciešās radnieciskās saites ar Volkswagen ir skaidrs, ka šīs pārnesumkārbas ideju donors ir labi zināmā DSG transmisija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Tāda Porsche Macan vairs nebūs

Aldis Zelmenis, 29.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamā SUV modeļa Macan paaudze būs 100 % elektriska, nolēmusi Porsche AG uzraudzības padome. Tas nozīmē, ka šobrīd uzlabotie Macan modeļi noslēgs salīdzinoši īso, bet žilbinošo iekšdedzes motoru ēru

Porsche Macan ir Cufenhauzenas kompānijas veiksmes stāsts. Piecos gados kopš Macan modeļa dzimšanas pasaulē tas ir pārdots vairāk nekā 400 tūkst. eksemplāros. Iespaidīgs skaitlis, īpaši zinot salīdzinoši augsto modeļa iegādes cenu, kas bieži vien neatpaliek no lielākā brāļa Cayenne cenojuma. Uzmundrinoši, ka līdz brīdim, kad pārdošanā nonāks pilnībā elektrisks Macan, vēl ir jāpaciešas vismaz gads. Tas ļaus izbaudīt tos jaukumus, ko sniedz nesen uzlabotie Porsche Macan un Macan S.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Autokolekcionāri, Porsche zīmola fani un autoentuziasti, šis ir unikāls brīdis iegādāties vienreizēju auto, kāds vairs nebūs Porsche modeļu aptverē!

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto apskats: Porsche Panamera Sport Turismo

Aldis Zelmenis, 15.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche Panamera Sport Turismo nosaukumā neviens vārds nav meli vai izdomājums. Tajā ir gan tīrasiņu sporta auto DNS, gan Gran Turismo ceļotāja gars; ja vēl modeļa nosaukumā pievieno vārdu «turbo», šim auto uz planētas Zeme nebūtu līdzinieku

Visi zinām, ka mūsdienās viltojumu ir vairāk nekā vajadzētu, arī autobūvē īstu lietu kļūst arvien mazāk, jo pat necilu modeļu nosaukumos kaislīgu vārdu virtenes tiek izmantotas arvien biežāk un bezatbildīgāk. Nav brīnums, ka reālajā dzīvē pārsvarā tās ir pelēcīgas un pieticīgas personības, kam ar kaisli, sportu vai elementāru dinamiku ir maz kopīga. Turpretim ar Porsche Panamera Sport Turismo viss ir pa īstam. Novembra beigās šis eksluzīvais Porsche modelis Latvijā svinēja savu pirmizrādi, piedaloties laikraksta Dienas bizness Top 500 jeb Latvijas labāko un spēcīgāko uzņēmumu apbalvošanas ceremonijā, savukārt DB autoapskatniekam pirms kāda laika bija unikāla iespēja ar šo skaistuli izbraukt gleznainajā Horvātijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot Porsche 911. modeļa sērijas klāstu slavenais vācu sporta auto meistars uz Ženēvas autoizstādi vedīs jauno 911. turbo S modeli, kuram nākotnē būs jāieņem vieta starp citām slavenībām, proti, Porsche 911 turbo un Porsche GT2.

Zem 911 Turbo S virsbūves čaulas pukstēs 3.8 litru sešu cilindru opozītmotors ar divām turbīnām un maināmu lāpstiņu ģeometriju, attīstīstot 530 ZS lielu jaudu. Tas nozīmē, ka salīdzinājumā ar 911. turbo versiju šis eksemplārs leposies ar papildus 30 zirgspēkiem. Turpretim griezes momenta atšķirība būs vēl iespaidīgāka, proti, 911 Turbo S opozītmotora griezes moments aizstiepsies līdz 700 Nm, kas ir par 50 Nm vairāk nekā 911. Turbo. Atbilstoši tehniskajiem dotumiem 911 Turbo S paātrinājums līdz 100 km/h aizņems 3.3 sekundes, savukārt līdz 200 km/h robežai Štutgartes sportists nonāks jau pēc 10.8 sekundēm. Sporta auto maksimālais ātrums būs 315 km/h bet vidējais degvielas patēriņš 11.4 l/100 km. Oficiālā informācija liecina, ka 911 turbo S kupeja un kabriolets tirdzniecībā nonāks jau maijā. Paredzams, ka kupejas cena būs 173 241 eiro, bet kabrioleta – 184 646 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Kļūdas, ko pieļaus pilots, izlabos auto

Aldis Zelmenis, 07.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche 911 ar rūpnīcas kodu 992 formāli ir mazinājis jaunības trakulību jeb palielinājis pašsaglabāšanās instinktus. Tas ir veids, kā audzēt pircēju auditoriju, kas spēs tikt galā ar šo izcilo personību

Pilnīgi noteikti auto nav kļuvis mazāk talantīgs braucējs. Drīzāk otrādi. Jaunais Porsche 911 ir kļuvis vēl gudrāks un daudzpusīgāks, lai pat nepieredzējušam braucējam pie auto stūres atļautu sajusties kā īstam sacīkšu braucējam. Kļūdas, ko pieļaus pilots, izlabos auto, turklāt arī tās, kuras iepriekšējais Porsche 911 nespēja izlabot. Citiem vārdiem sakot, rūpes par pilota drošību jaunajam Porsche 911 ir tikpat nozīmīga sastāvdaļa kā automašīnas kopējā veiktspēja.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Var tikai apskaust tos, kuri spēj un spēs atļauties Porsche 911. Ja finanses atļauj, es teiktu, ka jāņem gan klasiskās piedziņas Porsche 911 Carrera S, gan pilnpiedziņas 911 Carrera 4 S. Pēc situācijas un vēlmēm vienu no versijām var ņemt Cabrio izpildījumā ar mīksto audekla jumtu. Unikāls auto, kas joprojām draudzējas ar iekšdedzes boksertipa sešcilindru benzīnmotoru, sniedzot emocijas, kas ir pa spēkam tikai Porsche. Šis fakts ir divtik vērts, ka pats Porsche neslēpj, – modeļa izstrādes procesā nav bijis tālu no tā, lai Porsche 911 ar rūpnīcas kodu 992 būtu kļuvis par hibrīdu. Daudziem par prieku šoreiz vēl uzvarēja klasiskās vērtības. Līdz ar to ortodoksālas orientācijas Porsche fani var gavilēt, turklāt tās padara šo modeli vēl īpašāku, jo, kā atzina jaunā modeļa testa braucienu laikā Grieķijā sastaptais Porsche 911 «Master of engine» jeb Powertrain divīzijas direktors Matias Hofsteters (Matthias Hofstetter), nākamais jeb Porsche 911 ar kārtas numuru 994 jau būs «saprecināts» ar elektrību. Starp citu, M. Hofsteters pačukstēja, ka jau šobrīd aktīvi ar to nodarbojoties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Luksusauto tirgus vēl gāzies dubultā

Lato Lapsa, Baltic Screen, speciāli Db, 18.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc katastrofālā samazinājuma par divām trešdaļām 2008. gadā Latvijas luksus automašīnu tirgus pērn sarucis vēl vairāk nekā uz pusi, - gada laikā iegādāti tikai 215 jauni vai mazlietoti luksus klases auto.

Ja 2007. gadā luksus auto iegādei iztērēti vismaz 85 miljoni eiro, tad 2008. gadā vairs vien ap 30 miljoniem eiro. Jau tad šie rezultāti tika dēvēti par katastrofu un luksus auto tirgus sagruvumu, taču pērn jauno un mazlietoto luksus automašīnu tirgus Latvijā sarucis vēl par 55%, un šādu spēkratu iegāde varētu būt izmaksājusi ap 12 miljoniem eiro.

Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Mairis Briedis brauks ar teju 85 000 eiro vērtu Porsche Cayenne Coupé

Zane Atlāce - Bistere, 20.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas boksa zvaigzne Mairis Briedis uzsācis sadarbību ar Porsche pārstāvi Latvijā SIA «Baltijas sporta auto», saņemot lietošanā jauno Porsche Cayenne Coupé.

Auto ir īpašs ar to, ka tas ir pirmais sporta auto starp apvidus klases automašīnām. «Porsche ir kaislīgs sporta atbalstītājs visā pasaulē, tostarp Latvijā. Līdzīgi kā Mairis ilgu laiku pavadījis treniņos, arī Porsche Cayenne Coupé ārējais veidols slīpēts gadu no gada, lai radītu pasaulē pirmo apvidus sporta auto,» pasniedzot Briedim auto atslēgas, teica SIA «Baltijas sporta auto» vadītājs Ivars Norvelis.

Savukārt Briedis Porsche automobiļos un boksā saredz kopsakarības: «Bokss ir sporta veids, kurā dominē adrenalīns, spēks un taktika. Tieši tāpat ir ar Porsche - šo spēkratu veiktspēja sniedz gandarījumu ikvienam adrenalīna meklētājam. Šī zīmola automašīnas man vienmēr patikušas savu dizaina un jaudas dēļ.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

VW un Porsche gatavi apvienošanai

, 27.07.2009

Pjehu ģimenes locekļi var gavilēt par gaidāmo Volkswagen un Porsche apvienošanos, jo īpaši Ferdinads Pjehs (Ferdinand Piech) ar kundzi Ursulu.

REUTERS/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche un Pjehu ģimeņu pārstāvji, kā arī Lejassaksijas federālā zeme un abu uzņēmumu darbinieki ir izteikuši apmierinātību ar šobrīd ieliktajiem nākotnes uzņēmuma pamatiem, vēsta Volkswagen AG oficiālā informācija.

Uzņēmumu Volkswagen AG un Porsche Automobil Holding SE uzraudzības padomju sēdes, kas ceturtdien norisinājās Štutgartē, pavēra ceļu apvienotas automobiļu būvētāju grupas izveidei, kura apvienos Volkswagen un Porsche uzņēmumus. Kopējās koncepcijas galīgās detaļas tiks izstrādātas tuvākajās nedēļās.

Uzņēmuma Volkswagen AG uzraudzības padomes priekšsēdētājs Dr. Ferdinands K. Pjehs (Ferdinand K. Piëch) redz apvienoto grupu ceļā uz panākumiem: „Kopā Volkswagen un Porsche uzņēmumiem ir viss nepieciešamais, lai ieņemtu vadošo vietu starptautiskajā autobūves industrijā.” Uzstājoties Štutgartē, Dr. Volfgangs Porše (Wolfgang Porsche) uzsvēra, ka šodienas lēmumi iezīmē pagrieziena punktu ceļā uz nākotni, piebilstot: „Apvienotajā grupā Porsche saglabās Porsche zīmola leģendu un identitāti. Tas paver jaunas iespējas izaugsmei.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Porsche klubs uzsācis jauno sezonu. Tā noritēšot 911 modeļa piecdesmit gadu jubilejas zīmē, biznesa portālam db.lv stāstīja Latvijas Porsche kluba valdes loceklis Marats Blate.

Porsche 911 savu pirmizrādi piedzīvoja Frankfurtes auto izstādē 1963. gada septembrī.

Kluba sezonas atklāšanas pasākumā piedalījušies vairāk nekā 10 Porsche markas automobiļi, un tā ietvaros norisinājusies arī foto orientēšanās ar desmit kontrolpunktiem un uzdevumiem.

Leģenda Porsche kluba biedrus un draugus aizveda uz Jūrmalu, kur divu stundu laikā bija jāapmeklē vairāki kontrolpunkti un dažos no tiem jāveic arī uzdevumi. Piemēram, Dzintaru mežaparkā dalībniekiem bija jāuzskrien 36 metrus augstajā skatu tornī, lai nolasītu uz elektrosadales skapja uzrādīto kodu.

Vēlāk sekoja kopīgs pārbrauciens uz Spilves lidlauku, kur uz lidmašīnu un lidlauka fona tapa bildes ar visiem Latvijas Porsche kluba sezonas atklāšanas dalībniekiem. Tālāk Porsche kolonna devās uz Mārupi, pie auto ādas salonu speciālista Zigmunda Meldera, kurš izrādīja savu darbnīcu, nolasīju īsu lekciju par ādu, tās atšķirībām un kopšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2026.gadu, "Porsche" un dažādi tiešie "Porsche" ražošanas materiālu piegādātāji sāks saņemt un līdz ar to ražošanā izmantot zema CO2 emisiju līmeņa tēraudu, informē uzņēmums.

"Porsche AG" un Zviedrijas enerģētikas jaunuzņēmums "H2 Green Steel" nule parakstījuši vienošanos par zema CO2 emisiju līmeņa tērauda piegādi. Sadarbības mērķis ir vēl vairāk uzlabot "Porsche" automobiļu oglekļa emisiju bilanci.

2025.gada beigās "H2 Green Steel" Zviedrijas pilsētā Būdenā (Boden) plāno sākt tērauda ražošanu, izmantojot atjaunīgo enerģiju, un jau no 2026.gada sākuma "Porsche" un dažādi tiešie "Porsche" ražošanas materiālu piegādātāji saņems "H2 Green Steel" zemā emisiju līmeņa tēraudu. Šim materiālam būs viena no zemākajām oglekļa dioksīda pēdām tirgū.

"H2 Green Steel" inovatīvajā ražošanā izmanto ūdeņradi un elektrību no atjaunīgajiem enerģijas avotiem, tāpēc tērauda ražošana tiek nodrošināta gandrīz bez CO2 izmešiem. "H2 Green Steel" pārstāvji norāda, ka CO2 emisijas ir līdz pat 95% mazākas salīdzinājumā ar parastu tērauda ražošanu, kurā izmanto koksa ogles.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Porsche pārstāve: Latvijas iedzīvotāji nekad nav dzīvojuši tik labi kā tagad

Laura Mazbērziņa, 28.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki ir gatavi tērēt naudu luksusa automašīnu iegādei, biznesa portālam db.lv sacīja Porsche Latvija direktore Anete Bilzēna.

«Mēs priecājamies par to, ka mūsu pārdošanas apjomi Latvijā aug straujāk nekā nozarē kopumā. Esam novērojuši, ka Latvijā šobrīd ir ekonomiskā stabilitāte. Cilvēki ir gatavi tērēt naudu automašīnām. Latvijas iedzīvotājs ir maksātspējīgs. Un Latvijai ir ilgstpējīgas attīstības potenciāls, jo Latvijas iedzīvotāji nekad nav dzīvojuši tik labi kā tagad,» savās pārdomās dalījās A. Bilzēna.

Gandrīz 20 gadus Porsche galvenais dizaineris bija latvietis

Vācijas autoražotājs pilnībā atteicies no mašīnu ar dīzeļdzinējiem ražošanas. Porsche koncentrēsies uz automašīnām ar benzīna dzinējiem un hibrīddzinējiem, bet no nākamā gada uzsāks elektroautomobiļu ražošanu. «Porsche ir par tīrāku un zaļāku vidi, kā arī ilgtspējīgu attīstību,» teica A. Bilzēna.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes laikā degvielas zādzībām pievērsušies arī dārgu auto, piemēram, BMW X5 un Porsche Cayenne īpašnieki.

Degvielas zādzību skaits no degvielas uzpildes stacijām ir gandrīz dubultojies, intervijā Dienas biznesam atklāj Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Kriminālpolicijas priekšnieka vietnieks Andrejs Grišins, norādot, ka agrāk šo arodu piekopa vecāku automašīnu īpašnieki, bet tagad arī jaunu, dārgu spēkratu īpašnieki.

«Šajos spēkratos ir ieguldīti milzu līdzekļi. Katru mēnesi cilvēks maksā līzingu, un tagad ir pienācis brīdis, kad, turpinot maksāt, cilvēkiem neatliek naudas benzīnam. Un tad ir gadījumi, kad ar pilnām bākām no degvielas uzpildes stacijām aizbrauc gan BMW X5, gan Porsche Cayenne,» tā A. Grišins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Štutgartes ugunsdzēsēju dienests tiks pie divām jaunām Porsche Cayenne automašīnām, kuru uzdevums būs nogādāt slimnīcā ugunsgrēkā cietušos cilvēkus, ziņo Reuters.

Katras mašīnas vērtība ir 70 000 EUR.

Pārējās Vācijas pilsētas izmanto Mercedes-Benz un Volkswagen automašīnas, taču Štutgarte izvēlējās Porsche tā augstās kvalitātes dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta automašīnu ražotāja Porsche akcionāri varētu būt tuvu darījumam, kas ar parādiem apkrauto kompāniju galu galā tomēr apvienotu ar Volkswagen (VW). Savukārt parādu slogu Porsche cer dzēst pārdodot tam piederošās VW akcijas, ziņo AFP.

Potenciālais darījums paredz pārdot 49% Porsche kapitāla daļu VW, savukārt no Porsche piederošās 51% lielās VW akciju paketes daļu pārdot Kataras valstij, lai segtu kompānijas parādus.

Patlaban gan nekādi oficiāli lēmumi nav pieņemti, taču ir noteikti datumi abu kompāniju vadību sanāksmēm, kas paredzētas 23. jūlijā.

Porsche vadītāja vietnieks Uve Hueks (Uwe Hueck) gan norādījis, ka VW būs jāpalielina piedāvājums par Porsche kapitāla dāļām līdz vismaz 7 miljoniem eiro.

Tiek lēsts, ka vēlāk VW un Porsche starpā varētu notikt darījums, kas galu galā abas kompānijas pilnībā apvienotu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Leipcigas rūpnīcā oficiāli tika dots starts jaunā Porsche Gran Turismo modeļa Panamera ražošanai. Pirmie klienti, tostarp arī no Latvijas, jauno auto saņems rudenī.

Neraugoties uz sarežģīto finansiālo situāciju pasaulē Porsche plāno 2009. gadā pārdot 20 tūkst. Panamera vienību. Interese par jauno Porsche mākslas darbu ir visā pasaulē, tostarp arī Latvijā.

Pēc vietējā Porsche izplatītāja Latvijā SIA Baltijas sporta auto tirdzniecības vadītāja Andra Ieviņa teiktā, ažiotāža tika novērota jau 2008. gadā un ,iespējams, ka pie labvēlīgākas ekonomiskās situācijas klientu skaits varētu būtu krietni lielāks. Nenosaucot konkrētu klientu skaitu, A. Ieviņš atklāja, ka atsevišķi potenciālie Porsche Panamera klienti no Latvijas automašīnu esot jau pasūtījuši 2008. gada nogalē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Premium auto segments Baltijā piedzīvojis izaugsmi

Db.lv, 28.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2021. gadā apjoma auto tirgus segmentu ilgstoši ietekmēja pusvadītāju trūkums, tikmēr premium tirgus turpināja augt, īpaši palielinoties elektrisko automobiļu pieprasījumam, informē “Porsche centrs Rīga” vadītājs Ivars Norvelis.

Statistikas un auto tirgus izpētes uzņēmuma “DataCenter” informācija liecina, ka 2021. gadā reģistrēto vieglo automobiļu skaits pieaudzis par 10,3% salīdzinājumā ar 2020. gadu. Pērn Baltijā reģistrēts 64 531 jauns automobilis, bet vēl gadu iepriekš - 58 501.

Premium segments ir audzis divas reizes straujāk nekā tirgus kopumā - pērn reģistrētas 8113 automašīnas, kas ir par 20,6% vairāk nekā 2020. gadā, kad visā Baltijā tika reģistrēti 6726 premium segmenta auto.

Visstraujāk jauno automobiļu tirgus pērn audzis Igaunijā - tur 2021. gadā jaunas automašīnas reģistrētas par 18,4% vairāk nekā 2020.gadā, pēc tam seko Lietuva un Latvija attiecīgi ar 6,6% un 6,2% pieaugumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izpriecas ar auto uz ledus un sniega slēgtā trasē vienmēr ir jautras, bet, ja spēlē ar vadāmām sānslīdēm tiek pieaicināti jaudīgi Porsche modeļi, rotaļāšanās kļūst divtik aizraujoša.

Porsche 718 Cayman S, Porsche Panamera turbo, 911 Carrera 4S, klasiskais 911 turbo vai koplietošanas ceļiem piejaucētais Porsche RS GT3 – kurš no šiem spēj radīt lielākās emocijas?

Porsche Driving Experience ir viens no daudzajiem pasākumiem Somijā aiz polārā loka, kas speciālā ledus un sniega trasē atļauj attīstīt tādus ātrumus un darīt tādas blēņas, par ko Somijā policisti, ieraugot šādus pārgalvīgus trikus uz koplietošanas ceļiem, piespriestu astronomiskas soda naudas vai pat iespundētu pilotu cietumā. Pieņemu, ka daudzi spilgti atceras slavenā somu hokejista Tēmu Sellanē nedienas ar ātrumu pārkāpumu atvaļinājuma laikā Somijā. Toreiz par salīdzinoši nelielu ātruma pārsniegšanu slavenajam somam tika piespriests 39 tūkst. USD liels sods, jo, kā zināms, Somijā soda apmērs ir tiešā veidā atkarīgs no pārkāpēja ienākumu līmeņa. Tieši šī iemesla dēļ vēl trakāk pirms vairākiem gadiem gājis vienam no tobrīd plaukstošā Nokia uzņēmuma vadītājiem, kurš apdzīvotā vietā, 30 km/h zīmes zonā, pārvietojoties ar 45 km/h lielu ātrumu, saņēma 103 tūkst. USD vērtu soda kvīti. Paldies Dievam, Levi poligonā, kur tika dancināti Porsche modeļi, šādi drastiski sodi Porsche Driving Experience dalībniekiem nedraudēja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Jauno Cayenne pasūta vairāk nekā gaidīts

Ritvars Bīders, 14.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieprasījums pēc kompānijas Porsche automašīnas Cayenne jaunās versijas izrādījies lielāks nekā cerēts. «Mēs novērojam ļoti lielu pieprasījumu gandrīz visos tirgos. Pasūtījumu apjoms pavisam noteikti pārsniedz mūsu prognozes,» tā Porsche boss Maikls Mahts (Michael Macht).

Viņš gan nenosauca nekādus precīzākus ciparus, raksta Bloomberg.

Sešu mēnešu laikā līdz šā gada 31. janvārim Porsche pārdevis 33,67 tūkst. automašīnu, kas ir par 1,7% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada.

«Viss liecina, ka negatīvās tendences [auto tirgū] ir beigušās,» savos novērojumos dalās Porsche boss.

Jaunā Cayenne cena Vācijā ir sākot no 55,43 tūkst. eiro.

Porsche 2008./2009. finanšu gadā iepriekšējās paaudzes Cayenne pārdošanas apjomi, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu gadu iepriekš, samazinājās par 25% līdz 34,3 tūkst. vienību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par godu Saab turbo 30 gadu jubilejai, Saab demonstrē savu šī brīža jaudīgāko modeli – Turbo X, kas saražots vien 2 000 eksemplāros un atsauks atmiņā leģendāro Saab 99 un Saab 900Black Turbo sēriju, sauktu arī par Jet Black, ko pasaules žurnālisti jau paspējuši salīdzināt ar ogļmelnu reaktīvo iznīcinātāju, savelkot paralēles ar Saab aviācijas mantojumu.

Saab vienmēr ir bijusi zināma kā mašīna, kas zemu lido, nevis ātri brauc un Turbo X ar 280 zirgspēku 2.8 V6 turbo motoru, griezes momentu 400 Nm un ieskriešanos līdz simtam 5.7 sekundēs šo leģendu apstiprina.

Saab Turbo X tehniskā informācija:

0 – 100km/h - 5.7 s (Sport Sedan), 5.9 s (SportCombi)

Maksimālais ātrums - 250 km/h (Sport Sedan, SportCombi)

Vidējais degvielas patēriņš/CO2 - 10.7 l/100km / 254 g/km (Sport Sedan), 10.8 l/100km / 258 g/km (SportCombi)

Motors - 2.8 litru V6, BiTurbo

Max jauda - 280 Zs (206 kW) @ 5,500 apgr/-min.

Max. griezes moments - 400 Nm @ 2,150 - 4,500 apgr./-min.

Transmisija: automātiskā vai manuālā 6 pakāpju pārnesumkārba. Saab XWD ar visu četru riteņu piedziņu. Elektroniskais ierobežotas slīdes diferenciālis (eLSD).

Komentāri

Pievienot komentāru